جلوگیری از جوش زدن در دوره بدنسازی

جلوگیری از جوش زدن در دوره بدنسازی
جلوگیری از جوش زدن در دوره بدنسازی

بوتاکس یکی از رایج ‌ترین روش ‌های درمان چین و چروک صورت است، اما این بدان معنی نیست که این روش لزوما گزینه مناسبی برای شما است. هزینه، آلرژی‌های بالقوه، اثرات جانبی، ترس از سوزن، و این واقعیت که در هنگام بارداری یا شیردهی نمی تواند تجویز شود، تنها دلایلی هستند که چرا بوتاکس ممکن است برای برخی از بیماران خاص، توصیه نشود. خوشبختانه، تعدادی جایگزین برای بوتاکس وجود دارد که به کاهش ظاهر چین و چروک و مقابله با علائم پیری کمک می کنند.

ژل رادیس (Radiesse) یک ماده پرکننده پوستی آرایشی است که می تواند چین و چروک پوست را  با جایگزین کردن حجم از دست رفته و صاف کردن لایه‌های پوست، اصلاح کند. ماده فعال در ژل رادیس، کلسیم هیدروکسی لاپاتایت (CaHA) می باشد که یک ترکیب بیولوژیک است و باعث تحریک بدن برای تولید کلاژن طبیعی می شود. اداره غذا و داروی آمریکا (FDA  )، ژل رادیس را برای درمان چین و چروک ‌های خفیف تا شدید صورت، در سال ۲۰۰۶ ، مورد تایید قرار داد.

آیا می دانید فواید امگا 3 برای سگ ها چیست؟ چقدر لازم است که به سگ های خانگی، امگا 3 داده شود؟ شاید تاکنون درباره فوایدی که امگا 3 برای بدن دارد، شنیده باشید. جالب است بدانید که این دسته از اسید های چرب برای دوستان پشمالو 4 پای ما نیز مزایای فراوانی دارند. در این مقاله از بخش حیوانات خانگی دکتر سلام می خواهیم در مورد فواید امگا 3 برای سگ ها صحبت کنیم و در انتها نگاهی به انواع مکمل های امگا 3

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا ریزش مو را کاهش دهید یا متوقف سازید. اما آنچه که انجام می دهید به علل  ریزش موهایتان،  بستگی دارد. در بعضی از مواقع  نظیر ریزش مو پس از بارداری، ممکن است که مشکل خود به خود بر طرف گردد و به خاطر داشته باشید که هر شخصی روزانه مقداری ریزش مو دارد که کاملا طبیعی است. وقتی که ریزش مو ادامه می یابد، مایلید که پزشکتان را ببینید. در این مقاله از بخش زیبایی،

روغن های گیاهی چگونه برای حفظ سلامتی مورد استفاده قرار می گیرند؟ در چند سال اخیر استفاده و محبوبیت روغن های گیاهی رشد چشم گیری داشته است. برند های زیادی این گونه روغن ها را تولید می کنند که خواصی مانند ضد اضطراب و ضد میکروب بودن، آنتی اکسیدان، ضد التهابی، تقویت ایمنی بدن، خواب آور و کاهش استرس نیز دارند. در این مقاله از بخش طب سنتی و داروهای گیاهی دکتر سلام، به فواید روغن های گیاهی برای کاهش وزن می پردازیم. یکی از جلوگیری از جوش زدن در دوره بدنسازی

آیا اخیرا دچار آسیب دیدگی صورت، به خصوص فک خود، شده ‌اید؟ آیا به سختی می توانید دهان خود را ببندید و به طور عادی صحبت کنید؟ آیا

ماسک های کلاژن لب ، معمولا لب های شما را تا ۵ الی ۶ ساعت مرطوب و برجسته نگه می دارند. این ماسک ها از موادی ژل مانند

در مورد دی ‌متیل ‌اتانول‌ آمین چه اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانید این مولکول برای پوست چه فواید و مزایایی دارد؟ آیا میتوان از آن به عنوان ماده

بوتاکس یکی از رایج ‌ترین روش ‌های درمان چین و چروک صورت است، اما این بدان معنی نیست که این روش لزوما گزینه مناسبی برای شما است. هزینه،

ژل رادیس (Radiesse) یک ماده پرکننده پوستی آرایشی است که می تواند چین و چروک پوست را  با جایگزین کردن حجم از دست رفته و صاف کردن لایه‌های

هر مادری، امیدوار است که دوران بارداری سالمی داشته باشد، اما گاهی اوقات عوارضی ناخواسته ایجاد می شود. دیابت بارداری یکی از شایع ترین

همانطور که می دانید هیدراته ماندن در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوشیدن مایعات کافی در دوران بارداری برای حفظ سلامتی

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

چگونه میتوان با ورزش به بهبودی رابطه جنسی پرداخت؟ همه ما می دانیم که مزایای ورزش کردن برای سلامتی بسیار زیاد است، از جمله

تمرین اسکات با تکیه به دیوار برای تقویت ران ها، مفاصل ران، ماهیچه های ساق پا و پایین تنه مناسب است. این تمرین ها


All Rights Reserved 215-218 ©

بدن به تمامی مواد مغذی احتیاج دارد تا سلامتی پوست را حفظ کند و از بیماری های پوستی جلوگیری کند.

لازم به ذکر است که هر نوع مکملی باید تحت نظر پزشک مصرف شود و به صورت افراطی مصرف نشود، در غیر این صورت آثار مخربی را به وجود خواهد آورد.

ویتامین A

این ویتامین قدرت زیادی در محافظت از بافت های پوست دارد. علاوه بر آن از بیماری های پوستی نظیر جوش نیز جلوگیری می کند. ویتامین A برای نگهداری و ترمیم بافت های تخریب شده، اثر قابل توجهی دارد. همچنین این ویتامین، به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کند و مواد سمی را دور می اندازد.

آیا می دانید کمبود ویتامین A باعث ظاهر شدن جوش و خشک شدن پوست می گردد؟ جلوگیری از جوش زدن در دوره بدنسازی

منابع غذایی این ویتامین عبارت است از: لبنیات، جگر، روغن ماهی، پرتقال، سبزیجات و میوه های زرد رنگ، هویج، سیب زمینی شیرین، کلم و کلم بروکلی.

مقدار پیشنهادی ویتامین A برای از بین بردن جوش، عبارتست از:  1IU(واحد بین المللی) . اگر بیماری خاصی دارید یا باردار و شیرده هستید، با اجازه پزشک این مقدار را مصرف کنید.

ویتامین B.complex

این ویتامین ها به سلامت پوست و فرو نشاندن استرس و عصبانیت کمک می کنند. استرس، اصلی ترین علت ظهور جوش می باشد. این ویتامین ها شامل: B1 ، B2، B3، B5، B6 و B12 می باشد. این ویتامین ها باید با هم مصرف شوند.

* ویتامین B1 : به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند و بدن را از مواد سمی و مضر پاک می کند. این ویتامین به هضم بهتر مواد غذایی کمک می کند. این ویتامین در سبوس، نخودفرنگی، پرتقال و غلات یافت می شود. مقدار مجاز برای از بین بردن جوش: 1 میلی گرم می باشد.

* ویتامین B2 : این ویتامین به همراه ویتامین A در نگهداری و بهبود پوشش مخاطی در لوله گوارش موثر است. این ویتامین برای سلامت پوست، مو و ناخن اهمیت به سزایی دارد. ظهور جوش در اثر کمبود این ویتامین می باشد. ماکیان، حبوبات، بروکلی، لبنیات و مارچوبه منابع غذایی این ویتامین می باشند. مقدار مجاز برای از بین بردن جوش: 1 میلی گرم می باشد.

* ویتامین B3 : این ویتامین برای سلامت پوست لازم می باشد، زیرا هم باعث بهبود گردش خون می شود و هم در متابولیزه کردن کربوهیدرات، چربی و پروتئین نقش دارد. منابع این ویتامین عبارت است از: سینه مرغ، ماهی تن، جگر، غلات، مخمرآبجو، بروکلی، هویج، تخم مرغ، لبنیات و نخود. مقدار مجاز برای از بین بردن جوش: 2 میلی گرم می باشد.

* ویتامین B5 : این ویتامین به “ویتامین کاهش استرس” معروف می باشد. این ویتامین برای درست عمل کردن غده فوق کلیوی لازم می باشد. جگر، تخم مرغ، سبوس گندم، لوبیا، موز، بادام و کلم منابع این ویتامین می باشند. مقدار مجاز برای از بین بردن جوش: 1 میلی گرم است.

* ویتامین B6 : برای درست عمل کردن سیستم ایمنی و ساخت پادتن بسیار مهم می باشد. منابع این ویتامن عبارت است از: جگر، موز، تخم مرغ، گوشت، کلم، لوبیا، اسفناج ، سیب زمینی، توت فرنگی ، گریپ فروت و آب پرتقال. مقدار مجاز برای از بین بردن جوش: 1 میلی گرم است.

ویتامین C

یک آنتی اکسیدان می باشد که برای مقابله با عفونت و تقویت ایمنی بدن و برای نگهداری و محافظت کلاژن(سلول های سازنده پوست) دارای اهمیت فوق العاده ای می باشد.

منابع ویتامین C عبارت است از: گوجه فرنگی ، مرکبات و آب آن ها، نخود سبز، کیوی، توت فرنگی، گریپ فروت، فلفل قرمز و بروکلی.

مقدار مجاز برای از بین بردن جوش: 16 – 1 میلی گرم می باشد. اگر دیابت دارید، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

ویتامین E

برای محافظت سلول ها در برابر خطرات رادیکال های آزاد، ویتامین E مصرف کنید. این ویتامین بهترین آنتی اکسیدانی می باشد که سلامتی پوست را تضمین می کند و علاوه بر آن موجب تاخیر در پیرپوستی می گردد. غذاهای دارای ویتامین E عبارتند از: گندم، روغن های گیاهی، بروکلی، بادام زمینی، بادام، فندق و دانه آفتابگردان.

مقدار مجاز برای از بین بردن جوش: 4 IU می باشد.

کروم

این عنصر به جلوگیری از عفونت در پوست کمک می کند. مصرف زیاد شکر، نشان دهنده کمبود کروم در بدن می باشد. مخمر آبجو، بروکلی، آب انگور، برنج قهوه ای، غلات، لوبیا، جگر، ذرت، تخم مرغ و سیب زمینی جزو منابع این عنصر مغذی می باشند.

مقدار مجاز برای از بین بردن جوش: 15 میکروگرم می باشد.

روی

برای تقویت سیستم ایمنی و نگهداری سلول های سازنده پوست و برای محکم کردن آن ها و جلوگیری از چروک و زخم شدن پوست عنصر روی لازم است. روی در غذاهایی از قبیل: بوقلمون، غذاهای دریایی، تخم مرغ، قارچ، سبوس و دانه ها یافت می شود.

مقدار مجاز برای از بین بردن جوش: 3- 25 میلی گرم می باشد.

سلنیوم

برای از بین بردن  اثر مخرب اشعه ماورای بنفش، و برای جلوگیری از سرطان پوست، عنصر سلنیوم لازم است. این عنصر در آجیل، دانه ها، قارچ، سبوس گندم، غلات کامل، بروکلی، کلم و تن یافت می شود.

زیاد مصرف کردن سلنیوم باعث سرطان پوست می شود.

* هورمون های جنسی

* استفاده از قرص های ضد بارداری

* چربی که توسط غدد چربی درون پوست ساخته می شود، وقتی به سطح پوست می آید و تحت تاثیر باکتری ها قرار می گیرد ، عفونت کرده و جوش را به وجود می آورد.(مانند تصویر بالا)

* استرس، سازنده ی هورمون کورتیزول می باشد که موجب ایجاد جوش می گردد.

* آرایش کردن باعث ایجاد حفراتی در پوست می شود که این حفرات به وسیله آرایش کردن و همچنین چرب کردن پوست، پُر می شوند و خود عاملی برای ظهور جوش می شود.

* بعضی از داروها

* وسایل آرایشی چرب

* مصرف زیاد ویتامین هایی مثلB1 ، B6 و B12 .

 *رژیمی که دارای مقدار زیادی قند و شکر باشد.

* استفاده زیاد از تمیز کننده های پوست

جلوگیری از جوش زدن در دوره بدنسازی

* آلودگی های محیط و رطوبت زیاد

* ژن و سابقه فامیلی

اگر رژیم غذایی تان درست و متعادل می باشد، اما هنوز جوش و یا بیماری های پوستی در بدنتان وجود دارد، چه باید بکنید؟ در این مرحله، با تغییر در رژیم غذایی و افزایش دریافت غذاهای سالم و یا حتی مکمل های غذایی می توان پوست را معالجه و درمان کرد و از ظهور دیگر بیماری های پوستی جلوگیری کرد.

– چربی و شکر کم مصرف کنید.

– حتما قبل از خوابیدن، آرایش خود را پاک کنید.

– از صابون های طبی و آب گرم برای از بین بردن جوش استفاده کنید.

– ویتامین ها و عناصر مغذی را به اندازه مصرف کنید.

– روبالشی خود را بشویید.

– حمام کنید، به خصوص بعد از آمدن به منزل.

– مواد سمی را از بدن دور کنید.

– روده کوچک و روده بزرگ، کلیه و کبد را آلودگی ها پاک کنید.

چی بخوریم تا پوستمان راضی باشد؟

چه نوع پوستی دارید؟

علت و بهبود جوش های پوستی

آکنه و تغذیه

تأثیر ویتامین ها و املاح در حفظ جوانی پوست (1) و (2)

بهترین رژیم غذایی برای پوست شما

پوستی زیبا با مصرف آنتی اكسیدان

حفظ سلامتی پوست با تغذیه مناسب

از پوست خود چگونه محافظت کنیم؟

هفت نکته برای حداکثر اثر درمان ضد آکنه(جوش صورت)

توصیه هایی برای افراد مبتلا به جوش

روش های نوین برای درمان جوش صورت (1) و (2)

جوش های صورت را چگونه درمان كنیم؟

جوش صورت و بدن

گاهی اوقات ممکن است به نظر برسد که کنترل پوستتان غیر ممکن شده است. از خواب بیدار میشوید و جوش دیگری بر روی چانه یا پیشانی خود پیدا می‌کنید. من میدانم که این وضعیت خسته کننده است، اما برای متوقف کردن جوش‌ها راه‌هایی وجود دارد. در این راهنما ۷ راه موثر در این رابطه که قطعا برای شما نیز مفید است آورده شده است.

من معمولا خیلی آب نمی نوشم، بنابراین این کار برایم خیلی دشوار است. نوشیدن آب به اندازه کافی اهمیت زیادی دارد چرا که آب به عنوان یک پاک کننده برای بدنتان عمل میکند. آکنه از داخل شروع میشود و به سطح پوست شما راه پیدا می کند. پس چه کاری بهتر از تمیز کردن بدنمان از داخل؟ نوشیدن آب یکی از راه های بسیار خوب برای متوقف کردن جوش‌هاست.

این کار خیلی بدیهی است که پشت میز کارتان نشسته ودستتان را زیر چانه تان بزنید. آن چیزی که ممکن است متوجهش نشوید این است که هنگام این کار، باکتری هایی از دستان شما به صورتتان منتقل میشوند. این چنین می‌شود که منافذ پوستتان بسته شده و آن جوش‌های نه چندان دوست داشتنی روی پوستتان ظاهر میشوند.

همچنین جوش هایتان را نخارانید و فشار ندهید، هرچند که وسوسه انگیز است. این کار فقط آن‌ها را حساس کرده و اگر پتانسیلش را داشته باشد زخم هم میشوند. چه راه ساده و موثری برای جلوگیری از جوش! فقط دستانتان را از صورت زیبای خود دور نگاه دارید.

جوش داشته باشید یا نه، به هرحال باید هرروز صورتتان را با یک پاک کننده ی صورت بشویید. هیچ‌کس سلول های مرده یا چرب باقی‌مانده از روز قبل را روی صورتش دوست ندارد. قبل از اینکه شب به رختخواب بروید، صورت خود را با مقداری آب گرم و پاک کننده ی صورت بشویید. وقتی صبح از خواب بر خیزید احساس طراوت و تازگی می کنید.جلوگیری از جوش زدن در دوره بدنسازی

زمانی که من جوش های خیلی بدی داشتم، این موضوع برایم افسانه و محال بود. اما به محض اینکه از تنقلات دل کندم و میوه و سبزیجات بیشتری خوردم جوش هایم دیگر به اندازه قبل پدیدار نمی شدند. سعی کنید دست از سر آن آبنبات ها بردارید وبجای آن هویج بخورید. این کار میتواند باعث شود تا جوش هایی که در حال ظاهر شدن هستند بره شان خنثی شود. به همین ترتیب به جای نوشابه هم آب بخورید. این پرهیزها راه های خیلی خوبی برای متوقف کردن جوش ها هستند.

من میدانم که کار سختی است اما تمام سعیتان را کنید تا از مواد آرایشی روی صورتتان استفاده نکنید. با این حال اگر شما واقعا احساس نیاز میکنید، مقدار استفاده از فونداسیون را روی صورت خود محدود کنید. با استفاده بیش از حد، منافذ پوست شما مسدود شده و جوش های بیشتری ساخته میشود. این هم یکی از ساده ترین راه ها برای جلوگیری از جوش زدن است.

اگر حتما باید از فونداسیون استفاده کنید، انواع معدنی یا اورگانیک را خریداری و استفاده کنید. استفاده ی کمتر از محصولات زیبایی شیمیایی، پوستی زیبا و سالم را به مرور زمان برای شما به ارمغان خواهد آورد.

وقتی هر روز از عینکتان استفاده میکنید بر روی آن چربی تجمع می کند. اگر با دقت نگاه کنید میتوانید آنها را در ناحیه چشم و بینی خود نیز بیابید. میدانم، این خیلی بد است! تمیز کردن قسمت‌هایی از عینکتان که هر روز با پوست شما در ارتباط است را فراموش نکنید. بنابراین چربی هایی که روی عینکتان جمع شده است به پوست شما منتقل نمی شوند. همه می‌دانیم که جوش های روی بینی چقدر دردناک هستند و زیبایی شما را می کاهند.

این یکی از سخت ترین کارهاست، هیچ کدام ما جوش ها را دوست نداریم، اما به پوشیدن لباس‌های گشاد و بگی و راه رفتن در خیابان هم تمایلی نداریم! نگران نباشید، من نمیگم لباسی دو سایز بزرگ‌تر از خودتان بپوشید. اگر بدن شما مستعد جوش زدن است، فقط سعی کنید لباس‌هایی که خیلی کیپ و چسبان هستند نپوشید. استفاده از لباس‌های چسبان ساخته شده با الیاف مصنوعی به پوستتان اجازه تنفس نمی‌دهد و ممکن است حتی باعث سوزش بدنتان شود.

این ترفند ها حتی اگر جوش هایتان را کاملا متوقف نکند، قطعا وضعیت پوست شما را بهبود می‌بخشد. در حال حاضر شما برای متوقف کردن جوش هایتان چه کارهایی انجام می‌دهید؟ آیا نکته و ترفندی هست که ما فراموش کرده باشیم؟ اجازه دهید نظرات شما را نیز درباره ی راههای بهبود جوش ها بدانیم.

برای از بین رفتن لکه جای جوش باید چیکار کنم!؟ 😐

با وجود ۲۱ سال سن صورتم پر از جوش هستش و ۵جلسه هم میکرودرم کردم اب کافی و میوه جاتو سبزیجات زیادی هم میخورم اما باز هم جوش میزنم علتش چی میتونه باشه

تا جای که میتونی صورتتو خشک نگهدار روزی سه بار صابون بزن از نرم کنندهای چربم استفاده نکن

منم مثلا تو ام داداش پیام بده حل مشکلت پیش خودمه

سلام دخانیات مثل سیگار تویه جوش زدن تاثیر داره؟

سلام علی عزیز
البته، دخانیات ممکن است باعث جوش، چین و چروک، و در کل افت کیفیت و پیری زودرس پوست شوند.

خـــواهـر ا ی ز نــ د گـی ر ..

15سالمه.انواع صابونای انتی باکتریالو میزنم اما باز جوش میزنمجاشونم هی سوراخ میشه

با سلام . شما هنوز سن نوجوانی به سر می برید. سعی کنید ورزش کنید و آب کافی و بهداشت فردی را رعایت کنید.

سلام،من با نظر رویا کاملا موافقم درمان گیاهی خیلی بهتره مطلب زیرو بخونید ضرر نمیکنید:
علم روز آویشن را تائید کرد
براساس جدیدترین پروژه تحقیقاتی که در دانشگاه متروپولیتن لیدز انگلستان انجام شده و در کنفرانس بهار ۲۰۱۲انجمن میکروبیولوژی اروپا در دوبلین مطرح شدنقش آویشن در درمان ضایعات التهابی آکنه مورد بررسی قرار گرفت.
این مطالعه با رعایت اصول علمی با روش‌های استاندارد درمان آکنه مانند بنزوئیلپروکساید مقایسه شد و مشخص شد که میزان پاسخ به درمان در این گروه نسبت به درمان‌های استاندارد بهتر بوده و از طرفی با توجه به کمتر بودن عوارض جانبی درمان با آن مانند سوزش و حساسیت موضعی تحمل درمان برای این بیماراننیز بهتر بوده است.
دستور تهیه محلول ضدجوش گیاهی
آویشن ارگانیک خشک: برای کشتن باکتری‌‌های ایجادکننده آکنه
سرکه سیب: آنتی‌باکتریال و پاک‌کننده پوست
آب آلوورا: مرطوب‌کننده، آبرسان و تنظیم کنندهph پوست

برگ‌هایآویشن را با چاقو خرد کنید و بعد آنها را درون یک شیشه دردار بریزید؛ بایدشیشه تا نیمه با برگ‌های آویشن پر شود. سپس باید سرکه سیب روی آویشن‌هابریزید تا حدود ۲سانتی‌متر آویشن‌‌ها از ته شیشه فاصله بگیرند.

چندبار با قاشق آویشن‌ها را فشار دهید تا کاملا در سرکه فرو بروند. در نهایت در شیشه را ببندید و آن را در مکانی تاریک و خنک حدود ۲هفته قرار دهید؛یادتان باشد که هر ۲روز یک‌بار سراغ شیشه بروید و حسابی آن را تکان دهید.بعد از ۲هفته با یک صافی آویشن‌ها را از مایع جدا و بعد مقداری از آن را به نسبت ۲به یک با آب آلوورا مخلوط کنید و خوب هم بزنید.

حالاتونر شما آماده است؛ ابتدا مقداری از آن را روی قسمت کوچکی از پوست صورت امتحان کنید، چند ساعت صبر کنید تا ببینید حساسیت دارید یا نه؛ اگر حساسیت نداشته‌ باشید می‌توانید آن را روزانه با یک پنبه به تمام قسمت‌های پوست‌تان بمالید.

سلام,من چند ساله صورتم مداوم جوش میزنه پیش دکترای زیادی رفتم اما نهایت نتیجه ای که گرفتم یکی دو ماه بود بار آخری که رفتم دکتر برام قرص روآکوتان تجویز کرد که وقتی داشتم بسته اولشو مصرف میکردم متوجه سردردای خیلی شدید شدم که بعن فهمیدم دلیلش مصرف این قرصه و دکتر قطعش کرد,به نظر من دکتر رفتن اشتباه بزرگیه چون فقط با اعصاب خودتون بازی میکنین,چون به نظر من دکترا از عوارض قرصا خبر ندارن,در ضمن قرص تتراسایکلین خیلی خطرناکه چون باعث ایجاد کبد چرب میشه,و کبد چرب خودش یکی از دلایل جوشه,سعی کنید از راه های گیاهی درمان بشید,با آرزوی موفقیت

با سلام . دوست عزیز کاهش استرس و تنش و زندگی سالم داشتن .نتایج بهتری خواهید گرفت. سعی کنید با جوش هاتون رفتار های انسانی داشته باشید. کندن و وررفتن با جوش ها باعث میشود عفونت و میکروب ها در تمام صورت پخش شود.

من وقتی صورتم جوش میزد جاش سیاه میشد و تا چند وقت از بین نمیرفت ولی حالا هر شب قبل از خواب سیب رو رنده میکنم و ابشو میمالم به صورتم و صورتمو باهاشون ماساژ میدم خیلی خوب بوده در عرض چند روز صورتم تمیز تمیز شد البته تمیز بودن صورت و رژیم غذایی هم خیلی تاثیر داره

اب شلغم رو بگیرید(البته بلافاصله باید استفاده کنین تا خاصیتش از دست نره) بعد چند قطره توش ابلیمو بریزد .بیست دقیقه بمون رو پوستتون کافیه بعد با اب سرد بشورین.
برای من که موثر بوده

من با ريحانه خيلي موافقم .. اين روش معجزه ميكنه ..

بچه ها من قبلا صورتم خیلی جوش میزد رفتم دکتر چندبار قرص دادن خوب شدم هر شب یکی میخوردم قیمتش هر دونش ۲ تومن بود یه راه دیگه برای جوش نزدن اب لیمو با نمک به هم بزنید بزنید روش جوش خیلی موثر امتحان کنید پشیمون نمیشید

عاااااااااااااااقااااااااااااااااا چیکا کنممم

سلـــــــام عاقا امان ازاین جوشها من جوشهای صورتم عفونی بودن یه جلسه دکترپوست رفتم قرص تتراسیکلین 1دونه باقرص دیگه خوردم بداتمام دوره داروها تمام گلو ولوزه هام عفونت شدید کرد بدنم دربرابر همه امپولا کپسولا قوی شد بداز اونم جوشها صورتم همه برگشتن

راستی میتوانید هر شب از ابلیمو هم استفاده کنید خیلی خوبه

دوستان من جوش زیادی میزدم ولی الان کاملن خوب شده

من روزی ۶ لیوان اب استفاده کردم

و از صابون انجی که یک صابون عالی باری رفعئ جوش هست استفاده میکنم

وروزی یک بار بخور اب دادم

این روش موجزه میکنه

سلام عزیزم. پوست هر کسی با فرد دیگه فرق میکنه .من خودم اثلا صورتم جوش نمیزنه مامانم همینطوری بود اما ابجیم نه جوش زیاد میزنه. به نظر من تغذیه ومیزان آب و ورزش خیلی تاثیر گذاره روی تمیزی پوست

سلام.ممنون بابت راهنمایی های خوبتون.من صورتم جوش میزنه و نمیدونستم که خوردن اب در کم شدن جوش اثر داره. از امروز اب زیادی مصرف میکنم.جلوگیری از جوش زدن در دوره بدنسازی

سلام من برای جلوگیری از جوش ها توصیه میکنم ک گوجه روی جوش ها بزارین ویا خمیردندان

آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ بهترین روشهای درمان جای جوش و لک هستند.
http://www.sepidclinic.com

سلام.از رو بینیم میخواد ی جوش درآد ولی هنوز جاش درد میکنه چیکار کنم درنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواهش میکنم راهنماییم کنید آخه عروسیه داداشمه

عالی بود واقعا خوب نوشته بودی

عزیزم بهت پیشنهاد می کنم هفته ای د
سه تا چهار بار با توجه به میزان چربی پوستت ماسک گوجه رو امتحان کن یه کم گوجه رو رنده کن و با چند قطره آبلیمو مخلوطش کن بذار 3-2دقیقه روی پوستت بمونه اگه ازش روی پوست بدنت استفاده ی کردی 5 دقیقه بذار.حتما نتیجه میگیری

اقا منو بگید من چیکار کنم ؟ اصلا کنترلی روی دستام ندارم. دارم کتاب میخونم دارم بازی میکنم دارم هر کاری که دارم میکنم نمیدونم چی میشه که دستم یه جوش رو پیدا کرده و داره باهاش ور میره. از صورت گرفته تا کف پام نمیدونم این جوش ها رو چطوری پیدا میکنم ! اصلا دستم واینمیسه
همین هم باعث شدن جوش ها شده جوری که صورت و کمرم رو کاملا پر کرده.

من صورتم جوش های زیادی می زند نمی دانم با این جوش های بد چه کنم یک صابون خریدم هرروز میزنم هنوز یه کم بهتر شده خواههههههههههههههش میکنم کمکم کنید داره حالم بهم میخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خخخخخخخخخخخخخخ

دوست عزیز در رژیم غذایی خود دقت کنید و یک نکته ی خیلی مهم را فراموش نکنید
همینطور ک از این مهمان ناخوشایند معلوم است در اثر استرس و جوش زدن به وجود میاید پس دقدقه ی فکری خود را کاهش دهید و ادویه جات و روغن کم مصرف کنید و از ویتامین c غافل نشید باشد تا رستگار شوید 🙂

سلام
میبینم خیلی ناراحتی
از گل ختمی استفاده کن گل ختمی رو روی صورتت بزار البته خیس کشیده باشه،
یا میتونی شربتشو استفاده کنی گل ختمی رو تهیه کن تو یک لیوان آب بریز و بخور ،شکر هم میتونی بریزی خوشمزه میشه،
به امید خدا
موفق باشی

سلام به همه من برای هر وقت جوش میزنم از مخلوط ماست و خیار رنده شده استفاده میکنم که باعث سفیدی هم میشه.میشه از سفیدهی تخم مرغ هم استفاده کرد ولی نباید بذهرید صورتتون زیاد خشک بشه.
از ترکیب نشاسته و ماست که وقتی حرارت میبینه به صورت غلیظ در میاد هم میشه استفاده کرد.
امیدوارم این نکات به دردتون بخوره

باسلام من دانشجوی رشته بزشکی هستم میخواستم نظرم رادرموردجوش بگویم مردم توگذشته ازصبح تاشب کارمیکردندوبرای شام ماست ونون میخوردندصورتشون صاف صاف بودماامروزی هاتحرک انچنانی نداریم ازیک طرف هم غذاهای چرب وچیل میخوریم توی بدن انرزی وگرمای اضافه تولیدمیشه ازیک طرف هم استرس جوانهای امروزی ازیک طرف هم ترشح هورمون تستسترون توجوانهازیاددرنتیجه میل جنسی زیادازیک طرف هم ترشح غددچربی زیادوبوست چرب دست بدست می دهندوجوش هاروبوجودمیارندمن هرروزباشگاه ائروبیک میروم وصبحانه به جای چای شیرین که هیچ ارزش غذایی نداره شیرخالی بانون یامیوه بانون میخورم وشام هم ماست یاشیریامیوه بانون میخورم احساس میکنم صورتم خیلی خوب شده البته غذاهای فست فودی تنقلات اجیل خرماکشمش کره خامه نوشابه تخم مرغ ادویه جات گوجه وبادمجون هم نمیخورم همه مامیدونیم که بریدنقش موثری درصاف بودن صورت داره توصیه من به خانم هایی که بریدنظم یابریدمنظم باخونریزی کم دارنداینه که 3وعده درروزیک قاشق گیاه بویمادران رادریک لیوان اب جوش دم کنندومیل بفرماینداین گیاه اثرمعجزه اسایی درزیادشدن خونریزی بدون اسیب رساندن به بدن داردجای هیچ نگرانی نیست چون خون ازدست رفته خون کثیف هست نه خون تمیزمن خیلی هارومیشناسم که بریدزیادمیشوندوصورت صاف وبدون جوش دارندالبته کسانی که صورتشان جوش میزندباید ازمایشهای هورمونی وتیروئید وغلظت خون وانزیمهای کبدی و سونوگرافی قسمت لگن هم بروند وازسالم بودن شان مطمئن شوند

کلیه حقوق مطالب برای مجله تناسب اندام محفوظ است؛ لطفاً در صورت استفاده ، لینک و مجله تناسب اندام را درج کنید. کانال بدنسازی

جلوگیری از جوش زدن در دوره بدنسازی
جلوگیری از جوش زدن در دوره بدنسازی
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *