جلوگیری از باردار شدن در دوران عقد

جلوگیری از باردار شدن در دوران عقد
جلوگیری از باردار شدن در دوران عقد

بازدید : 16988 بار

دوشنبه، 6 تير 139

با سلام 2 سوال دارم اول اینکه من در دوران عقد هستم در این دوران بهترین قرص پیشگیری چیه با توجه به اینکه با مصرف قرصهای ال دی کمردرد و دل درد شدید میگیرم!و اینکه عوارض قرصهای ضد بارداری که احتمالا معرفی میکنید چی هست؟ آیا بعدها روی حامله شدن و یا جنین تاثیر منفی نمیزاره؟ویا روی اخلاق و روحیه ی خانم ها؟ و سوال دومم اینکه رسیدن به ارگاسم در خانمها بدون دخول ایا مثل همون حسی هست که موقع ارضا شدن در خودارضایی به ادم دست میده؟ممنون از لطفتون

این سوال توسط سرکار خانم دکتر مهشید محمدی زاده پاسخگویی شده است :
کمر درد و دل درد شديد هيچ ربطي به مصرف LD ندارد. اگر عارضه ديگري با مصرف LD داريد مي توانيد از قرص ها «ياسمين» و يا «مارولن» که عوارض کمتري دارند استفاده کنيد. چون ميزان احتمال بروز اضافه وزن و ناراحتي عصبي کمتر است (منظور همان اختلالات خلقي است). اگر به محض شک به بارداري مصرف قرص قطع شود ضرري براي جنين ندارد. بياد داشته باشيد با مصرف صحيح قرص، احتمال بارداري تقريباً صفر است. بعد از قطع قرص جلوگيري که قبل از بارداري اول بهتر است 2 سال بيشتر مصرف نشود ممکن است چند ماه آمنوره (عدم قاعدگي) يا حداکثر 6 ماه عدم تخمک گذاري اتفاق بيفتد که بالطبع شانس حاملگي در اين مدت نيست ولي بعد از آن شک کاملاً برطرف شده و بارداري اتفاق مي افتد. در کل بهترين روش جلوگيري از بارداري در دوران عقد، عدم نزديکي است.

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.

• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.

• نظرات کوتاه مثل “خوب بود” و “عالی بود” و و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.

• متن نظر شما میبایست حداکثر 124 کاراکتر باشد.

• توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.

جلوگیری از باردار شدن در دوران عقد

ادامه

ادامه

ادامه

ادامه

ادامه

گیرنده را به منظور دریافت لینک صفحه وارد بفرمائید.

تمامی حقوق این پایگاه متعلق به
معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه می‌باشد.

آمیزش جنسی با هدف جلوگیری از یک بارداری نیاز به بره ریزی دارد. با دانستن مهارت های تنظیم خانواده و راهکارهای جلوگیری از حاملگی که امروزه در اختیار عموم مردم هست، اگر شما مواظب و مراقب باشید، این اتفاق به یک حاملگی منجر نخواهد شد. شما می توانید با جلوگیری از مقاربت، یا صحبت کردن با پزشکتان در ارتباط با راه های هورمونی یا مرتبط با جراحی از حاملگی جلوگیری کنید.

۱- خودداری را یاد بگیرید

خودداری روشی است که به وسیله خیلی از مردم برای جلوگیری از بارداری و بیماری های مقاربتی استفاده می شود، طریقه انجام دادن آن در بین مردم واقعا متفاوت است.

۲- شریکتان را فقط از راه بیرونی برانگیخته کنید

جلوگیری از باردار شدن در دوران عقد

مانع شدن از نفوذ اسپرم به درون واژن یک راه موثر برای جلوگیری از بارداری است، به جای برانگیخته کردن جنسی که شامل مقاربت واژینال هم هست می توانید از این کارها نیز استفاده کنید:

۳- با شریکتان درباره فواید و معایب خودداری صحبت کنید

بسیاری از مردم فکر می کنند که خودداری سخت است اما زمانی که به بحث بچه دار شدن می رسیم، آسان ترین و ارزان ترین راه پیشگیری از بارداری است. و در مقایسه با روش های دیگر هیچگونه اثرات جانبی و ضررهای جانبی ندارد.

۴- شریکی را پیدا کنید که به تصمیم شما برای خوددار بودن احترام بگذارد

در رابطه بودن یا ادامه دادن به رابطه ای که در آن شریکتان نمی خواهد که خوددار باشد، می تواند سخت باشد. پس بهتر است که با شریکتان درباره خوددار بودن و اینکه چرا می خواهید خوددار باشید صحبت کنید.

۱- از کاندوم در زمان مقاربت جنسی استفاده کنید

وقتی که شما از لحاظ جنسی دائما فعال باشید، کاندوم می تواند از لحاظ پیشگیری از بارداری و همزمان لذت بردن از رابطه جنسی کمک کننده باشد. انواع زیادی از رنگ ها، طعم ها و بافت ها وجود دارند، شما می توانید کاندوم را از سوپر مارکت ها و یا داروخانه ها بخرید.

۲- از اسپرم کش برای پیشگیری از بارداری استفاده کنید

اسپرم کش یک ژل یا فوم است که بر روی کاندوم زده می شود و وظیفه کشتن اسپرم ها را به عهده دارد. اسپرم کش را در داروخانه ها می توان یافت، بعضی وقت ها بر روی بعضی از کاندوم ها هم اعمال می شود.

۳- از اسفنج ضد بارداری استفاده کنید

اسفنج ضد بارداری یک اسفنج کوچک، دونات شکل است که حاوی اسپرم کش است و در داخل واژن و در دهانه گردن رحم قرار می گیرد. شما و شریک خود نباید اسفنج را احساس کنید اگر آن را درست وارد کنید. اسفنج ها به اندازه کاندوم ها و اسپرم کش ها به طور گسترده ای در دسترس نیستند و اغلب گران تر هستند. اگر نمی توانید اسفنج پیدا کنید، با داروسازتان درباره ی استفاده از اسفنج ضد بارداری صحبت کنید.

۴- از یک دیافراگم واژنی استفاده کنید

دیافراگم های واژنی سایز های مختلفی دارند، پزشک شما لگن شما را اندازه خواهد گرفت و برای شما قبل از انجام دادن هر گونه فعالیت جنسی یک دیافراگم تجویز خواهد کرد تا از بارداری پیشگیری کند. شما می توانید پس از گذشت ۶ ساعت الی ۲۴ ساعت از مقاربت، دیافراگم را خارج کنید.

۱- با پزشکتان درباره استفاده کردن از داروهای ضد بارداری صحبت کنید

قرص های ضد بارداری به دو صورت عمل می کنند: یک: نگه داشتن تخمک از خارج شدن از تخمدان – دو: غلیظ کردن موکوس که مانع از حرکت کردن اسپرم به سمت تخم می شود. چندین نوع و برند مختلف از قرص های ضد بارداری وجود دارد که پزشکتان می تواند توصیه کند که کدامش برای شما و فعالیت جنسیتان بهترین است.

۲- از آمپول های ضد بارداری استفاده کنید

آمپول ضد بارداری یا دپو پروورا یک تزریق هورمون های سینستیک است که شما را از باردار شدن محافظت می کند. شما باید هر سه ماه یک بار یک تزریق داشته باشید.

۳- از روش های پیشگیری اورژانسی استفاده کنید اگر روش های پیشگیری از بارداری تان جوابگو نبوده است

همانطوری که این قرص ها به قرص های اورژانسی معروف هستند، به این شیوه عمل نمی کنند که برای مدت طولانی تری مانع از آزاد شدن تخمک از تخمدان ها می شوند. پس می توان مطمئن بود که همه ی اسپرم ها کشته شده و از بدنتان خارج خواهد شد. برای یک انسان ۶ روز طول می کشد که حامله شود، اما از این روش به عنوان یک روش دائمی برای جلوگیری از بارداری نمی توان حساب کرد.

۱- مطمئن شوید که عقیم سازی گزینه مناسبی برای شماست

مطمئن شوید در زمان گرفتن این تصمیم در آینده نمی خواهید بچه ای داشته باشید.

۲- سعی کنید روش های عقیم سازی بدون استفاده از جراحی را امتحان کنید

Essure یک روش پیشگیری طولانی مدت است که یک سد طبیعی در مقابل بارداری می سازد. این روش می تواند در کمتر از ۱۰ دقیقه در مطب یک پزشک انجام شود. یک دستگاه به هر کدام از لوله های فالوپ وارد می شود تا بافت اسکار ایجاد شود، تا باعث مسدود کردن لوله های فالوپی و جلوگیری از رسیدن اسپرم و تخمک به یکدیگر بشود.

۳- برای عقیم شدن جراحی را انتخاب کنید

جلوگیری از باردار شدن در دوران عقد

در میان مردم این عمل به بستن لوله ها معروف است، لوله های فالوپ یک زن می توانند با جراحی بسته یا بریده شوند.

رسانه دکتر سلامت

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

آدرس


Current ye@r *


Leave this field empty

هیپوگنادیسم، زمانی اتفاق می افتد که غدد جنسی هورمون های جنسی کمتری تولید کرده و یا تولید نمی کنند. غدد

عفونت در بارداری، می تواند عوارض خطرناکی را برای مادر یا جنین به همراه داشته باشد. برای پیشگیری از عفونت

زایمان زودرس، به زایمان قبل از هفته 37 بارداری اشاره دارد. بارداری نرمال معمولا بین 37 تا 42 هفته به

دلایل سرد شدن زنان و علائم سرد مزاجی زنان متفاوت است. نوسانات هورمونی که در طول سال ها اتفاق می

جلوگیری از باردار شدن در دوران عقد
جلوگیری از باردار شدن در دوران عقد
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *