بهترین قرص ویتامین دی خارجی

خواص دارویی و گیاهی

ثبت برای به روز رسانی مکمل، تخفیف و Giveaways!

آدرس :

نگران نباشید، ما هرزه نداریم

لطفا بخوانید:

خانه » ویتامین ها » ویتامین D

پرش به بالای محصولات 1 ویتامین D

شانس این است که اگر شما یک پالس داشته باشید، پس شما بدون شک در مورد مزایای شگفت انگیز ویتامین ها شنیده اید. یک ویتامین به طور خاص، یک دوز خوب از مزایای گفتاری را فراهم می کند و این همان چیزی است که ما در این راهنما می گذرانیم. این ویتامین D است

ویتامین D، اغلب به عنوان “ویتامین آفتاب” یده می شود، به خوبی شناخته شده است که مواد مغذی مهم برای سلامت شما است. هنگامی که نور خورشید به پوست برسد، تولید آن فعال می شود. این ویتامین ضروری همچنین می تواند از طریق برخی از مواد غذایی ویتامین D بدست آید، اما منابع تغذیه ای دچار ضعف می شوند.

اکثريت غذاها ويتامين D با ويتامين D غني شده و غالبا شامل مواد مغذی نيستند. دشواری در دستیابی به آن، به گسترش گسترده کمک می کند کمبود ویتامین D اپیدمی است که تا حد زیادی نادیده گرفته شده!

افرادی که بیشترین خطر کمبود را دارند، شامل کسانی هستند که پوست تیره تر دارند، در معرض کم نور بیشتری قرار دارند، در سن بالاتر و کسانی هستند که از کرم های ضد آفتاب استفاده می کنند. مصرف مکمل قوی ویتامین D ممکن است برای بسیاری از افراد ضروری باشد، و این راهنمای به شما در مورد بهترین مکمل های ویتامین D در بازار می گوید.

ویتامین D به عنوان یک ماده غذایی ضروری برای سلامتی شما می تواند توسط بدن ساخته شود و از طریق منابع غذایی مصرف شود. برخی از غذاهای ویتامین D عبارتند از ماهی آب سرد، تخم مرغ، قارچ و غذاهای غنی شده مانند شیر. با این حال، این منابع بسیار فراهم نیست. مکمل های ویتامین D اغلب در کپسول های نرم، قرص ها و فرم های مایع استفاده می شود. بعضی از مولتی ویتامین ها نیز دارای ویتامین D هستند. مکمل های ویتامین D می تواند برای کاهش کمبود ویتامین D مفید باشد و به جلوگیری از نشانه های کمبود آن کمک کند.

ویتامین D، مواد مغذی ضروری برای سلامتی شما می تواند توسط بدن ساخته شود و از طریق منابع غذایی مصرف شود. برخی از غذاهای ویتامین D عبارتند از ماهی آب سرد، تخم مرغ، قارچ و غذاهای غنی شده مانند شیر. با این حال، این منابع بسیار فراهم نیست.

مکمل های ویتامین D اغلب در کپسول های نرم، قرص ها و فرم های مایع استفاده می شود. بعضی از مولتی ویتامین ها نیز دارای ویتامین D هستند. مکمل های ویتامین D می تواند برای جلوگیری از کمبود ویتامین D و درمان علائم همراه با کمبود آن باشد. مزایای زیادی برای مصرف مکمل های ویتامین D وجود دارد که ما در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

ویتامین D مواد مغذی ضروری است که بر تعداد زیادی از توابع بدن تاثیر می گذارد. این ماده مغذی بسیار مهمی است و کمبود ویتامین D دارد کاملا رایج است) می تواند یک میزبان مشکلات ایجاد کند. یک تن از مزایای ویتامین D وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

دانشگاه هاروارد تخمین می زند کمبود ویتامین D یک نگرانی جهانی است که بر روی حداقل میلیارد نفر 1 تأثیر می گذارد. کمبود ویتامین D می تواند علایم مانند درد استخوان، دشواری تفکر، ضعف عضلانی، خستگی ناگهانی و غیره را ایجاد کند.

به طور کلی، دلایل بسیاری برای مصرف ویتامین D وجود دارد، به ویژه به این دلیل که بسیاری از مردم در مواد مغذی کلیدی کمبود دارند. به استثنای اینکه زمان زیادی را صرف غذا در خارج از منزل بدون استفاده از کرم های ضد آفتاب یا خوردن یک رژیم غذایی سالم با مقدار زیادی ماهی، قارچ و لبنیات کنید، این احتمال وجود دارد که شما حداقل ویتامین D کمبود دارید.

ویتامین D یک مکمل بسیار ایمن محسوب می شود و افراد آن را تحمل می کنند. با این وجود برخی از افراد ممکن است عوارض جانبی مانند خواب آلودگی، ضعف، خستگی، سردرد، از دست دادن اشتها و غیره داشته باشند. مصرف دوز بالای ویتامین D در طول مدت طولانی ممکن است باعث افزایش سطح کلسیم در جریان خون یا ویتامین D سمیت

ویتامین D یک مکمل محلول در چربی است، بنابراین بهتر است با منبع چربی مصرف شود. اگر شما آن را در صبح، ظهر یا بعد از ظهر ببرید، هیچ تفاوتی ندارد. با این حال، برخی از مکمل ها و داروهای ضد آن وجود دارد ممکن است با تداخل جذب ویتامین D، مانند آنتی اسیدها و روغن های معدنی. اگر داروهای تجویزی دارید قبل از مصرف مکمل های ویتامین D به پزشک خود مشورت کنید.

انباشته شدن به ایده ترکیب مکمل ها می پردازد که اثرات مفیدی را در کنار هم قرار می دهند. بعضی از مکمل هایی که دارای مکمل های ویتامین D بالا هستند، دارای مزایای هم افزایی هستند. در اینجا برخی از مکمل ها که بهترین پشته ویتامین D را تشکیل می دهند:

سرانجام، وجود داردلینک های وابستهدر این مقاله، بنابراین اگر شما چیزی بخرید، ما یک برش از فروش را دریافت می کنیم.

آزمایشگاه Carlson Vitamin D3 انتخاب ما از بهترین مکمل های ویتامین D در بازار است! این یک قرص ویتامین D است که از مؤثر ترین فرم ویتامین D در دسترس استفاده می کند و یک ویتامین D سالم را تامین می کند. دو نوع از ویتامین D وجود دارد که مربوط به سلامت انسان هستند: ویتامین D2 و D3. ویتامین D2 همان شکل است که بدن شما خود را تولید می کند و ویتامین D3 عمدتا در غذاها یافت می شود.

کارشناسان ادعا می کنند که ویتامین D3 یک فرم برتر برای تکمیل است، زیرا بدن شما با هضم و جذب این فرم از طریق روده آشناست. ویتامین D2 به طور طبیعی در داخل پوست تولید می شود (در پوست شما) و بلافاصله توسط بدن استفاده می شود، بنابراین مصرف آن به صورت خوراکی مسیر طبیعی خود نیست. این مکمل مقرون به صرفه ویتامین D است که دارای گلوتن، شیر یا نگهدارنده نیست.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: مکملهای تغذیه کارلسون از زمانی که 1965 تولید ویتامین ها، مواد معدنی و مکمل های غذایی را با کیفیت، خالص و برنده جایزه دریافت کرده است. آنها مارک تجاری خود را با یک مکمل ویتامین E آغاز کردند که به یک سری از محصولات طبیعی ویتامین E تبدیل شد. آنها همچنین در روغن های مضر، روغن زیتون امگا-3، مانند روغن ماهی و دیگر روغن های دریایی، مضر هستند.

خط پایین: این یک فرم مؤثر ویتامین D را برای شما فراهم می کند، بدون پرکننده های اضافی یا نگهدارنده ها. با استفاده از بهترین فرم ویتامین D، آن را به شما جذب عالی فراهم می کند.

این یک ویتامین D خوب برای قیمت مقرون به صرفه است، و آن را به ارزش عالی است. اگر شما به دنبال یک مکمل ویتامین D خالص و موثر هستید، این یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید انجام دهید!

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک زیر بخرید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

شرکت غذا ویتامین D3 یک قرص ویتامین D قوی با کیفیت بالا و خالص است – حاوی هیچ شکر، نمک، نشاسته، مخمر، گندم، گلوتن، سویا، شیر، تخم مرغ، نرم و صافی و یا نگهدارنده نیست! این مقدار زیادی برای قیمت عالی نیز ارائه می دهد. این همچنین توسط یک تجاری بسیار قابل اعتماد و مشهور ساخته شده است که از 1968 به مشتریان با مکمل های طبیعی مقرون به صرفه عرضه می کند. به طور کلی، این قطعا فهرست ما از مکمل های ویتامین D بالا را می سازد!

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: شرکت Foods یک تجاری تکمیلی طبیعی است که از زمان 1968 ساخته شده است، ارزش گذاری در محصولاتی که به مردم کمک می کند زندگی سالمتری را به ارمغان بیاورد. تولید و توزیع اصلی آنها GMP تایید شده است و ساخته شده است به پیروی از مشخصات LEED برای پایداری محیط زیست. این شرکت در بسیاری از پروژه های پایدار شرکت کرده است و تلاش می کند تا هر دو زمین و مشتریان خود را سالم نگه دارند.

خط پایین: این یک مکمل قوی ویتامین D است که دارای ویتامین D قوی است. این کاملا طبیعی و آزاد از مواد نگهدارنده و بسیاری از آلرژن ها است. همچنین توسط یک شرکت معتبر و مسئول تولید می شود. در قیمت مقرون به صرفه، این یک مکمل عالی ویتامین D است. اگر شما به دنبال یک مکمل ویتامین D در دوز بالاتر برای قیمت مقرون به صرفه هستید، این ممکن است محصول برای شما باشد.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک زیر بخرید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

Naturals Nordic Vitamin D3 یک قرص ویتامین D است که در یک ژل نرم همراه با روغن زیتون، یک منبع سالم چربی، که کمک می کند تا جذب ویتامین D را بهبود بخشد، بسته بندی شده باشد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: Nordic Naturals یک شرکت مکمل غذایی است که از روغن ماهی پیش بینی شده است. بنیانگذار در نروژ متولد شد، جایی که روغن ماهی بخشی از رژیم غذایی روزانه بود. سپس او به کالیفرنیا نقل مکان کرد، جایی که او نمیتوانست محصولی با کیفیت روغن ماهی پیدا کند. سپس تصمیم گرفت تا یک شرکت را در 1995 تاسیس کند. امروزه شرکت تامین کننده پیشرو در ماهی و انواع مختلفی از محصولات بهداشتی را ارائه می دهد.

خط پایین: Naturals Nordic Vitamin D3 یک مکمل ویتامین D مؤثر است که با توجه به محتوای روغن زیتون جذاب تر می شود. قرص ویتامین D کوچک و آسان است که بتوان نرمال نرمال را فرو برد که مزایای سلامتی فراوانی را به وجود می آورد.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک زیر بخرید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

دکتر بهترین ویتامین D3 یک مکمل قوی و قوی ویتامین D3 است که بسیار مقرون به صرفه است. این غیر GMO، گلوتن و سویا آزاد است، و از یکی از بهترین فرم های ویتامین D مکمل استفاده می کند! این نیز در مقادیر زیادی برای مشتریان سازگار موجود است.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: دکتر Best یک مکمل غذایی است که توسط یک پزشک در 199 تاسیس شده است. آنها بیش از محصولات 2 مختلف ساخته شده با مواد جامد و محرک مورد تحقیق قرار می گیرند. آنها متعهد به شفافیت هستند و محصولات آنها هرگز حاوی مواد مخفی نیستند. همه آنها هم در گواهیه GMP تولید می شوند.

خط پایین: اگر شما به دنبال یک مکمل مقرون به صرفه و قوی ویتامین D هستید، ممکن است نیازی به نگاه دیگران نباشد. این دوز قوی ویتامین D در یک ژل نرم است که آسان است برای فرو ریختن توسط یک شرکت قابل اعتماد ساخته شده است. با این حال، شکایات در مورد بسته بندی بیش از حد ارزان و شکننده است.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک زیر بخرید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

Nutrigold Vitamin D3 2 IU یک قرص ویتامین D کوچک نرم و نرم است که با روغن زیتون فرموله شده است. روغن زیتون هدف از جذب ویتامین D را بهبود می بخشد. این مکمل به وسیله یک آزمایشگاه مستقل از ذرت، بادام زمینی، تخم مرغ، شیر، گلوتن، پوست سرخ شده و آلرژی های سویا آزاد شده است. همچنین غیر GMO است و هیچ stearate منیزیم ندارد، که یک چربی مصنوعی است. به طور کلی، این یک مکمل ویتامین D خوب با قیمت مقرون به صرفه است.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: Nutrigold یک شرکت مکمل تغذیه ای است که متشکل از مکمل های طبیعی و کل مواد غذایی است. آنها از ترکیبات مصنوعی استفاده نمی کنند. شرکت خود متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و مقرون به صرفه است که خالص و کاملا شفاف است.

خط پایین: این یک مکمل ویتامین D خوب برای قیمت مقرون به صرفه است. این یک ویتامین D انعطاف پذیر را نیز ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید یک یا دو بار بسته به نیازهایتان مصرف کنید. با این حال، برخی از مصرف کنندگان شکایت کرده اند که از محصولات قابل مقایسه با مارک های دیگر کمتر موثر است.

ⓘ اگر چیزی را با استفاده از لینک زیر بخرید، کمیسیون کمی دریافت می کنیم.

Nature Made Vitamin D3 یک مکمل مایکروویو SoftGel ویتامین D است. به عنوان داروساز 1 توصیه می شود تجاری ویتامین توصیه می شود، طبیعت ساخته وعده کیفیت و کارایی. این محصول بدون گلوتن، مخمر، نگهدارنده ها، طعم ها و رنگ های مصنوعی آزاد است. همچنین توسط Pharmacopeia ایالات متحده آزمایش و تایید شده است. همه این عوامل باعث می شود که مکمل ویتامین D خوب باشد!

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: طبیعت ساخته شده یک تجاری مکمل غذایی است که متعهد به ارائه محصولات بهداشتی با حمایت علمی و طبیعت است. آنها در آزمایشات بالینی شرکت می کنند و از مطالعات عمومی حمایت می کنند تا درباره اینکه چگونه مکمل ها می توانند سلامت را بهبود ببخشند، ادامه می دهند. آنها عمدتا روی ویتامین ها تمرکز می کنند.

خط پایین: این یک مکمل ویتامین D موثر است که توسط یک تجاری قابل اعتماد ساخته شده است، بنابراین شما می توانید انتظار کنترل کیفیت ثابت را داشته باشید. این یک مقدار خوب ویتامین D را در یک نرم کننده برای یک قیمت مناسب ارائه می دهد. با این حال، SoftGel مایع از روغن سویا استفاده می کند که به عنوان روغن زیتون مفید نیست. همچنین حاوی برخی از آلرژن ها است.

ویتامین D Solnga D3 یکی دیگر از مکمل های ویتامین D است که از ویتامین D3 استفاده می کند اما در دوزهای بسیار بالا. این مکمل قوی ویتامین D دارای 1, IU ویتامین D3 در هر خدمت است! قرص ویتامین D یک نرم کننده مایع است که حاوی منبع چربی برای جذب ویتامین D می باشد و از گلوتن، گندم، لبنیات، سویا، مخمر، شکر، سدیم، عطر و طعم مصنوعی، شیرین کننده، نگهدارنده ها و رنگ ها آزاد است.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: Solgar دایناسور در میان مارک های مکمل غذایی است. در 1947 تاسیس شده است، آن را تا به حال مقدار زیادی برای تکمیل محصولات خود و توسعه تجاری آن است. آنها بسیاری از فرمول های برنده جایزه دارند که استانداردهای دقیق طلا را برای کیفیت به دنبال دارند. محصولات آنها توسط تاسیسات خود در ایالات متحده واقع شده و محصولاتشان در سراسر جهان توزیع شده است.

خط پایین: Solgar ویتامین D3 یکی از بهترین مکمل های ویتامین D برای کسانی است که به دنبال دوز قدرتمند هستند. این یک مکمل قوی ویتامین D است و دوز در سمت راست قرار دارد سطح مصرف بالا برای مکمل های ویتامین D. بدانید که این به این معنی است که باید با احتیاط انجام شود. همچنین از روغن آفتابگردان به جای روغن زیتون به عنوان کمک جذب استفاده می کند که یک اشکال بالقوه است و دوز بالای آن باعث ارزان تر از بسیاری از گزینه ها می شود.

آیا ویتامین D Daily یک مکمل ویتامین D خوب برای گیاهخواران و گیاهخواران است، زیرا آنها حاوی ژلاتین یا محصولات حیوانی در این مکمل نیستند، در حالی که بسیاری از این مکمل ها را انجام می دهند. خود ویتامین D نیز از عصاره لیهان استخراج می شود در حالیکه اکثر مکمل های ویتامین D از پشم گوسفند (لانولین) یا روغن ماهی حاصل می شود. همچنین از گلوتن و سویا آزاد است، بدون مواد مصنوعی استفاده می کند، غیر GMO است و حزب 3rd آزمایش شده است. این در عرضه سالانه قطره های روزانه می آید.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: آیا ویتامین ها خود را “مارک مکمل بوتیک” متخصص در تغذیه ورزشی و فرمول های ویتامین می دانند که خالص و تمیز هستند. محصولات خود را همه طرفها آزمایش و تایید کرده اند تا ادعا کنند. آنها یک شرکت جدیدتر و کوچکتر هستند که به راحتی از بسیاری از مارکهای بزرگتر نیز دسترسی پیدا می کند.

خط پایین: این محصول یک مکمل ویتامین D3 است که میتواند بهترین مکمل ویتامین D برای گیاهخواران و گیاهخواران باشد. این ماده از ویتامین D3 استفاده می کند که ظاهرا از لیگزن، منبع گیاهی حاصل می شود، در حالیکه تمام ویتامین D3 دیگر از منابع حیوانی است. با این حال، مطالعات بالینی زیادی در مورد این فرم جدید D3 انجام نشده است و از گزینه های ارزان تر است.

راه طبیعت ویتامین D3 یک قرص ویتامین D است که به صورت یک نرم کننده مایع به وجود می آید. این محصول توسط یک شرکت قابل اعتماد تولید می شود و به منافع ویتامین D کمک می کند.

این محصول بدون گلوتن، شکر، مخمر، گندم، سویا، محصولات لبنی، رنگ مصنوعی، طعم دهنده ها و مواد نگهدارنده است. اگر شما به دنبال یک مکمل ساده و مقرون به صرفه ویتامین D هستید که دارای دوز مناسب ویتامین D است، اما خیلی قدرتمند نیست، این مکمل ممکن است در لایحه مناسب باشد.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: Nature’s Way یک تجاری تکمیلی طبیعی است که برای اولین بار Tru-ID تایید شده است، که گواهیه ای است که از یک آزمایشگاه مستقل که تأیید صحت را می دهد، می آید. برای سال های 4 این شرکت به مصرف کنندگان با کیفیت، مکمل های غذایی طبیعی ارائه می دهد.

خط پایین: این یک قرص ساده و مقرون به صرفه ویتامین D است که شما را با تمام مزایای ویتامین D تامین می کند. این یک ویتامین D خوب نیز است، زیرا آن بیش از حد قوی نیست و یا خیلی ضعیف است. با این حال، آنها از روغن گلرنگ در کپسول به جای روغن زیتون استفاده می کنند. مصرف کنندگان همچنین شهادت دادند که این محصول کمتر از برخی مارک های دیگر موثر است.

GNC ویتامین D3 یک قرص ویتامین D است که مقرون به صرفه است و شما را با مزایای سلامتی مواد مغذی.

از گلوتن، گندم، سدیم، مخمر، لبنیات و قند آزاد است. GNC ویتامین D3 نیز از رنگ های مصنوعی و طعم دهنده ها آزاد است.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست:

چه کسی آن را می سازد: GNC تجاری مکمل بسیار شناخته شده ای است که از زمان 1935 ساخته شده است و این یکی از مارک های مکمل های قدیمی تر آن است. آنها در پیتسبورگ پنسیلوانیا مستقر هستند و حتی در بازار سهام نیز موجود هستند. آنها یکی از معروفترین خرده فروشان بهداشت و سلامتی در جهان هستند.

خط پایین: این یک مکمل ویتامین D خوب است که توسط یک شرکت شناخته شده با شهرت خوب تولید شده است. با این حال، آن را در یک قرص جای می دهد به عنوان یک softgel مایع و یا قطره مایع است. بعضی از مصرف کنندگان همچنین ادعا می کنند که آن کمتر از برخی مارک های دیگر موثر است و شامل پرکننده های مصنوعی نیز می شود. علیرغم نقایص، ارزان و مقرون به صرفه است، بنابراین هنوز لیست ما را ایجاد می کند.

ما به شما جدیدترین اخبار مکمل و پیشنهادات پیشنهادات را به صورت رایگان ارسال میکنیم!

آدرس :

نگران نباشید، ما هرزه نداریم

بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *

اظهار نظر

پست الکترونیک *

سایت اینترنتی

این سایت از Akismet برای کاهش هرزه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

آستین میدواس یک نویسنده و مشاور مستقل است که متخصص در موضوعات بهداشت و سلامتی است. با بیش از 7 سال تجربه نوشتن در صنعت سلامت طبیعی، آستین تلاش می کند به ارائه اطلاعات دقیق، مختصر و تحقیق به خوانندگان خود. شما می توانید از کار آستین درOlympic-Createur.com، یا با او ارتباط برقرار کنیدلینک.

لطفا توجه داشته باشید: این محتوا توسط پزشک، حرفه ای پزشکی یا متخصص بهداشت حرفه ای نوشته نشده، مورد بازبینی یا تایید قرار نگرفته و بنابراین نباید مورد استفاده برای پیشگیری، تشخیص و یا درمان بیماری یا بیماری باشد. Top1supplements.com مسئولیتی در قبال اقدامات انجام شده پس از خواندن این اطلاعات را نمی پذیرد و در صورتی که یکی از محصولات مورد استفاده در این وب سایت را نادرست بداند، مسئولیتی ندارد. شما باید دستورالعمل هایی را که بر روی برچسب هر محصولی که خریداری کرده اید بخوانید و آن را دنبال کنید. قبل از مصرف هر یک از محصولات برجسته شده در این سایت همیشه با پزشک خود صحبت کنید. نتایج ممکن است در مورد هر اثر محصول متفاوت باشد.

سلب مسئولیت: همه محصولات و مارک های موجود در این وب سایت می باشد علامت تجاری از شرکت های مربوطه می باشند. اطلاعات در مورد این وب سایت لزوما منعکس کننده ها و یا نظرات Top1supplements.com نیست. این اطلاعات برای مقاصد تفریحی تنها در نظر گرفته شده و می کند و حرفه ای، مشاوره درمانی و بهداشتی یا تشخیص نیست، و ممکن است به عنوان مثل استفاده نمی شود. اطلاعات در این سایت نوشته شده است نیست و یا بررسی های پزشکی حرفه ای، و فقط به در معرض خطر خود شما استفاده می شود. تحت هیچ شرایط باید اطلاعات موجود در این سایت به عنوان توصیه های پزشکی گرفته و یا مورد استفاده برای جلوگیری، تشخیص، و یا درمان هر بیماری یا بیماری. اطمینان حاصل کنید که به دنبال دستورالعمل برچسب برای هر کدام محصول شما خرید. قبل از استفاده از محصولاتی که در این وب سایت مشاهده می کنید همیشه با پزشک خود مشورت کنید.

افشای: تحت قوانین فدرال، کمیسیون تجارت فدرال نیاز به افشای اطلاعات مربوط به هر رابطه ای دارد که در هر زمانی جبران خسارت می کند. Top1Supps در بره های مختلف بازاریابی وابسته شرکت می کند، بدین معنی که Top1Supps در صورت خرید از طریق لینک های ما به سایت های فروش خرده فروشی ها پرداخت می شود.

در حال بارگذاری

© 218 Top1Supplements.com

دانش &gt پزشکی – در اغلب افراد بالغ، مصرف ویتامین دی‌ تاثیر چندانی بر تراکم املاح و مواد معدنی استخوان ندارد و استفاده گسترده از آن برای جلوگیری از پوکی استخوان تقریبا بی‌فایده است.

مجید جویا: گروهی از پژوهشگران دریافته‌اند که در اغلب افراد بالغ، مصرف قرص‌های ویتامین دی‌ تاثیر چندانی بر تراکم املاح و مواد معدنی استخوان ندارد و استفاده گسترده از آنها برای جلوگیری از پوکی استخوان تقریبا بی‌فایده است.

به گفته این پژوهشگران، با محدود کردن تجویز این قرص‌ها و دادن آنها به افراد سالمند که احتمالا کمبود ویتامین دی دارند؛ مثلا آنهایی که اصلا در معرض خورشید قرار نمی‌گیرند؛ سازمان‌های بهداشت می‌توانند مقداری از بودجه خود را آزاد کرده و آن را در جاهای ضروری‌تر صرف کنند.

به گزارش دیلی تلگراف، سازمان بهداشت انگلیس در حال حاضر از 8 میلیون پوند در هر سال را برای داروهای مبتنی بر ویتامین دی صرف می‌کند؛ که تا حد عمده‌ای برای جلوگیری از شکستگی‌ استخوان‌ها در افراد سالمند استفاده می‌شود؛ ولی البته برای درمان بیماری‌های دیگر هم می‌توان از آن استفاده کرد.

این پژوهشگران نتایج 23 تحقیق قبلی را که با محوریت ارتباط بین قرص‌های ویتامین دی و چگالی استخوان انجام گرفته بود  ررسی کردند، که شامل 482 نفر بزرگ‌سال سالم با سن متوسط 59 سال بودند. این بررسی نشان داد که در پژوهش‌های قبلی هیچ بهبودی در تراکم استخوان ران، ستون فقرات، بازو و تمامی استخوان‌‌های بدن ایجاد نشده است. تنها مورد قابل توجه، یک افزایش کلی .8 درصدی تراکم استخوان در بالای استخوان ران بود که به گفته این گروه از دانشمندان، چنین تغییر کوچکی بعید است که هیچ اثر بالینی بر بهبود سلامتی داشته باشد.

پروفسور این رید در دانشگاه اوکلند نیوزلند که سرپرستی این تحقیق را به عهده دارد، می‌گوید: «اغلب بزرگسالان سالم به قرص‌های ویتامین دی نیاز ندارند. داده‌های ما نشان می‌دهند که هدف‌گیری قرص‌های ویتامین دی با دوز پایین تنها برای افرادی که احتمالا دچار کمبود این ویتامین هستند؛ می‌تواند منجر به آزاد شدن منابع ضروری شود که می‌توان از آنها در جای دیگر و به نحو بهتری در حوزه بهداشت عمومی استفاده کرد».

دکتر آلیسون تدستون؛ سرپرست بخش رژیم و چاقی در مرکز سلامت عمومی انگلیس می‌گوید: «توصیه کنونی دولت در مورد قرص‌های مکمل ویتامین دی؛ در راستای اجتناب از پوکی استخوان نیست».

او همچنین می‌افزاید که یک بازنگری در توصیه‌های رژیمی در مصرف ویتامین دی برای همه اقشار جامعه و طیفی از بیماری‌ها شامل پوکی استخوان در دست اقدام است، و انتظار می‌رود که در سال آینده تکمیل و اعلام شود.

53271

سلام.
تحقیقات جدید حاکی از این است که خوردن مکمل های ویتامین دی در دوز 1 به اندازه دوزهای پایین تر اثربخشی نداشته و برای جلوگیری از پوکی استخوان نیز در بالغین تأثیر چندانی ندارد. بلکه دریافت مکمل ویتامین دی به همراه 8 تا 12 میلی گرم کلسیم روزانه می تواند اثربخش باشد؛ ناگفته نماند که این اثربخشی طی 23 آزمایش صورت گرفته از 482 نفر (که 92% آنها را بانوان با میانگین سنی 59 سال تشکیل می دادند) نشان داد که استفاده از این ترکیب به حفظ سلامتی استخوان های ناحیه لگن کمک کرده است اما در سایر شکستگی ها اثربخشی لازم را نداشته است.

سلام اعظم هستم من ی پسر دارم 11 سالشه کمبود ویتامین د س داره چند بار بردم دکتر ولی اصلا فایده ای نداره نمیدونم چیکار کنم تورا خدا اگه راه حل پیدا کردین کمکم کنید ممنون

میگن یکی از دلایل بیماری ام اس کمبود ویتامین دی هست.

خیر . کمبود ویتامین ب12 باعث این امر میشه

وای ویتامین دی خیلی منو اذیت کرد، یه ورق خوردم، اول یه کم خارش داشتم، فکر نمیکردم مال این باشه بعد کم کم شد کهیر، روی سینه، پا و دستام کهیرهای وحشتناکی میزدم، خارشش دیوانه وار بود، قرص رو قطع کردم، یک هفته بعد حمله کهیرها دست از سرم برداشت. واقعا بد بود. همون آفتاب بهتره به نظرم. هنوز پاهام جای خاروندن هاش رو داره.

پس چي بخوريم؟!

آفتاب

اما برای بعضی بیماریها مثل لوپوس آفتاب میتونه خیلی گرون تموم بشه تکلیف اونا چیه پس؟

بله تماس مستقيم با افتاب نه تنها در مورد برخي بيماري هاي پوستي حساس به نور مثل لوپوس مضر است بلكه عامل شناخته شده ابتلا به سرطانهاي پوستي است. اين در واقع چالشي پيش روي طب مدرن است ايا بايد از افتاب به قيمت كمبود ويتامين دي پرهيز كرد؟ در مورد افراد سالم پاسخ سخت است ولي در مورد بيماران لوپوسي به نظر مكمل ها منطقي ترند چون افتاب باعث تشديد بيماري مي شود. خصوصا كه اين افراد غالبا كورتون خوراكي مصرف مي كنند كه خود دليل ديگري براي مصرف مكمل ويتامين دي است.

اقایان ولی خوردن ویتامین دی منافع دیگری بغیرازپوکی استخوان داردکه این باسوادادرگزارششئن ننوشتند یکجانبه ننویسید

من 25 سالمه کمبود ویتامین د داشتم یه دوره قرص مصرف کردم برطرف شد . افراد بالغ منظورت چند ساله؟


نون قندى


هی روزگار

در تقریباً تمامی مراحل حیات انسان از بستن نطفه در رحم تا آخرین روزهای زندگی، سلامتی و خوشحالی انسان به ویتامین دی بستگی دارد. نه تنها پوکی استخوان بلکه مجموعه ای از بیماری ها از سرطان گرفته تا ام اس و دیابت تا بیماری قلبی-عروقی، همه به نحوی با کمبود ویتامین دی از سوی این یا آن موسسه تحقیقات پزشگی در ارتباط قرار گرفته اند. یک نکته اما در این بحث بسیار حائز اهمیت است. کمبود ویتامین دی مسئله ای ست که با موقعیت جغرافیایی و نژادی/ژنتیک فرد در ارتباط مستقیم است. در وحله اول میزان تابش آفتاب بر بدن – البته بطور مرتب و روزانه و نه یک هفته کنار دریا و سه ماه در ساختمان در بسته- حداقل نیم ساعت در روز. و دوم توان ژنتیک انسان برای تبدیل نور خورشید در پوست به موادی ست که بعدا در کبد به ..

. ویتامین دی مبدل شوند. بطور مثال از یک سو مردم سفید اروپای شمالی و مرکزی بخاطر کمبود آفتاب – بویژه در زمستان – دچار عوارض هستند و از سوی دیگر مردم افریقای سیاه، چین و هند در اثر ضایعات زنتیکی با وجود تابش فراوان. سوپلیمنت ها اثر محدود و یا بعضا ثابت نشده ای دارند. بهترین حالت در اختیار مردم “هلال حاصلخیز” می باشد که از جنوب غربی ایران شروع میشود و از جنوب عراق، سوریه، لبنان گدشته به قلسطین و اسرائیل ختم میشود. و بهمین خاطر هلال حاصلخیز است. خوردن مکمل های ویتامین دی کمک چندانی نیست اگر هم باشد برای مردم اروپا و افریقا و چین و هند. اگر شانس زندگی در هلال حاصلخیز را ندارید محصولات درختی و سیفی آنجا، افتاب و زمین و آب را در خود ذخیره کرده اند.

لطفا اخبار علمي را با دقت منتشر كنيد، خصوصا در حوزه پزشكي. اين مقاله نشان مي دهد مكمل ويتامين دي تاثيري در پوكي استخوان خصوصا در بالغين سالم ندارد. اما مطالعات گسترده ديگري وجود دارد كه نشان مي دهد در بسياري جوامع كمبود ويتامين دي بسيار شايع است و خصوصا مي تواند با ابتلا به برخي سرطانها يا حتي بيماري هاي خود ايمن نظير ام.اس ارتباط داشته باشد. اين يك بخث دقيق و جديد علمي است و انعكاس ان با اين تيتر ژورناليستي باعث انحراف اذهان مي شود. حتما با پزشك خود در خصوص انجام ازمايش تعيين سطح ٢٥ هيدروكسي ويتامين دي در خون و دريافت مكمل در صورت نياز مشورت كنيد.

آغا من نمیدونم چرا همیشه خسته و بی حالم، اعصابم خیلی ضعیفه، حافظه ام به شدت کم شده، حوصله خیچ چیزیو ندارم، شبا خوابای ترسناک میبینم، موهای شرم مثل سیم ظرف شویی خشک و شکننده ست. خیلیا میگن کمبود ویتامین داری ولی خداییش همه چی میخورم.دکترا که تشخیص نمیدن. تو اینترنتم که واسه هر ویتامین و ماده معدنی و اینا اونقدر مقاله نوشتن که آدم گیج میشه.از انواع مختلف ویتامین ب گرفته تا ویتامین ای و د ، یا موادی مثل منیزیوم و ید و آهن و . یکی هست که یه زمونی مثل من بوده و الان حالش خوب شده باشه؟ چی مصرف کردین، کدوم ویتامین، چه آزمایشی دادین؟ واقعا یکی هست به طور تجربی خودش یا یکی از آشناهاش درمان بشه؟ منتظر نظراتتون هستم . ممنون.

سلام ، به یک متخصص طب سنتی باتجربه مراجعه کنید . شاید مزاجتون بهم ریخته . حرفمو جدی بگیرید.

سلام شرایط من مثل شماست. دکترا بهم گفتن مشکل کمبود اهن وکم خونی. وکمبود ویتامین dcداری.داروتجویز کردن ولی هیچ فایده ای نداشته.

به دکتر روان پزشک خوب مراجعه کنید. که با چکاپ کامل مشخص میشه مشکلتون چیه

آزمایش تیرویید بدین. حتمن. آزمایش خون ساده است. کم دقتی نکنید. من به مدت سه سال به این علایم اهمیت ندادم و الان متاسفم. علایمتون به کم کاری تیرویید خیلی نزدیکه

آزمایش تیروید بدید من هم مثل شما بودم حالا چند وقتی هست متوجه شدم تیروید دارم

قطعا آزمایش تیروئید انجام بدید

ویتامین دی درچه چیزای از مواد عذابی وجود دارد

سلام من پسری هسم 16 ساله که به کمبود ویتامین دی دچار شدم.ایا کمبود میتامین دی پلاکت خونو پایین میاره لطفا کمکم کنید

اطلاعات دقیق ندارین مطلب ننویسین.قرص و کپسول ویتامین دی خیلی هم مفیده بستگی به طریقه مصرف .داره نباید با کلسیم مصرف بشه یا خیلی چیزایه دیگه که اگه رعایت بشه نتیجه خوبی داره .البته آمپولش خیلی بهتره اگه کمبود ویتامین دی فرد شدید باشه

سلام من یه دختر ۴ ساله دارم و دکتر گفته کمبودویتامین د داره قرص تجویز کرده باید چکار کنم

سلام من سی سالم و زانو هام بخصوص هنگام نشستن پشت صندلی درد میکنن تمام ازمایشات روماتیسم و دادم و عکس ام ار ای هم گرفتم همه خوب بودن فقط ویتامین د پایین بود هفت واحد حالا میگن شاید از همین باشه آیا کسی با تجربه مشابه هست؟

قرص ويتامين دي روزي ١عدد خرده شود وكر نه مضر است

این سایت عالیه

سلام تورخداکمکم کنید کمبود ویتامین دی دارم دکتر قرض ویتامین دس داده مصرف میکنم انگشت های دست قفل میشود قبلا هم ارتروز کمر داشتم ستم 59 سال است

ویتامین د فایده داره

فایده نداره

سلام من 29 سالمه وتازه یه کودک 7 ماهه دارم وخیلی از درد زانو و دستها و کمرم رنج میبرم به طوری که نمیتونم زیاد بچمو بغل کنم کمبود کلسیم ود3 دارم ایا میتونم دوتا قرص رو باهم بخورمممنون اگه کمک کنید

سلام.مکمل های شیمیایی خوب هستن ولی زیادشون ضرر داره.رژیم غذاییتون رو اصلاح کنین.از ماهی و کنسرو تن ماهی و ، لبنیات به خصوص کشک و قارچ حتما استفاده کنین. روغن ماهی و روغن کنجد سرشار از ویتامین دی هستن.

خیلی خوب بوداستفاده کردیم.

پست الکترونیک

آدرس وب سایت و یا وبلاگ

نظر شما
/7

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

به گزارش گروه اخبار علمی ایرنا از ساینس، مطالعات محققان دانشگاه ملکه مارگارت در ادینبورگ نشان می دهد که ویتامین D علاوه بر تمام مزیت هایی که تاکنون ثابت شده است، احتمال بروز بیماری های قلبی را نیز کاهش می دهد و سبب بهبود تمرین های ورزشی می شود.در این مطالعه آمده است که ویتامین D، عملکرد یک آنزیم به 11-βHSD1 را مسدود می کند. این آنزیم در تولید هورمون استرس، کورتیزول، نقش دارد. افزایش این هورمون در بدن سبب باریک شدن رگ های خونی و افزایش فشار خون می شود. مصرف مکمل های ویتامین D با کنترل فشار خون، مانع از بروز بیماری های قلبی می شود و عملکرد ورزشکاران را تقویت می کند. زمانی که پوست در برابر اشعه خورشید قرار می گیرد، ویتامین D در بدن تولید می شود. این ویتامین یک عامل ضروری برای جذب کلسیم و فسفر در بدن، رشد استخوان ها، رشد سلول ها، عملکرد صحیح عصبی و عضلانی و بهبود سیستم ایمنی بدن است.شیر، حبوبات، ماهی و روغن ماهی، تخم مرغ، آب پرتقال، قارچ ، انواع پنیر و خاویار حاوی مقدار زیادی ویتامین D هستند و نورخورشید مهمترین منبع ویتامین D است. معمولا این ویتامین به اندازه کافی در بدن تولید نمی شود و باید تحت نظر پزشک، مکمل ویتامین D استفاده شود. بر اساس تحقیقات انجام گرفته، ویتامین D از بروز سرطان روده بزرگ، افسردگی، مرگ زودرس، سکته مغزی، ام اس، دیابت، آرتریت روماتویید، آلزایمر و پوکی استخوان جلوگیری می کند.نتایج این تحقیقات در کنفرانس سالانه غدد دون ریز در اسکاتلند مطرح شده است.علمی (6) ** 9259**144

علمی آموزشی

ویتامین D

سلامت قلب

ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir

تماس بی واسطه با مسئولین

بالای صفحه

خبر گزاری جمهوری اسلامی       پست الکترونیک : irna@irna.ir

© کلیه حقوق این سایت متعلق به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *