بهترین قرص برای سفید شدن پوست صورت

خواص دارویی و گیاهی

آیا تاکنون گلوتاتیون را شنیده‌اید؟ مهم‌ترین پروتئینی که برای سالم ماندن و جلوگیری از انواع بیماری‌ها به آن نیاز دارید گلوتاتیون است؛ به‌ طوری‌که به آن لقب «مادر آنتی‌اکسیدان‌ها» را داده‌اند. راز جلوگیری از پیری، استفاده از گلوتاتیون است، به علاوه، این پروتئین با بهبود عملکرد سیستم دفاعی بدن، از بروز بیماری‌هایی نظیر سرطان و بیماری قلبی نیز پیشگیری می‌کند.

خبر خوب این است که بدن شما به‌طور طبیعی گلوتاتیون تولید می‌کند. اما خبر بد این است که رژیم غذایی ناسب، آلودگی، سموم، داروها، استرس، پیری، عفونت‌ها و از ذخایر گلوتاتیون بدن شما می‌کاهند، بنابراین لازم است که از منابع کمکی هم استفاده نمایید.

از گلوتاتیون جهت روشن کردن پوست در صابون‌ها، کرم‌ها و قرص‌ها استفاده می‌شود. از لحاظ علمی ثابت شده است که گلوتاتیون از تولید ملانین (که خود مسئول تولید رنگ‌دانه پوست است) جلوگیری می‌کند. مطالعات نشان می‌دهند وقتی این ماده از طریق صابون و کرم به طور موضعی مورد استفاده قرار بگیرد موثر است، اما مصرف خوراکی گلوتاتیون جذب بسیار پایینی دارد. بنابراین بهتر است آن را به صورت صابون یا کرم و به طور مستقیم روی پوست به کار ببرید.

صابون گلوتاتیون را می‌توانید روزانه در حمام استفاده کنید. معمولا تاثیرات آن بلافاصله مشخص نمی‌شود زیرا آنتی‌اکسیدان، تاثیرات قوی را به سرعت نشان نمی‌دهد. در واقع ممکن است چند هفته یا حتی چند ماه طول بکشد تا پوست یک فرد عادی روشن شود. استفاده از گلوتاتیون برای روشن کردن پوست متداول است و در تبلیغات از آن به عنوان روشن کننده طبیعی پوست برده می‌شود زیرا همان‌گونه که پیشتر اشاره شد این آنتی‌اکسیدان به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود.

بهترین قرص برای سفید شدن پوست صورت

استفاده از کرم یا ژل گلوتاتیون نیز بسیار متداول است هرچند از صابون آن گران‌تر بوده و برخلاف صابون، برای همه بدن استفاده نمی‌شود؛ این فرم از گلوتاتیون اغلب برای نقطه خاصی از پوست مثل زخم‌های صورت یا چروک دست‌ها به کار می‌رود.

محققان دریافته‌اند که گلوتاتیون علاوه بر روشن کردن پوست، برای بهبود زخم‌ها، اشکال مختلف جوش و جراحات سطحی نیز کاربرد دارد. این ماده همچنین به خاطر یکسان‌سازی رنگ پوست از طریق محو کردن لکه‌ها و چروک‌ها معروف است. هرچند این ماده نمی‌تواند لکه‌های پوستی را به طور کامل از بین ببرد، اما با مصرف طولانی مدت می‌تواند وضوح آن‌ها را به شکل چشم‌گیری کاهش دهد.

کاربرد گلوتاتیون برای روشن کردن پوست، یک روش متداول است اما اثربخشی آن در روشن کردن و سالم‌سازی پوست مورد بحث است. باید دقت داشته باشید که این محصول به محض خرید و مصرف، تاثیر آشکاری از خود نشان نمی‌دهد؛ بلکه به گذشت زمان و استفاده مداوم نیاز دارد.

در همین زمینه می‌توانید به مقالات دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی با عناوین کرم هیدروکینون چیست؟ و چگونه پوست خود را روشن کنیم؟ نیز مراجعه نمایید.

 

سلام من پوست سبزه ای دارم وخیلی کدر هست،میخواستم ببینم میشه قرص گلوتامکس روپودر کنم و خمیر بسازم و به پوستم بزنم؟
تشکر میکنم جواب بدین

نازنین عزیز
ممنون که و پرسش خود را با ما در میان گذاشتید. باید خدمت شما عرض کنیم که در مورد این دارو، احتمال بروز حساسیت و آلرژی وجود دارد؛ علاوه بر این‌که ممکن است جذب کاملی هم از طریق پوست نداشته باشد (یا به عبارتی درشت‌ ملکول باشد). به طور کلی مصرف خودسرانه هیچ دارویی توصیه نمی‌شود و حتما باید تحت نظر پزشک باشد.
شاد و سلامت باشید

سلام،از کجا میتونم قرص گلوتاتیون رو تهیه کنم؟؟

سلام. نازنین خانوم ببخشید قرص گلوتامکس رو از کجا تهیه می‌کنید؟ آدرسشو لطف می‌کنید؟

سلام من تو استان هرمزگان زندگی میکنم همونطور ک خودتون میدونید جنوبی هستم و پوستمون‌سبزه.دوستام پوستشون روشن شده درصورتی ک قبلا پوست من از همشون ی خوردا روشن تر بودمیشه راهنماییم کنید این قرصو از کجا میتونم‌پیدا کنم توروخدا راهنماییم کنید.

قرص گلوتاتیون یا گلوتامکس از کجا و چگونه خریداری کنم

درود به شما دوست عزیز

متاسفانه این محصول در فروشگاه موجود نیست.

سلام قرصی هست مو دائمی سفید شه؟

با عرض سلام وخسته نباشید
صابون گلوتاتیون رو از کجا باید تهیه کنم؟
داروخانه های مشهد رو رفتم اما نداشتن و حتی این اسم به گوششان هم آشنا نبوده.ممنون میشم جواب بدید

فاطمیای عزیز
از اینکه خود را با ما در میان گذاشتید از شما ممنونیم. از آنجایی که مقالات بلاگ تخصصی اُردمی از جدیدترین منابع معتبر و علمی روز دنیا انتخاب، ترجمه و آماده‌سازی می‌شوند بدیهی است که در برخی موارد، هنوز تکنولوژی یا موادی که در مقاله ذکر شده‌اند را در اختیار نداشته باشیم. بله، طبق تحقیقی که کارشناسان ما از داروخانه‌های سطح شهر مشهد انجام دادند، صابون گلوتاتیون هنوز به مشهد نیامده است.

سلام من دنبال قرص گلوتامکس خیلی گشتم پیدا نشد لطفا بگید کدوم شهر یاداروخانها دارن

نیلوفر عزیز
همان‌گونه که توصیه همیشگی اُردمی است، به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم در موارد دارویی و پزشکی حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.
از این‌که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید از شما سپاسگزاریم

من از کجاقرص گلوتاتیون تهیه کنم لطفاجواب بدید خیلی ضروریه

دوست عزیز
همانطور که بارها گفته‌ایم، در مورد داروها حتما باید با پزشک متخصص که مجوز این کار را دارد، مشورت کنید.
ممنون که خود را مطرح کردید

سلام خسته نباشید
من ساکن تهران هستم صابون گلوتاتیون بدون هیدروکینون رو از کدوم داروخانه ها میتونم تهیه کنم ؟ و سوال دیگه واقعا تاثیر داره بعد مدتى یا این که فقط تبلیغاته ؟

هانی عزیز
همانطور که در پاسخ به فاطیمای گرامی ذکر کردیم، امکان تهیه این محصول در حال حاضر میسر نیست. کارشناسان اُردمی محصولات شوینده و روشن‌کننده دیگری را به شما پیشنهاد می‌کنند که امکان تهیه آن‌ها از فروشگاه اینترنتی اُردمی و یا داروخانه‌های کشور را دارا هستید.
ژل شوینده و روشن کننده یونیتون ISIS PHARMA 4
فوم پاک کننده و ضد لک صورت و بدن SOSKIN
محلول پاک کننده وایت آبجکتیو BIODERMA H2O
در مورد سوال دوم شما باید بگیم استفاده از محصولات شوینده‌ای که خواص روشن‌کنندگی دارند به تنهایی کافی نیست و باید برای گرفتن بهترین نتیجه، از محصولات درمانی هم استفاده کنید.
از این‌که خود را مطرح کردید از شما سپاسگزاریم

ممنون
یعنى بجز چیزایی که معرفى کردین چی دیگه باید استفاده کنم ؟

هانی جان
مصرف یکی از محصولات ضد لک زیر (در طول شب) می‌تواند شما را در رسیدن به پوستی صاف و شفاف کمک کند:
کرم ضد لک ERIKEH
کرم ضد لک دپی وایت ACM
ضد لک قوی LANGE
شما باید به ازای یکسال لک روی پوست‌تان، دو ماه از کرم های درمانی استفاده کنید؛ بدیهی است که اتمام یک تیوپ کرم نمی‌تواند به معنی رسیدن شما به نتیجه قطعی باشد.
لطفا در طول درمان بدون ضد آفتاب از منزل خارج نشوید و هر 2 ساعت آن را تمدید کنید چون پوست شما در طول درمان بسیار حساس می‌شود.
موفق و بهروز باشید

سلام چ صابون هایی پیشنهاد مکنین برای روشن شدن پوست

سلام مریم عزیز

شما می‌تونید برای روشن شدن پوست خودتون از پن ضد لک ERIKEH استفاده کنید.

سپاس که پرسش خود را با ما درمیان گذاشتید.

ایا این قرص رو برای همیشه باید مصرف کرد؟
اگه مصرف کردیم و نتیجه دیدیم بعد دیگه مصرف نکردیم چی میشه؟

با درود به شما دوست عزیز

در صورت دسترسی به این قرص، باید تا رسیدن به نتیجه مطلوب از آن استفاده کنید، بعد از آن باید با استفاده از کرم‌های ضدآفتاب مناسب از ایجاد مجدد لک جلوگیری کنید.

سپاس از اینکه پرسش خود را با ما درمیان گذاشتید.

من فقط صورتم تیرست بقیه روشن،قرص گلوتاتیون به دردم میخوره تاثیری داره بخرم
لطفا جواب رو اگه میشه کنید،،،تشکر

دوست عزیز پاسخ شما شد.

سلام لطفا بگید من قرص گلوتاتیون را از کجا میتونم تهیه کنم

بهترین قرص برای سفید شدن پوست صورت

درود به مونای عزیز

همانطور که در پاسخ به دیگر دوستان عرض کردیم این محصول فعلا در بازار ایران موجود نیست و هدف از انتشار این مقاله افزایش آگاهی و معرفی جدیدترین‌ها در سطح جهانی بوده است.

سپاس از شما

گلوتاتیون را از کجا میشه تهیه کرد

یاس عزیز همانطور که قبلا هم عرض کرده‌ایم این محصول فعلا در بازار موجود نیست و هدف از انتشار این مقاله افزایش آگاهی و معرفی جدیدترین‌ها در سطح جهانی بوده است.

سلام خسه نباشید میگم حالا که گلوتامکس نیس محصول جای گزینش چی میشه منظورم قرصی که الان تو بازار هست

محمد عزیز درود به شما

متاسفانه در ایران جایگزین ندارد. و تنها می‌توان با استفاده از لایه‌بردارها و اسکراب‌ها به شادابی و درخشندگی پوست خود کمک کنید.

از کجا میشه این قرصو تهیه کرد

سلام خسته نباشین ضمن شروع در خواستم عدد 94 باید به صورت انگلیسی نوشته شود در م

میخواستم بگم واقعا این قرص عوارض نداره ایجاد مشکل نمیکنه طی چند مدت میشه استفاده کرد و بندرعباس هم چنین قرصی یا صابونی وجود ندارد اگه عوارض نداره بگم برام بفرستن نظره شما چیه و میشه از کجا تهیه کرد؟ ممنون میشم کنید.

زهرای عزیز پاسخ به پرسش‌های شما، گردید.

با سلام
وقت بخیر و تشکر به خاطر سایت خوبتون. من به خاطر شغلم استرس زیادی دارم و از طرفی پوستم کک و مک داره. میخاستم بدونم میشه از داروی گلوتاتیون برای کاهش استرس و یا روشن سازی پوست و پاک شدن کک و مک استفاده کرد. متشکرم

درود به شما محسن عزیز

داروی گلوتاتیون هنوز در ایران قابل دسترسی نیست و شما برای کاهش لک و تیرگی فقط باید از ضدآفتاب‌هایی با spf بالای 5 و ترجیحا بی‌رنگ استفاده کنید و در تمدید هر سه ساعت آن کوشا باشید.
از طرفی هم می‌توانید با استفاده از کرم‌های ضدلک، حداقل به مدت 6 ماه، پوست خود را شفاف سازید.

لینک چند محصول محبوب و موثر برایتان ارسال می‌گردد:
کرم ضد لک دپی وایت ACM
سرم ویتامین C نانو وایت ISIS PHARMA
سرم ضد لک ادونس اکتیو رادیانس MURAD

سپاس که پرسش خود را با ما درمیان گذاشتید.

سلام روز به خیر
من پوستم روشن هست اما چون سیستان و بلوچستان زندگی میکنم افتاب شدیده همه سال و خال خالی شدم و دکتر پوست هم تهران رفتم أکوفان و پتینکل داد با ی صابون و ضد افتاب من میخام صورتم شفاف بشه و یک دست .چیکار کنم ؟ا

درود به شما زهرای عزیز

برای دستیابی به پوست صاف و شفاف، شما به استفاده از اسکراب، لایه بردار (در طول شب) و محصولات حاوی ویتامین C (در طول روز یا عصرها) نیاز دارید.
ضدآفتاب قوی (بالای spf 5) و ترجیحا بی‌رنگ و تمدید هر سه ساعت آن هم امری ضروری است.

لینک محصولات پیشنهادی برایتان ارسال می‌گردد.
1- کرم لایه بردار شب Novexpert
2- سرم تقویت کننده حاوی ویتامین Novexpert C
3- لایه بردار صورت با عملکرد سه گانه ESDOR
4- کرم ضد آفتاب +Eucerin SPF 5

سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

سلام من پوست سبزه تیره ای دارم می‌خوام تا یه حدود روشن و شفاف بشه خواهش میکنم راهنمایی کنید

درود به شما سمیرای عزیز

اگر تیرگی پوست‌تان ژنتیکی است و لک ندارد، روشن کردن آن میسر نیست اما می‌توانید با استفاده از کرم‌های لایه بردار (AHA)، کرم‌های حاوی ویتامین C و اسکراب هفتگی سلامت، صافی و شفافیت را به پوست خود باز گردانید.

در ادامه لینک چند محصول پیشنهادی برای شما ارسال می‌شود:
فلوئید اسید میوه ۱۰ % ROSA GRAF
لایه بردار صورت با عملکرد سه گانه ESDOR
سرم ویتامین سی دالیس ACM

سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

سلام میخواستم بدونم که این قرص رو میتونم توی جزیره قشم پیدا کنم یا ن بعد اینکه تاثیرش واسه سفیدی پوست چقدره واقعا تاثیر چشمگیری داره؟و اینکه چهقدر طول میکشه که تاثیرشو ببینم و قیمتش چنده مرسی اگه میشه سریع جواب بدین چون من چند روز دیگه میرم قشم

درود به شما هستی عزیز

متاسفانه در مورد قیمتش و اینکه ممکنه تو قشم به فروش برسه یا نه، اطلاعی نداریم.
کاربرد گلوتاتیون برای روشن کردن پوست، یک روش متداول است اما اثربخشی آن در روشن کردن و سالم‌سازی پوست مورد بحث است (بسته به رنگ پوست و شرایط فیزیکی شما دارد). باید دقت داشته باشید که این محصول به محض خرید و مصرف، تاثیر آشکاری از خود نشان نمی‌دهد؛ بلکه به گذشت زمان و استفاده مداوم نیاز دارد.

سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

سلام ایا صحت داره که قرص گلوتاتیون ملانین پوست مو وچشم روکاهش میده و باعث میشه چشم روشن بشه????شما بجز این قرص ماده یا قری چیزی پیشنهاد میدین که ملانین رنگ چشم کم بشه???

درود به شما دوست عزیز
این سایت توصیه‌هایی در جهت سلامت پوست و مو و زیبایی به افراد می‌دهد و پرسش شما خارج از محدوده پاسخ گویی ماست.

اصلا کاهش میده ملانین پوست رو??ماده ی غذایی هست که حاوی گلوتاتیون باشه??

درود به شما دوست عزیز

بله، گلوتاتیون رنگدانه سازی را متوقف می‌کند.
بیشترین مقدار گلوتاتیون در آووکادو، مارچوبه و هندوانه می‌باشد. سایر منابع غذایی که دارای گلوتاتیون می‌باشند عبارتند از: گریپ فروت تازه، پرتقال، توت فرنگی، هلوی تازه، بامیه، سیب زمینی سفید، کدو، کلم، بروکلی، گوجه فرنگی خام، بعضی از گوشت‌ها مانند گوشت گوساله، (گوشت کم چربی).

سپاس که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید.

سلام منم تحقیق کردم ودر ایران نیست واگرم باشد تقلبی است در کشور اسپانیا امریکا فرانسه کشورهای اروپایی موجود است در ترکیه هم موجوده .

سلام من پوست بازوهام دستام و صورتم خیلی تیره است اما بقیه بدنم سفید هست ایا امپول گلوتاتیون میتونه بهم کمک کنه و اگر میشه طریقه مصرفشم بگید ممنون

درود به شما دوست عزیز

اگر تیرگی پوست شما ناشی از آفتاب‌سوختگی است، بهتر است به جای گلوتاتیون، برای بدن از «لوسیون روشن‌کننده بدن اریکه» و برای صورت از «کرم ضدلک دپی‌وایت ای‌سی‌ام» استفاده کنید.

سپاس که پرسش خود را با ما درمیان گذاشتید.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

و خانوادگی *

آدرس *

/وبلاگ

Subscribe to comment

شما

You may use these HTML tags and ibutes:

با اشتراک در خبره اُردمی، از آخرین تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه، مقالات علمی در حوزه
زیبایی و
تندرستی و بسیاری مطالب دیگر مطلع شوید.

اُردمی، یک مرجع تخصصی در حوزه زیبایی و تندرستی است که می‌کوشد آگاهی و شناخت شما
را
نسبت به
کلیه نکات و ملاحظات مربوط به انتخاب، خرید و مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی افزایش
دهد؛ تا
بتوانید هر چه تاثیر مطلوب آن‌ها را احساس کنید.
بخوانید

گلوتاتیون، یک نوع آنتی اکسیدان است که به طور طبیعی در بدن توسط کبد ترشح می‌شود. این ترکیب از سه آمینو اسید تشکیل شده است: گلیسین، سیستئین و اسید گلوتامیک. گلوتاتیون، درست مانند هر آنتی اکسیدانی از بدن در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می‌کند. هرچند مصرف دوز زیاد گلوتاتیون بصورت روزانه باعث عوارض جانبی می‌شود، اما می‌تواند پوست را روشن کرده و چهره را صاف کند.

قدرت سفید کنندگی گلوتاتیون، به واسطه‌ی حذف رادیکال‌های آزاد در بدن ایجاد می‌شود. رادیکال‌های آزاد، مولکول‌های اکسیژن واکنش پذیری هستند که سلول‌های سالم را از بین می‌برند. آنها باعث استرس اکسیداتیو می‌شوند که پیشروی بیماری‌های مزمن است.

یک منبع ثابت از گلوتاتیون، پوست را درخشنده و روشن نگه می‌دارد. اما قبل از شروع مصرف قرص‌های گلوتاتیون، باید مزایا و معایب آنرا در نظر بگیرید.

در مقاله‌ی امروز، ما لیستی از مزایا و عوارض جانبی مصرف قرصهای سفید کننده گلوتاتیون را بیان می‌کنیم.

گلوتاتیون، مانع استرس اکسیداتیو می‌شود که منجر به پوستی درخشان و روشن می‌گردد. این ترکیب از هیپرپیگمانتاسیون، لکه‌های سن، لکه‌ها و تغییر رنگ پوست جلوگیری می‌کند. همچنین با کاهش میزان سمیت بدن، تولید سلول‌های سالم پوست را افزایش می‌دهد.

بهترین قرص برای سفید شدن پوست صورت

دلیلی وجود دارد که چرا یک صنعت کامل به محصولات زیبایی بر پایه‌ی گلوتاتیون اختصاص داده شده است. این آنتی اکسیدان، تاثیر سایر محصولات زیبایی را کامل کرده و افزایش می‌دهد. بعنوان مثال صابون گلوتاتیون غنی شده با ویتامین C، کلاژن و سایر ترکیبات ضدپیری، بهتر از صابون‌های ضدپیری معمولی اثر می‌کند.

دلیلش این است که گلوتاتیون، به همراه سایر عوامل سازگار با پوست، در لطیف و صاف نگه داشتن پوست به میزان دو برابر یا حتی سه برابر موثرتر عمل می‌کند.

گلوتاتیون بطور عمیق به داخل پوست نفوذ می‌کند تا آن را لطیف و سالم نگه دارد. این آنتی اکسیدان با از بین بردن فلزات سنگین و مواد سمی که پوست را پیر می‌کنند، سلول‌ها را سم زدایی می‌کند. گلوتاتیون برای بازگرداندن درخشش طبیعی پوست، سول‌های آسیب دیده را ترمیم می‌کند. همچنین بافت پوست را پاک و تمیز می‌کند.

قرص سفید کننده پوست و معایب آن

برخی از افراد به گلوتاتیون حساس هستند. این مسئله باعث طیف گسترده‌ای از واکنش‌های طلوب می‌شود که ممکن است به پوست آسیب برساند. این واکنش‌های آلرژیک عبارتند از بثورات پوستی، التهاب و تورم. به این ترتیب، باید قبل از امتحان کردن گلوتاتیون، اول محصول را تست کنید. اگر واکنش آلرژیک اتفاق افتاد، بلافاصله استفاده از محصول را متوقف کرده و برای بررسی خودتان به پزشک مراجعه کنید.

اکثر محصولات سفید کننده، حاوی هیدروکینون هستند که یک ترکیب سرطان زاست. متاسفانه بعضی از محصولات سفید کننده برای سرعت بخشیدن به اثرات سفید کنندگی گلوتاتیون، با هیدروکینون غنی می‌شوند. این نوع از محصولات برای پوست یا سلامتی خطرناک هستند. همیشه بررسی کنید که آیا محصول بر پایه گلوتاتیون، حاوی هیدروکینون می‌باشد یا نه. اگر اینطور است، آن را پس دهید.

محصولات سفید کننده پوست از جمله قرص‌های گلوتاتیون می‌توانند در عملکردهای طبیعی پوست، تداخل ایجاد کنند. این مسئله می‌تواند بر مقدار ملانین تولید شده روی پوست یک فرد تاثیر بگذارد. برخی از محصولات سفید کننده می‌توانند بر سطح هورمون‌های بدن نیز تاثیر بگذارند. همه‌ی این‌ها ممکن است اثرات زیانباری بر پوست بگذارند.

قرص های گلوتاتیون می‌توانند باعث انواع ناراحتی‌ها از جمله بی خوابی، تهوع، استفراغ، سوء هاضمه و سر درد‌های خفیف تا شدید شوند.

هر نوع دارو، حتی آنهایی که کاملا طبیعی هستند، باعث فشار بر کبد می‌شوند. کبد، خون را تصفیه می‌کند و سمومی‌که می‌توانند در بسیاری از فرایندهای بدن اختلال ایجاد کنند را کاهش می‌دهد. مصرف هر روز گلوتاتیون می‌تواند باعث شود که کبد، بیش از حد کار کند که منجر به آسیب کبدی و بیماری‌های مزمن می‌گردد.

توایران اگه هست وکسی سراغ داره خواهشابگه

سلام چراکسی پاسخ گو نیس بایدازکجاتهیه کنیم توداروخانه ایران که ندارن بعدازاستفاده بایدادامه دادیاازبین میره سفیدی پوست خواهشا جواب بدیدممنون

سلام این قرصی که ازتایلند گرفتید تاثیری داشت ماهم بگیریم اگر تمام شه ودیگه نخوایم استفادش کنیم ازبین میره سفیدی پوست چطوریه لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام من کانادا هستم و تا ١٠ sep 217 برای مدت کوتاهی ایران میام اگر این قرص رو پیدا نکردید به من email بفرستید تا براتون بیارم فقط اینکه زیاد نمیتونم بیارم در حد چند بسته
Vp@tosanco.com

سلام من کانادا هستم و تا ١٠ sep 217 برای مدت کوتاهی ایران میام اگر این قرص رو پیدا نکردید به من email بفرستید تا براتون بیارم فقط اینکه زیاد نمیتونم بیارم در حد چند بسته
Vp@tosanco.com

چگونه گلوتاتیون را تهیه کرد

چگونه میشه قرص گلوتاتیون را تهیه کرد باتشکر

چه گونه میشه قرص گلوتاتیون را تهیه کرد

سلام
خوب بنظر شما
این قرص آیا در ایران موجود هست چطور میشه این قرص رو پیدا کرد?.

الان نفهمیدیم سرطانزاست یا خوبه؟

ایا این قرص در داروخانه ای در تهران گیر میاد لطفا بگید؟

سلام، میشه بگین این قرص با چه اسمی یا تجاری تو داروخانه ها فروخته میشه، چون داروخانه ها میگن قرص گلوتاتیون نداریم، ممنونم

سلام من از تایلند خریدم اینجا ندیدم

سلام.خوب بود؟؟نتیجه داشت؟؟

سلام
قرص گلوتاتیون که از تایلند خریداری کردی،آیا با مصرفش نتیجه ای گرفتی

قرص گلوتاتیون را از کجا میتوان تهیه کرد؟

سلام معصومه عزیز،
می‌توانید از داروخانه‌ها تهیه فرمایید.

سلام کدوم داروخانه تهیه کردید من هرجا رفتم گفتن موجودنیس توایران

با سلام من از کجا قرص گلوتاتیون را جور کنم هر داروخانه ک میرم میپرسم میگن نداریم

چگونه میشه از معایب این قرص کم کرد؟؟؟

بهترین قرص برای سفید شدن پوست صورت

کلیه حقوق مطالب برای مجله تناسب اندام محفوظ است؛ لطفاً در صورت استفاده ، لینک و مجله تناسب اندام را درج کنید. کانال بدنسازی9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *