بهترین دارو برای لاغری صورت

خواص دارویی و گیاهی

کرم چربی سوز Balay کرمی چربی سوز برای سوزاندن چربی های شکمی ،کمر و می باشد .این ژل لاغری موضعی برای استخوانی کردن صورت بسیار مفید است .این کرم حاوی بهترین ترکیبات چربی سوز بوده و روش استفاده از این کرم لاغری به صورت زیر است :در 4 هفته اول دوبار در روز بوده و پس از آن باید یک بار در هر دورروز از آن استفاده کنید .یادتان باشد از این کرم بر روی پوست زخمی یا متورم استفاده نکنید . این کرم علاوه بر شکستن سلول های چربی و کاهش وزن در سفت کردن عضلات نیز موثر است.شما می توانید با تماس با کارشناسان ما این محصول را تهیه کنید و از آن برای لاغری کل اندام ها و علی الخصوص لاغری صورتتان استفاده کنید .در ادامه شما را با روش های خانگی لاغری صورت آشنا می کنیم :

کره کاکائو ماده ای آبرسان بوده و استفاده از آن در هیدراته کردن پوست و افزایش قابلیت ارتجاعی پوست سودمند است .کافیست چند قاشق کره کاکائو را در ظرفی بریزید و بر روی حرارت  قرار دهید و پس از اینکه کمی گرم شد آن را برداشته و صورت و گردن و چانه خود را با آن ماساژ دهید .این عمل را صبحها قبل از اینکه دوش روزانه خود را بگیرید انجام دهید .

سفیده تخم مرغ منبع غنی از ویتامین آ است و علاوه بر افزایش قابلیت ارتجاعی پوست مزایای بی شماری برای سلامت و زیبایی پوست دارد .کافیست دو عدد سفیده تخم مرغ را با یک قاشق چایخوری عسل ،شیر و آب لیمو ترش مخلوط کنید و چند قطره عرق نعناع به این مخلوط اضافه کنید سپس این ماسک را به کل صورت و گردنتان بمالید و پس از گذشت نیم ساعت پوستتان را با آب ولرم شسته و به نرمی آن را خشک نمایید .شما حتی می توانید دو عدد سفیده تخم مرغ را با کمی سرکه سیب وکمی نمک سولفات منیزیم مخلوط کنید و خمیر به دست آمده را برای رفع چاقی صورت بر روی صورتتان بمالید .

بهترین دارو برای لاغری صورت

تحقیقات نشان داده است استفاده از گلیسیرین موجب هیدراته شدن پوست و افزایش خاصیت الاستیته پوست می شود .برای لاغری صورت در یک هفته شما باید یک قاشق غذاخوری  گلیسیرین را با نصف قاشق غذاخوری نمک سولفات منیزیم مخلوط کنید و کمی عرق نعناع به آن اضافه کنید .اکنون به وسیله پد این خمیر راب ه صورت و گردنتان بمالید .پس از اینکه این ماسک جذب پوستتان شد پوستتان را با آب سرد بشویید و برای لاغری صورت این عمل را سه تا پنج بار در هفته تکرار نمایید .

همه ما به خوبی می دانیم ویتامین ای یکی از ویتامین های مفید برای حفظ جوانی پوست بوده و اثرات بسیار مفیدی در حفظ رطوبت پوست و زیبایی آن دارد .شما می توانیدصورت خود را با روغن  این ویتامین به خوبی ماساژ دهید تا علاوه بر از دست دادن چربی صورت خود پوستتان را به نحو احسن آبرسانی نمایید .راه دیگری که می توانید ازآن استفاده کنید گنجاندن مواد غذایی حاوی ویتامین ای نظیر آجیل ها ،حبوبات ،سبزیجات برگ سبز ،سویا ،بادام زمینی ،برنج قهوه ای و جو به بره غذاییتان می باشد .

خربزه به علت داشتن سطح بالایی از ویتامین ث میوه ای مفید برای مبارزه با پیری پوست محسوب می شود و در سفت کردن پوست بسیار موثر است .کافیست آب این میوه را بگیرید و با استفاده از یک توپ پنبه ای آن را به روی صورتتان بمالید و پس از گذشت 5 دقیقه صورتتان را بشویید .ای روش علاوه بر لاغری صورت شما در یک هفته موجب پاکسازی پوستتان نیز می شود .

شیر مایعی بسیار مغذی است که در سفت شدن پوست ،جلوگیری از پیری زودرس پوست ، مبارزه با چین و چروک ها و افزایش خاصیت کشسانی پوست نقش موثری دارد .شیر حاوی ترکیبی به اسفنگومیلین می باشد که نوعی فسفولیپید ضروری برای پوست به شمار می آید .مصرف منظم شیر به صورت خوراکی و موضعی در افزایش میزان رطوبت پوست موثر بوده و راهی مفید برای خلاصی از غبغب است .

قرار دادن یک حوله گرم بر روی پوست صورت موجب کاهش چربی های انباشته شده در صورت می شود و یکی از تدابیر مهم در زیبایی صورت می باشد .بدین منظور کافیست مقداری آب را به جوش آورید و پس از اینکه کمی از گرمای آن کاسته شد حوله ای را درون این آب کرده و پس از گرفتن آب حوله آن را بر روی پوستتان قرار دهید این عمل را 5 بار تکرار کنید تا شاهد باز شدن منافذ پوستتان و تنفس بهتر پوستتان باشید .

سفارش بهترین کرم لاغری صورت

ارتباط با کارشناسان واحد فروش 9129358752

ماسک خاک رس از تضعیف شدن خاصیت الاستیته پوست جلوگیری کرده و راه درمانی مناسبی برای سفت کردن پوست به شمار می رود .این ماسک از طریق فرایند اسمز سبب آبرسانی به لایه های زیرین پوست شده و ماساژ صورت دو بار در هفته با این ماسک موجب لاغری صورت می شود .

آب لیمو حاوی مقادیر بالایی ویتامین ث می باشد و در سوزاندن چربی های صورت تاثیر بسزایی دارد .بدین منظور باید کمی آب لیمو را در یک لیوان آب گرم بریزید و سپس نصف قاشق چایخوری عسل به آن اضافه کنید .نوشیدن این نوشیدنی عالی صبح ناشتا بهترین روش کاهش چربی های صورت و بدن می باشد .

بادام حاوی اسیدهای چرب امگا 3 ویتامین ای و ب6 است و مرطوب کننده عمقی پوست به شمار می رود .استفاده از روغن بادام یکی از روش های مفید برای افزایش قابلیت ارتجاعی پوست و از دست دادن چربی های موضعی صورت محسوب می شود .

غلات سبوس دار جایگزین مناسبی برای قندها و کربوهیدرات های ساده می باشند و مصرف این گروه غذایی از تجمع چربی های در صورت و بدنتان جلوگیری کرده و شیوه خوبی برای لاغری صورت در کوتاهترین زمان می باشد .

روغن نارگیل یکی از موثرترین و بهترین پاک کننده ها و مرطوب کننده ها برای پوست می باشد .این روغن گیاهی سرشار از ویتامین ای می باشد و در افزایش قابلیت انعطاف پذیری پوست مفید می باشد .استفاده  از این روغن به صورت خوراکی و موضعی یکی از برترین ترفندهای خانگی برای افزایش خاصیت کشسانی پوست و از دست دادن چربی های صورت می باشد .

زردچوبه حاوی ترکیبی به کورکومین می باشد و با دارا بودن این ترکیب به عنوان ادویه ضد پیری شناخته شده است .شما برای لاغری صورت خود می توانید کمی زردچوبه و ماست را با آرد گرم مخلوط کنید و این ماسک را برای چند دقیقه بر روی پوستتان گذاشته و سپس پوستتان را بشویید .استفاده منظم از این ماسک در از بین بردن آثار پیری پوست و لاغر شدن صورت شما موثر است .

خیار و پوست آن مرطوب کننده ای عالی برای پوست می باشند و استفاده از ماسک خیار بر روی پوست صورت راز داشتن پوستی جوان و شاداب بوده و در به حداقل رساندن تورم پوست موثر است .

وازلین با هیدراتاسیون پوست صورت در کاهش چربی این منطق نقش پررنگی دارند .شما کافیست کمی پنبه را به این روغن  آغشته کنید و آن را به صورتتان بمالید و پس از گذشت 45 دقیقه پوستتان را بشویید .

جویدن آدامس بهترین تمرین برای از دست دادن چربی صورت است .اگر می خواهید راز اینکه چگونه صورت لاغری داشته باشیم را بدانید باید بگوییم آدامس جویدن با فعال کردن ماهیچه ها و کاهش کالری در لاغر کردن گونه های چاق شما اثر بسزایی دارد .

با دمیدن درون بادکنک ده مرتبه در روز به راحتی می توانید چربی های گسترش یافته در منطق صورتتان را کاهش دهید و لاغری صورت را در یک هفته تجربه نمایید .

چرخاندن زبان در دهان بسته یکی دیگر از ترفندهای مفید برای از دست دادن چربی های صورت می باشد .بدین جهت با دهان بسته زبانتان را در دهانتان در جهت عقربه های ساعت و خلاف آن به مدت 15 دقیقه بچرخانید به طوری که زبانتان دندان های بالا و پایین شما را به خوبی لمس نماید .

بهترین دارو برای لاغری صورت

غرغره کردن آب خنک در دهان و بیرون ریختن آن قبل از خواب در کاهش کالری اضافی ضروری می باشد .شما می توانید این تمرین را 3 تا 4مرتبه انجام دهید .

شما می توانید این تمرین را در هر شرایطی به راحتی انجام دهید

کافیست دهانتان را ببندید

و با دمیدن هوا موجب پف کردن گونه هایتان شوید .

این تمرین با ورزش ماهیچه های صورت در جوان نشان  دادن شما اثر زیادی دارد .

این تمرین را می توانید 1 مرتبه انجام دهید .

این دسته از تمرینات نه تنها موجب تقویت عضلات صورت می شود بلکه در کاهش چربی های قسمت های پایین تر از گونه اثر دارد .کافیست چشمانتان را باز کنید و سعی کنید تا زبانتان چانه تان را لمس نماید .ده ثانیه در این حالت قرار گیرید و سپس به حالت اولیه خود بازگردید این حرکت را  بار تکرار نمایید .

برای تقویت عضلات صورتتان

و کاهش چربی در این مناطق لبخند زدن را فراموش نکنید .

سعی کنید هر لبخندتان ده ثانیه طول بکشد

و حداقل 5 بار در روز لبخند بزنید .

برای انجام این تمرین بر روی یک صندلی بنشینید دهانتان را باز کرده و با فشار لب پایین خود را به سمت جلو حرکت دهید به طوری که فکتان حرکت کرده و کششی را در نزدیکی گوش خود احساس نمایید .8 تا 1 ثانیه در این وضعیت بمانید و این حرکت را ده بار در روز برای کاهش چربی های صورت خود انجام دهید .

سفارش بهترین کرم لاغری صورت

ارتباط با کارشناسان واحد فروش 9129358752

لبان خود را محکم به هم بچسبانید و در این حالت لبخند بزنید .سپس چند ثانیه استراحت کنید و مجددا این تمرین را 8 تا 1 مرتبه تکرار نمایید .

برای انجام این تمرین یک نفس عمیق بکشید

و سپس دهان خود را از هوا پر کنید

و لبانتان را ببندید چند ثانیه مکث کنید

و لبانتان را به شکل O کوچکی باز کنید .

و سپس هوای انباشته در دهانتان را با شدت به بیرون برانید .

تکرار این تمرین 5 بار در روز در لاغری صورت شما اثر موثری دارد .

در حالیکه بر روی یک صندلی نشسته اید

صورت خود را با لبان بسته به سمت راست

و چپ ببرید

و تاب دهید

چند ثانیه در این حالت مکث کنید

و برای لاغری صورت این حرکت را 5 مرتبه تکرار کنید .

کشیدن لب پایین به سمت بالا و بینی یکی دیگر از تمرین های کاهش دهنده چربی های صورت می باشد .سعی کنید تا جاییکه می توانید لب پایین خود را به بینی تان نزدیک کنید و ده ثانیه در این وضعیت بمانید و با تکرار این حرکت 5 تا ده مرتبه چربی های صورتتان را از بین ببرید .

در حالیکه کف دستتان را بر روی صورت خود و گونه هایتان قرار داده اید با انگشت میانی خود گونه هایتان را به سمت چشمانتان بکشید دهانتان را درحالت بیضی باز نگهدارید و این حرکت را به مدت 1 ثانیه انجام دهید .انجام سه تا چهار بار از این حرکت در طی روز برای رها شدن از غبغب بسیار مفید است .

روغن جوانه گندم حاوی سطح بالایی از توکوفرول هاست .ویتامین ای یکی از مشتقات توکوفرول هاست و در جوانی پوست نقش موثری دارد .این ویتامین در کاهش چربی صورت و سفت شدن پوست مفید می باشد .بنابراین روغن جوانه گندم را قبل از خواب به پوست صورتتان بمالید و 15 الی 2 دقیقه پوستتان را ماساژ دهید تا روغن به خوبی جذب پوستتان شود .از این راه می توانید برای از بین بردن غبغب خود استفاده کنید .

جوشانده یاس هندی نیز می تواند در کاهش چربی های سطح پوست موثر باشد .

کافیست چند برگ یاس بنفش هندی را در آب بجوشانید

تا رنگ آب به سبز تغییر پیدا کند .

سپس آن را بر روی پوست خود به مدت 2 دقیقه گذاشته

و پس از آن صورتتان را بشویید .

همه ما می دانیم چای سبز برترین نوشیدنی چربی سوز در سراسر جهان می باشد .

چای سبز نیز دارای کافئین است

اما مزیت آن در اینست

که این ترکیب در بدن انسان ذخیره نمی شود

و ظرف 6 ساعت از طریق ادرار از بدن دفع می شود .

نوشیدن چای سبز علاوه بر اینکه با دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدانی

از بدنتان در برابر ابتلا به انواع سرطان ها

و کبد چرب محافظت می نماید

روش خوبی برای افزایش سوخت و ساز بدن

و چربی سوزی می باشد .

بنابراین با نوشیدن 3 تا 4 فنجان چای سبز در روز سلامتی

و زیبایی خود را بیمه کنید .

شما حتی می توانید از قرص های چای سبز به عنوان قرص لاغری صورت استفاده کنید .

سفارش بهترین کرم لاغری صورت

ارتباط با کارشناسان واحد فروش 9129358752

 

من چطور کرم موضعی رو خریداری کنم ؟؟؟

با سلام محسنی هستم از شیراز بابت ارسال سریع و هدیه ای که به همراه محصول فرستادید کمال تشکر را دارم به امید پیشرفت روز افزون شما

با تشکر من متاسفانه فقط از ناحیه صورت چاق میشم و کل بدنن لاغره من باید چیکار کنم؟?

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  © 213 – 217 salamatweb.ir






خانه

موبایل

لاغر شدن صورت از آن دست مشكلاتی است كه كمتر كسی هست که آن را تجربه نكرده باشد. بسیاری از ما با كوچك‌ترین تغییر دربره و رژیم غذایی‌مان با لاغری صورت رو‌به‌رو می‌شویم. كافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در كوتاه‌ترین زمان ممكن جذابیت و زیبایی صورت‌مان‌ را از دست بدهیم. لاغر شدن صورت یكی از شایع‌ترین مشكلاتی است كه غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه‌رو هستند و برای درمان آن تلاش می‌كنند. بیشتر: سلامت نیوز (تندرستی): آموزش:رفع لاغری صورت با 8 کلید جادویی::.اگرچه امروزه در طب مدرن شیوه‌هایی همچون تزریق ژل و بوتاکس برای پرتر به نظر رسیدن صورت و زیبایی آن وجود دارد اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از آنکه این شیوه‌ها را تجربه کنید به توصیه درمانگران طب سنتی و نسخه‌های گیاهی و طبیعی آنها عمل کنید تا بدون عارضه و نگرانی به نتیجه برسید.

۱٫ معجون شگفت‌آور خیار و گلابیخیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه‌های پرآب تلقی می‌شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می‌تواند به بهبود آبرسانی سلول‌های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و افزایش آب میان‌بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت‌تان کمک کنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می‌توانید از گلاب مرغوب نیز برای این‌ کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را ۲۰ دقیقه و هفته‌ای سه بار انجام دهید.

بهترین دارو برای لاغری صورت

۲٫ آب میان‌بافتی را زیاد کنیدیکی از نکاتی که شاید بسیاری از ما ساده از کنار آن می‌گذریم نوشیدن آب در طول روز است. برخی از ما به خیال آنکه روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای می‌نوشیم تصور می‌کنیم که آب مورد نیاز بدن‌مان را نیز دریافت کرده​ایم درحالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی‌ها نمی‌تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه‌گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند. نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید معنا پیدا می‌کند چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می‌شوند و بعد از مدتی احساس می‌کنند که زیبایی اولیه صورت‌شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می‌تواند آب میان بافتی سلول‌های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق‌تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

۳٫ فیبردرمانی را فراموش نکنیدبا خوردن میوه‌ها و سبزیجات هم می‌توانید به بدن‌تان آب برسانید چون این مواد غذایی سرشار از آن هستند. علاوه بر این، میوه‌ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده که باعث می‌شود شما احساس سیری کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست‌فودها بروید. هویج از جمله سبزیجات کم‌کالری و آبرسان است که می‌توانید در طول روز آن را در میان‌وعده‌های غذایی‌تان مصرف کنید. هر گاه احساس کردید نیاز به مصرف میان‌وعده، تنقلات یا خوراکی دارید، هویج بخورید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول‌های پوستی صورت‌تان بهره بگیرید.

۴٫ از چینی‌ها کمک بگیریداگر می‌خواهید از روشی جز اصلاح رژیم غذایی و خیلی سریع برای پر شدن صورت‌تان استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن از سوزن‌های ظریف طب سوزنی استفاده می‌کنند. آنها با افزایش خونرسانی در ناحیه صورت علاوه بر غذارسانی و آبرسانی به افزایش و تولید کلاژن پوست کمک می‌کنند و به این ترتیب می‌توان به تقویت عضلات صورت و خوش‌فرم شدن این عضلات کمک کرد. با این روش با کمک طب سوزنی می‌توانید در مدتی کوتاه و کمتر از یک ماه به پر شدن صورت و چاق‌تر به نظر رسیدن آن کمک کنید. برای این منظور بهتر است با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید.

۵٫ روزی ۵ تا۱۰ عدد بخوریدیکی دیگر از روش‌های بی‌عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت و چاق کردن آن در مدت زمانی کمتر از یک ماه گنجاندن حب ۴ مغز به بره و رژیم غذایی‌ است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید. برای تهیه حب کافی است ۴ عدد از هر یک از این مغز‌ها را با ۲ عدد خرما ترکیب کنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، می‌توانید به جای استفاده از خرما از شیره‌خرما نیز برای خمیر کردن این مغزها استفاده کنید و از این خمیر حب‌های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز۵ تا ۱۰ عدد از این حب‌ها را بخورید. مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش‌ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.

۶٫ این تکنیک را ۱۵ بار تکرار کنیداگر تمایلی به استفاده از تکنیک‌های تغذیه برای پر شدن و چاق به نظر رسیدن صورت ندارید، بهترین روش برای شما استفاده از تکنیک‌های ورزشی سودمند برای چاق شدن صورت است. برای این‌ کار هر روز کمتر از ۲۰ دقیقه را به این کار اختصاص دهید و در ۲ نوبت این تکنیک را اجرا کنید. روی صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمرکز کنید. سپس لب‌ها را تا جایی که می‌توانید جمع کنید و آن را به مدت ۵ ثانیه در همین حالت نگه ‌دارید سپس بدون آنکه لب‌های‌تان از هم باز شود و دندان‌های‌تان دیده شود لبخند بزنید و سعی کنید خط لبخند را بلند و بلندتر کنید. لب‌ها را به مدت ۵ ثانیه در این وضع نگه دارید و این تمرین را ۱۵ بار تکرار کنید. بعد از اجرای پانزدهمین حرکت خواهید دید که عضلات صورت‌تان احساس خستگی می‌کنند. این به شرطی است که حرکات را به درستی و با تمرکز انجام داده باشید. خستگی عضلات صورت بهترین نشانه برای بهبود خونرسانی و جریان‌گردش خون به سلول‌های صورت است. اجرای این تکنیک هر روز به مدت ۲۰ دقیقه به شما کمک می‌کند تا عضلات ورزیده و پرتری داشته باشید.

۷٫ هر شب این سالاد را بخوریدگنجاندن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده‌های غذایی به ویژه وعده شام تاثیر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن دارد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین‌های B می‌تواند تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان‌بافتی صورت داشته باشد. علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم می‌توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی ۲ قاشق از آن را بخورید. توجه داشته باشید که مصرف پودر جوانه‌گندم و ماست بعد از غذا می‌تواند به چاقی دیگر نقاط بدن کمک کند بنابراین اگر می‌خواهید تنها صورت‌تان چاق شود به خوردن حداکثر ۲ قاشق جوانه‌گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید.

۸٫ چاقی  صورت با یک نسخهماسک گل‌رس یکی از قدیمی‌ترین ماسک‌های طبیعی است که مردم سرزمین‌های مختلف در هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست‌شان استفاده می‌کردند. در متون طب سنتی ایران نیز نسخه‌های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده می‌کنند؛ نسخه‌هایی که بسیاری از آنها جنبه درمانی نیز دارد. ماسک گل رس از ترکیب خاک الک شده و نرم شده و گلاب خالص و طبیعی به دست می‌آید. ماسک‌کردن این ترکیب  روی پوست حتی در مواردی که پوست فرد حساس و نازک است موجب تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی‌ها و شل‌شدگی‌های پوست و ماهیچه‌های صورت می‌شود و به این ترتیب به پرتر به نظر رسیدن صورت کمک می‌کند. برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و آن را به صورت خمیر درآورید. برای آنکه گل کاملا به صورت خمیری نرم درآید می‌تواند ذره ذره میزان گلاب را افزایش دهید تا بتوانید از این ترکیب به عنوان ماسک استفاده کنید. سپس کل صورت را با آن خوب پوشش دهید و اجازه دهید این ماسک به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست‌تان باقی بماند. بعد از اتمام کار نیز حتما پوست‌تان را با آب خنک بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نکنید.

 

• روش های طبیعی برای چاق کردن صورت (2)

منبع: سلامت نیوز

 


رازهای زیبایی

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

تعریف مزاج چیست؟

مزاج شما چیست؟

بیماری های رایج مزاج ها

اصلاح مزاج

موهای زائد

بهترین دارو برای لاغری صورت

تقویت مو

جوش

زیبا شوید

لاغری صورت

زخم معده

زعفران

انواع عفونت

سنگ کلیه

میگرن

عفونت ادراری

کم خونی

سینوزیت

لاغر شدن

لاغری بیش از حد

تقویت حافظه

اشتها

روغن زیتون

سیاهدانه

کتیرا

جینسینگ

زنجبیل

رژیم جدیدی گرفته‌ایم، تازه شروع به ورزش کرده‌ایم یا کارمان زیاد شده اما اولین تاثیری که در ظاهرمان می‌بینیم لاغر شدن صورت است و زار و نزار به نظر‌رسیدن. برای جلوگیری یا رفع این مشکل چه کنیم؟

راه‌های زیادی وجود دارد. می‌توانیم از یوگا و نرمش‌های ساده کمک بگیریم، می‌توانیم برویم دنبال تکنیک‌های مختلف پزشکی و خودمان را بسپریم به دست تیغ و سرنگ پزشکان، چشم‌هایمان را ببندیم و برویم زیر سوزن‌های طب چینی یا حتی گونه‌هایمان را نیشگون نیشگون کنیم(!) اما به نظر من راهکارهای ساده‌تری هم با استفاده از گیاهان دارویی وجود دارد که هم صورت را پرتر نشان می‌دهد و هم به شادابی و طراوت پوست می‌انجامد.

چی بخوریم؟

۱-آب بخورید. مخصوصا در هنگام فعالیت زیاد و ورزش از آب غافل نشوید. یادتان باشد هیچ نوشیدنی دیگری جای آب را نمیگیرد.

۲- خیار بخورید. اما نه آنقدر که سردی‌تان شود.

۳ مغزهای خام بخورید. اما نه آنچنان زیاد که به چاقی بقیه نواحی بدن بینجامد. روزی چهار عدد از مغز بادام و فندق و پسته کافی است. البته مغز آفتابگردان هم فراموش نشود.

۴- جوانه گندم بخورید. میتوانید جوانه گندمتان را در سالادهایتان بریزید یا پودر جوانه گندم را با ماست مخلوط کنید و بعد از هر وعده غذایی دو قاشق از آن بخورید.

۵ سبزیجات بخورید که هم احساس سیری کنید و دست به خوردن غذاهای چرب و سنگین که خشک کننده پوستند نزنید و هم آب کافی و ویتامین‌های فراوان به بدنتان برسانید. کاهو، کلم، گوجه فرنگی ، خیار و هویج همه به چاقی صورت و شادابی هر چه بیشترش کمک کننده‌اند.

۶- سیب قرمز بخورید. میتوانید این نوشیدنی را هم هر روز صبح استفاده کنید: سه قاچ سیب را با سه تکه هویج و ۱۲۵ میلی گرم آب لیمو به خوبی و کاملا مخلوط کنید و نوش جان.

۷- آلوئه ورا بخورید. روزانه یا ۲۵۰ میلی گرم آب آلوئه‌ورا کافی است.

۸- شیره خرما یا انجیر بخورید. میتوانید پودر مغزها را با شیره خرما مخلوط و نوش جان کنید.

۹- سیب‌زمینی سرخ‌کرده بخورید. اما در خوردنش زیاده روی نکنید که به چاقی قسمت های دیگر بدن می‌انجامد.

۱۰- هویج بخورید. همیشه توی یخچال هویج داشته‌باشید و به محض احساس گرسنگی یاد هویج‌ها بیفتید که هم آب میان‌بافتی را تامین می‌کنند و هم کلی خاصیت دیگر دارند. می‌توانید این نوشیدنی را هم هر روز صبح بخورید: آب هویج به همراه نارگیل و شکر.

بهترین دارو برای لاغری صورت

از چه ماسک‌هایی استفاده کنیم؟

۱ – ماسک خیار: خیار را رنده کنید و بیست دقیقه روی پوست قرار دهید.

۲ کمپرس گلاب: گلاب اعلا را بیست دقیقه روی پوست خود کمپرس بگذارید و این کار را تکرار کنید.

۳- ماسک عسل: یک قاشق عسل را بیست دقیقه روی پوستتان بگذارید تا هم از التهاب و شکنندگی پوست جلوگیری کند و هم به پوستتان لطافت و شادابی ببخشد و صورتتان را پرتر نشان دهد.

۴- ژل آلوئه ورا: این ژل را قبل از حمام سی تا شصت دقیقه روی گونه‌هایتان ماساژ دهید تا به زودی گونه‌هایی برجسته‌تر داشته‌باشید.

۵- ماسک گل رس: یک قاشق غذا‌خوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مرباخوری گلاب ترکیب کنید و ذره ذره میزان گلاب را افزایش دهید تا به حد کافی نرم شود. سپس کل صورتتان را با آن بپوشانید و ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد با آب خنک صورتتان را بشویید.

 چه کار نکنیم ؟

۱ – سیگار نکشید.

۲- از مشروبات الکلی استفاده نکنید.

۳- صورتتان را با آب گرم نشویید.

۴- نگذارید مواد آرایشی مدت طولانی روی صورتتان بماند.

۵- رژیم های غیرعلمی، سخت و خطرناک نگیرید.

و یادمان باشد از همه این نکات مهم تر لبخندی است که گونه های شما را برجسته‌تر و چشمان شما را جذاب‌تر و چهره‌تان را زیباتر  نشان می‌دهد پس

مدام لبخند بزنید!

از بین بردن موهای زاید از دغدغه‌های افراد محسوب می‌شود. خیلی از ما این سوال را داریم که از چه روشی برای زدودن موهای زائد استفاده کنیم.

رژیم جدیدی گرفته‌ایم یا تازه شروع به ورزش کرده‌ایم اما اولین تاثیری که در ظاهرمان می‌بینیم لاغر شدن صورت است و زار و نزار به نظر‌رسیدن.

همه ما تا به حال، حداقل به یکی از انواع عفونت دچار شده‌ایم. از گلو درد، دندان درد و جوش های چرکی گرفته تا عفونت های پر دردسرتر مثل عفونت ادراری.

میگرن از آن کابوس‌های تمام نشدنی است که برخی مجبورند سالیان سال با آن دست و پنجه نرم کنند و ساعات زیادی زجر و عذاب را تحمل کنند

شاید شما هم جزو کسانی باشید که می‌خواهید روشی طبیعی برای تقویت موهای عزیزتان پیدا کنید.بعضی‌ها از همان بدو تولد موهای ضعیف و کم‌پشتی دارند.

بعضی از افراد همیشه با مشکل “جوش سرو کار دارند. بعضی هم وقتی جوش می‌زنند  می‌فهمند که قرار است به یک مهمانی حسابی دعوت شوند!

گیاهان دارویی و داروهای گیاهی برای پیشگیری و درمان زخم معده- مانند بسیاری از بیماری های مزمن دیگر- پیشنهادات قابل اطمینانی دارند.

سنگ کلیه یکی از سخت‌ترین بیماری‌های رایج بین افراد است. به طور مععمول خیلی‌ها را می‌شناسیم که حداقل یک بار دچار سنگ کلیه شده‌اند

درباره ما

ارتباط با ما

از بین بردن موهای زاید یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد محسوب می‌شود. خیلی از ما همیشه این سوال را در سر داریم که از چه روشی برای زدودن موهای زائد بدن استفاده کنیم که سخت، دردناک، پرهزینه و وقت‌گیر نباشد و در عین حال پوستمان را زیبا کند و بر سلامتی‌مان تاثیری مثبتی بگذارد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه بی بی عطار می باشد.

 شاید شما هم جزو کسانی باشید که می‌خواهید روشی کاربردی و طبیعی برای تقویت موهای عزیزتان پیدا کنید.بعضی‌ها از همان بدو تولد موهای ضعیف و کم‌پشتی دارند. بعضی هم تحت شرایط مختلف شاهد ریزش و ضعیف شدن موهای نازنینشان هستند.ممکن است حرص و جوش زیادی خورده باشید

سه نوع زیره داریم که شباهت‌ها و تفاوت‌هایی با هم دارند: زیره سیاه، زیره سبز، و زیره کوهی.زیره به طور کلی طبع گرم و خشک دارد به همین علت استفاده مداوم و زیادش برای افرادی که طبع گرم دارند مضر است و برای بهره‌مندی از منافع آن باید برای افراد گرم مزاج زیره را در سرکه بخیسانیم و بعد مصرف کنیم.

We’re not around right now. But you can send us an email and we’ll get back to you, asap.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *