بهترین داروی چربی سوزی شکم

خواص دارویی و گیاهی

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز میگوید خیار ظالم ترین چربی سوز دور کمر و شکم است !تحقیقات نشان داده است که خیار خواص ضددیابت، آنتی اکسیدان، سم‌زدایی دارد و برای درمان سوزش پوست و یبوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. به گزارش پارس ناز در این مطلب می خواهیم نوشیدنی های لذیذ چربی سوز با طعم خیار را به شما آموزش دهیم و پیشنهاد میکنیم با روش‌هایی چربی سوزی با خیار آشنا شوید.

 

بهترین داروی چربی سوزی شکم

برای بسیاری از ما خیار تنها یک گونه صیفی یا میوه خوشمزه است که از آن در میهمانی‌ها در کنار سایر میوه‌ها استفاده می‌کنیم و شاید تا به امروز خیلی به خواص و توانایی این گیاه سبز رنگ دقت نکرده بودیم. این میوه دارای مقادیر زیادی ویتامین ث است که می‌تواند در نقش چربی سوز به کار رود.

* یک عدد خیار خرد شده، مقداری تمشک و نعناع را به همراه 35 گرم ماست و مقداری یخ درون دستگاه مخلوط کن بریزید و به خوبی ترکیب کنید. این ترکیب می‌تواند به عنوان یک نوشیدنی تقویتی و همچنین چربی سوز عالی برای زمان پس از تمرین عمل کند. فراموش نکنید که کلسیم موجود در ماست نیز یک چربی سوز ایده آل است.

 

* یک ترکیب مناسب دیگر که از آن می‌توان به عنوان یک وعده غذایی کامل نیز بهره برد، ترکیب 1 گرم پنیر فتا، یکخرد شده، یک قاشق غذا خوری ماست و 1 گرم زیتون سیاه است. باید گفت که پنیر فتا یک منبع مناسب ویتامین ب 2 است که سوخت و ساز بدن را افزایش داده و در ترکیب با خیار و ماست به چربی سوزی منجر می‌شود.

 

یک عدد خیار خرد شده، مقداری تمشک و نعناع را به همراه 35 گرم ماست و مقداری یخ درون دستگاه مخلوط کن بریزید و به خوبی ترکیب کنید. این ترکیب می‌تواند به عنوان یک نوشیدنی تقویتی و همچنین چربی سوز عالی برای زمان پس از تمرین عمل کند.

 

* آیا تا به حال در مورد سوپ خیار شنیده بودید؟ برای درست کردن این سوپ کافی است که تخم‌های خیارها را خارج کنید و سپس آن‌ها را به مدت 2 دقیقه تفت دهید. سپس خیارها را با 5 میلی لیتر آب مرغ و یک پیاز خرد شده ترکیب کنید. این مخلوط را با حرارت بپزید و مقداری پودر فلفل نیز به آن اضافه کنید.این سوپ شدیداً متابولیسم بدن شما را فعال کرده و به شما در چربی سوزی کمک خواهد کرد.

 

* اما فرمول نهایی ما برای شما یک ترکیب سالم دیگر است که بر اساس ترکیب یک خیار بزرگ خرد شده با سیر حب شده است. این ترکیب را با مقداری نعناع ترکیب کرده و مقداری خامه ترش را نیز به آن اضافه کنید. از این ترکیب سس گونه می‌توانید در کنار ماهی قزل آلا استفاده کنید. بر اساس تحقیقات انجام شده مشخص شده است که سیر نیز دارای ترکیب‌هایی است که چربی سوز هستند.

 

مطالب مرتبط:

 

چند خوراکی مهم برای چربی سوزی بدن

 

روشی جالب و جدید برای چربی سوزی سریع

 

نشانه های چربی سوزی در شما

 

 

 

بزرگتر بودن استخوان فک پایین علاوه بر بروز درد در آرواره ها، باعث سر درد، مشکلات گفتاری و پوسیدگی دندان می شود. اصلاح این مشکل در کودکان، نیازی به جراحی ندارد و با عمل ارتودنسی، این مشکل برطرف می شود. در افراد بزرگسال، اصلاح این برآمدگی، هم به جراحی و هم به براکس (متصل کردن دندان ها به یکدیگر) نیاز دارد. در این مقاله از بخش دندانپزشکی دکتر سلام به بررسی آندربایت یا بزرگتر بودن استخوان فک پایین نسبت به استخوان فک بالا خواهیم پرداخت

در مورد رژیم کتوژنیک وگان چه می دانید؟ شاید شما هم جزء افرادی باشید که دوست دارند رژیم کتوژنیک بگیرند ولی به نظرشان سخت بیاید و یا بخواهند رژیم وگان بگیرند ولی به نظرشان اصلا قابل اجرا نیست. ما در این مقاله از بخش تغذیه دکتر سلام می خواهیم به بررسی یک رژیم غذایی بپردازیم که ترکیبی از رژیم کتوژنیک و وگان است. با ما باشید تا شما را با رژیم کتوژنیک وگان آشنا کنیم. رژیم کتوژنیک وگان چیست؟ رژیم وگان فواید سلامتی زیادی

تمایل سر کودک تان به یک سمت، می تواند هشدار دهنده باشد. تورتیکلی یا کجی گردن نوزاد می ‌تواند در پسران و یا دختران از بدو تولد شروع شود و تا ۳ ماهگی ادامه یابد و این می ‌تواند برای والدین ترسناک باشد. اما اغلب کودکان خیلی زود خوب می شوند، به خصوص وقتی که کجی گردن نوزاد ، زود تشخیص داده ‌شود و به سرعت درمان شود. در این مقاله از بخش سلامت کودک دکتر سلام به بررسی کجی گردن نوزاد می پردازیم. با

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده و موثر را به شما ارائه می کنیم. بله، درست حدس زدید! این راه حل ساده، ورزش است. با انجام این 1 حرکت عالی، شما می توانید سینه های خود را به شکل و فرم اولیه خود تبدیل کنید و هر بار که سینه بند می پوشید، سینه ها کاملا عالی و بزرگ به نظر برسند. در این مقاله از بخش

ناتوانی جنسی وضعیتی است که در آن مرد قادر به انجام و حفظ حالت نعوظ erection برای برقراری یک رابطه جنسی موفق نیست. اگر گاه و بیگاه این مشکل بطور موقتی پیش بیاید، لزوما سبب نگرانی نمی شود ولی اگر ناتوانی جنسی یک مسئله مستمر و ادامه دار باشد، منجر به استرس شده و اعتماد به نفس شخص را تحت تاثیر قرار می دهد و به بروز اختلال در روابط اجتماعی می انجامد. متاسفانه در بسیاری موارد فرد مبتلا بیماری خود را پنهان کرده و

بهترین داروی چربی سوزی شکم

بسیاری از افراد دیابتی تمایل دارند که مصرف میوه خود را قطع یا محدود کنند، زیرا احساس می کنند که به وسیله میوه قند خونشان افزایش می یابد.

در مورد ضد عفونی کننده های پوست چه می دانید؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده که دچار زخم یا بریدگی شده باشید و خواسته باشید از ضد

در مورد داروهای رقیق کننده خون چه می دانید؟ آیا دچار انعقاد خون می شوید و نیاز به مصرف داروی رقیق کننده خون دارید؟ شاید اولین دارویی که

ادامه حضور برندهای فرانسوی در ایران پس از تحریم صنعت آرایشی و بهداشتی روزهای جدیدی را پیش رو خواهد داشت. اکثر برندهای بزرگ در حال مذاکره برای ادامه

در مورد لگد زدن جنین چه می دانید؟ چرا بعضی جنین ها در شکم مادرشان، کمتر لگد می زند؟ آیا می دانید علت لگد زدن جنین چیست؟ چقدر

اختلالات گوارشی در طول دوران بارداری رایج و شایع می باشد. علاوه بر بروز یبوست، ناراحتی معده یا شل شدن مدفوع نیز مشکلات دیگری

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

خانه » سرگرمی » فال » – دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷

باید همیشه امیدوار و سرشار از انرژی بود. این انرژی مثبت و نیرومند به تو این امکان را می‌دهد تا از موانع عبور کنی و به هدفت برسی. هرگز هدفت را فراموش نکن.

بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.

مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.

بهترین داروی چربی سوزی شکم

همیشه بادها موافق نیستند پس مراقب دخل و خرجت باش.

باید حساسیت خود را نسبت به اطرافیانت کاهش دهی. بعضی مواقع علاقه بیش از حد باعث می‌شود که از هر چیزی برداشت‌های مختلفی برای خودت بکنی. نباید زود تحت تاثیر صحبت‌ها قرار بگیری.

یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

سعی کن با تلاش و ارتقاء شغلی یا تحصیلی سطح درآمد خود را افزایش داده و آینده شغلی و اقتصادی خود را تضمین کنی.

کسی که تو را دوست دارد برایت نقشه‌های زیادی می‌کشد اما تا می‌خواهد که آنها را عملی کند با رفتار پیچیده تو، پشیمان می‌شود. بهتر است کمی در برخوردت مراقب باشی و ملاحظه موقعیت‌ها را بکنی.

هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌کنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

از گوشت قرمز پرهیز کن و جایگزین مناسبی برایش درنظر بگیر چون ممکن است سلامتی‌ات را به خطر بیندازد.

نباید نگران مشکلات مالی‌ات باشی. اراده، پشتکار و استعداد تو می‌تواند تمام مشکلات را براحتی از سر راه بردارد.

وقتی عشق آدمی را تسخیر می‌کند کمتر می‌توان از او انتظار انجام کارهایی عاقلانه داشت. این مساله‌ای طبیعی است اما تو سعی کن هرگز چراغ عقل را از دست ندهی تا گرفتار تاریکی نشوی.

می‌توانی ه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و داده اما نوشتن یا خواندن یک ه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

کنترل میزان کار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

یک تشنج قابل ملاحظه در مسائل مالی تو پیش می‌آید. به این مساله نباید بیش از آنکه هست بها داد. چون این گونه مسائل طبیعی است و به مرور زمان از بین می‌رود.

اگر بخواهی این بند نازک هم قطع نشود باید با هشیاری و دقت عمل کنی. به راحتی می‌توان رابطه‌ای را قطع کرد اما به دشواری می‌توان دوباره آن را ساخت. پس حفظ روابط از هر چیز مهمتر است.

قبول یک پیشنهاد جدید از یک دوست، می‌تواند این حالت یکنواخت را از بین برده و تو را با طراوت و بانشاط کند. هر از گاهی باید به فکر ایده یا ابتکار جدیدی برای تغییر شرایط زندگی خود و اطرافیان بود و روح تازه‌ای به زندگی تزریق کرد.

مراقب سلامتی‌ات باش. دست به کاری نزن که تو را دچار بحران‌های تازه کند. تو در حال حاضر به آرامش و آسایش نیاز داری و باید آنرا حفظ کنی.

کسی به تو پیشنهاد کار یا موقعیت ظاهرا خوبی می‌دهد. باید پیش از قبول، آنرا خوب سبک و سنگین کنی چون باید این پیشنهاد برای تو سودآور باشد و موقعیت مالی تو را بهبود بخشد.

عشق در همسایگی توست. اما تو هنوز نمی‌دانی چه می‌خواهی و چه نمی‌خواهی!! بنابراین حیرت و ناکامی ادامه دارد. باید زمان بگذرد تا تو متوجه بعضی حقایق بشوی.

فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک بره جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.

دوست داری دست به کاری بزنی تا موقعیت اقتصادیت روبراه شود. بهتر است آینده نگر باشی و راهی بیابی که برای زمان طولانی آینده مالیت را تضمین کند نه کاری که زود به نتیجه برسد و به سرعت اثرش تمام شود.

باید بتوانی احساسات خود را بی‌پروا و صریح با دوست یا همسرت در میان بگذاری. شفافیت و روراستی، موجب تحکیم دوستی‌ها می‌شود و اگر رابطه‌ای را برهم زد نباید نگران آن بود.

یک اتفاق خوشایند می‌افتد که برای تو امیدوارکننده خواهد بود. از هر چیز کوچکی باید برای تقویت روحیه خود استفاده کرد و برای مقابله با موانع و مشکلات آماده شد. موفقیت تو حتمی است.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

پاداش خوبی در انتظار توست. اگر بتوانی از این فرصتهای پیش آمده به خوبی استفاده کنی، قطعا این پاداش را دریافت خواهی کرد. در غیر اینصورت رقیبان برنده خواهند شد.

تو در عشق و دوستی پاکباز و صمیمی هستی و باید مواظب باشی به کسی که علاقمند می‌شوی ارزش تو را داشته باشد.

جنب و جوش و شور و هیجان تو زبان‌زد دیگران خواهد بود. این شوق و اشتیاق پشتوانه روحی و معنوی تو بوده و در نتیجه مشکلات و موانع را در پیش پای تو کوچک و حقیر خواهد ساخت.

ورزش به تو شادابی و نشاط می‌دهد. با وزرش باید بدنی سالم و تندرست داشت تا در بقیه کارها نیز موفق و بانشاط بود.

وضعیت مالی تو ثابت خواهد بود اگر خودت بگذاری. در برخی موارد آنقدر بی‌رویه خرج می‌کنی که همه را متعجب می‌کنی.

نباید منتظر دیگران بود! باید آستین‌ها را بالا زد و دست به کار شد. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی باز نخواهد گشت. از موقعیت‌ها باید استفاده کرد.

یکنواختی در کارها و بره‌هایت تو را کسل و بی‌حوصله کرده. با کمی ابتکار عمل می‌توانی دوباره شرایط کاری و روحی ایده‌آلی را فراهم کنی. از استعداد خود برای ایجاد تنوع استفاده کن.

این طور که تو کار می‌کنی و استرس داری، مطمئنا مریض می‌شوی. کمی استراحت می‌تواند به تو کمک کند که هم خوب در مورد کارهای عقب افتاده فکر کنی و هم خستگی روحی و جسمی‌ات را به در کنی.

پیش‌بینی می‌شد که پولی به دست می‌آید اما این اتفاق نیفتاد. وقتی در یک کار موفق نمی‌شوی نتیجه می‌گیری که همیشه و همه جا چنین خواهد بود. درحالی که این‌طور نیست و بدبینی حاصل از چنین منطقی، زندگی تو را آسیب‌پذیر خواهد کرد. باید دلایل واقعی هر کاری را فهمید.

به خاطر بعضی اشتباهات دچار شکست می‌شوی. وقتی که حساب همه احتمالات را نکرده باشی دچار حوادث غافلگیرکننده‌ای می‌شوی. باید شناختت را در مورد اطرافیان و دوستانت کنی.

قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

بهترین داروی چربی سوزی شکم

اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

وقتی می‌بینی شرایط برعکس خواسته‌های تو حرکت می‌کند، بدبین می‌شوی و آینده را تیره و تار می‌بینی. بهتر است در از این منطق‌نگری برداری و برای بدست آوردن اهدافت تلاش کنی حتی اگر پایان کار طبق خواسته‌ات نباشد. حداقل تو تلاشت را کرده‌ای.

یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده کنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی که خوشایند خواهد بود.

باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر کنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. کمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌کند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.

اگر می‌خواهی بنشینی و موفقیت دیگران را تماشا کنی ایرادی ندارد اما مراقب باش همین میزان دارایی ناچیزت را با ندانم کاری از دست ندهی. با این روشی که در پیش گرفته‌ای اوضاع مالیت ثابت خواهد بود.

تو با کارهایت اعتماد او را از بین برده‌ای و برای جبران راه زیادی درپیش داری. در رفتار و اعمالت باید همه جوانب را درنظر بگیری.

شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با کسی که به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان کن!!

اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی.

تمام تلاشت را می‌کنی اما خوب نتیجه نمی‌گیری. شاید اشکال از راه یا بره‌است باشد. وقتی راهی غلط است تلاش کردن در آن جز ضرر حاصلی ندارد.

عالیه همیشه چک میکنم

قبلا فالتون انرژیش مثبت بود الان خیلی منفی میگید

جالب بود

فال من درست بود. اکثر وقت ها درسته. بعضی قسمت های فال شبیه رویا میمونه.

من این فالو دوس دارم

سلام.من دی ماهیمتااینجا هرچی برام دراومده دقیق بوده.وضعیتم خوب نیس برام دعا کنید.

چرا شما این فال عوض نمیکنید هر روز همین فال مال یکماهپیش هست

عوض میشه
احتمالا شما کش دارید

لطفا از مرورگر دیگه امتحان کنید تا مشکلتون حل بشه

راست میگه وضعیت اقتصادیم روحیم روانیم زندگیم

اسفند

اسفندی

میشه فال مجله موفقیت هم بزارید

م

فال موفقیت در کانال تاروت رنگی قرار داده میشه

سلام وقت بخیر ممنون بابت سایت خوبتون امروز واقعا تعجب کردم هیچ کدوم از فالها آپدیت نشده

سلام ممنون بابت روزهایی که فال رو میزارید معمولا درست هست اما بعضی روزها تکراریه فالتون !,چرا خب چهار دفعه شده که تکراری گذاشتین من اینو خونده بودم قبلا . لطفا فال حقیقی رو به روز رسانی کنید مثل همیشه . تشکر

به به
پوری جون چه انتقادپذیره.
خسته نباشید.

پورتال رنگی

انتقاد باعث پیشرفته و دوست داریم با نظرات شما دوستان عزیز پورتال رنگی سایت بهتری برای شما عزیزان بسازیم

مرسی که همراه همیشگی ما هستید.

امیدوارم روزهای رنگی با پورتال رنگی داشته باشید.

سلام ببخشید،منظور از فال ۱،فال۲چی هستش؟؟

با سلام و وقت بخیر

فال ۱ در سایت تاروت رنگی و از یک منبع معتبر خارجی و فال ۲ در سایت پورتال رنگی و از منبع دیگری می باشد.

چرابراچیزای خوب ازفعل آیند استفاده میکنه؟
بعدچیزای بدوفعل گذشته!!
:(((((

سلام میکشید وقت به خیر من باید در قسمت نظرات فال هفته نظر میدادم اما چون قسمت نظردهی وجود نداشت اینجا میگم من متولد بهمن ماه هستم و در فال این هفته پیشنهاد کار برام پیش بینی شده بود عاجزانه خواهشمندم برام دعا کنید بتونم برگردم محل کار سابقم چون واقعا از نظر روحی شرایط بدی دارم ممنونم امیدوارم همه به آرزوهای خوبشون برسن

جالب بود ولی سعی و تلاش رو فراموش نکنید
موفقیت و رسیدن به آرزوها با تلاش و ایمان بخدا1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *