بهترین داروها برای ترک شیشه

خواص دارویی و گیاهی

31-32244115

پزشکان و متخصصان حاضر در مرکز بستری ترک اعتیاد نگین با فراهم آوردن محیطی آرامش بخش، سلامتی را برای شما به ارمغان می آورند.

تلاش مجموعه نگین پاک زندگی فراهم آوردن محیطی با نشاط برای بیماران است. به منظور آشنا شدن با روند درمان بیماران در مجموعه نگین به مراجعه فرمایید.

در صورتی که درباره روند کار مجموعه و یا مطالبی که در سایت قرار میگیرد نظری دارید، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این صفحه با ما در میان بگذارید.بهترین داروها برای ترک شیشه

شما می توانید روند درمان بیمار خود ر از طریق سایت پیگیری نمایید. بدین منظور اطلاعات بیمار خود را در این صفحه وارد نمایید.

جهت انجام عملیات ثبت و وارد کردن اطلاعات اولیه فرم های موجود در این صفحه را با دقت تکمیل نمایید.ما پس از مطالعه اطلاعات ارسالی با شما تماس خواهیم گرفت.

درمان و نگهداری از بیماران دچار اختلالات روانی از جمله دشوارترین و نیز ضروری ترین بخش های خدمات پزشکی می باشد که  نیاز به کادر تخصصی مجرب و پرسنل دوره دیده دارد . همچنین به دلیل گسترش روز افزون مصرف مواد اعتیاد آور (مخدر و محرک ) درجامعه و پیچیده بودن روش های درمان اعتیاد، فراهم نمودن فضای درمانی با امکانات و تجهیزات لازم و تیم ویژه چند تخصصی متشکل از روانپزشک، متخصص بیهوشی، پزشک عمومی، روانشناس، روان پرستار و بسیار حائز اهمیت می باشد.

قبل از هر چیزی بهتر است بگوییم که هیچ داروی ترک اعتیاد موثری برای ترک اعتیاد به شیشه وجود ندارد و داروهایی که برای این کار پیشنهاد می شود جنبه کمک درمانی داشته و به عنوان مکمل استفاده می شوند. مهم ترین اصول در ترک اعتیاد شیشه مراجعه به متخصص ترک اعتیاد و استفاده از بهترین روش ترک اعتیاد مواد مخدر است که در این مطلب از مرکز بستری ترک اعتیاد نگین اصفهان این موضوع را به صورت کامل برای شما روشن می کنیم و بهترین قرص برای ترک شیشه را به شما معرفی می کنیم.

همانطور که شنیده اید شیشه دارای عوارض بسیار قدرتمند و وحشتناک است و به این صورت شیشه عوارض قطع مصرف شدیدی دارد. روال استاندارد و اصولی ترک اعتیاد شیشه به صورت زیر می باشد. شما می توانید مطلب زیر را برای اطلاع از عوارض شیشه مطالعه کنید. مصرف شیشه چه عوارضی دارد؟ مصرف‌كننده شيشه همواره توهم خیانت همسر را در ذهن دارد

قبل از همه چیز ابتدا یک روز پیش از شروع مراحل اصلی ترک اعتیاد شیشه، بیمار چند ساعت با مشاور تنها می ماند تا توجیه شود که چه تغییرات روحی و جسمی در راه دارد، چون که فردی که قصد ترک شیشه را دارد باید بداند که داروهای ترک شیشه صرفا جنبه کمک رسانی داشته و بدون روحیه مبارزه طلبی نمی توانند مفید باشند.

روند کلی ترک اعتیاد شیشه به چهار هفته تقسیم می شود:

خماری در اثر تریاک یا هروئین به صورت روحی و جسمی پدیدار می شود که این موضوع با استفاده از دارو های کمک درمانی به طور کامل برای مصرف کنند گان مواد مخدر افیونی کاملا پاسخگو است، ولی از آنجایی که ترک اعتیاد شیشه عوارض بسیار شدیدی بر روح و روان فرد بیمار می گذارد، قبل از هر چیزی باید بیمار را برای قطع مصرف آماده کنیم تا نتیجه بهتری حاصل شود از طرفی ترک اعتیاد شیشه باید توسط بیمار انجام شود تا وابستگی به این ماده مخدر به صورت جسمی و روحی از بین برود و بتواند زندگی پاک را با دستان خودش بسازد، نه این که چند عدد قرص این کار را برای او انجام دهند. از طرفی این 4 هفته به بیمار کمک می کند که با استفاده از مکمل های غذایی، ویتامین ها و دارو های ضد اضطراب و افسردگی برای قطع مصرف شیشه آماده شود.

مصرف کننده شیشه دارای کمبود ویتامین b3 است و این ویتامین جذب و کارکرد سلول ها را افزایش می دهد و معمولا پس از بررسی و آزمایش برای فرد تجویز می شود.

این سرم به صورت 5 و 1 درصد است و حاوی اسید آمینه های ضروری و غیر ضروری، نیتروژن و الکترولیتها بوده است و هدف تجویز آن :

یکی از عوامل ضروری در بارگیری بدن بیمار قبل از ترک اعتیاد شیشه قرص های مینرال است و هدف از تجویز آنها تامین ویتامین ها ضروری برای بدن تا حد اکثر مقدار ممکن است.

یکی از عوارض مصرف شیشه در بلند مدت فقر شدید آهن و از کار افتادن غدد فوق کلیوی است که در این زمان از منابع قوی آهن و دارو های تحریک کننده غدد فوق کلیوی استفاده می شود که ممکن است این دارو ها به صورت قرص شربت و یا سرم به بدن بیمار برسد.

از آنجایی که بدن فردی که به شیشه اعتیاد دارد ممکن است که به دلیل مشکلات گوارش در جذب بعضی مواد غذایی مشکل داشته باشد و شاید یک ماده خاص برایش مشکل گوارشی شدید ایجاد کند، متخصصان ابتدا فرد بیمار را معاینه و سپس دارو های مناسب را تجویز می کنند.

امیدواریم که این مطلب استفاده برده باشید و توانسته باشید تصمیم درستی بگیرید. قبل از پایان حتما در نظر داشته باشید که ترک اعتیاد شیشه یک مسیر سخت، ولی ممکن است و از طرفی هم درمان این بیماری را باید به متخصص این کار سپرد، برای همین تیم مشاوره ما به صورت رایگان در خدمت شماست، فقط کافیست با شماره 3132244115 تماس بگیرید.

به دلیل گسترش روز افزون مصرف مواد اعتیاد آور ( مخدر و محرک ) درجامعه و پیچیده بودن روش های درمان اعتیاد، فراهم نمودن فضای درمانی با امکانات و تجهیزات لازم و تیم ویژه چند تخصصی متشکل از روانپزشک، متخصص بیهوشی، پزشک عمومی، روانشناس، روان پرستار و بسیار حائز اهمیت می باشد .

مشاهده کامل مقالات

مشاهده کامل اخبار

اصفهان خیابان شمس آبادی ، جنب بیمارستان سینا ، بن بست نواب ، مجتمع کیان ، طبقه 3

32244115-31

ساعت تماس: 9 الی 14 و 16 الی 2

ساعت کاری دفتر: شنبه تا چهار شنبه 15:3 الی 2:3

اصفهان ، خیابان آبشارسوم کیلومتر25جاده زیار، شهرزیار(میدان امام رضا ) به طرف جاده ورزنه کیلومتر1 جاده ورزنه ابتدای روستای تاریخی برسیان طبقه فوقانی درمانگاه سوم شعبان مرکزبستری ترک اعتیاد نگین

ساعت پذیرش مرکز بستری از ساعت 9 الی 14


 پونه مدیا

آدرس موردنظر یافت نشد


بازگشت به صفحه اصلی

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

روش دارویی  

ابتدا بایستی انرژی حرکتی و جسمی و فکری را که از مخدر شیشه (متامفتامین ) می گیرم با یک ماده دارویی  کم ضرر جایگزین بکنیم   

 جینکوبیلوبا (درخت معبد )

بهترین داروها برای ترک شیشه

صبح بلافاصله بعد بلند شدن از خواب ۲ عدد قرص جینکوبیلوبا به همراه یک قرص ویتامین ب ۱ بخورید  ظهر و شب هم دو عدد جینکوبیلوبا بخورید ممکن است کمی مدفوع شما شل شود  در این صورت می توانید مصرف قرص جینکوبیلوبا خود  را از روزی  6 عدد  به 4 عدد در روز  کاهش  بدهید   

صمغ کندر  

مقداری صمغ خوراکی کندر بخرید  و به اندازه یک بند انگشت انرا (1 تا 2 گرم ) هر 6 یا 8 ساعت بجوید  

تا شب می توانید کلا از  ۳ گرم  صمغ کندر خوراکی  استفاده کنید ابتدا مقدار یک گرم انرا در دهان بگذارید وصبر کنید تا نرم شود بعد انرا همانند ادامس بجوید و زمانی که خسته شده اید انرا قورت بدهید  

صمغ کندر دارای ماده روانگردان اینسنسول استات است و باعث کاهش اضطراب و عصبانیت شما در طول روز می شود   

اسطوخودوس 

روغن  اسطوخودوس دارای الکالوئید  روانگردانی به توژون است  البته باید روغن تازه باشد . 

 صبح بعد از بیدار شدن سه تا 4 قطره به اطراف بینی (بالای لب ) و زیر چانه (چاکرای گردن  ) بمالید و شب نیز 4 قطره از انرا بر روی یک دستمال کاغذی ریخته و زیر بالش  خود قرار بدهید  

Загрузка

Загрузка

Загрузка

Обработка

Загрузка

بهترین داروها برای ترک شیشه

Обработка

Загрузка

Загрузка

Обработка

Загрузка

Загрузка

Deion

Загрузка

Загрузка

Загрузка

Загрузка

Загрузка

Обработка

Загрузка плейлистов

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *