بهترین داروهای گیاهی ترک اعتیاد

خواص دارویی و گیاهی

دمنوش گل مینا و زنجبیل، دمنوش زنجبیل و نعنا و گل ساعت از دارو های گیاهی برای درمان ترک اعتیاد هستند.

ترک کردن هر ماده مخدری سختی‌های زیادی دارد. طوری که برای همه کسانی که تصمیم به ترک اعتیادشان دارند مثل یک کابوس بزرگ است. میزان درد و آزردگی ترک هر اعتیادی با هم فرق می‌کند و بسته به اعتیاد به هر ماده مخدری عوارض ترک آن هم متفاوت است. دارو‌های ترک اعتیاد خود اعتیادزاست. برای همین هم بهترین کار این است که تا جایی که می‌توانید از درمان‌های خانگی و داروهای گیاهی استفاده کنید. خیلی به داروی گیاهی با تردید نگاه می‌کنند و فکر می‌کنند تاثیر داروهای شیمیایی و ترک اعتیاد راحتتر است. اما اگر میزان اعتیاد کم باشد و بتوان بدون استفاده از داروهای شیمیایی که علاوه بر عوارض زیاد آن روی بدن خودشان اعتیاد می‌آورند، داروهای گیاهی را جایگزین کنید بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

از عوارض ترک اعتیاد مشکلات معده و سوءهاضمه است، دلپیچه و حالت تهوع، اسهال، رفلاکس اسید معده در روزهای اول ترک اعتیاد شایع است. زنجبیل و نعناع برای درمان این احوالات عالی است. زنجبیل خاصیت ضد تهوع دارد و نعنا دلپیچه و اسهال را درمان می‌کند. همچنین ریشه مارشمالو برای درمان اسهال و بی‌حالی ناشی از آن در دوران ترک اعتیاد بسیار مفید است. می‌توانید دمنوش این گیاهان را درست کنید و یا پودرش را با آب بخورید.

از مهمترین علائم ترک اعتیاد که ترسناک‌ترین قسمت آن است درد بدن است. برای این کار بهتر است از پوست درخت بید که یک آسپرین طبیعی و گیاهی است استفاده کنید. پوست درخت بید به عنوان سلطان قرص‌های مسکن شناخته شده‌است. وقتی در دوران ترک اعتیاد مشکل معده هست مصرف دارو‌های مسکن و آرام بخش که خودشان مشکلات معده و گوارشی ایجاد می‌کنند اشتباه است. پوست درخت بید را دم کنید روزی تا سه لیوان بنوشید. دیگر گیاهان معروف در آرام‌کردن درد، زرچوبه، اسپیره کوهی، گل مینا و زنجبیل است شما می‌توانید این گیاهان را با هم در یک توری بپیچید و یک چای کیسه‌ای مسکن درست کنید. یادتان باشد در دوران ترک حداقل 15 دقیقه زیر نور آفتاب قرار بگیرید و دراز بکشید بدن شما به انرژی خورشید از هر وقت دیگری نیاز دارد و نور مستقیم آفتاب درد بدن را هم کمتر می کند

از دیگر عوارض ترک، بدخلقی و عصبی بودن است. مشکل در خوابیدن بیقراری زانوها و پاها تا جایی که شاید نتوانند تا چند روز یک خواب خوب داشته باشند. برای درمان این حالت گل ساعتی بهترین گزینه است. دمنوش گل ساعتی بهترین درمان برای از بین بردن افسردگی و اضطراب، بدخلقی است . این گل که همانطور که از ش پیداست شکل ساعت است که برای خواب آرام خیلی‌ها آن را مصرف می‌کنند. شما می‌توانید از سنبل‌الطیب و اسطخودوس هم برای آرام بخشی ناشی از ترک اعتیاد مفید است.

بهترین داروهای گیاهی ترک اعتیاد

این داروهای گیاهی را هنگام ترک اعتیاد عزیزانتان برایشان تهیه کنید و مطمئن باشید که کمک بسیاری به آنها می‌کنید./ زنجفیل

روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.

محل لینک سایت شما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.




خانه

موبایل

گیاهان دارویی و طب سوزنی یکی از درمان های کمکی ترک اعتیاد هستند

 

بهترین داروهای گیاهی ترک اعتیاد

استفاده از گیاهان دارویی همیشه در فرهنگ ما جایگاه خاصی داشته و همه ما از گل گاو زبان و سنبل الطیبی که مادربزرگ‌هایمان دم می‌کردند، خاطره داریم؛ اما امروزه طب سنتی شکل و شمایل تازه ‌ای پیدا کرده و پزشکان متخصصی دارد که با حساب و کتاب بیمارانشان را درمان می‌کنند.

 

برای رهایی از چنگال اعتیاد که از رویاهای همه خانواده های درگیر آن و معتادانی است که خواسته یا ناخواسته، کم یا زیاد گرفتار این بلای خانمان برانداز شده اند روش های مختلفی ممکن است مورد استفاده قرار گیرد که یکی از آن ها مصرف گیاهان دارویی و طب سوزنی است. البته شاید یکی از دلایل اقبال گیاهان دارویی برای ترک اعتیاد باور عامه مردم مبنی بر بی‌ضرر بودن آنها است.

 

*** طب سنتی چیستطب سنتی مجموعه‌ای از دانسته‌ ها، مهارت‌ ها و اعمال که بر پایه نظریه ‌ها، باورها و تجربه ‌های بومی فرهنگ‌ های مختلف است، که در حوزه بهداشت برای پیشگیری، تشخیص، بهبود و مداوای بیماری ‌های جسمی و ذهنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طب سنتی در بسیاری نقاط جهان وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله مشهورترین انواع آن می‌توان به طب سنتی چین، طب سنتی ایرانی و گیاه ‌درمانی اشاره کرد.

 

*** تعریف اعتیاد

به لحاظ مفهومی، اعتیاد یک بیماری اصلی، مزمن و عصبی است، که در اثر عواملی ژنتیکی، فیزیولوژیک و اجتماعی رشد و بروز پیدا می ‌کند، به طوری که وجه مشخصه این بیماری اختلال در کنترل انجام عملی، یا احساس اجبار در انجام یک عمل مشخص، با وجود آگاهی نسبت به عواقب خطرناک آن می باشد.

وابستگی به مواد (مواد مخدر و دخانی)، یا عادت های ناهنجار، یک اختلال روان پزشکی بوده که از یک سو، معنای لغت خوشبختی را در زندگی فرد و خانواده او از بین می برد و از سوی دیگر آسیب های اجتماعی و اقتصادی بیشماری را به همراه دارد.

 

البته عادتهای ناهنجار و اعتیادهای رفتاری مستقل از مواد شیمیایی تا همین سالهای اخیر هم در طبقه‌ بندی‌ های رسمی به عنوان اعتیاد محسوب نمی ‌شدند و مدت کوتاهی است که اعتیادهایی مانند اعتیاد به اینترنت، اعتیاد به کار و اعتیاد به بازی ‌های کامپیوتری به عنوان شکلی از اعتیاد طبقه‌بندی شده و مورد توجه قرار می‌گیرند.

 

*** گیاهان دارویی ترک اعتیاد سراب یا واقعیتهر چند دست اندرکاران حوزه طب سنتی معتقد هستند که برخی از گیاهان دارویی می تواند در تسریع درمان اعتیاد کمکی موثر باشد و علائم آن را کاهش دهد تا فرایند ترک اعتیاد راحت تر و قابل تحمل تر انجام شود، اما درعین حال در کنار آن مهمترین عامل ترک اعتیاد را اراده فرد، حمایت خانوادگی، دوستان و عوامل اجتماعی می دانند.

 

آنها بر این باورند که فرد معتاد با اراده قوی می تواند براعتیاد، هرچه قدر شدید، طولانی و به هر چیزی که باشد، غلبه کند، و فرد معتاد می تواند از چنگال این پدیده شوم رها شود.حال نکته مهم اینجاست؛ طب سنتی و سوزنی چه نقشی در ترک اعتیاد دارند و آیا واقعا می توانند کمک کننده باشند؟گیاهان دارویی و طب سوزنی یکی از درمان های کمکی ترک اعتیاد هستند و روند درمان اعتیاد را تسریع می بخشند و از علائم ترک اعتیاد می کاهند .

 

گیاهان دارویی و طب سوزنی می توانند از درمان های کمکی موثر برای ترک اعتیاد و کاهش علائم آن باشند. این روش می تواند به فرد معتاد کمک کند تا مشکلاتی مانند یبوست، بی خوابی، بیقراری، پرخاشگری و اختلالات گوارشی را در دوران ترک اعتیاد، کمتر کند.

 

هرچند روشهای مختلفی برای درمان فرد معتاد وجود دارد اما پزشکان طب سنتی و فعالان طب سوزنی با بهره گیری از ظرفیت آنها در صدد کمک رساندن به این افراد هستند.در این شیوه درمانی، فرایند ترک اعتیاد راحت تر و قابل تحمل تر می شود.از این روش در کشور ما هم استفاده می شود که می تواند روش مناسبی برای درمان اعتیاد باشد.

 

در طب سوزنی مشکل اعتیاد در مدت 2 هفته تا 2 ماه برطرف می شود، این روش ضمن کاهش علائم ترک اعتیاد، احساس بی میلی به هر نوع اعتیاد اعم از سیگار یا شیشه را در فرد معتاد ایجاد می کند.

 

طب سوزنی مهمترین شاخه طب سنتی چین است که با قرار دادن سوزن‌ های بسیار نازک در نقاط خاصی از بدن که به گذرگاه‌های انرژی معروف هستند، سبب تسکین درد یا درمان برخی از بیماری های خاصی در افراد می ‌شود.

 

براساس تئوری طب سوزنی، این نقاط بر روی مسیرهای خاصی از بدن با گذرگاه meridian قرار دارند که انرژی حیات که در زبان چینی به آن «چی» (QI) گفته می‌شود در آنها جریان دارد.

 

استفاده از گیاهان دارویی برای ترک اعتیاد اثبات نشده است

 

** توجه به فرآورده های گیاهی ترک اعتیادداروهای گیاهی محدودی در این زمینه در کشور وجود دارد، در دنیا ترکیباتی از داروهای گیاهی که می تواند در این زمینه کمک کند وجود دارد که امیدواریم در کشور ما هم این موضوع مورد توجه قرار گیرد.با تلاش انجام گرفته تعدادی داروهای گیاهی با اخذ مجوزهای لازم وارد بازار شده که مورد استقبال مردم هم قرار گرفته اند که این روند باید با شتاب بیشتری ادامه یابد.

 

** بهره گیری از ظرفیت های گیاهان دارویی برای درمان اعتیادمدیرکل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر لزوم استفاده از ظرفیت های گیاهان دارویی برای درمان اعتیاد و علائم آن تاکید کرد و گفت: باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.در حاضر بسیاری از داروها در حوزه مختلف استفاده می شود پایه گیاهی دارد، استفاده از ظرفیت گیاهان دارویی برای کاهش علائم ترک اعتیاد، امری پذیرفته شده است.وی اظهار کرد که تعدادی کارهای تحقیقاتی و پژوهشی برای استفاده از گیاهان دارویی در ترک اعتیاد باید افزایش یابد تا راهکارهای مناسب برای درمان این پدیده شوم فراهم شود.

 

** ترکیبات گیاهی و طب سنتی جایگاه ویژه ای در ترک اعتیاد دارندترکیبات گیاهی و طب سنتی جایگاه ویژه ای در ترک اعتیاد دارند و باید از این ظرفیت استفاده بیشتری صورت گیرد.متخصصان طب سنتی در کم کردن وابستگی به اعتیاد افراد به مواد مخدر و اصلاح این روند، نقش موثری دارند.پزشکان طب سنتی و داروسازی سنتی در کنار سایر متخصصان در صدد برطرف کردن این معضل هستند.

بهترین داروهای گیاهی ترک اعتیاد

برخی از داروهای ترک اعتیاد به داروهای گیاهی به بازار عرضه می شود که قابل اعتماد نیستند و مردم باید با تجویز افراد متخصص اقدام به مصرف دارو کنند.

 

** استفاده از گیاهان دارویی برای ترک اعتیاد اثبات نشده استهر چند مطالب و دستورالعمل هایی در طب سنتی برای درمان اعتیاد با استفاده از گیاهان دارویی وجود دارد اما این موضوع هنوز به صورت مستند اثبات نشده است.طب سنتی مواردی را برای ترک اعتیاد معرفی کرده است که محققان باید به صورت جدی به فعالیت های پژوهشی و تحقیق در این زمینه بپردازند.

 

وی با اشاره به اینکه استفاده از گیاهان دارویی در این زمینه براساس تجربه های فردی یا گزارشات موردی انجام می گیرد، گفت: برخی افراد از گیاه دارویی خاص استفاده کرده و به نتیجه مطلوب هم دست یافته اند، اما این مورد قابل تعمیم به همه نیست.

فرد معتاد به هنگام ترک دچارعلائمی مانند بی خوابی و درد می شود که این دارو می تواند این علائم را تسکین دهند تا فرد بتواند این دوران را پشت سر بگذراند.منبع:irna.ir


در ادامه بخوانید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید

بهترین داروهای گیاهی ترک اعتیاد

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

%PDF-1.5
3 obj
&gt&gt&gt&gt&gt&gt]
/Group &gt
/Contents 4 R&gt&gt
endobj
4 obj
&gt
stream
xUAOuiQBheGa6V#ANLadAB%){DtRizסucóg3@d+`Rk8cߘ#*cGH.+ʧ*Kdܞ)) so
&gtKR
endstream
endobj
5 obj
&gt&gt&gt&gt&gt&gt]
/Group &gt
/Contents 6 R&gt&gt
endobj
6 obj
&gt
stream
xmPMOW#

2pߘ*c3rR#Bf$

درمان اعتیاد بدون هیچ گونه داروهای مکمل و جایگزین

ارائه خدمات مشاوره به بیماران اعتیاد و اعصاب و روان

جهت مشاوره رایگان ترک اعتیاد تماس بگیرید

 

اولین و تنها مرکز تخصصی روانپزشکی با مجوز بخش بستری درمان و ترک اعتیاد

بهترین داروهای گیاهی ترک اعتیاد

کلینیک روانپزشکی و ترک اعتیاد دی ، اولین و تنها مرکز خصوصی تخصصی روانپزشکی با مجوز “بخش بستری درمان و ترک اعتیاد” می باشد. این مرکز به همراه سال ها تجربه موفق فعالیت در زمینه درمان بیماران سوء مصرف مواد و بیماران روانپزشکی توانسته است به عنوان مجهزترین و موفق ترین مرکز ترک اعتیاد و روانپزشکی در کشور شناخته شود و خدمات شایسته‌ای را به هموطنان عزیر ارائه دهد. کلینیک دی برای نخستین بار در ایران ، سم‌ زدایی فوق سریع ( UROD ) را برای بیماران مبتلا به سوء مصرف مواد مخدر جهت ارائه خدمات درمان و ترک اعتیاد در سال 1378 توسط تیم پزشکی مجرب به سرپرستی دکتر شهرام حسام بختیاری آغاز کرد و تا به امروز با گسترش خدمات ، امکانات ، تجهیزات و تیم ویژه چند تخصصی متشکل از روانپزشک ، متخصص بیهوشی ، پزشک عمومی ، روانشناس ، روان پرستار و با درمان های دارویی ، غیر دارویی ، سم زدایی و درمان‌های بلند مدت یا درمان نگهدارنده به فعالیت خود ادامه داده است.

پذیرش شبانه روزی و اورژانس بیماران روانپزشکی و اعتیاد

کلینیک ترک اعتیاد دی در تمامی ایام سال و همچنین در روزهای تعطیل ، آماده پذیرش و بستری بیماران و خدمت رسانی به آن ها می‌باشد. این مجموعه خدمات گسترده‌ای در خصوص ترک اعتیاد و اعصاب و روان به بیماران خود ارائه می‌دهد که به صورت کلی شامل خدمات ترک اعتیاد ، خدمات روانپزشکی ، خدمات مشاوره و روان شناسی ، خدمات بستری بیماران ، خدمات نوروفیدبک می باشد. این خدمات به صورت خدمات بستری ، سرپایی ، مشاوره و همینطور خدمات اورژانسی به بیماران عزیز ارائه می‌گردد. سیر درمان اعتیاد به صورت بستری در این مرکز به ترتیب شامل : مشاوره قبل از بستری ، پذیرش و تشکیل پرونده ، ویزیت روانشناس ، ویزیت روانپزشک و تشخیص نهایی ، بستری بیمار ، مراقبت های پرستاری و سیر درمان در زمان بستری ، کار درمانی و در نهایت سیر درمان پس از ترخیص می باشد.

کیفیت خدمات ، همدلی و همراهی

کلینیک ترک اعتیاد دی با کادری مجرب و متخصص همواره تلاش کرده است تا خدمات خود را در سطح کیفی و کمی و با احترام بسیار در شأن و منزلت بیمار و در جهت بهبود بیماری وی ارائه دهد. ما همواره خود را مسئول سلامت بیمار دانسته و در همین راستا تلاش کرده‌ایم که به بیماران اعتیاد و اعصاب و روان که اغلب خود و خانوادهایشان از مشکلات به وجود آمده در اثر این نوع بیماری‌ها رنج و عذاب می‌کشند با تمام توان کمک کرده و یار و همراه بیمار و خانواده های نگران آنان باشیم تا حس درماندگی و نا امیدیشان را به شادمانی و امید تبدیل کنیم.

ما خود را متعهد به درمان کامل بیماری اعتیاد می دانیم نه فقط جایگزین کردن و یا ترک ماده اعتیادآور

ما خود را موظف به درمان کامل بیماران می دانیم. در این مرکز از روش های جایگزین درمانی مانند متادون ، بوپرنورفین و که خود نوعی مخدر هستند برای درمان بیماران اعتیاد استفاده نمی‎‌شود. در کلینیک ترک اعتیاد از درمان های دارویی ضدمخدر زیر نظر روانپزشک و روش های غیردارویی زیر نظر روانشناس در کنار جلسات مشاوره ، کاردرمانی ، گروه درمانی و به صورت تخصصی استفاده می شود. ما در این مرکز افتخار درمان 1، بیمار در زمینه اعصاب و روان ( افسردگی ، دوقطبی ، وسواس ، اضطراب ، اسکیزوفرنی ، فوبیا ، اختلالات جنسی ، اختلالات خواب ، ) و در زمینه اعتیاد ( مخدر ، محرک ، الکل ، سیگار ، متادون و ) در طول سال های فعالیت خود را داریم. سابقه درخشان این مرکز ترک اعتیاد به همراه تجربه طولانی مدت و ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی موجب شده است که این مرکز در کشور شناخته شود.

بدون نظارت حرفه ای و تجویز پزشک متخصص ، احتمال بازگشت مجدد به سمت اعتیاد و یا افزایش عوارض ترک اعتیاد  بسیار زیاد است

اغلب بیماران در روزهای اولیه ترک اعتیاد دچار ترس و بیقراری میشوند که با پذیرش بیماری اعتیاد ، تحمل کردن عوارض خماری ، مبارزه با افکار معتادگونه و استفاده از داروهای ترک اعتیاد کمک به روند بهبود خود مینمایند .

و همچنین بیماران اعصاب و روان با پذیرش بیماری خود و تحمل کردن ، سازش کردن با نوسانات اخلاقی و اعتماد کردن به فرآیند بهبودی ، کمک به درمان بیماری خود میکنند .

اغلب بيماران مبتلا به اعتياد از پيشينه رواني ناسبي برخوردار هستند كه اغلب آنها شناخت كافي از شرايط خود را دارا نبوده و نيستند.بطوريكه اكثر آنها با ورود به دنياي اعتياد بصورت كاملأ نا آگاهانه اقدام به تشديد علائم و بيماري زمينه اي خود مي كنند،با توجه به اين موضوع كه در ابتداي مصرف،مواد مخدر يا محرك   به نظر يك ذهن نا آگاه،نشانه هاي بيماري كاهش يافته و گويي پادزهري جهت درمان علائم بيماري يافته اند كه اين تفكري كاملأ اشتباه مي باشد و معمولأ زمان زيادي طول نمي كشد تا علائم گذشته با شدت بيشتر بروز پيدا مي كند و البته نشانگان جديد و غير طبيعي ديگري نيز بر آنها افزوده مي شود.از اين دست علائم مي توان به مشكلات جنسي،افسردگي،اختلالات خواب،اعتماد به نفس پايين،اشتغالات ذهني و اشاره كرد.
 

روانپزشکان به تشخیص، ارزیابی، درمان و پیشگیری از اختلالات رفتاری، عاطفی و ذهنی می پردازند.به عبارت دیگر روانپزشک،  (Psychiatrist) پزشکی است که متخصص تشخیص و درمان بیماری های روانی یا روان درمانی می باشد.

 روانپزشکان و متخصصان بهداشت روانی تنها کسانی هستند که مرجعیت تجویز دارو برای درمان بیماری های روانی را دارند.

آمارها حاكي از آن است كه 1 تا 14 ميليون نفر از مردم ایران حداقل يك بار در عمر خود مسائل رواني را به نوعي تجربه كرده‌اند. از هر 4 نفر در خانواده حداقل يك نفر دچار اختلالات روانپزشكي هستند و اعضاي خانواده‌ها نيز معمولاً درگير مشكلات بيماران مي‌شوند.

 

وظایف و مسئولیت های روانپزشک

– ارزیابی وضعیت ذهنی و فیزیکی بیماران برای تعیین ماهیت و حد اختلالات رفتاری، عاطفی و ذهنی

– ارزیابی تاریخچه و سوابق پزشکی و روانپزشکی بیماران به منظور تشخیص بهتر بیماری و امکان تجویز بهترین درمان

– انجام تست های مختلف برای تشخیص بیماری و یافتن بهترین راه درمان

– تجویز دارو و برگزاری جلسات درمانی لازم تا بهبودی بیمار

– همکاری با سایر متخصصان از جمله پزشکان، روانشناسان و برای درمان همه جانبه بیمار تا رسیدن به بهبودی کامل او

کلینیک ترک اعتیاد دی آماده ارائه خدمات درمان و ترک اعتیاد به بیماران مبتلاء به سوء مصرف مواد ، به صورت تخصصی و شبانه روزی در مرکز کاملاً بیمارستانی ، زیر نظر روانپزشک ، روانشناس و روان پرستار می باشد. این مرکز ترک اعتیاد در دو بخش مجزا برای آقایان و خانم ها در اتاق های عمومی ، خصوصی و خصوصی ویژه با امکانات هتلی و بیمارستانی خدمت رسانی می کند.

آیا شما از اینکه اشیا مرتب نیستند دچار پریشانی می شوید؟ آیا بعد از اینکه هر بار کسی به دستگیره های در اتاقتان دست می زند، آنها را تمیز می کنید؟ آیا برای اینکه پایتان روی خطوط پیاده رو نرود قدم هایتان را کوتاه و بلند می کنید یا اینکه پس از دست دادن یا لمس اجسام باید دست هایتان را چندین بار بشویید؟ احساس اجبار به انجام اینگونه کارها

یک گروه، علائم و نشانه هایی هستند که به دنبال مصرف اخیر مواد محرک پدید می آیند. این گروه علائم را به طور کل علائم مسمومیت می گویند و مرحله ای است که ماده محرک به تازگی مصرف شده و علائم بالینی آن در فرد مصرف کننده بروز کرده است.

توجه داشته باشید که در روان پزشکی علائم مسمومیت به حضور فعال مواد مخدر در بدن اطلاق می شود و با معنی بیش

آیا اعتیاد یک بیماری است؟ نیاز به درمان دارد؟

بله مسلماً، اعتیاد یک نوع بیماری مغز است هر چند علاوه بر عوامل محیطی (مانند دسترسی به مواد، مقبولیت اجتماعی و فشار همسالان و) عوامل ساختاری و عملکردی متفاوت مغز افراد مستعد می تواند منجر به شروع مصرف مواد گردد، مصرف مکرر یک ماده شیمیای اعتیاد آور (ماده ی سمی برای مغز) موجب

 

instagram.com/day_ravan

 

telegram.me/day_ravan

آدرس : تهران ، خیابان شریعتی ، پایین تر از حسینیه ارشاد، ابتدای کوی لاجوردی ، پلاک 22

تلفن کلینیک : 75354-21

موبایل ( مشاوره فوری ) : 91275354 – 9275354

تلفن اداری : 22894286 – 22895899

کليه حقوق اين سايت متعلق به مرکز اعصاب و روان و ترک اعتیاد دی می‌باشد.

راهنمای استفاده از کد QR

بهترین داروهای گیاهی ترک اعتیاد

خداوند درمان دردهای ما را در گیاهان دارویی  نهاده است و برای رهایی از بند شیطان  و رهایی از وسوسه های نفس گیاهی را انتخاب کرده و بارها انرا ذکر کرده است   تا ما با استفاده از ان  سالم و سلامت باشیم  گیاهی که استفاده از ان می تواند اعتیاد به  هر ماده مخدری را در جهان درمان کند   .آیا ممکن است خداوند متعال در این دنیا دردی گذاشته باشد که درمان آن را نگذاشته باشد؟؟ 

نرم افزار ترک اعتیاد حاوی پیشنهاداتی عملی و تجربه های ثابت شده و کاملا مطمئن و تضمینی برای بهبود حال بیمار است. و باجایگزین دارو های گیاهی و طبیعی بجای مواد و داروهای شیمیایی که خود اعتیاد اور هستند  و عوارض زیان باری برای شما در پی دارند به شما کمک میکند تا در این راه موفق شوید و همچنین بر اساس بره های ۱۲ قدمی و انجمن های گم که  هدف آن حمایت از معتادانی است که به تازگی فرایند بهبودی خود را آغاز کرده اند می توانید از بند اعتیاد رها شده و زندگی جدید خود  را آغاز کنید

با یاری خداوند متعال در نسخه های بعدی این نرم افزار (در صورت استقبال ) راه های پیش گیری از لغزش راه کار های پس از لغزش اصول رهجو و راهنما راه کار های تقویت اراده فرد بیمار و. قرار خواهد گرفت همچنین + صوت های انجمن ها و سخنان راهنما به صورت فایل صوتی قرار خواهیم داد. + ترک شیشه و مواد صنعتی

از شما خواهش مندیم نظر پیشنهاد و انتقادات تان را با ما در میان بگذارید تا بتونیم یک نرم افزار جامع و کاربردی برای بیمارانی که قصد رها شدن ازین منجلاب رو دارن ارائه دهیم

منابع: تبیان – ویکی پدیا – مطالب اقای دکتر یزدان نیاز –  

اضافه شدن مطالب جدید از جمله

الکل

افیون ها

حشیش و ماری

تریاک و مورفین

دارو های ترک اعتیاد

لغزش

و..

و همچنین تغییر در گرافیک بره

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

مشاوره تلفنی کارشناس گیاهان دارویی و طب سنتی محمد صدیقی – 91258638-2165114469–915577358——-مشاوره طب سنتی انلاین در تلگرام – ایدی پاسخگو سوالات @Kh_sedighi —————————-عطاری شاه جهان —

#درمان اعتیاد با گیاهان دارویی#درمان اعتیاد با داروهای گیاهی#درمان اعتیاد با داروی گیاهی#ترك اعتیاد با داروهای گیاهی#ترك اعتیاد با گیاهان دارویی و ورزش#ترك اعتیاد با گیاهان دارویی#درمان تر

برایلطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

Загрузка

Загрузка

Загрузка

Обработка

Загрузка

بهترین داروهای گیاهی ترک اعتیاد

Обработка

Загрузка

Загрузка

Обработка

Загрузка

Загрузка

Deion

Загрузка

Загрузка

Загрузка

Загрузка

Загрузка

Обработка

Загрузка плейлистов

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *