بهترین اسپری تاخیری بدون عوارض

خواص دارویی و گیاهی

در اسپری تاخیری, ژل های آمیزشی

نظری بدهید

بهترین راه تاخیر در انزال و افزایش مدت زمان رابطه زناشویی

استفاده از کدوم بهتره ، اسپری تاخیری یا ژل تاخیری ؟

از فروشگاه وسایل زناشویی اسپری بخریم یا ژل تاخیری آقایان  ؟

ژل آمیزشی تاخیری آقایان ژل تاخیری یا اسپری تاخیری

قبل از اینکه جواب این سوال رو بدست بیارید باید بدونیم که ژل تاخیری و اسپری تاخیری به چه دردی می خورند و از چه چیزی ساخته شده اند و تفاوتشون چیه ؟

همان طور که میدونید زود انزالی یکی از مشکلات بسیار شایع در بین مردان است و در ایران شاید بتوان گفت بیش از 9 درصد مردان از انزال زودرس رنج می برند .

در خیلی از مواقع زود انزالی بعد از ازدواج با گذشت چند سال به مرور بهتر میشه ولی هر کسی نمی تونه چننننننننننننننند سال صبر کنه تا شاید زود انزالی خود به خود و به مرور درمان بشه .

برای همین متخصصین سالیان سال است که در تلاش برای درمان انزال زود رس (premature ejaculation ) هستند .

مرتبط:

آموزش روش استارت استوپ برای درمان زود انزالی

زود انزالی و راههای درمان آن چیست ؟

آیا امکان شکستن الت تناسلی مرد وجود دارد ؟

لینک  اسپری تاخیری

لینک  ژل تاخیری

یکی از اولین درمان ها، استفاده از موادی بود که حساسیت بیش از اندازه ی سر آلت تناسلی مرد را کم کند تا انزال دیرتر رخ دهد .

معروف ترین ماده ای که برای این کار استفاده میشه لیدوکائین است.

هم در اسپری تاخیری و هم در ژل تاخیری از لیدوکائین برای حساسیت زدایی سلول های عصبی آلت تناسلی مرد استفاده میشود .

تفاوت اصلی ژل تاخیری با اسپری تاخیری در درصد لیدوکائین و نحوه ی استفاده از آن است :

اسپری های تاخیری معمولا حاوی 1 درصد لیدوکائین هستند که نسبتا مقداری زیادی است و برای بی حس کردن هر چیزی ( حتی دندان ! ) می توان از آنها استفاده کرد .

این مقدار لیدوکائین برای وقتی مناسب است که فرد در وضعیت حادی از زود انزالی بسر می بره و قصد داره کلا آلت تناسلی را بی حس کنه .

خیلی از آقایان بخاطر همین بی حسی شدید ، ترجیح می دهند از ژل های تاخیری استفاده کنند .

اما ژل های تاخیری در مواقع حاوی فقط 2 درصد لیدوکائین هستند که بی حسی کمتری نسبت به اسپری ایجاد می کند برای همین میل جنسی فرد تغییری نمی کند .

 

البته در بعضی از ژل های جدید از موادی گیاهی غیر از لیدوکائین برای افزایش مدت زمان رابطه ی زناشویی استفاده شده که دیگه عوارض لیدوکائین رو ندارند .

مرتبط :

سوال : مشکل زود انزالی در کمتر از 1 ثانیه

بیماران دیابتی و عدم نعوظ آلت با راه درمان

تفاوت بعدی اسپری و ژل تاخیری در ساختار و نحوه ی استفاده از آنهاست

در اسپری از هوای فشرده و الکل استفاده می شود که در هنگام بر خورد با پوست ایجاد گرما می کند و برای چند ثانیه فرد بر روی آلت خود احساس سوزش می کنه چراکه لیدوکائین 1 درصد تاثیر زیادی بر روی اعصاب می گذارند و بعد از چند ثانیه اعصاب ناحیه مورد استعمال رو بی حس می کند .

همین بی حسی شدید باعث کم شدن قدرت نعوظ در بعضی از مردان می شود برای همین برای کسانی که علاوه بر مشکل زود انزالی از مشکل عدم نعوظ رنج می برند ، استفاده از اسپری تاخیری به هیچ عنوان توصیه نمی شود چراکه قدرت نعوظ را کاهش می دهد .

در ژل تاخیری از الکل خبری نیست و اغلب این ژل ها بر پایه آب ( water base )   درست می شوند و همچنین با پایین بودن لیدوکایین موجود در آنها ، احساس سوزش ایجاد نمی شود و بی حسی شدید نیز حس نمی شود .

پس در مجموع استفاده از اسپری تاخیری فقط برای موارد زود انزالی حاد پیشنهاد میشود و در اکثر مواقع ژل تاخیری گزینه ی مناسب تری به نظر می رسد .

در صورتی که تصمیم مناسب رو گرفته اید بنا به نیاز خودتون می تونید از لینک های زیر برای تهیه این دو محصول از فروشگاه وسایل زناشویی آنلاین معتبر استفاده کنید.

لینک خرید اسپری تاخیری

لینک خرید ژل تاخیری

یادتون باشه که در استفاده از هیچ محصولی زیادی روی نکنید و همیشه سعی کنید درمان های طبیعی ر ا نیز در ذهن داشته باشید .

منبع اختصاصی پست : ((سایت تخصصی رنگ زندگی ))

همکار عزیز کپی این مطلب بدون تغییر عنوان و فقط با لینک به این صفحه مجاز است.

شش راه برای کشیدن ترمز زود انزالی

شش راه طبیعی برای درمان زود انزالی در مردان

پاسخ پزشک : چرا شکل آلت تناسلی مرد تغییر می کند ؟

تاثیر ختنه کرد آلت تناسلی مرد در پیشگیری از بیماری ایدز

چند راهنمایی برای رسیدن به ارگاسم زنان

نکاتی که قبل از خرید کاندوم باید بدانید

قیمت انواع کاندوم تاخیری موجود در بازار ایران

رابطه ی مصرف قرص های جلوگیری از بارداری با سرطان سینه ی زنان

فروشگاه کاندوم در میوه فروشی !

شش نکته در مورد ژل لوبریکانت

همکار عزیز کپی این مطلب بدون تغییر عنوان و فقط با لینک به این صفحه مجاز است.

15 اردیبهشت 1394

17 مهر 1393

21 شهریور 1393

2 مرداد 1393

شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

در مورد قرص دمیترون چه می دانید؟ آیا شما آن را با اندانسترون می شناسید؟ از عوارض این دارو با خبر هستید؟ آیا می دانید که این دارو حتما باید با تجویز پزشک و زیر نظر ایشان مصرف گردد؟ چون می تواند عوارض شدید و خطرناکی مثل سندروم سروتونین ایجاد کند. برای کاهش عوارض آن باید بهترین دوز مصرف نسبت به سن و شرایط بیماری شما تجویز گردد. در این بخش از داروهای دکتر سلام در مورد علل مصرف، تداخلات دارویی، عوارض، نحوه مصرف این

دوران بارداری یکی از مهمترین بخش های زندگی زناشویی است. در این عرصه از زندگی، زنان باردار دچار تغییراتی در جسم و روان خود می شوند که با داشتن آگاهی و دانش در مورد دوره بارداری هفته به هفته می توانند این دوران را با موفقیت پشت سر بگذارند. اینکه بدانید در هر هفته جنین شما چه تغییراتی کرده و به چه مواد غذایی احتیاج دارد، می تواند بسیار هیجان برانگیز و کمک کننده باشد. دکتر سلام برای راهنمایی شما عزیزان، کلاس آمادگی بارداری

آبا می دانید ترنس چیست ؟ آیا ترنس همان تراجنسی است؟ تا چه حد با ترنسکشوال (Transsexual)، آشنایی دارید؟ تفاوت بین ترنسکشوال را با همجنسگرایی می دانید یا شما هم فکر می کنید این دو مسئله، یکی هستند؟ جالب است بدانید که ترنس ها در چه شرایطی زندگی می کنند  و روحیات آنها چگونه است. در این مقاله از دکتر سلام می خواهیم به بررسی ترنس ، انواع آن ، درمان هورمونی آن و شرایط لازم برای انجام عمل جراحی تغییر جنسیت بپردازیم. اگر می

این زائده گوشتی نرم که بر روی اندام تناسلی ظاهر می شود، زگیل تناسلی خفیف دارد. یک عفونت منتقله از راه جنسی ( STI ) ناشی از ویروس پاپیلوم انسانی یا همان HPV می باشد که این روزها زیاد به گوش تان خورده است. زگیل تناسلی خفیف ممکن است باعث درد، ناراحتی و خارش شود. زگیل تناسلی خفیف چیست؟ زگیل های تناسلی به خصوص برای زنان بسیار خطرناک هستند چرا که برخی انواع اچ پی وی می توانند باعث ایجاد سرطان واژن و سرطان

والدین می دانند که چقدر گوش درد در میان کودکان رایج است اما بزرگسالان نیز می توانند به طور مکرر درد گوش را تجربه کنند. شما مجبور نیستید عفونت یا هر مشکل دیگری در گوش های تان داشته باشید زیرا در این مقاله در خصوص درمان گوش درد اطلاعات مفیدی به شما می دهیم. درد های ناحیه گوش ها می توانند تضعیف کننده باشند اما آنها همیشه به آنتی بیوتیک ها جواب نمی دهند. دستورالعمل های تجویزی برای عفونت های گوش در 5 سال گذشته

تونر چیست ؟ آیا می دانید دیگر تونیک است و در بعضی از مراکز بهداشتی و داروخانه ها، آن را با لفظ تونیک می خوانند؟ این پاک

می خواهیم امروز در مورد مولتی ویتامین فارماتون صحبت کنیم. مولتی ویتامینی که اکثر افراد  از خواص و مزایای آن تعریف های زیادی شنیده اند. شاید شما هم

آیا با حنا هندی آشنایی دارید؟ آیا شما هم جزء طرفداران این نوع حنا هستید؟ می دانید که برای تهیه تاتو موقت از این نوع حنا استفاده می

آیا می دانید آنتی بیوتیک سفیکسیم در چه مواردی کاربرد دارد؟ سفیکسیم یک داروی آنتی بیوتیک است که برای درمان عفونت های مختلفی که در اثر باکتری بوجود

در مورد قرص بیزاکودیل (Bisacodyl) چه می دانید؟ آیا با عوارض این دارو آشنایی دارید؟ تا چه اندازه می تواند علائم بیماری یبوست را کاهش دهد؟ آیا اثربخشی

بارداری یکی از سخت ترین دوران در زندگی هر مادری به شمار می آید. در این زمان مادر علاوه بر اینکه می بایست مراقب

در دوران بارداری بدون تجویز پزشک متخصص زنان نباید هیچ دارویی مصرف شود. برخی بانوان باردار به مصرف فرآورده های دارویی گیاهی برای رفع

آش اسفناج با گشنیز، برای سردردهایی كه ناشی از سوء هاضمه و اختلال دستگاه گوارشی است، مفید می باشد.

نوشیدن نوشابه ‌درهنگام تشنگی یک اشتباه برای جبران آب از دست رفته بدن است زیرا آسیب فراوانی به کلیه‌ها وارد می‌کند و به مرور از کار افتادگی کلیه‌ها می شود.

یک چرت 2 دقیقه ای برای بدن لازم است.
خواب کوتاه نیمروزی علاوه‌ بر کاهش استرس و افزایش شادابی در فرد، احتمال مرگ و میرناشی ازسکته قلبی را کاهش میدهد.

روزانه 3 دقیقه داخل وان حمام با محلول سرکه سیب و اب وارم بنشینید.
برای درمان مشکلات زنانه مفید است.

جالب است بدانید جنین در داخل رحم مادر نسبت به نور محیط واکنش دارد، همچنین مزه غذاها را نیز احساس می‌کند و همراه با مادر نگران می‌شود

یکی از مهمترین و قدرتمندترین عضلات بدن،عضله های قسمت چهار سر ران هستند که نقش باز و بسته کردن زانو را نیز دارند،در این

مفصل ها محل اتصال دو استخوان به یکدیگر هستند. مفصل زانو یکی از مهم ترین مفصل ها در بدن به شمار می آید. به

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

نبض ما – این نوع اسپری ها و کرم ها و ژل های تاخیری در صورتی که مشکل شما در زود انزالی احساسات فیزیکی است، موثر است. در این مقاله شما اطلاعات بیشتری درباره ی فواید و عوارض جانبی استفاده از کرم و اسپری تاخیری یاد گرفته و در می یابید که این راه حل برای شما مناسب است یا نه!

استفاده از کرم های تاخیری و ژل های تاخیری سریعترین و راحت ترین روش مقابله با زود انزالی است. تنها کاری که شما نیاز دارید انجام دهید بکار بردن مقداری از آن قبل از رابطه جنسی است، سپس بعد از چند دقیقه (حدودا 1 تا 2 دقیقه) بشورید. حال همه چیز محیاست.

کرم و یا اسپری تاخیری را باید قبل از رابطه جنسی استفاده کرد. در این صورت اگر شما تعداد دفعات ارتباط جنسی تان کم و مستمر نیست، نگرانی ای بابت دیگر روش های درمان زود انزالی که اثر لحظه ای نداشته و به مرور زمان تاثیر گذار خواهند بود را نخواهید داشت. این ویژگی بارزیست که کرم و اسپری تاخیری نسبت به دیگر روش های درمانی دارد.

ترکیبات معمول این کرم ها و اسپری ها، بنزوکائین و لیدوکائین که عموما بی حس کننده های موضعی هستند، است و معمولا برای افراد بی خطر است. کاندوم های تاخیری، اسپری های تاخیری و این قبیل کالا ها همگی ترکیباتی مشابه دارند.

در بعضی از افراد ممکن است واکنش های عکس به کرم های بی حس کننده ی موضعی داشته باشند، اما این موارد خیلی نادر است و افراد می توانند این ترکیبات را تحمل کنند.

کرم ها و اسپری های تاخیری را بدون نسخه و برخی را اینترنتی می توان تهیه کرد. بنابراین اگر شما خیلی پیگیر و مشورت با پزشک در ارتباط چنین موضوعی نیستید، این روشی خود درمان و کم عوارض است که شما بدون خجالت و شرم می توانید تهیه کنید.

مهمترین سوالی که شما باید به هنگام استفاده از اسپری و کرم های تاخیری در نظر بگیرید، موثر بودن یا نبودن آن است. این روش اوقات به خوبی عمل کرده و موثر است. گرچه این حس سِر شدن خیلی اوقات بقدری زیاد و قوی می شود که منجربه مشکلاتی می شود که شما در قسمت بعدی با این مشکلات آشنا خواهید شد.

یکی از عوارض جانبی معمول محصولات تاخیری احساس سِر کنندگی بیش از حد این نوع روش هاست. اگر کرم یا اسپری تاخیری خیلی قوی باشد و یا شما مقدار زیادی از این نوع مواد را استعمال کنید، ممکن است شما با کاهش بیش از حد حس مواجه شوید.

این مشکل ممکن است بعضی از اوقات شما را با حفظ و رسیدن به نعوظ کامل دچار مشکل کند. سپس شما مجبور به شست و شوی کامل هستید و صبر کنید تا این بی حسی موضعی از بین برود و مجدد از این روش استفاده کنید. این وضعیت مناسبی را به هنگام شور و عشق برای شما محیا نخواهد کرد.


علل انزال رتروگراد و درمان آن


تاثیر سرماخوردگی بر لقاح و کیفیت اسپرم


راهکارهای ساده برای کنترل میل جنسی


علل کمر درد در مردان بعد از رابطه زناشویی

یکی دیگر از مسائل معمول در کرم ها و ژل های بی حس کننده این است که شما حین رابطه جنسی با آرامش و آهسته تر پیش می روید. در نتیجه شما زمان بیشتری را در رخت خواب سپری خواهید کرد، اما شما ممکن است از حسی که دارید لذت کمتری ببرید.

می توان به این نتیجه رسید که به علت ضعیف تر شدن اعصاب لامسه شما لذت کمتری از رابطه جنسی خود می برید اما به نحوی طولانی تر شدن رابطه هم لذت بخش می باشد و از جهتی دیدن رضایتمندی شریک جنسی تان به شما احساس لذت بیشتری می دهد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

هر نوع کرم سِرکننده، پتانسیل این را دارد که در صورت انتقال به فرد مقابل چه از طریق دخول و یا چه از طریق دهان بعضی از مشکلات را برای شریکتان به بار بیاورد.

بنابراین پیروی از دستورالعمل این نوع کرم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما بعضی اوقات انتقال این کرم به علت دلایل مختلف نظیر زمان بندی اشتباه و یا شستن ناصحیح آن می تواند برای شما مشکل ساز شود به همین علت است که استفاده از کاندوم توصیه می شود. در صورتی که شما رابطه جنسی محافظت نشده دارید، مطمئن شوید که تمام کرم را قبل از رابطه بشورید.

با توجه به وضعیت شخصی شما، نحوه ی استفاده از اسپری تاخیری مشکل ساز خواهد بود. اگر شما در رابطه ای هستید و با درک شخصی، با توجه به داشتن بره و زمان بندی دقیق از زمان رابطه جنسی، استفاده از این کرم ها و اسپری ها مشکل ساز نخواهد بود.

اما اگر شما بره مشخص و زمان دقیقی از رابطه ندارید، استفاده از اسپری تاخیری به علت قطع ناگهانی رابطه و استفاده از کرم و اسپری و سپس طی شدن مراحل لازم، منجر به سرد شدن رابطه می شود.

خوشبختانه شریک شما مشغول لذت بردن از رابطه است و مسلما توجهی به کرمی که شما استفاده کرده اید نخواهد داشت و جای نگرانی برای شما باقی نمی گذارد.

محصولات بی حس کننده زود انزالی را درمان نمی کند، بنابراین شما اگر از این روش بطور مستمر استفاده کنید مجبور به خرید مرتب این دارو خواهید شد.

اگر شما از نظر مالی مشکلی ندارید، در خرید اسپری تاخیری هم مشکلی نبوده و از نظر مالی ارزشمند و سودمند خواهد بود و به رابطه ی شما و رضایتمندی طرفین و بهبود سطح رابطه کمک شایانی می کند. اما اگر شما زندگی فعال و اقتصادی دارید، به این نتیجه خواهید رسید که استفاده از این کرم و یا اسپری ها منجربه افزایش هزینه های روزمره شما می شود.

همانطور که مطالعه کردید، دلایلی موافق و مخالف محصولات بی حس کننده موضعی وجود دارد. مثبت ترین موارد استفاده از این نوع محصولات، تهیه و در دسترس بودن آسان آن است و سریعا تاثیر گذار بوده بطوریکه شما نیازی به تلاش کردن و یاد گیری روش های کنترل انزال خود نخواهید داشت.

مشکل اصلی استفاده از این محصولات آن است که درمان دائمی برای زود انزالی محسوب نمی شود و ممکن است باعث کاهش لذت و قدرت نعوظ شود.

پیشنهاد من به شما این است که اگر نیاز لحظه ای و فوری به چیزی دارید که مشکل شما را رفع کند، ارزش دارد یک بار این نوع کرم ها و یا اسپری های تاخیری را امتحان کنید. فقط به دقت دستورالعمل گفته شده را رعایت کنید و حتما قبل از رابطه جنسی خود را بشورید تا اثری از این مواد نماند.

منبع: risingmaster

ترجمه: محمد مهدی مغازه ای

علل انزال رتروگراد و درمان آن

علت سستی کمر در زنان و مردان بعد از رابطه جنسی

اصول رابطه زناشویی بعد از کاشت مو

چگونه رابطه جنسی بر روی مغز تاثیر می گذارد؟

تاثیر جراحی زیبایی ناحیه تناسلی بر رابطه جنسی

صدمات باورنکردنی ناشی از رابطه جنسی

دکتر سلام


درمان شگفت انگیز زانو درد


درمان و علل کلیه سنگ ساز +ویدئو


هشداری درباره تزریق بوتاکس +ویدئو


هزینه لمینت دندان چقدر است؟ +ویدئو


انتخاب رژیم مناسب در فشار خون بالا

ویدیو های سلامت

۹ ماه بارداری از ابتدا تا انتها (تشکیل و رشد جنین)+[ویدئو]


رفع سریع دندان درد به روش خانگی


کاشت مو به روش sut + فیلم کاشت مو


روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو


فشار خون بالا چه بلایی سر ما می آورد؟

مطالب پیشنهادی


بهترین بره رژیم لاغری برای کاهش وزن


عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!


لیزر موهای زائد چه عوارضی دارد؟


هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟


گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید


آزمایش ایدز یا عفونت HIV در بهترین آزمایشگاه


چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟


زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو


کاشت مو به روش sut + فیلم کاشت مو


روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

نبض ما، پایگاه اینترنتی نشاط و سلامتی و دارای مجوز فعالیت است که تیم تولید کننده محتوای آن از پزشکان متخصص، اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه، خبرنگاران و مترجمین و مشاورین مجرب تشکیل شده است .

نبض ما با ارائه جدیدترین مطالب علمی و کاربردی و با هدف بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات عامه مردم در حوزه پزشکی با هدف ارتقای سطح فرهنگ سلامت عمومی و بهبود سبک زندگی فارسی زبانان، می کوشد تا در جهت تندرستی، زیبایی، تغذیه سالم، تناسب اندام، مسائل مربوط به بهداشت مردان و زنان و مادر و نوزاد، مشاوره پزشکی، روان درمانی، بهداشت جنسی و زناشویی و سایر اطلاعات مفید در رابطه با سلامتی ، مخاطب را با ارائه مطالب صحیح و بروز رسانی شده یاری و راهنمایی نماید. لذا مطالب ارائه شده در سایت به هیچ عنوان جایگزین پزشک و تشخیص و تجویز آن نیست.

This survey has been deleted or removed.

Want to send a survey of your own?

QuestionPro is the leader in online surveys, polls and questionnaires

Creating a survey with QuestionPro is optimized for use on larger screens –

Though you’re welcome to continue on your mobile screen, we’d suggest a desktop or notebook experience for optimal results.9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *