انواع قرص های لاغری ونوستات

خواص دارویی و گیاهی

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید


We’re sorry,

We apologize for the inconvenience.
Please try clicking your browsers ‘back’ button or try reloading the home page.

.

امروزه یکی از روش های سریع درمان چاقی, استفاده از داروهای کاهش وزن است. اگرچه این داروها ممکن است به راحتی در هر مغازه ایی یافت شود, با این وجود مصرف آن باید تحت نظر پزشک صورت گیرد. قرص ونوستات از جمله این داروها می باشد.

قرص ونوستات یا داروی ارلیستات جذب چربی در بدن را کاهش می دهد. به همین دلیل برای کمک به کاهش وزن استفاده می شود. همچنین این دارو به منظور کاهش خطر ابتلای دوباره به چاقی نیز تجویز می شود. در این مطلب با این دارو و عوارض و میزان تاثیر آن بر لاغری آشنا می شویم.

یکی از داروهای موثر در درمان چاقی و اضافه وزن, ونوستات می باشد. این دارو باید همراه با یک رژیم غذایی کم کالری استفاده شود. ونوستات تنها برای درمان چاقی در بزرگسالان تجویز می شود. این دارو تنها باید زیر نظر پزشک تهیه و مصرف شود. تهیه این دارو از مراکزی غیر از داروخانه ها و مراکز معتبر خطرناک است. چرا که ونوستات در این مراکز ممکن است حاوی مواد خطرناکی باشد, که سلامتی بیمار را به خطر می اندازد. در ادامه به  اطلاعات مهمی درباره قرص لاغری ونوستات می پردازیم.

قرص های ونوستات با مهار آنزیم های چربی سبب عدم هضم چربی می شوند و این چربی های گوارش نیافته از بدن دفع شده و لاغری اتفاق می افتد. بنابراین میزان تاثیر قرص چربی سوز ونوستات بر لاغری بسیار زیاد است به خصوص اگر مصرف آن همراه با رژیم غذایی کم کالری و ورزش باشد. علاوه بر لاغری مصرف ونوستات خطر ابتلا به دیابت نوع دوم در افراد مبتلا به چاقی را تا 4 درصد کاهش می دهد. همچنین مصرف طولانی مدت این دارو در کاهش فشار خون بالا بسیار موثر است. با این وجود برخی بررسی ها نشان داده است استفاده از این دارو برای طولانی مدت خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را افزایش می دهد. به همین دلیل توصیه می شود از این دارو تا حد نیاز و به اندازه تعادل و زیر نظر پزشک استفاده شود.

در صورت مشاهده هریک از این علایم, مصرف این دارو را متوقف و سریعا به پزشک مراجعه کنید.

بسیاری از عوارض جانبی داروی ونوستات به دلیل عمل مسدود سازی چربی در بدن رخ می دهند. این علائم که نشان دهنده عملکرد درست دارو در بدن هستند, موقتی می باشند و در طی درمان با قرص ونوستات ممکن است کاهش پیدا کنند. برخی از شایع ترین این علائم به شرح زیر است.

با توجه به مطالب بیان شده, از آن جایی که بسیاری از افراد به دنبال لاغری هستند, توصیه می شود ورزش برای لاغری را به جای مصرف قرص ونوستات دنبال کنند و در صورت ضرورت و مطابق نظر پزشک تنها از این دارو استفاده نمایند.

منبع : آرگا


اگر می خواهید عمل زیبایی انجام دهید، بخوانید!



موزه پرنس ولز هند یک جاذبه توریستی متفاوت!



با بالون معده لاغر می شویم یا نه؟


برای پاکسازی پوست چرب از این روش های مطمئن استفاده کنید



هیچوقت این جملات را به زبان نیاورید!



با جزیره تماشایی ماک و تام موراکوت آشنا شوید

نشانی شما منتشر نخواهد شد.


دکتر ابوالفضل زارعی، جراح پلاستیک و زیبایی بینی، صورت، پلک


بالون معده با دکتر فرزاد فرامرزی – فوق تخصص گوارش, کبد و آندوسکوپی

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *