اموزش درمان واریکوسل با زالو

Wird geladen

Wird geladen

Wird geladen

Wird verarbeitet

Wird geladen

اموزش درمان واریکوسل با زالو

Wird verarbeitet

Wird geladen

Wird geladen

Wird verarbeitet

Wird geladen

Wird geladen

Wird geladen

روش درمان واریکوسل با زالو مفید ترین و مواثرترین روش رهایی از بیماری است. درمان واریکوسل بیضه در طب سنتی کم خرج و بدون درد و جراحی با قیمت مناسب و سرپایی انجام میگیرد. اگر واریکوسل کسی مشکل داشت, شخص نمیتواند همسر خود را بارور و حامله کند زیرا در اسپرم دچار مشکل بوده و رگهای متورم نمیگذارد این عمل انجام گیرد. زالو درمانی با 2 تا 3 زالوی خاص میتواند درمان واریکوسل را در طب سنتی انجام دهدد9356843271شـماراباشماره گیری به زالوی مخصوص برای زالودرمانی واریکوسل میرساند. از سایت زیر نیز تهیه زالوی طبی اقدام کنید.https://www.youtube.com/watch?vX4BMthttps://goo.gl/uRELEihttps://t.me/leeches

Wird geladen

Wird geladen

Wird geladen

Wird geladen

Wird geladen

Wird verarbeitet

Playlists werden geladen


دیر زمانی است که زالو درمانی در ایران رواج دارد اما چند سال است که این موجود کوچک که خیلی ها از آن می ترسند، به امید عده زیادی از بیماران برای درمان تبدیل شده است تا جایی که این موجود کرمی شکل کوچک، افراد مختلف از جمله بیماران قلبی و عروقی، ام اس و افرادی که حسرت بچه دار شدن را دارند به دنبال خود کشانده است و کور سویی از امید به درمان را در دل آنها روشن کرده است.

حسن اکبری متخصص طب سنتی در خصوص زالو می گوید: زالو از نرم تنان آبزی نر و ماده است که خود باروری دارد ومعمولا در آب های خنک و راکد زندگی می کند و تاکنون حدود 6 نوع زالو توسط دانشمندان شناسایی شده است که برخی خاصیت درمانی دارند و برخی نیز سمی هستند.

وی افزود: افراد برای زالو درمانی باید به متخصص طب سنتی مراجعه کنند که متخصص طب سنتی می تواند زالوی سمی را از نوع درمانی آن تشخیص دهد، زالوهای درمانی بیش از 1 نوع ماده موثر دارند که یکی از آنها ماده ضد انعقاد هیرودین است.

راه قلبتان را هموار می کند
این صاحب نظر در خصوص تاثیر ماده موثر هیرودین موجود در زالو عنوان کرد: این ماده باعث رقیق شدن خون و رفع گرفتگی عروق خونی قلب و مغز و در نتیجه پیشگیری از سکته می شود.اموزش درمان واریکوسل با زالو

وی تاکید کرد: در بعضی موارد که پزشک به دلیل شرایط بیمار نمی تواند برای عمل جراحی قلب وی را بیهوش کند، این بیماران می تواند با مراجعه به یک متخصص و شروع زالو درمانی تحت درمان موثر قرار گیرند همچنین بیمارانی که دچار گرفتگی عروق مغزی شده اند نیز می توانند با زالو اندازی در ناحیه پشت گوش ،گردن و سر درمان شوند.

ثروت در ازای خون آشام های کوچک
این محقق طب سنتی با بیان اینکه 15 سال پیش زالو درمانی به عنوان یک روش درمانی مورد تایید سازمان FDA قرار گرفته است، عنوان کرد: اکنون از زالو درمانی در اروپا و آمریکا برای درمان گرفتگی عروق قلبی و مغزی، پیوند پوست وانگشتان دست و زیبایی پوست و رفع چین و چروک استفاده می شود.

ايران سرزمينی است كه در اكثر استانهای آن زالو بطور طبيعی رشد می كند كه در اين مورد استان گيلان ، مازندران و استانهای همجوار آن شايد بيشترين تعداد زالو را داشته باشند و جالب اينكه ايران بهترين زالوی طبی دنيا را در خود جای داده و از دو نوع هيرودومديسيناليس و هيرودووربانا كه در دنيا به عنوان زالوی طبي شناخته می شود در ايران به فراوانی يافت می شود.

وی ادامه داد: در روسیه از بزاق دهان زالو پمادی برای رفع چین وچروک ساخته اند. همچنین در کشورهای روسیه، آلمان، فرانسه و انگلستان بیشترین میزان تولید این زالوها در دنیا را دارند که با صادرات زالو درآمدهای هنگفتی به دست می آورند. این در حالی است که در ایران سابقه زالو درمانی به 2 هزار و 5 سال پیش برمی گردد یعنی ایران مهد رشد این زالوها بوده است ولی اکنون پول آن به جیب اروپایی ها می رود.

درمان هر دردی!
اکبری با بیان اینکه هر نقطه از بدن که عفونی شده باشد می تواند با زالو درمانی ریشه کن شود،گفت: بسیار مشاهده شده که به دلیل فرو رفتگی ناخن شصت پا ، آن ناحیه عفونت می کند که این افراد با هفته ای یکبار زالو درمانی طی 2 جلسه درمان می شوند.

وی عنوان کرد: همه بیماری ها با زالو درمانی ناحیه خاص از بدن درمان می شوند از جمله این بیماری ها می توان به بیماری های ام اس، آلزایمر،تصلب شرایین عروق مغزی، سرع ، آب سیاه چشم، زخم معده، پروستات، التهاب کبدی و خیلی از بیماری های مربوط به عروق بدن می تواند با زالو درمانی هر 2 هفته یکبار یا هر ماه یکبار درمان شود.

نسخه ای که برای نابارورها پیچیده می شود
این متخصص طب سنتی می گوید: زالو درمانی می تواند ناباروری در مردان را درمان کند، همچنین زالو درمانی کاهش احساسات و عواطف زناشویی را در مردان و زنان از بین می برد و سردی روابط در بعضی از زوجین را نیز درمان می کند.

وی با بیان اینکه استفاده از مواد ضد عفونی کننده و شستو شوی بدن یا مواد معطر قبل از زالو درمانی ممنوع است، گفت: استفاده از هر نوع ماده شیمیایی معطر72 ساعت قبل از زالو درمانی برای شست و شوی بدن موجب اختلال در درمان می شود.

وی افزود: اگرخون ناحیه ای که زالو انداخته شده بند نیاید می توان با گذاشتن خمیری از زردچوبه و عسل خون ریزی را بند آوریم .زالو یکبار مصرف است و پس از استفاده از آن به کمک نمک آنها را می کشیم .
زالو درمانی به عنوان روش درمانی سنتی که شاید مدتی مغفول مانده بود اکنون بیش از پیش مورد توجه بسیاری از بیماران به ویژه بیماران خاص قرار گرفته است.

دکتر مامک هاشمی گفت: برای افزایش اسپرم ها در علم پزشکی جدید مکمل و ویتامین و در طب سنتی داروهای خوراکی و درمان های عملی نیز تجویز می شود.

وی استفاده از بادکش گرم، زالو درمانی و حجامت را درمان های عملی برای افزایش اسپرم مردان موثربرشمرد و تصریح کرد: در واقع برای درمان کاهش تعداد اسپرم ها که به طور معمول یا ناشی از واریکوسل (وریدی شدن بیضه ها) است یا بدون وجود علت، بسته به نوع مزاج و نوع تشخیص از نظر طب سنتی یکی از روش های مذکور را می توان به کار گرفت.

وی با اشاره به این که استفاده از زالودرمانی موثر تر از 2 روش دیگر است، گفت: از آنجا که در برخی مواقع به رغم انجام عمل جراحی واریکوسل؛ مشکل مبتلایان حل نشده تصریح کرد: اما این افراد نباید نا امید شوند؛ زیرا استفاده از طبی سنتی برای این بیماران نیز مفید واقع می شود.

بر اساس اعتقاد قدیمی و سنتی عده ای علت واریکوسل را تجمع سودا در سیاهرگ های بیضه می دانستند و راه درمان آن را رفع تجمع سودا می دانستند و در همین راستا پیشنهاد های درمانی عبارت بودند از:

– انداختن زالو : که به علت مکش خون وریدی توسط زالو این روش موثرترین و قطعی ترین روش درمان واریکوسل قلمداد می شد که به نوبت ۳-۴ جلسه انداختن زالو مکش خون وریدی جهت درمان واریکوسل استفاده می کردند.

– درمان های سنتی دارویی: که توسط طبیبان سنتی از دم کرده گل گاوزبان و خاکشیر جوشانده و سنبل به همراه ماساژ بیضه ها جهت درمان واریکوسل پیشنهاد می گردید.


توصیه های مشترک برای افزایش باروری

متخصص طب سنتی مصرف فسفر( ماهی)- ویتامینA (چربی و کره حیوانی، کاسنی، گوجه فرنگی، زردآلو، زرده تخم مرغ و جوانه ها)- ویتامینE ( روغن کنجد، زیتون و جوانه ها)- ویتامین D( کشک، سنجد و مغز گردو) و مس ( حبوبات، موزو جوانه ها) را برای افزایش باروری در زنان و مردان موثر اعلام کرد.

وی تأکید کرد: در بحث نازایی و نا باروری اگر یکی از زوجین دارای مشکل باشد تقویت طرف مقابل که مشکلی ندارد به روند درمان کمک می کند. در واقع برای دستیابی به نتیجه مطلوب بهتر است درمان روی هر 2 فرد نیز انجام شود.


لطفاً درباره این مطلب نظر بدهید

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج و لينک سايت مجاز است.

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

روش زالو درمانی پا برای درمان امراضی مثل پا درد و واریس و زالو درمانی عمومی در این فیلم ببینید. اگر به مشکلات انواع دردهای پا و زانو و یا واریس مبتلا می باشید, از چند زالوی خوب و طبی کمک بگیرید قبل از خرید زالو حتما چندین مطلب و فیلم آموزشی روش زالو انداختن را بیاموزید و با کارشناسان ما تلفنتی و تلگرامی و گفتگو نمایید. خرید زالوی مخصوص واریس پا و درد زالو با سایر زالوها کمی متفاوت بوده و در روش خرید زالو به این نکته توجه کرده و در قسمت پیام حتما به فروشنده اطلاع دهید تا برای درمان پا از leech مخصوص ارسال نمایند. از آدرس اینترنتی زیر نیز به راحتی پس از یادگیری روش زالو درمانی پا, خرید نمایید. شماره تماس مشهوررر9356843271ممششاوره بگیرید.

https://tamasha.com/v/jWyWx

روش خرید زالو در سایت : https://goo.gl/uRELEi

روش خرید زالو از فروشگاه تلگرام : https://t.me/leeches

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

واریکوسل اتساع و پیچ خوردگی غیرطبیعی شبکه وریدی (سیاهرگی) بالای بیضه‌ها است.

واریکوسل شایع‌ترین علت قابل اصلاح ناباروری در مردان می‌باشد. علت ایجاد ان اختلال در تخلیه وریدی یا نارسایی دریچه‌های وریدی بیضه است. نظریه‌های گوناگونی در مورد مکانیسم آسیب بیضه‌ها وجود دارد که مهمترین آن‌ها عبارتند از: افزایش دمای بیضه‌ها یا کاهش جریان خون و اکسیژن رسانی یا انتقال مواد و متابولیتهای کلیه‌ها و غدد فوق کلیه به بیضه‌ها یا ترکیبی از اینها. واریکوسل می‌تواند باعث کاهش رشد بیضه و در نهایت کوچک شدن بیضه گردد. همچنین با اثر بر اسپرمها باعث کاهش حرکت و تعداد آن‌ها و تغییر مورفولوژی )شکل ظاهری) آن‌ها خواهد شد. واریکوسل به‌طور مستقیم اثری بر توانایی جنسی یا ایجاد انزال زودرس ندارد.

بجز جراحی امروزه از زالو درمانی به عنوان یک روش مفید و کم خطر برای درمان واریکوسل استفاده می شود.زالو خون آلوده و فاقد O2 را تخلیه می‌کند یعنی همزمان عمل تصفیه خون و رقیق کردن خون را با هم انجام می‌دهد زالو درمانی در افراد مبتلا به واریکوسل می‌تواند مفید واقع شود اما به شرط آنکه به درمانگاه‌های طب سنتی برای درمان مراجعه کند.بنابراین زالو همزمان عمل تصفیه خون و رقیق کردن خون را با هم انجام می‌دهد بنابراین خون سالم و پاکسازی شده به کنترل عفونت‌ها و عملکرد بهتر سلول‌های دفاعی خون, سیستم ایمنی و افزایش اکسیژناسیون بافت‌ها منجر خواهد شد.

برای رزرو وقت زالو درمانی با شماره های زیر تماس بگیرید:اموزش درمان واریکوسل با زالو

آدرس: اقدسیه روبروی مسجد جامع ساختمان پزشکان نیکا طبقه زیر همکف

2126154551

:صفحه اینستگرام https://www.instagram.com/drsmall_/

: behzadleech@gmail.com

برایلطفا وارد حساب کاربری خود شوید.
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *