اثرات جوش شیرین روی پوست

امروز مطلب جدیدی ارسال نشده است

محتویات

این روزها خیلی از مردم ترجیح می دهند به جای این که به سالن های آرایشی مراجعه کنند در خانه از روشهای مراقبت از پوست استفاده کنند. و دلیل آن این است که خیلی از موادی که در خانه موجود است می تواند در شفاف سازی و پاکسازی پوست بسیار کمک کننده باشد. جوش شیرین و گلاب یکی از این موارد اند و می توانید اطمینان حاصل کنید که ماسک جوش شیرین و گلاب برای پوست به خصوص پوست صورت بسیار فوق العاده است.

اثرات جوش شیرین روی پوست

مطالعه بیشتر: ارگونومی صورت خود را بشناسید و درست کانتورینگ کنید

 

جوش شیرین به خاطر خاصیت روشن کنندگی و لایه برداری پوست معروف است و گلاب نیز به خاطر داشتن آنتی اکسیدان یک ترمیم کننده مناسب برای پوست به حساب می آید. حال برای اینکه با عملکرد هر کدام بهتر آشنا شوید در زیر به یک سری سوالات رایج از جمله خواص جوش شیرین برای صورت، خواص گلاب برای صورت، چرا هر کدام برای پوست مفید است و در انتها طرز تهییه ماسک جوش شیرین و گلاب و نکات مهم درباره آن را توضیح داده ایم.

جوش شیرین از آن دسته موادی است که شما همیشه در کابینت آشپزخانه تان می توانید پیدا کنید اما تا به حال به این فکر کرده اید که می توانید آن را در رژیم زیبایی خود دخیل کنید؟ ممکن است عجیب به نظر برسد اما جوش شیرین دارای خواص بسیاری برای پوست است.

مطالعه بیشتر: یه ماسک خانگی فوق العاده

 

خاصیت ملایم لایه برداری جوش شیرین آن را تبدیل به یک ماده شگفت انگیز برای برطرف کردن اکنه و جای جوش از پوست می‌کند. جوش شیرین باعث خشک کردن جوش‌ها شده و خواص آنتی‌باکتریال آن کمک می‌کند تا از شیوع بیشتر آن روی پوست جلوگیری شود. برای آشنایی با نحوه پوشاندن جای جوش صورت مقالۀ «آموزش نحوه پوشاندن جای جوش صورت در زمان آرایش» می تواند برایتان جذاب باشد.

مطالعه بیشتر: چه رژیم های غذایی سبب بروز جوش و آکنه صورت می شود؟

پوست بزرگ ترین عضو بدن است و همانند یک مانع در مقابل اشعه ی UV ، مواد شیمیایی، و سایر آلاینده ها عمل می کند. آنتی اکسیدان موجود در گلاب از سلول ها ی پوست در مقابل آسیب جلوگیری می کند.

مطالعه بیشتر: آموزش بهترین استفاده از ریمل ابرو

 

همچنین گلاب دارای خواص ضد التهاب است به این معنا که می توان از آن برای تسکین بخشیدن به سوزش ناشی از اگزما و سایر ناراحتی های پوستی استفاده کرد. علاوه بر این با کاهش ظاهر چین و چروک ها همانند یک کرم ضد چروک برایتان عمل می کند.

همان طور که قبلأ اشاره کردیم جوش شیرین دارای خواص لایه برداری می باشد پس سلول های مرده را از روی پوستتان از بین برده و منافذ پوستتان را تمیز می کند، حال گلاب با داشتن خاصیت ترمیم کنندگی روی منافذ پوست اثر گذاشته، باعث استحکام بافت پوست شده، به پوست طراوت و شادابی می بخشد و باعث می شود جوان تر به نظر برسید. در زیر طرز تهییه ماسک جوش شیرین و گلاب را به طور کامل توضیح می دهیم.

 

مطالعه بیشتر: هایلایتر را در کدام بخش های صورت استفاده کنیم

 

مطالعه بیشتر:  اینفوگرافی هشت ماسک طبیعی صورت

برای داشتن پوستی سالم و درخشان، حتمأ نباید به دنبال خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی گران قیمت باشیم؛ بلکه می توانیم با ارزان ترین و در دسترس ترین موادی که معمولأ در خانه مان پیدا می شود بهترین ها را برای پوست خود به ارمغان بیاوریم. علاوه براین، درست کردن یک ماسک خانگی یک سرگرمی به حساب می آید و بدون شک بعد از استفاده از آن حس بهتری نسبت به پوست و حتی خودمان خواهیم داشت.

اگر این مقاله برایتان جذاب بود یا تجربه استفاده از ماسک جوش شیرین و گلاب را داشته اید، لطفأ نظرات یا انتقادات خود را برایمان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

دیگر ماسک های کاربردی که حتمأ عاشق آن می شوید:

خیلی عالی بود تشکر

زنده باشید ممنون از حمایت شما

خیلی زیبا و خلاصه و مفید بود ممنون

اثرات جوش شیرین روی پوست

خیلی ممنون شما لطف دارید

بسیار مطلب مفیدی بود. با تشکر از خوبتون.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

تمامی حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی مو تن رو میباشد و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد

نوامبر 1, 215
سبك زندگی

ارسال دیدگاه
6,264 بازدید

در روزهای سرد سال هیچ چیز بهتر از راه انداختن آتش در فضای باز نیست! اگر برای باغ و باغچه خود به دنبال آتشدان و اجاق تازه ای هستید، میتوانید از عکسهای زیبای زیر الهام بگیرید.

منبع نوشته

برچسبتزیین باغ و باغچه تغییر پاییزی تغییر فصلی باغ و باغچه حیاط فضاهای بیرون از منزلاثرات جوش شیرین روی پوست

نوامبر 4, 215

Rate this post اگر از موزائیک خوشتان می آید و می خواهید آن را به

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *