شرکت گیاهان دارویی مشهد

خواص دارویی و گیاهی

صدای مشتری :3541138 -51

شرکت اکسیر گل سرخ تولید کننده داروهای گیاهی -فرآورده های گیاهان دارویی (اسانس ، عصاره، طعم دهنده های طبیعی)  شماره تماس : 6- 3541964 – 51

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت اکسیر گل سرخ می باشد. © 29 – 215 Herbalexir.com

صدای مشتری :3541138 -51

شرکت اکسیر گل سرخ تولید کننده داروهای گیاهی -فرآورده های گیاهان دارویی (اسانس ، عصاره، طعم دهنده های طبیعی)  شماره تماس : 6- 3541964 – 51

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت اکسیر گل سرخ می باشد. © 29 – 215 Herbalexir.com



سه شنبه

ویژه ها:

اتحادیه گیاهان دارویی مشهد مقدس در سال ۱۳۸۰ با تلاش چندی از عطاران و حکمای با سابقه و علمی شهر، از صنف لبنیات و خواروبار مشهد جدا شده و به صورت مستقل و جدی، فعالیت خود را آغاز نمود. مهمترین هدفی که از ابتدا باعث شکل گیری و قوام اتحادیه گیاهان دارویی مشهد مقدس شد، آموزش عطاران بود که برای اولین بار در این سطح از نظر علمی و گستردگی در کشور انجام پذیرفت. علاوه بر آموزش و هم اندیشی، یکی از وظایف اصلی اتحادیه گیاهان دارویی نظارت بر صحت عملکرد فعالان گیاهان دارویی مشهد است، در راستای نظارت بر فعالیت عطاران در اتحادیه گیاهان دارویی شش کمیسیون نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات تشکیل شده است که همواره برای بهبود وضعیت درمانگری سنتی در مشهد مقدس فعالیت می کنند.

.

اتحادیه گیاهان دارویی مشهد مقدس در سال ۱۳۸۰ با تلاش چندی از عطاران و حکمای با سابقه و علمی شهر، از صنف لبنیات و خواروبار مشهد جدا شده و به صورت مستقل و جدی، فعالیت خود را آغاز نمود.

در مشهد بیش از ۵۰۰ عطار شناخته شده وجود دارد که در انجمن صنفی بزرگی به اتحادیه گیاهان دارویی مشهد مقدس گرد هم آمده اند که از این میراث گرانقدر در پایتخت طب سنتی ایران، مشهدالرضا، پاسداری کنند و با فعالیت علمی و گردآوری و به روزرسانی دانش سنتی-اسلامی طب ایرانی، این موهبت را به نسلهای بعدی انتقال دهند.

مهمترین هدفی که از ابتدا باعث شکل گیری و قوام اتحادیه گیاهان دارویی مشهد مقدس شد، آموزش عطاران بود که برای اولین بار در این سطح از نظر علمی و گستردگی در کشور انجام پذیرفت.

تا پیش از تشکیل اتحادیه گیاهان دارویی مشهد مقدس، درصد قابل توجهی از عطاران در مشهد از نداشتن اطلاعات علمی به روز و بعضا کم سوادی و بی سوادی رنج می بردند که آموزش این عزیزان از نخستین روزهای آغاز فعالیت اتحادیه، صورت پذیرفت و همزمان با گذراندن آموزشهای تخصصی، مدارک دیپلم و فوق دیپلم نیز اخذ نمودند.

علاوه بر آموزش و هم اندیشی، یکی از وظایف اصلی اتحادیه گیاهان دارویی نظارت بر صحت عملکرد فعالان گیاهان دارویی مشهد است. در راستای نظارت بر فعالیت عطاران در اتحادیه گیاهان دارویی شش کمیسیون نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات تشکیل شده است که همواره برای بهبود وضعیت درمانگری سنتی در مشهد مقدس فعالیت می کنند.


شرح خلاصه ای از وظایف و فعالیتهای اجرایی اتحادیه گیاهان دارویی خراسان:

فعالیت کمیسیون ها

۱- علمی – آموزشی: برگزار کننده فعالیتها و بره های آموزشی، سایت و مجله

۲- بازرسی: حضور ۱۰ بازرس فعال و ۲ بازرس ویژه در سطح شهر

۳- فنی: صدور پروانه برای کارآموزان پس از شرکت در کلاسها و قبولی در آزمون

۴- رسیدگی به شکایات: رسیدگی به شکایت افراد از عطاریها

۵- حل اختلافات: حل اختلافات میان همکاران

۶-به علاوه بررسی مشکلات و بیماریهای افراد جامعه در حد توان و تجویز گیاهان دارویی برای آنها در شورای حکما که ۲ روز در هفته با حضور چند پزشک برگزار میگردد، از فعالیت های اتحادیه گیاهان دارویی میباشد.


برای کسب اطلاعات می توانید به سایت این اتحادیه به آدرس http://egdmm.ir مراجعه نمایید.


بعد از سال ها تحقیقات و پژوهشهای علمی ـ عملی سرانجام در سال ۱۳۸۲ “شرکت نوشداروی توسن سلامت – دارو گیاهی هلسی به ثبت رسید و افتخار شایان خدمات صادقانه را پیدا کرد. و از آنجا که اعضای تشکیل دهنده این شرکت کارشناس، پزشک و متخصص بوده اند با گزینش بهترین گیاهان و با در نظر گرفتن دُزاژ مناسب از مواد مؤثره آنها و پیش بینی حالات و اخلاط و امزاج مختلف در بیماران و همچنین اطلاع از سایر دانش های وابسته به طب سنتی و پزشکی جدید توانسته است محصولاتی را ارائه نماید که تأثیرات مثبت و قابل توجهی برای حل مشکلات مردم از خود نشان دهد و گامهای مؤثری در جهت خدمت به خلق و حل معضلات درمانی در سایه استفاده از حکمت موجود در گیاهان، از خلقت خداوند حکیم را بردارد.

لازم به ذکر است که مدیریت عامل محترم شرکت نوشداروی توسن سلامت آقای دکتر هادی غلامی مولف کتاب (( شرحی برمبهمات علوم پایه قانون )) با سوابق درخشان تدریس مزاج شناسی و مبانی طب سنتی حداقل سه سال در دانشگاه هاشمی نژاد وابسته به جهاد کشاورزی و ۱۵سال آموزش حرفه ای جامعه عطاران اتحادیه گیاهان دارویی مشهد که به طور مستقیم و جدی، قبل از تاسیس شرکت، مشغول به ویزیت بیماران و درمان آن ها با استفاده از اقدامات طب سنتی بوده اند.لذا می توان گفت که فرمول و فرآورده ها ی عرضه شده و به ثبت رسیده از این شرکت با پشتوانه ی ۱۵ساله مصرف بر روی نمونه های ابتداءً حیوانی و سپس انسانی در اختیار مردم عزیز و شریف قرار گرفته است. بنیانگذار و مدیران شرکت همواره کوشیده اند تا در راستای هدفی تجربی-علمی بتوانند منابع ارزشمند سرزمین ایران را به باور جوانان عزیز و نسلهای آینده این مرز و بوم برسانند.

دارو گیاهی برعکس داروهای شیمیایی حاوی تعداد بسیاری ماده می باشند که همگی با سرشت و طبیعت وجود انسان سازگارند. در عصاره ی گیاهان گاهی تا بیش از هزار ماده با درصد های متفاوت وجود دارند که بعضی مواد اصلی و بعضی دیگر فرعی می باشند. بسیاری از مواد فرعی در جلوگیری از عوارض جانبی مواد اصلی موثرند. حداقل ۶۲۰ هزار گونه ی گیاهی در کره خاکی می روید که آنها به عنوان دارو هنوز مورد مطالعه قرار نگرفته اند و راز و رمزهای فراوان در آنها نهفته است. گیاهان دارویی به علت سازگاری بهتر با بدن دارای عوارض جانبی بسیار کمتری نسبت به  مواد سنتزی هستند. شرکت دارو گیاهی هلسی تولید کننده داروهای گیاهی در پنج دسته کرم گیاهی، قرص گیاهی، پودر گیاهی، پماد گیاهی و روغن گیاهی می باشد.

اردیبهشت ۱۸ام, ۱۳۹۷|دیدگاه‌ها برای خبرویژه بسته هستند

باتوجه به درخواست نمایندگان محترم واستقبال مشتریان عزیزقرعه کشی بزرگ شرکت نوش داروتوسن سلامت (هلسی)تاتاریخ سوم مردادماه 1397همزمان بامیلادامام مهربانی ها،علی ابن الموسی الرضا(ع)وافتتاح کارخانه جدیدتمدیدگردید.

آبان ۲۳ام, ۱۳۹۶|دیدگاه‌ها برای قرعه کشی بزرگ هلسی بسته هستند

شرکت هلسی در نظر دارد نخستین قرعه کشی بزرگ هلسی را با شرایط ویژه و جوایز ارزنده برای مصرف کننده گان محترم برگزار نماید. جوایز قرعه کشی شامل: یک دستگاه خودرو برلیانس یک دستگاه خودرو []

شهریور ۲۲ام, ۱۳۹۶|دیدگاه‌ها برای برگزاری همایش راز درمان با محصولات هلسی در زرند کرمان بسته هستند

در تاریخ 8 شهریور 96 همزمان با گرامیداشت روز پزشک، نماینده شرکت هلسی در استان کرمان، آقای مصطفی حاج غنی شهر زرندکرمان در همایشی که باحضور پزشکان و داروسازان و ماماهای شهر زرند و تعدادی []

مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۶|دیدگاه‌ها برای برگزاری همایش راز درمان با محصولات هلسی در استان کرمانشاه بسته هستند

در تاریخ 3 تیر 1396 همایش راز درمان با محصولات هلسی در شهر کرمانشاه به میزبانی جناب آقای مهندس مبینی نماینده پخش و فروش محصولات شرکت در این استان برگزار گردید. طی این رویداد موضوعات []

قیروطی گیاهی: در طب سنتی به کرم های گیاهی، قیروطی اطلاق می شود.

ساشه گیاهی: ساشه کیسه کوچک یک بار مصرفی است که معمولاً حاوی مواد مصرفی مانندسس، پودر، شامپو و غیره است. ساشه در صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی و غیره کاربرد دارد. معمولا پودرهای گیاهی را در ساشه بسته بندی می کنند.

گرانول گیاهی : به دانه هایی از فرمول های گیاهی که دارای دیامتر (قطر) و دانسیته (چگالی) مشخص و یکسان بوده که قابلیت چسبندگی و پرس و تبدیل به قرص یا پودر را دارند، گرانول گیاهی گفته می شود، پودرهای گیاهی هلسی از گرانول ها تشکیل می شوند.

اصطلاحات گیاهان دارویی

تمام حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نوشدارو توسن سلامت – دارو گیاهی هلسی می باشد.

به سایت شرکت دارو سازی کیمیاگر توس خوش آمدید
ورود

معرفی شرکت دارو سازی کیمیاگر توس

شرکت کیمیاگر

شرکت کیمیاگر توس 5

شرکت کیمیاگر توس 4

شرکت کیمیاگر توس 3

شرکت کیمیاگر توس 2

شرکت کیمیاگر توس 1

استفاده از گیاه ریحان با عمومی Basil در طب

برگ مورد متعلق به یکی از قدیمی ترین درختان است

انزال زودرس عبارت است از انزالی که زودتر از زمان

از آنجایی که این دارو از طریق تاثیر بر آنزیمهای

خوردن شربت گیاهی آویشن در عین حال که مسکن اعصاب

بی‌اشتهایی و کم‌اشتهایی یکی از مشکلاتی است که در هر

اگر می‌خواهید دچار فشارخون، آسیب مفاصل، چرب شدن کبد، افزایش قند خون و چربی خون نشوید و از فشارهای قلب

کشف ردپای ژنتیکی جدیدی در توضیح مقاومت سرطان سینه نسبت به شیمی درمانی می تواند به اختصاص درمانهای فردی به

شرکت داروسازی “گلاکسو اسمیت کلاین اطلاعات محرمانه هزاران ترکیب شیمیایی ضد مالاریا را فاش خواهد کرد.شرکت داروسازی “گلاکسو اسمیت کلاین

توليدات شركت به بالكهاي داروئي محدود مي شد ولي به تدريج بر دامنه محصولات اضافه شد و در حال حاضر علاوه بر توليد محلول هاي موضعي داروئي ، فراورده هاي گياهي و آرايشي و بهداشتي را نيز به سبد توليدات خود اضافه نموده ايم. اين شركت داراي تائيديه GMP در زمينه داروسازي از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي ميباشد

کلیه حقوق این سایت و فروشگاه اینترنتی متعلق به موسسه کیمیاگر توس می باشد.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *