گیاه دارویی ماریانا

خواص دارویی و گیاهی

ستاره | سرویس سلامت – گیاه ماریانا از گیاهان دارویی بسیار مفید برای زنان بوده و از خواص بینظیری برای زنان برخوردار است. مهمترین خاصیت گیاه ماریانا برای بانوان، تاثیر فوق العاده آن بر تنگ کردن واژن بوده که باعث افزایش لذت جنسی در زنان و همسرانشان می‌گردد.

تاثیرات گیاه ماریانا را اطباء بزرگی همچون ابن سینا ، ملاصدرا و. تایید کرده اند و در کتب خود از جمله کتاب قانون طب سنتی ، سینوهه و از آن به عنوان بهترین و قوی ترین داروی تنگ کردن واژن استفاده شده است. امروزه از این گیاه هم به صورت سنتی و هم در قرصها و محلولهای تنگ کننده واژن استفاده شده، علاوه بر ان دارای خاصیت سفت کننده ماهیچه واژن پس از زایمان و یا رابطه جنسی بیش از حد، جلوگیری از بی اختیاری ادرار، افزایش لذت جنسی در طرفین و رفع عفونت، باکتری و خارش است. در ادامه تاثیر گیاه ماریانا بر بانوان و طریقه مصرف آن گردآوری شده است.

   

 برخی از مهمترین خواص گیاه ماریانا برای بانوان عبارتند از:

روش اول: برای استفاده از این گیاه برای اولین بار باید به مقدار يک پيمانه از گياه تقریبا به اندازه يک ليوان را با ٧ الی 8 ليوان آب مخلوط کرده و به مدت ۱۰ دقيقه بجوشانید.

بعد از سرد شدن جوشانده را توسط يک صافی دانه ریز یا پارچه اي با بافت بسيار ريز صاف کرده، بهتر است اين کار را دو بار انجام دهید تا جوشانده گیاه، به طور کامل صاف و شفاف شود.

جوشانده صاف شده گیاه را داخل لگنی تمیز ریخته و به مدت 1 تا 15 دقیقه درون لگن بنشینید.

روش دوم: انجام دوش واژینال با جوشانده این گیاه است. به این منظور مقداری از جوشانده را با استفاده از سرنگ داخل واژن تزریق نموده و در اصطلاح از آن برای دوش واژینال استفاده نمایید.

روش سوم: مقداری از گیاه را به صورت پودر در آورده، با آب ولرم مخلوط نموده تا به صورت خمیر در آید. خمیر آماده شده را در پارچه ای نازک و تمیز قرار داده شود و شب ها در مهبل شیاف شود .

به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از این گیاه دارویی، در همان ثانيه هاي اول تاثیر خود را نشان داده و شما متوجه اثرات آن مي گردید، بطوريکه وقتي از سرنگ براي شستشوي داخل واژن استفاده کنيد کاملاً تنگی واژن خود را احساس خواهيد کرد.

دقيقاً ۱۰ روز بعد از اولين استفاده مي توانيد مجددا، از آن استفاده کنيد ولی اين بار به جاي يک پيمانه از نصف پيمانه و چهار ليوان آب و براي مراحل بعدي مصرف گیا دارویی ماریان را هر ۲ هفته يکبار ادامه دهید. این ترکیب کاملا گیاهی بوده و برای ده بار استفاده در طی سه ماه مناسب است.

لازم به ذکر است، پس از ۳ ماه مصرف حداقل تا يک سال نيازی به استفاده از اين دارو نمی باشد چون خاصيت خود را حداقل تا يکسال حفظ می کند.

 مطالعات تاکنون، هیچ گونه عوارضی را در مورد این گیاه نشان نداده، با این حال ذکر این نکته ضروری به نظر میرسد که اثر هیچ داروی گیاهی یا شیمیایی برای تنگ کردن واژن دایمی نخواهد بود. همچنین به طور کلی هر داروی گیاهی علاوه بر اثرات دارویی فراوانی که دارد، دارای عوارض جانبی نیز خواهد بود. لذا از افراط در مصرف ان خودداری نمایید.


کاربری یا *


رمزعبور *


ورود به سایت

پودر ترکیبی ماریانا برای تنگ کردن واژن و رفع عفونت

اين دارو ترکيبي از چندگياه بوده و ١٠٠% از طبيعيت گرفته شده. از اين داروي معجزه آسا هزاران سال است که استفاده مي شود و حتي در کتابهاي طبي کهن همچون کتب بوعلي و کتاب سينوهه پزشک مخصوص فرعون و از خواص درماني اين دارو برده شده.

از مهمترين خواص اين دارو که موجب محبوبيت آن شده است تنگ کردن واژن بطور باورنکردني و افزايش لذت جنسی در بانوان و رفع افتادگی رحم مي باشد . ماريانا خواص زيادي داشته که از آن جمله از بين بردن عفونتها و باکتريها، از بين بردن خارش و بوي بد واژن، ايحاد تعادل در ترشحات زنانه، بالا بردن ميل جنسی زنان و ..

امروزه داروهاي شيميايي ، ژلها و کرمهاي متنوعي به منظور تنگ کردن واژن و افزايش لذت جنسی بانوان در بازار وجود دارد که بي ترديد استفاده از اين ژلها بدون عوارض نمي باشد ضمن اينکه نتيجه استفاده از اين داروها موقت است و براي هر بار نزديکي بايد از اين ژلها و کرمها استفاده شود در صورتيکه ماريانا به علت اينکه١٠٠% از دل طبيعت گرفته شده هيچ عوارضي را در پي نخواهد داشت ضمن اينکه نتيجه استفاده از ماريانا در مقابل داروهاي شيمايي 1 برابر بهتر خواهد بود و از همه مهمتر اين که خواص اين دارو تا حداقل 15 روز پس از استفاده همانند روز اول باقي مي ماند و پس از مدتي استفاده واقعا از استفاده از خود ماريانا نيز بي نياز مي شويد.

مطمنا پس از مصرف این پودر 7 گیاه تنگ کننده ، شریک جنسی شما از رابطه بسیار راضی خواهد بود .

1- در یک قوری 3 قاشق چایخوری از پودر را به همراه یک لیوان کوچ آب جوش به مدت 2 دقیقه دم کنید ، حدود نصف استکان محلول غلیظ به دست می آید ، پس از آنکه سرد شد از صافی عبور داده ( با پارچه تنظیف و تمیز ) و با سورنگ بدون سوزن به داخل واژن تزریق کنید .

2- می توانید محلول را در کمی آب جوش به حالت خمیری رقیق در بیاورید و در پارچه ای متقال و تمیز در مهبل شیاف کنید و مدتی بماند .

نکته :

تذکر :

تنگ کردن واژن به صورت دائمی از طریق استعمال موضعی غیر ممکن و عقول است . این محصول صد در صد طبیعی است و هیچ عارضه ای ندارد

اگر در جای خشک نگهداری شود تا یکسال تاریخ انقضا دارد .

براي بار اول يک پيمانه از گياه (به اندازه يک ليوان) را با ٧ الي ٨ ليوان آب مخلوط کرده و به مدت 1 دقيقه مي جوشانيد. پس از سرد شدن جوشانده را از يک تنظيف (پارچه اي با بافت بسيار ريز) صاف کنيد بهتر است اين کار را دو بار انجام داده تا محلول بدست آمده صاف و شفاف شود.

به اندازه يک استکان از محلول را جدا کرده و مابقي را درون يک لگن تميز ريخته و به مدت ١٥ دقيقه درون لگن بنشينيد. با استفاده از يک سرنگ تميز ،درون واژن را با يک استکان محلول کنار گذاشته شده شستشو دهيد تا محلول درون استکان تمام شود.

نکته قابل توجه اينجاست که شما در همان ثانيه هاي اول استفاده از اين دارو متوجه اثر آن مي شويد بطوريکه وقتي از سرنگ براي شستشوي واژن استفاده کنيد کاملاً تنگی واژن خود را احساس خواهيد کرد.

دقيقاً 1 روز پس از اولين استفاده مي توانيد از دارو استفاده کنيد اين بار بجاي يک پيمانه از نصف پيمانه و 4 ليوان آب و براي مراحل بعدي مصرف اين دارو هر 2هفته يکبار مي باشد.

پس از 3 ماه مصرف حداقل تا يک سال نيازي به استفاده از اين دارو نمي باشد چون خاصيت خود را حداقل تا يکسال حفظ مي کند.

این ترکیب کاملا گیاهی بوده و برای ده بار استفاده مناسب است و مدت زمان جوابدهی معمولا سه ماه می باشد .

هیچ گونه عوارضی ندارد بلکه ضد عفونت داخلی و ضد ترشحات واژن نیز هست و خوشبو کننده واژن است .

به طور کلی این مشکل هیچ درمان قطعی ندارد لذا بهترین راهکار استفاده از قوی ترین داروهای گیاهی قابض است که در این محصول وجود دارد . بدون عارضه است و هزاران نفر تا به حال این محصول را خریداری و استفاده کردند

نکته : اثر هیچ داروی گیاهی و شیمیایی برای تنگ کردن واژن دایمی نیست و موضعی هست .

چطور باید سفارش بدم و قیمتش چنده؟؟؟؟

سلام وقت بخیر ،
برای سفارش میتونین از طریق تماس با ما این محصول را خریداری کنید.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محلول ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی محصولات گیاهی

ما همواره سعی داریم بی طرفی را رعایت کنیم محصولات تمام تولید کنندگان را برای انتخاب بهتر شما مشتریان در عطاری آنلاین قرار داده ایم .


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *