گیاه دارویی برای تنظیم پریود

خواص دارویی و گیاهی

تعریف مزاج چیست؟

مزاج شما چیست؟

بیماری های رایج مزاج ها

اصلاح مزاج

موهای زائد

گیاه دارویی برای تنظیم پریود

تقویت مو

جوش

زیبا شوید

لاغری صورت

زخم معده

زعفران

انواع عفونت

سنگ کلیه

میگرن

عفونت ادراری

کم خونی

سینوزیت

لاغر شدن

لاغری بیش از حد

تقویت حافظه

اشتها

روغن زیتون

سیاهدانه

کتیرا

جینسینگ

زنجبیل

حدود یک پنجم روزهای زندگی یک زن جوان در دوران قاعدگی می‌گذرد. حالا اگر این یک پنجم و تازه کلی روزهای قبل و بعدش به ناراحتی‌های عصبی و دردهای بدنی بگذرد کیفیت زندگی خانم و خانواده‌اش بسیار پایین می‌بآید. این را اضافه کنید به شرایط پر اضطرابی که یک خانم با قاعدگی‌های نظم تجربه می‌کند. خانم‌های زیادی را می‌شناسم که به شرایط قاعدگی نظم خود بی‌توجهی کرده‌اند و بعد با مشکلات زیادی از جمله ناراحتی دستگاه تناسلی روبرو شده‌اند یا حتی در خوشبینانه‌ترین حالت بعد از گذشتن ماه‌ها از باردرای تازه متوجه شده‌اند فرزندی مدت‌ها همراهشان بوده که اگر می‌دانستند بسیار مراقبش می‌بودند.

در این مقاله سعی می‌کنیم به دو مسئله عمده دوران قاعدگی یعنی دردهای عادت ماهیانه و بی‌نظمی قاعدگی(!) و راهکارهای آن از طب سنتی بپردازیم:

درد قاعدگی:

اصلی‌ترین چیزی که باعث می‌شود شما در دوران قاعدگی از لحاظ روانی و فیزیکی اذیت شوید ضعف بدنی‌تان است. هر چه بدنتان ضعیف‌تر باشد در این دوران اذیت می‌شوید. پس سعی کنید همیشه از همه گروه‌های غذایی به خوبی استفاده کنید. در کنار جلوگیری از چاقی، مراقب باشید دچار لاغری بیش از اندازه نشده باشید، از کم‌خونی جلوگیری کنید و مکمل‌های غذایی حاوی انواع ویتامین‌ها نوش جان کنید. و این هم چند راهکار از طب سنتی:

بی نظمی قاعدگی:

بی نظمی قاعدگی علت‌های متفاوتی می‌تواند داشته باشد که باید در این باره با پزشک خود مشورت کنیم. اما یکی از دلایل نظم شدن قاعدگی می‌تواند عدم وجود بره‌ای منظم در زندگی عادی فرد باشد. خواب راحت و منظم، بره غذایی منظم، بره ورزشی منظم و همه اینها به حفظ نظم قاعدگی کمک کننده است. به عنوان مثال زنانی که وعده صبحانه را به طور منظم مصرف می‌کنند لاغرترند، کارایی سیستم عصبی‌شان چند برابر است، خوش‌خلق‌ترند و قاعدگی منظم‌تری دارند. اما اگر دچار قاعدگی نظم هستیم:

توجه داشته باشید که اکثر گیاهان دارویی مفید برای دوران قاعدگی برای خانم‌های باردار غدغن است.

سلامت باشید.

از بین بردن موهای زاید از دغدغه‌های افراد محسوب می‌شود. خیلی از ما این سوال را داریم که از چه روشی برای زدودن موهای زائد استفاده کنیم.

رژیم جدیدی گرفته‌ایم یا تازه شروع به ورزش کرده‌ایم اما اولین تاثیری که در ظاهرمان می‌بینیم لاغر شدن صورت است و زار و نزار به نظر‌رسیدن.

همه ما تا به حال، حداقل به یکی از انواع عفونت دچار شده‌ایم. از گلو درد، دندان درد و جوش های چرکی گرفته تا عفونت های پر دردسرتر مثل عفونت ادراری.

میگرن از آن کابوس‌های تمام نشدنی است که برخی مجبورند سالیان سال با آن دست و پنجه نرم کنند و ساعات زیادی زجر و عذاب را تحمل کنند

شاید شما هم جزو کسانی باشید که می‌خواهید روشی طبیعی برای تقویت موهای عزیزتان پیدا کنید.بعضی‌ها از همان بدو تولد موهای ضعیف و کم‌پشتی دارند.

بعضی از افراد همیشه با مشکل “جوش سرو کار دارند. بعضی هم وقتی جوش می‌زنند  می‌فهمند که قرار است به یک مهمانی حسابی دعوت شوند!گیاه دارویی برای تنظیم پریود

گیاهان دارویی و داروهای گیاهی برای پیشگیری و درمان زخم معده- مانند بسیاری از بیماری های مزمن دیگر- پیشنهادات قابل اطمینانی دارند.

سنگ کلیه یکی از سخت‌ترین بیماری‌های رایج بین افراد است. به طور مععمول خیلی‌ها را می‌شناسیم که حداقل یک بار دچار سنگ کلیه شده‌اند

درباره ما

ارتباط با ما

از بین بردن موهای زاید یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد محسوب می‌شود. خیلی از ما همیشه این سوال را در سر داریم که از چه روشی برای زدودن موهای زائد بدن استفاده کنیم که سخت، دردناک، پرهزینه و وقت‌گیر نباشد و در عین حال پوستمان را زیبا کند و بر سلامتی‌مان تاثیری مثبتی بگذارد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه بی بی عطار می باشد.

 شاید شما هم جزو کسانی باشید که می‌خواهید روشی کاربردی و طبیعی برای تقویت موهای عزیزتان پیدا کنید.بعضی‌ها از همان بدو تولد موهای ضعیف و کم‌پشتی دارند. بعضی هم تحت شرایط مختلف شاهد ریزش و ضعیف شدن موهای نازنینشان هستند.ممکن است حرص و جوش زیادی خورده باشید

سه نوع زیره داریم که شباهت‌ها و تفاوت‌هایی با هم دارند: زیره سیاه، زیره سبز، و زیره کوهی.زیره به طور کلی طبع گرم و خشک دارد به همین علت استفاده مداوم و زیادش برای افرادی که طبع گرم دارند مضر است و برای بهره‌مندی از منافع آن باید برای افراد گرم مزاج زیره را در سرکه بخیسانیم و بعد مصرف کنیم.

We’re not around right now. But you can send us an email and we’ll get back to you, asap.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

(c) 26-217 persianv.com All Rights Reserved

© کلیه حقوق متعلق به سایت پرشین وی می باشد. باز نشر مطالب تنها با ذکر منبع مجاز می باشد .1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *