گاه اينترنتي گياهان دارويي

خواص دارویی و گیاهی

ضمانت اصل بودن کالا

بهترین قیمت 

پـرداخـت در مـحل

مشاوره رایگان خرید

ارسال به سراسر کشور

گاه اينترنتي گياهان دارويي

تحویل اکسپرس و سریع

فروشگاه اینترنتی درمانگیاه به عنوان یک پایگاه جامع جهت تأمین گیاهان دارویی، فرآورده های گیاهی و محصولات طبیعی برای مشتریان محترم تأسیس شده است.

هدف از تأسیس این فروشگاه، تغییر ذائقه و فرهنگ مصرف گیاهان دارویی از حالت خام و غیراستاندارد به حالت محصولات فرآوری شده و استاندارد به صورتهای مختلف اعم از دمنوش، مکمل، روغن، ادویه، چاشنی و است.

برای دریافت هرگونه اطلاعات می توانید از طریق صفحه «ارتباط با ما» با کارشناسان درمانگیاه ارتباط برقرار کنید.

تمامی حقوق این سایت برای فروشگاه اینترنتی درمانگیاه محفوظ است.

سه شنبه

مالزی یکی از توسعه یافته‌ترین کشورهای آسیای جنوب شرقی است که در نزدیکی خط استوا واقع شده است به همین دلیل آب و هوای استوایی بر آن حاکم است و پوشیده از جنگل‌های انبوه است بطوریکه حدود ۶۰ درصد آن را پوشش جنگلی پوشانده است. این کشور با دارا بودن بیش از ۱۴۰۰۰ گونه گیاهی، در میان ۱۲ کشور برتر دنیا از لحاظ غنی بودن گونه های گیاهی است. حدود ۱۲۰۰ گونه گیاه دارویی در این کشور شناسایی شده است ولی در حال حاضر تنها ۲۰۰ گونه جهت ساخت داروهای گیاهی بکار می روند. بسیاری از گیاهان دارویی از منابع طبیعی و جنگل ها جمع آوری می شوند و تعدادی کمی از آنها به صورت تجاری کشت می شوند که می توان به فلفل سیاه، زردچوبه، زنجبیل، دارچین و علف لیمو اشاره نمود. دولت مالزی اجازه کاربرد و توسعه طب های سنتی (طب آیورودا، سیدها، چینی و مالایی) را در نظام سلامت خود داده است و در سال ۲۰۰۳ میلادی در حدود ۱۲۰۰ داروی سنتی در نظام دارویی این کشور ثبت گردیده و داروهای گیاهی در داروخانه ها بدون هیچ محدودیتی به فروش می رسند.

گاه اينترنتي گياهان دارويي

تایوان گروهی از جزایر واقع در حاشیه اقیانوس آرام غربی است که از طرف غرب به چین، از طرف شمال به ژاپن و از جنوب به فیلیپین و جزایر هند مشرف است. این کشور حدود ۳۵۹۸۰ کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیتی در حدود ۲۳ میلیون نفر دارد. تایوان دارای آب و هوای متنوع و رشته کوه های بلند است. آب و هوای متنوع این استان باعث افزایش تنوع گونه های گیاهی در این کشور شده است. تایوان بیش از ۴۰۰۰ گونه گیاهی را دارا می باشد و حدود ۱۵۰۰ گونه آنها دارای خواص دارویی می باشند. صنعت داروسازی استان تایوان تا حد زیادی وابسته به جنگل ها و گیاهان خودرو برای تامین مواد اولیه است. با توجه به فقدان شیوه های کشت مناسب، تخریب زیستگاه گیاهان دارویی و برداشت های غیرقانونی از این گیاهان از زیستگاه طبیعی خود باعث شده که بسیاری از آنها به شدت در معرض انقراض باشند. طب سنتی چین در تایوان توسط مهاجران چینی در قرن شانزدهم معرفی شده است. از سال ۱۹۹۵ طب سنتی چین رسما بخشی از بره های مراقبت های بهداشتی ملی تایوان شد.

انجمن گیاهان دارویی و معطر سالوپلنتا در سال ۱۹۹۰ میلادی توسط دکتر Bernd Hoppe و با همکاری دکتر Friedrich Pank (مدیر مرکز تحقیقات گیاهان ویژه) در شهر برنبورگ آلمان راه اندازی گردید و این انجمن در همان سال اولین کنفرانس تولید گیاهان دارویی و معطر با حضور ۱۳۵ کارشناس کشاورزی از دو بخش شرقی و غربی آلمان را برگزار کرد. امروزه این انجمن بزرگترین کنفرانس گیاهان دارویی و معطر آلمان را هر سال در ماه فوریه برگزار کرده و تمرکز آن بر روی روش های کشاورزی سومند (Good Agricultural Practice) جهت تولید گیاهان دارویی و معطر می باشد و همچنین سعی دارد با روش های علمی سبب سودآوری تولید گیاهان دارویی و معطر گردد. بیست و ششمین کنفرانس سالوپلنتا در تاریخ ۲۳ و ۲۴ فوریه ۲۰۱۶ میلادی در شهر برنبورگ آلمان با حضور ۲۵۷ شرکت کننده از ۱۲ کشور جهان (برزیل، اسپانیا، مجارستان، روسیه، ایران، اتریش، لهستان و ) برگزار گردید. در این کنفرانس ۱۸ پژوهشگر به ایراد سخنرانی پرداختند و نتایج تحقیقات خود را برای حضار ارائه کردند.

کشور مجارستان با مساحت ۹۳۰۰۰ کیلومتر مربع (یک درصد کل مساحت اروپا) و جمعیت ۱۰ میلیون نفر در ناحیه مرکزی شرق اروپا قرار دارد. فلور گیاهی این کشور دارای ۲۲۰۰ گونه گیاهی است که ۵۳۵ عدد از آنها حفاظت شده می باشند. بر طبق سرشماری های صورت گرفته در سال ۲۰۱۴ میلادی، تقریبا ۲۰ تا ۲۵ هزار نفر از مردم مجارستان در ۲۵ نوع فعالیت اقتصادی مرتبط با تولید و فرآوری گیاهان دارویی در این کشور اشتغال دارند و میزان تولید سالیانه گیاهان دارویی و معطر مجارستان در حدود ۲۰ هزار تن (وزن خشک) تخمین زده شده است. عمده ترین گیاهان دارویی تولید شده در این کشور عبارتند از: خردل، رازیانه، خشخاش، بادرنجبویه، نعناع فلفلی، آویشن و همیشه بهار. همچنین انجدان رومی، مرزه و سنبل الطیب نیز مورد توجه تولیدکنندگان خرده مالک می باشند. در مجارستان توجه ویژه ای به ارقام پرمحصول گیاهان دارویی وجود دارد و شرکت های تولیدکننده همواره بدنبال رسیدن به ارقام جدیدتر با عملکرد بالاتر می باشند. ۵۰۰۰ نفر نیز در قالب بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر خودرو در طبیعت فعالیت می کنند و ۱۱۰ تا ۱۲۰ گونه گیاهی مورد برداشت قرار می گیرد.

اتحادیه اروپا در سالهای اخیر پروژه های علمی و تحقیقاتی متعددی در رابطه با گیاهان دارویی و طب سنتی تعریف و اجرا نموده است که تمامی این پروژه ها در راستای ایجاد دانش فنی و اشتغال زایی هستند. در این مقاله که در مستند ویژه سومین جشنواره گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران منتشر شده است، سعی گردیده خلاصه ای از این پروژه ها ذکر شود تا محققین و سیاست گذاران بخش گیاهان دارویی و سلامت کشور از نتایج این تحقیقات مطلع شوند. پروژه های MedPlant ،HERBS ،Good Herbs ،MedPlaNet ،RUBIA و برخی از این موارد هستند. پروژه MedPlant که توسط شبکه آموزشی ماری کوری حمایت می شود، یک پروژه علمی تحقیقاتی جهت بررسی تنوع زیستی گیاهان دارویی و کشف داروهای جدید است که از سال ۲۰۱۳ میلادی آغاز شده و تا سال ۲۰۱۷ ادامه دارد. در این پروژه، ۱۳ دانشجوی دکتری و ۲ دانشجوی فوق دکتری با همکاری اساتید دانشگاه کپنهاگ دانمارک در کنار یکدیگر به بررسی منابع گیاهی موجود در طبیعت می پردازند تا به داروهای گیاهی جدید دست پیدا کنند.

کنفرانس بین المللی گل محمدی با عنوان «Rosa damacsena 218» ، روزهای ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه  ۱۳۹۷ درپژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر- دانشگاه کاشان برگزار می شود.

همایش ملی دانشجویی گیاهان دارویی و طب مکمل در تاریخ ۲۱ آذر ۱۳۹۷ توسط دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزار می شود.

هفتمین دوره تخصصی کشت بافت گیاهان زراعی، باغی و زینتی با همکاری کارگروه زیست فناوری کشاورزی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ مهر ماه ۹۷ در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک برگزار خواهد شد.

فرماندارآستارا گفت: نخستین همایش علمی، جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی گیلان با حضور بیش از ۳۰۰ فعال در زمینه گیاهان دارویی کشور در آستارا برگزار می شود.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برگزاری همایش ملی عناب به میزبانی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در اسفند ماه امسال خبر داد.

شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی فایل کامل کتاب مرجع “فارماکوگنوزی تریز و اوانس (Trease and Evans Pharmacognosy) منتشر شده در سال ۲۰۰۹ میلادی (ویرایش ۱۶) را به شما مخاطبین گرامی تقدیم می نماید.

ویژه ها:

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه بخش کشاورزی، اظهار داشت: کشت گیاهان دارویی در چهارمحال وبختیاری افزایش یافت.

انزال زودرس یا زودانزالی یکی از مشکلات جنسی است که شیوع فراوانی در بین مردان دارد. شبکه خبری گیاهان دارویی یک نسخه گیاهی برای درمان زودانزالی را به شما ارائه می دهد.

گاه اينترنتي گياهان دارويي

بیماری آلزایمر شایع ترین شکل زوال عقل در پیری است. مهم‏ترین عامل آسیب‏ شناختی این بیماری رسوبات خارج سلولی پپتید بتا آمیلویید است که از طریق مکانیسم‏های مختلف باعث مرگ سلول‏های عصبی می‏شود. درمان‏های جدید روی ترکیباتی تمرکز می‏کنند که از طریق چند مکانیسم بتوانند در بهبود این بیماری مؤثر باشند.

انزال زودرس یا زودانزالی یکی از مشکلات جنسی است که شیوع فراوانی در بین مردان دارد. شبکه خبری گیاهان دارویی یک نسخه گیاهی برای درمان زودانزالی را به شما ارائه می دهد.

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی در فصل زمستان و سرما بیماری های مختلفی از جمله سرماخوردگی به سراغ ما می آید که ما در این مطلب میخواهیم تدابیری برای جلوگیری از بیماری به شما یادآور شویم.

استفاده از دمنوش پنیرک باعث پاکسازی کبد و افزایش سلامت این عضو بدن می شود.

انار میوه ای است سرشار از ویتامین و به علت داشتن آهن و سایر عناصر دیگر دیر هضم می باشد .با ما همراه شوید تا با خواص خوردن انار این معجزه الهی و البته مضرات آن آشنا شوید.

بلوبری یک میوه ریز شبیه زغال اخته و آلبالو است که برای لاغری استفاده می شود. ضد پیری، ضد چین و چروک پوست، ضد سرطان و ضد گرفتگی قلبی عروقی از دیگر خواص این گیاه است. کپسول لاغری بلوبری و قرص لاغری بلوبری با PhenQ در دنیا بسیار پرطرفدار است.

برای پیشگیری از باریک شدن رگ های خونی و حفظ سلامت قلب باید از چه رژیم غذایی استفاده کرد؟

بلوبری یک میوه ریز شبیه زغال اخته و آلبالو است که برای لاغری استفاده می شود. ضد پیری، ضد چین و چروک پوست، ضد سرطان و ضد گرفتگی قلبی عروقی از دیگر خواص این گیاه است. کپسول لاغری بلوبری و قرص لاغری بلوبری با PhenQ در دنیا بسیار پرطرفدار است.

اگر قصد ورود به حوزه کشت و تولید گیاهان دارویی را دارید، توصیه ما به شما این است که حتما این سلسله مقالات را به دقت مطالعه کنید.

عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: بیش از ۳۰۰ گونه چای ترش در جهان یافت می‌شود.

اگر قصد ورود به حوزه کشت و تولید گیاهان دارویی را دارید، توصیه ما به شما این است که حتما این سلسله مقالات را به دقت مطالعه کنید.

شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی نیاز به خرید یک تن بذر گیاه دارویی بالنگو Lallementhis ibrica دارد.

شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به اطلاع مخاطبین گرامی می رساند محصول خشک شده و بسیار با کیفیت کارلا (گیاه دارویی موثر در کاهش قند خون افراد دیابتی) به فروش رسانده می شود.

شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی یک خط کامل تولید عرقیات و اسانس گیاهان دارویی در ابعاد نیمه صنعتی را به قیمت استثنایی ۷۷ میلیون تومان به فروش می رساند.

بازارچه آنلاین گیاهان دارویی مقادیری کاسنی، مرزنجوش و آویشن شیرازی را برای فروش به خریداران محترم عرضه می دارد.

بازارچه آنلاین گیاهان دارویی نیاز به خرید یک تن بذر ماریتیغال و همچنین بذر آرتیشو دارد.

مخاطبان محترم شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی می توانند با ارسال سوالات خود، پاسخ آنرا در همین پست دربافت کنند.

 

 

امروز دیگر برای نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند. زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد.
فروشگاه آنلاین ارگالایف با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف محصولات گیاهی و ارگانیک شامل(عصاره ها،لوازم بهداشتی،دمنوشها،روغن های گیاهی،ادویه جات و عسل های طبیعی) و با همکاری نزدیک با تولید کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد.

استراتژی ارگالایف خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنها است. ما موفقیت خود را صرفا در گرو رضایت مشتریان خود می دانیم، زیرا آگاهیم که در دنیای کنونی و با وسایل ارتباطی پیشرفته و گسترش شبکه های اجتماعی، رضایت مشتریان تنها برگ برنده ما خواهد بود و لذا سعی می نماییم بجای صرف بودجه های کلان برای تبلیغات، تمرکز و بودجه خود را صرف تامین حداکثر رضایت مشتریان کنیم.

تماس با ما          درباره ما          شرايط و ضوابطگاه اينترنتي گياهان دارويي

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه آنلاین زندگی ارگانیک (OrgaLife) است © ۲۰۱۴ – ۲۰۱۸ OrgaLife.ir




خانه

موبایل

فروش ویژه لوازم ساختمانی

تخفیف مواد غذایی تا 3 درصد

گاه اينترنتي گياهان دارويي

وسایل بازی پلاستیکی با تخفیف ویژه

3 % تخفیف ویژه ویدئوت با کد تخفیف : beytoote

خرید انلاین محصولات زناشویی،6 درصد تخفیف

خرید بلیط زیر قیمت بازار

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *