کپسول ژل رویال فوراور

خواص دارویی و گیاهی

تنظيم هورمونهای بدن
مقابله با استرس
افزايش قوای جنسی در زنان و مردان
افزايش تعداد اسپرم ها و تحرک آنها برای درمان مشکلات ناباروری در مردان
مؤثر در درمان سرطان سينه
تأخير در پيری و کاهش عوارض آلزايمر
و



لطفاً روی دکمه “بازگشت” مرورگر کلیک کنید یا سعی کنید مجدد صفحه اصلی را بارگیری کنید. از شما به دلیل خطای پیش آمده پوزش میخواهیم و از صبر و شکیبایی شما صمیمانه سپاس گذاریم.



مکمل غذایی رویال ژلی فوراور،غذای ملکه زنبور عسل و مکمل غذایی ضد استرس،تعادل هورمون ها، زیبایی سینه ها و انرژی بخش بدن:
مشخص شده است که ژل سلطنتی رویال به ملکه زنبور عسل حیاتی فوق العاده می بخشد که نه فقط وی را قادر می سازد که هر روز هزاران تخم بگذارد،بلکه طول عمر آن را 3 برابر زنبورهایی می سازد که از این ماده تغذیه نکرده اند.زیست شناسان و پرورش دهندگان زنبور عسل مطالاعات زیادی انجام داده اند که ببینند آیا این فرآورده که برای ملکه زنبور عسل چنین فوائدی گسترده ای دارد،برای انسان هم نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت یا خیر؟!!
یک ترشح شیری است که از غدد حلق زنبور عسل نشات می گیرد. این غذای ویژه ملکه زنبور عسل در طول زندگی پر ثمرش است و او را قادر می سازد تا روزانه ۳۰۰۰ تخم در طول دوره ۶ ساله زندگیش بگذارد.زنبورهای کارگر از عسل طبیعی تغذیه می کنند که فقط بین ۴ تا ۶ هفته عمر می کنند.

آنها دریافتند که این محصول اثراتی عالی در سرزندگی و تندرستی انسانها نیز دارد.ملکه زنبور عسل هفته اول زندگی به 2 برابر زن اولیه خود افزایش می یابد و در همان مدت زمان طول آن هم دو برابر می شود و سریعتر از زنبورهای عسل نر به بلوغ می رسد.زمانی که زنبور لاروی که قرار است ملکه زنبورها شود،انتخاب شد،تنها این لارو می تواند از ژل سلطنتی تغذیه کند،غذایی که استقامت،سرزندگی و طول عمر زیادی را برای لارو (زنبور منتخب برای ملکه شدن) به همراه خواهد داشت.


ژل سلطنتی ملکه زنبور عسل یک ماده شیری و ژلاتین مانند است که توسط زنبورهای کارگر در غده ای که در حلق آنها یافت می شود،تولید می گردد.هیچ کس با اطمینان اثرات سومند این ماده را نمی داند،اما مشخص شده است که در انسانها این ماده به طرز فوق العاده ای ایجاد سَر زندگی و نوسازی سلولی می کند.مشخص شده است که ژل سلطنتی حاوی مقدار زیادی استیل کوتین است.این ماده یکی از انتقال دهنده های اصلی تکانه های عصبی است.نبود این ماده عصبی شیمیایی بسیاری از اختلالات دستگاه عصبی را در پی خواهد داشت.همچنین دارای استیل کولین است که در عملکرد کل بدن نقش داشته و موجب ترشح آدرنالین می شود.


ژل سلطنتی یا ژل رویال بعد از انتشار در مقاله ای در مورد بهبودی سریع پادشاه پاپ دوازدهم پس از تجویز ژل سلطنتی توسط دکتر ریکاردوگالزی به منظور تقویت بدن و اعطای حیات و سرزندگی به وی،محبوبیتی عام در بین مردم پیدا کرد.
این موضوع در دومین کنگره بین المللی بیوژنتیک تشریح شد.این مقاله بسیاری از افراد را به امتحان کردن این ماده ترغیب کرد،اما قیمت بالا،مصرف آن را در مقادیر بالا غیر ممکن ساخته است.
اما پزشکان طب سنتی نمی توانند این موضوع را انکار کنند که ژل سلطنتی حالت عمومی بدن را بهبود می بخشد،ظزغیت ذهنی و فیزیکی بدن را افزایش می دهد و بنابراین خوش بینی و خوش مشربی را در شخص زیاد می کند.
این ماده بینایی افراد مسن را بهبود می بخشد و دارای تاثیر مطلوبی بر روی آنژین صدری،زخم ها،تصلب شرایین،کم خونی،افسردگی و احساس ضعف است. مشخص شده است که ژل سلطنتی غدد درون ریز را تحریک می کند و در ریشه کنی سیاه سرفه و سل به خصوص در کودکان با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته است.همچنین در موارد برونشیت،میگرن،ناراحتی شکم،اختلالات عصبی،بیماری مثانه و معده و همچنین خستگی ناشی از بدی عملکرد غدد درون ریز کمک کننده است.


ژل سلطنتی به دلیلی طیف وسیع کاربرد موارد استفاده پزشکی،بدون شک یک ماده مغذی کامل با هزاران کاربرد است.مقدار مورد استفاده آن بین 5 تا 75 میلی گرم می باشد.رویال ژلی در صورت ترکیب با گیاه جینسنگ دارای خواص خواهد شد.

مطالعاتی در نقاط مختلف جهان انجام شده است که کارایی ژل سلطنتی رویال را در موارد زیر به اثبات رسانده است: اثر آنتی بیوتیکی ژل رویال:
توانایی آن برای اعمال اثر آنتی بیوتیکی ضد باکتری به اثبات رسیده است و بر روی انواع گوناگون از باکتری ها به خصوص باسیل کخ، استافیلوکک، اشیرشیاکولی و باسیل ابرت که مسئول ایجاد بسیاری از عفونت های جدی مانند سل و آنترا هستند، موثر است.در تحقیقات انجام شده توسط دکتر جوزف ویتک از دانشکده پزشکی براتیسلاوا این نتیجه به دست آمده است:”ژل سلطنتی دارای یک اثر ضد باکتری و ضد ویروسی نیرومند به خصوص بر علیه استرپتوکک ،اشرشیاکولی و استافیلوکک می باشد.”اثرات قوی بازسازی سلولی با ژل رویال:
دانشمندان روسی مقادیر زیادی اسیدریبونوکلئیک(DNA,RNA) را که جوهر و ذات سلول هستند می باشد،در این رویال ژلی پیدا کرده اند.اثرات بازسازی عمومی بدن با ژل رویال:
فوائد خاص این ماده ژله ای برای افراد مسن،بزرگسالان دچار خستگی مزمن،افراد ضعیف و افسرده ثابت شده است.در این گونه موارد این ماده به عنوان یک انرژی دهنده عالی عمل می کند و به این افراد انگیزه یک زندگی شاد و مسرت بخش را خواهد داد.
بهبودی در بینایی و حافظه و همچنین تصلب شرائین و کاهش در میزان بروز آنژین صدری با مصرف این ماده اتفاق می افتد.در کودکان،همانطور که در کنگره زیست شناسی بولوگنا در سال 1956 نشان داده شده است،دوز هایی به میزان 5 میلی گرم در روز وزن بچه های زودرس را افزایش می دهد ئ تکامل هوشی و استخوانی را بهبود می بخشد. تقویت دستگاه عصبی و روان با خواص ژل سلطنتی:
مشخص شده است که ژل سلطنتی از طریق خواص شیمیایی آن کارکرد دستگاه عصبی را بهتر می کند.این ماده برای حالات عصبی،افسردگی،استرس و از دست رفتن حافظه فوق العاده است.


افزایش باروری و ناتوانی جنسی با ژل رویال:
ژل سلطنتی در این گونه موارد،چه در زنان و چه در مردان دارای اثراتی جالب توجه بوده و اثرات مقوی جنسی آن به خاطر هورمون های موجود در آن می باشد.دکتر هنری هی از فرانسه دریافت که ژل سلطنتی حاوی هورمون گونادوتروفیک است که غدد جنسی را فعال کرده و عملکرد آنها را بهبود می بخشد.این ماده قوای جنسی را در صورت ضعیف بودن آن به شدت تقویت می کند.ترکیب رویال ژلی با گیاه جنسینگ می تواند در درمان سرد مزاجی،زود انزالی و مشکلات جنسی خانم ها و آقایان بسیار موثر باشد.زیرا اثرات یکدیگر را در ترکیب با هم تشدید می کنند.

رویال ژلی در مشکلات پوستی ،افزایش سایز،فرم دهی و سفت شدن سینه ها و کلاژن سازی پوست:
این ماده در بهبود حالاتی مانند خشکی پوست،آکنه و پسوریازیس و در عین حال جلوگیری از چین و چروک های پوست و درمان آن سودمند است.از نظر اثرات زیبایی دارای تاثیرات طراوت بخش عمومی است و در موارد کوچکی غده های سینه و سایز آن می تواند سینه خانم ها را حجیم و بزرگ نماید و در موارد افتادگی و شل بودن سینه آنها را سفت و فرم دهی کند و مشکلات کوچی و بزرگی بیش از حد سینه خانم ها بر طرف خواهد شد.این به خاطر اثرات قوی تعادل هورمونی ژل سلطنتی رویال می باشد.


همچنین سلولهای پوستی را نرم کرده و بازسازی می کند و به خاطر وجود اسید آمینه ها و ویتامین های موثر در فعالیت کلاژن سازی در بدن می تواند نقش خوبی داشته باشد و این در حقیقت یک مکمل غذایی هورمونی و زیبایی به حساب می آید.که البته اگر در کنار آن ویتامین E, A  وC آنتی اکسیدان ها استفاده شود ،اثرات خیلی قوی تری برای لیفت ، افتادگی و چروک های پوستی خواهد داشت و این ترکیبات عواملی قوی برای افزایش سطح کلاژن سازی در موارد پوستی و مفاصل می شوند.رویال ژل و ریزش مو:
ذخایر ویژه ویتامین های B کمپلکس در این ماده،احتمالا” دلیلی برای اثرات مثبت آن بر روی رشد مو می باشد و به ویژه این امر ناشی از مقادیر فراوان اسید پانتوتنیک موجود در آن می باشد.البته در موارد ریزش مو و کم مویی تا حد رسیدن به کچلی های موضعی خوردن به تنهایی رویال ژلی ممکن است کافی نباشد و لازم به مصرف گرده زنبور عسل و مولتی مینرالهای طبیعی برای جبران کمبود ها و جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد موها می باشد.اثرات درمان آرتریت:
آزمایشی بر روی 3 بیمار مبتلا به آرتریت و آرتریت روماتوئید انجام شده است.نتایج این آزمایش گواه آن بود که 14 نفر از کسانی که از آرتریت رنج می بردند،بهبودی طولانی در نشانه های خود را تجربه کردند.اثرات درمانی در تومورها:
وجود فسفر آمینو لیپید که یک اسید چرب غیر اشباع است به نسبت 43 درصد به این ماده خواص ضد تومور می بخشد که باید همیشه مد نظر قرار داد.سایر بیماریها با رویال ژلی:
این ماده در زخم اثنی عشر،شکستگی ها،پرفشاری خون،کلسترول بالا،آسم و در ورزش(برای بالا بردن امتیاز و کمک به رو آمدن سریع بدن) استفاده می شود.این ماده سیستم ایمنی بدن را قوی تر می کند. ژل رویال این محصول از نواحی صحرایی خشک، دور دست و مرتفع جمع آوری شده که شرایط بکر و قدیمی، محیطی مناسب را برای کندوهای زنبور عسل فراهم می کند. این محصول از کندوی عسل تهیه می شود و بلافاصله منجمد و خشک می شود تا آب اضافی از آن گرفته شود و تمامی ویتامین ها، مواد معدنی، آنزیم ها و کوآنزیم ها باقی بماند.
ژل سلطنتی یا رویال ژلی دارای هر هشت اسید آمینه اصلی به علاوه 1 اسیدآمینه فرعی بوده و همچنین دارای مقادیر قابل توجهی مواد معدنی شامل:کلسیم، مس، آهن، فسفر، پتاسیم، سیلیکون و گوگرد است و حتی اسید نوکلئیک هم در آن وجود دارد.

ژل سلطنتی رویال غنی از پروتئین است و در هنگام هضم گرده ها ساخته می شود. ژل سلطنتی متابولیسم بدن را افزایش می دهد که این خاصیت با گزارش هایی راجع به اثرات مفید آن در افزایش انرژی و بهبود و برطرف کردن خستگی مرتبط است. دیگر خواص نسبت داده شده به آن شامل: کمک به تکثیر سلولها، شفافیت و شادابی پوست چهره، افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری ها، مقابله با استرس ها وتنش های قبل از قاعدگی، کاهش سطح کلسترول خون است.
شرکت فوراور لیوینگ ژل سلطنتی رویال را از نقاط خشک، مهجور و مرتفع صحراها که دور افتادگی آنها بهترین شرایط را برای کندوها مهیا می سازد، جمع آوری می کند. ژل سلطنتی از کندوها خارج شده و سریعاً به صورت خشک منجمد می شود که طی این عملیات تنها آب اضافه فراورده خارج شده و تمام ویتامین ها، مواد معدنی آنزیم ها و کو آنزیم ها دست نخورده باقی می مانند.
روش آزمایش خلوص و قدرت ژل سلطنتی مشتمل بر اندازه گیری مقدار 1 هیدروکسی 2 دسنوئیک اسید  (HAD) موجود در آن است. که درمورد ژل سلطنتی F.L.P،+6% است که بسیار بالاتر از استاندارد مورد قبول آن است یک برگه تأیید آنالیز در پرونده هر Batch آزمایش شده نگهداری می شود.ویتامین های گروه B آن محلول در آب بوده و نیاز هر روزه بدن ما است.جدول ارزش غذایی محصول رویال ژلی فوراور لیوینگ:


طبق تحقیقات انجام شده در صورت مصرف رویال ژلی همزمان با چند گیاه جینسنگ در ترکیب با گیاه ساج طلایی،اثرات حیات بخش و شاداب کننده فوق العاده ای خواهد داشت.برای اطلاعات اینجا را کلیک کنید.


نکات کلیدی محصول رویال ژلی فوراور لیوینگ Forever Royal Jelly :• یکی از کامل ترین مواد غذایی به شمار می آید.• دارای اسیدهای آمینه ضروری• با کیفیت بالا، منجمد شده خشک، عاری از آلوده کننده ها.• غنی از ویتامین و مواد معدنی،A، C،D و E و غنی از ویتامین های B است.• به برطرف شدن علائم استرس کمک می کند.• مفید برای پوست و کلاژن سازی و فرم دهی سایز سینه ها(بزرگ کردن ، سفت کردن سینه های شل و دچار افتادگی)• دارای اثر تحریک کننده است.• مقاومت در برابر خستگی فیزیکی و ذهنی را افزایش می دهد.• به کنترل اشتها کمک می کند.• فعالیت دستگاههای قلبی عروقی و عصبی خودکار را تنظیم می کند.• نشانه های سرماخوردگی و برونشیت را بهتر می کند.• با استرس مقابله کرده و تاثیرات پیری را کاهش می دهد.• متابولیسم بدن را افزایش می دهد، انرژی را بالا می برد و موجب بهبود سریع خستگی ها می شود.• به سادگی جذب می شود و بلافاصله هضم می شود.• هیچگونه ماده نگهدارنده، رنگ مصنوعی یا طعم دهنده ندارد.ترکیبات محصول رویال ژلی فوراور:
پودر خالص ژل رویال در مزارع ایالات آریزونا آمریکا با فرآوری خاص و حفظ مواد مغذی ، سوربیتول، فروکتوز ،اسیدسیتریک ، طعم دهنده طبیعی پرتقال ، سیترات منیزیم،  سیلیکا،  اسیداستریک.

توجه کنید، محصولات مورد بحث شده در این مقاله و سایت دارو نیستند و برای تشخیص ، کاهش، درمان یا جلوگیری از یک بیماری خاص و یا طبقه ای از بیماری نیست.در صورتی که مشکل یا بیماری خاص دارید با پزشک خود مشورت کنید.


سبد خرید شما خالی است!

مکمل غذایی ژل رویال فوراور (شاه انگبین) Forever Royal Jelly:

 ژل رویال Royal
Jelly ماده ترشح شده شیری مشتق شده از غده مغزی
زنبورهای کارگر است. این ماده منحصر به فرد، غذای زنبور ملکه است و با تغذیه آن،
زنبور ملکه عمر پرباری دارد (3 تخم گذاری در هر روز از طول عمر 6 ساله اش).
زنبورهای کارگر با خوردن عسل معمولی تنها 4 تا 6 هفته عمر می کنند. مکمل غذایی ژل
رویال فوراور (شاه انگبین) Forever Royal Jelly از کندوهای زنبور عسل واقع در محیط های ایده آل، طبیعی، دست
نخورده و به دور از آلاینده ها و آفات گردآوری شده است. این محصول یک غذای کامل با
هضم و جذب آسان است. ژل رویال (شاه انگبین) فوراور تولید شرکت فوراور لیوینگ
آمریکا (Forever Living Products) می
باشد.

 

 

موارد مصرف ژل
رویال فوراور (شاه انگبین) Forever
Royal Jelly

·        
ضد
سرطان

·        
فعالیت
بهتر جگر

·        
مقابله
با استرس

·        
رفع
مشکلات معده

·        
تنظیم
هورمون های بدن

·        
رفع
کم اشتهایی کودکان

·        
مؤثر
در درمان بیماری ایدز

·        
مؤثر
در درمان سرطان سینه

·        
کمک
به درمان پوکی استخوان

·        
درمان
رماتیسم و التهاب مفاصل

·        
مؤثر
در حل مشکلات پوست و مو

·        
مقابله
با بیماری های هپاتیت و MS

·        
افزایش
قوای جنسی در مردان و زنان

·        
تأخیر
در پیری و کاهش عوارض آلزایمر

·        
درمان
بیماری های ویروسی و باکتریایی

·        
افزایش
انرژی و رفع خستگی های جسمی و روحی

·        
بهبود
متابولیسم پروتئین ها، چربی ها و کربوهیدرات ها در بدن

·        
افزایش
تعداد اسپرم ها و تحریک آنها برای درمان مشکلات ناباروری در مردان

 

 

ترکیبات ژل رویال فوراور (شاه انگبین): حاوی ویتامین A، ویتامین C،
ویتامین D، ویتامین های B کامپلکس از جمله ویتامین B5 به همراه آمینو اسیدها، کلسیم، مس، آهن، فسفر، پتاسیم، سیلیکون،
گوگرد و اسید نوکلئیک.

 

 

روش مصرف ژل
رویال فوراور (شاه انگبین): روزانه 2 بار، هر بار 1 قرص مصرف شود.

 

 

محتوی : 6
قرص

 

 

نظر / نوشتن نظر

مکمل بی پروپولیس یا بره
موم عسل فوراور FOREVER BEE PROPOLIS: بی پروپولیس یا بره موم عسل ماده ای مرکب از صمغ
انواع درختان و گیاهان مخت..

39, تومان

عسل  Forever
Bee Honey کمپانی فوراور یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات 1
درصد طبیعی زنبور عسل است. وقتی می گوییم 1 درصد طبیعی، منظ..

198, تومان

گرده زنبور عسل فوراور (مکمل غذایی بی پالن فوراور) Forever Bee Pollen:

 پالن
(Pollen) گرده بارور شده گل هاست که زنبورها آن را
جمع آوری کرده و..

179, تومان

فوراور مولتی
ماکا جهت افزایش سایز سینه و باسن و تقویت قوای جنسی مکمل غذایی فوراور مولتی مکا ،Forever
Multi Maca، را که
توسط کمپانی فوراور لیوی..

32, تومان

برچسب ها: شاه-انگبین,
رفع-پوکی-استخوان,
تقویت-قوای-جنسی,
ضد-سرطان-سینه,
درمان-ناباروری,
درمان-MS

کلیه حقوق سایت متعلق به اوبا مارکت می باشد. @ 216

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *