کپسول ویتامین ای روی پوست صورت

خواص دارویی و گیاهی

کپسول ویتامین ای روی پوست صورت
کپسول ویتامین ای روی پوست صورت

حتما شنیدید که ویتامین ای چقدر برای بدن لازم است و یکی از آنتی اکسیدهای قوی محسوب میشود. پزشکان به خانم ها مصرف کپسول ویتامین e را توصیه میکنند. میتوان ویتامین ای را بصورت ماسک روی پوست گذاشت. ویتامین ای برای سیاهی دور چشم و خشکی لب و درمان جای جوش و… کاربرد دارد.  حالا میخواهیم راز زیبایی با کپسول ویتامین e را برای شما بازگو کنیم. تا بدون صرف هزینه های زیاد برای جوانی و زیبایی خود اقدام کنید.

ویتامین E، به عنوان “ویتامین پوست” شناخته شده است و به واسطه خواص آنتی اکسیدان و ضد التهابی که دارد، مشکلات پوست را بهبود می بخشد، که آن را به عنوان یک درمان عالی برای بیماری پوست و مو معرفی می کند. این ویتامین به طور طبیعی در روغن های گیاهی مانند آفتابگردان، زیتون، ذرت و روغن سویا یافت می شود. دانه های کامل مانند آجیل، جوانه گندم و دانه های آفتابگردان همچنین منابع غنی از ویتامین E هستند.

امروزه ویتامین E به دلیل خواص مرطوب کننده و تغذیه کننده پوست آن به صورت کرم های مختلف، لوسیون ها، مرطوب کننده ها و محصولات آرایشی به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

کپسول ویتامین ای روی پوست صورت

کپسول های ویتامینe در داروخانه ها بعنوان مکمل ویتامین فروخته می شوند . مصرف کپسول ویتامین ای به خانم ها خیلی توصیه میشود . فواید ویتامین e  برای زنان را بخوانید.

قبل از استفاده از ویتامین ای حتما آنرا روی قسمتی از پوست خود تست کنید. درصد کمی از افراد ممکن است حساسیت داشته باشند. میتوانید مقداری ازویتامین e را روی پوست داخل بازو یا پشت گوش  یا گردن تست نمایید.

پس از خارج کردن یک کپسول از داخل قوطی با استفاده از یک سوزن تمیز و ضد عفونی شده سوراخی روی آن ایجاد کنید با کمی فشار محتویات کپسول که همان روغن ویتامین e است بیرون می آید. قبل از استفاده از هر ماسکی پوست خود را تمیز کنید.

پس منتظر چه چیزی هستید؟ برای مطالعه راه های مختلفی که می توانید از روغن ویتامین E برای صورت و پوست خود استفاده کنید، به خواندن متن ادامه دهید.

همه ما رویای همیشه جوان بودن را در سر می پرورانیم. اما هر چقدر هم که برای حفظ شادابی و جوانی پوست تلاش کنیم، نمی توانیم از گذر زمان و ظاهر شدن خط و چین ها در صورت مان فرار کنیم. چروک های پنجه کلاغی به خطوط دور چشم گفته می شود که در سالیان دراز و بر اثر ابراز احساساتی مثل تعجب، خنده، غم و گریه ایجاد می شود.

در حالی که بسیاری از افراد برای پنهان کردن چروک ها ازبوتاکس و یا تزریق ژل استفاده می کنند ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه از روغن ویتامین E برای از بین بردن این علائم پیری استفاده کنید، زیرا این گزینه بسیار امن و همینطور ارزان تر است. به راحتی روغن ویتامین E را با مقداری عسل طبیعی، آب لیمو تازه و ماست ساده مخلوط کنید تا ماسک ضد چروک کاملا طبیعی و فوق العاده موثر را آماده کنید.

مواد مورد نیاز ماسک دور چشم :

روغن ویتامین E، عسل، ماست و آب لیمو را در یک ظرف مخلوط کنید. مواد گفته شده را خوب مخلوط کنید و با احتیاط دور چشم بمالید.

برای حداقل 30 دقیقه آن را روی صورت تان قرار دهید و سپس چهره خود را بشوئید و چشمانتان را ببندید تا مانع رسیدن ماسک به چشمان شما شود. این ماسک را هر روز به مدت دو هفته دور چشم قرار دهید تا نتایج قابل توجهی به دست بیاورید. پس از آن، در هر 3 روز یک بار به منظور جلوگیری از چین و چروک ماسک را استفاده کنید.

در حالی که از بین بردن آکنه یک کار کاملا به خودی خود است و نیازمند گذر زمان است، شما نیز باید برای مقابله با اثرات ماندگار آن تلاش کنید. روغن ویتامین E برای درمان زخم های آکنه، به کمک پوست آسیب دیده شما می رسد و پوست را صاف و بی نقص می کند.برای پاک کردن اثرات آکنه از روغن ویتامین E روی پوست استفاده کنید.

چهره خود را با پاک کننده ملایم شستشو دهید تا از هرگونه گرد و خاک یا ناخالصی پاک شود. کپسول ویتامین E را سوراخ کرده و روغن را به هر کجا که زخم های آکنه دارید بمالید. با انگشتان دست خود را به آرامی آن را به تمام سطح پوست مالیده و برای ی نتایج بهتر اجازه بدهید که یک شب کامل روی صورتتان باقی بماند. صبح صورت خود را با آب گرم و یا ولرم شستشو دهید.

برای حداقل 3 تا 4 هفته هر روز این کار را تکرار کنید تا زخم های آکنه خود را کاملا از بین ببرید. شما متوجه بهبود قابل توجهی پس 8از  تا 10 روز خواهید شد.

بیدار ماندن تا نیمه های شب ممکن است خوش بگذرد اما شما را با حلقه های کبودی دور چشم مواجه خواهد کرد. در حالی که ما نمی توانیم کاری را در مورد کار یا بیدار ماندن برای مطالعه انجام دهیم، اما می توانیم به شما نشان دهیم که چگونه از روغن ویتامین E برای خلاص شدن از کبودی دور چشم استفاده کنید.

روغن ویتامین E را مستقیما به کبودی های دور چشم بمالید.

این کار را روزی یکبار برای 2 تا 3 هفته تکرار کنید تا کاملا سیاهی و کبودی از بین برود و یکبار در روز تکرار کنید. پس از یک هفته، تغییر قابل توجهی مشاهده خواهید کرد.

قرار گرفتن طولانی مدت در برابر خورشید و اشعه ماوراء بنفش مضر می تواند سبب تولید ملانین بیش از حد شود، که به صورت لکه های پراکندهای تیره، یعنی لکه های آفتاب سوختگی ظاهر می شود. میتوان از ماسک ویتامین E برای تسریع در بهبود و از بین بردن لکه ها استفاده نمود.

موادی که نیاز دارید موارد زیر هستند:

1 عدد کپسول ویتامین e

2 قاشق چای خوری روغن زیتون  

 یک ترکیب از ویتامین E و روغن زیتون را برای خلاص شدن از آفتاب سوختگی درست کنید.

چگونه از ویتامین e برای درمان ترک های پوست و خشکی لب استفاده نماییم؟

منبع : سایت چی نیاز داری

کپی برداری با ذکر لینک سایت مجاز است

ماسک ویتامین e ویتامین e برای پوست

کپسول ویتامین ای روی پوست صورت

ایمیل شما نشر نخواهد شد.فیلد های ضروری با * نشانه گذاری شده است.

پیام شما بعد از بررسی نمایش داده خواهد شد

نظر خود را بنویسید

 شابلون خط چشم و سایه

 نیم ست رزگلدفیلم های در حال اکران تابستان 98پیشنهاد 3 ماده ای سایپا به خریداران برلیانسحمله به نفتکش‌ها؛ ایران نسبت به «دسیسه بدخواهان» هشدار دادکارمند ایرانی شورای فرهنگی بریتانیا به ۱۰ سال زندان محکوم شدکار اصلاح و به‌روزرسانی بوئینگ ۷۳۷ مکس به کجا کشید؟اعلام درگذشت جمشید مشایخی توسط فرزندانشپست آقای امیرفضلی درباره سیل زدگان با عنوان جهت اطلاع مدیرانحساب بانکی نرگس کلباسی مسدود شدبزودی سریال هیولا در شبکه نمایش خانگی کاری مشترک ار پیمان قاسم خانی و مهران مدیرینظر مهراب قاسم خانی درباره خبر 20:30 و انتشار لیست چهره های دو تابعیتی$(document).ready(function(){$(“.articlelast img.lazy”).lazyload({effect:”fadeIn”});});

راهنمای کامل کاشت مو + سوالات متداول20 مدل طراحی ناخن 2019 جدید و شیک 20 تابستانی جدید و شیک درسال 9830مدل دوتیکه روش های ساده و موثر در ترمیم و بازسازی مو آسیب دیدهچگونه میز پذیرایی و جلو مبلی را تزیین کنیمچگونه تیپ زمستانی زنانه شیک داشته باشیممدل موهای بلند مردانه که در بین آقایان محبوب ترندجدیدترین و پرطرفدارترین های لباس عروس آستین دار جدیدترین مدل های لباس عروس 2018 را ببینید$(document).ready(function(){$(“.articlelast img.lazy”).lazyload({effect:”fadeIn”});});

chiniazdari[at]gmail.com

باز نشر مطالب سایت با ذکر لینک سایت یا مطلب مجاز می باشد.

ویتامین E یک دارو شگفت انگیز است , می تواند طیف وسیعی از مشکلات قلبی و خونی، از جمله شریان های مسدود شده، فشار خون بالا، شریان های سخت شده در پا، وریدهای واریسی، دیابت و عوارض مرتبط، و عصب از جمله بیماری های آلزایمر و زوال عقل را درمان کند.

ویتامین E همچنین برای چشم ها، ایمنی جنین در رحم، سلامت زنان و ناتوانی جنسی در مردان سودمند است. معمولا برای بهبودی پوست خشک و خشک شده استفاده می شود و به طور فزاینده ای در تمام محصولات مراقبت از پوست تولید شده توسط داروها یافت می شود.

ویتامین E یا آلفا توکوفرول یک آنتی اکسیدان محلول در چربی است که عمدتا در سبزیجات برگ سبز، آجیل و دانه ها، غذاهای دریایی و میوه ها یافت می شود. همانطور که در ادامه این بخش از سلامت نمناک تحت عنوان خواص و فواید ویتامین e خواهیم گفت مکمل های ویتامین زمانی تجویز می شوند که بدن شما به دلایلی قادر به جذب مواد مغذی از رژیم منظم شما نیست.

استفاده موضعی از ویتامین E می تواند در قالب عصاره روغن استفاده شده برای پوست و موهای شما برای رشد و تغذیه آنها مفید و موثر باشد.

 

کپسول ویتامین ای روی پوست صورت

مواد لازم:

عملکرد:

چند قطره روغن ویتامین E را با لوسیون مرطوب کننده شبانه خود مخلوط کنید و قبل از رفتن به رختخواب، آن را به بدن خود بمالید.

احتیاط:

اگر پوست نرمال یا چرب دارید، باید به توصیه های متخصص پوست عمل کنید.

ویتامین E تمام احتمالات پوست شما را برای پیر شدن، چروک و شل شدن تغییر می دهد و آن را جوان و سفت نگه می دارد.

ویتامین E همچنین می تواند به بهبود سریع آفتاب سوختگی کمک کند.

مواد لازم:

دستورالعمل:

چند قطره روغن ویتامین E را به آرامی بر روی محل سوختگی خود بمالید.

 

لکه های تیره می توانند توسط عوامل مختلفی از قبیل آسیب های رادیکال آزاد، پیری، مشکلات کبدی و غیره ایجاد شوند.

ویتامین E می تواند چنین مشکلاتی را کاهش دهد. :

آنچه نیاز است:

آنچه باید انجام داد :

کپسول ها را پاره کنید و آنها را با لوسیون بدن یا روغن حامل مورد نظرتان، مانند روغن زیتون مخلوط کنید.

سپس آن را روی لکه های تیره بدنتان بمالید تا زمانی که لکه ها به مراتب روشن تر نشده اند، این کار را یکبار در روز انجام دهید.

ویتامین E همچنین به پاک کردن کثیفی ها، جرم و سایر ناخالصی ها کمک می کند، همزمان با حفظ تعادل روغن پوست شما ؛ چند قطره روغن ویتامین E را بر روی یک تکه پنبه برای پاک کردن صورتتان استفاده کنید و این کار را دو بار در روز تکرار کنید.

 

روغن ویتامین E یک درمان مؤثر برای ناخن های خشک و ترک خورده است.

چند قطره روغن ویتامین E را روی ناخن های خشکتان بریزید و آن را ماساژ دهید.

روغن ویتامین E برای به تعویق انداختن علائم کششی و چروک مفید است.استفاده منظم از این روغن بر روی علائم کششی و چروک همراه با حرکات ملایم ماساژ ،باعث کاهش این علائم می شوند.

روغن ویتامین E برای قطع و کاهش تاول تبخالی شناخته شده است.یک کپسول روغن ویتامین E را سوراخ کنید و آن را به صورت مستقیم روی تاول تبخالی بریزید.

 

ویتانین E رشد مو را تحریک می کند. ویتامین E فولیکول های آسیب دیده مو را تعمیر می دهد و باعث رشد موهای سالم می شود.

مواد لازم:

آنچه باید انجام داد:

کپسول ویتامین E را سوراخ کنید و عصاره آن را با روغن نارگیل گرم یا روغن زیتون مخلوط کنید.

سپس، مو و پوست سر خود را با این مخلوط ماساژ دهید.

بگذارید حدود 30 دقیقه بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

روغن ویتامین E در کاهش سرعت فرآیند پیری بسیار موثر است، چه برای پوست یا چه برای موهای شما.

روغن موی خود را با روغن ویتامین E به صورت منظم ماساژ دهید و آن را با شامپو نرم کننده خود مخلوط کنید و مصرف کنید، تا موهایی سالم تر و شفاف تر از قبل داشته باشید.

مو خوره به پایان می رسد و دیگر آسیب های ناشی از خشکی مو از مصرف اتو مو، پیچاندن مو و رنگ کردن مو به دست می آید و می توانند با کمک ویتامین E در خانه درمان شوند.

کپسول ویتامین ای روی پوست صورت

مواد لازم:

آنچه باید انجام داد:

تمام کاری که باید انجام دهید این است که روغن زیتون، نارگیل، کنف و روغن جوجوبا را با هم مخلوط کرده تا مخلوط روغنی جدیدی به دست آید.

روغن ویتامین E را به مخلوط اضافه کنید.

این مخلوط را می توان به عنوان یک روغن داغ و یا به عنوان یک سیلانت برای درمان مو خوره استفاده کرد.

 

روغن ویتامین E می تواند برای درمان سوختگی های جزئی و صدمات استفاده شود.

چند قطره روغن ویتامین E را بر روی یک تکه پنبه بریزید و به آرامی در قسمت سوختگی قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که قبل از روغن زدن، سوختگی خنک شده است.

این کار را چند روز تکرار کنید، تا به طور کامل سوختگی خوب شده باشد.

این یک روش درمان برتر برای حذف زخم های ناشی از سوختگی یا آکنه است.

می توانید چند قطره روغن ویتامین E را به بافت اسکار و جای زخم بزنید، صرف نظر از این که آیا آن جای زخم کهنه یا هنوز تازه است.

به آرامی روغن را در یک حرکت دایره ای ،روی اسکار ماساژ دهید.

 

روغن ویتامین E به طور موثر از سرطان پوست جلوگیری می کند.

حدود 4 تا 5 قطره روغن ویتامین E را به کرم ضد آفتاب خود اضافه کنید.

قبل از خروج از منزل از آن استفاده کنید.

ویتامین E یک درمان مؤثر برای اختلالات پوستی مانند اگزما و پسوریاسیس است.

روغن ویتامین E را دو بار در روز به طور منظم برای بهبودی سریع روی محل مورد نظر بمالید.

وجود روغن ویتامین E در رژیم غذایی شما، قلبتان را تقویت می کند، که به نوبه خود باعث داشتن یک زندگی طولانی و سالم می شود.

 

مکمل های ویتامین E برای مبارزه با اثرات اختلالاتی مثل فیبروز کیستیک که منجر به انسداد پانکراس می شوند، شناخته شده و مفید است.

وجود مکملهای ویتامین E و نوع رژیم غذایی در غذای کودک شما برای رفع این مشکل موثر است.

 

برخی از منابع غذایی که می توانند به طور طبیعی به کمبود ویتامین های شما کمک کنند، عبارتند از:

یک اونس از دانه های آفتابگردان خشک شده، 7،4 میلی گرم ویتامین E را به بدن می رساند، که این 90% میزان نیاز روزانه افراد است. پیدا کردن دانه های آفتابگردان دشوار است، اما می توانید آنها را با روغن آفتابگردان نیز جایگزین کنید، میزان 5.6 میلی گرم ویتامین E.

فقط نیمی از آووکادو حاوی 2 میلی گرم ویتامین E و 161 کالری است. این یک تکه بزرگ از هر دو ویتامین E شما و همچنین کالری شماست.

یک اونس از آجیل کاج حاوی 2.6 میلی گرم ویتامین E و 191 کالری است. می توانید انتخاب کنید آجیل کاج در سالاد خود بریزید یا از روغن دانه کاج استفاده کنید.

اسفناج بسیار مغذی است و حاوی مقادیر خوبی از کلسیم، فولات ها و همچنین ویتامین E می باشد. یک فنجان اسفناج آب پزشده می تواند برای 20% محتوای ویتامین E مورد نیاز روزانه را تشکیل دهد. این نیز یک منبع خوب فیبری است که به مدیریت وزن کمک می کند.

کلم سبز، سالاد سبز محبوبی است که حاوی مقدار مناسبی از ویتامین E نیز می باشد و غنی از بسیاری از مواد مغذی است، یک فنجان کلم آب پز شده ،می تواند 60% نیاز روزانه ویتامین E شما را پوشش دهد.

این سبزی پرطرفداری نیست، اما دارای مواد مغذی بالایی است. نصف فنجان برگ شلغم حاوی 2.9 میلی گرم ویتامین E و تنها 24 کالری است.

چغندر برگی سالمترین ،در میان تمام سبزیجات حاوی ویتامین های A، C و K و همچنین ویتامین E است. یک فنجان چغندر برگی پخته شده %17 نیاز روزانه ویتامین E شما را تامین می کند.

مانند چغندر برگی و برگ خردل حاوی انواع مختلفی از مواد مغذی ضروری است. یک فنجان برگ خردل پخته شده حاوی حدود %14 میزان مورد نیاز ویتامین E شما است.

دانه ها معمولا دارای غلظت بالایی از ویتامین E هستند، مانند بادام که حاوی 7.5 میلی گرم در هر اونس است.

جعفری نه تنها ایده عالی برای طعم و بافت خوب برای سالاد است، همچنین به اندازه کافی غنی از ویتامین E می باشد.

ویتامین E ماده ای مغذی ضروری برای سلامت و پیشرفت و نگهداری بدن انسان است.

 

مصرف زیاد ویتامین E شامل مصرف خوراکی یا مصرف موضعی آن می شود.

هنگام مصرف خوراکی آن، توصیه می شود دوز را به 15 میلی گرم در روز محدود کنید.

مصرف بیش از این حدش ،ممکن است عوارض جانبی جدی را ایجاد کند. همچنین افراد مبتلا به مشکلات سلامتی که در زیر آورده ایم ،باید از مصرف ویتامینهای خوراکی اجتناب کنند:

دیابت: ویتامین E می تواند خطر ابتلا به نارسایی قلبی را در افراد مبتلابه دیابت افزایش دهد.

سطح کم ویتامین K: می تواند مشکلات لخته شدن خون در باره با مسئله کمبود ویتامین K را بدتر کند.

داشتن سابقه مسائل قلبی: ویتامین E می تواند خطر ابتلا به حمله قلبی را در افراد مبتلا به سابقه مشکلات مرتبط با قلب افزایش دهد.

سرطان قلب و گردن: افراد مبتلا به سرطان گردن یا قلب باید از مصرف بیش از 400 iu ویتامین E در روز جلوگیری کنند.

رتینیتیس پیگمنتوسا: مکمل های ویتامین E مصنوعی می توانند باعث کاهش بینایی در بیماران مبتلا به رتینیتس های رنگدانه شود. با این حال، مقدار پایین تر از (3 IU /در روز) و دوز کنترل شده آن، با این حال، بی ضرر است.

جراحی ها : از آنجا که ویتامین E رقیق کننده خون است، می تواند خطر خونریزی را افزایش دهد و از این رو نباید قبل و بعد از عمل جراحی مصرف شود.

 

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

اگر نگران این هستید که چشمهایتان زیبایی خود را با ایجاد چین و چروک اطراف آن از دست بدهد از کپسول های ویتامین استفاده کنید.

پوست دور چشم بسیار نازک و حساس است و این امر نیز باعث ایجاد چین و چروک می گردد. چین و چروک دور چشم، چهره را خسته و پیرتر نشان می دهد. برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک و یا به تاخیر انداختن ایجاد آن باید بیشتر از پوست مراقبت کرد. یک روش عالی برای مراقبت از پوست استفاده از کپسول ویتامین است. در این مقاله بیشتر به این مقوله می پردازیم.

روغن ویتامینE هم یک ماده‌ی مغذی و هم یک آنتی‌ اکسیدان است. بر اساس گفته‌های دفتر مکمل‌های غذایی در انستیتوی ملی این روغن می‌تواند رادیکال‌ های آزاد را که باعث آسیب‌رسانی به سلول‌ها و بیماری‌های قلبی-عروقی، سرطان و سایر امراض می‌شوند را خنثی کند. دکتر مانوج آهوجا از بیمارستان Fortis می‌گوید: روغن ویتامینE یک آنتی‌اکسیدان محلول در چربی قدرتمند است که می‌تواند وضعیت کلی سلامت وپوست شما را جلایی دوباره ببخشد. این روغن حاوی گروهی از هشت ترکیب مختلف، ازجمله توکوفرول‌ها و توکوترینول‌ها می‌باشد. روغن ویتامین E در خالص‌ترین نوع خود، تنوع گسترده‌ای دارد. می‌توانید آن را روی پوست خود پخش کنید یا کپسولش را میل نمایید

خواص روغن ویتامین E

دکتر دیپالی باردواج، از متخصصان پوست در دهلی می‌گوید:  ویتامینE اعصاب را قوی‌تر کرده و پوست را از درون تغذیه می‌کند. کپسول‌های ویتامین E را با استفاده از سنجاق پاره کرده و آن را بر روی صورتتان بمالید تا پوست نرم و درخشان دلخواهتان را پیدا کنید.

کپسول ویتامین ای روی پوست صورت

نشانه های کشیدگی را درمان می کند

پس از بارداری یا زمانی که چاقی و لاغری ناگهانی را تجربه می‌کنید، نشانه‌های کشیدگی روی پوستتان ظاهر می‌شوند. دکتر موکش گیردهار، متخصص پوست در بیمارستان Max Super Speciality می‌گوید: روغن ویتامین E را روی پوستتان بمالید تا مواد مغذی موجود در بافت پوست افزایش پیدا کند. به منظور کاهش این نشانه‌ها، می‌توانید به صورت منظم و موضعی نیز از این روغن بهره بگیری.

زخم ها را کمرنگ می کند

دکتر موکش گیردهار می‌گوید: روغن ویتامین E به نوسازی سلول‌های پوست کمک کرده و لکه‌های قهوه‌ای یا زخم‌های صورت را کم‌رنگ می‌کند.

اسپاسم های عضلانی را درمان می کند

دکتر مانوج آهوجا می‌گوید: ویتامین E برای آرام‌کردن عضلات بسیار خوب بوده و می‌تواند اسپاسم‌های عضلانی را درمان کند.

ضد پیری است

دکتر دیپالی می‌گوید: اگر نشانه‌هایی از پیری زودرس نظیر چروک دور چشم را مشاهده می‌کنید، دو تا سه بار در هفته روغن ویتامینE را در کنار کرم‌های معمول استفاده کنید تا بهترین نتایج را مشاهده نمایید. با این روند پوستتان سالم شده و نشانه‌های افزایش سن را از بین می‌برد.

همانند مرطوب کننده عمل می کند

دکتر آهوجا می‌گوید: «روغن ویتامین E یک ماده مغذی محلول در چربی است و بدین‌ترتیب از محصولات محلول در آب سنگین‌تر است. می‌تواند رطوبت ازدست‌رفته را برگرداند و به همین دلیل بهترین عملکرد را برای پوست‌‎های خشک و آسیب‌دیده در پی دارد». می‌توانید چند قطره از روغن ویتامین E را با لوسیون مرطوب‌کننده ترکیب کنید و قبل از رفتن به رختخواب روی بدنتان بمالید.

دایره های مشکی را درمان می کند

استفاده از روغن ویتامین E به دور چشم‌ها، یکی از بهترین راه‌ها برای رهایی از دایره‌های مشکی است. ۲-۳ روز از این روغن در کنار کرم معمول استفاده کنید و به آرامی دور چشم را ماساژ دهید.

آفتاب سوختگی را درمان می کند

چند قطره روغن ویتامین E را روی محل آفتاب‌سوخته ریخته و به آرامی آن را بمالید. دکتر آدارش کومار به عنوان پزشک داخلی می‌گوید: «ویتامین E نیروگاهی از آنتی‌اکسیدان‌ها بوده و می‌تواند اثرات رادیکال‌های آزاد حاصله از تشعشع فرابنفش خورشید را خنثی کند و بدین‌ترتیب، آفتاب‌سوختگی را ترمیم می‌کند».

به عنوان یک واسط تمیز کننده عمل می کند

روغن ویتامین E یک نرم‌کننده‌ی سنگین بوده و بهترین راه برای رهایی از غبار، دوده و سایر ناخالصی‌ها می‌باشد و به صورت همزمان می‌تواند تعادل چربی پوست را حفظ کند. چند قطره از روغن ویتامین E را روی یک توپ نخی ریخته و آن را روی صورتتان بمالید.

لب های خشک شده را درمان می کند

دکتر دیپالی باردواج می‌گوید: «روغن ویتامین E به عنوان مرطوب‌کننده عمل کرده و لب‌های خشک را نرم و انعطاف‌پذیر می‌کند». می‌توانید آن را به تنهایی یا در ترکیب با عسل استفاده کنید.

چگونگی استفاده از قرص ویتامین Eبرای درمان چین و چروک دور چشم

به دلیل حساس ونازک بودن پوست زیر چشم  این ناحیه از صورت به مراقبت بیشتری نیاز دارد وهمیشه باید مرطوب نگه داشته شود  به همین منظور اغلب افراد از کرم های دور چشم استفاده می کنند که بسیار گران قیمت هستند و همه افراد توان خرید این کرم ها را ندارند. ما در اینجا ماده ای طبیعی و ارزان قیمت را به شما معرفی می کنیم که جایگزین خوبی برای کرم های گران قیمت دور چشم هستند .

اکثر خانمها با چروک هایی که زیر چشم شان وجود دارند درگیرند اما راه حل هایی دارد:

ما در این مطلب تمامی راه حل ها برای رفع چین چروک دور چشم را به شما معرفی خواهیم کردیکی از این روش ها استفاده از قرص ویتامین ای است که قابل دسترس وارزان قیمت می باشد .

برای از بین بردن خطوط وچین چروک دور چشم استفاده مرتب از روغن ویتامین ای وماساژمحل مورد نظر راه حل بسیار مناسبی است.

بهترین روش رفع چین و چروک دور چشم

شما می توانید هر شب قرص ویتامین ای را با روغن این ویتامین ترکیب کرده ودور چشمان تان ماساژ دهید این کار را تکرار کنید تا چین وچروک دور چشمان تان بهبود یافته وپوستی صاف داشته باشید .

ماسک کردن

می توانید از این ترکیب به عنوان ماسک برای از بین بردن چین وچروک وخطوط زیر چشم استفاده کنید این ترکیب را به مدت ۱۵ دقیقه در ناحیه مورد نظر قرار دهید

ترکیب ان با روغن

روش دیگر مصرف آن مخلوط کردن با روغن های دیگر است از جمله روغن بادام وروغن زیتون . :اگر استفاده بدین صورت برایتان مطلوب نیست می توانید به صورت کپسول استفاده کنید .

قهوه

مخلوط کردن با پودر قهوه روش دیگر استفاده از قرص ویتامین ای است بدین ترتیب که مقداری پودر قهوه را با روغن ویتامین ای به صورت ژلی درست کرده وصبح ها زیر چشمان خود بمالید .کافئین موجود در قهوه موجب پف زیر چشم می شود 

 

کلیه حقوق متعلق به
پایگاه خبری فرتاک نیوز
است.


Copyright 2016
fartaknews.
All Right Reserved.

کپسول ویتامین ای روی پوست صورت

کپسول ویتامین ای مزایای زیادی برای حفظ زیبایی و سلامت پوست داره که در این قسمت به تعدادی از این مزایا و روش استفاده از این کپسول اشاره کرده ایم!

ویتامین ای یکی از انواع ویتامین های ضروری و لازمه که برای حفظ سلامت و زیبایی پوست، مو، لب و ناخن ها مورد نیازه و در اکثر محصولات آرایشی و بهداشتی وجود داره! ویتامین ای سرشار از آنتی اکسیدان و مواد مغذی مختلفه و به همین دلیله که فواید شگفت انگیزی برای پوست داره. در واقع از کپسول ویتامین ای می تونید به طور مستقیم روی پوستتون استفاده کنید و درخشش فوق العاده ای برای پوستتون ایجاد کنید. اما روش استفاده از کپسول ویتامین ای روی پوست چه جوریه؟ در این قسمت با ما همراه باشید و با مزایا  روش استفاده از کپسول ویتامین E بیشتر آشنا بشید!

 

ویتامین ای دارای اثر جادویی برای پوسته که در ادامه به چند دلیل مهم برای استفاده از کپسول ویتامین ای برای پوست اشاره می کنیم:

 

کپسول ویتامین ای روی پوست صورت

این ویتامین سرشار از آلفا توکوفرول (alpha-tocopherol) است. این یک آنتی اکسیدان قوی است و از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.

 

این ویتامین تاثیر زیادی در درمان جوش و زخم به جا مونده از جوش و آکنه داره. یک مطالعه علمی در این زمینه نشون داده که افرادی که جوش و اکنه زیادی در پوستشون دارن غلظت ویتامین E در خونشون خیلی پایینه!

 

 

ویتامین  ای نمیتونه به تنهایی از پوست در برابر اشعه UV ماافظت کنه بلکه باید با سایر ویتامین ها مثل ویتامین سی ترکیب بشه و از این طریق از پوست در برابر این اشعه های مضر محافظت کنه.

 

این ویتامین حاوی توکوفرول (tocopherols) و توکوتیرینول (tocotrienols) که باعث مرطوب، درخشان و هیدراته نگه داشتن پوست میشن! 

 

خواص ضد التهابی موجود در این ویتامین کمک می کنه تا روند بازسازی پوست بیشتر بشه و سطح پوست رو از سلول های مرده پاک میکنه و از این طریق فرصت جایگزین شدن سلول های سالم برای پوست فراهم میشه. علاوه بر از پوست در برابر آسیب های محیطی هم مراقبت میکنه.

نشانه‌های کمبود ویتامین (اینفوگرافیک)

 

امروزه بیشتر محصولات مراقبت از پوست از جمله ضد آفتاب ها، سرم ها، کرم های ضد پیری و …. حاوی مقادیر خوبی از ویتامین E هستند اما میشه از کپسول این ویتامین مستقیما بر روی پوست هم استفاده کرد و از مزایا و فواید اون برای زیبایی و سلامت پوست بهره مند شد. با چند روش استفاده از ویتامین ای روی پوست بیشتر آشنا بشید!

 

 

 

برای درست کردن این ماسک طبیعی به 2 قاشق روغن ویتامین ای، 2 قاشق ماست، 1 قاشق آب لیمو، گلاب و پد پنبه ای نیاز دارید. روغن درون 2 تا 3 کپسول ویتامین ای رو خارج کنید و بعد تمام مواد مورد نیاز برای درست کردن ماسک رو با همدیگه مخلوط کنید. 

صورتتون رو با گلاب و پد پنبه ای تمیز کنید و این ماسک رو به تمام قسمت های صورت و گردن بمالید. اجازه بدید ماسک روی صورت خشک بشه و بعد اونو با آب سرد بشورید.  از این ماسک طبیعی 2 بار در هفته استفاده کنید.

این ماسک نه تنها ظاهر چین و چروک پوست و چروک های پنجه کلاغی در اطراف چشم رو کمتر میکنه بلکه باعث میشه تا پوستی روشن تر و شفاف تر هم داشته باشید. ویتامین ای و ماست تمام ناخالصی ها رو از سطح پوست پاک می کنن و کمک می کنند تا پوستی انعطاف پذیرتر داشته باشید. ترکیب این ویتامین با آب لیمو نیز تاثیر زیادی در روشن شدن رنگ پوست داره. همچنین این ماسک باعث مرطوب نگه داشتن پوست میشه و تمام لکه های پوستی رو تا حد امکان کمرنگ و ناپدید میکنه.

 

برای استفاده از این روش ساده فقط به 2 تا 3 کپسول ویتامین ای نیاز دارید. روغن درون این کپسول رو خارج کنید و اون رو مستقیما روی پوست و قسمتهایی که دچار جوش و آکنه شده بمالید. اجازه بدید این روغن شب تا صبح روی پوستتون بمونه و صبح روز بعد پوستتون رو بشورید.

بهتره این کار رو هرشب و به طور منظم تکرار کنید تا شاهد تاثیرات اون باشید. این ویتامین سرشار از آنتی اکسیدانه و برای ترمیم سلول های آسیب دیده پوست خیلی مفیده و باعث میشه صورتتون زیبا و بدون عیب و نقص بشه. 

درمان مشکلات پوستی، با روغن های طبیعی و معطر

 

 

برای از بین تیرگی اطراف چشم هم می تونید از روغن کپسول ویتامین ای استفاده کنید. روغن 2 تا 3 کپسول رو خارج کنید و این روغن رو به آرومی روی قسمت های تیره اطراف چشم ماساژ بدید. بهتره این کار رو شب ها انجام بدید تا روغن مدت زمان بیشتری روی پوست بمونه. این کار رو به طور منظم 2 تا 3 هفته انجام بدید و تاثیر اونو ببینید.ویتامین ای تاثیر زیادی در از بین بردن حلقه های تیره در اطراف چشم داره و باعث تعمیر و بازسازی کلاژن در پوست میشه. علاوه بر این برای کاهش خستگی چهره هم خیلی مناسبه.

 

برای درست کردن این ماسک صورت طبیعی به 2 کپسول ویتامین ای، 2 قاشق عسل و 2 قاشق شیر نیاز دارید. تمام مواد رو در یک کاسه مناسب مخلوط کنید و روی پوست صورت و گردن قرار بدید و صبر کنید تا ماسک روی پوست خشک بشه. بعد از گذشت 30 دقیقه پوستتون رو با آب گرم بشورید. بهتره از این ماسک 3 بار در هفته استفاده کنید.

شیر باعث تغذیه پوست میشه و عسل در حفظ رطوبت مورد نیاز پوست موثره. ویتامین e هم در تغذیه و ترمیم سولول های پوستی نقش داره.

 

ممنون که با زیبامون دات کام همراه بودید!

ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی و قابل حل در چربی است که می تواند سلامت و زیبایی شما را ارتقا دهد. این ویتامین شامل یک گروه از هشت ترکیباتی است که حاوی هر دو توکوفرول و توکوترینول هستند. ویتامین E به عنوان یک تقویت کننده سیستم ایمنی عمل می کند، گردش خون را بهبود می بخشد، قند خون را تنظیم می کند، سلامت قلب را ارتفا می دهد، از آسیب مغزی ناشی از سکته مغزی جلوگیری می کند و از بدن در برابر سرطان های خاص محافظت می کند. اما خواص ویتامین E برای پوست و مو چیست؟ برای فهمیدن پاسخ این سوال باید تا انتهای این مطلب مجله مرکز لیزر و زیبایی لیلی لند ما را همراهی کنید.

برخی از منابع غذایی حاوی ویتامین E عبارتند از:

این ویتامین خواصی نیز برای پوست و مو دارد. برای بهره مندی از خواص ویتامین E برای پوست و مو می توانید به راحتی کپسول این ویتامین را از داروخانه تهیه کرده و استفاده کنید. فراموش نکنید که مصرف این ویتامین برای برخی از افراد ممنوعیت دارذ. بنابراین قبل از مصرف آن به صورت گسترده حتما از پزشک سوال کنید.

ویتامین E دارای خواص آنتی اکسیدانی است که باعث تقویت فولیکول های آسیب دیده مو و جلوگیری از خوردگی بافت آن می شود. این خواص به نوبه خود باعث رشد موهای سالم می شوند. این ویتامین ریشه مو را محصور کرده و باعث می شود ضمن سالم تر ماندن، از پیری زودرس مو نیز جلوگیری شود.

خوردن غذاهای غنی از ویتامین E نیز برای تغذیه موها از داخل مفید است.

کپسول ویتامین ای روی پوست صورت

یکی دیگر از خواص ویتامین E برای پوست و مو این است که می تواند به درمان جای زخم کمک کند. این آنتی اکسیدان، پوست آسیب دیده را بهبود داده و  از تبدیل شدن آسیب به زخم دائمی جلوگیری می کند. علاوه بر این، خواص مرطوب کننده آن پوست را هیدراته نگه می دارد و به ترمیم بافت آسیب دیده کمک می کند.

شما می توانید از ویتامین E برای مبارزه با چین و چروک، لکه های ناشی از سن و نشانه های دیگر پیری استفاده کنید. ویتامین E دارای قدرت زیادی است که می تواند از آسیب ناشی از اشعه مضر خورشید و رادیکال های آزاد در محیط جلوگیری کند. این ویتامین حتی تولید کلاژن را افزایش می دهد که باعث افزایش خاصیت کشسانی پوست شده و مانع از بروز نشانه هایی مانند چین و چروک می شود.

شما می توانید از خواص ویتامین E برای پوست و مو برای درمان هیپرپیگمانتاسیون پوست نیز استفاده کنید. این عارضه سبب ایجاد لکه های نامنظم و تیره در تقریبا هر قسمتی از بدن می شود. این ویتامین به عنوان یک آنتی اکسیدان، می تواند آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید را کاهش دهد.

ویتامین E مرطوب کننده عالی برای خشکی دست است. این ویتامین کمک می کند که پوست شما نرم و مرطوب بماند. علاوه بر این، از تضعیف پوست جلوگیری می کند. بنابراین باعث می شود دستان شما دبرتر پیر شوند.

فرقی نمی کند که ترک های پوستی بر اثر حاملگی ایجاد شده است یا به دلیل کاهش و افزایش ناگهانی وزن. در هر صورت می توانید از ویتامین E برای پاک کردن علائم کشش پوست استفاده کنید.

این ویتامین دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی است که از فیبرهای کلاژن در پوست در برابر آسیب های رادیکال آزاد محافظت می کند. این عامل باعث ترویج قابلیت ارتجاعی پوست شده و ترک ها را درمان می کند.

یکی دیگر از خواص ویتامین E برای پوست و مو درمان ترک و خشکی لب ها است. روغن ویتامین E به عنوان یک مرطوب کننده لب عمل می کند و باعث می شود پوست آن صاف و نرم شود. جتی اگر لب ها از خشکی زیاد ترک خورده باشند نیز باز استفاده از این ویتامین راه حل درمانی شما است.

برای داشتن ناخن های قوی و بلند، ویتامین E را امتحان کنید. خاصیت مرطوب کننده این ویتامین کمک می کند تا ناخن های شما مرطوب و سالم بماند. علاوه بر این، این ویتامین یک راه حل موثر برای شکنندگی و ترک خوردن ناخن است.

شما می توانید از خواص ویتامین E برای پوست و مو جهت درمان درماتیت، که نوعی التهاب پوست است، استفاده کنید. ویتامین E می تواند از علائم درماتیت مانند التهاب، تورم، خارش، احساس سوزش و قرمزی جلوگیری کند. خواص آنتی اکسیدانی آن باعث بهبودی پوست آسیب دیده می شود.

مصرف غذاهای غنی با ویتامین E، مانند موارد زیر نیز به شما کمک می کند که این بیماری را در بدن کنترل کنید:

اگر موهای شما به علت استفاده بیش از حد از رنگ مو، شسوار و دستگاه های دیگر دچار موخورده شده است، ویتامین E راهکار درمانی شما است. این ویتامین می تواند آسیب به موهای شما را معکوس کند. همان طور که می دانید ویتامین E یک مرطوب کننده طبیعی است. به همین دلیل با قفل کردن رطوب در مو، موجب می شود که موخوره کم کم درمان شود.

می توانید یک ماسک مو با آووکادو که غنی از ویتامین E است تهیه کنید:

کانال تلگرام مرکز لیزر و زیبایی لیلی لند

اینستاگرام مرکز لیزر و زیبایی لیلی لند

خدمات مرکز لیزر و زیبایی لیلی لند

دروه های آموزشی مرکز لیزر و زیبایی لیلی لند

مجله لیزر و زیبایی لیلی لند از قدیمی ترین مجلات ارائه دهنده مقالات مراقبت و زیبایی است؛ که به معرفی طیف وسیعی از خدمات مرتبط با زیبایی می پردازد.

ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی و محلول در چربی می باشد که در سلامتی، زیبایی و جوان تر کردن شما نقش بسزایی را ایفا می کند. ویتامین E گروهی هشت تایی از توکوفرول ها و توکوترینول ها را گرد هم آورده است.

ویتامین E به تقویت سیستم ایمنی، گردش خون بهتر، تنظیم قند خون، حفظ سلامت قلب، جلوگیری از سکته و محافظت در برابر برخی از سرطان ها کمک می کند.

برخی از منابع غذایی غنی از ویتامین E عبارتند از: روغن زیتون، روغن نارگیل، آووکادو، اسفناج، تخم آفتابگردان، جوانه گندم، آجیل و غلات سسبوس دار.

فواید این ویتامین برای پوست و مو به خوبی مشخص شده و محصولات زیبایی دارای ویتامین E دارای مزایای بسیار زیادی می باشند.

کپسول ویتامین ای روی پوست صورت

شما می توانید براحتی از روغن ویتامین E و کپسول های ویتامین E برای افزایش زیبایی خود استفاده کنید.

ما در اینجا به بهترین فواید ویتامین E برای پوست و مو اشاره خواهیم کرد.

1. افزایش رشد مو

ویتامین E دارای خواص آنتی اکسیدانی می باشد که به ترمیم فولیکول های آسیب دیده مو و جلوگیری از خوردگی بافت ها کمک می کند و به نوبه خود به افزایش رشد مو کمک می کند.

همچنین ویتامین Eبه طور قابل توجهی به سالم تر و درخشان تر شدن موها (از ریشه تا بدنه مو) کمک می کند و از سفید شدن پیش از موعد موها جلوگیری می کند.

طرز استفاده:

2. از بین بردن اسکار (جای زخم)

یکی از فواید ویتامین E برای افزایش زیبایی قابلیت آن برای از بین بردن جای زخم می باشد. ویتامین E به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی بهبود پوست آسیب دیده را تسریع می کند و اسکارها را از بین می برد.

به علاوه خاصیت مرطوب کنندگی ویتامین E به حفظ رطوبت پوست و ترمیم بافت آسیب دیده کمک می کند.

طرز استفاده:

3. از بین بردن چین و چروک ها

شما میتوانید از ویتامین E برای مبارزه با چین و چروک ها، لکه ها و دیگر نشانه های پیری استفاده کنید. ویتامین E می تواند آسیب های ناشی از تابش خورشید را بهبود بخشد و رادیکال های آزاد (از عوامل ایجاد کننده پیری و بیماری ها) را در محیط آزاد کند.

ویتامین E می تواند تولید کلاژن (که باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود) را افزایش دهد و از ایجاد نشانه های پیری مانند چین و چروک ها جلوگیری نماید.

طرز استفاده:

4. درمان هیپرپیگمنتاسیون یا لکه های تیره پوست

شما می توانید از ویتامین E برای درمان هیپرپیگمنتاسیون پوست که باعث غیریکنواخت شدن رنگ پوست و ایجاد لکه های تیره روی اکثر قسمت های پوست می شود، استفاده کنید. ماسک های مخصوص لکه های تیره پوست

ویتامین E به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی می تواند آسیب های ناشی از اشعه ماورای بنفش خورشید را از بین ببرد.

طرز استفاده:

5. نرم کردن دست های خشک و زبر

ویتامین E یک مرطوب کننده عالی برای دست های خشک و زبر می باشد و به نرمی و رطوبت پوست کمک می کند. به علاوه ویتامین E از ضعیف و آویزان شدن پوست (که باعث می شود دست ها پیر به نظر برسند) جلوگیری می کند.

طرز استفاده:

6. از بین بردن ترک های پوستی

ممکن است به علت افزایش یا کاهش وزن ناگهانی یا بارداری ترک هایی بر روی پوست تان ایجاد شود که شما می توانید با استفاده از ویتامین E این ترک های زشت و ناخوشایند را ازبین ببرید. درمان های دیگر ترک های پوستی

ویتامین E دارای خواص آنتی اکسیدانی زیادی می باشد که فیبرهای کلاژن پوست شما را از آسیب های ناشی از رادیکال آزاد محافظت می کند.

طرز استفاده:

7. درمان خشکی و ترک های لب

ویتامین Eبرای درمان لب های خشک و ترکدار بسیار موثر می باشد. روغن ویتامین E باعث نرمی، لطافت، انعطاف پذیری و مرطوب شدن لب می شود و همچنین تیرگی لب ها را برطرف می کند و باعث رنگ قرمز طبیعی آنها می شود.

طرز استفاده:

کپسول ویتامین ای روی پوست صورت

8. تقویت ناخن

برای داشتن ناخن های قوی و بلند از ویتامین E استفاده کنید. خواص مرطوب کنندگی آن به سلامت ناخن ها کمک می کند و یک راه حل موثر برای ترک و خشکی ناخن می باشد.

 طرز استفاده:

9. درمان درماتیت

شما می توانید از ویتامین E برای درمان درماتیت که یک التهاب پوستی می باشد استفاده کنید. ویتامین E باعث تسکین علایم درماتیت مانند التهاب، تورم، خارش، سوزش و قرمزی می شود. خواص آنتی اکسیدانی ویتامین E باعث درمان سریع پوست آسیب دیده می شود.

طرز استفاده:

10. درمان موخوره

اگر موهای شما به دلیل استفاده بیش از حد از رنگ مو و سشوار دچار موخوره شده است از ویتامین E برای درمان آن استفاده کنید. ویتامین E باعث ترمیم آسیب های وارد شده به مو می شود و به درخشان شدن موها، تغذیه موها و درمان موخوره کمک می کند.

طرز استفاده:

توجه:

 

 

سلام، حالا واقعا ویتامین e اینقد مفیده!
کسی تا حالا استفاده کرده که براش مفید بوده باشه…

با سلام خدمت شما.میتونم بپرسم ویتامین ای واسه ی سفت شدن پوست،و پر شدن صورت هم اثربخشی داره یا نه؟؟؟با تشکر.

بله من از ویتامین e استفاده کردم واقعا عالیه حتی میتونید قرص ویتامین e رو خرد کنین بعدش یکم با اب مخلوط کنید تا به شکل خمیر در بیاد اگه این و به لبا بمالید لباتون به طرز جالبی متورم میشه

عالی عالی متشکرم

عالی عالی متشکرم

باید اون مواد داخل کپسول استفاده کنیم یا بخوریم

ممنون از اطلاعاتتان

سلام من تازه کاشت مو کردم؛واسم کپسول ویتامین
ای نوشتن؛میخوام بدونم یعنی اینقدر مفیده!

اولا خوردن ویتامین ای خوبه البته درست و به اندازه . چون هر ویتامین زیاد در بدن اسیب هایی می رساند در ضمن عالیه اگه به جا بخوری چون پوست ومو از درون بدن ترمیم بشن بهتر تا از بیرون . زدنش نرم میکنه پوست رو البته طولانی نزدم چون پوست صورت رو نباید با هرچی امتحان کنیم .درضمن پوست رو سفت هم میکنه

یعنی لکهای سیاه دور لب را از بین میبره؟؟

روغن ویتامین ای واسع پرپشتی مژه ها تاثیر داره؟

سلام
من ۶ماه استفاده کردم البته با زرده تخم مرغ محلی یا تخم اردک مخلوط کردم و هفته ای دو بار به مژه ها و موهام زدم واقعا معجزه کرده حتما استفاده کنید

بد نبود

عالی

سلام راستش من مشکلات پوستی زیادی دارم تقریباهمرو
امیدوارم بکارم بیاد

ممنون از مطالبتون

سلام باتشکراز شما مطالبتون واقعا حالب و مفیده ببخشید میخواستم بدونم برای رفع چروک های پیشانی و اطراف چشم ویتامین ای مفیده و طرز استفاده اش چطوری باشه بهتره؟

سلام واقعا عالیه من هرشب یک کپسول رو روی صورتم می مالیدم همه جوشها ولکه ها رفت اما تا چند ماه استفاده کنید تا تاثیرشو ببینید

سلام برای مرد یا زن ویتامین ای فرقی میکنه

ویتامینeبرای بزرگ شدن سینه هاهم تاثیری داره

لک صورت چی؟

سلام ی سئال داشتم…نمیشه روزی ی دونه قرصشو خورد ب جای این کارا؟؟؟

ویتامین ای واقعا مشکل شقاق و همورید مرا حل کردی . بیماری که هرچی پماد و دارو استفاده کردم درمان نشد ولی ویتامین ای حلش کرد نشد

سلام رفیق چه جوری توضیح میدی دمت گرم

سلام..ویتامینeتاثیری روی جوش صورت داره یان

عالی بود

ایا کسی که موهاش در اًر شیمی درمانی ریخته وبهد به صورت تیکهای در امده تجربهای استفاده از ویتامین ای رو دیده

سلام چند بار در هفته از ویتامین ای استفاده کنم

لطفا بگین هرروز مصرف کنیم یعنی بخوریم یاضرر داره

سلام واسه جای جوش نوجوانیم خوبه؟؟

سلام ..موهام ریخته شده واسه رویش مجددو پرحجمی تاثیرداه آیا؟

سلام .سوالم اینه که ویتامین ای برای جای جوش چقدر موثره. چه جوری استفاده کنیم.چه مدت .جای جوشی که عمیق شده.مرسی

دارم استفاده میکنم ببینم چی میشه.

سلام.من از ویتامین Eبرای خشکی صورت استفاده میکنم .وراضی هستم.

مصرف این کپسول باید چند بار در هفته باشه?

سلام بسیار عالی بود فقط درهفته چندبار باید از ویتامین eاستفاده کرد

سلام ببخشید روغن ویتامین Eباید از کجا تهیه کنیم؟قرسشو نمیخوام روغنشو میخوام

سلام ایا بر برجستگی لب ها تاثیر داره کپسولش؟

کسی برا ریزش مو استفاده کرده که خوب باشه یا نه

سلام من خیلی وقته که استفاده میکنم چه به صورت اینکه کپسول رو به صورتم میمالم یا اینکه میخورم واقعا خوبها

ممنون از اطلاعات مفيدتون

ممنون عالی بود

من روغن داخل کپسول و برای لکه های جای جوش استفاده کردم.واقعا عالی بود تاثیر داشت.

ویتامین ای ایرانیش خوبه یا خارجیش؟؟

من برای چروک زیر چشم استفاده کردم
واقعا عالی بود

برای چروک و جوش صورت واقعا عالی بو

من روغن داخل کپسول رو برای مدت کوتاهی شب ها روی صورتم میمالیدم و میخوابیدم تا صبح. توی همون مدت کوتاه تاثیر داشت و پوستم خیلی شفاف شد

ببخشید من ویتامین eگرفتم برا ترک پام.میخاستم بپرسم باید بخورم یا بترکونم رو پوست ماساژ بدم؟

سلام دوستان،نه اصلا ضرر نداره ویتامین برای همه لازمه روزی یکیشو بخورید،شبم ی دونش رو باز کنید و مایع داخلش رو بزنید به صورت،عاااااااالی جواب میده حتی باعث پر شدن صورتم میشه من هر روز میخورم

عالیه عااالی

برای آگاهی از جدیدترین اخبار پارسی ونوس در خبرنامه عضو شوید

امر مسلم این است که سلامتی خانواده ها و جوامع به سلامتی زنان گره خورده است، بیماری یا سلامت یک زن، تاثیر جدی و گسترده ای را بر روی سلامت فرزندان، خانواده و جامعه خواهد داشت. شعار زنان سالم، جهان سالم، در برگیرنده این حقیقت است که زنان به عنوان متولی یا مسوول سلامت خانواده، نقش حیاتی را در حفظ سلامت جامعه بازی می کنند.

امروزه با توجه به اهمیت زیبایی پوست به ویژه پوست صورت، اکثر افراد بیش از گذشته به دنبال مرطوب کننده‌ها و ماسک‌های صورت به منظور شادابی و زیبایی پوست خود هستند. یکی از موادی که در اکثر محصولات زیبایی کاربرد فراوانی دارد، روغن ویتامین E است. ویتامین E، از جمله ویتامین های محلول در چربی به شمار می‌آید که شامل انواع توکوفرول‌ها و توکوتریانول‌ها است. این ویتامین بخش مهم و مفیدی از رژیم غذایی انسان را تشکیل داده و خواص زیادی برای آن ذکر شده است. از جمله موارد مصرف این ویتامین، کاربرد آن در اکثر کرم های پوستی است و در زمان مصرف موضعی، در مقادیر کم از سطح پوست نفوذ کرده و خاصیت آنتی اکسیدانی خود را القا می‌کند. اگر پوست شما دچار جراحت، آکنه یا هرگونه آسیب شده و نیاز به ترمیم دارد، ممکن است به منظور به حداقل رساندن زخم ها، تمایل به استفاده از محصولات ترمیم کننده پیدا کنید. در ابتدا شما باید به پزشک خود مراجعه نموده و با او‌ مشورت کنید. در کنار توصیه های پزشکی، می توانید از خواص بی نظیر روغن ویتامین E نیز در سلامت و زیبایی پوست خود بهره مند شوید. این ویتامین یک تغذیه کننده پوست و آنتی اکسیدان قوی است که خواص فوق العاده ای برای پوست شما دارد و مانند یک ماده جادویی روی پوست شما عمل می‌کند. در واقع کپسول ویتامین E به درخشندگی پوست کمک زیادی می‌کند. با این اوصاف، این سوال پیش می‌آید که چگونه ویتامین E اثرات مفید خود را بر پوست اعمال می‌‌کند؟

پس با سلامگ همراه باشید تا در ادامه به برخی از دلایل استفاده از این ویتامین و شیوه ساخت واستفاده از بهترین ماسکهای صورت غنی از ویتامین E را بیاموزیم:

 

 

 

کپسول ویتامین ای روی پوست صورت

همانطور که گفته شد، ویتامین E حاوی آلفا توکوفرول‌ است که خاصیت قوی آنتی اکسیدانی در بدن ایفا می‌کند و پوست شما را از آسیب مولکول‌های مضری به نام رادیکال های آزاد حفظ می‌کند.

 

 

 

مطالعات نشان می‌دهد افرادی که دچار آکنه های بدخیم شده‌اند، غلطت پلاسمایی ویتامین E در آن ها پایین است‌. به همین دلیل ویتامین E  به درمان آکنه و آکنه‌های ناشی از زخم سرعت می‌بخشد. 

 

 

 

به منظور مقابله با اثرات اشعه ماورابنفش خورشید، ویتامین E به همراه ویتامین C اثرات محافظت کننده ای بر پوست شما دارد.

 

 

 

مطالعات ثابت کرده‌اند، ویتامین E در بدن خاصیت ضد التهابی دارد که این خاصیت  پوست شما را در برابر عوامل التهابی و تخریب سلولی  و آسیب های محیطی حفظ کرده و باعث روشن شدن پوست صورت می‌شود.  

 

 

 

ویتامین E چه از طریق مصرف کپسول‌های حاوی روغن و چه از طریق مرطوب کننده‌های صورت، می‌تواند به هیدراته شدن پوست و آب رسانی به آن کمک کند و پوست شما را مرطوب، نرم و شفاف نگه دارد.

 

 

 

امروزه خواص متعدد ویتامین E بر کسی پوشیده نیست و با توجه به اینکه اکثر محصولات پوستی از جمله کرم‌های ضد آفتاب، سرم های ضد پیری، ماسک‌های صورت و مرطوب کننده‌ها، حاوی ویتامین E هستند.

 

حتماً بخوانید: راهکارهای طبیعی برای داشتن صورتی پُر و جوان

 

با وجود این همه خواص ویتامین E برای پوست، حتماً علاقمند هستید که بدانید چگونه می‌توانید ماسکهایی برای شادابی و شفافیت پوست خود با بهره گیری ازخواص این ویتامین درست کنید. در ادامه شیوه ساخت و نحوه استفاده از 5 ماسک فوق‌العاده برای صورت را مشاهده می‌کنید:

 

این ماسک صورت نه تنها چین و چروک صورت را از بین می‌برد، بلکه پوست شما را نیز شفاف می‌کند. ماست به همراه ویتامین E تمامی منافذ پوست شما را پاک کرده و خاصیت ارتجاعی آن را بهبود می‌بخشد. اسید لاکتیک ‌موجود در ماست، پوست را مرطوب‌ کرده و لکه ها و نقاط تیره پوست را کاهش می‌دهد. شربت لیمو نیز به عنوان یک ماده روشن کننده پوست عمل می‌کند. به سادگی می‌توانید این ماسک عالی را برای خود در منزل آماده کرده و استفاده کنید. 

 مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک لیموعسل:

۲ قاشق چای خوری روغن ویتامین E

۲ قاشق غذاخوری ماست

۱ قاشق چای خوری شربت لیمو

گلاب و پد کتانی

 روش تهیه ماسک لیمو، ماست، عسل:

۲-۳ عدد کپسول ویتامین E را برداشته و برش دهید تا روغن آن ها خارج شود. تمامی موادی که در لیست بالا اشاره شده است را در ظرفی پاکیزه ریخته و با یکدیگر مخلوط کنید. صورت خود را با گلاب و پد کتانی پاک کنید و حالا ماسک صورت را روی پوستتان قرار داده و ماساژ دهید. اجازه بدهید ماسک روی صورت خشک شود سپس با آب سرد بشویید. این کار را ۲ بار در هفته انجام دهید تا از خواص بی‌نظیر قوی ترین ماسک روشن کننده پوست بهره‌مند شوید. 

 

کپسول ویتامین ای روی پوست صورت

 

شیر سلول های پوستی شما را تغذیه می‌کند، در حالی که عسل خاصیت مرطوب کنندگی دارد. ویتامین E نیز خاصیت ترمیم کنندگی سلول های آسیب دیده را دارد.

   مواد مورد نیاز یرای تهیه ماسک شیر وعسل:

۲ عدد کپسول ویتامین E

۲ قاشق غذاخوری عسل

۲ قاشق غذاخوری شیر

  روش تهیه ماسک شیر و عسل:

تمامی مواد لیست بالا را در داخل ظرف با یکدیگر مخلوط کنید سپس مخلوط را بر پوست صورت بگذارید و به آرامی با انگشتان دست صورت را ماساژ داده و اجازه دهید به تدریج  خشک شود.  بعد از نیم ساعت، صورت خود را با آب ولرم بشویید، بعد از خشک کردن  با یک مرطوب کننده پوست صورت را ماساژ دهید. این ماسک را می‌توانید سه بار در هفته مورد استفاده قرار دهید.

 

  

گلیسیرین به عنوان جذب کننده رطوبت و نرم کننده پوست به همراه ویتامین E پوست را شفاف می‌کند. ویتامین E نیز خاصیت ترمیم کنندگی و احیا سلول های آسیب دیده را دارد.

 مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک گلیسرین و گلاب:

۱ عدد کپسول ویتامین E

۱ قاشق چای خوری گلاب

۱ قاشق چای خوری گلیسیرین

 روش تهیه ماسک گلیسرین و گلاب:

تمامی مواد ماسک را با یکدیگر مخلوط کنید، با استفاده از نوک انگشتان دستتان آن را روی صورت پخش کنید و به آرامی ماساژ دهید. بعد از۴ الی ۵ ساعت یا بعد از یک شب، صورت خود را با آب سرد بشویید. از این ماسک می توانید دو تا سه بار در هفته استفاده کنید.

 

 

همانطور که گفته شد، ویتامین E غنی از آنتی‌اکسیدان هایی است که سلول های پوستی را در برابر آسیب اکسیدان ها حفظ نموده و به همراه آلوئه ورا منجر به لکه بری پوست و کاهش نقاط تیره رنگ می‌شود.

  مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک آلوئه ورا برای لکه های صورت:

۲عدد کپسول ویتامین E

۱ قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا و روغن ویتامین E را درون ظرفی ریخته و خوب بهم بزنید. مخلوط به دست آمده را دقیقا روی نقاط تیره پوست و لکه‌ها قرار دهید. بعد از گذشت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه، صورت را با آب ولرم بشویید. سه بار در هفته می توانید از این ماسک فوق العاده برای از بین بردن لکه های پوستی استفاده کنید.

 

  

استفاده از روغن زیتون به حفظ رطوبت پوست صورت و تقویت بازسازی سلول‌های مرده کمک نموده و به همراه ویتامین E، سلول های آسیب دیده پوست را ترمیم می‌کند. به همین خاطر سبب کاهش لکه‌های تیره پوست و جلوگیری از رنگدانه ای شدن آن می‌شود.

مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک روغن زیتون:

۱عدد کپسول ویتامین E

۲ قاشق چای خوری روغن زیتون

 روش تهیه ماسک روغن زیتون:

روغن زیتون و روغن کپسول ویتامین E را با یکدیگر مخلوط کنید‌ سپس با استفاده از نوک انشگتان دست، صورت را با ترکیب روغنی به آرامی ماساژ دهید. اجازه بدهید برای حداقل یک ساعت یا تمام طول یک شب روی پوست صورت بماند. سه بار در هفته می‌توانید از این ترکیب استفاده کنید.

 

 

 

امروزه دسترسی به انواع فرم های حاوی ویتامین E، شامل کپسول‌ها، سافت ژل‌ها و حتی قرص ها در اکثر داروخانه ها فراهم شده است. ترکیبات موجود در کپسول‌های ویتامین E می‌توانند به صوت طبیعی یا مصنوعی باشند. فرم طبیعی این ویتامین شامل آلفاتوکوفرول است که خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد و بدن این فرم را به سرعت به خود جذب می‌کند. فرم مصنوعی این ویتامین شامل هشت فرم مختلف با ساختمان شیمیایی مشابه است. فرم های طبیعی این ویتامین با عناوین دی _آلفا توکوفریل استات، دی_آلفا توکوفرول یا دی _آلفا توکوفریل سوکسینات مشخص می‌شوند. به منظور جذب بهتر و سریع تر ویتامین E  بهتر است از فرم های حاوی آلفا توکوفرول استفاده کنید. پس در هنگام خرید به برچسب روی آن توجه کنید.

 

 

 

 

سلاموز یک فضای آموزشی آنلاین در خصوص مباحث مرتبط با سلامتی برای افرادی است که می خواهند بهتر و سالم تر زندگی کنند. شعار ما “بیاموز تا سالم باشی” بیانگر فلسفه ی وجودی ماست.

فواید روغن ویتامین E بر روی صورت

روغن ویتامین E برای چین و چروک و لکه‌های پیری

پاک کننده خوب

مرطوب کننده عالی

کپسول ویتامین ای روی پوست صورت

درمان آفتاب سوختگی

بهبود جای زخم‌های جراحی

التیام زخم خشکی لب و ترک خوردگی بر اثر سرما

محو شدن خال مادر‌زادی

کپسول ویتامین ای روی پوست صورت
کپسول ویتامین ای روی پوست صورت
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *