کم کاری تیروئید چه تاثیری بر روی جنین دارد

کم کاری تیروئید چه تاثیری بر روی جنین دارد
کم کاری تیروئید چه تاثیری بر روی جنین دارد

دقایقی قبل رئیس جمهور کشورمان در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان آخرین وضعیت استان پیرامون بارندگی های اخیر ، آبگیری  سدها، تردد و شرایط راههای ارتباطی ،خدمات رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی ،کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم ،خدمت رسانی پلیس در تامین امنیت ترافیک  را جویا شد.

اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار ایسنا از منابع خبری محلی و برخی دستگاه های خدمات رسان و امدادی حاضر در بنادر مسافری پل و لافت…

در حالی که سیل و باران های شدید در نقاط مختلف کشور، نوروز امسال را به کام تعداد زیادی از هموطنانمان تلخ کرده است، آرامش کامل…

رئیس مرکز بهداشت بندرعباس گفت: به منظور حفظ سلامت همشهریان و مسافران نوروزی نظارت بر واحد‌های صنفی تهیه و عرضه مواد غذایی…

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس برابر تیم قعرنشین مس شهر بابک نتیجه را واگذار کرد.کم کاری تیروئید چه تاثیری بر روی جنین دارد

خبرگزاری ایسنا در راستای رسالت های خود در معرفی استان هرمزگان، اقدام به انتشار سلسه گزارش هایی از شهرستان های این استان کرده است تا در شناساندن این مناطق نیز گامی برداشته باشد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: از ابتدای آغاز طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تاکنون ۷۱ هزار مسافر از خدمات ایستگاه های سلامت بهره مند شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از ممنوعیت تردد و خروج موتورسیکلت و وانت بار حامل مسافر در قسمت بار در روز 13 فروردین خبرداد.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی یکی از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی کرده بود خبر داد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان هرمزگان به تشریح جزئیات سوختگی دو خدمه لندینگ کرافت در بندرلافت پرداخت.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از ممنوعیت صادرات پیاز و سیب زمینی خبر داد.

مسئول برگزاری اردوی راهیان نور دریایی خلیج فارس گفت: از آغاز اردوی راهیان نور تاکنون بیش از ۶ هزار نفر از مناطق عملیاتی خلیج فارس و جزیره هرمز بازدید کرده اند.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با بیان اینکه از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۶۴۰ هزار مسافر وارد شهرستان قشم شده اند، گفت: مسافران از سه مبداء فرودگاه، بندر شهید حقانی بندرعباس و اسکله پل بندر خمیر وارد جزیره قشم شدند.

خبرگزاری ایسنا در راستای رسالت های خود در معرفی استان هرمزگان، اقدام به انتشار سلسه گزارش هایی از شهرستان های این استان کرده است تا در شناساندن این مناطق نیز گامی برداشته باشد.

از آغاز اردوی راهیان نور تاکنون بیش از ۶ هزار نفر از مناطق عملیاتی خلیج فارس و جزیره هرمز بازدید کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: تردد بیش از ۷ میلیون و ۳۵۰ دستگاه خودرو از ابتدای تعطیلات نوروزی درمحور‌های مواصلاتی هرمزگان ثبت شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: وقوع تخلفات حادثه ساز، سبقت و سرعت غیر مجاز در جاده‌های استان ممنوع است و با هرگونه تخلف برخورد جدی می‌شود.

با وجود ممنوع بودن
ورود خودرو به ساحل سورو در ایام نوروز با وجود اقدامات صورت گرفته از سوی مسولین،
همچنان شاهد عبور و مرور خودرو و موتور سیکلت در این ساحل هستیم، هرچند موحدی، معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس چندی پیش اعلام کرد: پس از بروز مشکلات متعدد ناشی از ورود خودرو به ساحل و مسدود کردن ورودی‌های ماشین‌رو این منطقه با هماهنگی اهالی و معتمدین محله، عده‌ای ناشناس با ورود به ساختمان اداری  یکی از ناحیه‌های شهرداری منطقه سه، کارکنان این بخش را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

کارشناس اداره کل هواشناسی
هرمزگان گفت: امروز شاهد پایداری وضعیت جوی و دریایی در استان خواهیم بود.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان از
افزایش ۲۷ درصدی ارتباط ثابت و همراه در نوروز ۹۸ خبرداد و اضافه کرد: امیدوارم مردم
استان در کنار گردشگران بتوانند نیازهای ارتباطی خود را تامین و شبکه پایداری
داشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا در راستای رسالت خود در معرفی استان هرمزگان اقدام به انتشار سلسله گزارش‌هایی از شهرستان‌های این استان کرده است تا در شناساندن این مناطق نیز گامی برداشته باشد.

کم کاری تیروئید چه تاثیری بر روی جنین دارد
کم کاری تیروئید چه تاثیری بر روی جنین دارد
10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *