چه قرصی برای لرزش دست خوبه

مشاوره متنی
شروع قیمت از رایگان


ویزیت ویدئویی
شروع قیمت از 19،5 تومان


نوبت حضوری
رزرو آنلاین و قطعی نوبت حضوری

چه قرصی برای لرزش دست خوبه


۱۵:۱۶:۵۳ ۱۳۹۴/۱۱/۲۵


۱۸:۰۷:۱۵ ۱۳۹۴/۱۱/۲۸


۱۸:۰۷:۱۵ ۱۳۹۴/۱۱/۲۸


۱۵:۵۰:۱۶ ۱۳۹۵/۰۱/۱۴


۱۵:۵۰:۱۶ ۱۳۹۵/۰۱/۱۴

دکتر بهروز نیک
(متخصص نورولوژی(مغز و اعصاب و ستون فقرات) و فلوشیپ نوروفیزیولوژی)

سلاملرزش دست ارثی معمولا مقاوم به درمان است ولی امکان کمتر کردن ان وجود دارد

سوال قبل


فرکشنال آر اف

سوال بعد


درد زانو

شما هم سوال مشابهی دارید؟ از بین صدها پزشک با دانش و با تجربه زوپ سوال خود را بپرسید یا وقت ویزیت ویدئویی یا حضوری خود را رزرو کنید.


بیهوشی جالب

۰۱:۱۵:۰۸ ۱۳۹۷/۰۸/۱۹

سلام یک روشی هست که ده تا نفس عمیق میکشیم بعد یک نفر رگ های کناری گردن رو میگیره برای چند ثانیه و یه حالت بیهوشی باهال برای فرد ایجاد میشه میخواستم بدونم علت چیه ضرر هاش و چه خطراتی داره


سردرد

۲۳:۰۹:۱۴ ۱۳۹۷/۱۱/۰۵

سلام خسته نباشید .من بیماری میگرن دارم ودکتر متخصصم برام قرص نوشته ولی بعد از مصرف این قرص ها معدم ورم کرده ودچار یبوست میشم .پیش دکتر گوارش رفتم گفته نباید قرص های پروفن دار بخوری .الان باید چیکار کنم.


ام اس

۰۹:۰۸:۵۵ ۱۳۹۷/۰۷/۲۵

سلام دکتر. من به دلیل محدودیت مالی توانایی مراجعه به پزشک رو ندارم. اگر امکانش هست پاسخ سوال بنده رو بدید ممنون میشم. من متاهلم زنم 23 سالمه
من از یک سال پیش دچار خشکی پوست به خصوص ناحیه واژن شدم دکتر تایید کرد هیچ نوع عفونتی نیس و حساسیته. این ادامه داشت تا من سر گیجه های شدید و گز گز دست و پا و سوت کشیدن گوش و تورم و درد گلو احساس سخت قورت دادن غذا و اضافه وزن و دردهای شدید مفاصل و خالی کردن زانو تنگی نفس و احساس خستگی شدید هم دچار شدم. آزمایش خون کلی دادم و بردم دکتر تایید کردن که در سلامت کامل جسمی ام در آزمایش برام سونوی گلو نوشت و گفت گلوت هم چیزی دیده نمیشه. گفت من ارجاعت میدم به متخصص مغز و اعصاب. من ولی دیگه پولی نمونده برام که برم پیش متخصص جناب دکتر کمکم کنید.
در آزمایش تنها چیزایی که دکتر گفت این بود ک ویتامین دی 3 و کلسیم پایینه و سدیم بالاس که اینا بیماری نیستن و دا و هم نداد جز کلرودیازپوکساید و ژلوفن 8!!!!


دچار درد عصبی شدم

۱۹:۱۵:۲۴ ۱۳۹۷/۰۹/۱۲

سلام وقت بخیر من هشت ماهه از درد رنج می کشم ام آر آی من سالمه درد سوزشی در بالا تنه تمام قفسه سینه شکم و کمرم دچار شدم وقتی راه میرم درد ندارم ولی وقتی به پشت دراز می کشم درد احساس می کنم و احساس سوزش و گز گز می کنم تشخیص دکتر درد عصبی هست ولی دارو هم مصرف می کنم بهبود پیدا نمی کنم چنان درد وحشتناکی که قابل توصیف نیست بر اثر انرژی که یک درمانگر انرژی از راه دور به من دادند دچار این مشکل شدم آیا این مشکل درمان قطعی داره؟ همین جوری من درد می کشم خواهش میکنم لطفا بفرمایید من برای درمان چکار کنم و به چه پزشکی مراجعه کنم


شکستگی مهره کمر

۰۲:۳۰:۳۴ ۱۳۹۷/۰۶/۱۷

سلام جناب دکتر. من ورزشکارم. مدتیه کمرم درد میکرد اعتنایی نمیکردم تا اینکه چند روز پیش رفتم دکتر و با دیدن عکس رادیولوژی گفت دوتا از مهره هام شکسته و گفت مال چندین ماه قبله. مقداری دارو مسکن و ضد التهاب و شل کننده عضلات داد و گفت سه هفته استفاده کن اگر خوب نشد برو پیش جراح مغز و اعصاب. سوال من این است ایا چون شکستی کهنه شده بازم هم صد درصد درمان میشود و من باز هم میتونم ورزش کنم؟ و اینکه چقدر طول میکشه خوب شود؟
اگر امکان دارد اطلاعاتی درباره سبک زندگی فیکس کردن کمر و یا اب درمانی بدهید تا هر چه زود تر خوب شوم. تورو خدا بگین که چند ماه دیگه میتونم تمرینمو شروع کنم

استفاده از زوپ همانند مشاوره تلفنی یا تلگرامی با پزشکان هرگز جایگزین مراجعه حضوری به پزشک و معاینه فیزیکی نمی گردد و صرفاً به عنوان ابزار مکمل ویزیت حضوری جهت ارتقاء کیفیت تجربه درمان و آگاهی جامعه می باشد.

دارو درمانی برای لرزش اساسی : زمانی که لرزش اساسی به‌طور مشخص در فعالیت‌های روزانه اختلال ایجاد می‌کند، دارو درمانی طولانی مدت لازم است. شایع‌ترین داروهایی که برای لرزش اساسی استفاده می‌شوند شامل بتا بلاکر‌ها مثل پروپرانولول و یک داروی صرع به میزولین (پریمیدون) می‌شود.

Topamax) Topiramat) داروی دیگری است که برای صرع و میگرن استفاده می‌شود و ممکن است برای بعضی از افراد مفید باشد.

با استفاده از داروهای مذکور، افراد با لرزش اساسی ممکن است در فعالیت‌هایی مثل خوردن یک استکان نوشیدنی یا استفاده از قاشق و چنگال، در توانایی کنترل حرکات‌شان، بهبود داشته باشند. فعالیت‌های دقیق‌تر حرکتی مانند نخ کردن یک سوزن ممکن است برایشان مشکل باشد به هر حال برای اکثر افراد، رعشه اساسی ناتوان‌کننده نیست.

پزشک شما براساس تاریخچه دارویی شما، بهترین درمان را برای شما مشخص می‌کند. هدف درمان این است که بیشترین بهبودی در حرکات شما به همراه کمترین عوارض جانبی دارویی اتفاق بیفتد.

برای افرادی که لرزش اساسی ملایمی دارند، دارو درمانی معمولاً لازم نیست. رعشه‌ها معمولاً با کم کردن استرس‌های ذهنی و مصرف نکردن موادی مانند کافئین و نیکوتین (که باعث افزایش رعشه می‌شوند)، کمتر می‌شود.

چه قرصی برای لرزش دست خوبه

در موقعیت‌های اجتماعی و در فعالیت‌های اجتماعی، این افراد می‌توانند به توصیه پزشک یک بتابلاکر یا مقدار کمی الکل استفاده کنند. اگرچه مصرف الکل می‌تواند رعشه‌ها را کمتر کند، ولی خطر افزایش مصرف آن وجود دارد.

بتابلاکر ایندرال (پروپرانولول) بیش از ۴۰ سال است که برای درمان لرزش اساسی استفاده می‌شود. بتابلاکرهای دیگر مانند لوپرسور هم ممکن است مؤثر باشند.

این‌که دقیقاً ایندرال چگونه باعث کاهش رعشه می‌شود معلوم نیست ولی احتمالاً باعث مهار رسیدن تحریکات به عضله می‌شود تقریباً ۵۰ تا ۶۰ درصد کسانی که ایندرال مصرف می‌کنند، مقداری بهبودی در عملکردشان احساس می‌کنند ولی سرکوب کامل رعشه اتفاق نمی‌افتد. بیشترین بهبودی‌ها برای لرزش دست و لرزش صدا ایجاد می‌شود. دارو ممکن است براساس فرمولاسیون آن، یک یا دو بار در روز استفاده شود.

تجویز بتابلاکرها برای همه‌ی کسانی که رعشه ذاتی دارند مناسب نیست. عوارض این داروها شامل:

بعضی از این موارد ممکن است موجب قطع مصرف دارو شود. در این مواقع باید با پزشک‌تان تماس بگیرید:

زمانی که شما ایندرال مصرف می‌کنید، پزشک شما باید ضربان قلب و فشار خون شما را کنترل کند. به‌طور کلی ایندرال می‌تواند در طولانی مدت باعث کاهش رعشه‌ها شوند ولی حدود ۱۰% افراد بعد از یک سال به دارو مقاومت نشان می‌دهند (اثر دارو کمتر می‌شود) در این موارد پزشک شما می‌تواند داروهای دیگری را جایگزین کند.

میزولین (پریمیدون) یک داروی ضدتشنج است که برای درمان لرزش اساسی هم استفاده می‌شود. این دارو برای افرادی که لرزش دست دارند مفیدتر است. گرچه مشخص نیست این دارو چگونه عمل می‌کند اما به نظر می‌رسد به اندازه ایندرال در کاهش چشمگیر رعشه در اکثر افراد مؤثر است. ولی عده‌ای ممکن است بعد از مدتی حدود ۱ سال نسبت به دارو مقاوم شوند.

در موارد، میزولین به افرادی داده می‌شود که ایندرال برایشان مؤثر نبوده است همچنین به عنوان داروی کمکی به همراه ایندرال برای اثرگذاری بیشتر، تجویز می‌شود.

میزولین ممکن است عوارض جانبی ناخواسته در چند روز اول شروع درمان داشته باشند. ولی این عوارض در طول مدت مصرف دارو کمتر می‌شوند. عوارض این دارو شامل:

عوارض جدی و خطرناک بر اثر این دارو نادر است ولی ممکن است شامل مشکلات سلول‌های خونی و مغز استخوان شود. پزشک شما تعداد سلول‌های خونی شما را هر ۶ تا ۱۲ ماه یکبار چک می‌کند تا مشکلات احتمالی مشخص شوند. میزولین با فنو باریتال‌ها تداخل دارویی دارد پس نباید این دو دارو با هم مصرف شوند.

قبل از مصرف میزولین حتماً چنین مواردی را به پزشک‌تان بگویید:

به علاوه تا زمانی که میزولین مصرف می‌کنید نباید از نوشیدنی‌های الکلی استفاده کنید. مصرف دارو را ناگهان قطع نکنید و بدون مشورت با پزشک، از برندهای دیگر دارو استفاده نکنید.

توپاماکس به صورت  گسترده در درمان صرع و میگرن استفاده می‌شود. خیلی از پزشکان آن را برای لرزش اساسی هم تجویز می‌کنند. این مهم است که شما مصرف این دارو را با دوزهای کم شروع کنید و کم‌کم دوز را بالا ببرید تا از خواب‌آلودگی جلوگیری کنید. خیلی از بیماران ممکن است سطوحی از مشکلات روانی را تجربه کنند که حتماً باید در مورد دوز داروها با پزشک‌شان مشورت کنند. حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد بیماران دوزهای بالای دارو را تحمل نمی‌کنند.

متخصصان برای درمان کوتاه مدت لرزش اساسی که دست‌ها را درگیر کرده از نورونتین استفاده می‌کنند گرچه نحوه عملکرد دارو مشخص نیست. در موارد این دارو همراه با داروهای دیگر تجویز نمی‌شود. عوارض جانبی نورنتین نادر است و شامل:

برخی از مبتلایان به رعشه اولیه اظهار می‌کنند بعد از نوشیدن الکل علائم‌شان بهبود می‌یابد. این حالت تا حدود یک ساعت باقی می‌ماند و رعشه می‌تواند دوباره شروع می‌شود. در کل توصیه نمی‌شود که شما سعی کنید علائم رعشه را با مصرف الکل درمان کنید.

بنزودیازپین‌ها (Xanax، Klonopin، Valium  و Ativan) ممکن است در بیمارانی که لرزش اساسی آن‌ها با داروهای دیگر درمان نشده کمک‌کننده باشند. این داروها رعشه‌هایی که مرتبط با استرس و اضطراب هستند، تسکین می‌دهد. عوارض جانبی بنزودیازپین‌ها شامل گیجی، کاهش حافظه و بی‌حسی می‌شود. برای افراد این داروها، درمان مناسبی برای مصرف طولانی مدت نیستند.

بوتاکس (نوع A) و میوبلوک (نوع B) برندهایی برای سم بوتولینوم هستند که می‌توانند برای درمان مشکلات حرکتی استفاده شوند. این داروها با ضعیف کردن عضلات باعث کاهش رعشه می‌شوند. این دارو همچنین برای درمان لرزش دست و لرزش صدا استفاده می‌شود. برای این درمان، دارو هر ۳ ماه یکبار تزریق می‌شود. اگر شما باردار هستید یا مبتلا به میاستنی گراویس هستید، یا علائم بعد از پولیو یا سندروم اتین لامبرت را دارید این دارو را مصرف نکنید.

عوارض جانبی بوتاکس نادر است و شامل کاهش اشتها و علائم ضعف شدید عضلات می‌شود.

در حال حاضر شواهدی برای اثبات اثرات مفید درمان‌های جایگزین لرزش اساسی وجود ندارد. بیمارانی که رعشه‌هایی دارند که با استرس و اضطراب تشدید می‌شوند، ممکن است برای رفع موقتی علائم از درمان‌های آرام‌بخشی کمک بگیرند.

بعضی از داروهای گیاهی ممکن است رعشه‌ها را تشدید کنند. همیشه برای استفاده از درمان‌های جایگزین با پزشکتان مشورت کنید.

ترجمه شده از : www.webmd.com

آیا مقاله برای شما مفید بود؟ آن را

صرع یا اپی لپسی شامل گروهی از اختلالات است که باعث وقوع مکرر تشنج می‌شود. انواع مختلفی از صرع و تشنج‌ها []

همیسفرکتومی عملکردی چیست؟ همیسفرکتومی عملکردی: بزرگترین قسمت مغز، مخ، توسط یک شیار طولی به دو قسمت تقسیم می‌شود که نیمکره‌های []

برای خانواده‌یی که دارای فرزند مبتلا به صرع هستند، دنیای پیرامون محیط خطرناکی به نظر می‌رسد. اگر شما فرزند مبتلا []

صرع و نوار مغزی : یک نوار مغزی یا الکترو انسفالوگرام، یک تست است که به تشخیص صرع کمک می‌کند. []

لیژنکتومی چیست؟ لیژنکتومی یک عمل برای برداشتن ضایعه یا یک ناحیه آسیب دیده یا دارای اختلال عملکرد در مغز است. []

صرع و راه های درمانی جایگزین تعدادی از مطالعات در مورد صرع و راه های درمانی جایگزین وجود دارد که []

سلام ببخشید من تو موقعیت های اجتماعی و زمانی ک دچار استرس میشم لرزش شدید دست میگیرم گاهی پروپرانولول میخورم ک خیلی کم مهار میکنه.چندروز دیگه امتحان رانندگی دارم از الان استرس دارم ک اونجا دستم میلرزه و هول میکنم و باعث خجالت و رد شدنم میشه واسه اینکه این اتفاق نیفته دستام نلرزه دارویی هس ک بخورم?اگه میشه کمکم کنین

میزولین یا پریمیدون بخوری خوب میشی☺

سلام واسه لرزش صدا وتغییر لحن صدا هنگام خجالت زدگی واسترس دارویی وجود داره

سلام من لرزش دست ارثی دارم قبلا زیاد اذیتم نمیکرد الان اذیت میکنه کلی متخصص رفتم دارو خوردم اما بعضی از داروها ۱ماه اثر میکرد بعد دوباره شروع میشد نمیدونم چیکار کنم زود تپش قلبم بالا میره پراپرانول هم میخورم افت فشار. پیدا میکنم تنها پریمیدون خوب اثر کرد ک اونم با بالا بردن دوز دوباره شروع شد آیادرمان قطعی برای این وجود نداره لطفا اینو هرکی میخونه دکتر خوب سراغ داره بگه تشکر میکنم


وارد کردن موارد ستاره دار الزامی است

استایل شیک و جذاب زنانه با شلوار جین شلوار جین : یکی از شلوارهای پرطرفدار در بین بانوان جین است که به راحتی میتوانید با انواع لباس و کیف و کفش ست کنید. در ادامه مدلهای جدید و متنوع ست لباس با جین را مشاهده کنید.   مدلهای شیک بلوز و شـلوار ج ادامه متن

ماجرای کنار گذاشتن و حذف عادل فردوسی پور از بره نود ماجرای حذف فردوسی پور از ۹۰ : مدیر گروه ورزش شبکه ۳، از تولید فصل جدید بره نود در ساختاری متفاوت خبر داد. میثم فضلعلی مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما، درباره آخرین تحولات ورزشی سیما در سال جد ادامه متن

ست کت شلوار زنانه مجلسی با اکسسوری کت شلوار زنانه : اگر از بانوانی هستید که به استایل کت شلوار علاقمندید، تصاویر زیبا از ست کلت شلوار مجلسی به همراه کیف و کفش این پست را از دست ندهید.   مدلهای جدید کت شلوار زنانه ۲۰۱۹   مدلهای کت شلوار ادامه متن

طالع بینی و دوشنبه ۲۷ اسفند ۹۷ دوشنبه ۲۷ اسفند – ۱۸ مارس برای امروز شما امروز چه اتفاقاتی در انتظار شما می باشد خود را اینجا بخوانید متولدین فروردین ماه با وجود اینکه ممکن است در آغاز روز خوشحال ادامه متن

بره بهارجان تحویل سال ۹۸ شبکه پنج با اجرای حمید گودرزی بره بهارجان روزهای آخر سال ۹۸ است و کم کم باید آماده از راه رسیدن سال نو باشیم و با بره های تلویزیون که به همین مناسبت پخش می شود همراه باشید بره بهارجان شبکه پنج شبکه یک با فرمو ادامه متن

چه قرصی برای لرزش دست خوبه

عکس نوشته پروفایل سکوت + متن و جملات سکوت پروفایل سکوت : در این پست مجله اینترنتی حرف تازه عکس نوشته های جدید با مضمون سکوت به همراه جملاتی در این رابطه را مشاهده و دانلود کنید. تصاویر جدید پروفایل سـکوت عکس پروفایل سکوت کردن تصاویر جدید پروفایل ادامه متن

ساعت پخش و اسامی فیلم های نوروز ۹۸ تلویزیون فیلم های نوروز ۹۸ : زمان و ساعت پخش ۱۴۰ فیلم‌ نوروزی شبکه‌های مختلف تلویزیون اعلام شد. به گزارش حرف تازه به نقل از ایسنا، شبکه‌های یک، دو، سه، پنج، نمایش، امید و کودک در ایام نوروز هر کدام ۱۸ فیلم را ب ادامه متن

ویژه بره تحویل سال ۹۸ شبکه دو با اجرای ژیلا صادقی پل فروردین شبکه دو و زمان پخش و مجری این بره را در سایت حرف تازه بخوانید صدا و سیما در لحظه سال تحویل و چند ساعت مانده به تحویل سال بره‌های مخصوص و مناسبتی تحویل سال در شبکه های تلویزیون ادامه متن

ویژه بره تحویل سال نو ۹۸ شبکه یک با اجرای علی ضیا تحویل سال نو که با نزدیک شدن به پایان سال با بره های متنوع سیما همراه است ،همانند سال‌ های قبل همه شبکه‌های تلویزیونی بره های ویژه ای را روی آنتن خود دارند و با دعوت از هنرمندان و چهره ه ادامه متن

خلاصه داستان و بازیگران سـریال بر سر دوراهی سریال بر سر دوراهی به تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی سریال نوروزی شبکه دو سیما می باشد. این سریال مضمونی عاشقانه دارد. بازیگران سریال بر سر دوراهی حمید گودرزی، مهراوه شریفی ن ادامه متن

217, All Rights Reserved. | Powered by harfetaze

Wird geladen

Wird geladen

Wird geladen

Wird verarbeitet

Wird geladen

چه قرصی برای لرزش دست خوبه

Wird verarbeitet

Wird geladen

Wird geladen

Wird verarbeitet

Wird geladen

Wird geladen

در این بره 37 درجه از جراحی بی سابقه ای می‌گوییم که می تواند لرزش غیرارادی اندامهای بدن را در بیماران از بین ببرد. همین طور کمک های اولیه به مصدومی که دچار آسیب نخاعی شده را آموزش می‌دهیم و به این سوال پاسخ می‌دهیم که آیا کربوهیدرات برای افراد دیابتی مضر است؟و در بخش درگوشی ها دکتر سارا ناصرزاده پژوهشگر و روان‌درمانگر جنسی به سوالات مخاطبان در مورد خودارضایی پاسخ می دهد.مشترک شويد: https://bit.ly/12wjlifCوبسايت ما: https://www.bbc.co.uk/persian/فيسبوک: https://www.facebook.com/bbcpersianتوييتر: https://twitter.com/bbcpersianگوگل پلاس: https://plus.google.com/118192398236

Wird geladen

Wird geladen

Wird geladen

Wird geladen

Wird verarbeitet

Playlists werden geladen

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *