چه قرصی برای بلند شدن قد خوب است

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا ریزش مو را کاهش دهید یا متوقف سازید. اما آنچه که انجام می دهید به علل  ریزش موهایتان،  بستگی دارد. در بعضی از مواقع  نظیر ریزش مو پس از بارداری، ممکن است که مشکل خود به خود بر طرف گردد و به خاطر داشته باشید که هر شخصی روزانه مقداری ریزش مو دارد که کاملا طبیعی است. وقتی که ریزش مو ادامه می یابد، مایلید که پزشکتان را ببینید. در این مقاله از بخش زیبایی،

روغن های گیاهی چگونه برای حفظ سلامتی مورد استفاده قرار می گیرند؟ در چند سال اخیر استفاده و محبوبیت روغن های گیاهی رشد چشم گیری داشته است. برند های زیادی این گونه روغن ها را تولید می کنند که خواصی مانند ضد اضطراب و ضد میکروب بودن، آنتی اکسیدان، ضد التهابی، تقویت ایمنی بدن، خواب آور و کاهش استرس نیز دارند. در این مقاله از بخش طب سنتی و داروهای گیاهی دکتر سلام، به فواید روغن های گیاهی برای کاهش وزن می پردازیم. یکی از

در مورد اسب درمانی چه می دانید؟ آیا با فواید و کاربردهای اسب درمانی آشنایی دارید؟ می دانید که با کمک این روش میتوان بیماری های روانی را درمان کرد؟ حیوانات به میزان فوق العاده ای می توانند حمایت احساسی ارائه دهند. فراتر از رابطه با حیوانات خانگی که بسیاری از ما آن را  تجربه کرده ایم، گاهی اوقات حیوانات از طریق به چالش کشیدن تجربیات عاطفی درمان جویان در تنظیمات درمانی شان، به آن ها کمک می کنند. در این مقاله از بخش روانشناسی

کودکان و نوجوانانی که درگیر اختلال اضطراب اجتماعی (SAD) هستند، گاهی تا بزرگسالی با این علائم زندگی می کنند بدون این که حتی متوجه آن ها شوند. اگر چه SAD سومین اختلال سلامت ذهن رایج است، بسیاری از والدین و معلمان با علائم و نشانه های آن در کودکان و نوجوانان آشنا نیستند. اختلال اضطراب اجتماعی شامل ترس یا فوبیای شدید از موقعیت های اجتماعی یا عملکردی است. اگرچه بسیاری از نوجوانان اضطراب های نرمال ناشی از تغییرات بلوغ را تجربه می کنند، افرادی که

می دانید فیتوتراپی چیست؟ آیا می دانستید که واکنش نسبت به برخی از داروها چهارمین علت مرگ و میر در آمریکا است؟ با توجه به تحقیقات منتشر شده توسط دانشگاه هاروارد، احتمال واکنش نسبت به داروهای تجویزی حتی پس از آزمایش آن ها یک پنجم است. حتی داروهایی که به درستی تجویز شده بودند نیز باعث بستری شدن ۱.۹ میلیون نفر در هر سال می شدند، از این میان حدود ۸۴۰,۰۰۰ نفر تحت تاثیر عوارض جانبی دارو در بیمارستان بستری می شدند. تمام این ها

چه قرصی برای بلند شدن قد خوب است

 دلایل متعددی وجود دارد که بر اساس آن شما پی می برید که به بلیط لحظه آخری نیاز دارید. ممکن است یک مسئله مهم خانوادگی یا فرصت شغلی

در ابتدا باور بر این بود که چربی قهوه ای تنها در کودکان وجود دارد، اما بعدها دانشمندان آثاری از وجود این نوع چربی، در افراد بالغ نیز

در مورد همبرگر غیر ممکن چه می دانید؟ آیا این همبرگرها واقعا بدون گوشت درست می شوند؟ همبرگر های غیر ممکن در تمامی کشور قابل رویت در تمامی

می دانید چه کسانی به ایمپلنت چانه نیاز دارند؟ ایمپلنت های چانه برای ایجاد تعادل در قسمت پائینی چهره، ترمیم آرواره مربع شکل و یا چانه شکاف دار

اول از همه افراد باید مشخصات یک لثه سالم را بدانند. لثه سالم به طور عادی دارای علائمی مثل درد، سوزش، حجم اضافی، تغییر رنگ و یا تغییر

هر مادری، امیدوار است که دوران بارداری سالمی داشته باشد، اما گاهی اوقات عوارضی ناخواسته ایجاد می شود. دیابت بارداری یکی از شایع ترین

همانطور که می دانید هیدراته ماندن در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوشیدن مایعات کافی در دوران بارداری برای حفظ سلامتی

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

چگونه میتوان با ورزش به بهبودی رابطه جنسی پرداخت؟ همه ما می دانیم که مزایای ورزش کردن برای سلامتی بسیار زیاد است، از جمله

تمرین اسکات با تکیه به دیوار برای تقویت ران ها، مفاصل ران، ماهیچه های ساق پا و پایین تنه مناسب است. این تمرین ها

ارسال به تلگرام

ارسال به

ارسال به توئیتر

ارسال به

ارسال به گوگل پلاس

چه قرصی برای بلند شدن قد خوب است

آدرس لینک

هنگامی که صحبت از افزایش قد میشود، اولین چیزی که به ذهن خطور میکند محدودیت سنی است. تقریبا اکثر افراد میدانند که روند رشد قد در دختران تا سن ۱۸ تا ۲۰ سالگی و در پسران تا ۲۴ سالگی ادامه خواهد داشت و تا این سنین هورمون رشد که توسط هیپوفیز ترشح میشود، مسئول افزایش قد است.

با توجه به کاهش ترشح هورمون بعد از بلوغ، افزایش قد و بلندتر شدن کمی سخت است. در موارد اپی فیز استخوانهای بلند بسته شده اند و تمام نقاط غضروفی باقیمانده به استخوان تبدیل میشوند و همین باعث میشود تا دیگر استخوانهای بلند جایی برای رشد نداشته باشند. با اینحال اگر هورمونها به صورت طبیعی ترشح شوند روند افزایش رشد مشهود خواهد بود. با این تفاسیر سوالی که مطرح میشود این است که :

همانطور که گفته شد با توجه به توقف رشد استخوانهای بلند افزایش قد بعد از سن ۲۵ سالگی واقعا دشوار است و از طرف دیگر انجام جراحی و یا استفاده از هورمونهای دشد برای بالغین میتواند بسیار خطرناک باشد و عوارض جبران ناپذیری بر جای بگذارد. با اینحال میتوان با درنظر گرفتن چند روش و نکته چند سانتی متری به قد اضافه کرد و کمی بلندتر شد.

تغذیه مناسب و رژیم غذایی درست نقش اساسی و بسیار مهمی در افزایش قد شما خواهد داشت. بدن شما برای اینکه به وزن و قد مناسبی برسد به ویتامینها، مواد معدنی و مغذی نیاز دارد. رژیم غذایی متعادل غنی از کلسیم، فسفر، ید و منیزیوم برای رشد کافی ضروری است. مصرف چربی های ترانس و چربیهای اشباع شده باید محدود شوند چراکه هضم آنها دشوار است و مانع جذب سایر مواد غذایی میشود. برای دریافت مقدار کافی از پروتئین، کربوهیدرات، اسیدهای آمینه و کلسیم میتوانید به لیست غذایی زیر توجه داشته باشید و آنها را در بره ی غذایی خود بگنجانید:

نقش کلسیم در رشد بدن انسان نباید فراموش شود. مواد غذایی ذکر شده برای رشد و استحکام استخوانها و غضروفها حیاتی است. بنابراین شدیدا توصیه میکنیم با مصرف شیر و لبنیات تازه نیازهای بدن خود را به کلسیم پاسخ دهید. علاوه بر این، باید روزانه میزان ۶ تا ۸ لیوان آب بنوشید تا سموم بدن شما دفع شوند.

نور خورشید یکی از مهمترین منابع برای تامین ویتامین D است. ویتامین دی تاثیر زیادی در رشد بدن دارد چرا که رشد استخوانها نیاز مستقیم به این ویتامین دارد. اگر در معرض نور آفتاب قرار بگیرید بدن شما از طریق پوست، میزان کافی ویتامین D را جذب خواهد کرد. بهترین زمان برای حمام آفتاب صبح ها و غروبها است زمانی که نور خورشید به صورت مستقیم به شما نمی تابد، به همین دلیل نگرانی در خصوص اشعه های مخرب نور خورشید نیز نخواهید داشت.

ورزش کردن یکی دیگر از اقدامات بسیار مهم برای تحریک رشد بدن است و این تحریک برای افزایش رشد با ورزشهای کششی بسیار خواهد شد. علاوه بر تمرینات کششی، فعالیت های ورزشی نظیر دوچرخه سواری و شناکردن نیز بسیار بر افزایش قد تاثیرگذار هستند.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید خود ورزش کردن است. افرادی که به طور مرتب ورزش میکنند نسبت به افرادی که فعالیتهای ورزشی ندارند دارای قد و وزن متناسب تری هستند. در تمام رشته های ورزشی، قبل از شروع تمرین اصلی انجام تمرینات کششی الزامی است. حال اگر شما بسکتبال کار میکنید، یا والیبالیست هستید و یا حتی فوتبالیست یا بدنساز تفاوتی نمیکند، میتوانید در کنار ورزش اصلی خود، حرکات کششی را انجام دهید.

اینکه تصور کنید با نشستن و یا مصرف برخی محصولات و داروهای گیاهی و شیمیایی میتوانید افزایش قد داشته باشید سخت در اشتباهید. اگر واقعا نیاز دارید که قد شما بلندتر شود باید ورزش کنید. در مقالات قبلی در خصوص تمرینات کششی و تمرینات یوگا برای افزایش قد صحبت کرده بودیم که میتوانید از طریق لینکهای زیر به مطالب قبلی دسترسی داشته باشید:

» تمرینات یوگا برای افزایش قد

» تمرینات ورزشی کششی برای بلندتر شدن

» تبلیغات افزایش قد، فریبنده یا واقعی؟

همچنین ممکن است در این زمینه سوالی برای شما پیش بیاید که آیا گودی کمر میتواند در کوتاهی قد مؤثر باشد؟

پاسخ به این سوال نیازمند این است که بدانیم گودی کمر چیست اما به طور کلی اصلاح گودی کمر میتواند چندسانتی متری به قد شما اضافه کند و این بستگی به میزان گودی کمر دارد. در مطلب زیر گودی کمر و تمرینات مؤثر برای اصلاح آن را برای شما آماده کرده ایم:

» گودی کمر و تمرینات ورزشی برای اصلاح آن

خواب کافی یک نیاز مبرم و بسیار بسیار مهم است چرا که هورمون رشد کار خود را زمانی انجام میدهد که شما به خواب عمیق فرو رفته باشید. توجه داشته باشید که بسیاری از هورمونهای بدن در زمانهای خاصی ترشح میشوند و اینطور نیست که در هر زمان از شبانه روز تاثیر یکسانی داشته باشند. از اینرو خواب کافی شب هنگام بسیار برای رشد بدن ضروری است. بهترین زمان برای خواب ساعت ۱۰ (و حداکثر ۱۱) شب میباشد و بدن نیز بین ۷ تا ۸ ساعت به خواب احتیاج دارد.

نحوه ی خوابیدن نیز در رشد و فرم بدن دخیل است. در صورتی که اطلاعی در خصوص نحوه ی صحیح خوابیدن ندارید و نمیدانید کدام وضعیتها برای خوابیدن مناسب نیستند به مطلب زیر مراجعه کنید:

» حالات صحیح و ناصحیح خوابیدن

خواب کافی در کنار تغذیه مناسب و ورزش کردن به صورت مداوم و پیوسته جزو شرایط جدایی ناپذیر برای افزایش قد هستند. گرچه افزایش قد در سنین بعد از ۲۵ سال سخت است ولی رعایت نکات ذکر شده شانس موفقیت را در شما بسیار افزایش میدهد.

مطالب در همین رابطه

سلام من سنم حدود ۱۴ سال و ۳ ماه هست قدم ۱۷۴ هست میخواستم بدونم قدم تو این سن خوبه؟ ۱۸۵ میرسم؟؟ خیلی نگرانم اخه یکم ریش سبیل در آوردم فک نکنم رشد کنم:((

ببخشید من از همه حرف زدم. ضمناً کتاب هم نتونستم دانلود کنم.بیزحمت چک کنید لینک مشکل نداشته باشه

سلام- دختری ۲۴ سال و ۲ ماهه هستم سوالی دارم که شاید شما هم که پزشک هستید از خوندنش تعجب کنید من در حدود سن ۱۵ سالگی قدم ۱۵۷ بود و از این بابت مطمئن هستم (با چندین بار محاسبه) و الآن که ۲۴ سال دارم قد من ۱۵۴ هست. شاید بگید اشتباه چشمی و محاسبه و بوده ولی نیست. باتوجه به تجربه ای که دارید و مقالات علمی که خوندید میشه بگید آیا در همچین سنی امکان تحلیل استخوان ها وجود داره؟ البته خودم این امکان رو میدم که شاید بخاطر ورزش نکردن باشه و ستون فقراتم گودی پیداکرده باشه ولی من چند ماه پیش حدوداً ۲۰ روز تا یکماه حرکات ورزشی مربوط به افزایش قد رو که چندین حرکت اون مربوط به صاف شدن گودی کمر بود انجام دادم اما تاثیری نداشت؛ البته من در زندگیم مشکلات زیادی دارم و همیشه (یعنی هر لحظه) استرس دارم و از بابت کوتاهی قدم هم خیلی ناراحت هستم، به نظر شما (به استرس) ربطی نداره؟ و شاید هم بخاطر کمبود مواد غذایی بدنم، چون من از کودکی کمبود ویتامین و داشتم و شیر مادر هم فقط ۴ماه خوردم اما خواهرم هم استخوان بندیش درشته و هم قدش ۱۷۴ هست و شیر مادر هم ۲ سال کامل مصرف کرد، البته وزن من در سن ۱۵ سالگی ۴۳ بود و در سن ۲۱ سالگی شروع به مصرف قرص های چاقی GTF(going to fat)(آمریکایی) (شامل انواع ویتامین ها و عناصر مورد نیاز بدن) کردم، که بسیار اشتهاآور بود و در ۲ ماه ۹ کیلو اضافه کردم (یعنی ۵۲ کیلو شدم)، لازم به ذکره که بگم بعد از یکسال دوباره به دلیل چاقی صورتم اقدام به خرید دوباره این قرص ها کردم ولی بعد از خوردن یکی از اونا حالت خواب آلودگی بسیار شدیدی داشتم که حتی بعد از چند ساعت خوابیدن در هنگام بیدار شدن تا حدود یک روز حالت منگی داشتم و خواهرم هم با مصرف اون علاوه بر خواب آلودگی قلب درد شدید میگرفت(سابقه بیماری قلبی داره) به نظر شما تاثیری نداره؟. و یک سوال دیگه اینکه امکانش هست که صفحات استخوان (کشاله ران چه متصل به زانو و چه متصل به لگن، ساق پا، ستون فقراتو ) یکی از اینها باز و بقیه بسته باشند و در این صورت امکان افزایش قد وجود داره یا نه؟

سلام.ایا فیزیک ادما هم رو افزایش قدشون تاثیرداره واینکه من ادم چاقیم کم کردن وزنم روافزایش قدم تاثیرداره.ممنون از مطالب خوبتون.

در پاسخ به سجاد

سلام وزن بر روی قد اثرگذار نیست.

سلام من ۳ ماه که وارد ۲۰ سال شدم ..قدم ۱٫۷۱ هست درضمن پسرم..به نظر خودم که خیلی خیلی خیلی کوتاه هستم .به نظر شما قدم به ۱٫۷۸ میرسه؟؟؟

سلام ..من ۲۰ سالمه در ضمن پسرم قدم ۱٫۷۰ هستش پیش دکتر تغذیه رفتم یکسری دارو داد که گفت با مصرف اینا ۳ تا ۵ سانت به قدت اضافه میشه ..در ضمن یادم رفت بگم مشکل بزرگ من قوز کمرمه که همه میگن ۲- ۳ از قدت کم میکنه در اصل ۱٫۷۳ هستم ولی زمانی که قوز میکنم میشم ۱٫۷۰ .البته دارم کلاس بسکتبال هم میرم..به نظر شما من جای رشد قدی دارم ؟؟؟ راستش به نظر خودم خیلی خیلی خیلی کوتاهم..

سلام من دختری ۲۴ ساله وقد کوتاه هستم (۱۶۲)وبسیار از کوتاهی ام رنج میبرم وافسرده ام به غیر از تمرینات کششی وتغذیه چه قرصی پیشنهاد میکنید که مؤثر باشه خواهش میکنم کمکم کنید

در پاسخ به فوژان

سلام .من قدم خیلی کوتاه است ۱٫۵۴ لطفا راهنمایی ام کنید .از طرف اطرافیان خیلی اذیت میشم.در ضمن ۲۸ ساله هستم .تطفا پاسخ را به جی میلم ارسال کنید منتظرم .ممنون از شما.

چه قرصی برای بلند شدن قد خوب است

من۲۵ ساله امه خیلی از قدم نا

سلام من متولد ۱۴/۴/۱۳۷۵ هستم و قدم ۱۷۰تو برخی از سایت ها نوشته افزایش قد فقط و فقط تا ۱۸ سالگی تو برخی دیگر نوشته تا ۱۶سالگی شما هم که میگید تا ۲۵ سالگی میخواستم بدونم شما راست میگید یا بقیه؟ما باید به کدوم مطلب اطمینان کنیم؟وایا من میتونم تا۱۸۰ برسم یا نه ؟ ممنون

در پاسخ به مهدی

سلام این مساله کاملا نسبیه، ۲۴ سال عددی است که رفرانسهای علمی اون رو بیان میکنند، ۱۸ سال برای خانمها و ۲۴ سال برای آقایون ولی با اینحال این عدد میتونه در هر فرد متفاوت باشه، در یک فرد ۱۹ سالگی و در فرد دیگری ۲۳ سالگی. واقعیت اینه که عدد ثابتی وجود نداره، این عدد به صورت میانگین بیان میشه.

سلام.میخواستم بدونم کسی هم بوده که نتیجه ی قابل ملاحضه ای (مثلا ۴ – ۵ ) سانت گرفته باشه؟اگه کسی هست لطفا بگه.

سلام من ۱۵سالمه وقدم۱۵۲و۳سال است به سن بلوغ رسیدم آیا امکان افزایش قد وجود دارد تا چند سانت؟

سلام خواستم بدانم من ۳۵ ساله هستم چهکار کنم قدم کوتاه نشه قدم اول ۱۵۷ بود ولی حالا که سنم بالا رفته شده ۱۵۵ لفطا راهنمای کنید

در پاسخ به پریسا

این ارزو را با خود به گور خواهی برد یاشاسین تراکتور

سلام ممنون ازسایت خوبتون

باعرض سلام من دختری ۲۶ ساله هستم که قدم ۱۶۰ است.من از سن ۱۷ به بعد اصلا افزایش قد نداشتم حتی نیم سانت.در عوضش دچار اضافه وزن شدم.بلوغ هم خیلی زود (۱۲ سالگی)برام اتفاق افتاد.میخواستم بدونم ممکنه چاقی مانعی برای رشدقدم بوده باشه آیا امکانش هست که من قدم بلندبشه.توروخدا راهنمایم کنید . من با این قد هیچ انگیزه ای برای زندگی ندارم هر شب گریه میکنم صد بار تاحالا به فکر خودکشی افتادم.هرکاری حاضرم بکنم حتی تزریق هورمون رشد یا جراحی.توروخدا جواب بدید. خواهش میکنم

در پاسخ به فرشته

برو به یک مرد قد بلند تا لااقل فرزندانت قدشون بزرگ شه ترجمه تونی سرمربی تراکتور

این سایت واقعا عالیه کاش من زودتر با این سایت آشنا میشدم. خیلی ممنون از مطالب خوبتون

سلام مگه شما نمیگین افزایش قد فقط تا بیست وپنج سالگی ممکنه و بعدش امکان افزایش قد وجود نداره؟ پس چرا راهکار دادین؟ یه سوال دیگه البته جسارت نشه: شما دکترین؟ این اطلاعاتی که میدین علمیه؟

در پاسخ به یسنا

سلام در چند قبلتر پاسخ همین سوال رو برای شما ارسال کردیم. در علوم تجربی هیچ چیز قطعی نیست. شرایط جسمانی، فیزیکی، ژنتیکی، محیطی و در این مسائل دخیل هستند و برای هر فردی متغیره، ممکنه کسی دچار بلوغ دیررس یا زودرس باشه و بسیاری از عوامل دیگه، از طرفی خیلی وقتها کوتاهی قد به دلیل فرم گرفتن نادرست مهره ها و مفاصله که بعضی از اونها رو میشه با تمرین اصلاح کرد. راهکارهایی که ارائه شده اند برای همه قابل استفاده نیستند، البته ممکنه جواب بدهند ولی بستگی به شرایط خود فرد دارند و برای همین نمیشه گفت قطعی هستند (در تمام ها هم هرجا سوال شده این مورد رو تاکید کردیم). در مورد سوال دوم، بله هستم، ولی مطالبی که مطالعه میکنید گردآوری شده از مجلات و سایت های معتبر پزشکی هستند و نویسنده اش من نیستم، پزشکانی هستند که علم و تجربیاتشون رو در سراسر دنیا با دیگران به اشتراک گذاشته اند. من فقط برای دوستان گردآوری و ترجمه میکنم و تا جایی که بتونم به سوالات پاسخ میدم.

سلام من دختری ۲۷ساله هستم قدم ۱۵۵ هست و دوس دارم ۵سانت بشه راهنمایی کنید .

سلام من ۱۷سالمه قدم ۱۵۰ به دکترغدد مراجعه کردم منو فرستاد عکس از زانوی چپم گرفتم گفت صفحه رشدت بسته شده امکان افزایش قد وجود داره؟

با سلام. من ۲۱سالمه قدم۱۵۸٫ آیا امکانش وجود داره که قدم به۱۶۵ برسه؟ مرسی.

سلام،خسته نباشید با تشکر از زحماتتون. من ۱۸ سالمه و ۱۷۵ سانت قدم است،اولا میخواستم بدونم توی این دوره که تقریبا همه جوونا ماشالا قد بلند شدن طبیعی ام؟دوما حدودا چقدر امکان رشد دارم؟و تا چند سالگی ممکنه رشد کنم؟(با توجه به این که دلایلی هست برای عدم کامل شدن بلوغم از جمله این که ریش و سیبیل در نییووردم و این چیز تا حالا توی خاندان ما وجود نداشته). شایان ذکر است که تقریبا افراد فامیلمون بین ۱۷۰ تا ۱۷۵ سانت اند. راستش خیلی میترسم که قدم بیش از این رشد نکنه،اما با این وجود دائما در حال شکر کردن خدا به خاطر سلامتیم هستم ،لیکن خواستار بلند تر شدن قدم هم هستم بنابراین تقاضای من خواهشی بیش بابت جواب دادن به پرسش های این بنده ی حقیر به نحو احسنت نیست. درضمن خواهشی که دارم اینه که جواب سوالام رو حتما برام کنید،خیلی ممنونم از لطفتون ادارتمند شما،حسین شمع سحر.

در پاسخ به حسین

سلام خدمت شما دوست گرامی، قد ۱۷۵ قد متوسط پسران ایرانی است که البته در نسل جدید این متوسط به حدود ۱۷۸ رسیده ولی با اینحال ۱۷۵ کوتاه محسوب نمیشود. افزایش قد تا ۲۴ سالگی ادامه خواهد داشت و احتمال بلندتر شدن برای شما وجود دارد. عدم رشد ریش و سبیل به معنی کامل نشدن بلوغ نیست. ممکنه فردی در ۱۸ سالگی از نظر جنسی بالغ باشه ولی در سن ۲۲ سالگی ریش و سبیلش تکمیل بشه. ارتباطی با هم ندارند و در افراد مختلف متفاوت است.

سلام من فکر کنم شما فقط جواب دخترارو میدین چرا؟ دلیلش چیه؟ لطفا اگه میشه بگین حد معمولی در قد دختران چقدره یعنی چقدر دخترا قدشون باشه خوبه مرسی از وبلاگ خوبتون.

در پاسخ به ساحل

سلام برای ما جنسیت مطرح نیست، شما حتی اگر اسمی از خودتون هم ذکر نکنید تا جایی که اطلاعات داشته باشیم شما رو راهنمایی خواهیم کرد. دختر و پسر تفاوتی برای ما ندارند. متوسط قد در هر جامعه متفاوته، در ایران متوسط قد دختر خانمها حدود ۱۶۰ تا ۱۶۵ است. توجه داشته باشید که هیچ مرجع و منبع رسمی برای این آمار وجود نداره و به صورت تخمینی محاسبه شده است.

من قدم بلنده.این حرفی که میزنم به درد بعضیا میخوره.پسرها در خودارضایی زیاده روی میکنن.آخه داداش من اون شیر لامصبتو کمش کن که یکم جون تو بدنت بمونه تا رشد کنی.جدی میگم. دخترا هم به جای آرایش و پوشیدن ساپورت که معلوم نیست دلیلش چیه(میدونم) یکم از غلات غنی شده و تن ماهی و زرده ی تخم مرغ استفاده کنید چون ویتامین Dداره که اگه قدتم بلند نشد اشکلی ندره،استخونت برا آینده بیمه میشه(پسرا هم همینطور)

سلام من ۱۹ سالمه و قد ۱۷۸ و پدرم ۱۷۳ و مادرم ۱۶۸ من ۳ ماه این ورزشارو انجام دادم ولی تاثیری نداشت.چکارکنم؟ درضمن من خواهرم قدش ۱۷۱ سانتی متره

سلام من یکی رو می شناسم که از سن ۲۳ سالگی تا ۲۵ سالگی تونسته ۱۰ سانت بلند تر بشه من خودم توی ۱ ماه ۱ سانت بلند تر شدم این هم وبلاگ اون شخص ۱۷۵cm.blogfa

باسلام وسپاس ازسايت بسيارزيباومطالب آموزنده شما.ازنظرمن توضيحات وخصوصاكتابچه افزايش قداطلاعات كاملي پيرامون افزودن قدداده وبسيارجامع بود

با سلام در دخترها قد تا چه سنی افزایش خواهد یافت؟من ۱۶ سال دارم و قدم ۱۶۰ است وخیلی مایلم که ۵-۶ سانت افزایش قد داشته باشم.اما حدودا ۵ سالی هست که در حدود ۱-۲ سانت افزایش قد داشتم. لطفا راهنمایی کنید

سلام من ١٤سالم وقدم خيلي بلند١٧٩سانتي متر مي خواستم ببينم ميشه كه شما مطلبى هم درباره ى كاهش قدبگذاريد.

در پاسخ به مانيا

سلام در این خصوص باید به متخصص غدد مراجعه کنید.

سلام شما میگید که تا ۲۵ سالگی اما منواسه همین دکتر رفتم و بعد عکس برداری مشخص شد که صفحات رشدم یک ساله که بسته شدن و جالا در حال حاظر ۲۱ سالمه شرایط من مساوی هستش با شرایط آدم ۲۵ ساله برای افزایش قد؟

در پاسخ به فرشاد

سلام شرایط بلوغ در هر فرد متفاوته، اگر صفحات رشد در شما بسته شدند بله، برای افزایش قد شرایط یک فرد ۲۵ ساله را دارید.

با سلام در دخترها قد تا چه سني افزايش خواهد يافت؟من ۱۶ سال دارم و قدم ۱۶۰ است وخيلي مايلم كه ۵-۶ سانت افزايش قد داشته باشم.اما حدودا ۵ سالي هست كه در حدود ۱-۲ سانت افزايش قد داشتم. لطفا راهنمايي كنيد

دذ

با سلام وخسته نباشید من تازه این سایت را پیدا کردم بسیا بسیا خوب وعالی درنظر دارم این سایت رابه تمام دوستان واشنایان معرفی کنم دوستان خیلی زیادی دارم :می خواستم در موردبلندشدن قد سوالی بپرسم لطفا مرا راهنمائی کنید. سن من حدود ۳۶ ساله قدم هم ۱۶۸سانتی متره اما صورتم نگاه کنید سنم به ۲۳الی ۲۵ ساله نشون میده صورت بسیار زیبای دارم بعد یه دفعه قدم کوتاه میشه ۴الی۵ سانت بعددوباره همان اندازه زیاد میشه به جای اینکه روزبه روز پیرتر بشم جوان تر میشم ایا امکانش هست قدم بیشر بشه در این سن وگودی کمر هم دارم اگه لازم شد عکسم رو می فرستم ببینید به ۳۶ سالگی نشون میده باتشکر فراوان .منتظر .؟؟؟؟؟

قد پدرم ۱۷۰و مادرم۱۵۵هست.

سلام من ۱۵ سالمه قدم۱۶۸سانته.قدم چقد دیگه بلند میشه؟(خیلی نگرانم)

سلام من ۱۸ سالمه قدم ۱٫۷۵ پدر مادرم ۱٫۶۰٫به نظرتون به ۱٫۸۵ میرسم؟بدنسازیم میرم اونجا خودمو از بارفیکس زیاد اویزون میکنم.اگه میشه جواب بدین مرسی

سلام ایا اصلا قد در ۲۰ سالگی بلندتر میشه؟؟

با سلام من ۱۸ سالمه قدم ۱٫۷۵ پدر مادرم ۱٫۶۰٫به نظرتون به ۱٫۸۵ میرسم؟بدنسازیم میرم اونجا خودمو از بارفیکس زیاد اویزون میکنم.میشه جواب بدین مرسی

slm khaste nabashid man 2 salame o chan sale ke ehsas mikonam ghadam motavaghef shode.mikhastam bedonam aya omidi hast ghadam biyad bala.alan ghadam17e,baba mamanam ghadeshon kotas

در پاسخ به javad

سلام در پسرها معمولا تا ۲۴ سالگی قد افزایش پیدا میکنه ولی بعد از ۲۰ سال این روند خیلی کند میشه. تنها راه پیش رو هم ورزش کردنه (احتمالا درپی گزینه ی جراحی نیستید!). برای افزایش قد امیدی هست ولی اینطور نیست که بگیم ۱۰۰% قدشما بلندتر میشه. ۵۰-۵۰

والله من غیره شما کسی رو ندارم ازش سوال بپرسم ..تو سن ۲۳ سالگی که امید بیشتری بود به دکتر مراجعه کردم واسه همین قد لامصب ولی دکتر که چه عرض کنم همون کلمه دکی که لایقش نیست نا امیدم کرد .ای خدا بگم چکارش نکنه.

وا؟؟؟رفتم تو همون لینک که گذاشتی الان ولی درباره سینوس و درمانش بود .من راجب رژیم غذایی برای افزایش قد سوال کردم .ماهی و میگو رو چطور استفاده کنم؟هرروز؟؟یا

در پاسخ به شیدا

پاسخ به شما ارسال شد.

علوووو.جناب عصر علم ..آقا سجاد ..بخدا انقدر که پشت میز کامپیوتر نشستم منتظر جواب که انگار ۳ سانت از قدم کم شده .چرا دیرجواب میدی؟؟؟

سلام مجدد.و عیدتون مبارک.برای رژیم غذای ی سوال دارم .ماهی و میگو رو چطور مصرف کنم آخه هر روز که نمیشه .در باره رژیم غذای میشه راهنماییم کنید ممنونم میشم .ولی شیر و خرما و هویج رو هر روز مصرف میکنم همراه با گردو.کمکم کنید مر۳۰

در پاسخ به شیدا

سلام پاسخ سوال شما در لینک زیر ارسال شده: http://www.asreelm.com/increase-height/#comment-6449

ممنونم.متاسفانه من دیسک کمر دارم بنظر شما اویزان شدن به بارفیکس مضر نیست؟؟

در پاسخ به شیدا

در این خصوص بهتره با پزشک یا فیزیوتراپ مشورت کنید تا شما رو به طور کامل راهنمایی کنند.

دوباره سلام و خسته نباشید ممنونم از راهنمایی شما و مطالب مفید سایتتون.ی سوال دارم شما از طرفی میگین که افزایش قد نهایتا تا سن ۲۵ سالگی اتفاق میفته از طرفی هم میگین که با رعایت نکات تغذیه و ورزش احتمالش زیاده .در نهایت من متوجا نشدم به عنوان دختر ۲۸ ساله امیدی دارم یا خیر..تو رو خدا جواب این سوالمو بدید.خواهش دارم.مر۳۰

در پاسخ به شیدا

سلام در مطلب هم عنوان کردیم که بعد از ۲۵ سال و بسته شدن صفحات رشد افزایش قد کار دشواری است و تنها راهی که میشه نسبت به اون امیدوار بود و عوارضی هم نداره ورزش و تغذیه است و البته اینطور هم نیست که قطعا جواب بده و تاثیر داشته باشه ولی این شانس وجود داره که تاثیرگذار باشه. از دست روی دست گذاشتن بهتره!

با سلام من ۱۸ سالمه قدم ۱٫۷۵ پدر مادرم ۱٫۶۰٫به نظرتون به ۱٫۸۵ میرسم؟بدنسازیم میرم اونجا خودمو از بارفیکس زیاد اویزون میکنم.اگه میشه جواب بدین مرسی

سلام و خسته نباشید.من ۲۸ سال سن دارم و قد ۱۷۱ چند روزه شروع کردم به انجام این حرکتهای کششی و چند تمرین دیگه البته روزانه شیر و منیزیم و روی و فسفر و پروتیین رو مصرف میکنم آیا امیدی هست که حداقل ۴ سانت اضاف کنم البته گودی کمر هم دارم .تو رو خدا جواب منو بدید.ممنونم

در پاسخ به شیدا

سلام در مطلب هم اشاره کردیم که نمیشه به طور قطع گفت که تا چه حد امکان افزایش قد وجود داره ولی به احتمال خیلی زیاد با رعایت نکات تغذیه ای و ورزش میتونید کمی بلندتر بشید. از طرفی قد شما در بین دختر خانم ها بلند محسوب میشه.

در پاسخ به شیدا

دختر حال تو خوب نیستابهتره به جای قد بلند کردن بری پیش یه مشاور روان شناس.۱۷۱ مگه چشه؟!!!

در پاسخ به نیلوفر

واقعا حالش خوب نیست میخواد قدشو به رخ بقیه بکشه

با سلام من ۱۸ سالمه قدم ۱٫۷۵ پدر مادرم ۱٫۶۰٫به نظرتون به ۱٫۸۵ میرسم؟بدنسازیم میرم اونجا خودمو از بارفیکس زیاد اویزون میکنم.اگه میشه جواب بدین مرسی

سلام جالب بود ممنون با پست چرا من بیل گیتس نشدم بروز هستم خوشحال میشم بازدید کنید[گل]

در پاسخ به باران

سلام مطلب بسیار جالب و مفیدی بود ولی متاسفانه هرکاری کردم نتوستم برای مطلب کامنت بگذارم.

سایت جالبی دارید

سلام واقعا با انجام این کارها بعد از ۲۵سالگی قد افزایش پیدا میکنه؟

محصولات و کتابهای آموزشی عصرعلم را در این بخش مشاهده کنید.

ورود به فروشگاه

با دوره‌های آموزشی کاربردی عصرعلم مهارت کسب کنید و برای خودتان کار و درآمدزایی ایجاد کنید!

لیست دوره ها

راهنمای لغو عضویت

© ۱۳۹۷-۱۳۸۸ تمامی حقوق مادی و معنوی بر اساس موارد ذکر شده در مرام‌ه‌ی عصرعلم محفوظ می‌باشد.

جایزه صلح نوبل یکی از 5 جایزه نوبل هستش که توسط نادیا مراد کسب شده بود زمانی که داعش به انها به عنوان غنیمت جنگی بحساب میاورد

استفاده از عینک آفتابی در تمام فصول سال توصیه می شود و در فصل تابستان توصیه اکید می شود

(c) 26-219 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *