چند نوع مدل بافت مو

خواص دارویی و گیاهی

چند نوع مدل بافت مو
چند نوع مدل بافت مو

آریسته – در سامانه رزرو آنلاین آریسته می توانید به سادگی یک کلیک آدرس، شماره تلفن، نوع خدمات و ساعات کار کلیه آرایشگاه های زنانه، مراکز اسپا و ماساژ و کلینیک های زیبایی را بررسی کرده و به سادگی وقت خود را ثبت و رزرو نمایید.

هر آنچه که باید درباره مدل مو چتری بدانید


چند مدل آموزش بافت جلوی مو ساده و زیبا


گالری انواع مدل ته ریش جدید مردانه


جدیدترین مدل های ریش و سبیل مردانه اسپرت

چند نوع مدل بافت مو

یکی از ویژگی های جالب بافت مو این است که در هر نقطه از سر و موهای خود می توانید آنها پیاده کرده و نیازی نیست تا حتما بافت مو در پشت سر انجام شود، یکی از زیباترین مدل بافت مو، بافت مو جلوی سر است که مدلی بسیار متفاوت برای شما ایجاد کرده که این تفاوت کاملا در ظاهر شما چشمگیر خواهد بود.

در ادامه مطالب امروز چندین ویدیو آموزشی از انواع مختلف مدل بافت مو مجلسی برای شما آماده کرده ایم:

 

من، ملیحه نصیری فارغ التحصیل از رشته کامپیوتر و گرایش نرم افزار هستم. از دوران دانشجویی علاقمند به فعالیت در زمینه تولید محتوا بودم. اکنون چند سالی است که به طور حرفه ای مشغول به تولید محتوا در زمینه های مختلف و بخصوص زیبایی و نقدو بررسی لوازم آرایش هستم.

قبلی

ترفندی برای تشخیص دادن مدل مو

بعدی

با روشی ساده موهای بلند خود را در خانه مدل دهید

هر آنچه که باید درباره مدل مو چتری بدانید

چند مدل آموزش بافت جلوی مو ساده و زیبا

گالری انواع مدل ته ریش جدید مردانه

جدیدترین مدل های ریش و سبیل مردانه اسپرت

۳۱ مدل از موی کوتاه زنانه مناسب برای صورت کشیده

۳۱ نمونه از انواع مدل مو عروس

فوق العاده بودن واقعا ممنونم

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

آخرین های مد وزیبایی

کاشت مو و تمام آنچه که باید درباره آن بدانید


راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو ۲۰۱۹

راهنمای انتخاب بهترین رژ لب از برند های معروف


ریباندینگ مو چیست و چگونه انجام می شود؟


تزریق چربی به صورت چگونه انجام می شود؟

چگونه بعد از استحمام برای یک روز کاری آماده شویم؟

پربازدیدها


۸۰ جدید ایرانی زنانه و دخترانه


مدل های دخترانه و زنانه شیک ۲۰۱۸

۶۱ مدل از جدیدترین انواع سارافون مجلسی و اسپرت

چند نوع مدل بافت مو


۶۳ مدل مو بسته شیک زنانه و دخترانه ۲۰۱۹


۳۵ مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه ۲۰۱۹


علائم بارداری پسر

۲۹ تزیین اتاق تولد شیک و منحصر به فرد برای هر جشن تولدی

از پیشگیری تا راه های خانگی درمان کبد چرب

سامانه رزرو آنلاین آریسته

آریسته یکی از وب سایت های ارائه خدمات در حوزه رزرواسیون آرایشگاه های زنانه و مراکز اسپا بوده که با ایجاد بستری مناسب توانسته خدمات خود را همراه با طرح های تشویقی هیجان انگیز با ویژگی هایی همچون سادگی در رزرو نوبت و صرفه جویی در زمان همراه با تضمین کیفیت خدمات ارائه شده و پشتیبانی کامل در تمام مراحل رزرو به کاربران ارائه دهد. آریسته بستری مناسب برای کاربران محیا کرده تا سالن های خود را بر اساس نظرات و رای کاربران دیگر انتخاب نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند به ساده ترین شیوه رزرو نوبت آرایشگاه و یا مرکز اسپای خود را در نزدیکترین نقطه به محل زندگی خود انجام دهند.

در واقع آریسته ویترینی پر زرق و برق برای شما آماده کرده است که در آن می توانید کلیه مراکز آرایشگاهی معروف و با کیفیت کاری بالا موجود در شهر تهران همچون آرایشگاه شبنم نظیف، آرایشگاه لی لی رضایی، آرایشگاه گیوا، آرایشگاه الی، آرایشگاه شایسته نو، آرایشگاه گل سرخ، آرایشگاه گل بانو، آرایشگاه چهره پردازان، آرایشگاه گلها، آرایشگاه پارس بانو و … به همراه همه مراکز ماساژ در غرب تهران، شمال، شرق و جنوب همچون مرکز ماساژ قوی نقره ای، مرکز ماساژ اسپا هانا، مرکز ماساژ نیلوفر آبی تهران، مرکز ماساژ حس خوب زندگی و … را یافته و از خدمات بی نظیر آنها بدون اتلاف وقت استفاده نمایید.

شلی گیفورد مادر جوان استرالیایی است که این روزها به دلیل انتشار مدل بافت موهایی که در کمتر از 20 دقیقه روی موهای دختر 6 ساله اش درست کرده است مشهور گشته.

هر روز صبح او موهای دختر 6 ساله اش را به طرز زیبا و بینظیری بافت می زند. شلی تمام این بافت های زیبا را در مدت کمتر از 20 دقیقه درست می کند.در مصاحبه ای که در کنار این تصاویر از او منتشر شده بود شلی به علاقه ی بسیارش به بافت مو صحبت های جالبی کرده بود. او می گوید:از سالهای کودکی ام علاقه ی بسیاری به بافت مو داشتم و از هر فرصتی برای انجام این کار بر روی موهای دختران و زنان فامیل استفاده می کردم . اوایل تنها بافت فرانسوی را بلد بودم تا اینکه در سال 2014 با دنیای از مدل بافت های منتشر شده در فضای مجازی آشنا شدم. در دنیای بی انتهای اینترنت اکانت هایی را یافتم که با موضوع مدل موهای مادران برای دخترانشان تصاویر زیبا از مدل بافت مو دخترانه منتشر می کردند. همین ایده ای شد تا در فیس بوک و اینستاگرام اکانت جدیدی برای خودم ایجاد کردم و مدلهایم را در ان به اشتراک گذاشتم. من عاشق بافتن موهای دخترم هر روز صبح قبل از آغاز مدرسه و زمان شلوغی دنیا هستم. 

چند نوع مدل بافت مو

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

امروزه بافت مو یکی از پرطرفدارترین مدل های آرایش مو در سال های آرایشی جهان به حساب می آید, بافت مو یکی از بهترین روش های آرایش مو است که تنوع بی شماری دارد و محدودیت سنی هم ندارد. پایه اصلی انواع مدل های بافت مو همان روش معروف سه تایی است که آرایشگران با فرمول های جدید مدل های جذاب تری به آن میدهند.

کاری که میکاپ آرتیست ها قبل از بافت مو انجام میدهند براشینگ صاف است که موها را صاف و بدون گره میکند سپس از واکس مو برای مرتب کردن بیشتر موها استفاده میکنند. با رعایت کردن این نکات و نگاه کردن به تصاویر میتوانید این مدل بافت های شیک را روی موهایتان پیاده کنید.

بافت مو مدل های متنوعی دارد که مناسب تمام رده های سنی است از جمله بافت موهای فرانسوی, آفریقایی, تیغ ماهی, دوطرفه و دم اسبی و…. توجه داشته باشید که هنگام بافتن موها فشار زیادی به ریشه مو وارد نکنید زیرا میتواند باعث ریزش مو شود.

مدل بافت موهایی که در این مطلب مشاهده میکنید مخصوص موهای بلند و از پرطرفدارترین مدل ها در سالن های زیبایی هستند, بافت موهایی جدید و فوق العاده زیبا مناسب برای مجالس و مهمانی ها.

چند نوع مدل بافت مو

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

خانمهایی که دوست دارند مدل جدید موی مجلسی را تجربه کنند و می خواهند در میهمانی ها و مجالس شیک ترین مدل موی زنانه سال را روی موهای شان داشته باشند با این مطلب از پارسی نو همراهی مان کنند. در چند ساله اخیر بهترین مدل موی زنانه از نظر بسیاری از خانمها مدل بافت مو است که ما هم بر این اساس سعی کرده ایم جدیدترین مدل موی بافته شده را گردآوری کنیم. خوب است بدانید که مدل بافت موی زنانه هم دارای تنوع است و از جمله مدل بافت مو عروس، بافت مو مجلسی، بافت مو مدل ماهی، بافت مو اره ماهی، بافت مو گندمی و… امیدواریم این مدلها را بپسندید.

مدل بافت موی کنار سر

چند نوع مدل بافت مو

مدل بافت موی آفریقایی پشت سر

همچنین ببینید : مدل موی باز و بسته زنانه شیک

مدل بافت مو دخترانه آفریقایی

مدل بافت آفریقایی

موهای تان پس از این بافت، شکلی لوله‌ لوله به خود می‌ گیرد و شبیه موی سوخته بافته‌ شده می ‌شود. این مدل مو بیشتر در کشورهای آفریقایی مُد است و بافت سنتی مردم این سرزمین است.

 

بافت موی مکزیکی

در این مدل، موهای شما را می ‌بافند و در اطراف سرتان می ‌ریزند. این مدل بیشتر به کسانی می ‌آید که صورت بزرگی دارند که اطراف صورت‌ شان را پُر کند.

مدل بافت خطی این بافت ویژه جلوی سر است و موهای جلوی سر به صورت خطی محکم و کشیده بافته می ‌شوند و در وسط هر بافت، پوست موی سر نمایان است.

      

اگر می‌ خواهید موهای تان را ببافید، باید خودتان را برای مراقبت از آن ها آماده کنید و حال و حوصله رسیدگی روزانه به موهای تان را داشته باشید البته چون جوانان بیش از افراد مسن طرفدار بافت مو هستند، به‌ طور مسلم حال و حوصله رسیدگی بیشتری را نیز دارند.

* برای شستن موهای بافته شده، آن ها را زیر فشار زیاد آب دوش و یا شیر آب بگیرید. دقت کنید که موها حالت شل داشته باشند و از پوست سر شما کشیده نشوند.

* از شامپوی معمولی برای موی سرتان استفاده کنید. شامپوی ویژه‌ای برای موهای بافته شده وجود ندارد.

* حالا نوبت خشک‌ کردن موهای تان است. موهای بافته شده را نباید به حال خود رها کنید تا خشک شوند. این موها نباید مرطوب باقی بمانند چون سبب پوسیدگی موها می‌ شود. از سشوار برای خشک‌ کردن موها استفاده کنید.

* ژل و کرم مو را می ‌توانید برای حالت دادن موهای تان استفاده کنید.

* هرقدر موهای خود شما ضخیم‌ تر و کلفت ‌تر باشد، بیشتر تحمل وزن موهای بافته شده را خواهند داشت و مدت بیشتری می ‌توانید موهای تان را به صورت بافته شده بدون این که به پیاز موهای تان آسیب بیشتری وارد شود، روی سرتان نگه دارید.

همچنین ببینید : مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه شیک

بافت مو دخترانه

چند نوع مدل بافت مو

مدل بافت مو عروس

ریزش مو یکی از رایج ترین مشکلات میان مردان و زنان در سرتاسر دنیا است. ژنتیک می تواند نقش پررنگی را در آغاز ریزش مو بازی کند اما عوامل محیطی مانند استرس و یا تغذیه ی نامناسب نیز می توانند در ایجاد این مشکل تاثیر گذار باشند. راه حل های بسیار زیادی برای ترمیم موها و درمان ریزش مو وجود دارد. روش بافت، یکی از سریع ترین و موثر ترین روش ها برای ترمیم موها می باشد که محدودیت خاصی ندارد و می توان از آن در سنین مختلف جهت ترمیم موهای آسیب دیده استفاده کرد.

مدل بافت مو دخترانه ۹۷

مدل بافت موی بلند ۲۰۱۸

مدل بافت مو اروپایی جدید

مدل بافت موی جمع

مدل بافت مو فرانسوی

مدل بافت مو کوتاه دخترانه

مدل بافت موی کوتاه

عکس و مدل بافت مو زیبا دخترانه پشت سر

عکس و مدل بافت مو شیک زنانه کنار و بغل سر

مدل بافت مو برای مدل موی کوتاه شده

امیدوارم از مقاله تصویری “مدل بافت موی دخترانه ۹۷ | بافت مو تیغ ماهی، آفریقایی، بغل و پشت سر ” استفاده لازم رو برده باشید. در ادامه می توانید از لینک های زیر نیز دیدن فرمایید!

دیدگاه

Current ye@r *

Leave this field empty

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــم♥
کپی برداری فقط با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد.

Copyright Parsino.com © 2018 – Allrights Reserved



اگر از دسته خانم هایی با موهای بلند هستید که در بسیاری از مواقع، با کش یا کلیپس آنها را جمع کرده و در پشت سر خود می بندید یا در بهترین حالت آنها را اتو کشیده و باز می گذارید. بد نیست بدانید انواع مدل های بافت مو با ابزار وجود دارد که می توانید در عرض چند دقیقه انجام دهید. انجام مدل هایی از بافت مو با ابزار ساده و شیک که جلوه خاصی به چهره و موی شما می دهد. برای آموزش 12 مدل بافت مو با ابزار در ادامه با سایت رژلب همراه باشید.

برای نمایش ویدئو باید جاوا اسکریپت شما فعال باشد

توضیحات: در این ویدئو از سایت رژلب، آموزش 12 مدل بافت مو شیک و ساده را مرحله به مرحله می بینید

تگ:
آموزش 12 مدل بافت مو با ابزار  
آموزش بافت مو نردبانی  
آموزش بافت مو با ابزار  
آموزش شینیون با ابزار  
آموزش بافت مو شیک و ساده  
بافت مو برای دختر بچه ها  
بافت مو 2018  
مدل بافت مو 2018  
مدل بافت مو نردبانی  
آموزش رایگان آرایشگری  
دانلود رایگان فیلم آرایشگری  
آموزش حرفه ای آرایشگری  

چند نوع مدل بافت مو

نمایش ها: 38272  
مدت زمان: 03:42  
آپلود شده توسط: admin

آموزش جدیدترین تکنیک های آرایشی در سایت رژلب

تبلیغات

نظرات نمایش نظرات

چجوری میتونم سفارش بدم

هستی
– 06/17/2019

چجوری میتونم سفارش بدم

هستی
– 06/17/2019

اصلا از اینا نخرید من خریدم بده

Zzzz
– 06/13/2019

مدلاش عالین اما آسون نیست

عاشق موهاش
– 06/07/2019

سلام لطفا ویدیو های بیشتری برترین

ملیکا
– 06/04/2019

ارسال نظر

فیلم های پیشنهادی

آموزش بافت مو نردبانی

آموزش 35 مدل بافت مو

آموزش بافت مو نردبانی

10 مدل زیبای بافت مو

بافت مو شیک

مدل بافت مو 2018

بافت موی هدبندی

آموزش بافت مو

آموزش بافت مو یکطرفه

دسته بندی فیلم ها

میکروپیگمنتیشن و هاشور ابرو

رنگ و مش

کوتاهی مو

بافت مو و اکستنشن

شینیون

گریم و آرایش

کاشت و طراحی ناخن

مراقبتهای پوستی

چند نوع مدل بافت مو

معرفی برترین‌های آرایش

محصولات آرایشی

ویدئوهای آرایشی کوتاه



اگر از دسته خانم هایی با موهای بلند هستید که در بسیاری از مواقع، با کش یا کلیپس آنها را جمع کرده و در پشت سر خود می بندید یا در بهترین حالت آنها را اتو کشیده و باز می گذارید. بد نیست بدانید انواع مدل های بافت مو با ابزار وجود دارد که می توانید در عرض چند دقیقه انجام دهید. انجام مدل هایی از بافت مو با ابزار ساده و شیک که جلوه خاصی به چهره و موی شما می دهد. برای آموزش 12 مدل بافت مو با ابزار در ادامه با سایت رژلب همراه باشید.

برای نمایش ویدئو باید جاوا اسکریپت شما فعال باشد

توضیحات: در این ویدئو از سایت رژلب، آموزش 12 مدل بافت مو شیک و ساده را مرحله به مرحله می بینید

تگ:
آموزش 12 مدل بافت مو با ابزار  
آموزش بافت مو نردبانی  
آموزش بافت مو با ابزار  
آموزش شینیون با ابزار  
آموزش بافت مو شیک و ساده  
بافت مو برای دختر بچه ها  
بافت مو 2018  
مدل بافت مو 2018  
مدل بافت مو نردبانی  
آموزش رایگان آرایشگری  
دانلود رایگان فیلم آرایشگری  
آموزش حرفه ای آرایشگری  

چند نوع مدل بافت مو

نمایش ها: 38273  
مدت زمان: 03:42  
آپلود شده توسط: admin

آموزش جدیدترین تکنیک های آرایشی در سایت رژلب

تبلیغات

نظرات نمایش نظرات

چجوری میتونم سفارش بدم

هستی
– 06/17/2019

چجوری میتونم سفارش بدم

هستی
– 06/17/2019

اصلا از اینا نخرید من خریدم بده

Zzzz
– 06/13/2019

مدلاش عالین اما آسون نیست

عاشق موهاش
– 06/07/2019

سلام لطفا ویدیو های بیشتری برترین

ملیکا
– 06/04/2019

ارسال نظر

فیلم های پیشنهادی

آموزش بافت مو نردبانی

آموزش 35 مدل بافت مو

آموزش بافت مو نردبانی

10 مدل زیبای بافت مو

بافت مو شیک

مدل بافت مو 2018

بافت موی هدبندی

آموزش بافت مو

آموزش بافت مو یکطرفه

دسته بندی فیلم ها

میکروپیگمنتیشن و هاشور ابرو

رنگ و مش

کوتاهی مو

بافت مو و اکستنشن

شینیون

گریم و آرایش

کاشت و طراحی ناخن

مراقبتهای پوستی

چند نوع مدل بافت مو

معرفی برترین‌های آرایش

محصولات آرایشی

ویدئوهای آرایشی کوتاه

آشنایی با انواع مدلهای بافت مو  ، در این مطلب چند ایده در مورد بافت موهای بلند برایتان نوشته ایم. بافتن موها در این روزهای گرم ایده خوبی است زیرا در اثر گرما موها به گردن نمی چسبند و موجب کلافگی نمی شود.

 

1.    بافت تاجی – موهای بافته شده را بالای سر جمع کنید تا همچون تاجی بر سر خودنمایی کند.

چند نوع مدل بافت مو

2.    بافت تزاری – این هم یک مدل است. بافتی که روی پیشانی جمع می شود.

3.    تاج دنباله دار – بافتی که از هر دو طرف ادامه دارد و همه موها را در یک خط از راست تا مرکز و سپس سمت چپ سر جمع کرده است.

4.    بافت فرق وسط – فرق موها را که باز می کنید، آنها را حصیری ببافید تا در دو طرف محکم در جای خود ثابت شوند.

5.    بافت ریز – همان بافت تاجی شکل خود را کمی عقب تر ببرید تا زیبایی بیشتری از خود نمایش دهد.

6.    بافت بی نظم – می توانید یک بافت درشت و بی نظم روی پیشانی داشته باشید. حتی شاید چند آویز و بند هم از آن آویزان کنید تا جلوه خاصی پیدا کند.

7.    تیغ ماهی – موها را از یک طرف به صورت تیغ ماهی ببافید و از لابه لای آن نیز تارهای نازکی را بیرون بکشید تا زیباتر دیده شود.

8.    تیغ ماهیِ رنگی – می توانید یک تیغ ماهی شل در بالای سر را آغاز کنید و هر چه به پایین می رسید بافت را سفت‌تر کنید. در میان آن نیز از بندها و نوارهای رنگی مخصوص مو استفاده کنید تا جلوه خاصی داشته باشد.

9.    تیغ ماهی به سبک مدرن – موها را در یک طرف سر جمع کنید. آنها را شل و رها فرم دهید و قسمت پایین آنها را کمی به سبک تیغ ماهی ببافید و دوباره قسمت انتهلیی را صاف کنید. برای جلوه بیشتر این طرح جالب، می توانید از یک کش موی خاص کمک بگیرید.

10.    تیغ ماهی منظم در پشت سر – یکی از مدل های تیغ ماهی همین است که منظم و بی اشکال در پشت سر آن را جمع کنید.

11.    حصیری دنباله دار – این مدل ساده را از بالا و قسمت مرکزی سر شروع می کنید و تا انتهای موها ادامه می دهید.

12.    چهل گیس – برای این بافت باید به متخصص بافت مراجعه کنید زیرا خودتان نمی توانید در خانه آن را تمیز و مرتب و درست ببافید.

13.    بافت شینیون – این بافت شل در پشت سر و قسمت پایین آن اجرا می شود. موها را پوش دهید و ببافید و در تارهایی از آن را بیرون بکشید تا کمی شلوغ دیده شود. سپس با زیورآلات موردنظر تزئین کنید.

14.    حصیری جمع – موها را از یک طرف سر به صورت حصیری ببافید و در انتها، آن را جمع کنید.

15.    بافت ریز و درشت – ترکیب بافت های درشت و ریز در کنار هم باعث سه بعدی دیده شدن بافت می شود.

16. بافت درشت و بی نظم – این مدل بسیار جالب و زیباست. در عین حال که موها رابافته اید، اما تارهای رها در پست سر موجب می شود تا بافت جلوه ای دیگر پیدا کند.

17. بافت انتهایی – همه موها را در پشت سر رها کنید و فقط قسمت انتهای آن را ببافید.

 

 

چند نوع مدل بافت مو

منبع:برترین ها

 

 

 

 

چند نوع مدل بافت مو
چند نوع مدل بافت مو
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *