چند نوع بیمه عمر داریم

چند نوع بیمه عمر داریم
چند نوع بیمه عمر داریم

داشبورد مدیریتی قدرتمند صنعت بیمه با نمایش نقاط ضعف و قدرت و همچنین آخرین وضعیت شرکت های بیمه می تواند زمینه ساز تحولی بزرگ در این صنعت باشد.

حضور بسیج در کنار مشکلات مردم تنها یکی از وظایف این نهاد به شمار می رود و ماموریت مهم تر آنها ایجاد رفاه بیشتر برای آحاد جامعه است.

تاسیس شرکت های دانش بنیان در بستر دیجیتال از تاسیس کارخانه ها و مراکز تولیدی اهمیت بیشتری دارد چرا که محصولات مبتکرانه این شرکت ها می تواند در سطح ملی، علاوه بر رشد فناوری به توسعه تولید و اشتغال نیز منتهی شود.

صبح امروز – دکتر غلامرضا سلیمانی ضمن بازدید از محل شرکت فن آوری “سنحاب” و حضور در آیین گشایش این شرکت از نزدیک در جریان روند فعالیت های آن قرار گرفت.

‌رویکرد ویژه صنعت بیمه به مقوله ارتباطات با هدف شفاف سازی و تبیین ظرفیت ها و شناساندن قابلیت های این صنعت، نقشه راه روابط عمومی ها به شمار می رود.چند نوع بیمه عمر داریم

صنعت بیمه در آتش سوزی اخیر با پرهیز از حواشی و پرداختن به اصل موضوع توانسته است با حضور به موقع در صحنه از آلام زیاندیدگان حادثه بکاهد.

با توجه به اشتغال بانوان متخصص، تحصیلکرده و تلاشگر در بیمه مرکزی، تدابیری اتخاذ شده تا از این ظرفیت انسانی در مسیر ارتقا شغلی و پست های مدیریتی استفاده شود.

صندوق اوپک برای توسعه بین‌المللی کمک 500 هزار دلاری به سیل‌زدگان کشورمان را تصویب کرد.

در راستای اجرای سیاست های راهبردی و ماموریت های بیمه مرکزی و همچنین نظارت مستمر بر فعالیت شرکت های بیمه در چارچوب قوانین بالادستی و آیین نامه های مصوب از سوی شورای عالی بیمه، برنامه بازدیدهای دوره ای از شرکت های بیمه در دستور کار بیمه مرکزی قرار گرفت.

حضور همه جانبه و درخشان صنعت بیمه در سیل اخیر چند استان کشور بخش اعظم مشکلات بیمه گذاران سیل زده را برطرف کرده است به گونه ای که علاوه بر پرداخت برخی از خسارات، هماهنگی های لازم برای تکمیل پرونده های خسارت نیز توسط شرکت های بیمه انجام شده است.

کاربران سنهاب می توانند از طریق سامانه مشاوره الکترونیکی بیمه(تیکتینگ) نظرات خود را بصورت الکترونیکی برای توسعه این سامانه اعلام نمایند.

میزان رضایتمندی در سازمان‌ها با میزان سطح رضایت در جامعه ارتباط تنگاتنگی دارد و به همین خاطر، بخش بازرسی و نظارت مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

با تنوع بخشی به شیوه های سپرده گذاری شرکت های بیمه و استفاده از تمامی ظرفیت های آیین نامه شماره 60 می توان ضمن حفظ سرمایه های این صنعت به رونق تولید نیز کمک کرد.

پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

خیابان نلسون ماندلا (آفریقا)، نبش خیابان مریم، برج بیمه ساعت‌کار: 8 الی 16

۲۲۰۵۰۰۰۱-۴ ,۲۴۵۵۱۰۰۰ , سامانه‌پاسخگویی:2342

secretariat [@] centinsur.ir

© کلیه حقوق این سایت متعلق به بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

سود بیمه عمر یکی از ویژگی‌های بسیار مهم و جذاب این بیمه است که بیشتر افراد در زمان خرید بیمه عمر به آن توجه می‌‌کنند. به این دلیل که هر چه سود بیمه عمر بیشتر باشد، ارزش اندوخته بیمه بیشتر بوده و در نهایت سرمایه گذاری مناسب تری انجام خواهد شد.

با توجه به اهمیت این موضوع قصد داریم در این بخش به بررسی انواع سود، میزان سوددهی بیمه عمر در شرکت‌های مختلف بیمه و همچنین روش‌های افزایش سود بیمه عمر بپردازیم.

به صورت کلی سود بیمه عمر به دو دسته سود تضمینی و سود مشارکت در منافع تقسیم می‌‌شود.

سود تضمینی سودی است که هر ساله توسط بیمه مرکزی اعلام می‌‌شود و همه شرکت‌های بیمه باید آن را به بیمه گذاران بیمه عمر خود ارائه دهند.

در واقع این سود حداقل سودی است که به بیمه عمر شما تعلق می‌‌گیرد و می‌‌توانید از بابت دریافت آن مطمئن باشید.چند نوع بیمه عمر داریم

بر اساس آخرین اعلام بیمه مرکزی، سود تضمینی بیمه عمر در دو سال اول قرارداد 16 درصد، در دو سال دوم 13 درصد و در سال‌های بعد 10 درصد است.

یعنی مثلا در دو سال اول قرارداد بیمه عمرتان، هر سال 16 درصد به اندوخته شما اضافه خواهد شد.

شرکت‌های بیمه بر اساس حق بیمه‌ای که از بیمه‌های عمر دریافت می‌‌کنند، در فعالیت‌های اقتصادی مختلف سرمایه گذاری می‌‌نمایند.

سودی که از این سرمایه گذاری‌ها به دست می‌‌آید، بین شرکت بیمه و بیمه گذار مشترک است. در واقع 85 درصد از سود حاصل از این سرمایه گذاری به بیمه گذاران تعلق می‌‌گیرد.

به این سود سود مشارکت در منافع گفته می‌‌شود.

بهتر است بدانید که سود مشارکت در منافع برای سال‌های آینده قابل پیش بینی نیست، اما می‌‌توان روند سوددهی آن در سال‌های گذشته را بررسی کرد و شرکت بیمه‌ای را انتخاب نمود که بیشترین سود را به بیمه گذاران خود پرداخت کرده است.

هر ساله شرکت‌های بیمه مجموع سود مشارکت در منافع و سود تضمینی را تحت عنوان سود قطعی اعلام و به بیمه گذاران خود پرداخت می‌‌کنند.

بیمه عمر فقط یک سرمایه گذاری نیست، بلکه یکی از مهم ترین جنبه‌های این بیمه پوشش‌های بیمه‌ای آن است. اما اگر قصد اصلی شما از خرید بیمه عمر، دریافت سود و جمع آوری پس اندازی مناسب است، بهتر است قبل از خرید این بیمه در مورد سود قطعی شرکت‌های مختلف بیمه اطلاعات کافی کسب کنید.

در جدول زیر سود قطعی چند شرکت مطرح در زمینه بیمه عمر را بررسی و با هم مقایسه کرده ایم.

البته پیشنهاد ما به شما این است که علاوه بر سود بیمه عمر در هر شرکت بیمه، به سایر فاکتورهای مؤثر در انتخاب شرکت بیمه که توسط بیمه مرکزی اعلام می‌‌شود هم توجه کنید. فاکتورهایی مثل توانگری مالی، نحوه پاسخگویی، میزان رضایت مشتریان و ….

اگر می‌‌خواهید سود بیشتری از بیمه عمر خود کسب کنید، چند راه پیش روی شماست.

در زمان خرید بیمه عمر، شما می‌‌توانید مبلغ مشخصی را به عنوان سرمایه اولیه در اختیار بیمه قرار دهید.

سرمایه اولیه یک امر اختیاری است اما می‌‌تواند سود بیمه عمر شما را افزایش دهد. هرچه این سرمایه بیشتر باشد سود شما هم بیشتر خواهد شد.

هرچه حق بیمه پرداختی شما بیشتر باشد، مجموع اندوخته سالانه شما بیشتر شده و در نتیجه سود سالانه بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت.

طول قرارداد بیمه عمر با میزان سود دریافتی نسبت مستقیم دارد. یعنی هرچه بیمه عمر بلند مدت تری داشته باشید، سود بیشتری دریافت خواهید کرد.

به همین دلیل پیشنهاد ما این است که قرارداد بیمه خود را حداقل 15 ساله ببندید.

همانطور که گفتیم پوشش‌های بیمه‌ای در بیمه عمر یکی از مزایای مهم خرید این بیمه است. اما اگر به دنبال دریافت سود بیشتری از بیمه عمر خود هستید، بهتر است پوشش‌های کمتری را انتخاب نمایید.

سود بیمه عمر

با توجه به مطالب گفته شده، ممکن است به نظر برسد که انتخاب و خرید بیمه عمر کاری سخت، زمان بر و پیچیده است. اما در ازکی این کار به سادگی انجام پذیر خواهد بود.

اگر در مورد سود بیمه عمر ، پوشش‌های آن، انتخاب یکی از شرکت‌های بیمه و یا موضوعات دیگر تردید دارید یا سوالی برایتان به وجود آمده است، نگران نباشید! مشاوران متخصص ازکی در خدمت شما هستند تا با مشاوره‌های دقیق و بی طرفانه خود شما در انتخاب و خرید بیمه عمر راهنمایی کنند.

بعد از دریافت مشاوره و انتخاب بیمه، می‌‌توانید بیمه عمر مورد نظر خود را از شرکت‌های معتبر بیمه خریداری نمایید.

همچنین خرید اینترنتی سایر بیمه‌ها از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه تکمیلی، بیمه آتش سوزی و … نیز از طریق سایت ازکی انجام پذیر است.

مطمئن‌ترین بیمه عمر + مشاوره تخصصی. برای سوالات بیشتر و مشاوره تماس بگیرید 54864-021

جای بیمه امید را خالی میبینم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

راه های ارتباطی

منوی سایت

چند نوع بیمه عمر داریم

مجوزهای دسترسی

شبکه‌های اجتماعی

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است


فرم تماس و سفارش آنلاین بیمه

شما با تکمیل این فرم می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز با بیم روز در ارتباط باشید. درصورتی که نیاز به سفارش بیمه نامه و مشاوره را دارید دپارتمان درخواست مشاوره را انتخاب کرده و در قسمت پیام نوع بیمه را درج کنید(بعنوان مثال: بیمه نامه شخص ثالث را تایپ کنید) تا کارشناسان بیم روز در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی (*)

شماره موبایل (*)

ایمیل (*)

چند نوع بیمه عمر داریم

دپارتمان (*) —درخواست مشاورهخدمات پس از فروشمالی و حسابداریپیگیری سفارش

پیام (*)

** اطلاعات شما کاملا محرمانه خواهد بود و به هیچ عنوان منتشر نخواهد شد **

بیمه عمر ایران، بیمه عمر البرز، بیمه عمر آسیا، بیمه عمر پارسیان، بیمه عمر پاسارگاد، بیمه عمر رازی، بیمه عمر دانا، بیمه عمر ما، بیمه عمر نوین، بیمه عمر کارآفرین

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری را می‌توان یک نوع سرمایه‌گذاری با سود تضمین‌شده تعریف کرد که علاوه بر سود سرمایه‌گذاری، پوشش‌های زیادی مانند فوت، نقص‌عضو، ازکارافتادگی و حتی بیماری‌های خاص را تحت پوشش قرار می‌دهد. بیمه عمر یکی از پرطرفدارترین نوع بیمه در جهان است که تقاضای آن رو به افزایش است.

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری یک بیمه کامل با پوشش‌های مختلف است؛ اما اهمیت انتخاب این پوشش‌ها در سنین مختلف متفاوت است.

بیمه‌های عمر بسته به سن، شغل و سلامتی شخص متفاوت است. اما این شرایط ، برای یک بیمه عمر با توجه به بزرگ‌سال بودن، شاغل بودن و البته سلامتی فرد صدق می‌کند. در همین موارد شرکت‌ها پوشش‌ها و سقف‌های متفاوتی ارائه می‌دهند که باید توجه کنید که کدام‌یک با شرایط زندگی شما بیش‌ترین هم‌خوانی را دارد و سپس انتخاب کنید.

برای مثال: برای کودکان که احتمال فوت کمتری دارند بهتر است که پوشش‌های سرمایه‌گذاری انتخاب شود تا پوشش‌های مربوط به بیماری و یا پوشش‌های حادثه.

برای سنین ۲۰ تا ۴۰ سال که سنین جوانی محسوب می‌شوند، پوشش فوت براثر حادثه و یا نقص عضو انتخاب بهتری است؛ چراکه در این سنین انسان‌ها بیشتر در معرض خطر و حادثه هستند. برای مثال؛ اگر شخصی شغل خطرناکی دارد که احتمال می‌دهد در حین کار دچار حادثه و نقص عضو شود بهتر است حتما از پوشش حادثه و نقص عضو استفاده کند.

برای سنین بالای ۴۰ سال پوشش فوت عادی و یا معافیت از پرداخت حق‌بیمه و سرمایه‌گذاری اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

برای سنین بالای ۶۰ سال فوت عادی و پوشش امراض خاص مناسب‌تر است؛ چراکه احتمال فوت و هم‌چنین بیماری در این سنین افزایش پیدا می‌کند.

بیمه عمر زمانی در بیمه‌ عمر زمانی، پوشش بیمه‌ برای مدت معینی ارائه می‌شود. سرمایه بیمه در صورت فوت شخص در طول مدت قرارداد، قابل پرداخت است و اگر بیمه‌شده در پایان قرارداد فوت نکرده باشد، مبلغی به او پرداخت نخواهد شد.

بیمه تمام عمر در این نوع بیمه‌نامه بیمه‌گر متعهد می‌شود در صورت فوت بیمه‌شده به هرعلت در هر زمان، سرمایه ذکرشده در بیمه‌نامه را به وراث قانونی وی بپردازد. مدت این قرارداد نامحدود است.

بیمه تأمین آتیه فرزندان این بیمه برای کسانی است که نگران وضعیت معیشتی فرزندان صغیر خود بعد از فوت خود هستند. در این نوع بیمه‌نامه، بیمه‌گر تعهد می‌کند پس از فوت فرد، مبلغی را به‌عنوان مستمری ماهیانه به فرزندان وی پرداخت کند؛ این مبلغ تا زمانی که کوچک‌ترین فرزند شخص به ۱۸ سال برسد پرداخت می‌شود.

بیمه عمر مانده بدهکار در این نوع بیمه‌نامه سرمایه بیمه باگذشت زمان کاهش می‌یابد. این نوع بیمه‌نامه در بسیاری از بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کاربرد زیادی دارد. در چنین مواردی اگر وام‌گیرندگان فوت کنند؛ در بسیاری از موارد خانواده آن‌ها توانایی پرداخت اقساط وام را نخواهند داشت و بانک‌ها با استفاده از وثیقه ارائه‌شده توسط وام‌گیرنده، می‌توانند خانواده فرد را تحت‌فشار قرار دهند. دراین شرایط فرد وام‌گیرنده می‌تواند با پرداخت حق‌بیمه ناچیزی این نوع بیمه را بخرد که اگر در طول بازپرداخت وام فوت کرد بیمه‌گر اقساط وام را به بانک پرداخت کند.

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری کامل‌ترین نوع بیمه عمر است به دلیل اینکه اگر بیمه‌شده در طول مدت قرارداد بیمه فوت نماید درصورتی‌که حق‌بیمه، کامل پرداخت‌شده باشد سرمایه درج‌شده در بیمه‌نامه به‌اضافه سرمایه‌ای که از محل مشارکت در منافع به‌دست ‌آمده به استفاده‌کنندگان یا وراث قانونی پرداخت می‌گردد و چنان‌چه بیمه‌شده تا پایان مدت بیمه‌نامه در قید حیات باشد، سرمایه بیمه‌نامه به‌علاوه سرمایه ایجاد شده از محل مشارکت در منافع به بیمه‌شده پرداخت خواهد شد. از آنجاییکه این نوع از بیمه در ایران پرطرفدار است، در ادامه به توضیح مفصل آن می‌پردازیم.

فوت طبیعی بیمه‌شده

در صورت فوت بیمه‌شده، بیمه‌گر مبلغی را به بیمه‌شده (بازماندگان وی) پرداخت می‌کند. اگر فوت بیمه‌شده براثر مرگ طبیعی باشد، مبلغی بین ۵ تا ۴۰ برابر حق‌بیمه پرداختی سالانه به‌اضافه‌ی سرمایه اصلی به بازماندگان وی پرداخت می‌شود.

سرمایه‌گذاری

غرامت امراض خاص محدود به بیماری‌هایی هم‌چون انواع سرطان، سکته قلبی و مغزی، جراحی عروق کرونر و پیوند اعضای اصلی است.

نقص عضو کلی و جزئی در اثر حادثه با تائید پزشک معتمد، در صورت نقص‌عضو کلی و جزئی، بیمه‌گذار می‌تواند تا ۱۰۰ درصد سرمایه فوت عادی را دریافت کند.

معافیت از پرداخت حق‌بیمه در صورت ازکارافتادگی دائم براثر حادثه اگر بیمه‌شده براثر حادثه به‌طورکلی ازکارافتاده شود، دیگر نیازی به پرداخت حق‌بیمه ندارد.

دریافت مستمری در صورت ازکارافتادگی در صورت انتخاب این پوشش، اگر بیمه‌شده براثر حادثه به‌طورکلی ازکارافتاده شود، از شرکت بیمه مستمری دریافت می‌کند.

پرداخت هزینه‌های پزشکی در صورت بروز حادثه در صورت بروز حادثه و بستری شدن در بیمارستان، هزینه‌های پزشکی پرداخت می‌شود.

فوت براثر حادثه در صورت فوت بیمه‌شده براثر حادثه، مبلغی بین ۱ تا ۴ برابر سرمایه فوت طبیعی به‌اضافه‌ی سرمایه اصلی به بازماندگان وی پرداخت می‌شود.

بیمه عمر در شرکت‌های مختلف شرایط متفاوتی دارد، برای مثال؛ شرایط سنی مورد پذیرش در شرکت‌ها متفاوت است. که می‌تواند از ۱ تا ۷۰ سال باشد. به جز بیمه ما که تا ۶۵ سال و بیمه ایران که تا ۱۰۱ سال سن را تحت پوشش قرار می‌دهد. سن امراض خاص نیز برای شرکت‌های مختلف متفاوت است که معمولا از ۱ تا ۶۰ سال را تحت پوشش قرار می‌دهند. برخی شرکت‌ها مانند ایران و پارسیان از ۱۵ تا ۵۹ سال را تحت پوشش قرار می‌دهند. مدت انتظار پوشش امراض خاص نیز در شرکت‌های مختلف تفاوت‌هایی دارد که می‌تواند از ۳ ماه تا ۶ ماه حتی تا یک‌سال باشد. یکی دیگر از تفاوت‌ها در شرایط شرکت‌های مختلف، تفاوت بیمه‌گذار با بیمه شونده است؛ بیمه‌شونده کسی است که از طرف بیمه‌گذار، بیمه می‌شود. به‌عنوان مثال؛ پدری که فرزند خود را بیمه کرده است؛ در این قسمت باید مشخصات درخواستی فرزند خود را درج کند. یکی دیگر از شرایط بیمه عمر شرکت‌ها، نیاز یا عدم نیاز به آزمایشات پزشکی است.

متقاضی باید در سه حالت زیر آزمایش پزشکی بدهد

 

ضریب نفوذ بیمه (نسبت حق‌بیمه به تولید ناخالص داخلی) رابطه مستقیمی با میزان کیفیت زندگی مردم در یک کشور دارد. در این کشورها، ضریب نفوذ بیمه بین ۷ تا ۱۲ درصد است درحالی‌که در ایران، این مقدار به نزدیک ۲ درصد رسیده که البته کمی بالاتر از میانگین خاورمیانه (۷/۱ درصد) قرارگرفته است اما با میانگین جهانی که حدود ۶/۵ درصد است، فاصله بسیاری دارد. در بخش بیمه عمر نیز سطح توسعه کشورها و نیز درآمد سرانه، رابطه مستقیمی با میزان استفاده از این بیمه دارد. در این کشورها، بیش‌ترین حق‌بیمه تولیدی مربوط به بیمه عمر است؛ بطوری‌که در کشورهای اروپایی به‌طور میانگین ۶۰ درصد، در آمریکا ۸۵ درصد و در کانادا ۹۰ درصد از مردم از بیمه عمر استفاده می‌کنند.

 

بررسی نرخ تورم در کشورها نشان می‌دهد که تورم بر حق بیمه‌های دریافتی، اثر منفی دارد و با افزایش نرخ تورم و شاخص قیمت کالاهای مصرفی، انگیزه مردم جهت خرید بیمه‌های عمر کاهش می‌یابد. علاوه بر نرخ تورم و جمعیت، امید به زندگی نیز از عوامل مؤثر در تقاضای بیمه عمر است. زیرا با افزایش امید به زندگی، از آن‌جایی‌که ممکن است طول مدت پرداخت بیمه افزایش یابد، لذا بیمه‌گران مجبور به کاهش هزینه‌های بیمه عمر و ارائه پوشش‌هایی با نرخ‌های کمتر می‌شوند و درنتیجه این ارزانی و پوشش مناسب منجر به افزایش فروش بیمه عمر می‌شود.

نقش درآمد سرانه نیز با میزان استقبال از بیمه عمر حائز اهمیت است. درآمد سرانه ارتباط مستقیمی با میزان تقاضای بیمه عمر دارد. به‌طوری‌که بررسی‌های انجام‌شده در برخی کشورها نشان می‌دهد که اگر تولید ناخالص داخلی سرانه یک درصد افزایش یابد، هزینه‌های بیمه عمر و به دنبال آن تقاضای بیمه عمر در این کشورها به میزان ۰/۸۸ درصد افزایش می‌یابد؛ که دلیل آن رامی‌توان‌ به این صورت توجیه کرد که انسان‌ها با بالاتر رفتن درآمدشان، مصرف خود را نیز تغییر می‌دهند و به آن سطح مصرف عادت می‌کنند و به همین دلیل با خرید بیمه عمر سطح مصرف خود را در برابر تغییرات احتمالی درآمد در آینده تضمین می‌کنند.

 

منظور از سود تضمینی مرکب چیست؟ سود تضمینی توسط بیمه‌شده تعیین می‌شود؛ همان‌طور که می‌دانید بیمه‌گرهای اشخاص حدود ۵۰ درصد از حق‌‌بیمه‌های دریافتی را نزد بیمه‌مرکزی سپرده‌گذاری می‌کنند که درواقع بیمه اتکایی محسوب می‌شود؛ در این‌صورت حتی اگر شرکت بیمه‌گر ورشکست شود، بیمه‌مرکزی آن را جبران می‌کند. در حال‌حاضر بیمه‌مرکزی سود تضمین‌شده را برای ۲ سال اول ۱۶ درصد دو سال دوم ۱۳ درصد و سال‌های بعدی (۵ تا ۱۰ سال) ۱۰ درصد اعلام کرده است.چند نوع بیمه عمر داریم

سود مرکب چیست؟ در بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری به‌غیراز سودی که به اصل پول بیمه‌گذار تعلق می‌گیرد؛ به سود آن نیز سود تعلق می‌گیرد که به آن سود مرکب می‌گویند. این سود در سال‌های پایانی قرارداد عمر، به‌صورت تصاعدی بالا می‌رود و اندوخته‌ی خوبی برای بیمه‌گذار ذخیره می‌کند.

سود قطعی چیست؟ سود قطعی در بیمه‌های عمر، بعد از برگزاری مجمع و نهایی شدن سود مشارکت، به‌طور قطعی به‌صورت سالانه به بیمه‌گذار اعلام می‌شود. اطلاعات شرکت بیمه به‌صورت شفاف قابل‌دسترسی است؛ این سود می‌تواند هرسال نسبت به سال دیگر متفاوت باشد.

 

شاید برایتان سؤال باشد که وقتی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستیم چه نیازی به بیمه عمر داریم؟ بیمه‌های تأمین اجتماعی ماهیتی درمانی دارند و البته تفاوت‌های زیادی با بیمه‌های عمر دارند. اما می‌توان گفت، بیمه‌های عمر می‌تواند مکمل بیمه تأمین اجتماعی باشد. برای مثال، بیمه تأمین اجتماعی در صورت فوت فرد مبلغ بسیار ناچیزی در حدود ۲۰۰ هزار تومان به بازماندگان وی پرداخت می‌کند درصورتی‌که در بیمه عمر در صورت فوت فرد حتی اگر یک قسط از حق‌بیمه را پرداخت کرده باشد، به‌غیراز پرداخت سرمایه فوت، اگر فوت براثر حادثه باشد (در صورت خرید پوشش فوت براثر حادثه) تا ۳ برابر سرمایه فوت را به بازماندگان وی پرداخت می‌کند.

 

در کوتاه‌مدت، سرمایه‌گذاری در بانک‌ها به نظر جذاب‌تر می‌آید، اما برای این‌کار باید در ابتدا مبلغ بسیاری را در بانک سرمایه‌گذاری کنید تا سود قابل‌توجهی را به دست بیاورید. اما در بیمه عمر، کافی است تنها یک حق‌بیمه را پرداخت کنید تا تحت پوشش بیمه‌ای نیز قرار بگیرید.

اگر می‌خواهید از یک سرمایه کم به یک پس‌انداز مناسب در طی زمان برسید، بیمه عمر مناسب شماست. اگر می‌خواهید در کوتاه‌مدت سود بیشتری دریافت کنید و قابلیت نقد‌شوندگی سریع برایتان مهم است، سپرده‌گذاری در بانک مناسب شماست.

فرض کنید خدای‌ ناکرده دچار بیماری‌هایی هم‌چون سکته‌های قبلی و مغزی، سرطان و…شدید، اگر حساب بانکی داشته باشید، درست است که به‌راحتی می‌توانید از حسابتان برداشت کنید، اما این مبلغ دیگر به حسابتان بازنمی‌گردد و عملاً تمام‌شده است. اما در بیمه عمر با خرید پوشش بیماری‌های خاص، در این‌گونه موارد، بیمه هزینه‌های شمارا پرداخت می‌کند، بدون اینکه از سپرده سرمایه‌گذاری شما کسر شود.

 

 

سال بیمه ای

سن بیمه شده

حق بیمه اسمی

حق بیمه اصلی

سرمایه فوت به هرعلت

سرمایه فوت در اثرحادثه

سرمایه نقص عضو

سرمایه هزینه های پزشکی ناشی از حادثه

پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه

پوشش مستمری ازکارافتادگی

سرمایه امراض خاص

حق بیمه پرداختی سال

مبلغ قسط درهر سال

۱

۲۶

۱۲,۰۰۰,۰۰۰

۱۰,۴۱۵,۰۸۵

۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰

۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰

۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰

۴۸,۰۰۰,۰۰۰

۲۵۶,۰۲۱,۹۷۵

۲۰,۸۳۰,۱۷۱

۲,۴۰۰,۰۰۰

۱۲,۰۰۰,۰۰۰

۱۲,۰۰۰,۰۰۰

۲

۲۷

۱۲,۰۰۰,۰۰۰

۱۰,۳۶۴,۱۳۹

۲۵۲,۰۰۰,۰۰۰

۵۰۴,۰۰۰,۰۰۰

۲۵۲,۰۰۰,۰۰۰

۵۰,۴۰۰,۰۰۰

۲۴۵,۶۵۷,۸۳۶

۲۰,۷۲۸,۲۷۷

۲,۵۲۰,۰۰۰

۱۲,۰۰۰,۰۰۰

۱۲,۰۰۰,۰۰۰

۳

۲۸

۱۲,۰۰۰,۰۰۰

۱۰,۳۱۰,۶۴۵

۲۶۴,۶۰۰,۰۰۰

۵۲۹,۲۰۰,۰۰۰

۲۶۴,۶۰۰,۰۰۰

۵۲,۹۲۰,۰۰۰

۲۳۵,۳۴۷,۱۹۱

۲۰,۶۲۱,۲۹۰

۲,۶۴۶,۰۰۰

۱۲,۰۰۰,۰۰۰

۱۲,۰۰۰,۰۰۰

۴

۲۹

۱۲,۰۰۰,۰۰۰

۱۰,۲۵۴,۴۷۶

۲۷۷,۸۳۰,۰۰۰

۵۵۵,۶۶۰,۰۰۰

۲۷۷,۸۳۰,۰۰۰

۵۵,۵۶۶,۰۰۰

۲۲۵,۰۹۲,۷۱۵

۲۰,۵۰۸,۹۵۳

۲,۷۷۸,۳۰۰

۱۲,۰۰۰,۰۰۰

۱۲,۰۰۰,۰۰۰

 

شما همواره می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز از طریق فرم تماس با ما در تماس باشید.

چند نوع بیمه عمر داریم
چند نوع بیمه عمر داریم
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *