هزینه فريز كردن چربي شكم

فریز کردن چربی یک روش موثر و از لحاظ علمی ثابت شوده برای از بین بردن دائمی بافت های چربی است که به سختی با ورزش و رژیم غذایی از بین می رود. این روش به کرایولیز (cryolysis) نیز معروف است. و یک جایگزین خوب برای لیپوساکشن سنتی است. فریز کردن چربی ذخایر چربی را ایزوله کرده و به راحتی بدون جراخی از بین می برد

در مرکز زیبایی ما انجماد چربی تنها ازطریق جراحان زیبایی ما انجام می شود

وقتی فریز کردن چربی انجام می شود یک صفحه ی محافظ روی پوست قرار داده می شود. و ما از یک قطعه برای مکیدن بافت چربی استفاده می کنیم. با استفاده از یک پمپ وکیوم بافت چربی را تا دمای -1 درجه سرد می کنیم تا جایی که سلول های چربی از بین می روند. این روش به این علت امکان پذیر است که سلول های چربی نسبت به سایر بافت های بدن به سرما حساس ترند. اینگونه شما می توانید بدون لیپوساکشن و دیگر جراحی ها چربی را از بین ببرید. این درمان زیر یک ساعت به طول می انجامد و نتیجه مرگ طبیعی سلول های چربی است. دیگر بافت ها مانند پوست عصب و ماهیچه به هیچ عنوان تحت تاثیر قرار نمی گیرند. نتیجه ی این عمل دائمی است و جذب سلول های مرده چربی توسط بدن متوسط 1-2 ماه زمان می برد. تقریبا 2-25 درصد از چربی بعد از تنها اولین دوره درمان از بین می رود. بنابراین همیشه نیاز است که درمان را برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب تکرار کنیم.

قبل از درمان شما قادر خواهید بود با متخصص ما برای مشاوره های اولیه ملاقات داشته باشید. آنگاه تصمیم خواهیم گرفت که کدام روش برای شما مناسب است. بسیار مهم است به یاد داشته باشید که فریز کردن چربی جای لیپوساکشن را نمی گیرد. اما بسیاری از بیماران این روش هوشمندانه و بدون درد را سودمند می یابند.تلاش ما این است که تا حد امکان خواسته های شما را ببینیم. شما در مورد نتیجه ی نهایی مورد انتظار اطلاعات دریافت خواهید کرد.

در مرکز زیبایی Estetikcentrum ما پیشرو در زمینه ی فریز کردن چربی هستیم و دارنده ی مدرن ترین لوازم هستیم. چندین دستگاه در بازار موجود است که ادعا می شود درمان یکسان با نتیجه ی یکسان انجام می دهندو کلینیک ما دستگاهی را از شرکت Coolsculpting استفاده می کند که توسط انجمن FDA تایید شده است. در نوامبر 212 با این تکنولوژی 4 درمان انجام شده است و 13 دستگاه Coolsculptin در سرتاسر دنیا نصب شده است. تحقیقات نشان می دهد لایه ی چربی در قسمت درمان شده بعد از یک بار درمان 2-25 درصد کاهش می یابد.هزینه فريز كردن چربي شكم

هنگام فریز کردن چربی، چربی تا منهای 1 درجه سرد می شود تا بهترین نتیجه را بدهد. ما نازل دست در انواع سایز ها را در اختیار داریم تا بهترین گزینه ی مناسب را به هر فردی ارائه دهیم. لبه ی نازل های دست از سیلیکون های پزشکی لطیف ساخته شده اند که مرز طبیعی و تناسب بسیار خوبی ایجاد می کنند. این دستگاه قابل تنظیم است و درمان را تقریبا بدون درد می کند.
فریز کردن چربی به بیهوشی نیاز ندارد و شما می توانید بعد از تکمیل درمان به فعالیت بپردازید. بعد از درمان معمولا قسمت درمان شده قرمز خواهد شد و احساس بی حس بودن خواهد داشت که البته به سرعت از بین می رود.

برای بدن ساختن سلول های چربی جدید سخت خواهد بود برای همین می توان گفت نتیجه ی این درمان دائمی است. این درمان به شما این فرصت عالی را می دهد تا به اندامی که می خواهید دست یابید. ممکن است دیگر سلول های چربی رشد کنند. مخصوصا اگر کالری که دریافت می کنید از مقدار لازم باشد. بنابراین ما شما را از رژیم ها ی غذایی و ورزش هایی که باید انجام دهید مطلع می کنیم. قطعا یک سبک زندگی سالم ترجیح است.

فریز کردن چربی (CoolSculpting) به وسیله ی محققان دانشگاه هاوارد توسعه داده شده است. در سازمان FDA امریکا تایید شده و نشان CE اروپا را دارا است. بیمارانی که نمی خواهند ریسک، هزینه و دوره ی نقاهت جراحی را داشته باشند، اکنون، برای اولین بار، این فرصت را دارند که از CoolSculpting استفاده کنند. بیماران می توانند نتیجه ی دلخواه خود را به کمک پرسنل دارای مدرک تخصصی CoolSculpting کسب کنند.

CoolSculpting از لحاظ پزشکی ثابت شده است که بی خطر است و درمان موثری است. به وسیله ی این مکانیزیم امنیتی اختراع شده، سیستم تشخیص ضد یخ، که از آسیب یخ زدگی جلو گیری می کند، CoolSculpting تنها دستگاهی است که که بر پایه ی سرما و بدون درمان با جراحی چربی را از بین می برد و از طرف سازمان FDA آمریکا تایید شده است. در طول درمان، بیمار می تواند به طور نشسته یا دراز کشیده یا در حال کتاب خواندن، کار با لپ تاپ و حتی در حال چرت زدن باشد. بدون نیاز به سوزن، رژیم غذایی خاص و یا دوران نقاهت. این درمان در کلینیک بوسیله ی پرسنل متخصص انجام می شود.

CoolSculpting بوسیله ی ZELTIQ توسعه یافت بر اساس روشی علمی به کرایولیپولیز (Cryolipolysis). کرایولیپولیز نتیجه ی یک کشف انقلابی به وسیله ی دانشمندانی به های Dieter Manstein و R. Rox Anderson است در بیمارستان عمومی ماساچوست. که با دانشکده ی پزشکی هاروارد در ارتباط است. تحقیقات اولیه در مجلات پزشکی چاپ شد که نشان می داد سلول های چربی زیر پوست از بقیه ی بافت های اطراف به سرما حساس هستند.
در مجموع 6 مقاله ی علمی، بیش تر از هر محصول مشابه دیگری، در این زمینه چاپ شده است. این تحقیقات تایید می کنند که سلول های چربی که در معرض سرمای کنترل شده قرار می گیرند، شروع به کم شدن و مردن می کنند.

آیا کنجکاوید بدانید که فریز کردن چربی برای شما مناسب است؟ آیا چربی ناخواسته در شکم ، ران و یا هر قسمت دیگری دارید که خلاص شدن از دست آن برای شما سخت است؟ با ما تماس بگیرید و ما روش مناسب برای شما را بررسی خواهیم کرد.

اینجا می توانید به صورت آنلاین با متخصصان ما وقت مشاوره بگیرید. همچنین می

توانید با شماره ی 66 66 65 – 4 تماس حاصل فرمایید.

ما از حضور شما در مرکز زیبایی به گرمی استقبال خواهیم کرد.

Select treatment

Book treatment: {{ data.activities.selected.activity_name }}

If you can’t find a time that suits you, please give us a call at 4-65 66 66 or email us at info@estetikcentrum.se and we’ll help you find a suitable time.

{{ slot.time }}

Click here to view all available times in the booking calendar

Select date

Book treatment: {{ data.activities.selected.activity_name }}

If you can’t find a time that suits you, please give us a call at 4-65 66 66 or email us at info@estetikcentrum.se and we’ll help you find a suitable time.

Week {{ data.dates.active.previousWeek }}

Week {{ data.dates.active.week }}

Week {{ data.dates.active.nextWeek }}

Today – {{ weekday.name }} {{ weekday.dayOfMonth }} {{weekday.monthShortName}}

{{ slot.time }}

No available times

Choose a treatment to display available times

Lastly, you have to fill out your personal details. You can also review the booking details to make sure they are correct. When you’re done, click Confirm booking to finalize your booking

Treatment:

Date: {{ data.selectedSlot.time }}

Fill out your personal details and review the booking details to make sure they are correct. When you’re done, click Confirm booking to finalize your booking

Treatment:

Date: {{ data.selectedSlot.time }}

You need a Swedish personnummer (social security number) to book online. If you don´t have that please contact us at 4-65 66 66 and we will help you

Treatment:

Date: {{ data.booking.timeStart }}

هزینه فريز كردن چربي شكم

Thank you, your booking is now completed! A confirmation email will be sent to the email address you used in your booking.

If you do not show up to a booked appointment, you will be charged for the time (5 SEK for a surgical consultation, 775 SEK for a dental consultation). Cacellations must be made at least 24 hours before the appointed time.

Today, {{ weekday.name }} {{ weekday.dayOfMonth }} {{weekday.monthShortName}}

{{ slot.time }}

No available times

Select a treatment to view available times

kr

5 kr

Loan kr

Pay approximately kr/month

You can loan up to 2 kr at Medical Finance

Apply for a loan by visiting the Medical Finance website at medicalfinance.se

Medicalfinance.se

Interest %. Efficient interest rate according to KoV guidelines for a loan of 5, SEK, 24 months repayment, arrangement fee about 695 SEK, administration fee approximately 45 kr/month, will be about 3.42%. Variation may occur depending on credit companies and loan products.

STUDENTGATAN 6, MALMÖ

جهت مشاهده مسیر

 

info@estetikcentrum.se

4 – 65 66 66

دوشنبه – جمعه: 8:3- 16:3
شنبه – یکشنبه: تعطیل

Read what our happy customers are saying

We’re not around right now. But you can send us an email and we’ll get back to you, asap.

Start typing and press Enter to search

کرایولیپولیز چندوجهی با

کادر درمان

رفع چاقی موضعی

پيام كوتاه سلامتي

درمان افتادگی و شلی پوست

هزینه فريز كردن چربي شكم

آدرس مطب

مشاوره ورزشکاران حرفه ای

رفع خطوط ناشی ازبارداری

بیوگرافی

سوابق تحصيلي و علمي

مدرك تخصصي تغذيه ورزشي از انستيتو طب ورزشي استرالياکارشناس ارشد تغذيه و رژیم درمانی و کارشناسی تغذیه از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتیبرنده جايزه محقق جوان در کنگره بین المللی بیماريهای تنفسی دانمارک (25)برنده جايزه محقق جوان كنگره تغذيه اروپافرانسه(27 FENS)برنده جايزه محقق جوان المپيك پكن کنگره طب ورزشي چين( pre-olympic congress 28)نویسنده 52 مقاله علمی و چاپ در نشریات و ژورنالهای علمیسوابق کاریمدرس دانشگاه پرسپولیسمشاور تغذيه ورژيم درمانی ستاد پزشكي بازيهای آسیایی والمپيک از سال85 تا به حالمشاور تغذيه تغذيه ورژيم درمانی فدراسيون پزشکی ورزشی از سال82 تا به حالمشاور تغذيه ورژيم درمانی المپيك چين- بازيهاي آسيايي دوحه (25 تيم ورزشي)- پاراليمپيك گوانجو – پارا المپیک آتن- پارا المپیک سيدنیمشاور تغذيه ورژيم درمانی فدراسیون شنا سال83تا 87- جودو سال85-فدراسیون آمادگي جسماني سال86- قايقراني سال 87مشاور تغذيه ورژيم درمانی شركت نفت و گاز پارس از سال 1386-139همكاري با سازمان منطقه ويژه اقتصادي عسلويه در زمينه ارتقاءسطح سلامت وتغذيه از سال 86کارشناس ارشد دفتر بهبود تغذيه جامعه وزارت بهداشت ازسال 1383 تا 1386مشاور تغذيه تغذيه ورژيم درمانی بیمارستان آیت ا طالقانی سال 78-8عضويت انجمن ها و کميته های علمیعضو انجمن تخصصي تغذيه ورزشي استرالیاعضو انجمن تخصصي تغذيه آکادمی ملی المپیکعضو انجمن علمی اتا ( تغذیه ايران )عضو سازمان نظام پزشکی عضو کميته تخصصی تغذيه فدراسون پزشکی ورزشیعضو کميته تغذیه ستاد بازيهای آسیایی والمپيکآدرس مطب: شهرک غرب بلوار فرحزادی تقاطع دریا خ نورانی ساختمان 19طبقه 3 2236677–9373133 تلفن مشاوره دستگاههای لاغری -9373133

دستگاه های لاغری و موضعی

کرایولیپولیز

تغذيه ورزشي

تازه های پزشکی

خدمات کلینیک

مقالات

کرایولیپولیز ،یا انجماد سلول های چربی و فشار منفی وکیوم تکنیکی ایمن و غیر تهاجمی برای رفع چاقی های موضعی می باشد که بدون آسیب رساندن به بافت پوست سبب از بین رفتن تعداد بی شماری از سلول های چربی می شود.دستگاه کرایو لیپولیز تاییدیه های لازم از وزارت بهداشت و درمان ایران و سازمان غذا و داروی آمریکا را داراست.استفاده از این روش برای لاغری و فرم دهی جایگزین مناسبی به جای لیپوساکشن بوده و عوارض جانبی بسیار کمتری نسبت به آن دارد.

در طی جلسه درمان قالبی شبیه به فنجان بر روی ناحیه تحت درمان قرار می گیرد و  یك اپلیكاتور سرمای كنترل شده ای را  بدون آسیب به پوست و بافت های اطراف به بافت چربی زیر جلدی می رساند و با انجام مکشی سنگین به مدت 45 دقیقه چربی ها را به درون تیغه های کرایولیپولیز می کشد.سلول های چربی در مخزن خنک کننده شکسته شده و تعدادشان کاهش خواهد یافت . سلول های چربی متابولیزه شده وارد خون یا کبد شده و طی فرایندی کاملا طبیعی توسط سیستم های لنفاوی  از بدن دفع می شوند.این روش سرپایی و فاقد درد بوده و بدون نیاز به بیهوشی و یا بی حسی موضعی انجام می شود .در هنگام انجام این روش شما می توانید دراز بکشید و به راحتی مطالعه کرده و یا با کامپیوتر خود کار کنید.

هزینه فريز كردن چربي شكم

پس از گذشت سه هفته نتایج درمان به خوبی قابل مشاهده می باشد و در نهایت پس از شش ماه نتایج شگفت انگیزی را مشاهده کرده و اندامی متناسب و ایده آل خواهید داشت.

این روش درمانی معمولا در طی یک جلسه قابل انجام است و در هر جلسه یک الی چهار ساعته 25 تا 3 درصد حجم چربی فریز می شود.تعداد جلسات درمانی در صورت وسعت منطقه و حجم زیاد چربی های تجمع یافته در آن منطقه افزایش یافته و تکرار خواهد شد.

کرایولیپولیز روشی ایمن ،بدون درد ،موثر و مطمئن برای کاهش سایز می باشد و عوارض کرایولیپولیز در افراد دارای پوست حساس محدود به کمی قرمزی، کبودی، ورم، حساسیت به لمس، گرفتگی عضلات، خارش، سوزش و بی حسی می شود.یکی دیگر از معایب کرایولیپولیز نیز عدم درمان سلولیت می باشد که البته در برابر این همه مزایا بسیار ناچیز به نظر می رسد.

هزینه هر جلسه کرایولیپولیز با توجه به منطقه تحت درمان و میزان کاهش چربی ها به علاوه دستمزد جراح و هزینه های کلینیکی محاسبه می شود و در صورت نیاز به جلسات هزینه درمان متعاقبا افزایش خواهد یافت.

از آن جا که چربی ها در این روش فریز می شود و سلول های چربی می میرد این روش نتایج ماندگاری به همراه دارد و در صورتی که پس از کرایولیپولیز از بره غذایی مناسبی استفاده کنید و وزن خود را کنترل کنید پایداری و ماندگاری نتایج را افزایش داده اید .

اثر بخشی این روش وابسته به 5 عامل زیر است:

1-کارایی عملکرد دستگاه کرایو

سیستم دستگاه کرایولیپولیز بر اساس دمای زیر صفر و فریز کردن سلول های چربی بره ریزی و طراحی شده است بنابراین این دستگاه باید برای عملکرد بهتر و موثر تر دارای پارامترهای زیر باشد:

2-مهارت و توانایی پزشک

یکی دیگر از عواملی که در کسب نتیجه مطلوب تاثیر بسزایی دارد مهارت و تجربه پزشک در این زمینه و آشنایی کامل با عملکرد این دستگاه می باشد.

3-توانایی و قدرت سیستم ایمنی فرد متقاضی

همانطور که قبلا اشاره شد سلول های چربی فریز شده از طریق سیستم لنفاوی از بدن خارج می شوند بنابراین فردی که متقاضی انجام این روش می باشد می بایست سیستم ایمنی قوی داشته باشد تا چربی های مرده سریعتر و راحت تر از بدنش خارج شود.

4-سالم بودن کبد

برای انجام این روش باید کبد سالمی داشته باشید چرا که چربی های فریز شده در افراد مبتلا به کبد چرب یا هپاتیت دفع نمی شود بنابراین قبل از انجام این روش انجام تست های آزمایشگاهی مانند  SGOT،SGPT،AST، ALP،GGTجهت بررسی میزان آنزیم های کبدی و سونوگرافی کبد جهت بررسی کبد چرب الزامیست.

5-سلامتی دستگاه گوارش

دستگاه گوارش وظیفه دفع چربی های تجزیه شده را از بدن به عهده دارد بنابراین دستیابی به نتیجه مطلوب و رضایت بخش در افرادی که دارای مشکلات مربوط به دستگاه گوارش می باشند با سختی مواجه خواهد شد.بنابراین افرادی که مبتلا به مشکلات گوارشی می باشند می بایست قبل از درمان با انجام یک آندوسکوپی مشکلات گوارشی خود را درمان کرده و سپس اقدام به انجام کرایولیپولیز نمایند.

استفاده از این روش بین 2 تا 4 درصد در کاهش چربی ها تاثیر دارد.

به علت مکش توسط پروب دستگاه شما حالتی شبیه به بادکش شدن را احساس خواهید نمود و این وضعیت فاقد درد بوده و در نتیجه این روش نیازی به بیهوشی و یا بی حسی موضعی ندارد.

این روش به صورت سرپایی انجام می شود و پس از انجام جلسه درمانی می توانید به منزل یا محل کارتان بازگردید و فعالیت های عادی روزمره خود را از سر گیرید.

افراد مبتلا به چاقی های موضعی در نواحی ذکر شده مانند ران ها،شکم ،پهلوها و .که چاقی آن ها با تغذیه و ورزش از بین نمی رود و در واقع چاقی آن ها مقاوم  شده است افراد مناسبی برای انجام این روش می باشند.

مهم ترین مزیت این روش طبیعی بودن،بدون درد بودن،غیر تهاجمی بودن ،نتایج پایدار داشتن و فاقد ریسک بودن آنست.

این دستگاه با دارا بودن سیستم مکانیزه و کنترل میزان سرمای وارد شده به بافت و اثر پذیری اثبات شده برترین تکنولوژی جهت از بین بردن سلول های چربی می باشد و به هیچ وجه استفاده از کیسه یخ جهت جایگزینی با این روش منطقی نبوده و کارایی های دستگاه کرایو را نخواهد داشت.بنابراین مطمئن باشید شما با پرداخت هزینه می توانید نتیجه مطلوب تری را به دست آورید.شما می توانید جهت کاهش هزینه ها از تخفیف های اعمال شده توسط کلینیک های زیبایی معتبر یا  کرایولیپولیز تخفیفان استفاده کنید .

استفاده از این روش جهت کاهش سایز در افراد مبتلا به سرطان ،دیابت ،بیماری های کبدی مزمن ،بیماران کلیوی ،بیماران مبتلا به فشاران خون و افراد مبتلا به صرع ممنوع می باشد.همچنین استفاده از این روش در زمان سرماخوردگی و پریود به علت ضعف سیستم ایمنی و حساس بودن اعضای بدن ممنوع می باشد .

از آن جا که تاکنون مطالعاتی در این زمینه صورت نگرفته است و همه ما می دانیم که دوران بارداری دورانی مهم در زندگی هر زن می باشد و سلامت مادر و جنین از موضوعات مهم در این دوران تلقی می شود انجام این روش در دوران بارداری ممنوع می باشد و در دوران شیردهی نیز به علت ضعف بدن مادر و تغذیه شیر خوار بهتر است این عمل  انجام نشده و در صورت تمایل به انجام این عمل بهتر است آن را به پایان دوران شیردهی  موکول نمایید .

میزان کاهش سایز در هر جلسه بسته به منطقه تحت درمان متفاوت بوده و حتی نتیجه حاصل از این روش از شخصی به شخص دیگر متفاوت می باشد .اما به طور میانگین در هر جلسه درمان بین 4 تا 12 سانتی متر کاهش سایز خواهید داشت .

افزایش سطح چربی ها در خون در این روش بر خلاف روش کویتیشن بوده و ما با افزایش سطح چربی خون مواجه نخواهیم بود و در حالت استثنا نیز افزایش سطح چربی خون بسیار حسوس و تدریجی خواهد بود.

مدت زمان لازم برای هر جلسه بین 6 تا 9 دقیقه برای هر قسمت بدن بوده و نسبت به ضخامت لایه چربی و واکنش بدن نسبت عملکرد دستگاه قابل تغییر می باشد.

قسمت هایی از بدن مانند چانه و غبغب ، ساق پا ، مچ دست ، قسمتهای کوچک بدن و سینه قابل کرایولیپولیز نمی باشند.

با توجه به بررسی های صورت گرفته می توان اظهار کرد این روش روشی مطمئن و موثر برای کاهش سایز و کاهش چربی های موضعی می باشد و استفاده از آن در افرادی که تمایلی به انجام روش های جراحی در زمینه کاهش سایز ندارند مفید و سودمند می باشد.عوارض ناشی از این روش محدود بوده و بسیار ناچیز است و ماساژ دستی پس از درمان در بهبود اثرات ناشی از این روش موثر است.شما می توانید با اطمینان خاطر از این روش استفاده کنید و برای کسب نتیجه مطلوب تر به پزشک متبحر و بهترین مراکز کرایولیپولیز در تهران و یا شهر خودتان مراجعه کنید.شما می توانید کرایو لیپولیز را در مراکز معتبر کرایولیپولیز در تهران انجام دهید و اندامی زیبا و ایده آل داشته باشید.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هزینه فريز كردن چربي شكم

  © 213 – 217 salamatweb.ir

کاربر گرامی :
بنا به دلایل گوناگون از قبیل به روز رسانی سایت ، یا ورود اطلاعات اشتباه از جانب شما و خطای سیستمی رخ داده است.

آف 36 تیمی متشکل از متخصصان و کارشناسان در حوزه تجارت الکترونیک، مدیریت و آی تی است.
آف 36 با تمرکز بر روی کالا یا خدمات به ‌صورت روزانه فرایند انتخاب را برای اعضای خود آسان می‌سازد. همچنین با استفاده از قدرت خرید گروهی، کالای مورد‌نظر را به قیمتی عرضه می‌کند که به سختی می‌توان از خرید آن صرف‌نظر کرد. در صورت داشتن هر گونه سوال و یا بروز مشکل با ما تماس بگیرید و یا در ساعات ادارای سوالات خود را از اپراتورهای ما بپرسید.

دفتر مرکزی : خیابان دکتر علی شریعتی ، روبروی بهار شیراز ، مجموعه فرهنگی هنری تهران ،
طبقه سوم ، دفتر مرکزی آف 36

با ما در ارتباط باشید :

(77641125-21)

(7752382-21)

Support@OFF36.ir

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *