هزینه جراحی بینی دکتر سودمند رشت

رسالت من در جهان هستی، این است که، دنیا را کمی بهتر از آنچه تحویل گرفته ای تحویل دهی: خواه با فرزندی خوب، خواه با باغچه ای سرسبز و خواه با اندکی بهبود شرایط اجتماعی

اینکه بدانی حتی فقط یک نفر با بودن تو ساده تر نفس کشیده است، یعنی تو موفق شده ای


گابریل گارسیا مارکز

درباره سایت

من، دکتر علیرضا سودمند، رتبه اول آزمون ورودی جراحی پلاستیک و زیبایی کشور در سال ۱۳۸۹ و رتبه اول آزمون بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی کشور در سال ۱۳۹۲ و استادیار فعلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (شهر رشت)، برای گذراندن دوره طرح فوق تخصصی هستم، و احتمالاً باید صلاحیت نسبی در مورد اطلاع‌رسانی درباره اعمال جراحی پلاستیک و زیبایی را داشته باشم
هزینه جراحی بینی دکتر سودمند رشت

با توجه به آشفته‌بازار جراحی پلاستیک و زیبایی در ایران، هدف ما از راه‌اندازی این سایت، البته که از طرفی شناساندن خود و محصول عملکردمان برای ارزیابی ناظران است، ولی مهم‌ترین قسمت ماجرا ایجاد فضایی است که تمام جنبه‌های هر موضوع جراحی پلاستیک و زیبایی ، به ساده‌ترین و کامل‌ترین شکل آن موشکافی گردد و پاسخ همه سؤالات به‌تدریج در آن یافت شود.

هدف اصلی از طراحی سایت، این است که هر فردی با هر میزان اطلاعات پزشکی، قادر به یافتن آسان و سریع پاسخ سؤال مربوطه‌اش باشد. برای نویسنده این جملات، مهم این نیست که جراحتان چه کسی باشد، بلکه آنچه اهمیت دارد این‌ است که مطالب ارائه‌شده و به‌طور کل روح حاکم بر این سایت به‌گونه‌ای پیش برود که به شما توانایی بهتری، ولو حداقلی، برای انتخاب مناسب و دقیق‌تر برای پذیرفتن تغییری که ممکن است به‌طورجدی زندگی‌تان را تحت تأثیر قرار دهد، بدهد.

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی سینه

جراحی زیبایی شکم

جراحی زیبایی صورت و گردن

جراحی زیبایی اندام‌ها

پوست‌ – عمل‌های زیبایی غیر‌جراحی

اعمال جراحی ترمیمی

کاهش اندازه پستان (با گذر زمان) پس از عمل پروتز سینه   از شکایات و نگرانی‌های معمول افرادی که تحت این عمل قرار می‌گیرند این است که هر هفته اندازه

7 نکته اساسی درباره چربی داخل دهانی (Buccal fat pad)

اشتباه یک:تمرینات عضله سینه باعث جلوگیری از اویزان شدن سینه یا برگشت علایم ان می شود. در حالی که این تمرینات واضحا باعث بهتر شدن قوام سینه می شود ولی نمی

گیلان آنلاین: برخی از متخصصان زیبایی در کلینیک های خصوصی این شهر با توجه به تبلیغات وسیعی که صورت می گیرد، بطور میانگین ماهانه 5 جراحی زیبایی بر روی بیماران انجام می دهند.

[more]

به گزارش گیلان آنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر، در محله گلسار رشت قدم میزنم، درکمتر از 1 دقیقه دست کم 25 زن و مرد را می بینم که جراحی بینی، بوتاکس، لیفتینگ (کشش پوست صورت) و لب های خود را برجسته کرده و یا گونه و مو کاشته اند. جلو می روم  و از دُرسا دختر 24 ساله که پوستی صاف و لب  و گونه هایی برجسته دارد، نشانی کلینیکی که  در آن جراحی زیبایی را انجام داده می پرسم.

این دختر جوان که  موهای بلوطی با مـِش نقره ای دارد، با ابراز رضایت از وضعیت فعلی چهره اش میگوید: تبلیغ این فرم از چهره را از ماهواره دیدم، اگر چه اینکار برایم هزینه بردار بوده و گاهی احساس سنگینی در صورت و پشت پلکهایم می کنم اما از چهره فعلی ام راضی هستم.

ارشیا، پسر 3 ساله ای که علاوه برجراحی بینی، کاشت مو هم انجام داده درحالی که سگ کوچک و پشمالوی خود را در آغوش گرفته، می گوید:همه دوستانم بینی خود را جراحی کرده اند ومن هم به پیشنهاد آنها و برای خوش فرم تر شدن چهره ام 2بار جراحی بینی انجام داده و 9  ماه پیش هم مو کاشتم. هزینه جراحی بینی دکتر سودمند رشت

ارشیا ودُرسا جزو هزاران نفری هستند که در تب همه گیر زیبایی می سوزند. آمارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نشان می دهد ایران با داشتن بیشترین متقاضی جراحی های زیبایی، بویژه جراحی بینی دربین کشورهای دنیا  رکوردار است. براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی گیلان، این استان بعد از تهران، اصفهان، شیراز و تبریز پنجمین استان کشور است که بیشترین میزان جراحی های زیبایی در آن انجام می شود.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این باره گفت: اگر چه آمار رسمی از تعداد کسانی که در گیلان جراحی زیبایی انجام داده اند در دست نیست اما براساس بررسی های میدانی سالانه حدود2 هزار و 5 تا 3 هزار نفر در گیلان زیرتیغ و سوزن انواع جراحی های زیبایی از جمله بینی، بوتاکس، کاشت گونه، لیفتینگ، کاشت مو، کوچک کردن شکم و سینه می روند.

 محمدتقی آشوبی با اشاره به اینکه بیش از5درصد جراحی های زیبایی در گیلان غیر ضروری است گفت:3 تا 5درصد جراحی های زیبایی، منجر به مرگ و میرشده و 3 درصد از افرادی که زیر تیغ جراحی زیبایی می روند پس از عمل دچار عوارض جسمی و روانی همچون اختلالات تنفسی،عفونت،آمبولی، خونریزی، سرگیجه های مزمن،افسردگی و اضطراب می شوند.

وی بااشاره به اینکه خدمات درمانی جراحی های زیبایی تحت پوشش هیچ بیمه ای قرار ندارد، هزینه هرجراحی زیبایی را بطور میانگین 2 تا 8 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: البته در موارد هزینه جراحی زیبایی براساس توافق بیمار و پزشک تعیین می شود. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه 4 درصد از کسانی که جراحی زیبایی انجام می دهند، بعد از عمل از وضعیت خود ناراضی اند گفت:بسیاری از این افراد به علت برآورده نشدن انتظاراتشان، سرخورده شده و تا مدت ها بعد از عمل  از مشکلات روحی و جسمی  رنج می برند.

محمدتقی آشوبی با اشاره به اینکه انجام جراحی های زیبایی بصورت غیر مجاز و توسط افرادی که تخصصی در این باره ندارند، به مشکلات جسمی و روانی جراحی های زیبایی دامن می زند، گفت: بعد از جراحی های ارتوپدی و زنان، عمل های زیبایی، بیشترین شکایات را در نظام پزشکی گیلان به خود اختصاص داده اند. وی به افزایش استقبال از انواع جراحی های زیبایی در سال های اخیر اشاره کرد و گفت:

تا 5 سال پیش 95 درصد از کسانی را که جراحی زیبایی انجام می دادند، زنان و 5 درصد مردان بودند این درحالی است که امروز نسبت جراحی های زیبایی در زنان گیلانی 8درصد و در مردان این استان هم به2 درصد افزایش یافته است.

 این جراح عمومی افزود: براساس قانون، جراحی های زیبایی برای دختران زیر 16 سال و پسران زیر 18 سال ممنوع است این درحالی است که هم اکنون تعداد زیادی از متقاضیان عمل های زیبایی در گیلان را افراد 13 و 14ساله تشکیل می دهند.

 دکتر علیرضا سودمند فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی هم در این باره می گوید:بطور میانگین ماهانه 4 تا 5 جراحی زیبایی در یکی از مراکز درمانی دولتی رشت انجام می دهم، این درحالی است که برخی از متخصصان زیبایی در کلینیک های خصوصی این شهر با توجه به تبلیغات وسیعی که صورت می گیرد، بطور میانگین ماهانه 5 جراحی زیبایی بر روی بیماران انجام می دهند. وی معتقد است ناکافی بودن مهارت برخی جراحان زیبایی و نداشتن تخصص آن ها باعث بروز عوارض و صدمات جبران ناپذیری می شود که این امر لزوم فرهنگ سازی و افزایش نظارت ها را در این باره دو چندان می کند.

 این فوق تخصص زیبایی که چند سالی است از تهران به رشت آمده، میزان جراحی های زیبایی گیلان را هم سطح  پایتخت می داند و می گوید: افزایش تعداد مراکز غیرمجاز، انجام  عمل های زیبایی توسط برخی پزشکان عمومی و افراد غیرمتخصص، تبلیغات گسترده همچنین مدگرایی، سبب شده آمار جراحی های زیبایی در گیلان در سال های اخیر روند صعودی به خود بگیرد. این درحالی است که برخی از همکارانم در استان هایی از جمله بوشهر و سسیستان و بلوچستان از عدم استقبال مردم از جراحی های زیبایی گله مندند.

 دکترایرج شاکری نیا استاد روانشناسی هم اختلات روانی همچون عقده حقارت، داشتن تصویر منفی از بدن، نبود اعتمادبه نفس، سرخوردگی، مدگرایی، وهم چشمی، تبلیغات ماهواره ای و فضای مجازی، فشارهای اجتماعی ودر برخی مواقع هم شرایط آب وهوایی را از مهم ترین عوامل افزایش گرایش به جراحی های زیبایی در سالهای اخیر اعلام کرده ومی گوید: اینروزها علاوه برجوانان، بسیاری از افراد میانسال وحتی مسن برای زیباتر و جوان تر شدن به عمل های متعدد زیبایی روی می آورند.

 وی می گوید: اگرچه گرایش به زیبایی، نیازفطری انسان است اما برخی افراد برای تمایز یافتن و داشتن حس برتری در جامعه وتحت تاثیر مدهایی که دردنیای رسانه، برای اجزای بدن تبلیغ می شود، به جراحی های زیبایی روی می آوردند، این درحالی است که این افراد تصویری که از خود در ذهن دارند طلوبتر از تصویر واقعیشان است از این رو دچار وسواس شده و چندین بار زیر تیغ یک نوع جراحی زیبایی می روند.

 وی بابیان اینکه شناسایی و بارورکردن توانمندیها برای کسانی که از اعتماد به نفس کمتری برخوردارند و یا امکانات لازم را برای بروز استعداد خود ندارند زمان بر بوده و غیرممکن به نظر می رسد گفت: برخی ازاین افراد به جراحی های زیبایی روی می آورند تا با ایجاد باصطلاح تغییرات خوشایند درشکل ظاهری خود، درمدت کوتاهی مقبولیت لازم را درجامعه به دست آورده و عرض اندام کنند.

 کوتاه سخن اینکه: به نظر می رسد نیازبه مورد توجه قرارگرفتن افراد، در گرایش آنان به رسیدن به زیبایی کاذب موثر باشد. گرایش روز افزون افراد جامعه به جراحی های زیبایی و نیز عوارض و تبعات جسمی و روانی که درپی دارد بی شک لزوم جلوگیری از روند روبه رشد این پدیده ناهنجار اجتماعی را دو چندان می کند. امری که با نظارت بیش از پیش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ سازي و پیشگیری از تبليغات کاذب میسر خواهد بود.

نظر شما:

bidsun.ir طراحی سایت حرفه ای در رشت

طرح عیدانه اولین تاکسی کودک کشور در شهر رشت

چانه‌زنی مخالفان و موافقان طرح آرامگاه دکتر حشمت در شورای شهر رشت

بانویی که ولادتش از جنس غدیر‌خم است/ چه تناسبی بین آیه کوثر و آیه غدیر

هشدارهای خاموش ابتلا به انواع سرطان ها را جدی بگیرید!

بهره برداری از راه آهن قزوین – رشت با حضور رییس جمهور

علیقلی‌زاده به عنوان شهردار رشت انتخاب شد

انتخابات مجلس و خبرگان “۲ اسفندماه” سال آینده برگزار می‌شود

مدیرانی که حقوق‌های ۲۰ میلیونی می‌گیرند اوضاع سخت اقتصادی برایشان قابل لمس نیست

پیش بینی وضعیت آب و هوای گیلان طی روزهای آینده

نتوانستیم به‌درستی از ظرفیت نوار ساحلی و مرزی گیلان استفاده کنیم

چهره رشت در بهار ۹۸ متفاوت از گذشته خواهد بود

مردم از افزایش سریع قیمت‌ها در تنگنا قرار دارند

عده‌ای از مسئولان ‌هنوز شیفته غرب هستند

حادثه تروریستی زاهدان نشان‌دهنده کینه دشمنان از جمهوری اسلامی است

طبیعت زمستانی اشکورات گیلان به روایت تصویر

دست خائنین به مردم ایران را قطع می‌کنیم

انتخابات مجلس و خبرگان “۲ اسفندماه” سال آینده برگزار می‌شود هزینه جراحی بینی دکتر سودمند رشت

نسخه گیاهی برای پاکسازی کلیه‌ها

روحانی پاسخ ه ظریف را داد/ پذیرش استعفای جنابعالی را برخلاف مصالح کشور می‌دانم/ آقای دیپلمات هم با یک پست اینستاگرامی به کار برگشت!

از ظریف، همتی و زنگنه تشکر می کنم / ادغام بانک های نیروهای مسلح بزودی

ه حضرتی به ظریف: صحنه را به نفع چه کسانی خالی می‌کنید؟

خواستگاری از یکی از تماشاگران روی آنتن زنده تلویزیون! +عکس

قاسمی: متن انتشاریافته از استعفای وزیر امور خارجه مورد تأیید نیست

روایت ظریف از دلیل استعفایش

ظریف در یک پست اینستاگرامی استعفای خود را اعلام کرد

یک ایرانی در میان برندگان اسکار +عکس

آنچه باید درباره نارسایی تنفسی حاد بدانید

عکس/ لباس زنانه بازیگر مرد در مراسم اسکار

عکس/ غول آمریکایی در تهران!

سردار سلامی: ترامپ جامعه غرب را به افول می‌برد/ نباید به دشمن تکیه کنیم

عکس/ خواب شیر‌ها روی درخت!

یک ایرانی در میان برندگان اسکار +عکس

دهکده ستاره ای شکل در هلند (+عکس)

عکس/ بیرانوند با لباس محلی به زمین آمد!

خطرات غیرمنتظره بیماری لثه

۱۱ چهره‌ مردمی سال ۹۷ معرفی شدند +عکس

شخص وزیر ارتباطات باید پاسخگو باشد/ در نظام اسلامی این مقدار فساد بسیار زیاد است

عکس/ باغی دیدنی در شیراز

عکس/ لیلی رشیدی و پسرش

عکس/ خودروی 1 میلیارد تومانی در ایران

شبنم قلی‌خانی با ریش و سبیل مردانه! +عکس

کودک یک ساله توسط سگ خانگی تکه تکه شد +عکس

خرید خدمت سربازی منتفی شد

مدیرعامل سابق بانک سرمایه بازداشت شد

دانستنی‌هایی درباره کم کاری تیروئید

شمخانی: روش‌های متعددی برای قطع جریان نفت داریم؛ به ۹۰درصد اهدافمان در سوریه رسیده‌ایم؛ پیام همکاری از امارات

پراید ۵۱ میلیون تومان شد +قیمت خودرو

نماینده مجلس: نمی توانم گوشت بخرم!

مجلس تکلیف «سهمیه‌بندی بنزین» را مشخص کرد

«رامبد جوان» پدر شد

وزارت کشور: ۷ شرط عمومی برای ثبت‌ در انتخابات تعیین شد + جزئیات

تصاویر/ دستگیری باند ۱۵ نفره سرقت از منازل تهران

نظر رهبر انقلاب درباره «تجسس در تلفن همراه همسر» و «استفاده از کراوات در عروسی»

دستگیری ۱۳ عضو گروهک داعش در کردستان پیش از ترور علمای اهل‌سنت

مجریان سال تحویل تلویزیون چه کسانی هستند؟

آیت الله محمد مؤمن دار فانی را وداع گفت

تردد اتوبوس‌هایی با چهره جدید در تهران +عکس

امر به معروفِ مهناز افشار در جشنواره فجر +عکس

مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد

ازدواج خانم بازیگر با سخنگوی سابق وزارت خارجه +عکس و جزئیات

روایت جانشین نیروی ‌قدس سپاه از دروغ‌گویی آمریکا در بیان آمار دقیق کشته‌شدگان جنگ عراق و افغانستان‌

شهیدی که حاج همت او را از مفاخر اسلام می‌دانست

کتابی که در 6 جهت مختلف باز و خوانده می شود! (+عکس)

ماجرای عجیب لباس علیرضا بیرانوند +عکس

آیت‌الله مکارم شیرازی: مردم به‌جای تشریفات ایام نوروز به‌فکر خانواده‌های تحت‌فشار اقتصادی باشند‌

زانو درد را با تغییر رژیم غذایی درمان کنید

صادرات نفت ایران علی‌رغم تحریم‌ها افزایش یافت

علت ترس از تاریکی و راه های غلبه برآن

لاریجانی: ایران آماده تقویت روابط با چین است

سکه ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان/ سکه افزایش و دلار کاهش یافت+ جدول

تغییر چهره عجیب شبنم قلی‌خانی! +عکس

۲ نفر از اعضای تیم تروریستی زاهدان پاکستانی بودند/ عامل انتحاری هم پاکستانی بود

نمکی: وزارت بهداشت به معاونت اجتماعی نیاز ندارد

ضربه سپاه به عوامل جنایت تروریستی زاهدان/ تعدادی تروریست با مواد انفجاری دستگیر شدند

چه گیاهانی را در اتاق مان بگذاریم؟

دفترچه‌های بیمه درمانی تأمین اجتماعی حذف می‌شود

پراید ۴۷ میلیون شد! +جدول قیمت خودرو

خبر خوش علیرضا خمسه برای هواداران سریال «پایتخت»

زمان جدید پرداخت “بسته حمایتی” اعلام شد

دستور رهبرانقلاب برای واریز ۲۰درصدی درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی

وزیر کار فوق دیپلم دارد؟ +عکس

شایع‌ ترین علائم کم‌خونی چیست؟

بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه شد

سرپرست جدید تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد

لاریجانی: دولت پاکستان باید پاسخگوی اقدام تروریستی زاهدان باشد

چگونه قند خون را کنترل کنیم؟

گیلان آنلاین +

خواندنی ها – دیدنی ها

گیلان ما

روانشناسی

فناوری اطلاعات

آشپزی

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *