هزینه تزریق چربی خط خنده

تزریق چربی , هزینه تزریق چربی , قیمت تزریق چربی , مزایا و عوارض تزریق چربی , تزریق چربی صورت و بدن , بهترین مرکز تزریق چربی در تهران , متخصص تزریق چربی : با بالا رفتن سن به مرور زمان بافت پوست از بین می رود و نواحی مثل گونه ها ، چانه و سایر بخش های صورت دچار شلی و فرو رفتگی می شود ، این علائم گریز ناپذیر است و برای همه اتفاق می افتد ، ولی نیازی نیست که نگران باشید ، امروزه روش های مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد ، از جمله این روش ها می توان به لیزر ، تزریق ژل ، تزریق بوتاکس و تزریق چرجی اشاره کرد . و به عنوان یکی از امن ترین ، ماندگارترین و طبیعی ترین درمان ها در بازیابی حجم از دست رفته ی بدن ، ناشی از پیری می باشد و پزشک می تواند با تزریق چربی تورفتگی بخشی از صورت و بدن شما را که دچار پیری شده است ، را درمان کند .

تزریق چربی عمل جدید زیبائی است که در سال های اخیر به عنوان استاندارد به یکی از ابزارهای موفق جراحی پلاستیک تبدیل شده است ، و بخاطر اینکه تاثیر گذاری خیلی خوبی در جوانسازی پوست و برجسته کردن لب ها ، گونه ها ، چانه و باسن و سینه ها داشته ، طرفدار زیادی پیدا کرده است . این روش یک روش طبیعی است و در آن ابتدا چربی های اضافه از بخش های دیگر بدن بیرون کشیده می شود و سپس این چربی ها غنی سازی شده و سپس به وسیله ی سوزن های بسیار ریز به نقاط مد نظر تزریق می شوند . این کار باید به دقت انجام شود . و گاهی برای رسیدن به نتیجه مطلوب و رضایت بخش شاید لازم باشد شما چندین بار اقدام به تزریق چربی کنید .

 

تزریق چربی در صورت

 

هزینه تزریق چربی خط خنده

توصیه ما به شما این است که برای انجام عمل تزریق چربی از یک پزشک حاذق و باتجربه بهره بگیرید و برای این کار بهتر است ، به کلینیک های زیبائی معتبر مراجعه کنید . و شما می توانید انتظارات خود را به وضوح تعیین کنید .متخصصین کلینیک های پوست و مو ابتدا وضعیت و سابقه ی پزشکی شما را به دقت بررسی می کنند و بعد به شما می گویند که شرایط لازم را دارید با نه ، و آیا این روش مناسب شما می باشد و کاملا برای شما امن است یا خیر .

عمل تزریق چربی یک روش سرپائی بوده و نیازی به بستری نیست .زمان ریکاوری هم خیلی کوتاه است ونتایج حاصل از زیبائی صورت و جوانسازی بسیار رضایت بخش است .

یکی از روش های جوانسازی پوست ، تزریق چربی است . تزریق چربی یک روش غیرتهاجمی و ایمن است که نتایج آن کاملا طبیعی بوده و ماندگاری آن هم است.

در فرآیند تزریق چربی چربی های تجمع یافته در نواحی ناخاسته ی بدن از بدن خارج شده و این چربی ها به نقاط دیگری که نیاز به برجستگی و حجم دارند ، منتقل و تزریق می شود . یا این روش می توان حجم قسمت هایی از بدن که با بالا رفتن سن، استرس یا عوامل دیگر از بین رفته و گود شده اند را حجیم کرد و به حالت عادی برگرداند . در واقع روش برداشت چربی شبیه به یک لیپوساکشن کوچک است. و می‌توان چندین ناحیه را به منظور برداشت چربی انتخاب کرد ، با این تفاوت که در چربی ها در تزریق چربی، برداشت چربی با استفاده از یک ابزار کوچک و نازک و به صورت دستی با سرنگ های مخصوص انجام می شود ولی در لیپوساکشن از یک وسیله ی ساکشن مکانیکی استفاده می شود .

روش تزریق چربی به دلیل اینکه از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود و هیچ گونه مواد شیمیایی و پروتز ندارد ، محبوبیت بیشتری دارد ، چرا که در این روش پس زده شدن ماده پروتز ، ماده تزریق شده یا بروز واکنش آلرژیک وجود نخواهد داشت .

شما درصورتی کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی هستنید ، که از سلامت عمومی کاملی برخوردار باشید و از انجام عمل انتظارات معقولی داشته باشید و همچنین از تمامی عوارض و خطرات باید آگاهی کامل داشته باشید . افرادی که بیماری ها و مشکلات زیر را دارند ، کاندید مناسبی برای تزریق چربی نیستند و عملا تزریق چربی به این افراد توصیه نمی شود :

با تزریق چربی می توان حجم های از دست رفته ی قسمت های مختلف بدن را جبران کرد و برجستگی و حجم لازم به این نواحی را داد و همچنین تا حدودی می توان به چهره فرم داد . تزریق چربی برای اهداف زیر کاربرد دارد :

نواحی تزریق چربی صورت

اولین مرحله ی آن تخلیه چربی است ، ابتدا ناحیه ی مورد نظر برای استخراج چربی توسط پزشک تعیین می شود ، معمولا از نواحی مثل شکم ، باسن ، ران یا پهلو و غبغب که چربی اضافی دارند انتخاب می شوند ، بعد از انتخاب ناحیه ی مورد نظر ، جراح با ایجاد یک برش کوچک در آن ناحیه ، به وسیله ی یک لوله ی باریک که کانولا دارد ، و با لیپوساکشن سلول های چربی را از بخش اهدا کننده برمی دارد ، این فرآیند به گونه ای طراحی شده که حداقل آسیب به سلول های چربی وارد شود .

بعد از استخراج چربی ، چربی ها خالص سازی شده و برای تزریق مجدد در قسمت های مد نظر آماده می شود ، برای این کار چربی های استخراج شده در داخل سانتریفیوژ قرار می گیرندو در داخل آن به سرعت چرخانده می شوند ، تا مایعات اضافی از سلول های چربی جدا گردند ، در این مرحله سلول های چربی آسیب دیده از نمونه گرفته شده خارج می شوند. در نهایت فقط از سلول های کامل، آسیب ندیده و تمیز چربی برای انتقال و تزریق چربی استفاده می شود.

مرحله ی آخر تزریق چربی در ناحیه ی مد نظر است ، برای راحتی بیمار و اینکه بیمار در طول تزریق هیچ دردی را احساس نکند ، می توان قسمتی که قرار است ، در آنجا تزریق انجام شود را بی حس کرد .

چربی ها با کانولاهای بسیار ظریف با قطر۱ تا ۲٫۵ میلی متر تزریق می گردند. وقتی چربی ها به مقدار کم در قسمت موردنظر تزریق شوند سلول های چربی به صورت یکنواخت توزیع می گردند و این سلول ها به نحو مناسبی توسط بافت سالم احاطه می گردند. این مورد موجب می گردد که تماس بین چربی های تزریق شده با بافت سالم بدن انجام شود ، در نهایت سلول های چربی می توانند به صورت بسیار مناسب با اکسیژن و مواد مغذی تغذیه گردند و زنده بمانند.

بهبودی پس از تزریق چربی جهت جوانسازی پوست به نسبت سریع و در مقایسه با سایر روش های جراحی زیبایی آسان است. بعد از عمل تزریق ممکن است بیمار تورم خفیفی داشته باشد ، که این تورم موقتی است و سریعا برطرف خواهد شد . و معمولا در یک جلسه عمل تزریق انجام می شود و بعد از انجام عمل تزریق فرد می تواند ، از کلینیک خارج شده و به فعالیت های روزمره خود ادامه دهد ، هرچند توصیه می‌شود که فعالیت‌های بدنی سنگین تا چند روز انجام نشود.

نتایج حاصل بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده است ولی نتایج در روزهای اول ، ممکن است کمی اغراق آمیز باشد چرا که در حدود ۲۵ درصد ، چربی بیشتری در ناحیه تزریق می گردد ، که به تدریج حدود یک سوم از چربی های تزریق شده به آهستگی جذب می گردند و بقیه آن به صورت موفقیت آمیزی پیوند خواهد خورد و بر جای باقی می مانند و در نهایت به واسطه تزریق چربی این حجم ایجاد شده به تدریج به ۲۵ درصد کم خواهد شد.

به میزان ۶۰ درصد از چربی های استخراج شده نجات یافته و تزریق شده و زنده می مانند و این ۶۰ درصد ثابت است .البته نتیجه نهایی به زنده ماندن سلول های چربی انتقال یافته بستگی دارد ، و این موضوع کاملا به نحوه استخراج چربی مربوط می شود ، هرچه قدر استخراج چربی با دقت انجام شود و غنی سازی به نحوی مناسب انجام بگیرد و به شیوه ی درستی تزریق شود ، احتمال و درصد چربی هایی کخ زنده می مانند ، است .

پس از تزریق چربی‌ سلول‌هایی که زنده نمانده‌اند به تدریج جذب می‌شوند و ممکن است نتایج نهایی تزریق تا ۶ ماه بعد مشخص نشود. البته زمان مشاهده نتایج به ناحیه درمان شده و سلامت عمومی بیمار بستگی دارد. جراح شما سعی می‌کند به میزانی که احتمال دارد چربی‌ها جذب شده و باقی نمانند، چربی بیشتری از ابتدا تزریق کند تا نتایج نهایی مطابق با خواسته‌ی شما باشد اما در هر حال، از آنجایی که نتایج نهایی تزریق چربی غیرقابل پیش‌بینی است، ممکن است برای رسیدن به نتایج نهایی دلخواه نیاز به چند جلسه تزریق چربی باشد.

مانند هر عمل زیبائی دیگر تزریق چربی هم ممکن است یک سری عوارضی داشته باشد ، ولی این عوارض به ندرت پیش می آیند ، و معمولا عوارضی که از تزریق چربی حاصل می شوند خیلی کم و موقتی می باشند . در ادامه به برخی از شایعه ترین این عوارض اشاره کرده ایم :

هزینه تزریق چربی به موارد مختلفی بستگی دارد ، اینکه از چه نوع بیهوشی استفاده شده یا کدام ناحیه بدن و صورت مورد نظر بوده و چه مقداری چربی تزریق شده است . البته فراموش نکنید موقعیت جغرافیایی کلینیکی که در آن برای تزریق چربی مراجعه می کنید نیز بسیار مهم می باشد و همچنین تخصص و مهارت جراح شما هم در مشخص کردن میزان هزینه ی تزریق چربی نقش بسیار مهمی خواهد داشت.

 

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با تبلیغات در سایت لیزر موهای زائد با مشاورین ما تماس بگیرید :

وب سایت لیزر لند فضایی مجازی برای اطلاع رسانی در زمینه لیزر مو و پزشکی زیبایی و خدمات کلینیک های زیبایی  , پوست و مو می باشد . هیچ نوع خدماتی درمانی  به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از لیزر لند ارائه نمی شود.

پی آر پی PRP یا پلاکت درمانی راهی طبیعی برای تقویت موها، جوانسازی پوست و درمان آرتروز زانو / دکتر کاظم محقق 44219771-21


 

 

 

 

هزینه تزریق چربی خط خنده

 

 

فرو رفتگی زیاد در چین نازولبیال، یکی از اولین نشانه های پیری است. چین نازولبیال nasolabial یا خط خنده در اطراف بینی و دهان، در هر دو طرف صورت قرار گرفته است. همانطور که این خطوط  عمیق تر می شوند، ظاهر صورت هم  مسن تر می گردد. برای صاف کردن این ناحیه، گهگاه پرکننده ها را می توان مورد استفاده قرار داد. تزریق چربی یک روش جدید است که به همان اندازه ژل ها موثر است و هنگامی که به درستی انجام شود، طولانی اثر می باشد. 

تزریق یا پیوند چربی، شامل انتقال چربی فرد از یک بخش از بدن به بخش دیگر است. در مورد خط خنده ، چربی به صورت مستقیم به چین تزریق می شود. نتایج به دست آمده شامل کم عمق شدن چین و ظاهر جوان تر است. 

 

هم مردان و هم زنان می توانند تحت عمل تزریق چربی در خط خنده قرار گیرند. هر کسی که دارای چین های عمیق است و می خواهد  شاداب تر و جوان تربه نظر برسد، در صورتی که در سلامت جسمانی به سر  ببرد، کاندید خوبی  برای پر کردن این چین است. این روش برای افراد مسن تر به کار می رود. 

 

 افراد بالای 3 سال و مسن تر ممکن است دریابند که تزریق چربی برای خط خنده یک عمل زیبایی مفید است.  به طور کلی در حول و حوش همین سنین این چین شروع به عمیق شدن می کند. افراد جوانتر معمولا به تزریق چربی نیاز ندارد در این افراد پرکننده های مصنوعی مانند ژوودرم Juvederm یا رستیلین Restylane  تزریق می شود . به طور کلی ژل های فوق برای چین های سطحی و تزریق چربی برای چین های عمیق مناسب تر است. 

 

لیپوترانسفر دارای پتانسیل بسیار بالایی است. این روش می تواند خط خنده را طوری پر کند که انگار از قبل وجود نداشته است. از لحاظ زیبایی لیپوترانسفر می تواند به نوبه خود زمان را به عقب برگرداند. اگر این روش به طور صحیح انجام شود، ظاهر فرد اغلب سال ها جوان تر خواهد شد. تزریق مقدار درست چربی در محل مناسب ایجاد تقارن و ظاهر طبیعی خواهد کرد. 

 

 تزریق چربی برای خط خنده تنها راه برای بهبود ظاهری این بخش صورت نمی باشد. بعضی از افراد مش خواهند که آن را بردارند. خطرات جراحی و برداشتن این چین برای منصرف کردن پزشک از جراحی کافی ست. اسکار ( به جای ماندن رد عمل ) و این واقعیت که نتایج غیر قابل پیش بینی هستند دو تا از قابل توجه ترین این خطرات است. پس اغلب برای بهبود ظاهر خط خنده پر کننده ها توصیه می شود، اگر چه تزریق چربی به طور فزاینده ای در حال فراگیر شدن است. اگرچه درمان خط خنده با تزریق چربی کار نسبتا جدیدی است، ولی ثابت شده که بسیار موثر است. معمولا پس از یک تا سه بار انجام این روش، نتایج می تواند دائمی شود. بنابراین، این روش به خصوص برای کسانی که به دنبال اثرات دراز مدت و نتایج طبیعی هستند انتخاب بسیار با ارزشی به شمار می آید. 

روش

مرحله ۱: آماده کردن بیمار- به بیمار بی حسی داده می شود و محل برداشت چربی استریل می گردد.مرحله ۲: برداشت چربی- چربی از طریق لیپوساکشن از بخش های پایین بدن بیمار گرفته می شود. این ناحیه به طور معمول شکم یا ران خواهد بود.

مرحله ۳: تهیه پی آر پی- در این مرحله از بیمار 1 تا 2 میلی لیتر خون گرفته می شود و از ان پی آر پی جدا می گردد.

مرحله ۴: ترکیب کردن چربی با پی آر پی- پس از جدا کردن خون از چربی گرفته شده، پی آر پی را با چربی ترکیب می کنیم.مرحله ۵: تزریق چربی- چربی آماده شده به داخل محل مورد نظر تزریق می شود. 

بهبود بعد ازانجام عمل، شخص ممکن است کمی درد، کبودی و تورم را تجربه کند. درد باید خیلی سریع فروکش کند، با این حال، التهاب ممکن است برای چند هفته ادامه یابد. داروهای مسکن احتمالا  برای چند روز اول تجویز می شوند. برخی از پزشکان توصیه به بلند بودن زیر سر در هنگام خواب به مدت 7 تا 14 روز و خودداری از ورزش به مدت 6 تا 8 هفته را دارند. برای جلوگیری از خونریزی داخلی در محل عمل، فشار خون باید برای حداقل 3 هفته نسبتا پایین نگه داشته شود. 

 

 هزینه هزینه تزریق چربی  برای خط خنده یا چین نازولبیال nasolabial بین 5/1 تا 5/3 میلیون تومان خواهد بود. عوارض عوارض و خطرات معدودی در مورد تزریق چربی وجود دارد. جذب مجدد چربی در بدن ممکن است ایجاد شود، این مورد با تزریق مجدد برطرف خواهد شد. کلسیفیکاسیون چربی، یکی دیگر از عوارض احتمالی است. در این عارضه چربی سخت و سفت می شود. آمبولی چربی،  یک عارضه بسیار جدی ولی نادر است. این عارضه می تواند منجر به سکته مغزی ، حمله قلبی و حتی مرگ شود. 

 

 

سوالاتی برای پرسش 

1. آیا من کاندید خوبی برای انجام این عمل هستم؟2. آیا من به باید نگران جذب مجدد چربی باشم؟3. چربی از کجا برداشت خواهد شد؟4.چه نوع عوارض جانبی ممکن است برایم ایجاد شود؟5.این عمل چقدر برایم هزینه خواهد داشت؟ آیا این قیمت شامل ترمیم های احتمالی هم می شود؟  

 

6. آیا شما فکر می کنید این روش  برای درمان فرو رفتگی خط خنده من کافی است؟ 

 

 

 

مشاوره تلگرامی: 93931417

وقت قبلی: 44219771-21

هزینه تزریق چربی خط خنده

کانال تلگرام بهشت کلینیک           

گالری تصاویر در اینستاگرام           

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *