نرم افزار دارویاب اندروید

خواص دارویی و گیاهی

راهنمای استفاده از کد QR

نرم افزار دارویاب اندروید

م

نرم افزار دارویاب یک نرم افزار جامع در زمینه اطلاعات دارویی میباشد که 12 قلم داروی شیمیایی و گیاهی را در حال حاضر در خود جای داده و برای همه اقشار جامعه بخصوص پزشکان و پرستاران 

بسیار کاربردیست و در لحظه به صورت آفلاین به اطلاعات داروها دسترسی خواهید داشت.

بخش جستجوی نرم افزار هم نسخه پیچ هست و هم شامل اطلاعات دارویی،یعنی با وارد کردن بیماری یا دارو به راحتی میتوانید داروی مناسب برای بیماری خود یا اطلاعات داروی مورد نظر خود را بیابید.

 

‏اطلاعات داروها شامل :

‏✔ موارد مصرف

‏✔ مکانیسم اثر

✔ فارماکوکينتيک

‏✔ موارد منع مصرف

‏✔ هشدار ها

‏✔ عوارض جانبی

‏✔ تداخل دارویی

‏✔ نکات قابل توصیه

‏✔ مقدار مصرف

‏✔ اشکال دارویی

می باشد.

همچنین نرم افزار دارای بخش روزه پزشکی هست که علاقه مندان میتوانند از آن بهره ببرند.

و بخشی هم به اصالت دارو هست که طبق تصاویر راهنما میتوانید از اصالت دارو آگاه شوید.

نرم افزار اطلاعات دارویی
با توجه به احترام فوق العاده ای که برای مخاطبین گرانقدر خود قائل هستیم تلاش نموده ایم تا با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا، نرم افزار دارویاب را در اختیار جامعه محترم پزشکی کشور قرار دهیم.

نصب نرم افزار دارویاب بر روی گوشی تلفن همراه بیش از ۱۱۰ هزار پزشک، داروساز، پرستار و دانشجوی رشته های مذکور باعث افتخار ماست و مسئولیت ما را در قبال تولید محتوا بیش از پیش سنگین تر نموده است.

گرچه به هیچ عنوان جایگاه فعلی نرم افزار را ایده آل نمی دانیم و خود را در ابتدای راه احساس می کنیم، ولی تمام همت خود را برای بهینه سازی آن بکار گرفته ایم و مستحضرید که جمع آوری چنین حجم گسترده ای از اطلاعات دارویی کار بسیار سنگین وطاقت فرسایی بوده که با تلاش جمع کثیری از اساتید دانشگاه محقق شده است. امیدواریم با انتقادات سازنده خود ما را در این راه یاری فرمائید.

هم اکنون نسخه اندروید و آی او اس نرم افزار برای گروه های مختلف پزشکی آماده بهره برداری است و دائما در حال تکمیل و به روز رسانی اطلاعات آن هستیم.
 برای دریافت نسخه تخصصی اپلیکیشن دارویاب، لازم است تصویر کارت حرفه ای (از قبیل کارت نظام پزشکی٬ نظام پرستاری٬ نظام دامپزشکی ..) و یا کارت دانشجویی خود را به شماره ذیل ارسال فرمائید. جامعه محترم پزشکی چنانچه پس از نصب نرم افزارِ دارویاب٬ عملکرد آن را مفید دانستید لطفا مبلغ پانصد هزار ریال به شماره کارت  ۶۱۰۴۳۳۷۸۴۰۰۷۷۱۱۷ واریز و تصویر آن را از طریق تلگرام به شماره ذیل ارسال فرمائید:
۰۹۰۳۷۸۲۴۴۳۸
با تشکر
دکتر محسن صنیعی

       

پیام سازنده نرم افزار:
خواهشمندم پس از نصب، مبلغ پانصد هزار ریال به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۴۰۰۷۷۱۱۷ واریز و تصویر آن را از طریق تلگرام و یا سروش به شماره ذیل ارسال فرمائید: ۰۹۰۳۷۸۲۴۴۳۸

راهنمای نصب:
نرم افزار را دانلود و نصب کنید.
اطلاعات شخصی خود را به طور دقیق (غیر مستعار) وارد کنید.
دستگاه خود را به اینترنت متصل نموده و منتظر دریافت جدید ترین بانک اطلاعات دارویی بمانید.
حال میتوانید از تمام امکانات استفاده نمایید.

حجم فایل: ۱۶ مگابایت

حجم فایل: ۱۳/۵ مگابایت

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

نرم افزار دارویاب اندروید

ارسال

? اینجاکجاس؟
? ورود/ثبت‌‌کلبه
? راهنمای خرید
? راهنمای ارسال
? دریافت‌حضوری‌

? سوالات‌متداول
? خط‌مشی‌رازداری
? قوانین‌دکترآباد
? سیاست‌قیمت‌ها
? معرفی‌دوستان

? پشتیبانی(۷/۲۴)
? کانال‌های‌تلگرام
? همکاری‌بادکترآباد
? ارسال‌ایده!
? تیم‌دکترآباد

 copyright DoctorAbad 216-218 ©

دارویاب یک نرم افزار ساده و کم حجم می باشد که تمامی اطلاعات مرتبط با هر دارو را در چند ثانیه در اختیار شما قرار می دهد و کافیست شما دارو را در بره جستجو کنید .

این بره بسیار شفاف و روان طراحی شده و کار با آن بسیار آسان می باشد .


نرم افزار دارویاب اندروید

https://telegram.me/wmobile

خواندن وضعیت تلفن و شناسه
ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
اجرا شدن در هنگام راه‌اندازی
کنترل لرزش
مشاهدهٔ اتصالات شبکه
دسترسی کامل به اینترنت
خواندن کارت حافظه
تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه

چنانچه این نرم افزار را توسط رایانه دانلود کرده اید فایل دانلود شده را توسط رم ریدر ، بلوتوث ، و یا هر وسیله دیگر به حافظه گوشی یا تبلت خود انتقال داده و از گوشی یا تبلت خود اقدام به نصب نمایید . پس از نصب نرم افزار شما قادر به اجرای آن خواهید بود .

برخی از نرم افزار ها جهت اجرا نیازمند اینترنت می باشند که شما بایستی اینترنت دستگاه خود را فعال نمایید .

چنانچه در اجرای برخی از بره ها با مشکل مواجه شدین می توانید سوال خود را در قسمت نظرات همین مطلب اعلام فرمایید تا کارشناسان سایت در اولین فرصت شما را راهنمایی کنند .

این مطلب مفید بود ؟ لطفا به اشتراک بگذارید

سه پاس دوست عزیز

خوبی دارم

خسته نباشید !!!!

همواره افراد انگل در جامعه وجود دارند که از دسترنج دیگران برای خود کسب و کار ایجاد می کنند و می خواهند یک شبه ره صد ساله را طی کنند.
بنده مدیر وب سایت دارویاب و دکتر داروساز هستم. مجموعه ای متشکل از چندین پزشک و دکتر داروساز اطلاعات این وب سایت را مرتبا به روز رسانی می کنند.
اکنون شما نرم افزار دارویاب را تولید می کنید؟؟!!!!!
گرچه می دانم کسی که چنین کاری را مرتکب می شود به هیچ دین و مذهبی اعتقاد ندارد ولی مطمئن باشید که روز قیامت در پیش است و در آنجا هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نمی شود.
به زودی شما را زیارت می کنم.
دکتر محسن صنیعی
۰۹۰۳۷۸۲۴۴۳۸

سایت دبلیو موبایل فقط منتشر کننده اپلیکیشن هست و هیچ مسئولیتی در قبال محتوای اپلیکیشن ندارد
باتشکر
مهندس میثم حسینی مدیر پروژه سایت دبلیو موبایل
بدرود

خییییییییلی خیــــــــــــــــــلی مزخرف بود

اندروید                                                                    IOS(اپل)

مرور برخی از ویژگی های دیجی دارو

دیجی دارو، طبق به روزترین اصول طراحی اپلیکیشن در دنیا و به صورت کاملا نوین، زیبا و کارا طراحی شده است. اهداف شما، اهداف ماست و رابط کاربری نیز به گونه ای طراحی شده که در هر سنی که باشید، از 9 سال تا 99 سال، به آسانی با آن ارتباط برقرار خواهید کرد.

دسترسی سریع و قابل اعتماد به جامع ترین بانک اطلاعات دارویی، پزشکی، مراکز پزشکی و شرکت های دارویی.

یادآور دارو، به جای شما به فکر زمان مصرف داروها خواهد بود.

بانک های اطلاعاتی دیجی دارو، با همراهی کاربران و جامعه عزیز پزشکی و البته با نظارت تیم بانک اطلاعاتی پنجره دهم به صورت مداوم و پیوسته در حال تکمیل اطلاعات است.
نرم افزار دارویاب اندروید

دریافت اطلاعات داروهای جدید و کامل کردن بانک اطلاعاتی با همکاری شرکت های معتبر دارویی فعال در این حوزه.

صرفه جویی قابل توجه در هزینه ها و زمان و برخورداری از پشتیبانی همیشگی ما.

دیجی دارو، همیشه درحال رشد و تکامل است. با فراهم آمدن امکان گزارش نقص اطلاعاتی یا عملکردی در هر قسمت از نرم افزار و مخابره ی خودکار اطلاعات به بخش فنی شرکت پنجره دهم، تیم متخصص سریعا آن را بررسی و در صورت لزوم ارتقا می دهد و با هربار وصل شدن به اینترنت، این اصلاحات به صورت خودکار و با کمترین حجم ممکن اعمال می شود.

یک پرستار همراه که به شما زمان مصرف داروهایتان را یادآوری می کند و در صورت تاخیر در مصرف دارو، آن را به شما گزارش خواهد داد.

در این مجموعه، فقط داروهای شیمیایی در نظر گرفته نشده است. بلکه اطلاعات اکثر داروهای گیاهی یا گیاهان دارویی نیز برای علاقه مندان به طب سنتی در دسترس قرار دارد.

فراهم آوردن امکان جستجو بر اساس فیلترهای متنوع در بانک اطلاعات دارویی، پزشکان و مراکز دارویی، یکی دیگر از راهکارهای ما برای دسترسی راحت تر شما به اطلاعات مورد نظرتان است.

با توجه به تجاربی که در پروژه نرم افزار دارویاب کسب و بازخوردهایی که در فرآیندهای مختلف آن دریافت شد، دیجی دارو با ویژگی های ممتاز تری متولد شد. دیجی دارو بسیار کامل تر، سریع تر و طراحی آن نزدیکتر به سلیقه مخاطبان امروزی است.

یکی دیگر از ویژگی های ممتاز دیجی دارو، دارا بودن جامع ترین بانک اطلاعاتی شامل 6 هزار دارو بر اساس 52 گروه دارویی، محصولات 4 شرکت داروسازی داخلی و خارجی و 9 شرکت واردکننده با توضیحات داروها به زبان فارسی به همراه امکاناتی نظیر گیاهان دارویی، گروه های دارویی و می باشد.

برخی از ویژگی های اپلیکیشن دیجی دارو عبارتند از: جستجوی سریع داروها بر اساس گروه های دارویی‌ شرکت سازنده، شرکت وارد کننده و اطلاعات تخصصی دارو نظیر موارد مصرف، نحوه مصرف، مکانیسم اثر، فارماکوکینتیک، عوارض جانبی، گیاهان دارویی و داروهای گیاهی.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و از آن طریق با ما در ارتباط باشید.

خیابان حافظ . کوچه سیمی پلاک 16 واحد 2
66755687

© 218 DIGIDAROO

TenthWindow.com
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *