مضرات عرق کاسنی برای مردان

  بیوگرافی گونل خواننده ترک عکس های گونل زینالوا و همسرش بیوگرافی گونل زینالوا را در سایت فتوکده می خوانید   بیوگرافی گونل زینالوا خواننده     گونل زینالوا متولد 25 اکتبر 1985 در آذربایجان، خواننده است   فارغ التحصیل آکادمی موسیقی حرفه ای از کشور ترکیه می باشد با حمایت ابراهیم تاتلیسس ترکیه ای []

  عکس پروفایل عید نوروز 98 عاشقانه و زیبا عکس پروفایل تبریک عید نوروز عکس پروفایل عاشقانه سال نو 98 پروفایل نوروزی را در سایت فتوکده می خوانید   عکس پروفایل عید نوروز 98     شروع سالی جدید و امیدهایی که نو می شود از عشق، دوست داشتن و جوانه زدن هایی برای رشد []

  بیوگرافی دکتر فرزین سرکارات همسر شیلا خداداد عکس های فرزین سرکارات و همسرش با زندگی شخصی اش را در سایت فتوکده می خوانید   بیوگرافی دکتر فرزین سرکارات و همسرش     فرزین سرکارات متولد 18 شهریور 1351 در تهران، پزشک است   فارع التحصیل رشته جراحی دهان، فک و صورت از دانشگاه علوم []

  بیوگرافی لیث نوبری مربی فوتبال پرسپولیس عکس های لیث نوبری و همسرش زندگیه لیث نوبری مربی فوتبال را در سایت فتوکده می خوانید   بیوگرافی لیث نوبری     لیث نوبری متولد 1 مهر 1356 در بغداد، فوتبالیست است   با شروع جنگ ایران و عراق به ایران مهاجرت کردند اینجا بزرگ شده و []

  خواص آناناس برای سلامتی خاصیت آناناس چیست خواص آناناس در شکستگی استخوان آناناس و برای بارداری و کودکان چیست را در سایت فتوکده می خوانید   خواص آناناس     آناناس میوه ای گرمسیری است که ریشه آن برزیل است. موارد استفاده از آناناس بسیار متنوع می باشد و در دسر، سالاد و طبخ برخی []

مضرات عرق کاسنی برای مردان

  مانتو عید 98 در اینستاگرام نوروز 98 رنگ سال سال 98 ایرانی عید نوروز 98 جدیدترین سال 98 را در سایت فتوکده می خوانید   مانتو عید 98   روزهای منتهی به عید نوروز و خرید لباس از جمله مانتو برای دختران و زنان به شدت []

  فال امروز من میلادی جدیدترین فال امروز فال واقعی فال روز تولد فال امروز پی ام سی را در سایت فتوکده می خوانید       فال یا طالع بینی یکی از علوم قدیمی بوده که بر اساس مشاهده و نه بر منطق بیان می شود []

فتوکده بعنوان مجله خبری و تفریحی از سال 92 فعالیت خود را شروع کرده است، تمام تلاش این گروه انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران ایرانی با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد، هرگونه کپی نیاز به اجازه کتبی از سایت فتوکده می باشد

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

نبض ما – گیاه دارویی کاسنی ، گیاهی با گل‌های آبی است که در فصل بهار رشد می‌کند و در هوای مرطوب نیز رشد آن دوچندان می‌شود. برگ تازه کاسنی حاوی ویتامین «ث» فراوان بوده و از این رو مصرف آن التهابات لثه را که ناشی از کمبود این ویتامین است، بهبود می‌بخشد. برای بهبودی لثه تحلیل رفته، مالیدن عصاره گیاه با استعمال خارجی بر روی لثه توصیه شده است.

شربت تهیه شده از جوشانده ریشه کاسنی برای سرفه های خشک و مقاوم با خلط غلیظ توصیه می‌شود.

براساس تحقیقات دراین گیاه ویتامین ها و املاح معدنی چون روی، منیزیم، منگنز، کلسیم، فولیک اسید آهن و پتاسیم، ویتامین A، B6، C، E و ویتامین K وجود دارد که همگی برای بدن ضروری و مفید هستند.

مضرات عرق کاسنی برای مردان

گیاه کاسنی با تاثیراتی که بر روی کبد دارد، زمینه دفع صفرا از بدن را فراهم کرده و زردی را می‌زداید و بار کبد را سبک می‌کند، به همین دلیل مسکنی تاثیرگذار برای تب محسوب می‌شود.

 استفاده از گیاه کاسنی برای تصفیه خون بسیار مفید است. به این منظور میتوان سالاد کاسنی را در بره غذایی روزانه گنجاند. از اثرات مفید کاسنی، حفاظت کبد  در برابر سموم کبدی است و این اثر با ماده‌ای به تتراکلروکربن (CARBON TETRACHOLORIDE) به اثبات رسیده است. هرچه عرق کاسنی تلخ تر باشد فواید عرق کاسنی است و در التیام امراض کبدی موثرتر است.

بسیاری از جوش های صورت ناشی از گرمی و حرارت و یا کثیف شدن خون است که منشأ همه این پدیده ها “کبد است. بنابراین باید کبد را تصفیه و از خون کثیف و غلیظ پاک کرد. وقتی کبد آینه شد صورت هم به تبع آن شفاف و بدون لک و جوش می شود.کاسنی، بهترین درمان برای صاف کردن کبد و درخشندگی پوست است.

بهره گیری از عرق کاسنی برای طراوت و شادابی پوست و رهایی از جوش صورت نیز موثر است.روزی 3 لیوان مخلوط عرق  و شاهتره (2به1) قبل از هر وعده غذایی مصرف شود.

گیاه کاسن دارای فروکتوز بوده  و اینولین به خودی خود شکلی از فیبر طبیعی است و اگر در بره غذایی گنجانده  شود همین فیبر موجود در کاسنی تاثیر بسزایی در تحرکات روده ودر درمان یبوست را  دارد وبه کنترل و کاهش وزن کمک شایانی می کند.

هر دوی این اهداف به تنظیم گرلین که نخستین اسید آمینه ای است که با احساس گرسنگی و رفتارهای غذاجویانه مرتبط است، کمک می کند. مصرف کاسنی موجب کاهش ترشح هورمون گرلین و منجر به کنترل پرخوری و ایجاد احساس سیری یا پری شکم می شود، که این امر در راستای تلاش برای کاهش وزن میباشد و برای حفظ تناسب اندام مناسب است.

عصاره کاسنی موجب کاهش رشد تومورهای سرطانی شده ، گزارشات اخیر حاکی از آن است که شهد موجود در کاسنی از کیفیتی برخوردار بوده که اجازه رشد به تومورها را نداده و از خواص آنتی اکسیدانی بالایی برخوردار است. پلی فنول ها کاسنی، تاثیرات مثبتی بر پیشگیری از انواع مختلف سرطان از جمله سرطان سینه و سرطان های مرتبط با روده  را دارد.

این گیاه به طور سنتی برای درمان آرتروز به کار گرفته و مطالعات نشان دادند که کاسنی به طور قابل توجهی دارای خواص ضدالتهابی می باشد که به همین دلیل موجب کاهش دردهای مفصلی – استخوانی می شود.

 در مطالعات انجام شده در سال ۲۰۱۰ ، گزارشات حاکی از آن است که ۷۰٪ از بیمارانی که از دردهای مفصلی-استخوانی رنج می بردند و با کاسنی تحت درمان قرار گرفتند و به طور قابل ملاحظه ای دردهایشان بهبود یافته. کاسنی را عموما برای کاهش دردهایی که عامل التهابی دردهای ماهیچه ای و درد مفاصل می توان مصرف  نمود .

عرق کاسنی از گیاه کاسنی بدست می آید و دارای خواص مختلف از جمله درمان مشکلات گوارشی، جلوگیری از سوزش سردل، کاهش درد آرتروز مفاصل، سم زدایی از کبد و کیسه صفرا، جلوگیری از عفونت های باکتریایی، تقویت سیستم ایمنی بدن و تقویت قلب است. این گیاه همچنین یک داروی طبیعی آرام بخش و تقویت کننده اعصاب است و می تواند مانع از ابتلای افراد به بیماری سنگ کلیه شود.

هترین زمان برای نوشیدن عرق کاسنی صبح ناشتا قبل از صبحانه است که نوشیدن آنها به همراه آب می تواند سبب افزایش دریافت مواد مغذی از گیاه کاسنی شود.

مصرف بلند مدت فرآورده‌ های این گیاه، موجب تخریب عروق شبکیه می‌شود، علاوه بر این مصرف طولانی مدت فرآورده‌های این گیاه موجب افت فشار خون و افزایش ترشحات صفرا می‌شود.

نبض ما– گردآوری

زردچوبه برای لاغری؛ آیا زردچوبه برای کاهش وزن مفید است؟

7 خاصیت درمانی نارنج و تداخل آن با داروها

نکاتی درباره تغذیه پیش از بارداری که باید بدانید

طرز تهیه قهوه‌ ترک و خواص درمانی آن

5 خواص درمانی خرمالو که نمی دانید

12 فواید شگفت انگیز خرما

نظرات بسته شده‌است.

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو

تاثیر چاقی در فشار خون بالا

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

جشنواره فجر

اعلام اسامی زدهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

جشنواره 37/ معرفی و گزارش نشست خبری فیلم سرخپوست

جشنواره 37/ معرفی فیلم متری شش و نیم به کارگردانی سعید

جشنواره 37/ معرفی فیلم شبی که ماه کامل شد اثر نرگس آبیار

جشنواره 37/ معرفی فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی

مضرات عرق کاسنی برای مردان

جشنواره 37/ معرفی فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان

ویدیو های سلامت

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

عوامل موثر در افزایش قد بعد از بلوغ

شایع ترین سرطان در بین زنان

آیا اعتیاد به پورنوگرافی قابل درمان است؟

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

مطالب پیشنهادی

بهترین بره رژیم لاغری برای کاهش وزن

عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید

هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟

چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

صفحه اصلی » سرگرمی » فال و طالع بینی » : نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

در بخش فال و طالع بینی وب سایت نایریکا، به صورت اختصاصی قرار داده شده است که امیدواریم مورد پسند شما دوستان قرار بگیرد. با نایریکا همراه باشید با یکی از انواع فال و طالع بینی.

فال نایریکا علاوه بر طالع بینی روزانه که در ادامه برای متولدین هر ماه در نظر گرفته، یک هم با انتخاب کارت توسط خود شما قرار داده.

با انتخاب یک کارت از ۷ کارت موجود، خود را بخوانید:



مضرات عرق کاسنی برای مردان

برای دسترسی سریع به ماه تولدتان از لینکهای زیر استفاده کنید:

متولدین فروردین / / فردا / روز تولد

» این کارت نشان دهنده یک رابطه غیر منتظره است. »  دیدار با شخصی از نظر احساسی و عشقی شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد. »  موفقیت در عشق یا کسب و کار، موفقیت اجتماعی، سفر دلپذیر »  پیدایش راه حل – ازدواج

متولدین اردیبهشت / / فردا / روز تولد

» شما در حال روبرو شدن با مشکلات و موانع هستید و باید برای یافتن پاسخ آنها به درون خودتان مراجعه نمایید. آیا چیزی در درونتان است که از موفقیت شما در موضوع مورد نظرتان جلوگیری می کند؟ از توصیه بد در زمینه موضوع مورد نظرتان آگاه باشید و سعی کنید از مشاجرات بی ارزش با دوستان و دوستدارانتان پرهیز نمایید. »  برای کسالتی مختصر از نظر جسمی یا روحی به نزد پزشک خواهید رفت. یا برای انجام کاری قانونی به نزد وکیل یا قاضی خواهید رفت. »  بازپرداخت بدهی »  عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر – موفقیت در زندگی – رفع غم و غصه ها – حل مسئله ای طولانی.

متولدین خرداد / / فردا / روز تولد

» ممکن است در مسائل مرتبط با پرسشتان با سختی هایی روبرو شوید. حسادت های دیگران ممکن است سد راه موفقیت شما شود. »  رسیدن به سرمایه ای بزرگ که باید آن را برای انجام کار یا هدف مورد نظر بکار ببرید. »  بی وفایی، نارو »  شفا – بهبودی – بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهید کرد – برطرف شدن مشکل

متولدین تیر / / فردا / روز تولد

» این کارت نشان می دهد که شما ممکن است در مسائل مربوط به پرسشتان دچار ناامیدی شوید. موانعی که اکنون با آنها مواجه می شوید ممکن است دایمی یا موقت باشند، ولی احتمالا رویهمرفته مسیر متفاوتی را طی خواهید کرد. اگر این مانع را از خود دور کنید، به زودی موفقیت کاملی نصیبتان می شود. »  هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود. »  مشکل خانوادگی که گاهی می تواند جدی باشد »  رسیدن به آرزوی دیرینه – پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی – رسیدن به معشوق.

متولدین مرداد / / فردا / روز تولد

» این کارت، کارت تحقق آرزوها و رویاها است! چه چیزی می خواهید؟ این کارت نشان می دهد که آرزوهایتان تحقق خواهند یافت. لذت ببرید! »  از شکست عاطفی که در گذشته داشته اید جبران آن در زندگی آینده تان از فرد دیگری خواهد شد. »  یک چالش »  خبر خوب – تحول – جهشی که باید در آن محتاط بود.

متولدین شهریور / / فردا / روز تولد

» این کارت، کارت تحقق آرزوها و رویاها است! چه چیزی می خواهید؟ این کارت نشان می دهد که آرزوهایتان تحقق خواهند یافت. لذت ببرید! »  کارت (مراد) شما صد در صد به آنچه در نیت دارید خواهید رسید. »  خبر خوب – تحول – جهشی که باید در آن محتاط بود.

همچنین بخوانید:

فال ورق (فال کارت)
فال چوب
فال حافظ
فال شمع روزانه
 فال قهوه روزانه
فال تاروت روزانه

متولدین مهر / / فردا / روز تولد

» این کارت یک زن را توصیف می کند. این زن شخصی است که در موردش دارید فکر می کنید، شخصی است که خیلی با مسئله مورد نظر شما مرتبط است، یا شخص جدیدی است که به زودی وارد زندگی تان می شود. این کارت نشان دهنده یک زن مو تیره مطمئن به نفس است؛ یا به معنای زنی است که علائم عنصر آتش (برج حمل، برج اسد، یا برج قوس) در نمودارش غالب است. او ممکن است توصیه خوبی به شما بکند. یا اینکه: این کارت نشان دهنده یک رابطه مثبت و پایدار بین شریکان است. »  راه دوری را برای انجام یک هدف یا یک کار باید بروید. »  ثروت، زمین، ملک »  بیش از حد در خیال و اندیشه بر سر می برید که این باعث ضعف شما خواهد شد – ماجرای عشقی معصوم – شادی های روزانه – بلند پروازی – حساس و ظریف بودن – مهربانی – بوالهوسی

متولدین آبان / / فردا / روز تولد

» این کارت نشان دهنده سطح معینی از موفقیت در زمینه پرسشتان است، هر چند این موفقیت ممکن است کوتاه مدت باشد. همچنین، اگر اکنون سفری کنید ممکن است دوست یا عشق جدیدی پیدا کنید. »  درباره آنچه نیت شماست و هدفی که دارید علیرغم مخالفتی که ممکن است باشد شما با مقاومت به پیش خواهید رفت. »  تلاش زیاد منجر به موفقیت می شود »  رهائی از فقر و بدبختی – نجات پیدا کردن از قرض و بدهی – خوش شانسی

متولدین آذر / / فردا / روز تولد

» این کارت، کارت عشق و خوشبختی است! این کارت نشان دهنده یک رابطه موفق و پیشنهاد بلند مدت است. شانس دومی به شما داده می شود، بنابراین از آن استفاده کنید و لذت ببرید! این کارتی است که نشان می دهد شانس در حال روی آوردن به شما است. »  فردی حسود، خودخواه و بدخواه در حق شما یک بی لطفی و هربانی می کند، اما کاری از پیش نخواهد برد. »  عشق و ازدواج، یک دوست قابل اعتماد »  نزدیک شدن به مقامی والا – در کار بسته شما گشایش ایجاد می شود.

متولدین دی / / فردا / روز تولد

» اگرچه این کارت موفقیت (معمولا از نوع مالی و کسب و کار) است، یک هشدار ذاتی در این کارت نهفته است: فعلا ممکن است با جنس مخالف خود مشکلاتی داشته باشید. »  بهره یا قسمتی که از نظر مالی منتظرش بوده و یا هستید به شما خواهد رسید. »  اخبار غیرمنتظره، شادی، عروسی »  نفاق و دوروئی است، مراقب باشید

متولدین بهمن / / فردا / روز تولد

» این کارت می تواند به معنای مشاجره در مسائل مالی یا شغلی باشد که ممکن است روی مسائل مرتبط با پرسشتان تاثیر بگذارد. انتظار می رود مشکلات فعلی تان به خوبی و خوشی حل شوند. در این زمان از عیب جویی و توجه به مشکلات و نواقص کوچک دوری کنید. دید وسیع تری داشته باشید! »  اهداف بلندی در زندگی دارید که رسیدن به آنها نیاز به تلاش و کوشش از ناحیه شخص خودتان دارد. (به دیگران متکی نباشید) »  مسافرت پیش بینی نشده »  روابط عاطفی

متولدین اسفند / / فردا / روز تولد

» این کارت، کارت تحقق آرزوها و رویاها است! چه چیزی می خواهید؟ این کارت نشان می دهد که آرزوهایتان تحقق خواهند یافت. لذت ببرید! »  در آینده مدتی در خارج از کشور اقامت خواهید گزید. »  مشکل و ناراحتی میان دوستان »  از تصمیم گیری عجولانه بپرهیزید، مرور زمان به نفع شما خواهد بود.9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *