مضرات عرق کاسنی برای زنان

در این مطلب بر اساس چندین مجله معتبر پزشکی، حاصل جدیدترین تحقیقات درباره فواید کاسنی و عرق کاسنی، نحوه و میزان مصرف آن برای گرفتن بهترین نتیجه و همچنین عوارض احتمالی را به شما معرفی می کنیم. دقت کنید که خواص عرق کاسنی با خود گیاه آن متفاوت است و تنها فواید ثابت شده عرق کاسنی همین هایی هستند که در این مطلب می خوانید.

کاسنی یک گیاه است. ریشه، خشک شده ی آن و قسمت های بالای آین گیاه برای ساختن دارو استفاده میشود. کاسنی برای فشارخون بالا، نارسایی قلبی، کاهش اشتها، ناراحتی معده، یبوست، اختلالات کبد و کیسه ی صفرا، سرطان و ضربان قلب سریع استفاده میشود. برخی افراد خمیر برگ کاسنی را برای تورم و التهاب مستقیما روی پوست قرار میدهند. خواص اصلی دیگر را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

در غذاها، برگهای کاسنی مانند کرفس خورده میشوند و همچنین ریشه و برگهای آن جوشانده و خورده میشوند. کاسنی اغلب بعنوان یک ادویه در پخت و پز و همچنین طعم و عطر دادن به غذاها و نوشیدنی ها استفاده میشود. گاهی اوقات هم به مخلوط قهوه برگ کاسنی اضافه میکنند.

مضرات عرق کاسنی برای زنان

ریشه ی کاسنی معمولا یک تاثیر ملین (ضدیبوست) خفیف دارد و موجب افزایش صفرا از کیسه ی صفرا میشود، همچنین موجب کاهش تورم میگردد. کاسنی سرشار از بتاکاروتن است.

از دست ندهید: ۲۰ تا از جدیدترین خواص لیموترش که احتمالا نمیدانستید (حتما بخوانید)

حتما بخوانید: ۱۵ تا از خواص و مضرات ثابت شده عرق یونجه که شما را شگفت زده میکند

میزان مصرف مناسب کاسنی برای استفاده های درمانی به عوامل مختلفی مانند سن مصرف کننده، وضعیت سلامتی و بسیاری فاکتورهای دیگر بستگی دارد. در حال حاضر اطلاعات علمی کافی درمورد مشخص کردن میزان مصرف کاسنی وجود ندارد. به یاد داشته باشید که محصولات طبیعی لزوما بیخطر نیستند و میزان مصرف صحیح آنها هم مهم است. درصورت مصرف مکملهای آن طبق دستورالعمل گفته شده در لیبل پیش بروید و قبل از مصرف آن با پزشک مشورت کنید.

زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم. تماس: ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱
تماس با ما: [email protected]

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

Wird geladen

Wird geladen

Wird geladen

Wird verarbeitet

Wird geladen

مضرات عرق کاسنی برای زنان

Wird verarbeitet

Wird geladen

Wird geladen

Wird verarbeitet

Wird geladen

Wird geladen

Wird geladen

Wird geladen

Wird geladen

Wird geladen

Wird geladen

Wird verarbeitet

Playlists werden geladen

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *