مضرات روغن سیاه دانه برای مو

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

سیاه دانه

سیاه دانه به عنوان ادویه در مواد غذایی استفاده می شود و دارای طعمی تلخ می باشد. از این دانه در ترشیجات هم استفاده کرد. این دانه مربوط به جنوب غربی آسیا می باشد که برای زنانی که شیرده هستند بسیار مفید است.

جالب است بدانید که سیاه دانه دارای های مختلف می باشد که به همین جهت در نقاط مختلف جهان با هایی مانند سیاه تخمه ، سرنیچ سیاه ، سنوخ سیاه ، کمون اسود ، شونیز ، شونوز و کمون هندی شناخته می شود.

علاوه بر سیاه دانه روغن آن نیز بسیار مفید است و فواید زیادی برای بدن دارد. از مهم ترین فواید روغن سیاه دانه می توان به کاهش قند خون ، بهبود فشار خون و بهبود آرتروز اشاره کرد ، ضمن اینکه این روغن باعث پاک سازی مجاری ادراری نیز می شود.مضرات روغن سیاه دانه برای مو

سیاه دانه ادویه پر فایده و مفیدی است و خواص بسیار زیادی دارد که همگی این خواص را نمی توان به طور کامل در یک مقاله گنجاند ، به همین جهت خلاصه ای از خواص این ادویه ارزشمند را برایتان جمع آوری کرده ایم. برای شناخت مهم ترین خواص سیاه دانه در ادامه با پارسی دی همراه باشید.

خواص سیاه دانه

استفاده از سیاه دانه به صورت موضعی می تواند باعث جوان سازی و رفع چین و چروک های روی پوست شود. مالیدن جوهر سیاه دانه بر روی پوست صورت باعث جوان تر شدن پوست و همچنین زیبایی پوست می شود.

توجه داشته باشید که همیشه قبل از استفاده از ماسک های موضعی تست حساسیت پوست را انجام دهید. برای این منظور مقداری کمی از ماسک سیاه دانه را روی پوست دست خود قرار دهید سپس ۳۰ دقیقه بعد آنرا بشویید.

اگر پس از گذشت مدت ۲۴ ساعت هیچ عوارضضی روی پوست دست خود ندید مشخص می شود که پوست شما حساسیتی نسبت به سیاه دانه ندارد و می توانید با خیال راحت از ماسک سیاه دانه برای جوان سازی پوست خود استفاده کنید.

یکی دیگر از فواید سیاه دانه این است که می تواند مشکلات قوای جنسی را تا حدودی درمان کند. برای این منظور باید جوهر سیاه دانه بر روی کمر خود ماساژ دهید ، این کار باعث می شود قدرت جنسی افزایش یابد.

جوش های چرکی بر روی  پوست جوانان و نوجوانان دیده می شود ، این جوش ها معمولا پس از بلوغ در نوجوانان به وجود می آید. شما می توانید با استفاده از ماسک سیاه دانه جوش های چرکی پوست صورت را درمان کنید.

جالب است بدانید که ماسک سیاه دانه می تواند باعث کاهش و حتی جلوگیری کامل از ریزش موها شود. شما می توانید با ترکیب پودر سیاه دانه و حنا در روغن سوسن ضماد خاصی را برای جلوگیری از ریزش مو آماده کنید.

اگر بتوانید سیاه دانه را ریز کنید و با کمی سکنجبین میل نمایید تب را برطرف می سازد.

فشار خون یک بیماری مرسوم در افراد سالمند می باشد. همچنین امروزه افراد زیادی درگیر بیماری فشار خون بالا هستند ، شما می توانید در روز صد الی دویست گرم عصاره سیاه دانه مصرف کنید.

سیاه دانه دارای خواص ضد تشنجی می باشد. برخی بیماری ها نظیر صرع در برابر داروهای مدرن مقاوم هستند.

سیاه دانه برای درمان بیماری دیابت نوع دوم بسیار موثر است. به کمک سیاه دانه عملکرد سلول بتا افزایش پیدا می کند، در حالی که مقاومت انسولین کم می شود.

از سیاه دانه می توان برای درمان دل پیچه استفاده نمود. می توانید سیاه دانه را با عسل خالص مخلوط کرده و در موقع دل پیچه مصرف کنید.

شما می توانید روغن سیاه دانه را گرم کنید ، قبل از خواب آن را در محل درد خود بمالید و به خوبی ماساژ دهید. سپس محل درد را با پارچه پشمی ببندید.

برای درمان اسهال باید از معجون مست و روغن سیاه دانه استفاده شود. برای تهیه این معجون یک قاشق چایخوری روغن سیاه دانه را به همراه یک لیوان ماست معمولی ترکیب کنید و خوب مخلوط کنید تا یکدست شوند.

سپس روزانه دو بار از این معجون به صورت خوراکی مصرف کنید تا علائم اسهال به طور کامل از بین برود. جالب است بدانید سیاه دانه علاوه بر اینکه برای درمان اسهال مفید است می توانید برای رفع یبوست نیز مفید عمل کند.

روش دیگر درمان اسهال با سیاه دانه استفاده از مخلوط سیاه دانه و سبزی شاهی است. برای این منظور یک قاشق غذاخوری سیاه دانه را آسیاب کنید و با نصف استکان عصاره تره تیزک یا همان شاهی مخلوط کنید و در سه وعده میل نمایید.

سیاه دانه برای درمان سرگیجه و درد گوش موثر می باشد ، شما می بایست یک قاشق مرباخوری عسل را با چند قطره روغن سیاه دانه مخلوط کنید و هر صبح ناشتا آن را نوش جان کنید ، این کار را ۱۱ روز ادامه دهید تا نتیجه کار را ببینید.

شما می توانید برای درمان درد رحم که معمولا پس از زایمان رخ می دهد پودر سیاه دانه را با عسل و روغن مخلوط نمایید.

سرطان روده بزرگ را می توان به کمک سیاه دانه متوقف کرد ، شما می توانید به کمک سیاه دانه روند رو به رشد سرطان روده بزرگ را کنترل کنید. اثرات عجیب سیاه دانه بر روی این نوع سرطان ثابت شده است.

جالب است بدانید سیاه دانه برای ترک اعتیاد نیز مفید می باشد. سیاه دانه ۳۵ فرد معتاد را که به طور خیلی طولانی مدت اسیر مواد مخدر بودند نجات داده است.

مطالعاتی که بر روی تعداد زیادی از افراد مبتلا به آسم انجام شده است نشان می دهد سیاه دانه به همراه مصرف آویشن می تواند در درمان بیماری موثر باشد.

سیاه دانه در درمان ناراحتی های کبدی موثر است. شما مقداری پودر سیاه دانه را با گیاه آلوئه ورا و عسل مخلوط کنید و به صورت ناشنا میل کنید.

شما می توانید پوسته تخم مرغ را تفت دهید و با مقداری سیاه دانه مخلوط کنید تا نرم شود. می توانید یک قاشق چایخوری را از مخلوط به دست آمده را با شیر مخلوط کنید و صبح و شب به مدت یک هفته میل کنید.

“),t.close},t.write(‘

محمد حسین شفیعی، تولید کننده روغن های گیاهی درباره یکی از مفیدترین روغن های گیاهی چنین می گوید: این روغن دارای اعجاز بسیار است. سیاه دانه سرشار از مواد مغذی و مواد معدنی است؛ به همین دلیل باعث تقویت بدن شده و مانع از کاهش انرژی می شود ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

مضرات روغن سیاه دانه برای مو

1

خوراکی های مغذی استفاده می کنند،نسبت به سایرین از ضریب توده بدنی پایین تری برخوردارند یا به عبارت دیگر به وزن ایده آل خود نزدیک هستند. در واقع اگر بتوانید کربوهیدارت های نشاسته ای مثل نان و پاستا را با این دانه روغنی مفید جایگزین کنید، هم بهتر چربی سوزی می کنید و هم بسیاری از مواد مورد نیاز بدن خود را تامین می کنید. سیب بله سیب! خوردن سیب نه تنها باعث بهبود سلامت عمومی

درونی بدن می شود که موهای شما را نرم تر، ارتجاع پذیرتر و محکم تر می کند. ماساژ پوست سر بی نهایت در تقویت موهای شکننده موثر است می توانید با استفاده از یک روغن مخصوص ماساژ مو و ماساژ پوست سر به حالت دورانی، مواد مغذی لازم را به پوست سر برسانید . ماساژ مو نه تنها به تحریک فولیکول های مو کمک می کند، بلکه استرس را نیز از شما دور می کند. آب یا ژل آلوئه ورا را روی پوست سر

صورت تان بمالید. – بگذارید به شکل طبیعی روی صورت تان خشک شود و بعد بشویید. – حالت ایده آل این است که بعد از حمام کردن و شستن صورت تان این ماسک مخلوط سرکه و آب را بر روی پوست تان بمالید، این کار باعث اثربخشی و سفت و محکم شدن پوست خواهد شد. لیمو و روغن زیتون برای سفت کردن پوست صورت روغن زیتون یک درمان موثر و مناسب برای حفظ ثبات و استحکام پوست و نگهداری از آن است

ترکیب کنید. بعد از بخار دادن به پوست اسکراب ها را استفاده کنید و از پایین به بالا با حرکت دایره ای پوست را ماساژ دهید. این اسکراب ها را وقتی در حمام یا سونا هستید دو بار در هفته تکرار کنید. روغن زیتون و روغن ماهی روغن زیتون و روغن ماهی سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده هستند و علاوه بر مرطوب کردن پوست سوخت و ساز چربی ها را بالا می برند. هر روز صبح 1 قاشق چای خوری روغن زیتون

نکته حائز اهمیت این است که طی چند سال گذشته کشورهایی همچون آمریکا و ترکیه رقابت برای کشت پسته را با ایران آغاز کرده اند، اگر چه کیفیت و تنوع پسته ایرانی جایگاه خاص خود را دارد. بی توجهی به سلامت درختان پسته، استفاده از سموم و کودهای ناسب، پراکندگی و خرده مالکی در باغ های پسته همه و همه دست به هم دست هم داده تا میزان برداشت پسته در واحد سطح در بسیاری از باغات زیر یک تن باشد ، در حالی

باشند به عنوان درمان اولیه از روش های درمانی گیاهی به علت هزینه پایین، پذیرش بهتر و عوارض جانبی کمتر استفاده می کنند. بر اساس مطالعات گیاه شناسی که در سراسر جهان صورت گرفته است نشان می دهد صدها گیاه در نقاط مختلف جهان برای درمان فشارخون بالا به صورت تجربی استفاده می شوند. عوارض جانبی داروهای فشارخون شیمیایی باعث گرایش محققان برای پیدا کردن گیاهان جدید به منظور بهره برداری از

قابل استفاده هستند. گاهی حتی بچه ها کمی درشت تر هستند و لباس سایز صفر از اول برایشان کوچک است. چند دست سایز 1، 2 و 3 تهیه کنید. بچه ها زیاد لباس عوض می کنند پس برای داشتن لباس تمیز 4-5 دست از هر کدام لازم است. اما لباس های سایز 4 به بالا زیاد نخرید. بگذارید بزرگ تر شوند بعد برحسب نیازشان می توانید لباس مورد نظرتان را تهیه کنید. این روزها دیگر مادران نگران اینکه با آمدن فرزندشان سرشان

را در فصل مرکبات امتحان کنید. مواد لازم: 3 عدد تخم مرغ 25 گرم شکر 275 گرم آرد دو و نیم قاشق قاشق چایخوری بیکینگ پودر 1 گرم کره آب شده 11 گرم ماست یونانی ساده یک عدد پرتقال ارگانیک شسته و خرده شده (با پوست، اما دانه ها را خارج کنید) به وزن حدود 3 گرم مواد لازم برای لعاب: آب یک پرتقال ارگانیک 1 گرم شکر طرز تهیه: 1. فر را روی

دوسر-ذرت-برنج-دانه های کامل (به علت وجود فیبر)- آرد گندم)- مغزها (بادام هندی) در صورتی که مادر نفخ داشت حتما عرق نعناع و یا دمکرده زیره برای رفع نفخ مصرف کنید. برای روانتر شدن شکم هنگام زور زدن کودک را به پشت روی تخت بخوابانید (پشتش روی تخت باشد) و بعد پاهای کودک را به داخل شکم خم کنید و مدتی نگه دارید (مثل حالت کسی که در دستشویی ایرانی می نشیند)، این کار را چند بار در طول روز انجام دهید. روغن بادام

کشسانی پوست خود را افزایش دهید. * به محض اینکه نوزادتان چندماهه شد، سعی کنید به طور مرتب توسط یک متخصص، ماساژ بگیرید. ماساژ باعث تقویت سیستم گردش خون شده و خاصیت کشسانی پوست تان را بهتر می کند. * هرگز از تخت خواب های برونزه کننده پوست استفاده نکنید، زیرا عوامل شیمیایی آن باعث از بین رفتن خاصیت کشسانی پوست می گردد. * بعد از شنا، فورا دوش بگیرید تا ترکیبات

کلسترول بالا همراه است. این اختلال همچنین می تواند موجب ابتلا به دیابت نوع دو گردد. 4. برای از بین بردن چربی شکم از چربی های تکسیرنشده در رژیم غذایی تان استفاده کنید همه چربی ها یکسان نیستند. مطالعات نشان داده اند با این که چربی های تکسیر نشده (شکسته نشده) monounsaturated fats به همان اندازه سایر چربی های رژیم غذایی کالری دارند ولی احتمال کمتری دارد که تبدیل به وزن اضافه و چربی

قهوه با بیسکویت میل نمایید تا موقع خوردن غذا خیلی گرسنه نباشید.سعی کنبد بعد از ساعت 7 شب از خوردن کربوهیدرات ها اجتناب کنید . از مطالب دکتر منصور ریسمانچیان ( حوزه ی تغذیه،پوست و مو در اصفهان ) برای سلامتی ،و پیشگیری از بیماری های خود و عزیزانتان استفاده فرمایید و در صورتی که مطلب را مفید تشخیص دادید لطفا آن را به اشتراک بگذارید. پزشک آنلاین دکتر منصور ریسمانچیان [ پزشک عمومی ]

مواردی که مستقیم با پوست و سلامت شما سر و کار دارد. برای این منظور باید به شکل هفتگی ملحفه ها را با آب گرم بشویید. شما برای تشک و رختخواب می توانید از بخارشورها هم کمک بگیرید تا عوامل حساسیت زا به شکل قابل توجهی کم شوند. منظم کردن تختخواب، ملحفه ها، روکش بالش ها و پتوها در درمان خانگی آلرژی امری ضروری است. نظافت کمک می کند که تا حدود زیادی شکل گیری گرد و غبار و میکروب ها را محدود کنیم

بخار غیرمستقیم آب جوش بگذارید. روغن بابونه: برای سردردهای شدید، میگرن یا سردردهای جزیی روزانه، رفع خارش پوست و تسکین دردهای گوارشی توصیه می شود. روش استفاده براِی تسکین خارش پوست: 1 قطره از روغن بابونه را با 1 قطره روغن گیاهی شمعدانی معطر و 1 میلی لیتر روغن حمام یا روغن زیتون مخلوط کرده و به آب وان اضافه کنید و 2 دقیقه در آن بخوابید. برای دردهای

نوشیدن آب به میزان کافی نیز در جلوگیری از بروز ریزش موی سر موثر است. در صورت تداوم ریزش موی سر مشاوره با متخصص، انجام درمان های رایج ریزش موی سر، استفاده از محلول های موضعی و مصرف مکمل های خوراکی حاوی زینک می تواند موثر باشد. یکی دیگر از مشکل هایی که افراد در فصل های سرد سال با آن مواجه هستند بروز اگزما ، خشکی و خارش پوست بدن و صورت است که برای از بین بردن این مشکل نوشیدن

قرار دهید، بخار و گرمای ناشی از حوله باعث می شود که دانه های سرسیاه به سطح پوست نزدیک شوند و در نتیجه تخلیه کردن آنها آسان تر شود، حوله را چند دقیقه روی دانه های سرسیاه نگه دارید و بعد آن منطقه را به خوبی خشک کنید. 4 – نوک یک انگشت یک پارچه یا دستمال کاغذی قرار دهید؛ بعد آرام با نوک انگشت و دستمال این دانه ها را خیلی آرام فشار دهید، حواستان باشد که نباید به پوست فشار زیادی وارد شود، چرا

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،برخی از چربیها از قبیل امگا 3 برای کاهش التهاب بدن ضروری هستند و مصرف آنها در کاهش وزن نیز می تواند موثر واقع شود. راهنماهای بین المللی تغذیه توصیه می کنند که 25 تا 3 درصد از کل میزان کالری دریافتی شما در روز باید از طریق چربی ها باشد. در اینجا 6 نشانه هشدار دهنده که به شما می گویند به اندازه کافی از رژیم غذایی تان چربی دریافت نمی کنید

یا نه. کپک چیست؟ کپک نوعی قارچ است که ساختارهایی چند سلولی و رشته مانند تشکیل می دهد. کپک معمولا وقتی که روی غذا رشد می کند با چشم دیده می شود و ظاهر غذا را تغییر می دهد. غذا ممکن است نرم تر شده و رنگ آن تغییر کند، اما خود کپک می تواند کُرک دار و کدر بوده و بافتی خاک مانند داشته باشد. کپک، هاگ هایی تولید می کند که باعث رنگ آن است و معمولا سبز، سفید، سیاه و یا

&gt تخم مرغ آب پز، املت با سبزیجات و یا هر ماده ی غذایی حاوی تخم مرغ برای افزایش قدرت دفاعی کودکان و پیشگیری از ابتلا به مشکلاتی مانند عفونت گوش مفید است. ماست یونانی طبیعی ماست یونانی 2 درصد که چند عدد میوه ی تازه و مغزها یا دانه ها به آن اضافه شده باشد یکی از بهترین گزینه های جذب پروتئین و ویتامین است. می توانید از دانه های مفیدی مانند تخم شربتی استفاده کنید.

کمک کرده و پوست را تغذیه و مرطوب می کند. از آنجایی که سفیده تخم مرغ حاوی پروتئین است یک مرطوب کننده طبیعی و فوق العاده برای پوست محسوب می شود و خشکی آن را از بین می برد. اگر سفیده تخم مرغ را با عسل و روغن زیتون مخلوط کنید یک ماسک سرشار از مواد مغذی و رطوب رسانی قوی خواهید داشت. ماسک سفیده تخم مرغ حال که با خواص و اثرات موثر سفیده تخم مرغ آشنا شدید بهتر است از خواص آن استفاده

. اگر درمان نشود، نه تنها دفع مدفوع سخت تر می شود بلکه کودکان مبتلا به انکوپرزیس اشتهایشان را از دست می دهند یا از درد شکم رنج می برند. مدفوع بزرگ و سخت نیز باعث جراحت پوست در اطراف مقعد می شود که خون در مدفوع ، کاغذ توالت یا در توالت باقی می ماند . یبوست می تواند منجر به شب ادراری و عفونتهای مجرای ادراری نیز گردد چراکه روده بزرگ پر از مدفوع بر مثانه فشار می آورد. درمان بی اختیاری

، مقداری از قرص های آسپرین را خرد کرده و به آن ها مقداری آب اضافه نمایید. بعد، خمیر حاصل را روی زگیل ها مالیده و 1 دقیقه آن ها را به حال خود رها سازید. سپس، محل را شسته و پانسمان کرده و بگذارید شب تا صبح همانطور بماند. درضمن، این کار را روزی 2 بار به مدت 12 هفته تکرار کنید. البته برای اینکه پوست تان زیاد تحریک نشود، می توانید قبل از مالیدن خمیر به دست آمده، مقداری روغن مایع به

دقیقه به پشت دراز بکشید و بعد از طبیعی شدن ضربان قلب به آرامی مسیر را ادامه دهید. در منازل و موکب های بین راه، پای خود را با آب خنک بشویید یا آنها را مدّتی در آب خنک بگذارید. هر شب، عضلات خود به ویژه عضلات ساق پا، مچ پا و کمر و نیز ناخن های پاها را با یک روغن یا پماد مناسب ماساژ دهید؛ این کار را حتّی اگر احساس درد و کوفتگی هم ندارید انجام دهید. روغن زیتون، بابونه، سیاهدانه، پماد ویکس و موارد

مُرده را از پوست جدا کنید. بعد از این که 15 دقیقه در این شرایط بودید، پوست تان را با آب خنک بشویید و از شادابی و شفافی آن لذت ببرید. 6 نکته درباره فواید آب برای مو نوشیدن و استفاده از آب، علاوه بر حفظ سلامت پوست، می تواند سلامت و شادابی موها را هم تامین کند. در ادامه به بعضی از مهم ترین فواید آب برای داشتن موهایی زیباتر و درخشان تر اشاره خواهیم کرد. 1. نوشیدن آب کافی

) دستگاهی است که به چند پد چسبنده متصل شده و روی پوست شما قرار می گیرند( می توانید ان ها را روی کمر خود بچسبانید که درد زایمان را کاهش دهد). دستگاه ضربات کوچک الکتریکی را به پد ها وارد می کند که به عضلات شما منتقل می شوند. می توانید فرکانس و قدرت این ضربات را تنظیم کنید. برای استفاده از این دستگاه برای زایمان از همراه خود بخواهید که پد ها را روی کمر شما بگذارد و می توانید بخواهید که آن ها

شود ارائه وجه رمانتیک از زندگی در شبکه های اجتماعی به ویژه در اینستاگرام باعث می شود شما از لذت های بسیار پایدار و عمیق زندگی تان محروم شوید و حتی آن لذت ها را به چشم یک درد ببینید، مثلاً از اینکه ببینید پدرتان با گلدان هایش حال می کند و در لذت تماشای یک گل غرق شده او را یک بدبخت بدانید که نمی داند در دنیا چه خبر است و چه تفریح ها و لذت های بزرگ تری وجود دارد، در حالی که همه ما به لحاظ روانی می

به گزارش بهداشت نیوز: ماهی ماهی هایی مانند ماهی قزل آلا، شاه ماهی، ساردین ها و برخی از ماهی های تن، منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا 3 هستند. این چربی های “خوب به حفظ سلامت قلب کمک می کنند و فعالیت مغر شما را افزایش می دهند. انجمن قلب آمریکا توصیه می کند که دو بار در هفته از ماهی هایی که سرشار از امگا 3 هستند، استفاده کنید. البته این مطلب در طب سنتی باید با توجه به طبع افراد توصیه شود و خوردن ماهی ممکن است برای برخی از افراد مناسب نباشد. آووکادو آووکادو میوه ای است که برای قلب بسیار مفید است و شما می تو

حتما به گوش شما هم رسیده که می توانید با بره غذایی معین جنسیت کودک را تعیین کنید، هر چند این اعتقاد در گذشته رواج داشته، اما در علم پزشکی پایه و اساس چندانی ندارد. چرا که تغییر خصوصیات ژنتیکی با استفاده از رژیم غذایی برای تقویت باروری و افزایش شانس بارداری کاملا امکان پذیر است. به همین دلیل هم رژیم اختصاصی به منظور معین کردن رژیم، وزن و فعالیت هایی که به شکل اختصاصی و در چند گام باعث

فرصت استفاده کنید و با کرم یا شیر مرطوب کننده، بدن تان را مرطوب کنید. حمام روغن هم برای تغذیه و تسکین پوست توصیه می شود . • محل های حساس یا آسیب دیدۀ پوست تان را با روغن های گیاهی ماساژ دهید. • محل های آسیب پذیر، زبر یا خشک پوست لازم است که با چند قطره روغن گیاهی، مثل روغن بادام شیرین، به آرامی ماساژ داده شوند. با این تغذیه ، پوست را آرام می کنید. از این روغن های برای دور چشم

. از روغن نارگیل استفاده کنید این پیشنهاد بویژه برای کسانی که اهل استفاده از روغن ها برای پوست و مو هستند بسیار مفید است. اکنون فصل استفاده از روغن نارگیل است. روغن نارگیل نه تنها موها را نرم می کند بلکه باعث رطوبت رسانی کافی به پوست نیز می شود و جلوی خشک شدن و آسیب دیدگی موها را می گیرد. شما می توانید چند قطره روغن کرچک نیز به روغن نارگیل اضافه کنید تا مطمئن شوید حجم موهایتان در سرما از دست نمی رود.

“),t.close},t.write(‘

فواید کلاژن چیست؟ کلاژن ، فراوان ترین پروتئین در بدن است که در استخوان ها و بافت های همبند یافت می شود و در حالی که تکه ای از شام شب گذشته ممکن است سبب زیبایی بیش از حد نباشد، این قسمت ها حاوی مواد مغذی و ترکیباتی هستند که می توانند پوست شما را فربه و نرم نگه دارند، از تشکیل سلولیت ها جلوگیری کرده و آنها را بهبود بخشند و مو و ناخن هایتان سریع تر رشد یابند و سالم تر باشند. بیایید

رژیم غذایی MIND چیست؟ براساس تحقیقات اخیر، حداقل یکی از سه مورد بیماری آلزایمر، در سراسر جهان قابل پیشگیری است. یکی از آشناترین چیزهایی که ما در مورد درمان طبیعی آلزایمر می دانیم، داشتن یک رژیم غذایی سالم و ضد التهاب است. غذاهایی مانند سبزیجات، میوه، آجیل و ماهی سرشار از آنتی ‌اکسیدان ‌ها، چربی ‌های سالم و دیگر مواد فوتوشیمیایی هستند که از مغز در برابر بیماری آلزایمر، محافظت می کنند. در این مقاله از بخش تغذیه دکتر سلام به بررسی رژیم غذایی MIND

مضرات روغن سیاه دانه برای مو

ليزينوپريل برای درمان فشار خون بالای بزرگسالان و کودکان دارای حداقل 6 سال سن استفاده می شود. همچنین داروی ليزينوپريل برای باز کردن رگ های قلبی در بزرگسالان

آیا می دانید روش های سالم ماندن در مسافرت چیست و چگونه می توانید خود را از بیماری های واگیردار در کشورهای خارجی مصون بدارید؟ در بخش اول مقاله روش

روش های سالم ماندن در مسافرت را می شناسید؟ برخی از جالب ترین نقاط جهان می تواند خانه ای برای مشکلات ناگوار باشد. تب زرد، مالاریا و فلج

در مورد ملاسما چه می دانید؟ چگونه میتوان عوارض ناشی از آن را درمان کرد؟ آیا راهکارهای خانگی برای آن می شناسید؟ این بیماری در بانوان رایج است.

بیماری کبد چرب چیست؟ در مورد این بیماری چه می دانید؟ انواع این بیماری را می شناسید؟ کبد چرب به این معنی است که در کبد چربی اضافی

همانطور که می دانید هیدراته ماندن در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوشیدن مایعات کافی در دوران بارداری برای حفظ سلامتی

تست ادرار معمولاً برای تشخیص عفونت یا چک کردن میزان گلوکز، خون، یا ذرات دیگر در ادرار تجویز می شود. در دوران بارداری در

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *