مصرف قرص osteo quinone در بارداری

خواص دارویی و گیاهی

مصرف قرص osteo quinone در بارداری
مصرف قرص osteo quinone در بارداری

استئوکینون به عنوان مکمل غذایی در افراد مبتلا به کمبود کلسیم و ویتامین D، مبتلایان به کاهش تراکم استخوان یا استئوپروز برای کمک به افزایش توده استخوانی و استحکام استخوان ها مصرف می شود. پوکی استخوان اگر به موقع پیشگیری و درمان نشود ممکن است سبب بروز شکستگی های استخوانی خطرناکی شود.

استئوکینون مکمل کلسیم حاوی ویتامین های K₂ و D₃ می باشد که در سلامت استخوان و پیشگیری از بیماری های استخوانی مانند استئوپروز (پوکی استخوان) و شکستگی ها نقش به سزایی دارد. همانطور که می دانیم استئوپروز از جمله شایع ترین بیماری های استخوانی است که درآن تخریب بافت استخوانی و کاهش توده‏ استخوانی ( تعداد و اندازه‏‌ی تیغه‏ های استخوانی بافت استخوانی کاهش می‏ یابد) مشاهده می شود.

این بیماری با افزایش سن مرتبط می باشد. خوشبختانه با انجام اقداماتی خاص می تـوان شانس بروز این بیماری را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش داد و از بروز شکستگی های استخوانی که در بسیاری از موارد سبب ناتوانی فرد می شود جلوگیری کرد.

مکمل استئوکینون به سبب داشتن ویتامین K₂ در پیشگیری و درمان این بیماری ها مکانیسمی متفاوت داشته است.

مصرف قرص osteo quinone در بارداری

ویتامین D بکار رفته در استئوکینون نیز نقش های زیادی در بدن دارد که از جمله آنها می توان به تقویت استخوان ها، حمایت از سیستم ایمنی بدن، و افزایش عملکرد شناختی اشاره کرد.

این عملکرد برای مغز بسیار اهمیت دارد چرا که از بروز بیماری های عصبی جلوگیری می کند.




استئوکینون از طریق مکانیسم های زیر در سلامت استخوان ها نقش دارد:

ویتامین K₂ موجود در استئوکینون بطور شگفت انگیزی سبب خروج کلسیم از خون و رگ ها، و ذخیره آن در بافت استخوانی می شود.

مطالعات جدید نشان داده اند که مصرف مکمل کلسیم به تنهایی، و بدون حضور ویتامین K₂ سبب رسوب کلسیم در بافت های نرم و رگ ها می گردد. ویتامین K₂ با فعال کردن استئوکلسین (پروتئین استخوانی وابسته به ویتامین K₂) ماتریکس استخوانی را فراهم کرده، در نتیجه بستری مناسب برای نگهداری کلسیم ایجاد می کند.

(کلسیم بطور موثری به استخون باند می شود) و از این طریق کلسیم بطور موثری در بافت استخونی ذخیره می شود.ویتامین D₃ (فرم فعال ویتامینD ) موجود در این محصول جذب کلسیم و فسفر را افزایش می دهد و از سوی دیگر تولید استئوکلسین ( پروتئین تشکیل دهنده استخوان ) توسط استئوبلاست ها را افزایش می دهد.

پوکی استخوان یا استئوپروز طبق تعریف انجمن ملی بهداشت یک اختلال اسکلتی است که بیشتر در دوران کهنسالی بروز می کند و ویژگی بارز آن کاهش استحکام استخوان بوده و فرد را در معرض خطر شکستگی استخوان قرار می‌ دهد.

از دست‏ دادن استخوان‏ ها به طور خاموش و بی‏ سر و صدا اتفاق می‏ افتد و اغلب هیچ علامتی تا زمان رخ دادن شکستگی وجود ندارد. در زنان پوکی استخوان از 35 سالگی شروع شده و با افزایش سن و شروع منوپوز تشدید می شود.

استخوان های ستون فقرات، ران و لگن از شایع ترین محل های شکستگی هستند. همانطور که می دانیم در مورد روش های پیشگیری و درمان استئوپروز تحقیقات بسیاری انجام شده و مجموعه ای از فاکتورها و عوامل به عنوان ریسک فاکتور و حذف آنها به عنوان روش های موثر برای کنترل و پیشگیری بیماری محسوب شده است.

در میان عوامل متعددی که فراهم کننده زمینه ایجاد بیماری هستند، کمبود دریافت کلسیم و ویتامین D بسیار برجسته اند و در نتیجه بخشی از پروتوکل درمانی جهت پیشگیری و درمان استئوپروز، مصرف مکمل های حاوی کلسیم و ویتامین D است.

اما بر طبق نتایج حاصل از آخرین مطالعات انجام شده، مشخص شده که مصرف کلسیم به تنهایی و بدون حضور ویتامین ₇₋ ₂ K (مناکینون 7) نه تنها در جایگیری کلسیم در استخوان و بهبود شرایط بیماری موثر واقع نمی شود، بلکه ممکن است با کلسیفیکاسیون و رسوب کلسیم در عروق خونی همراه باشد.

حال ببینیم ویتامین K₂₋₇ در این روند چه نقشی دارد؟ وظیفه اصلی جذب و قرار دادن کلسیم در بافت های استخوانی بر عهده پروتئینی بنام استئوکلسین است که در سلول های استخوان ساز (استئوبلاست) تولید می شود.

پروتئین استئوکلسین برای فعال شدن و انجام عملکرد خود نیاز به ویتامین K₂₋₇ دارد و در حضور این ویتامین قادر به جذب و نشاندن کلسیم در استخوان می شود. علاوه بر این، استئوکلسین فعال نقش ممانعتی در برابر سلول های استخوان خوار (استئوکلاست) دارد و از تخریب استخوان توسط آن ها جلوگیری می کند. در صورت کمبود یا فقدان ویتامین k₂₋₇ ، این پروتئین فعال نشده و در نتیجه کلسیم جذب استخوان نمی شود و در خون باقی می ماند.

اگر کلسیم در جای درست خود یعنی استخوان ها قرار نگیرد منجر به عوارض متعددی می شود که رسوب آن در عروق خونی و سخت شدن جدار رگ ها، رسوب در مفاصل و سختی غضروف ها و همچنین رسوب در کلیه و ایجاد سنگ های کلیوی از جمله این عوارض می باشند.

جالب است بدانیم که ویتامین K₂₋₇ علاوه بر فعال کردن استئوکلسین، گروه دیگری از پروتئین ها را نیز فعال می کند که این پروتئین ها در بافت های نرم مانند جدار عروق و غضروف ها وجود دارند و نقش آن ها محافظت از بافت در مقابل کلسیفیکاسیون و رسوب کلسیم در آن هاست. با توجه به مجموعه این عوامل، مشخص شده که مصرف مکمل های کلسیم به تنهایی، بیشتر زمینه کلسیفیکاسیون عروق و بافت های نرم را فراهم می کند تا جبران کمبود کلسیم استخوان و بهبود پوکی آن ها را !

کلسیم یکی از املاحی است که به میزان زیاد در بدن وجود دارد و برای استخوان ها و دندان ها ضروری است. کمبود این ماده غذایی در افرادی که کمتر از لبنیات استفاده می کنند دیده می شود و در سنین بالاتر به پوکی استخوان ختم می شود. همه افراد در همه سنین باید به میزان کافی کلسیم دریافت کنند تا دچار استئوپورز نشوند.

ویتامین k2 از دسته ویتامین های محلول در چربی می باشد. ویتامین k2 عموماً در روده به وسیله باکتری ها تولید می شود و در مواد غذایی کمتر یافت می گردد.

مطالعات بالینی جدید ، از فواید ویتامین k2 برای سلامت استخوان حکایت دارند و تاثیر مصرف این ویتامین به مدت حداقل 6 ماه را در کاهش از دست رفتن توده استخوانی و افزایش غلظت مواد معدنی استخوان نشان داده اند.

ویتامین D3 (فرم فعال ویتامین D) موجود در استئوکینون جذب کلسیم و فسفر را افزایش می دهد . و از سوی دیگر تولید استئوکلسین (سلول های تشکیل دهنده استخوان ) توسط استئوبلاستها را افزایش می دهد. کلسیم موجود در اوستئوکینون تولید استئوکلاستها (سلولهای تخریب کننده استخوان) را مهار می کند.



عارضه جانبی با مصرف این مکمل مشاهده نشده است.

بیمارانی که از داروهای ضد انعقاد خون آنتاگونیست ویتامین K مانند وارفارین استفاده می کنند، باید قبل از مصرف مکمل استئوکینون با پزشک خود مشورت نمایند.

فرآورده را دور از دسترس اطفال، در دمای زیر 25 درجه سانتیگراد و دور از رطوبت و نور نگهداری نمایید.


بیشتر بخوانید:

۱۵ راهکار خانگی حیرت انگیز برای درمان پوکی استخوان


پوکی استخوان از علائم تا درمان


۱۰ درمان خانگی و قطعی برای شکستگی استخوان


چگونه بفهمیم استخوان شکسته جوش خورده است ؟




مصرف قرص osteo quinone در بارداری




گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

سلام وقت بخیر، هفته ی سی و یکم بارداری هستم و بعد از اتمام قرص کلسیمم که مجددا دکترم برام قرص نوشت عجله داشتم و داروهامو نبردم مطب چک کنن، بعد متوجه شدم osteo quinone بعنوان قرص کلسیم بهم دادن،تفاوتی نداره؟ میتونم استفاده کنم؟

“),t.close()},t.write(‘

این قرص ویتامین k2 دارد جایی شنیدم که معمولا این کلسیم را برای خانم های باردار توصیه نمی کنند آیا مصرف این قرص اشکال دارد؟ … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

می پسندم

مصرف قرص osteo quinone در بارداری

0

سایر خبرها

همین دلیل خوردن مایعات مثل آب، چای و آب میوه مناسب است. بهادری اضافه کرد: برای درمان، معمولا مصرف گیاهان و عرقیات بین مردم رواج دارد که اشتباه هم نیست. مثلا توصیه می شود از زنجبیل استفاده کنید. در طب سنتی مصرف زنجبیل بعد از مسمومیت ناشی از خوردن میوه های تازه اما آلوده، توصیه شده است. آثار ضدباکتری و ضدانگلی آن نیز در طب رایج به اثبات رسیده است. وی با بیان اینکه همچنین توصیه …

به گزارش زاهدانه به نقل از شینم همدان، شامی هویج یک غذای سنتی ایرانی است که در برخی استان ها طرفداران خاصی دارد. سر آشپز سایت شبنم همدان برای این بخش آموزش این غذای خوشمزه را در نظر گرفته است. ماده اصلی این غذا هویج است که موجب می شود شامی ما منبع غنی از ویتامین A با شد. فیبر بالای هویج ضد یبوست و دوست روده ها است. در موارد کم خونی جزئی مصرف هویج توصیه می شود. همچنین این گیاه پر خاصیت …

آنان با بیمه و تامین اجتماعی عجین شده است. جوانان قدرت کار بیشتری دارند و هزینه های کمتری صرف می کنند. بنابراین بخشی از درآمد خود را برای دوران کهنسالی و پوشش مخاطرات اجتماعی هزینه می کنند. معاون سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: تولید، محور سیاست های اقتصاد مقاومتی است. ارتقای تولید، تولیدمحوری، اصلاح الگوی مصرف، تمایل به مصرف کالاهای ملی و رشد اقتصادی از جمله …

، بدون آنکه توجهی به نوع ترجیح دستی خود داشته باشند و این موضوع به هیچ وجه موجب اختلالات روحی و روانی در آنان نخواهند شد. دکتر لیلا مقتدر، عضو هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه بین 5 تا 10 درصد جمعیت جهان چپ دست هستند، اظهار کرد: جالب اینجاست که تعداد چپ دست ها در میان آقایان، دو برابر خانم هاست. وی با اشاره به اینکه …

کند . در این دوره ژنژیویت حاملگی-تومور حاملگی- پیشگیری و مراقبت در دوران بارداری – دهان سالم در دوران بارداری و نقش آن در کاهش پیامد های نامناسب دندانی در نوزادان مطالبی ارائه شد و درپایان نیز مادران باردار از لحاظ سلامت دندانی معاینه شدند .

به گزارش اصفهان شرق ، بدن در صورت نداشتن خواب کافی شبانه با مشکلات زیادی مواجه و عملکرد مناسب مغز دچار مشکل می شود. افرادی که معمولا در شب به اندازه کافی نمی خوابند یا با اختلال خواب مواجه هستند، بیش از سایرین پرخاشگر خواهند شد و توانایی انجام کارهای روزانه خود را ندارند ولی واقعا برای بی خوابی های شبانه چه کاری می توان انجام داد؟ چرا نمی خوابید؟ دلیل بی خوابی از دیدگاه طب …

تومورهای پستان در حیوانات آزمایشگاهی دارد. محققان در آزمایشگاه مشاهده کرده اند که جلبک ها حتی در نابودی برخی سلول های سرطانی نیز موثر بوده اند. بنابراین نیاز به بررسی های تکمیلی جهت استفاده از جلبک ها برای مقابله با سرطان بیش از پیش احساس می شود. جلبک ها جایگزینی برای محصولات لبنی افرادی که کلسترول بالا دارند معمولاً در مصرف لبنیات دچار مشکل هستند. به عقیده محققان فرانسوی جلبک ها می …

( ورزش متوسط 3 تا 5 روز در هفته ) : BMR ضربدر 1.55 . اگر خیلی فعالید ( ورزش سخت 6 تا 7 روز در هفته ) : BMR ضربدر 1.725 . اگر بیش ازحد فعالید ( ورزش بسیار شدید و کار بدنی یا تمرینات 2x ) : BMR ضربدر 1.9 . برای مثال یک خانم 19 ساله که BMR او 1366.8 کالری است، فعالیت متوسط دارد، 3 تا 5 روزدر هفته ورزش می کند، باید 1366.8 را در 1.55 ضرب کند که نتیجه 2118.5 کالری خواهد …

ساعت ها اذیت و آزار و بستن دست و پای “سوزان” و تجاوز به او، به آشپزخانه رفته و با نشستن بر روی صندلی به قصد خودکشی شروع به خوردن قرص می کند. “سوزان” در پایان افزود: او مرا تهدید به مرگ کرد و گفت: در لحظات پایانی عمرم تورا هم خواهم کشت و وقتی براثر مصرف بیش از حد دارو خواب آلود شد. قبل از فرار به بیرون از خانه، تصمیم به تماس با اورژانس گرفتم. جان او را نجات دادم زیرا ترجیح دادم وی قبل از مردن، مجازات این رفتار بی شرمانه اش را ببیند. “پیتر” پس از رسیدن اوژانس و پلیس به بیمارستان برده شد و یک هفته بعد از درمان در دادگاه به 10 سال زندان محکوم شد. …

به گزارش شفا آنلاین ، متعهد ماندن به یک برنامه رژیمی خاص کار سختی است، مخصوصا هنگامی که برنامه زمانی شما همیشه پر باشد و سرتان همیشه شلوغ! اما ناراحت نباشید، این نکات کاربردی کاهش وزن و هک های رژیم غذایی به خانم های شاغلی مانند شما کمک می کنند تا خوش اندام بمانید! به جای هله هوله ها از میوه های تازه استفاده کنید یک راه عالی برای جلوگیری از دردهای گرسنگی، بدون مصرف کالری …

سوال مخاطب نی نی بان: 4 ماه است زایمان کرده ام اما به شدت دچار ریزش مو هستم. این مسئله طبیعی است؟ شیردهی باعث این ریزش شده است؟ باید مکمل خاصی مصرف کنم؟ پاسخ دکتر بهروز باریکبین متخصص پوست و مو عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی: دلیل ریزش موی شما نه بارداری است و نه شیردهی بلکه زایمان است. اصولا بعد از زایمان بدلیل تغییرات شدید هورمونی و نیز کم خونی و استرس ناشی از زایمان، ریزش …

مرحله آبمیوه را با پودری که همراهم بود مسموم کرده و به راننده پراید دادم. وقتی به امام زاده حسن رسیدیم از راننده خواستم در کنار خیابان پارک کند و به بهانه اینکه منتظر یکی از دوستانم هستم تا وسایلی برای من بیاورد و در این مدت صبر کردم تا راننده بیهوش شود که پس از آن اقدام به سرقت و پا به فرار گذاشتم. رضا درباره سرنوشت زندگی اش گفت: 13 سال داشتم که اعتیاد پیدا کردم و ابتدا تریاک مصرف می …

به گزارش بنیاد ملی خواب آمریکا، تا 40٪ از مردم برخی از نشانه های hypersomnia را از خود نشان می دهند. علل Hypersomnia(خواب آلودگی بیش از حد)چیست؟ چندین علل بالقوه برای hypersomnia وجود دارد که از جمله ی این دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد: اختلالات ناشی از حمله ی خواب(خواب آلودگیِ روزانه) و آپنه ی خواب (وقفه تنفس در هنگامِ خواب) که می تواند سبب این بیماری شود. …

توانید به راحتی آن را فراموش کنید. با استانداردهای جدید بلوتوث با نسخه ی 4 و فراتر از آن، ما در حال حاضر امکانی به نام ماژول کم انرژی یا LE در اختیار داریم که این مشکل را کاملا رفع کرده است.ماژول LE از فناوری های مختلف به طور مشابه برای جستجوی دستگاه های بلوتوث در مجاورت دستگاه شما استفاده می کند. این ماژول برای روند کار خود به هیچ عنوان آن میران از انرژی را که در نسخه های اولیه مصرف می شود را نیاز …

مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: گرایش به مصرف شیشه در کشور به دلیل اطلاع رسانی های مناسب کاهش یافته است. به گزارش تیک؛ سید حمید صرامی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان چهارمحال وبختیاری مرکز شهرکرد افزود: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مختلف در خصوص مضرات و عواقب مصرف شیشه باعث شده است تا گرایش به این ماده مخدر در کشور کاهش یابد. وی اظهار داشت: اما گرایش …

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: شهدا، جانبازان و آزادگان نماد عزت ایران هستند و برجام و توافق هسته ای هیچ عزتی به عزت و عظمت ملت ایران اضافه نکرد. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: رهبر معظم انقلاب سال جدید را مجدداً به مقوله اقتصاد مقاومتی اختصاص فرمودند و معمولاً معظم له به نکات برجسته، موانع و …

افراد نشانگان روده تحریک پذیر دارند و گاهی باید سبوس در برنامه غذایی آن ها باشد و گاهی نباشد. در این مورد باید با مشاور تغذیه مشورت کرد. مصرف سبوس به تنهایی خوب است؟ مصرف سبوس را به تنهایی توصیه نمی کنم ولی می توان در روز به مقدار یک قاشق مرباخوری به افرادی که در شرایط خاص یبوست دارند مثلاً خانم های باردار یا شیرده سبوس جداگانه داد. خواص دارویی سبوس گندم: با …

جمع آوری کودکان و ساماندهی معلولان جسمی، ذهنی، سالمندان، خانم های باردار و موارد اعصاب و روان با سازمان بهزیستی است. روز چهارشنبه هم 2 ماشین ون را برای استقرار مددکاران و رسیدگی به جامعه هدف در اختیار مسئولان مربوطه قرار دادیم . باصری با بیان اینکه پیش بینی شده تا از روز شنبه مسئولان هر یک از سازمان ها در مقر مربوط به اجرای طرح مستقر شوند و جامعه هدف مربوط به خود را تحویل بگیرند، گفت: با …

، اظهار کرد: با وجود اهمیت پیچ و مهره در صنعت، این کالای بسیار مهم و پرکاربرد بسیار مورد ظلم قرار گرفته است. صنعت بر مبنای پیچ و مهره بنا شده است، این کالا در تمام دنیا بسیار اهمیت دارد اما متاسفانه دولت ها در ایران به زیرساخت ها توجه نمی کنند. مصرف سالانه 100 هزار تن پیچ و مهره در کشور مهری با بیان اینکه در ایران، سالانه 100 هزار تن پیچ و مهره مورد استفاده قرار می گیرد، تصریح کرد: پیچ و …

…: شناگر المپیکی روس، یولیا افیمووا که دو بار به دلیل استفاده از مواد ممنوع دچار محرومیّت شده است، زیر فشار شدید انتقادهاست. به گزارش “ورزش سه”، او در دفاع از خودش عنوان کرده که شرایط او تفاوت چندانی با مایکل فلپس، شناگر افسانه ای آمریکا ندارد؛ اشاره او به ماجرای مصرف مواد مخدّر توسّط فلپس در سال 2009 و پس از آن عذرخواهی و بازگشت اوست. شناگران آمریکایی و بریتانیایی، لیلی …

هدایت این زنان و کودکان استفاده ابزاری از آن ها دیده می شود که این سوء استفاده آسیب های جبران ناپذیری در پی دارد. بای در ادامه گفت: وقتی زنان به تکدی گری روی می آورند عزت نفس آن ها پایین آمده و به تبع آن شاهد گرایش به مصرف موادمخدر و مشاغل کاذب و خارج از عرف هستیم. وی افزود: این خانم ها در ایفای نقش زنانگی و مادری ناکام بوده و ضعیف هستند و هنگامی که زنان از نقش های مهم …

پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند. از 13 سالگی دزد شدم! متهم دستگیر شده در گفت وگویی درباره اقدام اخیرش به سوالاتی پاسخ داد: – چند ساله ای؟ 40 سال – ازدواج کردی؟ بله ، دو سال پیش ازدواج کردم – بچه هم داری؟ همسرم باردار است و دو ماه دیگر فرزندم به دنیا می آید – قبلا هم دستگیر …

تغییر نگاه گذشته است. وی عنوان کرد: ذخائر آبی زیرزمینی به عنوان ذخائر آب استراتژیک هر کشور محسوب می شود و معمولا کشورها حداکثر تا 40 درصد از آن استفاده می کنند اما منحنی ها نشان می دهند که در ایران 85 درصد منابع سفره آب زیرزمینی مصرف شده و این زنگ خطر بسیاری جدی است که باید نسبت به اصلاح رویکردها به صورت عاجل اقدام کرد. ابتکار خاطر نشان کرد: آگاهی و مشارکت برای رفع این معضل بسیار …

یافته است. این بیماری به نام foetus in fetu بسیار نادر است و معمولاً در بدن مادر که بارداری چند قلویی را پشت سر گذاشته مشاهده می شود، در این اختلال اجزایی چون پوست، گوشت، مو، استخوان و کلسیم به صورت ناقص در بدن شکل می گیرند. والدین نیشا از بدو تولد متوجه ظاهر غیر عادی معده او شده بودند اما به دلیل فقر قادر به انتقال او به بیمارستان نبودند ، سر انجام وقتی کودک از فرط درد قادر به خوردن و …

وگو در کتابخانه ی باصفای خانه ی محمدعلی مجاهدی در قم انجام شد که ساختش خود حکایتی دارد که سرنخ آن به شیخ جعفر مجتهدی می رسد. *نخستین دیدار شما با مرحوم شیخ جعفر مجتهدی چه زمانی بود؟ اولین ملاقاتی که به صورت غیرمترقبه با مرحوم شیخ جعفر مجتهدی داشتم خردادماه 1342 بود که تا آن تاریخ نه نام ایشان را شنیده بودم و نه ایشان را دیده بودم. معمولا آشنایی آقای مجتهدی با افراد براساس آنچه …

ها مبنی بر ممنوعیت حضور ورزشکاران زن عربستانی در اینگونه رقابتهای جهانی است .پایگاه اینترنتی کوارتز در گزارشی به قلم “جولیا کیس لوین” نوشت: حضور 4 ورزشکار خانم عربستانی در رقابت های المپیک ریو 2016 به دلیل منع ورزش بانوان در این کشور پادشاهی بسیار عجیب و حیرت آور است. در ادامه این گزارش آمده است: “سارا عطار” یکی از نخستین زنان ورزشکار عربستانی به شمار می رود که در المپیک لندن …

سوال مخاطب نی نی بان: من تقریبا 17سالمه و نامزدم. در رابطه ما دخولی صورت نمی گیرد اما یکبار یکی از دوستانم به من گفت که حتی با اینکه دخول صورت نمی گیرد اما رحم بوی آلت مرد را در صورتی که انزال صورت گیرد استشمام می کند و ممکن است موجب باردار شدن شود. این موضوع مرا نگران کرده است. پاسخ دکتر کتایون برجیس، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی: دوست عزیز امکان حاملگی با وجود پرده بکارت …

قرار گیرد. وی خاطر نشان کرد : تاکنون مواردی از اثرات جانبی یا خطرات ناشی از مصرف بذر کتان در کودکان و مادران باردار گزارش نشده؛ با این حال میزان مصرف مناسب آن 5 تا 10 گرم در روز است. چنانچه مصرف روزانه بذر کتان بسیار زیادتر از حد (حدود 10 قاشق) و خصوصاً به صورت خام باشد، به دلیل داشتن ترکیبات سمی سیانوژنیک، علائم مسمومیت در فرد مصرف کننده بروز می کند وهمچنین مصرف مقادیر زیاد این دانه می تواند تعادل هورمونی بدن را برهم زند. Add to Anti-Banner …

و عوامل بیماری زا راحت تر در ریه هایمان رسوب کند. در واقع، عبور دود از آب درون ظرف قلیان و مرطوب شدن ترکیبات سمی (CO) اثرات به مراتب مخرب تری نسبت به خشک بودن آن مواد بر ریه مصرف کننده و نهایتا تمام اندام های بدن دارد. خطر یک وعده قلیان از خطر یک پاکت سیگار کمتر است این موضوع اصلا اغراق نیست؛ معمولا سیگاری ها بین 12 – 8 پک به یک نخ سیگار می زنند که هر پک حجمی معادل 75 – 40 …

در افتتاحیه المپیک در کاروران ورزشی عربستان حضوری نمایشی بوده و از سوی مقامات ورزشی عربستان به دلیل ترس و جلوگیری از انتشار اخبار منفی علیه ریاض در رسانه ها مبنی بر ممنوعیت حضور ورزشکاران زن عربستانی در اینگونه رقابتهای جهانی بوده است. پایگاه اینترنتی کوارتز در گزارشی نوشت: حضور 4 ورزشکار خانم عربستانی در رقابت های المپیک ریو 2016 به دلیل منع ورزش بانوان در این کشور پادشاهی بسیار عجیب و …

“),t.close()},t.write(‘

سلامت نیوز: اگر از ویتامین‌های پیش از بارداری استفاده می‌کنید، احتمالا میزان کلسیم دریافتی شما به ۱۵۰ میلی‌گرم در روز می‌رسد. با این‌حال، زنانی که کلسیم کافی را از رژیم غذایی دریافت نمی‌کنند، می‌توانند مصرف مکمل‌های جداگانه را هم در برنامه خودشان قرار بدهند. البته توجه داشته باشید که بدن در هر نوبت فقط می‌تواند ۵۰۰ میلی‌گرم کلسیم را جذب کند.به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامتیسم، وقتی که باردار هستید، جنینِ درحال رشد به کلسیم نیاز دارد تا بتواند استخوان‌ها و دندان‌های سالم و محکمی بسازد. علاوه بر این، کلسیم به رشد و تکامل قلب، عصب‌ها و عضله‌های جنین هم کمک می‌کند و نقش موثری هم در تنظیم ریتم طبیعی قلب و قابلیت‌های لخته‌سازی خون بر عهده دارد. یکی از ویژگی‌های کلسیم، این است که می‌تواند خطر ابتلا به بیماری فشار خون بالا و پره‌اکلامپسی را کاهش بدهد. با این‌ حال، اگر زنان در دوران بارداری، کلسیم کافی دریافت نکنند، بدن جنین مجبور می‌شود که کلسیم مورد نیازش را از استخوان‌های مادر بگیرد و همین روند می‌تواند به سلامتی مادر در مراحل بعدی صدمه بزند. میزان کلسیم مورد نیاز در دوران بارداری زنان ۱۹ تا ۵۰ ساله: روزانه یک هزار میلی‌گرم (قبل از بارداری، درحین بارداری و پس از بارداری). زنان ۱۸ ساله و کم‌سن‌تر: روزانه ۱۳۰۰ میلی‌گرم (قبل از بارداری، درحین بارداری و پس از بارداری). بعضی از زنان در کشورهای مختلف، این املاح مهم را به‌اندازه کافی دریافت نمی‌کنند. با این‌ حال، زنان باید روزانه ۳ فنجان از محصولات لبنی یا انواع مواد غذایی غنی از کلسیم را مصرف کنند. حتی پس از تولد نوزاد و به پایان رسیدن دوران شیردهی،‌ توجه به کلسیم دریافتی واقعا برای زنان ضروری است. درواقع، آنان به دو دلیل مهم، به کلسیم نیاز دارند: تقویت استخوان‌ها و پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان در ادامه زندگی. آیا مصرف مکمل ضرورت دارد؟ اگر از ویتامین‌های پیش از بارداری استفاده می‌کنید، احتمالا میزان کلسیم دریافتی شما به ۱۵۰ میلی‌گرم در روز می‌رسد. با این‌ حال، زنانی که کلسیم کافی را از رژیم غذایی دریافت نمی‌کنند، می‌توانند مصرف مکمل‌های جداگانه را هم در برنامه خودشان قرار بدهند. البته توجه داشته باشید که بدن در هر نوبت فقط می‌تواند ۵۰۰ میلی‌گرم کلسیم را جذب کند. بنابراین، مکمل‌های کلسیم را در دوزهای کمتر و در وعده‌های متعدد روزانه مصرف کنید. نکته دیگری که در این بخش از رژیم بارداری اهمیت دارد، دریافت ویتامین D به‌ مقدار کافی است. درواقع،‌ بدن برای جذب صحیح و کامل کلسیم به ویتامین D نیاز دارد. به‌طور کلی، مکمل‌های کلسیم دارای انواع مختلفی هستند، اما رایج‌ترین آن‌ها کلسیم کربنات و کلسیم سیترات نام دارند. ویژگی کلسیم کربنات، این است که بیشترین کلسیم را به بدن می‌رساند، اما برای حل شدن به اسید معده بیشتری نیاز دارد. بنابراین، بهترین کار این است که کلسیم کربنات را همراه با وعده غذایی مصرف کنید. با این‌ حال، کلسیم سیترات به‌راحتی در بدن جذب می‌شود و چون به اسید معده نیازمند نیست، می‌توان آن را بین وعده‌های غذایی مصرف کرد. پزشکان می‌گویند که کلسیم سیترات به‌طور خاص برای افرادی مناسب است که از داروهای سوزش سر معده استفاده می‌کنند، چون این داروها ذاتا اسید معده را کاهش می‌دهند. مکمل‌های کلسیم حاوی پودر استخوان، دولومیت، پوسته صدف یا مرجان اصلا انتخاب‌های مناسبی نیستند، چون می‌تواند حاوی مقدار کمی سرب باشند و درنهایت به جنین درحال رشد آسیب برسانند. نکته آخر به زیاده‌روی در مصرف مکمل‌های کلسیم مرتبط است. درواقع، زنان باردار باید مطمئن شوند که کل کلسیم دریافتی آنان در طول روز از منابع مختلف مانند غذاها، مکمل‌ها و آب، از ۲۵۰۰ میلی‌گرم (یا ۳۰۰۰ هزار میلی‌گرم برای زنان زیر ۱۸ سال) بیشتر نمی‌شود. دریافت کلسیم اضافی می‌تواند مشکلاتی مانند یبوست ایجاد کند، خطر ابتلا به سنگ کلیه را افزایش بدهد و حتی جذب آهن و روی از منابع غذایی را ضعیف کند. نکاتی برای مادران درست است که کلسیم برای رشد جنین لازم است و شیر مادر را هم غنی می‌کند، اما فواید مهمی هم برای سلامتی مادران دارد که دو مورد از مهم‌ترین آن‌ها به ترتیب زیر هستند: – کاهش علائم سندرم پیش از قاعدگی (PMS): یکی از تحقیقات معتبر National Institute of Mental Health نشان می‌دهد که اگر زنان روزانه ۱۲۰۰ میلی‌گرم کلسیم دریافت کنند، علائم سندرم پیش از قاعدگی را بیش از ۵۰ درصد کاهش می‌دهند. – کاهش چربی بدن: محققان دانشگاه تنسی در تحقیقات اخیرشان متوجه شده‌اند که رژیم غذایی سرشار از محصولات لبنی کم‌چرب می‌تواند سلول‌های چربی را به تولید چربی کمتر وادار کند. – تقویت استخوان‌ها: در صورت تامین کردن کلسیم مورد نیاز بدن در دوران بارداری، استخوان‌های مادران هم از دو طریق تقویت می‌شود: جذب کلسیم بیشتر به‌صورت مستمر و ترشح هورمون استروژن که تقویت‌کننده استخوان‌ها است. منابع غذایی کلسیم شیر و محصولات لبنی دیگر در صدر این فهرست قرار می‌گیرند، اما مواد غذایی دیگری مانند ماهی‌های کنسروشده و انواع محصولات غنی‌شده با کلسیم مانند آب‌میوه طبیعی،‌ غلات صبحانه، نان و… نیز در همین گروه هستند. کلسیم موجود در مهم‌ترین منابع غذایی این املاح به ترتیب زیر است: – یک فنجان ماست ساده و کم‌چرب: ۴۱۵ میلی‌گرم. – حدود ۴۵ گرم پنیر موزارلا کم‌چرب: ۳۳۳ میلی‌گرم. – ۸۵ گرم ماهی ساردین (کنسروشده در روغن همراه با استخوان): ۳۲۵ میلی‌گرم. – ۲۲۶ گرم ماست میوه‌ای کم‌چرب: ۳۱۳ تا ۳۸۴ میلی‌گرم. – ۲۲۶ گرم شیر بدون چربی: ۲۹۹ میلی‌گرم. – ۲۲۶ گرم شیر سویا غنی‌شده با کلسیم: ۲۹۹ میلی‌گرم. – ۲۲۶ گرم شیر کامل: ۲۷۷ میلی‌گرم. – ۱۷۰ گرم آب پرتقال طبیعی غنی‌شده با کلسیم: ۲۶۱ میلی‌گرم. – نصف فنجان پنیر توفو کلسیم‌دار: ۲۵۳ میلی‌گرم. – ۸۵ گرم ماهی سالمون کنسروشده با استخوان: ۱۸۱ میلی‌گرم. – یک فنجان پنیر کوتاژ (یک درصد چربی): ۱۳۸ میلی‌گرم. – نصف فنجان شلغم بخارپز یا آب‌پز: ۹۹ میلی‌گرم. – نصف فنجان بستنی وانیلی: ۸۴ میلی‌گرم. احتمالا شما هم آب را به‌عنوان منبع کلسیم نمی‌شناسید، اما آب لوله‌کشی و آب‌های بسته‌بندی‌شده معمولا حاوی مقادیر مختلفی از کلسیم هستند و آب‌های معدنی هم بیشترین کلسیم را دارند. البته این مساله به استانداردها و شرایط خاص هر منطقه جغرافیایی و مسائل منطقه‌ای دیگر وابسته است.


قرص استئوکینون ، استحکام استخوان ها را بهبود می بخشد ، جذب کلسیم به استخوان را بهبود می بخشد ، افزایش تولید استئوبلاست،فعال کردن استئوکلسین سرم پروتئین جذب کلسیم به استخوان ، مهار تولید استئوبلاست، بازدارنده رسوب کلسیم در شریان .



 


ترکیبات ( هر 1 قرص ) :

مصرف قرص osteo quinone در بارداری


 


 


 


نام


 


 


مقدار


 


 


نیاز روزانه


 


 


Calcium Carbonate


 


 


625 mg


 


 


*


 


 


Vitamin D3


 


 


200 IU


 


 


*


 


 


Vitamin K2-7


 


 


45 mcg


 

مصرف قرص osteo quinone در بارداری


 


*


 


 


 

* : نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است
** : مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است


 


 


مشخصه ها :


 


 

– استحکام استخوان ها را بهبود می بخشد.
– جذب کلسیم به استخوان را بهبود می بخشد.
– افزایش تولید استئوبلاست،فعال کردن استئوکلسین سرم پروتئین جذب کلسیم به استخوان
– مهار تولید استئوبلاست، بازدارنده رسوب کلسیم در شریان


 


 


موارد مصرف :


 


 

* در موارد ابتلا به کمبود ویتامین K2, D3 و کلسیم کربنات (این کمبودها می تواند منجر به ایجاد بیماری های جدی در افراد شود)
* زنان پس از دوران ( یائس گ ی ) دچار کاهش تراکم استخوان می شوند که می توانند از طریق مکمل درمانی و مصرف ویتامین K2-7, D3 و کلسیم کربنات استحکام استخوان خود را بازیابند.


 


 


روش مصرف :


 


 


1-2 قرص در روز.


 


 


هشدار مصرف :


 


 

خانم های باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایند.


 


 


توضیحات :


 


 

تنها مکمل کلسیم همراه با ویتامین K2
آیا می دانید بخش اعظم کلسیم دریافتی شما به صورت مکمل به جای استخوان ها در رگ هایتان رسوب می کند؟ با مصرف k2,کلسیم مصرفی شما به جای رسوب در رگ ها در استخوان هایتان قرار می گیرد .
 

• استئوکینون و پیشگیری و درمان بیمارهای استخوان:
استئوکینون مکمل کلسیم حاوی ویتامین K2 و Dمی باشد که در سلامت استخوان و پیشگیری از بیماری های استخوانی مانند استئوپروزیس ( پوکی استخوان) و شکستگی ها نقش به سزایی دارد. همانطور که می دانیم استئوپروزیس از جمله شایع ترین بیماری های استخوانی است که درآن تخریب بافت استخوانی، و کاهش توده‏ استخوانی ( تعداد و اندازه‏ی تیغه‏ های استخوانی بافت استخوانی کاهش می‏یابد) مشاهده می شود . این بیماری با افزایش سن مرتبط می باشد. خوشبختانه با انجام اقداماتی خاص می تـوان شانس بروز این بیماری را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش داد و از بروز شکستگی های استخوانی که در بسیاری از موارد سبب ناتوانی فرد می شود جلوگیری کرد. مکمل استئوکینون به سبب داشتن ویتامین k2 در پیشگیری و درمان این بیماری ها مکانیسمی متفاوت داشته است.
 

• ویتامین k2 چیست؟
ویتامین k2 از دسته ویتامین های محلول در چربی می باشد. ویتامین k2 عموماً در روده به وسیله باکتری ها تولید می شود و در مواد غذایی کمتر یافت می گردد. مطالعات بالینی جدید ، از فواید ویتامین k2 برای سلامت استخوان حکایت دارند و تاثیر مصرف این ویتامین به مدت حداقل 6 ماه را در کاهش از دست رفتن توده استخوانی و افزایش غلظت مواد معدنی استخوان نشان داده اند.
• نقش استئوکینون در سلامت استخوان ها :
استئوکینون از طریق مکانیسم های زیر در سلامت استخوان ها نقش دارد:
ویتامین k2 موجود در این محصول بطور شگفت انگیزی سبب خروج کلسیم از خون و رگ ها , و ذخیره آن در بافت استخوانی می شود. مطالعات جدید نشان دادند که مصرف مکمل کلسیم به تنهایی سبب رسوب کلسیم در بافت های نرم و رگ ها می گردد. ویتامین K2 با فعال کردن استئوکلسین ( پروتئین استخوانی وابسته به ویتامین K ) ماتریکس استخوانی را فراهم کرده , در نتیجه بستری مناسب برای نگهداری کلسیم ایجاد می کند ( کلسیم بطور موثری به استخون باند می شود) و از این طریق کلسیم بطور موثری در بافت استخونی ذخیره می شود.
ویتامین D3 (فرم فعال ویتامین D) موجود در این محصول جذب کلسیم و فسفر را افزایش می دهد . و از سوی دیگر تولید استئوکلسین (سلول های تشکیل دهنده استخوان ) توسط استئوبلاستها را افزایش میدهد.
کلسیم موجود در این محصول تولید استئوکلاستها (سلولهای تخریب کننده استخوان) را مهار می کند. این محصول تحت لیسانس هولیستیکای فرانسه در کارخانه ی داروسازی آرین سلامت سینا بسته بندی گردیده است.


 


 


 


 

نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.

اولین نفری باشید که در مورد قرص استئوکینون 100 عددی – Osteo Quinone نظر می دهد.


 

103,500تومان 93,200تومان

عملکرد OsteoQuinone چیست؟

کلسیم نقش مهمی در سلامت انسان ایفا می کند. کلسیم و فسفات در ساختار استخوان مشارکت دارند، بنابراین مصرف کلسیم در تشکیل اسکلت و رشد و توسعه استخوان بسیار مهم است. ویتامین D به گروهی از ترکیبات محلول در چربی مربوط است که باعث افزایش جذب روده از کلسیم، آهن، منیزیم، فسفات و روی می شود. ویتامین K₂ -7 یکی از انواع گروه ویتامین K است که به عنوان یک عامل مهم کلسیم در بدن انسان عمل می کند. این مواد با کیفیت بالا و چند منظوره برای کمک به ساخت و نگهداری استخوان های قوی همکاری می کنند. OsteoQuinone ترکیبی از مکمل مناسب برای مبارزه با اختلالات استخوانی مانند پوکی استخوان است.

مکانیسم عمل

کلسیم را می توان به راحتی در غذاها و مکمل های غذایی یافت، اما لزوما در استخوان ها بدون تعدادی از مراحل بیوشیمی مهم جذب نمی شود. در غیاب مسیر مناسب، کلسیم به استخوان رفته و در گردش خون منجر به از دست دادن استخوان و پوکی استخوان می شود، علاوه بر اضافه کردن کلسیم در خون، در معرض شریان ها و کلیه ها قرار می گیرد. ویتامین K2 به اتصال کلسیم به استخوان ها کمک می کند و از رسوب کلسیم در شریان ها و بافت های نرم جلوگیری می کند. مطالعات بالینی اخیر نشان داده است که مکمل کلسیم بدون ویتامین K2 و D نه تنها نمی تواند به طور قابل توجهی از پوکی استخوان جلوگیری کند بلکه منجر به کلسیفیکاسیون در بافت های نرم به ویژه در شریان ها می شود.

مصرف قرص osteo quinone در بارداری

استئوکالسین یک پروتئین وابسته به ویتامین K است که در استئوبلاست ها ایجاد می شود (سلول های ساخت استخوان)، چسب هایی را که حاوی کلسیم در استخوان ها است و ساختار استخوان را فراهم می کند. ویتامین K2 از طریق فرایندی به نام کربوکسیلات، osteocalcin را فعال می کند. بدون کربوکسیلینگ استئوکلسین، کلسیم نمی تواند به آن متصل شود و استخوان ها شکننده و به راحتی شکسته می شوند.

علائم استفاده

پیشگیری و درمان پوکی استخوان کمک به رشد و توسعه استخوان در کودکان پیش دبستانی سلامت قلبی عروقی درمان با داروهای بی ضرر استئوپروز پیشگیری و درمان در بیماری پارکینسون پیشگیری از از دست دادن استخوان در بیمارانی که آنتاگونیست های GnRH را مصرف می کنند پیشگیری از از دست دادن استخوان در بیماران مبتلا به کورتیکواستروئید درمانی درمان استئوپنی در بیماران مبتلا به سکته قلبی یا مغزی دستورالعمل برای استفاده

برای پیشگیری و درمان پوکی استخوان، یک تا دو قرص OsteoQuinone را یک روز پس از غذا مصرف کنید.

درگیری ها و تعاملات دارویی

بیمارانی که وارفارین مصرف می کنند باید قبل از استفاده از این محصول با پزشک خود مشورت کنند.

بهتر است حداقل فاصله دو تا چهار ساعت بین OsteoQuinone و هر دارو دیگر باشد.

 

سلام و
ممنون از توجهتون
برای طرح سوال و گرفتن پاسخ
فقط از لینک زیر استفاده کنید

http://niniban.com/fa/forms/1

1-2 قرص در روز.

تنها مکمل کلسیم همراه با ویتامین K2 آیا می دانید بخش اعظم کلسیم دریافتی شما به صورت مکمل به جای استخوان ها در رگ هایتان رسوب می کند؟ با مصرف k2,کلسیم مصرفی شما به جای رسوب در رگ ها در استخوان هایتان قرار می گیرد . • استئوکینون و پیشگیری و درمان بیمارهای استخوان: استئوکینون مکمل کلسیم حاوی ویتامین K2 و Dمی باشد که در سلامت استخوان و پیشگیری از بیماری های استخوانی مانند استئوپروزیس ( پوکی استخوان) و شکستگی ها نقش به سزایی دارد. همانطور که می دانیم استئوپروزیس از جمله شایع ترین بیماری های استخوانی است که درآن تخریب بافت استخوانی، و کاهش توده‏ استخوانی ( تعداد و اندازه‏ی تیغه‏ های استخوانی بافت استخوانی کاهش می‏یابد) مشاهده می شود . این بیماری با افزایش سن مرتبط می باشد. خوشبختانه با انجام اقداماتی خاص می تـوان شانس بروز این بیماری را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش داد و از بروز شکستگی های استخوانی که در بسیاری از موارد سبب ناتوانی فرد می شود جلوگیری کرد. مکمل استئوکینون به سبب داشتن ویتامین k2 در پیشگیری و درمان این بیماری ها مکانیسمی متفاوت داشته است. • ویتامین k2 چیست؟ ویتامین k2 از دسته ویتامین های محلول در چربی می باشد. ویتامین k2 عموماً در روده به وسیله باکتری ها تولید می شود و در مواد غذایی کمتر یافت می گردد. مطالعات بالینی جدید ، از فواید ویتامین k2 برای سلامت استخوان حکایت دارند و تاثیر مصرف این ویتامین به مدت حداقل 6 ماه را در کاهش از دست رفتن توده استخوانی و افزایش غلظت مواد معدنی استخوان نشان داده اند. • نقش استئوکینون در سلامت استخوان ها : استئوکینون از طریق مکانیسم های زیر در سلامت استخوان ها نقش دارد: ویتامین k2 موجود در این محصول بطور شگفت انگیزی سبب خروج کلسیم از خون و رگ ها , و ذخیره آن در بافت استخوانی می شود. مطالعات جدید نشان دادند که مصرف مکمل کلسیم به تنهایی سبب رسوب کلسیم در بافت های نرم و رگ ها می گردد. ویتامین K2 با فعال کردن استئوکلسین ( پروتئین استخوانی وابسته به ویتامین K ) ماتریکس استخوانی را فراهم کرده , در نتیجه بستری مناسب برای نگهداری کلسیم ایجاد می کند ( کلسیم بطور موثری به استخون باند می شود) و از این طریق کلسیم بطور موثری در بافت استخونی ذخیره می شود. ویتامین D3 (فرم فعال ویتامین D) موجود در این محصول جذب کلسیم و فسفر را افزایش می دهد . و از سوی دیگر تولید استئوکلسین (سلول های تشکیل دهنده استخوان ) توسط استئوبلاستها را افزایش میدهد. کلسیم موجود در این محصول تولید استئوکلاستها (سلولهای تخریب کننده استخوان) را مهار می کند. این محصول تحت لیسانس هولیستیکای فرانسه در کارخانه ی داروسازی آرین سلامت سینا بسته بندی گردیده است.

سلام آيا در کل کلسيمي يافت مي شود که در کليه رسوب ندهد؟در پاسخ به سوالي مشابه کلسيم سيترات را پيشنهاد مي کنيد واينمحصول هم مدعي است در شريان رسوب نمي دهد .بي ضررترين ودر عين حال موثرترين کلسيم کدام است؟

با سلام

کاربر گرامی، در حالت کلی کلسیم در دوزهای معمول در بدن رسوب نمی کند. تنها در افراد دارای مشکلات کلیوی و دارای سابقه سنگ کلیه نوع سیترات توصیه می شود تا از تشکیل سنگ جلوگیری شود.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

مصرف قرص osteo quinone در بارداری

با سلام دکتر برای درد پا وکمر(پوکی استخوان ،دیسک) این قرص را برای مادرم داده ولی بعد از مصرف ضربانش بالا میرود ودچار تپش قلب میشود در ضمن چند سال پیش عمل قلب کرده و انسولین هم مصرف میکند آیا مصرف را قطع کند جایگزینی برای این قرص هست؟
با سپاس

کاربر گرامی با سلام،
احتمالا بخاطر ترکیب K2 موجود در این مکمل می باشد. می توانید از مکمل Calcium citrate 21 century استفاده نمایید.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام دنبال کلسیمی هستم که عوارض کم یا نداشته باشه به نظرتون این مکمل خوبه یا برند دیگه ای که عوارض نداشته باشه رو بفرمایید ؟ باسپاس

کاربر گرامی با سلام،
اگر به دنبال مکملی باشید که میزان رسوب کمتری بدهد می توانید از کلسیم با ملح سیترات استفاده نمایید. به عنوان مثال :
calcium citrate 21 century
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید این محصول برای خانوم شیرده مناسبه ؟ ممنونم

با سلام

کاربر گرامی، بله، این محصول برای استفاده در این دوره مناسب بوده و مصرف آن مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام و خسته نباشید.
بین این مکمل و مکل کلسیم شرکت یوروویتال شماکدوم رو توصیه میکنید؟هردوودارای ویتامین k هستند.امادر تبلیغات این محصول گفته شده که k2 داره که مانع رسوب میشه.ومکمل کلسیم یورویتال دارای ویتامین k e d می باشد.

با سلام

کاربر گرامی، هر دو محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و شما می توانید به انتخاب خود یک محصول را مصرف نمایید.
این محصول به مقدار کم دارای کلسیم بیشتری می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام ،من بدنم مشکل خاص و کمبودی نداره ،میخواستم ببینم مصرف این قرص واسه تقویت بدن و کنترل سلامتی رو توصیه میکنید یا نه ؟ممنون میشم

با سلام

کاربر گرامی، این محصول حاوی کلسیم بوده در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشید، می توانید به منظور افزایش استحکام استخوان، دندان و … از این محصول استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

باسلام،
آیا قرص استئوکینون برای افرادی که دیابت دارند و انسولین مصرف میکنند،منع مصرف دارد؟
قرص دیگری برای سلامت مفاصل و استخوانها و کمبود کلسیم برای این افراد دیابتی هست معرفی نمایید؟
باتشکر

با سلام

کاربر گرامی، مصرف این محصول در افراد دیابتی منعی نداشته و شما می توانید از این محصول استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام من تا چند هفته ی دیگه 18 سالم میشه قدم حدود 172 هست مصرف این محصول به علاوه آرژنین برای افزایش قد تو این سن تاثیر داره؟!

کاربر گرامی با سلام،
بله سن رشد بین 9 تا 19 و در برخی افراد تا 23 سال هم ادامه داشته و این مکمل به عنوان یک آمینواسید که در تحریک ترشح هورمون رشد موثر است می تواند تاثیرگذار باشد .
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام.مادر من به علت ارتروز دیسک کمر از این دارو روزی یک عدد استفاده میکنه که بلافاصله پس از مصرف سوزش در ناحیه سر معده احساس میکنه لطفا راهنمایی کنید

با سلام
کاربرگرامی، بهتر است،این قرص را بلافاصله یا وسط وعده ناهار میل شود. در صورتیکه با وجود رعایت این مورد باز هم عارضه سوزش معده برای ایشان ایجاد شد. به پزشک تحت نظر اطلاع دهید.
با تشکر. مسئول فنی داروخانه

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟


هیچ محصولی وجود ندارد

ثبت کردن سفارش

مشاهده سبد خرید

همکاران ما در به سلام تلاش میکنند تا محصول سفارش داده شده با کمترین زمان ممکن به دست شما دوستان برسد

مصرف قرص osteo quinone در بارداری

در صورتی که محصول ارسال شده نقصی داشت یا آن چیزی نبود که شما دوستان در سایت مشاهده کردید بازگشت کالا و وجه انجام خواهد شد.

در طرح های مختلفی که به مناسبتهای گوناگون تدارک دیده میشود برای شما عزیزان هدایای قابل توجهی همراه محصول ارسال میشود.

تمام تلاش تیم به سلام در راستای جلب اعتماد مشتریان محترم است . در این راستا تمامی کالاهای قرار داده شده در سایت همگی اصل هستند در غیر این صورت کالا مرجوع میگردد


حداقل تعداد برای خرید این محصول : 1

103,600 تومان بدون مالیات.

خرید کالا


100
قلم
قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!


تاریخ در دسترس بودن

ارسال


مصرف قرص osteo quinone در بارداری
مصرف قرص osteo quinone در بارداری
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *