مصرف قرص livercare

خواص دارویی و گیاهی

مصرف قرص livercare
مصرف قرص livercare

با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با موارد مصرف قرص لیورکر هلث ایدLivercare آشنا شوید.

در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

بالغین و کودکان بالاتر از 16 سال روزانه 2 تا 4 قرص


هشدار مصرف :

مصرف قرص livercare

زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
افراد تحت درمان قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند.

یک محصول ویژه ی طراحی شده از ترکیب گیاهان خار مریم ، کنگر فرنگی ، قاصدک ،زردچوبه و زرشک و نیز عوامل لیپوتروپیک مثل متیونین، اینوزیتول و کولین می باشد.


احتیاط

یک محصول ویژه ی طراحی شده از ترکیب گیاهان خار مریم، کنگر فرنگی، قاصدک، زرد چوبه و زرشک و نیز عوامل لیپوتروپیک مانند متیونین، اینوزیتول و کولین می باشد


Dandelion (گل قاصدک):

گیاهی از تیره کاسنی است که استفاده از ان در بهبود اختلالات کبد و کیسه صفرا، در بسیاری از کشورهای دنیا مرسوم شده است. بسیاری ازمطالعات اثربخشی این گیاه را در کاهش سطح بیلیروبین سرم و بهبود زردی پوست که به دنبال بیماری های کبد، سیروز، هپاتیت و اختلالات عملکردی کبد اتفاق افتاده بود را نشان داده است.


Barberry (زرشک):

گیاه بومی آمریکا ، آسیای ست با تاریخچه ای بسیارطولانی در درمان اختلالات عملکردی کبد و بهبود جریان اسیدهای صفراوی، اما اغلب مواقع در درمان زردی به کار برده میشود. جزء مؤثر و فعال موجود در این گیاه ، آلکالوئیدی است به نام Berberine که سبب بهبود عملکرد کبد و تحریک ترشح اسید صفراوی از کبد و بهبود جریان آن در لوله های صفراوی میشود به ویژه زمانیکه به دلایل مختلف در مجاری کبدی گرفتگی وجود دارد که مانع ترشح و جریان اسید صفراوی میشود. علاوه برآن در بهبود زردی و کاهش بیلیروبین افزایش یافته به دنبال این مشکل هم مفید خواهد بود. همچنین این ترکیب میتواند در بهبود التهاب موجود در کیسه صفرا و پیدایش سنگ های صفراوی ایجاد شده به دنبال سوء مصرف چربی در رژیم غذایی مؤثر باشد. این گیاه میتواند به پاکسازی کبد در از بین بردن ترکیبات مضرو سرطان زا، متابولیت های سمی حاصل از متابولیز الکل در کبد و رادیکال های آزاد کمک کند.


Turmeric (زردچوبه):

گیاهی است از خانواده زنجبیل با سودمندی های بسیار زیاد که تاریخچه مصرف پزشکی آن به 1000 سال قبل برمیگردد. بسیاری از متخصصان و گیاهشناسان زردچوبه را به سبب دارابودن خواص ضد التهابی و ضد آرتریتی در بهبود بیماری استئوآرتریت مؤثر و مفید میدانند اما بسیاری از تحقیقات فواید استفاده از این ترکیب را درسلامت و بهبود عملکرد کبد نشان داده اند. جزء فعال و مؤثر این گیاه ترکیبی به نام Curcumin است که کلیه فواید زردچوبه مربوط به این ترکیب می باشد. یکی از روش هایی که کبد برای سم زذایی استفاده میکند ، افزایش ترشح صفرا و افزایش جریان صفرا در لوله های صفراوی است.Curcumin از طریق تحریک ترشح صفرا و افزایش جریان اسید صفراوی، در فرایند سم زدایی به کبد کمک میکند. علاوه برآن Curcumin دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی است که ار این روش هم میتواند در از بین بردن رادیکال های آزاد و ترکیبات مضر از کبد هم مفید باشد.Curcumine سبب به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری های کبد میشود.


Artichoke (کنگرفرنگی):

گیاهی از خانواده کاسنی است.اجزاء فعال آن سینارین و اسیدکافئیک است که میتوانند از کبد در مقابل عوامل بیماریزا محافظت کنند. در مطالعاتی که بر روی اثربخشی کنگرفرنگی بر روی سلامت کبد انجام شده است، نشان داده شده که مصرف کنگر فرنگی به طورمعناداری سبب تحریک ترشح صفرا از کبد و افزایش جریان صفرا در مجاری صفراوی میشود و میتواند در فرایند سم زدایی به کبد کمک کند. در دسته ای دیگر از مطالعات دیده شده که این ترکیب میتواند سبب بهبود علائم ناشی ازبیماری های کبد و صفرا شود. علاوه بر آن سبب کاهش معناداری در میزان سطح کلسترول و تریگلیسرید سرم میشود و میتواند سبب کاهش تجمع چربی در کبد هم شود، بنابراین در بهبود کبد چرب هم مؤثر است.


Methionine :

یک اسید آمینه ضروریست حاوی سولفور که در تشکیل نوکلئیک اسید، کلاژن و پروتئین نقش دارد. وجود متیونین برای سلامت کبد بسیار حائز اهمیت است. این اسیدآمینه از فساد چربی هادر کبد جلوگیری کرده و در فرایند تجزیه چربی به کبد کمک میکند.بنابراین مانع تجمع چربی در کبد و ایجاد کبد چرب میشود.ضمنا” در بیماران مبتلا به کبد چرب هم میتواند به بهبود و کاهش بیماری کمک کند. کمبود این اسید آمینه میتواند سبب بروز سیروز کبدی شود.


Cholin :

کولین یک Fat Emulsifier است که معمولا” جزو ویتامین های گروه B قرار میگیرد.البته این طبقه بندی به علت شباهت عملکردی کولین با سایر اجزاء این خانواده است نه به علت شباهت در ساختار شیمیایی آن. کولین در بدن توسط متیونین سنتز میشود و برای سنتز اسیدفولیک و اسیدکوبالامین ضروری است. کولین یک ماده لیپوتروپیک است که جهت متابولیسم چربی در بدن ضروریست. کولین همچنین یک ترکیب مهم در غشای سلولی است که به فرم فسفاتیدیل کولین و اسفنگو میلین می باشد .فسفاتیدیل کولین در ترشح VLDL از کبد نقش دارد و باعث تسهیل حرکت چربی به داخل سلولها می شود لذا از رسوب چربی در کبد جلوگیری میکند. در اثر کمبود کولین VLDL سنتز نشده و در نتیجه سبب تجمع چربی در کبد میشود و میتواند منجر به کبد چرب شود.


Inositol :

اینوزیتول پیش ساز مستقیم فسفولیپید است که ترکیب اصلی غشای سلولی می باشد. این ترکیب همچنین به عنوان لیپوتروپیک فعالیت کرده و چربی را به دیگر فرآورده های مفید تبدیل می کند و از تجمع چربی در کبد جلوگیری می کند، بنابراین میتواند در پیشگیری از کبد چرب مؤثر باشد کولین و اینوزیتول در کنار هم به طرز موثرتری از تجمع چربی جلوگیری می کنند.


Taurine :

اسید آمینه ضروریست واز اجزاء اصلی در صفرا به شمارمیرود که به هضم چربی کمک میکند.این اسید آمینه بواسطه تشکیل اسیدهای صفراوی و تصفیه کبدی نقش مهمی در کبد ایفا کرده، همچنین از ساخت چربی در اطراف کبد جلوگیری می کند. کمبود تورین باعث کاهش توانایی کبد در سم زدایی و تصفیه کبدی می شود.در حضور تورین سلول های کبدی به طرز موثرتری عمل کرده ودراین صورت کبد قادر به دفع سموم ازبدن خواهد بود.

 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

بالغین و کودکان بالاتر از 16 سال روزانه 2 تا 4 قرص

یک محصول ویژه ی طراحی شده از ترکیب گیاهان خار مریم ، کنگر فرنگی ، قاصدک ، زردچوبه و زرشک و نیز عوامل لیپوتروپیک مثل متیونین ، اینوزیتول و کولین می باشد این محصول تحت لیسانس و امتیاز شرکت هلث اید انگلستان تولید و بسته بندی شده است.

با سلام
من دارای دیابت نوع دوم هستم مصرف این دارو با داروهایی مثل متفورمین مشکلی ایجاد نمی کند؟

با سلام

کاربر گرامی، مصرف این محصول مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )مصرف قرص livercare

در حین مصرف این محصول بعد از نهار و صبحانه میشه باز هم مولتی ویتامین هایی مثل اپتی من یا ول من مصرف کرد یا بهتر هنگام مصرف این دارو مولتی ویتامین مصرف نکرد؟
همچنین برای کسی که صورت و پشت بالاتنه اش پر از جوش های قرمز که ناشی از کبد چرب هستش مصرف دو قرص کافیه یا باید چهارتایی که گفتید مصرف کنه؟اگه بیشتر از دوتا باید مصرف بکنه باید در چه زمان هایی اون دوتا دیگه رو مصرف بکنه؟
خیلی متشکرم که همیشه خیلی سریع پاسخگو هستید.

با سلام

کاربر گرامی، بهتر است برای شروع مصرف از روزانه 4 عدد (دو عدد دو بار در روز) شروع شده و به تدریج بعد از بهبود شرایط مصرف را به دو عدد کاهش دهید.
مصرف مولتی ویتامین با فاصله یک ساعته مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام و سپاس

عرض سلام و خسته نباشید. میخواستم بدونم بهترین زمان مصرف این دارو چه زمانی هست؟ مثلاً برای دو بار در روز آیا قبل از غذا یا بعد از غذا و یا موقع خواب؟ ممنون از راهنمایی های شما

با سلام

کاربر گرامی، به منظور کاهش مشکل گوارشی بهتر است محصول بعد از غذا مصرف شود و شما می توانید این محصول را به صورت یک عدد بعد ناهار و یک عدد بعد شام میل نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام فرق اين قرص با قرص ليور ساپورت در چيست من ليورساپورت دكتر برام تجويز كرده بود حالا كمياب شده من چه كنم راهنمايي كنيد دكترم هم رفته خارج

با سلام

کاربر گرامی، این محصول علاوه بر گیاه خارمریم که ترکیب موجود در لیور ساپورت است، حاوی ترکیبات دیگری نیز بوده که به اثربخشی بهتر کمک خواهد کرد و انتخاب مناسب تری خواهد بود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام میخواستم ببینم چرا مشخصات این داروی لیورکر با لیور کری که در سایت خود
سازنده اش فرق دارد چرا اینقدر تفاوت دارد با تشکر رحمان حبیب زاده

با سلام

کاربر گرامی، این محصول تحت لیسانس در ایران بسته بندی می شود.

باتشکر – کارشناس فروش

سلام
من به خاطر دندان دردم یک مدتی بود آموکسی سیلین ، کوآموکسی کلاو چند دور خوردم…و در کنار این ها مفتامیک اسید و اسیفن برای از بین بردن درد میخورم …
به تازگی کنار دست هام و کنار شکمم پوستم خشک شده و از این نظر که به کلیه و کبد فشار وارد شده بابت این قزص ها کمی نگران شدم …
میخواستم ببینم چه قرصی برای پاک سازی کبد و کلیه مفید هست ؟

با سلام

کاربر گرامی، مصرف این داروها در کوتاه مدت مشکل جدی ایجاد نخواهد کرد منتها در صورتی که تمایل به تقویت کبد داشته باشید، این محصول اثرات مناسبی در این زمینه داشته و می توانید از این محصول استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

ببخشید این محصول باعث کاهش وزن میشه یا فقط روی کبد کار میکنه؟

با سلام

کاربر گرامی، این محصول اثرات چشمگیری در زمینه کاهش وزن نداشته و بیشتر در سلامت کبد موثر می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

یه هفته لیورکر مصرف کردم شدیدا مشکل گوارشی پیدا کردم.لیو 52 هیمالیا خیلی بهتر

با سلام

کاربر گرامی، شما می توانید به منظور کاهش عوارض گوارشی محصول را همراه غذا یا بعد از غذا میل نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام
کبد من گرید2 است
همزمان قرص لیور کر، قرص آتروواستاتین 40 و ویتامین ایی 400(خارجی) استفاده می نمایم. آیا تداخل دارویی ایجاد می نماید؟
در ضمن چرا قرص لیور کر خیلی بد بو و بد طعم است؟
با تشکر و سپاس

با سلام

کاربر گرامی، مصرف این محصولات مشکلی به دنبال نخواهد داشت.
این محصول ماهیتا حاوی ترکیبات گیاهی بوده که ممکن است بوی این ترکیبا برای بعضی افزاد ناخوشایند باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تشکر و سپاس فراوان ?

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

تیم بادی من درکنار شماست ؛ بزرگترین و تخصصی ترین مرکز فروش مکمل های بدنسازی ورزشی در ایران ٬ با ما تماس بگیرید…

53,500 تومان–87,500 تومان

معرفی اجمالی محصول

مصرف قرص livercare

کبد مرکز فعالیت های متابولیک بدن میباشد و نقشی حیاتی در تمامی فعالیتهای بدنی ایفا میکند و محافظت از کبد امری بسیار مهم و ضروی برای تمامی افراد میباشد . ورزشکاران ٬ افراد سیگاری ٬ افرادی که دچار کبد چرب در پی مصرف الکل میباشند از جمله گروه هایی هستند که بیشترین فشار بر روی کبد آنها اعمال میشود . لیور کر میتواند در امر پاکسازی کبد نقشی موثر ایفا نماید .

کَبِد یا جِگَر بزرگترین غده بدن است . که در فعالیت‌های سوخت‌ و ساز بدن مانند گوارش نقش دارد . تمام خون دستگاه گوارش توسط سیاهرگی به نام ورید پورت جمع‌آوری شده و وارد کبد می‌شود و تمام مواد جذب شده از لوله گوارشی از کبد عبور می‌کنند. دیگر کارهای کبد به دام انداختن سموم و تصفیه آنها با تبدیل کردنشان به مواد بی ضرر است. همچنین، این کبد است که متابولیسم داروها را در بدن بر عهده دارد. شرکت در خون سازی (در دوره پیش از تولد) و مقاومت در برابر عفونت‌ها، فراهم ساختن سریع انرژی در هنگام ضرورت، ذخیره آهن و… از دیگر فعالیتهای کبد است .

لیور کر با دارا بودن پیش آنزیمهای مورد نیاز ٬ آمینو اسید ها و مواد مفید ٬ پاکسازی و بهبود سیستم آنزیمی کبد را به بهترین شکل انجام میدهد . این محصول در رفع تداخلات جزئی و اولیه کبد چرب و همچنین به منظور پیشگیری از اختلالات و مشکلات کبدی استفاده میگردد و داروی درمانی نمیباشد ؛ در صورت مشاهده تداخلات قابل ملاحظه کبدی میبایست فورا به پزشک مراجعه نموده و مورد چکاپ و بررسی کامل بدنی قرار بگیرید تا درمان علمی و اصولی انجام شود .

روزانه دو عدد با مشاوره پزشک ٬ متخصص تغذیه و یا مشاور تغذیه

هشدار : افراد زیر ۱۸ سال مصرف نکنند . در صورت حساسیت به شیر، بادام، سویا یا تخم مرغ قبل از مصرف یا پزشک مشورت کنید . بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید . افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم های باردار بدون اجازه پزشک مصرف نکنند . در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید . هشدارهای روی جلد را قبل از مصرف مطالعه کنید . بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید . ممکن است تصویر مورد استفاده از محصول در وبسایت ٬ در برخی جزئیات متفاوت از محصول ارسالی باشد . علت این موضوع ایجاد تغییرات جزئی در بسته بندی محصول تولید شده توسط کمپانی تولید کننده در هر سری ساخت جدید به منظور جلوگیری از تقلب و کپی کاری افراد سودجو و متقلب میباشد و در وبسایت مرجع هر برند این موضوع قابل پیگیری است . وبسایت کمپانی تولید کننده هر محصول در قسمت توضیحات تکمیلی معرفی شده است . تلاش میشود تا حد امکان آخرین عکس هر محصول بروزرسانی شود . شرایط نگهداری : دور از دسترس کودکان ، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری شود. پس از هر بار مصرف درب قوطی را ببندید .

 

Health Aid

www.healthaid.co.uk

۲۴ ماه

انگلستان

۳۰ عددی, ۶۰ عددی

قرص

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه شما *

عدم موجودی

عدم موجودی

عدم موجودی

دارای مجوز وزارت بهداشت ٬ صمت و سازمان غذا و دارو

تماس بگیرید : ۲۸۴۲۶۴ (۰۲۱) (۱۰ الی ۱۷)

پردازش سفارشات ٬ ۲۴ ساعت شبانه روز

ارسال سفارشات به سراسر کشور

افتخار ما همراهی شما و خدمت رسانی در بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه آنلاین مکمل و تجهیزات ورزشی ایران است . مشاوره جهت خرید محصولات و پشتیبانی در بادی من به صورت کاملا رایگان و تخصصی انجام میشود . تمامی مکمل ها و کالاها دارای کد IRC وزارت بهداشت و مجوز از سازمان غذا و دارو هستند . اصالت و سلامت کالاها توسط ارگان های مرتبط تایید شده است و توسط نمایندگان مجاز معتبر و مورد تایید جمهوری اسلامی ایران و به صورت کاملا قانونی وارد کشور شده اند . بادی من خریدی امن ٬ آسان و مقرون به صرفه را برای ورزشکاران فراهم مینماید . تمامی محصولات غیر داروئی داروخانه اعم از مکمل های بدنسازی ٬ ورزشی و تغذیه ای و اقلام غیر داروئی مجاز از طریق وبسایت بادی من به صورت آنلاین تحت مدیریت مستقیم داروخانه شبانه روزی دکتر مستوفی به فروش میرسد.در واحد کنترل کیفی بادی من ٬ کالاها پس از ارزیابی کامل کارشناسان و در صورت تایید نهایی و دارا بودن بالاترین استانداردها ٬ تاییدیه فروش میگیرند . از خدمات ویژه بادی من میتوان به فروش و معرفی جدیدترین تجهیزات و ملزومات ورزشی ٬ خدمات طراحی برنامه تمرینی و غذایی به صورت آنلاین و حضوری تحت نظر متخصص تغذیه و مربیان بسیار نامدار کشور ٬ اشاره نمود . پیشرفت بادی من در گرو افزایش جمعیت ورزشکاران و ورزش دوستان حاصل میشود و خدمت به ورزشکاران بزرگترین افتخار ماست . بادی من در راستای مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی و حمایت از تولید ملی در زمینه کسب و کارهای مرتبط گام هایی بسیار موثر در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید کننده برداشته است و آماده همکاری با تمامی واحدهای تولیدی با کیفیت داخلی میباشد . موجودی کالاها و قیمت ها به صورت خودکار بروزرسانی میشود .



درصورت موجود شدن مجدد این محصول، با شما تماس خواهیم گرفت.

سفارش مکمل های غذایی فقط بصورت پرداخت آنلاین امکان پذیر است

Health Aid Livercare

 

مصرف قرص livercare

شکل دارویی:

هر بسته محتوي 60 عدد قرص ميباشد

معرفی محصول:

كبد بزرگترين غده بدن و در عين حال يكي از حياتي ترين ارگان هاي بدن است كه اعمال متعدد و مهمي را انجام ميدهد. وجود كبد(به ويژه كبد سالم) به اندازه اي براي بدن حياتي است كه درصورت بروز اخلال ، بيماري يا نارسايي براي كبد ، سلامت بدن در معرض خطر جدي قرار ميگيرد.

اعمال مهم و ضروري كبد براي بدن عبارتند از:

فيلتراسيون خون (پاك كردن خون از تركيبات مضر) ،كاهش سموم بدن(خاصيت سم زدايي)، توليد تركيبات مؤثر در فرايند انعقاد خون ، ذخيره سازي گلوكز و آزادسازي انرژي از آن در مواقع نياز، توليد تركيباتي كه در واكنش هاي متابوليكي چربي و پروتئين ها شركت ميكنند، سنتز كلسترول ، سنتز صفرا ، توليد اوره(كبد، آمونياك حاصل از تجزيه پروتئين ها را كه يك تركيب سمي است به اوره كه يك تركيب غير سمي است و بيشترين جزء ادرار را تشكيل ميدهد تبديل ميكند)، ذخيره برخي ويتامين ها و مواد معدني ( Vit A,K,E ) و….يكي از شايع ترين مشكلات كبد ،Fatty Liver (كبد چرب ) است كه ميتواند به دلايل مختلف مانند: استفاده بيش از حد از الكل ، مصرف بيش از اندازه چربي ها در رژيم غذايي ، برخي داروها ، مجموعه عواملي كه سبب اختلال در متابوليسم چربي ها شود و…ايجاد شود.

كبد چرب به هر علتي كه به وجود آمده باشد  و تحت كنترل هم نباشد ، ميتواند زمينه ساز مشكلات ، بيماري ها و نارسايي هاي كبد نظير: سيروز، هپاتيت و … شود. بنابراين علاوه براينكه داشتن يك رژيم غذايي متعادل ، متناسب  و فاقد هركدام از عوامل تشديد كننده اين مشكل ضروري به نظر ميرسد، استفاده از مكمل هايي كه بتوانند در رفع و بهبود اين مشكل و بازگرداندن و حفظ سلامت كبد مؤثر باشند ، بسيار سودمند خواهد بود.

قرص LiverCare كمپاني Health Aid ، تركيبي است  كاملا” گياهي و ويژه كه براي كمك  به حفظ سلامت كبد و بهبود عملكرد آن فرموله شده است. نيمي از اجزاي اين تركيب داراي خواص سم زدايي هستند و از اين نظر به عملكرد سم زدايي كبد كمك ميكنند و نيم ديگر داراي خواص كاهنده تجمع چربي ها ميباشند و ميتوانند در بهبود و رفع كبد چرب مفيد واقع شوند. اين تركيبات  عبارتند از:

Silybum Morianum (خار مريم): 

گياهي از تيره كاسني است با سابقه مصرف 2000 ساله در بهبود مشكلات كبد و كيسه صفرا.مؤثرترين و فعالترين جزء اين گياه ،يك بايوفلاونوئيد پيچيده به نام سيله مارين است. اين جزء فعال از طريق مهار ورود سموم و تركيبات مضر به داخل سلول هاي كبد و كمك به برداشتن اين سموم از آن سلول ها، از بافت كبد محافظت ميكند(خاصيت سم زدايي تركيب).

همچنين  سيله مارين مشابه ساير بايوفلاونوئيدها ، داراي خواص آنتي اكسيداني بسيار قوي است و ميتواند در از بين بردن راديكال هاي آزاد و استرس هاي اكسيداتيو مؤثر باشد. در بسياري از مطالعات نشان داده شده است كه استفاده از اين گياه در كمك به بهبود هپاتيت مزمن ، سيروزالكلي (از طريق كاهش سموم حاصله از الكل و مهار ورود انها به كبد) و دراز بين بردن رسوب سموم چربي در سلول هاي كبد مؤثر است. همچنين سودمندي اين گياه درپيشگيري يا به تاخير انداختن نكروز (مرگ) سلول هاي كبدي و در نارسايي هاي كبد به اثبات رسيده است. در مطالعه اي ديگر فوايد اين گياه در كاهش سطح آنزيم هاي SGPT,SGOT بالارفته در بيماران كبدي و كاهش سطح بيليروبين سرم و بهبود زردي ، نشان داده شد و نيز از طريق بايوپسي بافت كبدي پس از درمان با اين گياه ، كاهش معنادار سطح چربي و تبديل چربي در سلول هاي كبد اثبات گرديد.

Dandelion (گل قاصدك): 

گياهي از تيره كاسني است كه استفاده از ان در بهبود اختلالات كبد و كيسه صفرا، در بسياري از كشورهاي دنيا مرسوم شده است.  بسياري ازمطالعات اثربخشي اين گياه را در كاهش سطح بيليروبين سرم و بهبود زردي پوست كه به دنبال بيماري هاي كبد، سيروز، هپاتيت و اختلالات عملكردي كبد اتفاق افتاده بود را نشان داده است.

Barberry (زرشك): 

گياه بومي آمريكا ، آسياي ست با تاريخچه اي بسيارطولاني در درمان اختلالات عملكردي كبد و بهبود جريان اسيدهاي صفراوي، اما اغلب مواقع در درمان زردي به كار برده ميشود. جزء مؤثر و فعال موجود در اين گياه ، آلكالوئيدي است به نام Berberine كه سبب بهبود عملكرد كبد و تحريك ترشح اسيد صفراوي از كبد و بهبود جريان آن در لوله هاي صفراوي ميشود به ويژه زمانيكه به دلايل مختلف در مجاري كبدي گرفتگي وجود دارد كه مانع ترشح و جريان اسيد صفراوي ميشود. علاوه برآن در بهبود زردي و كاهش بيليروبين افزايش يافته به دنبال اين مشكل هم مفيد خواهد بود. همچنين اين تركيب ميتواند در بهبود التهاب موجود در كيسه صفرا و پيدايش سنگ هاي صفراوي  ايجاد شده به دنبال سوء مصرف چربي در رژيم غذايي مؤثر باشد. اين گياه ميتواند به پاكسازي كبد در از بين بردن تركيبات مضرو سرطان زا، متابوليت هاي سمي حاصل از متابوليز الكل در كبد و راديكال هاي آزاد كمك كند.

Turmeric (زردچوبه): 

گياهي است از خانواده زنجبيل با سودمندي هاي بسيار زياد كه تاريخچه مصرف پزشكي آن به 1000 سال قبل برميگردد. بسياري از متخصصان و گياهشناسان زردچوبه را به سبب  دارابودن خواص ضد التهابي و ضد آرتريتي در بهبود بيماري استئوآرتريت مؤثر و مفيد ميدانند اما بسياري از تحقيقات فوايد استفاده از اين تركيب را درسلامت و بهبود عملكرد كبد نشان داده اند. جزء فعال و مؤثر اين گياه تركيبي به نام Curcumin است كه كليه فوايد زردچوبه مربوط به اين تركيب مي باشد. يكي از روش هايي كه كبد براي سم زذايي استفاده ميكند ، افزايش ترشح صفرا و افزايش جريان صفرا در لوله هاي صفراوي است.Curcumin   از طريق تحريك ترشح صفرا و افزايش جريان اسيد صفراوي، در فرايند سم زدايي به كبد كمك ميكند. علاوه برآن Curcumin داراي خواص آنتي اكسيداني بسيار قوي است  كه ار اين روش هم ميتواند در از بين بردن راديكال هاي آزاد و تركيبات مضر از كبد هم مفيد باشد.Curcumine سبب به تاخير انداختن پيشرفت بيماري هاي كبد ميشود. 

Artichoke (كنگرفرنگي): 

گیاهی از خانواده کاسنی است.اجزاء فعال آن سینارین و اسیدکافئیک است كه ميتوانند از كبد در مقابل عوامل بيماريزا محافظت كنند. در مطالعاتي كه بر روي اثربخشي كنگرفرنگي بر روي سلامت كبد انجام شده است، نشان داده شده كه مصرف كنگر فرنگي به طورمعناداري سبب تحريك ترشح صفرا از كبد و افزايش جريان صفرا در مجاري صفراوي ميشود و ميتواند در فرايند سم زدايي به كبد كمك كند. در دسته اي ديگر از مطالعات ديده شده كه اين تركيب ميتواند سبب بهبود علائم ناشي ازبيماري هاي كبد و صفرا شود. علاوه بر آن سبب كاهش معناداري در ميزان سطح كلسترول و تريگليسريد سرم ميشود و ميتواند سبب كاهش تجمع چربي در كبد هم شود، بنابراين در بهبود كبد چرب هم مؤثر است.

 

Methionine : 

یک اسید آمینه ضروریست حاوی سولفور كه در تشکیل نوکلئیک اسید، کلاژن و پروتئین نقش دارد.  وجود متيونين براي سلامت كبد بسيار حائز اهميت است. اين اسيدآمينه از فساد چربي هادر كبد جلوگيري كرده و در فرايند تجزيه چربي به كبد كمك ميكند.بنابراين مانع تجمع چربي در كبد و ايجاد كبد چرب ميشود.ضمنا” در بيماران مبتلا به كبد چرب هم ميتواند به بهبود و كاهش بيماري كمك كند. كمبود اين اسيد آمينه ميتواند سبب بروز سيروز كبدي شود.

Cholin : 

کولین یک Fat Emulsifier است كه معمولا” جزو ويتامين هاي گروه B قرار ميگيرد.البته اين طبقه بندي به علت شباهت عملكردي كولين با ساير اجزاء اين خانواده است نه به علت شباهت در ساختار شيميايي آن. كولين در بدن توسط متيونين سنتز ميشود و براي سنتز اسيدفوليك و اسيدكوبالامين ضروري است. كولين یک ماده لیپوتروپیک است که جهت متابولیسم چربی در بدن ضروریست. کولین همچنین یک ترکیب مهم در غشای سلولی است که به فرم فسفاتیدیل کولین و اسفنگو میلین می باشد .فسفاتیدیل کولین در ترشح VLDL از کبد نقش دارد  و باعث تسهیل حرکت چربی به داخل سلولها می شود لذا از رسوب چربی در کبد جلوگیری میکند. در اثر کمبود کولین VLDL سنتز نشده و در نتیجه سبب تجمع چربی در کبد ميشود و ميتواند منجر به كبد چرب شود.

Inositol : 

اینوزیتول پیش ساز مستقیم فسفولیپید است که ترکیب اصلی غشای سلولی می باشد. این ترکیب همچنین به عنوان لیپوتروپیک  فعالیت کرده و چربی را به دیگر فرآورده های مفید تبدیل می کند و از تجمع چربی در کبد جلوگیری می کند، بنابراين ميتواند در پيشگيري از كبد چرب مؤثر باشد کولین و اینوزیتول در کنار هم به طرز موثرتری از تجمع چربی جلوگیری می کنند. 

Taurine : 

اسید آمینه ضروریست واز اجزاء اصلی در صفرا به شمارميرود كه به هضم چربی کمک میکند.این اسید آمینه بواسطه تشکیل اسیدهای صفراوی و تصفیه کبدی نقش مهمی در کبد ایفا کرده، همچنین از ساخت چربی در اطراف کبد جلوگیری می کند. کمبود تورین باعث کاهش توانایی کبد در سم زدایی و تصفیه کبدی می شود.در حضور تورین سلول های کبدی به طرز موثرتری عمل کرده ودراین صورت کبد قادر به دفع سموم ازبدن خواهد بود.

مقدار و نحوه مصرف:

بزرگسالان و كودكان بالاي 16 سال 4-2 قرص روزانه ميل نمايند.

موارد احتیاط:

در دوران بارداري و پيش از آن و در افرادي كه تحت درمان با ساير داروها هستند ، پيش از مصرف اين مكمل با پزشك مشورت شود.

مزایای محصول:

تركيب كاملا” گياهي ، تهيه شده از بهترين گياهان سودمند در بهبود سلامت و عملكرد كبد

 آهسته رهش : جذب بيشتر و بهتر تركيبات با كمترين عوارض گوارشيمصرف قرص livercare

مناسب براي گياهخواران 

مناسب براي بيماران مبتلا به ديابت،پرفشاري خون ،سلياك و عدم تحمل به لاكتو

فاقد هرگونه نگه دارنده ، رنگ مصنوعي و طعم دهنده

هیچ محصولی وجود ندارد

پرداخت

توییت اشتراک گذاری گوگل+

شماره مجوز بهداشت : 1228232695

مصرف قرص livercare

اين محصول به صورت تكي به فروش نمي رسد. شما بايد حداقل 1 تعداد براي اين محصول

اینو میخوام

قرص لیورکر یک مکمل پاک کننده اصلی برای کبد است

پاکسازی کبد با استفاده از سیستم سم زدایی

پاک کننده کبد با استفاده از مواد سم زدایی مانندMilk Thistle، Gandelion

حاوی عوامل لیپوتروپیک مانند متیونین، کولین به عنوان  یک پاک کننده اصلی برای مردان و زنان

مناسب افرادی که الکل زیاد یا دائم مصرف میکنند یا رژیم غذایی مناسب و متعادل ندارند

هر بسته حاوی 60 قرص

ساخت انگلستان

****

کبد مرکز متابولیک بدن است و مسئول پردازش بیشتر سموم متابولیک بدن است. کبد این کار را از طریق دو مکانیسم اصلی که به عنوان فاز 1 و سم زدایی فاز 2 شناخته می شود، پردازش می کند.

انتخاب شیوه زندگی مدرن می تواند عملکرد کبد را تضعیف کند و حمایت تغذیه ای می تواند مفید باشد برای عملکرد مطلوب.

افراد بالاتر از 16 سال روزانه 2 تا 4 قرص میل نمایند.مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

در زمان بارداری و شیردهی با نظر پزشک مصرف شود.زنان حامله،بانوانی که قصد حاملگی دارند و همچنین افرادی که از دارو استفاده میکنند قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

Bulking Agent (di-calcium phosphate, microcrystalline cellulose)

Choline Dihydrate Citrate

Inositol

L-Cysteine HCL

L-Glutamine

L-Methionine

Milk Thistle Extract (Silybum marianum)

Curcumin Extract (Curcuma longa)

Dandelion Root (Taraxacum officinalis)

Vitamin B3 (nicotinamide)

Anti-caking Agents (veg. magnesium stearate, veg. stearic acid)

Artichoke Leaf Powder (Cynara scolymus)

Vitamin B5 (calcium d-pantothenate)

Beta Carotene

Vitamin B6 (pyridoxine HCL)

Vitamin B2 (riboflavin)

Vitamin B1 (thiamine)

Folic Acid

Vitamin B12 (cyanocobalamin)

مصرف قرص livercare

Binding agents [acacia, polyvinylpyrrolidone (PVP)]

قرص لیورکر هلث اید

شروع از : 54,000 تومان

برای فعال شدن سبد خرید و نمایش قیمت ، گزینه های محصول را از کادر بالا انتخاب کنید.

قرص لیورکر هلث اید دارای ترکیبی گیاهی است که برای حفظ سلامت و عملکرد طبیعی کبد در زنان و مردان مورد استفاده قرار می گیرد. این قرص از آسیب های ناشی از مسمومیت کبد پیشگیری می نماید.

5019781000265

مصرف قرص livercare

بهبود سلامت کبد

تائورین

قرص

بزرگسالان

30 عدد, 60 عدد

زرشک

مقوایی

هلث اید

هلند

نیک اختر آسیا

بنر فارما کپس

قرص لیورکر ترکیبی است کاملا گیاهی و ویژه که برای کمک به حفظ سلامت کبد و بهبود عملکرد آن فرموله شده است. نیمی از اجزای این ترکیب دارای خواص سم زدایی هستند و از این نظر به عملکرد سم زدایی کبد کمک می کنند و نیم دیگر دارای خواص کاهنده تجمع چربی ها می باشند و می توانند در بهبود و رفع کبد چرب مفید واقع شوند. قرص لیورکر از نوع آهسته رهش می باشد تا به جذب بیشتر و بهتر ترکیبات با کمترین عوارض گوارشی کمک نماید.

گیاهی از تیره کاسنی است با سابقه مصرف 2000 ساله در بهبود مشکلات کبد و کیسه صفرا. مؤثرترین و فعالترین جزء این گیاه، یک بایوفلاونوئید پیچیده به نام سیله مارین است. این جزء فعال از طریق مهار ورود سموم و ترکیبات مضر به داخل سلول های کبد و کمک به برداشتن این سموم از آن سلول ها، از بافت کبد محافظت می کند.

همچنین سیله مارین مشابه سایر بایوفلاونوئیدها، دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی است و می تواند در از بین بردن رادیکال های آزاد و استرس های اکسیداتیو مؤثر باشد. در بسیاری از مطالعات نشان داده شده است که استفاده از این گیاه در کمک به بهبود هپاتیت مزمن، سیروزالکلی (از طریق کاهش سموم حاصله از الکل و مهار ورود آنها به کبد) و در از بین بردن رسوب سموم چربی در سلول های کبد مؤثر است. همچنین سودمندی این گیاه درپیشگیری یا به تاخیر انداختن نکروز (مرگ) سلول های کبدی و در نارسایی های کبد به اثبات رسیده است. در مطالعه ای دیگر فواید این گیاه در کاهش سطح آنزیم های SGPT,SGOT بالارفته در بیماران کبدی و کاهش سطح بیلیروبین سرم و بهبود زردی، نشان داده شد و نیز از طریق بایوپسی بافت کبدی پس از درمان با این گیاه، کاهش معنادار سطح چربی و تبدیل چربی در سلول های کبد اثبات گردید.

گیاهی از تیره کاسنی است که استفاده از آن در بهبود اختلالات کبد و کیسه صفرا، در بسیاری از کشورهای دنیا مرسوم شده است. بسیاری از مطالعات اثربخشی این گیاه را در کاهش سطح بیلیروبین سرم و بهبود زردی پوست که به دنبال بیماری های کبد، سیروز، هپاتیت و اختلالات عملکردی کبد اتفاق افتاده بود را نشان داده است.

گیاه بومی آمریکا، آسیایی که تاریخچه ای بسیارطولانی در درمان اختلالات عملکردی کبد و بهبود جریان اسیدهای صفراوی دارد، اما اغلب مواقع در درمان زردی به کار برده می شود. جزء مؤثر و فعال موجود در این گیاه، آلکالوئیدی است به نام Berberine که سبب بهبود عملکرد کبد و تحریک ترشح اسید صفراوی از کبد و بهبود جریان آن در لوله های صفراوی می شود به ویژه زمانیکه به دلایل مختلف در مجاری کبدی گرفتگی وجود دارد که مانع ترشح و جریان اسید صفراوی می شود. علاوه برآن در بهبود زردی و کاهش بیلیروبین افزایش یافته به دنبال این مشکل هم مفید خواهد بود. همچنین این ترکیب می تواند در بهبود التهاب موجود در کیسه صفرا و پیدایش سنگ های صفراوی ایجاد شده به دنبال سوء مصرف چربی در رژیم غذایی مؤثر باشد. این گیاه می تواند به پاکسازی کبد در از بین بردن ترکیبات مضرو سرطان زا، متابولیت های سمی حاصل از متابولیز الکل در کبد و رادیکال های آزاد کمک کند.

گیاهی است از خانواده زنجبیل با سودمندی های بسیار زیاد که تاریخچه مصرف پزشکی آن به 1000 سال قبل بر می گردد. بسیاری از متخصصان و گیاهشناسان زردچوبه را به سبب دارابودن خواص ضد التهابی و ضد آرتریتی در بهبود بیماری استئوآرتریت مؤثر و مفید می دانند اما بسیاری از تحقیقات فواید استفاده از این ترکیب را در سلامت و بهبود عملکرد کبد نشان داده اند. جزء فعال و مؤثر این گیاه ترکیبی به نام کورکومین است که کلیه فواید زردچوبه مربوط به این ترکیب می باشد. یکی از روش هایی که کبد برای سم زدایی استفاده می کند، افزایش ترشح صفرا و افزایش جریان صفرا در لوله های صفراوی است. کورکومین از طریق تحریک ترشح صفرا و افزایش جریان اسید صفراوی، در فرایند سم زدایی به کبد کمک می کند. علاوه برآن Curcumin دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی است که ار این روش هم می تواند در از بین بردن رادیکال های آزاد و ترکیبات مضر از کبد هم مفید باشد. همچنین سبب به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری های کبد می شود.

گیاهی از خانواده کاسنی است. اجزاء فعال آن سینارین و اسیدکافئیک است که می توانند از کبد در مقابل عوامل بیماری زا محافظت کنند. در مطالعاتی که بر روی اثربخشی کنگرفرنگی بر روی سلامت کبد انجام شده است، نشان داده شده که مصرف کنگر فرنگی به طور معناداری سبب تحریک ترشح صفرا از کبد و افزایش جریان صفرا در مجاری صفراوی می شود و می تواند در فرایند سم زدایی به کبد کمک کند. در دسته ای دیگر از مطالعات دیده شده که این ترکیب می تواند سبب بهبود علایم ناشی ازبیماری های کبد و صفرا شود. علاوه بر آن سبب کاهش معناداری در میزان سطح کلسترول و تری گلیسرید سرم می شود و می تواند سبب کاهش تجمع چربی در کبد هم شود، بنابراین در بهبود کبد چرب هم مؤثر است.

یک اسید آمینه ضروریست حاوی سولفور که در تشکیل نوکلئیک اسید، کلاژن و پروتئین نقش دارد. وجود متیونین برای سلامت کبد بسیار حائز اهمیت است. این اسیدآمینه از فساد چربی ها در کبد جلوگیری کرده و در فرآیند تجزیه چربی به کبد کمک می کند. بنابراین مانع تجمع چربی در کبد و ایجاد کبد چرب می شود. ضمنا در بیماران مبتلا به کبد چرب هم می تواند به بهبود و کاهش بیماری کمک کند. کمبود این اسید آمینه می تواند سبب بروز سیروز کبدی شود.

کولین یک Fat Emulsifier است که معمولا جزو ویتامین های گروه B قرار می گیرد. البته این طبقه بندی به علت شباهت عملکردی کولین با سایر اجزاء این خانواده است نه به علت شباهت در ساختار شیمیایی آن. کولین در بدن توسط متیونین سنتز می شود و برای سنتز اسیدفولیک و اسیدکوبالامین ضروری است. کولین یک ماده لیپوتروپیک است که جهت متابولیسم چربی در بدن ضروریست. کولین همچنین یک ترکیب مهم در غشای سلولی است که به فرم فسفاتیدیل کولین و اسفنگو میلین می باشد. فسفاتیدیل کولین در ترشح VLDL از کبد نقش دارد و باعث تسهیل حرکت چربی به داخل سلول ها می شود لذا از رسوب چربی در کبد جلوگیری می کند. در اثر کمبود کولین VLDL سنتز نشده و در نتیجه سبب تجمع چربی در کبد می شود و می تواند منجر به کبد چرب شود.

اینوزیتول پیش ساز مستقیم فسفولیپید است که ترکیب اصلی غشای سلولی می باشد. این ترکیب همچنین به عنوان لیپوتروپیک فعالیت کرده و چربی را به دیگر فرآورده های مفید تبدیل می کند و از تجمع چربی در کبد جلوگیری می کند، بنابراین می تواند در پیشگیری از کبد چرب مؤثر باشد کولین و اینوزیتول در کنار هم به طرز موثرتری از تجمع چربی جلوگیری می کنند.

 اسید آمینه ضروریست و از اجزاء اصلی در صفرا به شمارمی رود که به هضم چربی کمک می کند. این اسید آمینه به واسطه تشکیل اسیدهای صفراوی و تصفیه کبدی نقش مهمی در کبد ایفا کرده، همچنین از ساخت چربی در اطراف کبد جلوگیری می کند. کمبود تورین باعث کاهش توانایی کبد در سم زدایی و تصفیه کبدی می شود. در حضور تورین سلول های کبدی به طرز موثرتری عمل کرده و در این صورت کبد قادر به دفع سموم از بدن خواهد بود.

پودر دانه خار مریم، عوامل انباشته شده: (میکروکریستالین سلولز، دی- کلسیم فسفات)، ریشه قاصدک، پودر ریشه زرشک، پودر زردچوبه، پودر کنگر فرنگی، کولین هیدروژنه سیترات، اینوزیتول، تائورین، متیونین، عوامل اتصال دهنده: (آکاسیا)، عوامل لعاب دهنده: (پولی وینیل پیرولیدون)، عوامل ضد انعقاد: (استئاریک اسید گیاهی، منیزیم استئارات گیاهی)

در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد. دور از دسترس کودکان در جای خشک نگهداری شود. بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نشود.

بالغین و کودکان بالاتر از 16 سال روزانه 2 تا 4 قرص میل نمایند.

نقد بررسی یافت نشد…

امتیاز شماامتیاز …عالیخوبمعمولیبد نیستضعیف

نظر شما

مصرف قرص livercare

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین تخفیف ها و کالا ها مطلع شوید.

مثبت سبز بزرگترین و معتبرترین سایت داروخانه آنلاین در ایران است که از بهمن ماه 1394 فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی آغاز نموده است، این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و با روش‌های ارتباط نوین و بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل فراهم آورد. داروخانه آنلاین ما به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. مثبت سبز همچنین سامانه‌ پیشگام در زمینه خرید لوازم آرایشی است. دارو و لوزام آرایشی بهداشتی تمامی شرکت‌های فعال در این حوزه در مثبت سبز موجود است تا مخاطبین بتوانند قیمت و مشخصات محصولات را با هم مقایسه کرده و بهترین خرید را داشته باشند. در زمان خرید از مثبت سبز می‌توانید قیمت‌ها و مشخصات کلیدی هر محصول را با هم مقایسه و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید. با مثبت سبز آسان‌ترین خرید اینترنتی خود را تجربه کنید.

کد تایید *


هیچ محصولی وجود ندارد

ثبت کردن سفارش

مشاهده سبد خرید

همکاران ما در به سلام تلاش میکنند تا محصول سفارش داده شده با کمترین زمان ممکن به دست شما دوستان برسد

مصرف قرص livercare

در صورتی که محصول ارسال شده نقصی داشت یا آن چیزی نبود که شما دوستان در سایت مشاهده کردید بازگشت کالا و وجه انجام خواهد شد.

در طرح های مختلفی که به مناسبتهای گوناگون تدارک دیده میشود برای شما عزیزان هدایای قابل توجهی همراه محصول ارسال میشود.

تمام تلاش تیم به سلام در راستای جلب اعتماد مشتریان محترم است . در این راستا تمامی کالاهای قرار داده شده در سایت همگی اصل هستند در غیر این صورت کالا مرجوع میگردد


حداقل تعداد برای خرید این محصول : 1

53,800 تومان بدون مالیات.

خرید کالا


100
قلم
قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!


تاریخ در دسترس بودن

ارسال

موارد مصرف:    مناسب برای گیاهخواران    فاقد هرگونه نگه دارنده، رنگ مصنوعی و طعم دهنده    ممانعت از تجمع و رسوب چربی ها در کبد    درمان آسیب های ناشی از سمیت کبد    حفظ سلامت و عملکرد طبیعی کبد در زنان و مردان


مصرف قرص livercare
مصرف قرص livercare
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *