مشابه قرص sx

خواص دارویی و گیاهی

مشابه قرص sx
مشابه قرص sx

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

خرید از داروخانه

قرص یوهیم مشابه قرص sx

افزایش بنیه و میل جنسی مردان

درمان ۱۰۰ درصد قطعی و دائمی زود انزالی

افزایش دهنده سایز آلت مردانه

مشابه قرص sx

افزایش اسپرم سازی و مایع منی

تاثیرات ثابت شده و تضمینی

قرص یوهیم ; با تاثیر مشابه قرص sx آمریکایی ساخت کمپانی نیچرز گیفتز بوده و برای افزایش سایز آلت مردان و به عنوان داروی درمان گر زود انزالی استفاده میشود ، این دارو با تنظیم میزان ترشح تستسترون در مردان از بروز یائسگی مردان جلوگیری کرده و برای درمان این عارضه نیز بسیار موثر است.

دلایل مختلفی موجب کاهش اعتماد به نفس، افزایش استرس و اضطراب و عدم توانایی مردان برای برقراری رابطه جنسی با کیفیت می شود. به عنوان مثال افزایش سن یکی از مهم ترین دلایل کاهش ترشح هورمون تستوسترون در بدن می باشد که این امر به طور مستقیم در کاهش توانایی جسمی مردان برای برقراری رابطه جنسی با کیفیت و کاهش میل جنسی تاثیر مستقیم دارد. ترکیبات گیاهی قرص SX آمریکایی موجب افزایش ترشح تستوسترون می گردد و مصرف آن هیچ گونه عوارض جانبی نخواهد داشت. نحوه عملکرد قرص SX آمریکایی بدین صورت می باشد که پس از مصرف آن عروق آلت تناسلی گشاد می گردد و جریان خون در رگ های آلت تناسلی جاری می گردد و سبب ایجاد حالت نعوظ در مردان می شود. اثرگذاری این محصول فوق العاده است و با مصرف ۲ عدد از این قرص در طول روز برای مدت زمان دو تا سه هفته موجب بهبود سلامت جسمانی فرد و افزایش قدرت بدنی برای برقراری رابطه جنسی می گردد.

یائسگی مردان چیست؟!

یائسگی به معنای تغییرات هورمونی در افراد است و اکثر ما یائسگی را فقط در مورد زنان شنیده ایم و ممکن است بسیاری از افراد از اینکه این تغییرات در بدن مردان نیز رخ می دهد مطلع نباشند. یائسگی مردان یا آندروپوز به معنای کاهش میزان هورمون تستسترون می باشد و در نتیجه آن اختلالاتی در سیستم جنسی مردان ایجاد می شود. البته سرعت این کاهش در افراد مختلف متفاوت است و تحت تأثیر استرس روانی، داروها، بیماری های مزمن نظیر دیابت، بیماری های تنفسی و کلیوی متفاوت خواهد بود. (منبع: نمناک)

قیمت قرص sx اصل : ۱۰۰۰۰۰ تومان

برای خرید ; لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

قرص یوهیم با تنظیم میزان تستسترون ترشح شده میتواند به درمان یائسگی مردان کمک نماید این دارو همچنین موجب افزایش چشم گیر زمان انزال در مردان شده و زود انزالی را درمان می نماید.

از دیگر قابلیت های این دارو افزایش سایز آلت تناسلی برای افرادی است که به دلیل کوتاهی آلت تناسلی قادر به برقراری رابطه جنسی نمی باشند. با مصرف یک دوره از این محصول می توانید این اطمینان را داشته باشید که آلت تناسلی را تا ۸ سانتی متر افزاش می دهد. مهم ترین مزیت قرص SX آمریکایی نسبت به محصولات شیمیایی که جهت افزایش میل جنسی آقایان به تولید می رسند استفاده از مواد صد در صد طبیعی و گیاهی می باشد. توجه داشته باشید که این محصول تنها برای استفاده آقایان به تولید می رسد و برای خانم ها قابلیت استفاده ندارد.

همزمان با مصرف قرص آمریکایی اس ایکس می توانید با داشتن تغذیه مناسب و انجام فعالیت های ورزشی اثرگذاری آن را دو چندان کنید. این محصول دارای مجوز رسمی سازمان بهداشت و دارو می باشد و علاوه بر ایران در کشورهای اروپایی و امریکایی نیز به فروش می رسد.

شرکت سازنده این قرص ها در تحقیقی جامع از حدود ۱۰۰ مصرف کننده دارای سنین مختلف میزان تاثیر این قرص ها را در یک بازه زمانی ۳۰ روزه برسی نموده و در نمودار زیر میتوانید تاثیرات مثبت این قرص را در مصرف کنندگان مشاهده نمایید:

مشخصات قرص sx :

نوع محصول: قرص

تعداد در هر بسته: ۱۰۰ عدد

شرکت سازنده: Nature’s Gifts

جنس مصرف کننده: مردان

سن مصرف: مردان بالغ

کد بهداشتی: ۳۰۱۰۰۲۰۹۰۰۸۳

گروه دارویی: تقویت قوای جنسی

قیمت قرص sx اصل : ۱۰۰۰۰۰ تومان

برای خرید ; لطفا از طریق فرم انتهای این صفحه ثبت سفارش نمایید

نحوه مصرف قرص یوهیم :

بهترین روش برای نتیجه گیری بهتر این است که روزانه دو عدد قرص SX همراه با وعده غذایی مصرف شود.

برای تاثییر تاخیری طولانی تر یک قرص را ۱ ساعت قبل از شروع رابطه مصرف نمایید

موارد منع مصرف:

در صورت ابتلا به بیماری های قلبی-عروقی ، فشار خون ، بیماری کبدی ، کلیوی و تیروئید قبل از مصرف قرص اس ایکس با پزشک مشورت نمایید.

خرید قرص یوهیم اصل آمریکایی

نام و نام خانوادگی

شماره تلفن همراه

مشابه قرص sx

آدرس شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۳۰۴۰۵۰۱۰۰

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.


ارائه خدمات مناسب


محیط داروخانه


کادر داروخانه


آغاز به کار سایت

محسن در سایت اینترنتی سبحان طب سلام, آرزوی موفقیت دارم براتون

روزی 2 عدد همراه با غذا و ترجیحاً یکی از قرص‌ها یک ساعت قبل از نزدیکی مصرف شود. شروع تأثیرگذاری پس از 2 تا 3 هفته مصرف مداوم مشهود خواهد بود.

یائسگی مردان برای شما هم اتفاق می‌افتد! آیا تا به حال دوران یائسگی را تنها مختص زنان می‌دانستید؟ از این پس بهتر است بدانید که مردان نیز یائسه می‎‎شوند. آندروپوز یا یائسگی مردان در حقیقت یک فرآیند پزشکی مشابه یائسگی زنان است که در پی تغییراتی در دستگاه تولید مثل به‌ وجود می‎آید. این تغییرات که معمولاً از 45 سالگی به بعد بروز می‌کند به ایجاد اختلالاتی در نعوظ مردان منجر می‌شود. در این زمان مقدار هورمون تستوسترون که یکی از اصلی‌ترین هورمون‌های مردانه است کاهش می‌یابد و باعث کاهش فعالیت جنسی و در مواردی، کاهش اعتماد به نفس و افزایش اضطراب در آقایان می‌شود. هورمون درمانی بلی یا خیر؟ اختلال جنسی یکی از اختلالات شایع مردان است که با افزایش استرس‌های محیطی، شیوع بیماری‌های مزمن، آلودگی‌های محیط زیست و افزایش سن ازدواج شیوع بیشتری یافته است؛ بنابراین شناخت به موقع و تلاش برای برطرف کردن آن از اهمیت خاصی برخوردار است. خوب است بدانید درمان‌های رایج معمولاً عوارض جانبی قابل توجهی دارند و در اکثر مواقع برای بسیاری از افراد قابل تجویز نیستند؛ برای نمونه استفاده از هورمون تستوسترون بدون تجویز پزشک می‎تواند فرد را دچار عوارضی همچون پرخاشگری، آکنه، چرب شدن پوست، ریزش‌موی سر و بی‎خوابی کند. بهترین شیوه افزایش تستوسترون آزاد در مردان، استفاده از ترکیبات گیاهی است که می‌تواند علائم آندروپوز را کاهش ‌دهد و در پی آن میل جنسی را افزایش، قوای بدنی را بهبود و بر قدرت ماهیچه‌ای فرد بیافزاید. ترکیبات ویژه موجود در اس ایکس – Yohimbe Bark: با افزایش جریان‌ خون در عروق بافت تناسلی، شدت و دوام نعوظ را افزایش می‌دهد. – Avena Sativa EX‌‌‌: با افزایش ترشح تستوسترون به رفع انزال زود‌رس کمک می‌کند. – Saw Palmetto: به رفع اختلالات خوش‌خیم پروستات مانند ‌(‌BPH‌) و مثانه کمک می‌کند. – Ginseng‌ و ‌‌Ginkgo biloba: تحرک اسپرم، میزان نیتریک اکساید و خون‌رسانی به بافت آلت را افزایش داده و سطح انرژی را هنگام رابطه جنسی بالا می‌برند؛ علاوه بر این در بهبود انزال زودرس نیز موثر هستند. – Tribulus Terrestris: تعداد و تحرک اسپرم‌ها را افزایش می‌دهد و باعث تنظیم و تحریک ترشح هورمون‌های جنسی مردانه می‌شود. – Long‌jack Root: میل و توان جنسی را افزایش می‌دهد. – Guarana Seed: توان جسمی، تحریک‌پذیری جنسی و خون‌رسانی به بافت تناسلی را افزایش می‌دهد. – Taurine: با تسهیل ورود و خروج پتاسیم، منیزیم و کلسیم به سلول، انتقال پیام و تحریکات عصبی را افزایش می‌دهد. ‌‌- Niacin‌: در تولید و اثرگذاری هورمون‌های مردانه دخیل است. – L- Arginine‌‌: پیش‌ساز اصلی نیتریک اکساید است که سبب بازشدن عروق خونی و بهبود خون‌رسانی به بافت آلت می‌شود. – تداخلات دارویی: داروهای کنترل کننده پرفشاری خون، تحریک کننده های CNS، مهارکننده های MAO، (ضدانعقادها، وارفارین، کلوپیدوگرل (پلاویکس)، آسپرین) ، فیناستراید، ضد تشنج ها، ضد افسردگی ها، داروهای کنترل کننده قند خون، مهارکننده های MAO، مخدرها توجه : این فرآورده صرفاً مکمل رژیمی – غذایی بوده، جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری نمی باشد. (برگرفته از سایت www.vitavitrin.com)

سلام ایا مکمل یوهمبین موجود دارید؟
یا مکملی که میزان خوبی از یوهمبین در ان وجود داشته باشد؟؟

کاربر گرامی با سلام،
می توانید از مکمل maximizer و یا Sinorex که حاوی یوهیمبین در ترکیبات خود می باشند.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

مشابه قرص sx

عرض سلام و ادب
من قصد این محصول را دارم که متاسفانه موجود نیست. امکانش هست موجود کنید؟ اگر نیست لطفا یک محصول جایگزین برای افزایش تستسوسترون معرفی کنید که کیفیت محصول فوق را داشته باشد و به صورت گیاهی و فاقد عوارض باشد. خیلی متشکرم

با سلام

کابر گرامی، متاسفانه این محصول مدتی است به ایران وارد نشده است و شما در حال حاضر می توانید از بایو تست به عنوان جایگزین استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

لطفا در صورت موجود شدن اطلاع رسانی فرمایید

با سلام و ارادت
روزی ? عدد همراه با غذا منظور اینه که هر ? قرص در یک وعده و همزمان خورده بشه یا در دو وعده و با فاصله مصرف بشه ؟ ممنون

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که بیماری خاصی مانند بیماری گوارشی نداشته باشید، می توانید 2 عدد را همزمان مصرف نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام و خسته نباشید خدمت شما!
خواستم اگه میشه جوابمو در مورد اینکه آیا شما قرص سمناکس هم موجود دارین یا نه؟ و اینکه آیا قرصی که اسپرم ساز هم باشه موجود دارین که معرفی کنین؟ و همینطور قدرت تاخیری و دیر انزالی داشته باشه؟ ممنون میشم اگه یه داروی قوی و تأثیر گذار معرفی کنید.

کاربر گرامی با سلام،
سمناکس موجود نمی باشد. مکمل مناسب جهت بالا بردن میزان قدرت باروری و نیز میزان اسپرم مکمل wellman conception می باشد. این مکمل حاوی ویتامین ، املاح، آمینواسید ها به مانند کارنیتین، جینسینگ کره ای ، و …. می باشد حاوی زینک بوده میزان باروری ، سطوح تستسترون در خون و نیز تقسیم سلولی را بالا می برد. وجود سلنیوم در این مکمل می تواند اسپرماتوژنز را تحریک کند. ویتامین b6 نیز می تواند در افزایش متابولیسم و نیز تنظیم سیستم هورمونی بدن موثر واقع شود.
لطفا به لینک مراجعه نمایید .
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید…
آیا این دارو به افراد دیابتی مضر هست؟
تو داروخانه های شهر میشه پیدا کرد؟

با سلام

کاربر گرامی، مصرف این محصول در افراد دیابتی مشکلی ایجاد نخواهد نمود. منتها بهتر است میزان قند خون فرد پس از مصرف اندازگیری شود و در صورت افزایش قابل توجه مصرف قطع شود.
این محصول در داروکده موجود می باشد و امکان ارسال برای تهران و شهرستان وجود دارد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام. من بین خرید این محصول و ایکس-اید-گلدن-لایف و ویگاریکس موندم.. میشه راهنمایی کنین.. درضمن میشه تارخ تولید و انقضای این محصولاتتون رو هم بزننین؟ ممنون میشم. منتظر پاسختون هستم. چون نیاز دارم..

با سلام

کاربر گرامی، هر 3 محصول از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. منتها با توجه به متفاوت بودن اثر محصولات در افراد مختلف بهتر است برای شروع از یک محصول استفاده کرده و در صورت رضایت مصرف را ادامه دهید.
تاریخ انقضا محصولات:
اس ایکس 2017.06
ایکس اید 2019.01
ویگاریکس 2017.11

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام دوره مصرف پروستاویتال و اس ایکس و ویگارکس چه مدت است و اگر بمدت طولانی مصرف بشن مشکلی ندارن ؟ و آیا مصرف همزمان این مکملها در طول یکروز مجازه یا خیر ؟

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که بیماری زمینه ای خاصی نداشته باشید، مصرف این محصولات در طولانی مدت عارضه ای ایجاد نخواهد کرد. شما می توانید این مکمل ها را در به صورت روزانه استفاده نمایید، منتها می بایست این محصولات با فاصله حداقل 2 ساعت از هم و با آب زیاد مصرف شوند.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

باسلام وخسته نباشیدچگونه محصول اس ایکس راازداروکده خریداری کنیم

با سلام
متاسفانه این محصول در حال حاضر در داروخانه موجود نبوده و زمان دقیق موجود شدن این محصول مشخص نیست. لطفا به قسمت ” به من اطلاع بده ” در زیر محصول مراجعه کرده و با درج شماره تلفن خود، اطلاعات تماس خود را در اختیار بخش پشتیبانی قرار دهید.
در صورت ورود و توزیع محصول، به صورت اس ام اسی به شما اطلاع رسانی می گردد.

با تشکر مسئول فنی داروخانه مرکزی جمال زاده.

با سلام وخسته نباشید ؛ قصد خرید قرصهای راک و اس ایکس رو دارم ، این مکملها بدون نسخه اجازه فروش دارند؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدید؛ با تشکر

سلام
قرصهای فوق مکملهای رژیمی غذایی هستند و برای تهیه آنها از هر داروخانه ای نیازی به ارائه نسخه پزشک ندارید .
موفق باشید

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

تمامی محصولات داروخانه آنلاین دکتر ایزدی دارای مجوز وزارت بهداشت بوده و با بهترین قیمت و تضمین اصالت، مستقیما از داروخانه تامین می گردند.

محتویات بسته های پستی مخصوصا برای محصولات ویژه متاهلین جهت حفظ حریم خصوصی کاملا نامشخص بوده و صرفا مصرف کننده محترم پس از بازنمودن بسته از محتویات آن مطلع می گردد.

حسین مرادی:

قرصی میخواهم برای تقویت قوای جنسی و رفع زودانزالی بدون ضرر برای بدن

مشابه قرص sx

دکتر ایزدی:

با سلام به دوست گرامیقرص سیدانافیل با نام تجاری ویگرا و ارکتو قرص تدالافیل هر دو این داروها عوارض دارن وبهتره با نظر پزشک مصرف گردد سالم باشید

داروخانه طبيعي سنتي

قرص بزرگ کننده الت تا ۸ سانتیمتر-قرص تاخیری مردان و ممانعت از انزال زودرس-بهترین دارو کلفت کننده الت مردان

بزرگ و كلفت كننده الت تناسلي و افزايش دهنده حجم آلت به صورت دائمی

افزودن به طول قطر و درازای آلت برای همیشه

داروی صد در صد گیاهی جدید برای بزرگ کردن الت تناسلی آقایان

مشابه قرص sx

افزایش بنیه و میل جنسی مردان-درمان صد درصد قطعی و دائمی زود انزالی

افزایش دهنده سایز آلت مردانه-افزایش اسپرم سازی و مایع منی



با عضویت در کانال تلگرامی ما از آخرین محصولات باخبر شوید

تمامی محصولات شرکت دارای تائیدیه وزارت بهداشت و درمان ایران می باشند و تحت نظارت و با لیبل بهداشت ارائه می شوند

 

این سایت کاملا بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران اداره می شود و هیچ گونه عکس و یا متنی که مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد در محتوای این سایت وجود ندارد

کلیه حقوق برای عطران طب محفوظ میباشد 2017

مشابه قرص sx

سایت اینترنتی noosh-daro.com ارائه دهنده محصولات مخصوص زوج های ایرانی با مجوز وزارت بهداشت ایران

یکی از مهم ترین اهداف این سایت، امکان خرید به صورت آنلاین بوده و امکان سفارش گذاری در وبسایت به صورت ۲۴ ساعته برای شما عزیزان می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و دریافت مشاوره به صورت کاملا رایگان می توانید یک سفارش ثبت نمایید و درخواست مشاوره نمایید.

کارشناسان ما با شما تماس می گیرند و به شما مشاوره کاملا رایگان ارائه می دهند.

مشابه قرص sx

تمامی محصولات ارائه شده دارای گارانتی تضمین اثر بخشی می باشد و در صورت عدم رضایت از محصول دریافتی از ما می توانید محصول را پس داده و تمامی هزینه ها برای شما بازگردانده می شود.

دسترسی آسان و شبانه روزی و سهولت در خرید

دریافت مشاوره کامل به صورت رایگان

دریافت کالا درب منزل و بدون نیاز به مراجعه حضوری

حفظ حریم خصوصی افراد و ارسال محصولات به صورت محرمانه

شفافیت کامل و عرضه محصول با قیمت‏های منصفانه

%PDF-1.7
%
1 0 obj
>stream

endstream
endobj
2 0 obj
>/XObject>/ProcSet[/PDF/Text]/ColorSpace>/Font>/Properties>>>/TrimBox[0.0 0.0 841.89 595.276]/BleedBox[0.0 0.0 841.89 595.276]/Annots 16 0 R/ArtBox[0.0 0.0 841.89 595.276]>>
endobj
5 0 obj
>stream
HԗmoF;KnQ

مشابه قرص sx
مشابه قرص sx
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *