مجازات کودک آزاری در اردبیل

خواص دارویی و گیاهی

مجازات کودک آزاری در اردبیل
مجازات کودک آزاری در اردبیل

اردبیل – خبرگزاری مهر: با انتشار فیلمی مربوط به کودک آزاری در یکی از مهدهای کودک اردبیل، مدیر کل بهزیستی استان جزئیات این رویداد را تشریح و اعلام کرد که خاطیان زندانی شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این کودک آزاری که 15 تیرماه در یکی از مهدکودک های اردبیل رخ داده، یکی از خدمه این مرکز بزور به کودک غذا می دهد که پس از امتناع کودک، این خدمه مهدکودک نسبت به آزار وی اقدام می کند.

گفته شده که این فیلم توسط مربی مهدکودک گرفته شده و فرد خاطی از مربیان مهد نبوده و به عنوان خدمه در این مرکز فعالیت داشته است.

با انتشار این فیلم که به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش شده و بازتاب های مختلفی را در پی داشته است، موجی از نگرانی در بین خانواده ها ایجاد شده و نارضایتی هایی را در جامعه پدیده آورده است.

این حادثه علاوه بر آسیب های روحی و روانی برای کودک و نیز خانواده های آن بازتاب منفی گسترده ای را نیز در پی داشته، چرا که وقوع این حادثه در مهدکودک دارای مجوز اعتماد عمومی را را نیز نسبت به این مراکز تحت شعاع قرار داده است.مجازات کودک آزاری در اردبیل

علاوه بر این کودک آزاری در این مهد کودک  اردبیل شاید بنوعی جزو اولین حوادث از این دست باشد، اگر تاکنون شاهد کودک آزاری در این استان بودیم مربوط به کودک آزاری در خانه و توسط  والدین بوده و تاکنون گزارشی از کودک آزاری در مهدکودکها دیده نشده بود.

در این خصوص مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با تاکید به وظیفه بهزیستی مبنی بر پیگیری حقوق کودکان و جلوگیری از آسیب بویژه در خصوص کودک آزاری گفت: اتفاق مهدکودک ستایش اردبیل به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

رویا احمدیان که در جمع خبرنگاران سخن می گفت، در بیان جزئیات این حادثه ادامه داد: این اتفاق 15 تیرماه جاری ساعت 11 قبل از ظهر بروز داده و ساعت 12 همان روز از طریق اولیا کودک آسیب دیده و با نمایش فیلمی که اکنون در شبکه های اجتماعی پخش شده از آن مطلع شدیم.

وی با بیان اینکه مجموعه بهزیستی به مانند مردم استان و کشور از این عمل ناصحیح و قبیح بسیار متاثر شده است، تاکید کرد که پس از اطلاع ساعت 12 ظهر همان روز اکیپی را برای بررسی به مهدکودک فرستادیم ضمن اینکه در همان لحظه سازمان بهزیستی کشور را در جریان حادثه قرار دادیم.


شکایت بهزیستی اردبیل از مهدکودک خاطی

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به احضار مدیر مهدکودک مربیان مهد و فرد خاطی که به اشتباه مربی خوانده شده که در واقع مربی نبوده بلکه خدمه این مهدکودک بوده تصریح کرد: پس از اطلاع از کم و کیف این حادثه کمیسیون صدور پروانه مهدهای کودک این سازمان بلافاصله تشکیل جلسه داده و مصوب کرد که در اولین اقدام این مهد تعطیل شود.

وی با بیان اینکه در این خصوص دادستان اردبیل و مراکز قضایی نیز در جریان قرار داشته و از اولین ساعات پیگیر حادثه بوده اند، تاکید کرد: این حادثه علاوه بر بحث های مربوط به بهزیستی در مراکز قضایی نیز دنبال می شود.

احمدیان ادامه داد: پس از تکمیل اطلاعات لازم هم اکنون پرونده این کودک آزاری برای بررسی بیشتر و نیز اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص تعطیلی دائمی و نیز باطل کردن مجوز این مرکز به تهران ارسال شده است، ضمن اینکه علاوه بر اقدامات اولیه اداری؛ بهزیستی استان اردبیل نیز از مدیر مهد و فرد خاطی شکایت کرده است که در حال پیگیری است.

وی با اشاره به رسیدگی پرونده این حادثه در شعبه چهارم دادسرای اردبیل عنوان کرد: در پی این حادثه و با شکایت و پیگیری مراجع قضایی و با اتهام کودک آزاری، مدیر مهد کودک مذکور و نیز فرد خاطی به زندان افتاده اند که البته مدیر روز پنجشنبه با وثیقه مقرر از زندان آزاد شده اما فرد خاطی همچنان در زندان است.

فیلمبرداری این حادثه از سوی مربی مهد کودک قابل تامل است

این مسئول، فیلمبرداری مربی مهد از این کودک آزاری را از جمله مسائل در حال پیگیری دانست و بیان داشت: مسئولیت کودکان در مهدها در درجه اول به عهده مدیر و درجه دوم به عهده مربی است، بدین لحاظ فیلمبرداری مربی از آزار این کودک به هیچ وجه قابل پذیرش نبوده و پیگیری می شود.

وی در پاسخ به این سئوال که کودک آسیب دیده هم اکنون در چه وضعیت جسمی و روحی است، اشاره کرد که حال جسمی و بدنی کودک خوب و در سلامت کامل بسر می برد با اینکه اعتقاد داریم این کودک به لحاظ روحی با مشکلاتی مواجه شده است.

احمدیان با اشاره به پیشنهاد بهزیستی برای پنج الی هفت جلسه مشاوره روحی روانی برای درمان این کودک به خانواده آن اضافه کرد: این سازمان تا آخرین لحظه از حق و حقوق کودک آسیب دیده و خانواده آن دفاع خواهد کرد.

شکایت مجزای برخی خانواده ها از مهد کودک شتایش

وی با بیان اینکه پس از این حادثه با خانواده هایی که کودکانشان در این مهد کودک بوده نشستی برگزار کردیم، ادامه داد: برخی از این خانواده ها نیز شکایتی را از این مهد ارائه کرده و مدعی شده اند که در گذشته کودکشان با صدماتی مواجه بوده که در پاسخ والدین ادعا شده که خود کودکان در حین بازی دچار حادثه شده اند.

احمدیان با تاکید بر اینکه این مسائل نیز رسیدگی خواهد شد، تصریح کرد: مهدکودک ستایش جزو مهدکودک های سه ستاره استان بوده در ارزیابی پارامترها امتیاز خوبی را کسب کرده بود، از بهمن ماه سال گذشته تاکنون نیز از تمام 271 مهدکودک فعال استان پنج بازدید نظارتی صورت گرفته که نشان دهنده حساسیت این سازمان بوده است.

وی از عدم وجود دوربین مدار بسته در این مهد کودک خبر داد و یادآور شد: البته دربسیاری از مهدهای اردبیل دوربین مدار بسته نصب نشده است.

کودک آزاری در بسیاری از کشورهای دنیا بویژه در کشورهای توسعه یافته از جرایم بسیار سنگین محسوب شده و برای خاطیان حبس های طولانی در نظر گرفته می شود، اما کودک آزاری در کشور که از سال های قبل با انتشار اخبار ناگوار همراه بوده آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

کودک آزاری در اردبیل و جرائمی نظیر این که بازتاب های منفی در دنیا در پی دارد نیازمند اتخاذ قوانین محکم و سخت گیرانه ای است تا شاهد این حوادث دردناک در جامعه تکرار نشود.

با بروز این اتفاق در استان اردبیل و نگرانی خانواده هایی که کودکانشان در مهدهای کودک بسر می برند، برخی کارشناسان تاکید کرده اند که شاید بهترین راه برای آرامش روانی خانواده ها این است که از صحت و سلامت مهد کودک ها اطمینان یافته و سلامت جسمی و روانی و سوابق تحصیلی مربیان را بررسی کنند.


 

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با بیان اینکه به محض شکایت یکی از والدین کودکان مبنی بر کودک‌آزاری در یکی از مهدکودک‌های سه ستاره اردبیل، پیگیر این مورد بوده‌ایم، گفت: پرونده این کودک‌آزاری در حال بررسی بوده و با مدیر مهد و خدمه کودک‌آزار به شدت برخورد می‌شود.

ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در اردبیل، با بیان اینکه به محض شکایت یکی از والدین کودکان مبنی بر کودک‌آزاری در یکی از مهدکودک‌های سه ستاره اردبیل، پیگیر این موضوع بوده‌ایم، گفت: برابر شکایت اولیای کودک شیرخوار مبنی بر آزار و اذیت کودک‌شان در یکی از مهد کودک‌های سه ستاره شهرستان اردبیل سریعاً پرونده قضایی در این مورد تشکیل شد.

عتباتی تصریح‌ کرد: فیلم ضبط شده از کودک‌آزاری بازبینی شد و مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت و خدمه که کودک را مورد آزار و اذیت قرارداده بود، به همراه مدیر مهدکودک که به دلیل سهل‌انگاری در نظارت مجموعه تحت مدیریت خود مسبب این حادثه بوده، بازداشت شده و روانه زندان شدند، همچنین این مهدکودک نیز با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
مجازات کودک آزاری در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با تاکید بر حفظ امنیت مراکز نگهداری کودکان و مهد کودک‌ها، گفت: سیستم قضایی با کوچکترین بدرفتاری با کودکان با جدیت، قاطعیت و به شدت برخورد می‌کند و هیچ‌گاه در مقابل چنین حوادثی کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مجازات سنگینی از جمله حبس و جزای نقدی در انتظار مسببان چنین حوادثی خواهد بود و برخورد قاطع با این افراد زنگ خطری خواهد بود نسبت به سایر مراکز و مهدکودک‌ها که در رفتار خود تجدیدنظر کرده و نهایت مراقبت و مهربانی را در برخورد با کودکان معصوم داشته باشند.

عتباتی در ادامه به خانواده‌ها و والدین در خصوص تعیین مرکز نگهداری فرزندان خود توصیه کرد که تنها به شکل ظاهری و تبلیغات توجه نکنند و ضمن بررسی و استعلام از اداره کل بهزیستی استان اطلاعات کافی از مهد کودک‌ها به دست آورده سپس به نام‌نویسی کودکان خود در آن مراکز اقدام کنند.

دادستان اردبیل خطاب به نهادها و ارگان‌های نظارتی بیان‌ کرد: با بازرسی‌ها و نظارت‌های مستمر خود از وقوع چنین جرایمی پیشگیری کنند تا شاهد احساس ناامنی و دلسردی در بین خانواده‌ها والدین و در نهایت در جامعه نباشیم.


انتهای پیام

اميد است با درخواست توسعه استانداردهاي ملي در مهدکودکها اين مراکز به جايگاه اصلي آن که نگهداري وپرورش کودکان برسد نه نگهداري و تاديب
بهزيستي وآموزش پرورش. وزرات بهداشت ودرمان وسازمان ملي استاندارد،وزرات رفاه وآموزش عالي ايران بايد نه تنها در مورد مهد کودک بلکه کليه مراكز آموزشي را به موظف به تهيه نظام نامه کيفيت واستاندارد نمايد.
آيا غير از اين است که نسلهاي اينده در اين مراکز هستند

واقعا که عجب راهنمايي کرده‌اند…. خوبه که همين مهدکودك از طرف بهزيستي 3 ستاره بوده.

به گزارش واحد مرکزی خبر، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به بررسی این مساله گفت: با این حکم پرونده قضایی این مهدکودک نیز بسته شد.

حدود یک ماه پیش تصاویری از آزار و اذیت کودکان در مهدکودک ستایش اردبیل پخش شد که یکی از مربیان کودکی را آزار می داد.

ارسال نظر


نظرات شما ( 17 نظر )

دیدن نظرات

نسخه چاپی

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از بازداشت مدیر و مربی مهد کودک سه ستاره «ستایش» در اردبیل به اتهام کودک آزاری و پلمب این مهد کودک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، ناصر عتباتی، دادستان دادستان عمومی و انقلاب اردبیل، روز ۲۲ تیر ماه گفت: «خدمه که کودک را مورد آزار و اذیت قرارداده بود، به همراه مدیر مهدکودک که به دلیل سهل‌انگاری در نظارت مجموعه تحت مدیریت خود مسبب این حادثه بوده، بازداشت شده و روانه زندان شدند.»

آقای عتباتی همچنین خبر داد که «این مهدکودک با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.»مجازات کودک آزاری در اردبیل

به گفته دادستان اردبیل، فیلم ضبط شده از کودک‌آزاری بازبینی شده است. در این فیلم که طی روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود یک زن مربی، کودکی را در میان پا‌هایش گرفته و به زور به او غذا می‌خوراند. این مربی سپس موهای این کودک را می‌کشد و وی را پرت می‌کند.

به گفته رویا احمدیان، مدیر کل بهزیستی استان اردبیل، تصاویر این کودک آزاری توسط مربی این مهدکودک که به مدت چهار ماه در این مهد مشغول به کار شده، گرفته شده است.

خانم احمدیان گفته که مهدکودک ستایش یکی از مهدهای سه ستاره استان اردبیل بوده است. مهدهای کودک از دیدگاه سازمان بهزیستی بر اساس تخصص نیروی انسانی، فضای فیزیکی، بهداشت، ایمنی و تغذیه به ترتیب به بدون ستاره، یک ستاره، دو ستاره و سه ستاره تقسیم می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا در گزارشی اقدام به انتشار برخی از واکنش‌های خوانندگان خود نسبت به این حادثه کرده است. این خبرگزاری یادآور شده که تاکنون کودک‌آزاری به عنوان یک جرم به طور کامل و مشخص تعریف نشده است.

به گزارش این خبرگزاری، در قانون مجازات اسلامی به تنبیه در حد مجاز و متعارف و تذکر دادن اشاره شده اما ضرب و شتم کودکان از طریق شلاق یا سوزاندن تنبیه غیرمتعارف است و در مواد ۳ و ۴ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان نیز به مجازات این متهمان اشاره شده است.

بر اساس قانون مجازات اسلامی، در قانون برای مرتکبان به جرم عمومی کودک آزاری، مجازات‌های تعزیری پیش‌بینی شده و طبق قانون، کودک‌آزاری تا دو سال حبس دارد و اگر هم موجبات قصاص شود، قصاص هم صورت خواهد گرفت.

پیش از این نیز گزارش‌هایی از ضرب و شتم کودکان در مراکز آموزشی منتشر شده بود. در مهر ماه سال ۱۳۸۹ فیلمی از کتک زدن یک کودک در مجموعه ورزشی شیرودی تهران توسط یک مربی شنا منتشر شد.

پس از انتشار این فیلم امیرحسین آیت اللهی، رییس فدراسیون شنا اعلام کرد که کارت مربیگری این مربی باطل شده است.

نمایش نظرات

© 2019 تمام حقوق این وب‌سایت، بر اساس مقررات کپی‌رایت، برای رادیو فردا محفوظ است.

[8] – فیلم زیر توسط یک کمک مربی عزیز در مهد کودک گرفته شده. ایشون پس از تذکر چندین باره به پرستارکودک، وقتی شاهد بی توجهی وی می گردد از اقدام وحشیانه آن زن فیلمبرداری می کند و فیلم را در فضای مجازی منتشر می کند.
در این فیلم یک زن 37 ساله برای غذا دادن به پسر بچه 2 ساله، دماغ او را می گیرد تا وی گریه نکند و دهانش را باز کند. وی چندین بار قاشق غذاخوری را تا انتها در دهان کودک فرو می کند. و حتی چندین بار نیز به صورت کودک 2 ساله سیلی محکمی می زند. در انتها موهای وی را گرفته و با مو وی را از زمین بلند می کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه نمایید:
https://menshome.ir/674 ادامه


شروع از

ابعاد ویدیو

640×360
560×315
320×180
ابعاد دلخواه
واکنش گرا (Responsive)

عرض:
ارتفاع:

مجازات کودک آزاری در اردبیل


شروع از

نظرات

(۴)

پیش دبستانی سه ستاره فرشته ها
۴ سال پیش

واقعا باعث تاسفه , امیدوارم هیچ وقت همچین مسئله ای برای هیچ کودکی پیش نیاد. فقط کمی وجدان کاری

shirina ” سکوت، انتهای نشاط کودکانه”
۳ سال پیش

وقتی هر حیوونی که سلامت رفتاری و اخلاقی نداره فقط به این بهانه که مدرک مربی گری داره رو سرکار بیارن همین میشه دیگه . الان آدمهای بیمار روحی خیلی خیلی بیشتر از قبل شدن و برای همین مادرن باید درکنار فرزندانشون باشن و با مهر محبت از اونها و دنیای زیبای کودکی شون مراقبت کنن و مردان با کارکردن و وفاداری به همسر و خانواده این گرما و استحکام رو بیشتر کنن . چرا داریم خانواده رو که هسته اصلی بقا و اجتماع هست رو نابود میکنیم !!!!!!! خدایا کمکی کن

اتاق فکر مردان
۳ سال پیش

سلام. بله. دقیقا درست می فرمایید.

Hana
پارسال

چقدر وحشى آقا عروسک که نیست بچه رو اونجورى میزنى من اگه اونجا بودم اینقدر اون زن رو میزدم که جونش در بیاد

دیدن نظرات

نسخه چاپی

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از بازداشت مدیر و مربی مهد کودک سه ستاره «ستایش» در اردبیل به اتهام کودک آزاری و پلمب این مهد کودک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، ناصر عتباتی، دادستان دادستان عمومی و انقلاب اردبیل، روز ۲۲ تیر ماه گفت: «خدمه که کودک را مورد آزار و اذیت قرارداده بود، به همراه مدیر مهدکودک که به دلیل سهل‌انگاری در نظارت مجموعه تحت مدیریت خود مسبب این حادثه بوده، بازداشت شده و روانه زندان شدند.»

آقای عتباتی همچنین خبر داد که «این مهدکودک با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.»مجازات کودک آزاری در اردبیل

به گفته دادستان اردبیل، فیلم ضبط شده از کودک‌آزاری بازبینی شده است. در این فیلم که طی روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود یک زن مربی، کودکی را در میان پا‌هایش گرفته و به زور به او غذا می‌خوراند. این مربی سپس موهای این کودک را می‌کشد و وی را پرت می‌کند.

به گفته رویا احمدیان، مدیر کل بهزیستی استان اردبیل، تصاویر این کودک آزاری توسط مربی این مهدکودک که به مدت چهار ماه در این مهد مشغول به کار شده، گرفته شده است.

خانم احمدیان گفته که مهدکودک ستایش یکی از مهدهای سه ستاره استان اردبیل بوده است. مهدهای کودک از دیدگاه سازمان بهزیستی بر اساس تخصص نیروی انسانی، فضای فیزیکی، بهداشت، ایمنی و تغذیه به ترتیب به بدون ستاره، یک ستاره، دو ستاره و سه ستاره تقسیم می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا در گزارشی اقدام به انتشار برخی از واکنش‌های خوانندگان خود نسبت به این حادثه کرده است. این خبرگزاری یادآور شده که تاکنون کودک‌آزاری به عنوان یک جرم به طور کامل و مشخص تعریف نشده است.

به گزارش این خبرگزاری، در قانون مجازات اسلامی به تنبیه در حد مجاز و متعارف و تذکر دادن اشاره شده اما ضرب و شتم کودکان از طریق شلاق یا سوزاندن تنبیه غیرمتعارف است و در مواد ۳ و ۴ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان نیز به مجازات این متهمان اشاره شده است.

بر اساس قانون مجازات اسلامی، در قانون برای مرتکبان به جرم عمومی کودک آزاری، مجازات‌های تعزیری پیش‌بینی شده و طبق قانون، کودک‌آزاری تا دو سال حبس دارد و اگر هم موجبات قصاص شود، قصاص هم صورت خواهد گرفت.

پیش از این نیز گزارش‌هایی از ضرب و شتم کودکان در مراکز آموزشی منتشر شده بود. در مهر ماه سال ۱۳۸۹ فیلمی از کتک زدن یک کودک در مجموعه ورزشی شیرودی تهران توسط یک مربی شنا منتشر شد.

پس از انتشار این فیلم امیرحسین آیت اللهی، رییس فدراسیون شنا اعلام کرد که کارت مربیگری این مربی باطل شده است.

نمایش نظرات

© 2019 تمام حقوق این وب‌سایت، بر اساس مقررات کپی‌رایت، برای رادیو فردا محفوظ است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به بررسی این مساله گفت: با این حکم پرونده قضایی این مهدکودک نیز بسته شد.

حدود یک ماه پیش تصاویری از آزار و اذیت کودکان در مهدکودک ستایش اردبیل پخش شد که یکی از مربیان کودکی را آزار می داد.

ارسال نظر


نظرات شما ( 17 نظر )

یک پرونده کودک آزاری دیگر در بهزیستی؛ حادثه ای که سوم آذرماه سال جاری در یکی از مهد کودک های تهران اتفاق افتاد و خشونت یک مربی مهد کودک در منطقه هشت تهران باعث شکستگی استخوان ترقوه یک پسربچه ٣ساله شد. اتفاق تلخی که این بار هم نه از سوی مدیر و مسئولان مهد بلکه با اصرار مادر بچه برملا شد؛ تقریبا شبیه حادثه مهد کودک ستایش اردبیل. در آن حادثه هم انتشار فیلم کودک آزاری یک پسربچه ١٣ماهه توسط یکی از مربیان مهد کودک پرده از خشونت علیه کودکان در مراکز آموزشی برداشت.

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

شرکت حسابداری

ماه عسل

سیکس پک

از صحت و سلامت مهد کودکی که فرزند خردسال شما را می‌پذیرد اطمینان حاصل کنید، سلامت جسمی و روانی و سوابق تحصیلی مربیان را بررسی کنید. به فرزندانتان آموزش دهید تا هرگونه خشونت را به شما اطلاع دهند. هرگونه شکایت یا کبودی یا آثار خشونت فرزندتان را تا انتها و اشد مجازات پیگیری کنید. یادتان باشد که پیگیری تک تک ما به حذف خشونت از جامعه منجر خواهد شد.

مجازات کودک آزاری در اردبیل

من خودم بچه دارم… از وقتی این صحنه رو دیدم دلم آشوبه یعنی حیونم نمی تونه با بچه خردسال این رفتارو بکنه. باید اون مهدو خراب کنن روسر صاحب و مربیاش انشاا.. تو این دنیا جوابشونو می گیرن. من نمی دونم اسم این موجود زنده رو چی بذارم… حیون کمه ب قرآن

متاسفانه گزینش مربی و سرپرست در این مکان ها بدون هیچ مصاحبه و مدرک مرتبط اتفاق می افتد. کسی که امتیاز اینجور جاها رو میگیره بعدش میسپاره دست چند زن بیسواد مثل این خانم که با حقوق کم عقده هاشو سر بچه این وآن خالی میکنه!!! من خیلی متاثر شدم از این کار اگه کسی اینکارو با بچه من میکرد خدا میدونست که کنترل دستم می موند یا نه!! این زن یک حیوان است نه مادر است نه آدم

من اگه جای پدر و مادر این بچه مظلوم بودم، این مربی بی رحم رو گیرش میووردم و در یک مکان همین بلا رو سرش میاوردم و در اینترنت میإاشتم تا دل همه خنک بشه


کاملا موافقم


دقیقا


آفرین موافقم

آسیبی که این بچه دیده به این راحتی ها حل نمی شه یک گوشه ای را ما دیدیم خدا می دونه چه مدت این رفتار با بچه می شده. ای خدا مادرش چه حالی شده این فیلم را دیده. من حاضر بودم همه زندگیم رو بدم تا جبران بشه اما می شه؟ باید تحت درمان روانشناس قرار بگیره این بچه کو رییس بهزیستی که هزینه درمان را بده؟

حیوونه؟ تا حالا کدوم حیوونو دیدی این کارو بکنه؟ هان؟ اتفاقا حیوون نیست، یه انسان کثیفه که قابل مقایسه با هیچ موجودی نیست. بیچاره حیوونا

چندسال پیش خانم نیلچی زاده توی برنامه سمت خداباجدیت وصراحت گفت: من به همه ی مادران توصیه می کنم اگه میخواین سلامت جسمی وروحی بچتون تامین باشه حتی اگه شاغل هستین وبراتون امکانش هست حداقل ۶ سال اول عمربچتون روسرکارنرین وبشینیدتوی خونه وبچه تون روخودتون بزرگ کنیدواین روبدونین هیچ کس بیشترازپدرومخصوصامادردلش برای بچه هاش نمیسوزه! من حالابه حکمت این حرفشون پی بردم. خدالعنت کنه هرچی آدم کودک آزاره!!!!!!!!

اینکه یک مادرکارشوبه خاطرفرزندش ول کنه زیباست اما برای شوهرهایی که قدرشناس باشند.

خانم محترم: قرارنیست که جواب محبت هاوخوبی هاوگذشت های شماروشوهرتون بده بلکه پاداش اونهاباخداست. درثانی اگه بچه تون روخوب تربیت کنی اول وآخرنورش به چشم خودت میره اگرهم بدتربیت کنی ودرتربیتش کوتاهی کنی بازهم دودش اول وآخربه چشم خودت میره وعلاوه براون هم بایدبه خاطرکوتاهی درتربیت صحیح بچت توی اون دنیاجوابگوی بچت ونسل های بعدش وخداوندباشی. حالایه خانمی واقعامجبوره کاربیرون بکنه ونیازمالی داره درش حرفی نیست ولی بینی وبین الله خیلی ازخانم های امروزجامعه مافقط وفقط برای این کارمی کنن که ازخانمای فک وفامیل ودروهمسایه که شاغلن عقب نباشن(نوعی چشم وهم چشمی) ومدام پزشاغل بودنشون روبه این واون وحتی همسرشون بدن واصلابحثنیازمادی هم درمیان نیست! اگه مادری واقعامجبورنباشه که بیرون کارکنه اصلاارزشش رونداره که بخوادبچش روتوی چنین مهدهایی بزاره که درجامعه ماهم کم نیستن! این فقط یه مشته نمونه خروار، همه ی مهدها که دلسوزبچه های مردم نیستن بعضی هاشون فقط فکرپول جمع کردن وسودومنفعت خودشون هستن وبراشون هم مهم نیست بابچه های مردم چطوری رفتارمیشه!!!!

اگه یه کسی این کار رو کرد دلیل نمیشه تمامی مربیان را زیر سوال برد وتوهین کرد. اونی که مربیان رو بیسواد می نامد خودش بیسواد است

تنها راه مطمئن ایجاد مهد کودک در محل کار مادران است همین.

در کشورهای آلمان و اروپایی و … چند سال به مادر مرخصی میدن تا دوران حساس رشد در کنار مادر باشند دورانی که به نظر خیلی از دانشمندان تا اخر زندگی بر روی افراد تاثیر دارد اما اینجا چی؟ تا حالا شده نماینده ای به دفاع از حق این کودکان برخیزد؟

جالبه بدونید تو اخبار میگفت خانواده کودک از دست فیلم بردار هم شکایت کرده اند!!!!یاشاسن اردبیل


موافق +

موافقم مهدخودکفا یعنی همین نوع از مهدها

متاسفم برای کسایی که این مطلب رو لایک قرمز میزنن


عجب آشغالیه این زنه

حیوان با حیوان اینکار را نمیکند. اداره بهزیستی باید نظارت بیشتری بر روی مهدکودک ها ومربیانش داشته باشد.

مساله به این کوچکی رو چقدرگنده اش کرده اند!!!!!


خدا لعنتت کنه زن

افکار جان از زمانه خیلی عقبی، این فیلم ۱۵ تیر گرفته شده و فرداش رسانه ای شده لطفا آپ تو دیت باشین


تو چقدر بدبختی


سلام ناهید


دلم ریش شد

من یک مادرم و به شما میگوىم که دوران نیاز حیاتی کودک به والدین کوتاه است ما والدین وظیفه داریم که نیازهای کودکانمان را به بهترین نحوی که میتوانیم انجام دهیم بیایید اگر مجبور هستیم کودک کوچکی را برای زمانی به دیگری بسپاریم اول از امنیت او مطمین باشیم اثری که رفتار این زن بیسواد و وحشی روی این کودک میگذارد جایی دیگر در جامعه خودش را نشان میدهد شاید این خدمتکار بیسواد هم روزی خودش قربانی خشونتی بوده باشد

مربی که این کار میکنه حتماً باید اعدام بشه. و رئیس اداره کل بهزیستی استان اردبیلم باید اخراجش کنن. بستن این محد دردی رو دوا نمیکنه. فقط اعدام.

البته اول باید مدیر مهد مجازات بشه بعد مسئولان بهزیستی که نظارتی ندارن.

بله بهزیستی باید نظارتش بیشتر بشه. نظارت بیشتر مهدهای متعدد شهرها با این همه گستردگی کار و نیروی کم بهزیستی چگونه با چندرغاز حقوق کارکنان بهزیستی سنخیت دارد؟ اصلاً نظارت و تلاش فوق روند روتین اداری با حقوق ۶۰۰ تومنی سازگاره؟ رفیقم کا کارشناس بهزیستی هستش میگه تلاش ما تا ساعت ۹ صبح با حقوق ما برابری میکنه و ما از اون به بعد تا ساعت ۲ونیم مانند یک فرد خیر و نیکوکار مجانی کار می کنیم. خوب چیکار میشه کرد؟ کار کارمندی کمه و زیاد پارتی میخاد دیگه؟؟

اره منم موافقم. بستن مهد چه دردی دوا می کنه. اون کثافت رو باید بلایی سرش اورد که ارزوی مرگ کنه کثافت آشغال. منم مادرم و متاسفانه کارمند که منم مجبورم فرزندم رو مهد بزارم از وقتی این فیلم رو دیدم واقعا استرس دارم. می ترسم.

منم موافق اعدامم, اونم نه یه بار, صدبار, این آدم باید زجرکش بشه ت روانی!بخدا وقتی فیلمو میدیدم, یه چیزی تو قفسه سینم مثل اینکه یه بادکنکو باد کنی, هی ورم میکرد!داشتم سکته میکردم منکه خیلی نفرینش کردم

به جرم محاربه وافساد فی الارض باید اعدام بشه!!! خخخخخخخخخخخخخخخخ


سلام

اون ملعون مگه نمیدونه اون بچه وقتی دماغشو گرفته چطوری میخاد همزمان هم نفس بکشه هم غذا بخوره، لعنت خدا در دنیا و قیامت بر تو باد مجازات کودک آزاری در اردبیل

خوب باید حرف گوش بده اصلا بچه باید تنبه بدنی بشود

منم با نظر مازیار موافقم، فقط اعدام، این از حیونم بدتره

اخه کدوم حیوون با بچه این کارو می کنه واقعا اسم حیوون رو خراب نکنید. باور کنید حیوانات عاطفه شون بیشتره بخدا

این کفتار رو باید خوابانید بعد با یه بیل سوپ توحلقش بریزند پشت هم تانفسش بریده شود!!!!!!!


سوپ نه علی جان سرب داغ

فقط باید اعدام بشه حتی اعدام برا این از خدا بیخبر بی وجدان کمه

سلام دوستان. ازتون خواهش میکنم قضاوت نکنید. ۲ تا از خواهرزاده های من تو همون مهد و پیش دبستانی و مدرسه هستن. این خانم کارگر مهد هست نه مربی. مدیر مهد بینظیر یک خانم با شخصیت و کاردان. علاقه زیادی به کارش و بجه ها داره. اینا توطیه هستش. اردبیل شهر کوجکی هستش تا موفقیت این خانم مدیر رو دیدن خواستن پایین بکشنش. به نظر من که با لیاقت ترین فرد برای مدیریت یک مهد یا مدرسه تو کل ایران همین خانم مدیر مهد ستایش هستش. دارن براش تله میزارن باور نکنید

باید درش رو تخته کرد، کجا بوده اون خانم مدیر که بچه مردم باید اینطوری شکنجه بشه؟ حان؟

اگه مدیر متشخص بود که این خانم به خودش اجازه نمیداد این حرکات وحشیانه و در خور خودش را با این بچه انجام بده

مدیریت این خانم کاملا معلومه که بچه رو به یک کارگر سپرده. مدیری که از مجموعه خود خبر نداشته باشه مدیر نیست. آنهم مجموعه ای به این کوچکی

مدیر مهد مقصر اصلی هست چون باید هر کسی را به مهد راه نمی دادو چون هدفش فقط پوله منم بچمو روز اولی که بردم اون مهد بچه رو انداخته بودن تو اتاق و مربی مهد نمی ذاشته بیاد بیرون از کلاس بعد به من هم که حیاط مهد بودم میگفتن با مربیش تو کلاس داره با بچه ها بازی میکنه فوری به محیط عادت کرد ولی بچه من به محض اینکه تونست از دست مربی که نمی گذاشت بیاد بیرون در رفت و پا برهنه اومد پیش من که تو حیاط منتظرش بودم اونا به زور پسر۳ ساله منو تو اتاق نگه داشته بودن که من فکر کنم به مهد عادت کرده و من اونو ثبت نام کنم

همه مهد ها نیاز به نظارت اساسی دارن تا وقتی مدیر مهد از مربیا بیگاری میکشه و هر خدمه بدون مدرک تحصیلی و بدون گزینشو میاره همینه ستایش دوربین داره تو مهدش ماجراش فاش شد مهدای دیگه اونم ندارن که دیگه واویلا باید دوربین همه مهدامتصل به مرکزی باشه که تحت کنترل مستقیم باشن

یه مادر که دو تا از خواهراتم تو اون مهد هستن حتی واسه اینکه بخوان کسی رو خوار و ذلیلش بکنن حتی اگه این زنیکه مربی نباشه و هر کلفت و حیوونی که بخواد باشه حتی اگه این فیلم ساختگی باشه حتی اگه… حالا یه مادر اگه این بچه خودت بود و این بلا رو سر بچه ت میاوردن بازم این حرف رو میزدی؟؟؟؟!!! واقعا که سنگم اگه بود این حرف رو نمیزد و این کار رو نمیکرد!!!!!!چه برسه به یه مادر که شما باشی!!!

متاسفم برات حتما با بجه های شما هم اینجوری رفتار کرده شما اونقد خنگ بودین متوجه نشدین. بچه گریه میکنه مدیر مهد صداشو نشنیده کدوم گوری بوده. این زن باید اعدام بشه با مدیر مهد و مسول بهزیستی اردبیل باید بره زندان همین

از وقتی این تصاویر رو دیدم ناراحتی قلبی بیدا کردم جز خدا کسی رو ندارم بچه نه ماهمو باید بزارم مهد نمیتونمم خودموبازنشسته کنم دارم دق میکنم فقط گریه میکنم واسم دعا کنین.

این مدیر لایق کدوم گوری بوده که گذاشته چنین اتفاقی براش بیفته. من یه مادرم. از تصورش هم وحشت دارم کثافت های عوضی مردن هم برای همچی آدمی زیاده


شما با خانم صباحی نسبتی داری؟

مادر عزیز که از این مدیر حمایت میکنی! اگر بچه خودتم هم توی این فیلم بود بازم هم از این مدیر حمایت میکردی؟؟؟ چه خصومتی بین مدیر و کارکنان مهد کودکه، این کودک بیگناه باید تقاصشو پس بده!! مدیر خوبی نیست از دلخوری و ناراحتی کارمندش آگاه نیست! ومدیر خوبی نیست که چنین کارمند بیمار و روانی استخدام کرده!!!

با هم شما اگاه نشدید متاسفم براتون

این خانم اگر کاردان بود نمیزاشت کارگر مهد بتونه این همه ازادی عمل داشته باشه

اصلا مدیریت نداره اگه مدیر بود که غذای بچه رونمی دادبه نظافت چی بده این خانم مدیر باید بره مدیریت زندگیشو بکنه نه مهد تاتجربه کسب کنه می دونیداین بچه چه صدمه ای کشیده. خانم شما خواهش می کنیم قضاوت نکنید به نظر من این خانم علاقه زیادی به پول داره نه بچه ها

توطئه کجا بود خلاصه اون بچه دست اون به قول شما کارگر و به قول دادگاه مربی هستش و داره بهش وحشیانه غذا میده و بعدش میزنه و طبیعتا باید محاکمه سنگینی بشه تا شاهد این نوع برخورد دیگه نباشیم

وقتی به هر حیوانی اجازه میدن مهدکودک بزنه میشه همین کاش ملت شاهد محاکمه سنگین مربی و مدیر و خانه نشین شدن تمامی پرسنل اونجا باشن تا دیگه شاهد چنین کودک آزاری هائی نباشیم


موافق

خدایاااااااااااااااااا آخه شکنجه و رفتار وحشیانه با یه بچه معصوم دیگه چیزی نیست که بشه نادیده گرفت و گفت توطئه س. لابد می خواید بگید فوتوشاپه؟ این موجود پست تر از خوک و سگ رو باید همون شکلی ادب کنن…

اگه اینهمه با مسئولیته که می گی با دیدن این فیلم خودش باید استعفا بده برای همیشه.

خیلی مطمئن حرف زدی تو همه ی ایران را گشتی که مدیر بهتر ندیدی پس برات متاسفم

بابا این چرا اینکا را رو میکنه با یه بچه _ خواهشی که از مسولین دارم اینه که اینو یه جوری تنبیه بکنید که دیگه یه نفر دیگه مثل این حیوون نخواد یه همچین بلایی رو سر این طفل معصوما بیاره


فقط اعدام…

تاکی باید شاهد چنین فجایعی در کشور بود چه کسی پاسخگوست؟ فقط حرف

هیچ بچه شیرخواره ای اگه کسی اذیتش کنه نمیتونه بگه، پس نباید بچه شیرخواره از مادرش جدابشه، مجلس باید قانونی تصویب کنه که مادرای شاغل تا ۳سالگی بچه هاشون مجبور نشن اونا رو به جهنمی به اسم مهد کودک بسپرن.


بله کاملا موافقم

به همین خیال باشید … ما که با سیزده ساعت کار در روز(ادارجات بانک) عطای مادر شدن رو به لقاش بخشیدیم! بچه که گناه نکرده

فقط میتونم بگم لعنت بهش. با بستن مهد کاری حل نمیشه، امروز مهد رو میبندن فرداش مدیر مهد یکی دیگه تاسیس میکنه. فقط خدا خودش میتونه تقاص بگیره از اینااااا

با این مهد کودک ها می خواهیم جمعیت کشور را دوبرابر کنیم!!!!!!!!!!!!!!!

پس مدیر کل بهزیستی اردبیل چکار میکرده؟ چرا مسئولا از باز خواست نمی کنن؟

وای خیلی وحشتناک بود!! من اینو قبلا دیدم!!!

چقدر یه آدم میتونه پست و رذل باشه که یه طفل بی گناه و به قصد کشت کتک بزنه. بیمار روانی. باید حکم اون شلاق باشه انقدر بزننش تابمیره حتی مرگ برای اون ابلیس مرگم براش کمه

باید در وسط شهر اعدام به من وقتی به آرامش روحی میرسم که مرگش و ببینم باید سه بار اعدام به

این مهد از موقعی که مدیرش شروع به ساخت مدرسه کرده به هم ریخته به والدین اجازه ورود به راهروی مهد را هم نمیدن به خاطر همین کارها ÷بوده مدیرش هم به جز چرب زبانی و خالی کردن جیب مردم کاری نداشت خیلی هم خوب می دانست داخل اتاقها چه خبره چون نمیخواست پول به مربی بده انجا را باید بست تا عبرت سایرین بشه

خیلی متاثر شدم از دیدم این فیلم، خیلی ناراحت کننده بود خودم بچه دارم واقعا دیدن این صحنه برام دردناک بود ولی از طرفی هم نمیتونم قضاوت کنم این زن چقدر بیماره و حتما مشکل روانی داره که اینطور داره رفتار میکنه دلم برای اون زن هم سوخت چون اونم قربانی خشونت زندگی و جامعه است خدا به فریادمون برسه به کجا داریم میرسیم خدایا…

آن خانمی که کودک معصوم را می زد مطمئنا آدم طبیعی نمی تواند باشد. به عقیده من با تمام احساس نفرتی که پیدا کردم ولی دلم می خواهد از لحاظ روانشناسی آن زن مورد معاینه قرار بگیرد، شاید منشایی باشد برای بقیه مهد کودک ها که مربیان و دست اندر کارانش مورد بررسی قرار گیرند به هر حال فقط تنبیه و زندانی کردن این فرد تنها چاره نیست

این زنیکه روانی هستش دل سنگ هم داشته باشی جلوی این طفلان معصوم آب میشه این کارا فقط از آذم روانی برمیاد وااااااااااااااااااااااااااااای بر ما

کیمیا هستم ۱۶ ساله.. از اردبیل خیلی دورم.. اهوازیم.. مشکل قلبی دارم ناراحتی و استرس برام ضرر داره.. یه ماهی بود که حالم خوب بود اما از امروز صبح که این فیلمو دیدم حالم بد شده. قلبم به شدت میزنه نفسم بالا نمیاد سرگیجه و کلا علایم بیماریم برگشته. از مسولین تقاضا دارم اگر وجدان دارن بخاطر قلب مریضمم که شده نظرمو در معرض دید قرار بدن.. من یه خواهر ۳ ساله دارم اسمش کیانا. شاید واسه منی که یه بچه همش تو خونمون دور میخوره هضم این رفتار خیییییییلی سخت تر است کسایی باشه که بچه کوچیک ندارن.. من عاشق بچه هام و واسه کیانا کلی گریه کردم چون نارس به دنیا اومد و نزدیک بود خفه شه…یه بار بیرون بودم یه بچه ۲٫۳ ساله پاش گیر کرد به یه سنگ نزدیک بود بیوفته من چنان سمت بچه خیز برداشتم که مادرش اصلا جا خورد.. اینا بی گناهانن.. تنها آزارشون ممکنه بهونه گرفتنای الکیشون باشه که بعضی وقتا رو مخن.. بعد ای زنه هم که میخواد باشه فکر کرده کیه که با بچه مردم اینجور میکه.. من با سازمان بهزیستیو مجلسو این چیزا کاری ندارم تا بوده و هست همیشه مملکت ما از همه چیز عقب بوده این دیگه یه چیزه عادیه و حرص خوردن نداره.. اگه یه روزه قلب من بخاطر این زنه آرومو قرار نداره منی که هیچکیه اون بچه نمیشم حکمم اینه: دماغ زنه رو بگیریییییییییییین سرب داغ بریزین تو گلوووووووووووووشششششششش که ندونه اینو زهرمار کنه یا بریزه بیرون.. با یه اعدام ساده که یه مرگ بی دردسره دله منو مردم آروم نمیشه.. اگه کسی بخواد ثابت کنه که جنون بوده عل بوده بل بوده اگه منم نمیبخشششششم.. من هر کسی که باعثآزادیه این بی سروپاس رو نمیبخشم..

من موندم چرا ما ایرانیا یاد گرفتیم بچه هامونو تو زمانی که نیاز به محبت پدرومادر دارن میفرستیمشون مهد کودک والله بالله هیچ مهدکودکی بهتر از آغوش پرازمهرپدرومادر بچه نیست بیایم یه کم منطقی فکرکنیم ما برا اینکه از سروصدای بچه هامون راحت بشیم اونا رو میفرستیم مهدکودک یا خودمون از نظر آموزشی نمیتونیم کاری برا بچه هامون بکنیم تومهد کودکا چی به بچه ها یادمیدن خوب هموناروتوخونه خودمون بهشون یادبدیم هیچکسی به اندازه پدرومادردلسوز بچه اش نیست به خاطرشلوغی محیط مهدکودکها غیرازاین هم نمیشه انتظاری داشت

این بی شرف این بی همه چیز رو باید تو ملاء عام دماغشو بگیرن همون غذا رو بریزن تو حلقش که بفهمه اعصابم ریخت بهم بی همه چیز رو فقط تلفن اون مهد رو بدیدن ببین من چی کارش کنم

واقعا جای تاسف داره مسئولین باید پاسخگو باشن

سلام. آقای علیرضا هموطن گرامی. الان نباید مورد ارزیابی روانشناسی قرار بگیره قبل از پذیرش در مهد باید این کار رو میکردند. مدیر مهد باید پاسخگو باشه و تنبیه بشه که چرا سومدیریت ایشون باعثایجاد چنین مسائل وحشتناکی شده. … متاسفانه چون ذهن دیده نمیشه تمام افرادی که به نوعی از اختلال رنج میبرند آزادانه هرکاری میکنند…باید ریشه و اساس را درست کرد

من یه بچه دو ساله دارم و با اینکه خودم شاغلم ولی بنا به اصرار همکارام بچه م رو به مهد نمیذارم و مادرم نگه میداره. همه ش از این جور صحنه ها می ترسم. واقعا آبروی هر چی مهد رو بردن. دیگه هیچ کس به مهدها اعتماد نمیکنه.

فوق العاده وحشتناک بود این زن را اعدام کنید تا دل ما خنک شود و همچنین فیلم اتاقهای مختلف سنی مهد کودکها حداقل ماه به ماه به بهزیستی یا هر ارگان مربوطه داده شود و یک واحدی بنام کنترل سلامت جسمی و روانی کودکان مهدکودک ها و مدارس دایر گردد تا شاهد اینگونه جنایات وحشتناک نباشیم و همچنین این کودک را فورا تحت درمان روانشناسی قرار دهند تا خدای ناکرده فردا در جامعه شاهد یک عقده و جنایت دیگری نباشیم.

ترا خدا فکری به این زنان شاغل ایران بکنید شغل و درامد مردان را سامان دهید تا زن برود و در خانه سرمایه های فردای جامعه را در آرامش پرورش دهد وقتی زنی از صبح تا شب در ادارات و کارخانه های نامعلوم کار می کند خوب معلوم نیست بچه اش که سرمایه این مملکت است کجا و چگونه پرورش می یابد و این زن چه روحیه ای دارد و مردش چه می شود یعنی همه چیز خراب…


این خانم بوی از انسانیت نبرده

این زن مربی دیونه هست عصبی هست پس چرا مدیرمهد اون استخدام کرده واسه نگهداری امانت مردم پس نتیجه میگیریم مدیر مهد از اون مربی هم جنایت کار تر هست

خانم(یک مادر) که نظر دادی این یک تله هست من که بچه ام اونجاست همیشه همان مربی خیانت کار را انجام میداد توخونه رفتم به مدیرمهد گفتم بیشعور خودش گفت نه برای یکی از بچه که زیاد تب کرده بود خواستیم استامینفون بدیم نمی خورد مجبور شدیم به زور به حلق ش بریزیم بچه شما اون دیده تقلید کرده … چرا دروغ میگی بچه ات تو پیش دبستانی ستایش هست وتو ازش راضی هستی راستشو بگو چقدر پول گرفتی واسه اینکه این پیام تو این سایت درج کنی تو مادر نیستی همدست اونهایی یا خود اونها

فک میکنم من اولین مادری بودم که بعد از دیدن اون فیلم شغل پردرامدم رو بوسیدم و گزاشتم کنار. تا دخترم تو امنیت اغوش خودم بزرگ شه. اولین شب بعد دیدن اون فیلم تو خوابم تا صبح با اون پسر بچه بازی کردم بوسیدمش بوش کردم. حتی یادم میاد اون موهای فرش تو دستام بود و داشتم براش لالایی میخوندم. من با اون خدمه کاری ندارم اره باید سرب داغ ریخت تو گلوش. حتی شنیدم خودش مادر ه. باید بچه هاشو ازش بگیرن چون صلاحیت نداره. من فقط نظرم در مورده مدیر بود. من توهین نکردم. خنگ هم نیستم. هیچ وقت هم به خودم اجازه نمیدم به یه مادر توهین کنم و اونو با لفظ خنگ خطاب کنم. هر کسی نظری داره. فقط به این فک کردم که شاید از یک لحظه غفلتش سو استفاده کردن.

این فیلم داغونم کرد، خیلی خیلی حالم گرفته شد.


واقعا حیوان است

قبل از دیدن این خبر، تصویری دیدم از بریدن پای کودک خردسال توسط رژیم صهیونیستی. حالا این سئوال در ذهنم است که ما مردم ایران که با این همه ادعا انها را لعن و نفرین میکنیم ایا چیزی بیشتر از انها داریم؟ چیزی شبیه انسانیت، وجدان، اخلاق و کمی مهربانی؟ نکند روزی جای ما و انها یکی باشد؟ خدا به دادمون برسه فقط همین

این موارد شاید در اکثر مهدها در ایران اتفاق می افتد _ وقتی مجوز مهد برای کسی صادر میشود آن سرپرست فوری چند نفر که اکثرا هم خدمه هستند تا مربی و فوقش با یک مربی مجوز دار در مهد میگذارد و تمام _ و هیچ کنترلی هم از سازمانی نمیشود _ به غیر از پلمپ مهد و دستگیر مدیر و خانم خدمه باید مسئولین بهزیستی استان هم بشدت توبیخ شوند _ جرم را شخصی کرده اند در صورتی که جرم در آن سازمان اتفاق افتاده و مسئولین بهزیستی همه تقصیرها را انداختند سر یک خدمه که از روی ناعلاجی آنجا کار میکند _ البته باید جرم شخصیش را تحمل کند

هر کاری می کنم نمی تونم هضمش کنم این بی شرفو باید بدن دست پدر و مادر این بچه تا جایی که می خوره بزننش بعد هم مدیر مهد کودکو برای همیشه از کار محروم کنند این ادم اگر واقعا با لیاقته باید تمام هوش و حواسش پی جذب نیرو ی سالم باشه نه یه بیمار روانی مثل این ثانیا مهد کودکی که ادعا می کنه کارش رو خوب انجام می ده قبل از اینکه بچه بیگناه مردم رو بسپاره به این روانی باید با دوربین مدار بسته تمام کارهاش رو کنترل کنه و در نهایت متاسفم برای کسی که وایساده فیلم میگیره از این زنیکه و هیچ اعتراضی نمی کنه عذابی که اون بچه موقع غذا خوردن و کشیده شدن موهاش کشیده چیزی نبود که وایسی و نگاه کنی و فیلم بگیری باید پا میشد با مشت میزد تو دهن این حیوون اخه احمق وقتی دماغ بچه رو می گیری اون چه جوری باید غذا بخوره من یکی که اگه مادر این بچه بودم تا تعطیل شدن مهد کودک و مجازات این سه نفر به هر قیمتی شده پیش می رفتم

منم اول نظر شما رو داشتم که چطوری دلش اومده و هیچکار نکرده و فقط فیلم گرفته. ولی گفتم شاید کاری از دستش ساخته نبود شاید گفته کسی گوش به حرفش نداده و با این کارش خواسته به همه بفمونه چه خبره تو اون جهنم. اگه اون فیلم نمی گرفت چطور میخواست ثابت کنه. مدیر مهد که زیر بار نمی ره. بهتر از مربی هاش هیچ کجا پیدا نمی شه.

متشکرم دوست عزیز شاید حق با شماست یعنی امیدوارم اینطور باشه

باید این حیوون ادم نما و مدیر این مهد رو در برابر والدین این بچه سنگسارش کنن

آیا می دانید مربی های مهد ماهانه چقدر حقوق می گیرند و در مقابل کار سرسام آور، کفاف کرایه تاکسی بزور در می اورند


گل گفتی

من این فیلم رو چند روز پیش دیدم واز روز تا حالا حالم خیلی بده و با یادآوریش قلبم به درد میاد. میخواستم به اون دوستانی که میگن بچه ها رو مهد کودک نزارین بگم مادرایی که شاغلن و به شغلشون به هر علتی نیاز دارن چاره ای جز این کار ندارن اما سن مهد کودک رفتن بچه ها همونطوری که روانشناسای کودک تعیین کردن ۳ سالگیه که بچه میتونه حرف بزنه و هر بلایی که سرش میادو بازگو کنه. در ضمن پاپوش و خراب کردن و…همش ادعا و بی اساسه چون اگه دقت کنین این کارشون برای بچه های دیگه عادیه بازیشونو میکنن بدون اینکه به اون صحنه و صداها توجه کنن!…

مثل خیلی از مراکز میتونن دوربین مدار بسته کار بزارند در این دنیای فن آوری اطلاعات کاری نداری حتی مادر میتونه بصورت ان لاین نیز بچه رو چک کنه یا فیلم ضبط شده رو ببینه …

سلام توی مهد کودک های امریکا کنار هر اتاق یه اتاقک تاریک درست کردن که پدر مادر ها میتونن از توی اون اتاق ناظر رفتار بچه ها و مربیان باشند بدون اینکه دیده بشن. این اتاقک ها بوسیله یه پنجره دودی رنگ به اتاق بچه ها متصلند و فقط والدین می تونن بیخبر وارد اونجا بشن و حرکات بچه رو ببینند بدون اینکه دیده بشن. باید برای ایران هم همین کار رو بکنند اتفاقا هزینه چندانی هم نداره و اتاقک ها هم حداکثر دو متر هستند

من خودم پسرم ۴ سالش و از ۱۰ ماهگی مهد میره به نظر من این ها بخشیش تقسیر مدیر مهد که حقوق خوب به مربیا نمی ده و هر کسی رو مربی می کنه و یخشیش مادرای هستن که دائم به مربی ها میگن بچم غذا بخور بخور بخور ولی از وقتی که این فیلم رو دیدم حالم خیلی بده

من از کارمندای همون مهد هستم، روز حادثه من تعطیل شیفتی داشتم. خود ما هم نمی دونیم این زنه اونجا چه غلطی می کنه. این خانم روانی از خدمه های مهد هستش چرا اینطوری کرده نمی دونم. با اینکه قلبم ازین کارش به درد اومد اما حتما این خانم مشکل روانی داره چون هیچ آدم سالمی اینکار وحشیانه رو با یک کودک معصوم نمی کنه. فعلا که از مدیرمون خبر نداریم ببینیم که موضوع چی بوده … شمام در مورد ما مربی ها قضاوت نکنید همه ما اونطور نیستیم): من عین چشام از بچه ها مواظبت می کنم.

پریروز در همین مهد کودک خانم مربی عروسک دخترم رو که امسال میره کلاس اول و برای زبان و ژیمناستیک در اون مهد ثبت نامش کردیم طوری با خشونت از دستش گرفته و پرت کرده که سر عروسکه شکسته و در قبال گریه دخترم که خیلی آن عروسکش را دوست دارد و برده بود در وقت بیکاری بعد از تمرین ژیمناستیک با هم سن و سالانش بازی کند عذر خواهی کرده است و برای آرام کردن او وعده داده پول عروسکش را میدهد. این مربی اگر اندکی سواد و آموزش کودکیاری داشت می فهمید برای کودک عروسکش مهمترین چیز اوست و شکستن آن لطمه شدیدی بر روح و عاطفه بچه میزند. صبح روز بعد دخترم گله میکرد که شب خواب میدیده عروسکشو باز شکستن. هر چند من سعی کرده بودم برای کاستن از شدت خشونت و تاثیر آن ماجرا را با بازی جراحی روی عروسک و ترمیم شکستگی و درست کردن آن براش عادی جلوه بدم. امشب هم که خوابیده همش کابوس میبیند و نا آرام است.

باور کنید سنگسار برای این حیون هم کمه

سلام به نظر من همه را نباید به یک چشم دید در جالیکه خیلی از مربیان هستند که با جان ودل از بچه ها مواظبت می کنند

میخام بدونم اونی که این فیلمو گرفته چه غلتی داشت اونجا میکرد این فیلم دوربین مدار بسته نبود

جهت اطلاعت اینی که فیلم گرفته اولش گزارش داده بوده که پیگیرش نشدن. بعد اومده فیلم گرفته و به صدا و سیمای اردبیل داده و اوتا پخش نکردن. بعد که به تهران فرستادن و شبکه دو پخش کرده، صدا و سیمای اردبیل هم تو اخبارش پخش کرده


بر پدر و مادرش لعنت


زنیکه پست ایشالا خدا بزنتت

ایشالا خدا بزنتت از وقتی دیدم فقط دارم اشک می ریزم

عزیزان من: این موضوع امروز و دیروز نیست از زمانی که انسان پا به عرصه روزگار گذاشته خشونت با انسان بوده ومتاسفانه بویزه خشونت با کودکان حتی در زمان های قدیم کودکان را می کشتند ویا آنها را درمقابل بت ها قربانی می کردند متاسفانه کودک آزاری نه تنها دربرخی خانواده ها ایرانی بلکه درجوامع غربی وحتی پیشرفته نیز ازقدیم الایام به وفور دیده می شده شما فکر می کنید برخی پدران ومادرا ن ما کودکان خود را مورد آزار واذیت قرار نمی دهند امااینکه چرا درآن مهد کودک این اتفاق افتاده آن رامورد بحثکارشناسی قرار بدهیم ۱ – صاحب امتیاز ودست اندر کاران اداری علاوه برمدرک تخصصی می بایست ازبعد رفتاری، روحی و روانی مورد بررسی دقیق قرار می گیرد. ۲ – مربیان آموزشی نیز علاوه بر مدرک تخصصی اموزش های لازم به صورت عملی یاد گرفته باشند وازنظر شخصیتی مراحل معاینه روانی را تحت نظر روان شناس گذارنده شده باشد ۳ – اداره کل کار وامور اجتماعی می بایست مهد های کودک را موظف نماید که مربیان را باحداقل حقوق مثلا بادویست با سیصد هزارتومان به کار نگیرد چون حقوق اندک این گونه عواقبی نیز دارد. ۴ – همه ما از این اصل غافل هستیم که شخصیت کودکان تا ۵و۶ سالگی شکل می گیرد واکثر خانواده ها کودکان تا۵و۶خودرا به مهدها می سپارند تا شخصیت شان خوب شکل بگیردالبته دوستا ن که نظردادند برخی ها کارساز نیست اصلا برخورد قضایی مشکلی را حل نمیکنه هر چند موقتی ممکنه مسکن باشد اما مشکلی را حل نمی کنه میباست با برنامه ریزی دقیق روح فرزند پروری اصولی واساسی در کالبد همه انسان ها دمیده شود چون هراز چند گاهی با موضوعات مشابه درتمامی جوامع بشری حتی در جامعه خود نیز متاسفانه مواجه می شویم و این فقط مختص اردبیل نیست. – هراز چند گاهی کازگا ه های آموزشی ذر خصوص نحوه نگه داری ومراقبت وآموزش جهت کارکنان درمهدهای کودک در نظر گرفته شود.

اگه پدرو مادر این بچه اون زنو زنده بزارن پدر و مادر نیستن به بدترین شکل مجازاتش کنن تا درس عبرت شه من که دارم فقط اشک میریزم از ناراحتی انشاا… به حق همین روزای عزیز جواب بگیره طفلی بچه های خودش

وقتی فکر کردم که چی بنویسم خیلی چیزا اومد به ذهنم ولی دلم آروم نشد انشاالله هر چی بر سر آن کودک اوردی ده برار خدا به سرت بیاره …

کودکان خود را به مهد نسپارید چون این اولین واخرین مورد نخواهد بود بهتر است مادر کمی حوصله به خرج بدهد تا کودک در فضای خانه بازی کند

شما فکر می کنید مادرهایی که بچه هاشون رو مهد میزارن واسه اینه که برن اونجا بازی کنند یا اینکه حوصله بازی با بچه هاشون رو ندارند واقعا متاسفم برات!!!!!!!!


اعدام

جامعه اطراف این زن این بلا رو سرش اورده مقصر ما هستیم

خبر کودک آزاری در مهدکودک اردبیل غوغا به پا کرد و جان و دل بسیاری را لرزاند. و باردیگر تلنگری زد به نیاز روزافزون دوربین های مداربسته و سخت گیری و مراقبت ها… رسول اکرم فرمودند: از ما نیست کسی که امانت را کوچک بشمارد و از آن مواظبت نکند و در معرض تلف شدن قرار بدهد. امانت دار اعتماد والدین و شکوفه های بی دفاع جامعه باشیم. گروه فنی مهندسی پایش


تبلیغات ممنوع!

اگر این خانم مدیر لایقى بود از کارگر بجاى مربى مهد استفاده نمیکرد سزاى هر دو نفرشان فقط مرگ است به امید روزى که فیلم قصاصشان در اید تا دل تمام مادران ارام گردد

ﭘﺲ ﭼﺮا ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﮔﺎﻥ ﻣﺠﻠﺲ اﺯ ﺩﻳﺪﻥ اﻳﻦ ﺻﺤﻨﻪ ﻫﺎ ﻋﻜﺲ اﻟﻌﻤﻠﻲ ﻧﺪاﺭﻧﺪ?

توی این فیلم که کسی ساپورت نپوشیده بود چرا نماینده ها اعتراض کنند؟

عزیزم مساله امروز ما حجابه نمیدونستی بدون!!!!!

به نظر من این فرد هم تربیت شده ی امثال خودشه. شاید فشار روانی خانوادش باعثشده این زن اینجوری باشه. این زن روانیه چون درست تربیت نشده و درست تربیت نمیکنه.

کثافت عقده ای مشکلاتشو سر بچه معصوم خالی کرده. آشغال بی خانواده

همچین حیوونی رو باید زنده زنده گوشتای تنشو کند این وحشی چطور دلش اومد با این طفل معصوم اینطوری کنه منم خودم یه پسر ۳ساله دارم از وقتی این فیلمو دیدم دارم عذاب میکشم بدنش دست من میدونم باید باهاش چه کنم

این کی بوده که اینو فیلم برداری کرده؟ دسته اونو باید بوسید که دسته زنه رو رو کرد

بی خیال بابا! ملت جوگیر! خب جرم کرده مجازاتش تو قانون مشخصه دیگه! این حرفا ینی چی، اعدام و سرب داغ ینی چی! شماها مثکه همه خشونت تو خونتونه. اول که فیلمو دیدم حالم بد شد، بعد که نظراتو خوندم گفتم بابا صدرحمت به این زنه. دولت باید واسه مادرا مرخصی زایمان طولانی تعیین کنه، مادرایی که بچه دارنم باید تا وقتی چنین قانونی تصویب نشده به مرخصی بدون حقوق رضایت بدن(اگه خیلی ادعای انسانیت و مادرانگی دارن). در چیزی به اسم مهد هم برای بچه زیر ۳ سال تخته بشه! ضمناً، رفتار مناسب با کودک هیچ ربطی به سواد و بی سوادی نداره. الحق که جوگیرین همتون.

از جواب منطقی شما خوشم اومد اینا که مدام میگن اعدام از حرفاشون معلومه چقدر خشن هستند کار اون مربی بد و غیر انسانی بود اما هرگز در مورد رفتار انسانها زود قضاوت نکنید شاید اون مربی مشکلی بزرگتر از حد تصور شما داشته و ناراحت بوده مگه شما بچه هاتونو تا حالا تنبیه نکرده اید؟

با سلام در اینکه حرکت این خانم کاملا غیر انسانیه اصلا شکی نیست. ولی واقعا از دوستانیکه گفتن این خانم باید اعدام بشه گله دارم. شما واقعا از شرایط این خانم بدبخت اطلاع دارین؟ شما هم اگه جای اون بودین شاید رفتار مشابهی داشتین. این خانم چند وقت پیش شوهرشو تو یه تصادف از دست داده. راننده ماشینی که بهش زده هم پسرش بوده. این خانم رضایت داده پسرش اومده بیرون. بعد بیرون اومدن مادرشو ول کرده رفته کرج با اقوام پدرش زندگی میکنه. به نظرم هرکی مثل این خانوم بود داغون میشد. باید مدیر این مهد تنبیه بشه که چرا فردی بااین روحیات رو مسئول غذا دادن به بچه ها کرده اونم با حقوق هشتاد هزار تومن در ماه. مجرم مدیر مهده و همچنین جامعه ما.

فکر میکنین قوه قضاییه با این حیوون چیکار میکنه یه تعهد میگیره یا میگن روانیه ولش میکنن من جای پدر اون بچه بودم تا نمیکشتمش ولش نمیکردم

واقعا متاسفم این چه موجودی بود من بچه دارم دیدم نسبت به مهد بکل تغییر کرد واقعا متاسفم واسه مسئولان اگر اون مهد و رو سرش خراب نکنن اعدام کم براش باید حبس ابد و هرروزش از ۲۴ ساعت ۲۳ ساعتش کتک. من جای اون مادر بودم بلای سرش میووردم خودش با دستاش خودشو بکشه. همه اینها رو از چشم مسئولین میبینم که کسایی که عدم صلاحیت و سلامتی دارن وارد این عرصه ها میکنن. جون خیل از این فرشته ها رو بخطر میندازن.

حیف اینکار پرزحمتوبامسولیت ک حقوقی نداره واقعا اادم عذاب میکشه

من خودم شاغل بودم بهترین جای ممکن ولی به خاطر بچه ام نشستم خونه. چون می ترسیدم بچه ام رو بدم دست یه همچین آدم هایی. حقوق شوهرم هم اونقدر زیاد نبود این مادر که می ره سر کار می خواد شهریه مهد بده خوب بشین خونه بچه تو نگه دار. توی تهران هم هست. خواهرم پرستاره برای کلاسش یه روز رفته توی یه مهد کودک یه چیزایی تعریف کرد که من اشکم رد اومد هر چی گفتم بیا برو گزارش کن نمی دونست باید کجا اعلام کنه که رسیدگی کنن. والله بچه ها گناه دارن بچه ها پول من مادر رو نمی خوان محبتم رو می خوان. مثلا حقوق این مادره چقدر باید ارزش داشته باشه که بچه بی پناهش این طوری شکنجه بشه. یا فاطمه زهرا…

من با شما موافق نیستم مساله باید حل کرد نه اینکه پاک کرد شما از زندگی دیگران چی میدونی که قضاوت میکنی ومیگی باید مادر سر کار نره؟؟؟ همه مادرها آسایش و راحتی برای بچه هاشون میخوان بعضی ها امثال من واقعا نیاز دارند که میرند سرکار وناچاراٌ عزیز دل شون رو به مهد کودک بسپارند.

امروز رادیو میگفت اینجا مهد کودک نمونه استان اردبیلِ. غیر از اون حیوون انسان نمایی که این کار و کرد باید اون حرومزاده ای رو که ساکت نشسته و فیلمبرداری میکنه رو تو ملاء عام اعمال قانون کرد.

آره همین کلمه اعمال قانون ا ست که مارا داغون کرده ولی اعما نشده که نشده…

بد و بیراه گفتن شاید برای خنک شدن دل هممون لازمه مثل خودم که اولش تا چند ساعت زیر لب نفرین به لبم بود ولی بعد فکر کردم که آخرش چی بهتره به فکر پیشگیری حوادثتلخی باشیم که بعد ازین هم ممکنه بارها و بارها تکرار بشه نظرات هم وطنانم رو خوندم بعضیاش خوبه ولی بهترین و کاربردی ترین نظر همون دوربین مداربسته و تصویر آن لاین از مهد برای مادره اونم تو عصر ارتباطات. اون سر دنیا کارمندا تو محل کارشان از محتویات یخچال خونشون اینترنتی مطلع میشن بچه های این سر دنیا از یخچال ای اونا کم اهمیت ترن وای بر حال و روز ما

اخه جرا میزنیش خوب نمیخوره نده مکه زوره نامرد. ایشاا… به حق أین وزای عزیز خدا جواب اینکارشو بده

حالم خیلی بده از وقتی این جنایت کثیف ودیدم. من بیست ساله ازدواج کردم ولی هنوزبچه ندارم. اما عاشق بچه ها هستم وازاون طفل بیگناه معذرت میخوام که یک حیوون انسان نما همچین جنایتی رو درحقش کرده. امیدوارم خداوند خودش انتقام دردهای اون طفل بیگناه رواز اون روانی بگیره. افروز

یکی از همکاران ما رفته بود دخترش رو تو همین پیش دبستانی(ستایش حق) ثبت نام کنه شهریه این پیش دبستانی ۲.۲۰۰. ۰۰۰ تومن بود. یعنی جندین برابر پیش دبستانی های دیگه

این زن لیاقت کارکردن با این طفلای نازنین را نداره

اهای کسانی که از بچه های فلسطین وغزه میگید. به فکر فرزندان ایران زمین هستید اهای شمایی که نگران کاهش جمعیت میباشید ایا به فکر امنیت کودکان هستید..

خواهش میکنم به داد فرزندان این مربی بیرحم برسید. باید بچه های این زن مورد بررسی قرار بگیرند کسی که با امانت مردم چنین رفتاری میکند مطمعنن هزاران بار بدتر بر سر فرزندان خودش میاورد

به داد فرزندان این زن بیرحم برسید.. حتما با بچه های خودش رفتاری وحشتناک تر دارد

سنگسار کمه.. البته تقصیر این زن نیست.. حتما مشکلات زیادی از قبیل روانی و خانوادگی و روانی داره…تقصیر …

چطور این مهد سه ستاره هست که همچنین مربی داره. یک زن دهاتی بی سواد عصبی که بویی از انسانیت نبرده. مقصر اصلی مدیر مهدکودک هست که بدون گزینش، تحقیق از محل کار قبلی مربی و تست اعصاب و روان اون رو استخدام کرده. باید تمامی مهدکودکهای کشور یک قانون جامع و بی نقص برای استخدام کارکنان خود داشته باشند تا دچار این مشکلات دردآور نشویم. خدا به داد بچه های ما برسد. خدایا خودت ناظر بر همه چیز هستی. ما کودکان خود را اول و آخر به تو می سپاریم و اینها همه وسیله هستند که باید از امتحان الهی تو سربلند بیرون بیان

من یک دختر ۳ ساله دارم که از هشت ماهگی توی مهد گذاشتم. از وقتی این فیلم رو دیدم بیقرارم و دلشوره دارم. برای دخترم نگرانم. شما را به خدا قسم میدهم که همه مهدها رو به دوربین مدار بسته مجهز کنید و رفتار مربیان رو کنترل کنید.

امیدوارم به بدترین حالت زجرکش بشه. آخه این مادرا یا به فکر پول باید باشن یا تربیت و آینده بچه یا گشت وگذار خودشون تا کی باید بچه ها قربونی این افکار جدید باشن که بچه باید مهد بره تا مادر به آرامش برسه پس قدیمیا چکار کردن.

خواهش می کنیم از مسئولان که اجبار کنن مربیان مهد حداقل دیپلم داشته باشند و یک دوره تخصصی رو طی کنن ۱تا ۵ سالگی دوران شکل گیری شخصیت کودک است نابودش نکنییییییییییییییییییییییید.

خیلی بد بود پسرم منم مهد کودک میره وقتی این فیلم دیدم تمام روز سرم درد میکرد نمی دونم چی باید به این آدمها گفت، نمیدونم فقط میسپارمش به خدا هرچند از این آدمها در مهد کودکها فراونه که به خاطر مشکلات مالی به این کار رو میارن؟؟؟؟ چون هیج گزینشی برای مربیهای مهد کودک وجود نداره!!! وهیچ مسئولی و مدیری برای رسیدگی نیست شاید اصلا مهم نیست واقعا جای تاسف!


اعدام نه فقط سنگ سار

من نمودونم این خانم با چه حیوانی مقایسه کنم واقعا وقتی تو خونه این فیلم و دیدم خیلی ناراحت شدم زیرا که بچه هایمان را به چنین وحشی هایی می سپاریم


اعدام..

سلام فیلم رودیدم. باید مدیر مهد را محکوم کرد که نمی داند درمهدکودک خود چه اتفاقاتی می افته تازه از صدای گریه کودک چرا خودش ار تکانی نداد. مشخص است دنبال خدمه ومربیان بی مزد وبی سواد میگردد. که اگر این اتفاق در کشور های اورپایی می افتاد کودک همین زن را از او میگرفتند هیچ مهدکودک را می بستن ورئیس آن را زندانی میکردند یک طرف رسانه های داخلی ما دست بر نمی داشتند. چرا حالا سکوت کردهاند؟ در مهدهای زیادی این اتفاقت می افتد که مدیران فقط فکر جیب خود را می کنند.


فقط اعدام …

این زنو بدین دست خانواده اون کودک تا تکه تکه اش کنن.

کسی که فیلمبرداری کرده حتما قصدش روکردن دست این بوده!!!!!!!!

الهی بمیرم طفلی بچه. اینجور آدمارو باید انداخت تو قیر تا زجر بکشن.

باید تیکه تیکش کنن این حیونو عقده ی زندگسیشو سر این بچه آورده وقتی تعادل روحی نداری غلط می کنی میری سر کار بیشترین مجازات باید براش تعیین بشه

فجیع بود اما یادمون نره توی خیلی از خونه ها متاسفانه نامادریهایی هستند که از این هم بدترند. کاش حقوق کودکان سرزمینمان احقاق شود.

به نظربنده که خودم هم بچه مهدکودکی داشتم و بزرگ شده باید این مدیر و مربی رو باید علنی محاکمه کرد تا همه شاهد این محاکمه باشند تا عبرتی برای همه مهدکودکها و پرستاران کودکان شود

من از کسی که این فیلم رو گرفته تشکر می کنم. من وقتی این فیلم رو دیدم من به جای اون بچه خفه می شدم. به نظر من باید این خانم حیوان، باید اعدام شود. / مسئولان استان باید بستن دوربین های مدار بسته را در هر مهد کودک الزامی بکنند تا در صورت انجام این گونه کار فورا رسیدگی کنند.

به کجا چنین شتابان … متاسفانه هیچ وقت برخورد جدی تو کشور ما با اینگونه مسائل نشده و مسئولی هم پیگیر این چیزها نیست. اگر یه کم ترس داشت هیچوقت جرات این کار رو نداشت. حالا حساب کنید این چند سال بوده که با بچه های مردم اینجور برخورد می کرده. مطمئن باشید جاهای دیگه هم مثل این هست. و بدتر اینکه تو کشور ما این گونه مسائل و سایر مسائل دیگر چند روز سوژه میشه و بعد از مدتی فراموش میشه میره … هنوز هم ندیدم صدا و سیما واکنشی نشون داده باشه(شاید هم من ندید باشم). اما اگر همین واسه یه کشور دیگه بود شبانه روز در تلویزیون خودمون نشان می دادند و همش دم از خشونت در اونجا را می زدند … چراغی که به خانه رواست به مسجد حراممممممممممممم هست مسئولین محترمممممم

خیلی خیلی جای تاسف داره. این بچه های طفل معصوم چه شرایطی دارند!! واقعا مسئول اصلی بهزیستیه. وظیفه ی اصلی شون چیه؟؟؟ مسئول بعدی مدیر مهده که نظارتش و انتخاب کارکنانش اینقدر افتضاحه. شاید گذاشتن دوربین یک راه حل باشه ولی اول باید نظارت درست انجام شه و بالابردن حقوق مربی ها هم می تونه باعثشه قشرهای دیگه هم تمایل به این شغل پیدا کنن. نه از سر بیچارگی و بدبختی این شغل رو انتخاب کنن.

دوستان من نکته مهمی را میخواهم بگویم به نظرمن تاکید اسلام بر تربیت کودکان به ما اجازه سپردن فرزندانمان را به مهد کودک نمیدهد. مهد کودک جزو فرهنگ غربی است وبه نظر من باید توسط والدین تحریم شود.

سلام. صحنه بسیار دردناکی بود. از دیروز که این فیلمو دیدم گریه امونم رو بریده. من یه پسر ۲ساله دارم که مهد کودک میره. در پاسخ به اونهایی که میگن مادرها باید در خانه بمانند و کار بیرون نکنند باید بگویم که بخش عظیمی از جامعه ما را زنان اداره‌ می کنند. پس راهش این نیست. باید نظارتها قویتر شود.

مدیر مهد مذکور با مدکیر کل بهزیستی استان مدرسه غیر انتفاعی شراکتی دارند، با این اوصاف باید منتظر ماست مالی مساله باشیم، اگر در این مملکت قانون بود مدیر کل بهزیستی استان و رییس سازمان بهزیستی را باید عوض کنند.

من خودم سی سالمه ویک مادر هستم. دخترم مهد میره و بهش یاد دادم همه اتفاقها رو بیاد بگه. اون مادر بچه نمیدیده بدن بچه اش کبوده. خیلی از مادر ها هم دل گندن.

دو روزه این فیلم رو دیدم, داغونما, به نظر من پدر ومادر این طفل معصوم باید دست دوپای این کثافت رو ببندن عین خودش یه کاسه از مدفوع این طفل رو به زور با چک وسیلی مداوم بچپونن تو حلقش. وعین خودش گیساش رو از جاش بکنن و زجرکش بدن, از کسی که این فیلمو گرفته ممنونم اگر اون نبود چه کسی میدونست قراره این بلا سر چند بچه معصوم دیگه بیاد. منتظرم ببینم مسوولان این مملکت چکار خواهند کرد

مسولان آموزش وپرورش وسایر مسوولان دست ا اندر کار که مهر تایید بر هر غیر متخصص میزنن تا صاحب موسسه ومرکز تربیت آینده سازان کشور بشن ما همه ی این رفتارهای غیر انسانی رو مدیون لطف این عزیزانیم موسس مهد فاقد تخصص علوم رفتاری واموزشی هستش وچند ساله صاحبه بهترین مهد شهر شده وقتی هر کس وناکسی بعنوان مربی مهد وبا واژه ی نیروی آزاد که فاقد تخصص در زمینه تربیت بچه هاست با یک حقوق بخور ونمیر مربی بچه ها می شه انتظاری بیش از این نیست این رفتار در یک جامعه ی اسلامی که احترام به حقوق کودکان جز ء شروط اساسی دین هستش به این راحتی انجام می شه دیگه چه طور می تونیم به عنوان یک مسلمان در مقابل چشم دنیا سر مون را بالا بگیریم وافتخار هم کنیم مسلمانیم فقط این نیست دبیران درمدارس این شهر هستند که جوانان رو خرد میکنن وشکنجه میدن اما نه مسول حراستی هست ونه مدیر کلی که به داد کودکان وجوانان ما برسه باید فقط از خدا بخوایم که مارو از شر شیاطین در چهره انسان حفظ کنه وگرنه دستی برای کمک نیست فقط حرف وشعار زندگی ما شده شنیدن حرف بدون عمل پس چه کسی به داد کودکان خواهد رسید؟؟؟؟؟؟

انگار مسولان مانند همیشه بیشتر از انتشار این فیلم در بی بی سی و شبکه های اجتماعی ناراحتند تا احمال خودشان.


حیون عوظی

کسی که این فیلمو گرفته حتما میخواسته عمق فاجعه رو نشون بده ولی متاسفانه الان گیر افتاده و دچار مشکل شده است یقیننا با تهیه این فیلم قصد داشته به بهبود شرایط در مهد کودکها کمک بکنه من فقط تونستم ۵۰ ثانیه از این فیلمو تماشا بکنم بقیشو نتونستم وفقط گریه کرده ام که خدایا این از جنس انسانه یا حیوان وحشی واقعا غیر قابل باور بود. آرزو میکنم فیلمبردار این صحنه نجات پیدا بکنه

سازمان بهزیستی فقط اقدام به دادن مجوزمی کند نه نظارت مهدای هستند که اصلا جواز اشون صادر نشده ولی فعالیت میکنند


واقعا متاسفم

جای اینکه مشکل رو حل کنن و بگن مقصر اصلی ضعف مدیریتی هست که خدا رو شکر ما همیشه در ضعف ها رتبه نخست جهانی رو داریم استاندار محترم میگه این یه توطئه از طرف دشمن هست؟ جالبه دشمنی که خودشون موسس سازمان یونیسف هستند؟ و از همه ماها به قوانین حمایت از کودکان اهمیت می دن.

سلام من هم دو تا بچه دارم واقعا با دیدن این تصاویر وحشیانه اعصابم به هم ریخت اگر من به جای پدرش بودم صد در صد همین بلا رو سرش می آوردم

تف به ذاتش فقط همینو میتونم بگم

من با نظر اون دوستی که گفتن همه رو نباید از چشم اون خدمتکار دید موافقم. در این که این یک عمل وحشیانه است هیچ شکی نیست و واقعا متلسفم که فقط شعار فرزند بیشتر وجود داره اما فکر نمی کنند که برای فرزند اوری علاوه بر امتیت شغلی و مالی باید بخاطر بچه هامون هم خیالمون راحت باشه. اما به نظر مت گناه کار اصلی مدیر مهد و از اون بدتر مسول بهزیستی اردبیل است. اگر نظارت اصولی و درست باشه هیچ وقت ادم های روانی یا هر چیز دیگه ای مجال کار کردن تو همچین جایی رو پیدا نمی کنن. پس باید مقصر اصلی رو توبیخ کرد


فقط اعدام

خدا لعنتش کنه با خودش باید اینکارو کرد بعدش خفش کرد.

من ازاین فیلم بردار واقعا متشکرم وامیدوارم ازاین فیلمبردارها زیادباشن. خداهمراه باشه که بااین فیلم نذاشتی بچه های دیگه صدمه ببینندوبدون خداجای حق نشسته. تامدیرهای نالایق هرچه زودتر برداشته شونند

فقط خداکنه پدر مادر این بچه راحت از این موضوع نگذرن، باید اول اون مثلا مربی رو تا حد مرگ شکنجه بدن بعدش هم اون حروم لقمه ای که در کمال خونسردی فیلم گرفته و بچه رو نجات نداده

مربی جان این بچه و جان چند بچه بی زبان دیگه رو نیز نجات داده اگه فیلم نبود هزار سال دیگه حق این بچه ها گرفته نمیشد

خدایا ما مردمان ساده لوح و ترسو را ببخش.. ما را که مشکلات و بدی ها را به وضوح می بینیم و ساکتیم و هر روز شاهد پیشرفت و ترقی انسان های طماع و پول پرست هستیم.. این فیلم تنها گوشه ای از وضع فجیع آن مهدکودک است… اگه باقی بلاهایی را که در این مکان در حق کارکنان و بچه های معصوم می شد را بدانید دیوانه می شوید… آن مربی هم وحشیانه برخورد کرده ولی مقصر اصلی کسی است که وظیفه مدیریتش را درست به جا نیاورده.. آخه چرا بعضی ها این قدر ظالم هستند چون رشوه می دهند و قدرت دارند چون ظاهر شیک و تمیز دارند؟!!! چون صدای بلندی دارند و فقط داد زدن را بلدند!!! دعا کنید که همه به راه راست هدایت شویم در غیر این صورت در این دنیا به سزای عملمون برسیم..

من تهرانم ولی اصالتن اردبیلی هستم صبحی که این ویدیو رو دیدم خدا شاهده از انسان بودن خودم خجالت کشیدم انقدر از این فیلم نفرت انگیز حالم بد شد که اگه اون کثافت دم دستم بود خدا میدونه تیکه تیکش می کردم مگه میشه بی تفاوت بود حیف نیست به این ماده ی بی نسل و نسب حیوون بگیم کدوم حیوونی با همنوعش اینکارو می کنه خیلی متاسفم کاش اعدامش کنن این حرومزاده ی بی معرفت رو

باید از مربی که فیلم برداری کرده تشکر کرد اما با تاسف میخوان او را هم مجازات کنن چرااااا این خانم مدیر فکر میکرد اگر دمپایی هم رنگ بده کیف هم رنگ بده اخرش میشه و بچه های مردم دیگه گوسفند هستن و هر رفتاری میشه باهاشون کرد الان همه دارن بچه شون رو هم از مهد وهم از مدرسه این خانم دسته دسته میارن بیرون

این آدم نیست یک حیوان وحشی است اصلا این بهش میاد داعشی باشه الهی درد بی درمان بگیری باید شکنجه بشه و بعد هم اعدامش کنند این یک قاتل است اگه این طفل معصوم خفه میشد یک بهانه ای سرهم میکردند و میگفتند خودش مرد مدیر مهد و این مربی پست باید به اشد مجازات برسندچقدر ما بدبختیم که جگر گوشه هامون را به این کثافتها میسپارم وای وای

فقط باید قصاصش کرد عوضی رو،،،، باید دید دلیل به وجود اومدن همچین دو پاهایی تو جامعه چیه که دوباره تکرار نشه انشاالله دست وپاهام رعشه گرفتنو دارن میلرزن و حال تهوع گرفتم از حرکت این عوضی،،،

اون کسی که این فیلمو گرفته رو هم باید به حد این عوضی مجازات کرد،،،، به نظرم واسه متفاوت بودن فیس بوکش این فیلمو گرفته بعد نتیجه عکس داده اگه بچه هه خفه میشد ومیمرد هم همینجوری فیلم گرفتن رو ادامه میداد؟!!! ضمنا فیلم مشکوک میزنه چون زنه روش رو پوشونده احتمالا مخصوصا این فیلمو گرفتن،،،،

lمتاسفانه بعضی از ما پدر ومادرا خودمون مربیا رو پررو می کنیم من خودم دخترمو می برم کلاس ژیمناستیک و خود مادرام تو سر کلاسا حضور دارن متاسفانه یکی از مربیا دست بزنم دارن ودر نهایت وقاهت بعضی از مادرا با دیدن کتک خوردن بچه هاشون به به چه چه هم می زنن یه بارم که من در مقابل گریه بچه ها تاب نیاوردم و به مادرشون اعتراض کردم برگشتن گفتن بچه اگه سرش داد نزنی و کتکش نزنی کاری رو یاد نمی گیره غافل از اینکه بابا اینا بچن وقتی تو یه جامعه بعضی از ناوالدین اینجور فکر بکنن دیگه به مربی چی میشه گفت

اون هایی که منفی میدن اصلاً می فهمند خبر و نظرها در رابطه با چی هست یا اینکه عشقی منفی می دن بابا جان با دقت نظرات را بخوانید فکر کنم هیچ کجای دنیا در خصوص نفی کودک آزاری منفی نگیره

اعدام چرا. چرا این همه احساساتی تصمیم مگیرید. تو بروز این جنایت چندین عامل دخیل بوده که با در نظر گرفتن همه آنها پی خواهید برد که نباید زود اینگونه تصمیم گرفت. اول از همه ساز و کار استخدام مربیان مهد کودک و پیش دبستانی که عرض کنم واقعا افتضاحه دوم نحوه صدور مجوز برای تاسیس مهد کودک که شاید دارای ساز و کار خاصی بوده اما احراز بند بند ان به علت بار مالی آن از سمت موسسین منتفیه سوم عدم نظارت مناسب بازهم به علت عدم در نظر گرفتن حق الزحمه برای ناظرین که آن هم دلیل بی رغبتی ناظرین به انجام آن می باشد چهارم اعتماد کامل و بی مورد خانواده ها به مهد کودک ها از این رو انها نیازی به مراجعه مکرر به مهد ندیده و فقط جهت ایاب و ذهاب آنها به مهد مراجعه می کنند پنجم حقوق و مزایای کم در نطر گرفته شده برای مربیان که سبب میشه مربیان مجرب رغبتی به حضور در این مکانها تداشته باشند و کلا در آخر همه چیزمان بهم می آید ناراحت نشوید اینجا ایران است تعجب نکنید.. نیاز هس مسوولان به خود آمده و اینقد به آمار دل خوش نکنند.


به خدا فقط اعدام حقشه وبس


فقط اعدام

روزی که این خبر و شنیدم بسیار متاثر شدم وبه یاد کودک ۱۹ماهه خودم افتادم واقعا از یک زن بعید بود چنین رفتار وحشیانه ای با یک خردسال انجام می داد. حتما می بایست محاکمه وشکنجه شود تا درس عبرتی برای چنین افراد ی که درمهدها کار می کنند بشود

از دستگاه معظم قضا و جناب ایت الله املی لاریجانی انتظار میرود همانطور که در خصوص مواردی همچو اراذل و اوباش و زورگیران تسریع و شدت عمل به خرج دادند ضمن فتح باب اعمال تعزیر حداکثری برای جرائم کودک ازاری نسبت به تنبیه این حیوان خاص به نحوی که باعثتسکین الام جامعه شود اقدام نمایند، تصویر ایرانی در دنیا با این قبیل رفتار وحشیانه مخدوش خواهد شد…

واقعا خدا سزاشا بده اصلا مؤ به تن ادم سیخ میشه یک زن تا بچه دار میشه اصلا تا ۴سالگی بچش نباید سر کار بره چون من خیلی شنیدم بازم از منابع معتبر که با بچه ها چه کارایی

متاسفانه اینگونه مسائل اولین و آخرین برخورد با این کودکان معصوم نیست. کاش بهزیستی بجای استاندارد سازی مهدها که مخارج هنگفتی بروی دست مدیران میگذارد؛ نظارتی بیشتر به سبک و سیستم آموزشی مهدها می انداخت و بصورت نامحسوس مهدکودکها را هرچند وقت یکبار بازرسی وکنترل میکرد

توروخدا از پدرو مادر این بچه بی گناه میخوام به هیچ وجه رضایت ندن تا با محاکمه این زن روانی درس عبرتی بشه واسه همه

اگر رفاه اقتصادی انقدر باشه که پدر و مادر هر دو مجبور نباشن برن سر کار این بلا ها سر بچه هامون نمی یاد … تازه نمیتونن قیمت ها رو ثابت نگه دارن که هیچ دستور هم به زاد ولد میدن

به نظر من باید از فیلبردار تشکر کرد که لااقل به داد این طفلای معصوم رسیده. مگه میشه این رفتار هر روز با بچه بشه و بچه عکس العملی توی رفتارش یا رفتن به مهد نشون نده پس اولیا از همه مقصر ترند که نسبت به علائم و روحیات بچه هاشون بی تفاوت بودن.

نباید از فیلمبردار این صحنه ایراد گفت و اعضای جامعه و وکلا از وی باید حمایت کنند. اصولا رسانه ها نقششان انتشار است.

این موجود وحشیه خشن رو باید ازموهاش اویزونش کنن. داشت طفل معصوم رو خفه میکرد. الهى بکردم بجه نمیتونست نفس بکشه. خدا لعنتش کنه

بآ سلام وادب حضورهموطنان عزیزم من هم به عنوان یک مادر از دیدن این تصاویربشدت متاثر شدم. مادران نمونه ایرانی سمبل فداکاری درجهان هستند ودیدن چنین صحنه هایی درباور نمیگنجد به عنوان یک فرهنگی بازنشسته ومادردوفرزند که به لطف خدا دوران دانشگاه ومدرسه راسپری میکنند خواستم بدانید کهگاه احساسات شدید وبجای ما چشم بربعضی حقایق رامیبندد. اینکه دربسیاری از مشاغل خطای انسانی دارد. مثل جراحی که ازاتاق عمل گریخت وخبرش رخواندیم یامعلمی که باتنبیه سبب ناشنوایی کودکی محصل شد. با وجود احترامی که برای نظرات شماسروران قایلم خواستم خواهش کنم حقی را زیرپانگذاریم وتروخشک را به پای هم نسوزانیم گاه مربیانی داریم که جای مادر را برای کودکان طلاق پرمیکنند. ومدیرانی هستندکه برای ایجادفضای فرهنگی مناسب برای کودکان از دل وجان مایه میگزارند اما من نه وابستگی بامدیران دارم ونه قصد دفاع کردن اما مدیری رامیشناسم که ازکودکان محروم دیناری دریافت نمیکند وبرای امرارمعاش خانواده کودک همکاری میکند وبادست خود غذای کودکان تازه وارد وناراحت را دردهانشان میگذارد وبه واقع یک مادراست تایک مدیر پس به احترام این مدیر ومدیر ومربیانی از ایندست خواهس دارم که همه رابایک دید قضاوت نکنیم عبارت چه کسی به این حیوانها مجوز میدهد عبارت زیبایی نبود خدا همه مارا به راه راست هدایت کند وکودکانمان رادرپناه الطافش حفظ کند همه شمارا اول به خدا وسپس به امام رضاکه درجوارش هستم میسپارم

حالا این بیرحم را مجازات کردند یا باز میاد سر کار؟ اون را چه به غذا دادن به فرشته خدا؟؟؟

حقش همون اعدامه…اول زجرش بدن بعد اعدامش کنن.

من از کار این خانم دفاع نمیکنم چون جای دفاع نداره اما خواهشا کسی حکم تعیین نکنه. اعدامو تیکه تیکه کردن نشون میده بعضی از ادما هم خودشو ن میتونن مثل این خانم بیرحم باشن


مطمءن باش به جحنم میری خیلی..

اینا روانی هایی هستند که با روح وروان بچه ها اینجوری بازی میکنند. بدی بیماری روانی اینه که از ظاهر فرد هیچی رو نمیشه تشخیص داد. این یه بیمار روانی به تمام معناست. فقط باید به خدا واگذارش کرد. البته در این دنیا باید بشدت مجازات بشه تا دل تمام مادران عزیزی که این وحشی بازی رو دیدین کمی کمی کمی آروم بگیره. خدالعنتش کنه.

سلام من جرات نکردم این فیلم را ببینم چون پسرم میره مهد من و همسرم نیز کسی را اینجا نداریم بچه را بهش بسپاریم امیدوارم مسئولین آنلاین بودن دوربین ها در مهد را اجباری کنند حداقل با این کار کسی فکر آزار بچه نمیکنه

هوشنگ جون ترس نداره! من کنارتم!!!!!

تا دیروز که این مهد کارمون و راه مینداخت و از بچه هامون نگهداری میکرد همچین خانوما با عشوه میگفتن بچه مون تو فلان مهده. حالا چی شده به خاطر یه فیلم که معلومه از قصد گرفته شده افتادین به حکم اعدام و چه کنم. اگه فیلم و با دقت میدیدیت متوجه میشدین که اون خانمه دو بار برگشت و به دوربین نگاه کرد. یعنی میدونست که داره فیلمبرداری میشه. تازه صورتشم پوشونده. اصلا مربی ها تو اون مهد اونجوری خودشونو بقچه پیچ نمیکنن. مثل تیم ملی که تو بازی با ارژانتین به به و چه چه کردین رفتین به مسی فش دادین بعد دو روز که باختیم رفتیم به خودیا فحش دادیم. دقیقا تکلیفتون با خودتون مشخص نیست.

تمام سلولهای تنم از هم کنده شدن وقتی این صحنه وحشیانه ودور از انسانیتو دیدم باید در اون مهدو گل گرفت و تمام پرسنلشو مجازات کرد وهمینطور اون زنیکه اشغال عوضیو که میبینه داره فیلم میگره حداقل نمیره جلو دست اون حرومزاده رو بگیره بشکنه که این کار وحشیانه رو انجام نده

اون مربى یک دیوانه بود خیلى نار أحت شدم بأید تمام پرسنل مهد کودک در قبال این رفتار مؤاخذة بشن، معلو م نیست که چه میکنندبا بچه ها؟ بیچاره مادر أنى که جیگر گوشه هاشی رابه این حیوان صفتان مى سپرند تا به مملکت خودشون خدمت کنند لعنت بر این حیوان

خیلی از مشکلات ما که انشالله به ظهور امام عصر عج منتهی میشود، همین جابجایی زن ومرد میباشد که زنان نان آور و مدیر خانواده شده اند و کسی برای فرزندش مادری نمیکند.

خدا لعنتی کنه کثافت بیشعور باید تمام کارکنان اونجا مجازات بشن در ضمن دراون همدم باید تخته کنند

این که کار اون خانم بد بود حرفی نیست اما به نظر من نظرات دیگران هم واقعا ترسناک است همه فقط میخوان انتقام بگیرن

با احترام به نظرات همه دوستان …. قبول دارم مسئول مربوطه سهل انگاری کرده ولی نباید مقصر را بر گردن هه مسئولان بهزیستی انداخت تواداره بهزیستی انسانهای باشرافتی هستند که خدمت بزرگی کردند من به عنوان یک مراجعه کننده به اداره بهزیستی اردبیل از زحمتهای شبانه روزی خانم برومندرییس مرکز اورژانس اردبیل که برخورد انسان دوستانه ای نسبت به مراجعه کنندگان دارند بینهایت سپاسگذارم وجود چنین انسانهای باشرافتی در اداره بهزیستی استان اردبیل باعثشده است که حیوان صفتی شبیه این زن که مثل کفتار به جون بچه ها افتاده است به دست قانون بیفتد از خداوند منان جایگاه معنوی ایشان را دعا گویم درود وسپاس برشما خانم برومندکه لیاقت شما در امر ریاستی حق شماست ایکاش زیر دستهای شما هم بویی از انسانیت شما ببرندوقبل از تصمییم هر کاری خدارو در نظر بگیرند …….. از مسئولین اداره بهزیستی واستان اردبیل کمال تشکر وقدردانی را دارم که بر طبق قوانین الهی ان زن حرامزاده را به اشد مجازات برسانند تا عبرتی بشود برای دیگران

با انتشار ای فیلم اداره بهزیستی می بایست فرایند گزینش مربیان مهد جدید و ارزیابی مربیان قدیمی را سریعا تدوین نماید. خواهشمند است نمایندگان مجلس در طرحی دو فوریتی موضوع پیگیری حقوق مردم را به تصویب برسانند. و حقوق ایشان نیز همسان سازی شود تا به دلیل کمی حقوق یا سایر موارد این اعمال انجام نشود

سلام نمیدونم چی بگم فقط واسه خودمون متاسفم که هیچکس به فکر ما نیست تورو خدا همه ای مهد کچدکارو مجهز به دوربین کنید

به خدا حالم خرابه این بچه بزرگ بشه حق داره از همه بزرگترها انتقام بگیره وقتی بچه ای گریه می کنه و مهد نمی ره نباید به زور فرستادش بایددنبال علت بود. مادرها راحت از کنار گریه بچه ها موقع ورود به مهد نگذرید منخودم مدیر یک مهدم به خدا از این خبرها تومهد ما نیست حتی نحوه حرف زدن مربی با بچه را تحت نظر داریم که محترمانه باشه مادر بچه حق داره هر وقت دلش خواست بیاد از هرجای مهد که دوست داره بازدید کنه. بچه ها مربی هاشون را دوست دارند اگر مشکلی بچه داشته باشه با والدین در میان می گذاریم. بچه را از تو بغل مادر با گریه بیرون نمی کشیم. لعنت به مدیر اون مهد و پرسنلش.

عقده ای همین شما ها این توطئه رو چیدین برا بد نام کردن مهد چون تمام بچه های اردبیل تواین مهد بود وکسب وکار شما کساد شده بود

این فیلم رو حدود سه هفته پیش دیده بودم و انقدر متاثر شدم که تا چند روز حالم بد بود و حتی نمیتونستم غذا بخورم، حتی با خودم فکر کردم با ساعت کاری طولانی که دارم بخدا هیچ وقت بچه دار نمیشم چون خودم نمیتونم ازش مواظبت کنم و بچه کوچولو چه گناهی داره؟ من نمیدونم چه مجازاتی برای این زن و مسوول مهدکودک باید در نظر گرفت؟ آیا لطمه ای که به کودک و خانواده وارد شده جبران پذیره؟ احتمالا برای کسی که فیلم میگرفته هم دیدن این صحنه ها خیلی سخت بوده و من اگه جای اون بودم طاقت نمی آوردم اما نباید نادیده گرفت که اگه این فیلم نبود شاید هنوز اون زن داشت به روش کثیفش ادامه میداد. فقط امیدوارم آزار کودکان در ایران برای همیشه به پایان برسه.

اخه عزیزم اگه این کار رو اون فیلمبردار نمیکرد نمی تونست در مقابلش پول کلانی بگیره

خدمت شما بگم زود قضاوت نکید این مهد کودک مجهز به سیستم مدار بسته بود واین فیلم را یکی از همان دوربین های مدار بسته گرفت

واقعا شرم آوره میتونستن این مشکل غذانخوردن کودک روبامادرش درمیون بذارن لازم نبود به زور به بچه غذابدن غذا ندادن به بچه شریف تر از اینکارحیوانی بود اگراین خانم کسی با بچه خودش اینکار رو میکرد چه عکس العملی نشون میداد دارن از مردم پول میگیرن مفتی که کارانجام نمیدن

اعدام, تورو خدا اول عین همون نازدونه زجر بعد اعدام, اخ بمیرم, خدا میدونه از لحظه دیدن فیلم اروم وقرار ندارم, حالت تهوع, واعصابم داغونه, روانی, اعدااااااام, اعدااااااام, اون کسایی که میگن اسم اعدام رو نبرید, مادر نیستید تا عمق فاجعه رو درک کنید, مادرش حتما روانی شده, من که دیوانه شدم, بگردم نازدونه, مادر بمیره برات.

افا من این فیلمو کجا میتونم تماشا کنم

خدا لعنتش کنه چطوری تونسته بی عاطفه سنگدل روانی خدابا مامان باباها چذوری بچه هاشون رو بزارن مهد برن سر کارشون

من میگم تورو خدا اگه اعصابم ندارید لطفا دنباله این شغلا نریدمگه این بچه چقد جون داره کتکای شما را تحمل کنه


لعنت بر شیطون …


بميره


خدالعنتش کنه

آدم بایددرچه حدوحشی باشه که دلش بیادیه بچه ۴_۳ ساله رو اینجوری بزنه

خدا لعنتش کنه الهی این بچه الان سالمه دارم ویونه میشم همه مهد کود کها باید جمع بشه بیچاره بچه


حیوون عوضی خدالعنتت کنه کثافت

نفرین خدا بر این زن باااااااااااد
اما بحمدالله این زن و دستیاراش الان دارن اب خنک میخورن
گفته میشه زنه خود صاحب دو فرزند میباشد
خوب یکی نیست بگه اگه کسی با یکی از بچه هات همین کارو میکرد خوووب بود
خدا کنه تا اخر عمرشون همونجا بمونن و بفهمن با بچه چجوری باید رفتار کرد

واقعا این خانم دیوانه است باید این خانم به تیمارستان برد حالم خیلی خراب شد

بی شخصیت عقده یی.باید همین کارو با خودش کرد البته نه با قاشق با بیل.


خدالعنتش کنه


ای وا مردم

پدر من مرا شب ها کتک می زند ، مادر هم او را تشویق می کند که محکم تر بزند ، اوهم مرا جوری می زند که از حال بروم ، پدرم مرا ماهی 15بار به فلک می کشد ، پاهایم سیاه و کبود است و همیشه درد می کنند . آن ها پولدار هستند ولی من لباسی از جنس گونی می پوشم . بچه ها مسخره ام می کنند و به من آشغال پرت می کنند . یکبار مادرم خانواده ی پدرم و خانواده ی خودشان را دعوت کردند تا کتک خوردن مرا ببیند. مرا شلاق زد آن هم 2 ساعت تمام ، بعد هم جلوی همه لختم کرد و مرا به فلک کشید . مهمان ها هم می خندیدند و فیلم می گرفتند ، من آن روز 4 سال داشتم . من برای آن ها کار می کنم ، غذا می پزم و ظرف می شورم ، شب ها باید پاهای پدرم را ماساژ دهم و با تشت آب بشوم . یک بار در 2 سالگی خودم را خیس کردم ، پدرم لباس هایم را در آورد و در حیاط کتکم زد آن هم در برف ، بعد هم در انباری زندانیم کرد . تا 5 هفته لباس و شلوار نداشتم و لخت بودم . مادرم مرا با دسته جارو میزند ، گوشم را می پیچاند و سیلی ام می زند . یکبار یک تشت آب جوش ریخت روی بدنم و کتکم زد . من به مدرسه نرفته ام . اوایل مادرم مو هایم را می کشید و مرا دور خانه می چرخاند . یک بار وقتی سیلی ام زد ، آنقدر محکم بود که یکی از دندان هایم شکست .


مثلا این داره بهش غذا میده؟؟

ایشالله خدا جوری چوبش بزنه که نفس بالا نیاد

خاکبرسر اون مهدکودک که همچین مربی هایی میاره بعد بهشون بگی به تریپ قوارشون برمی خوره


همیشه پای یک زن درمیان است

کسی میدونه با این ادم چیکار کردن؟

بدنم ازدیدن این ویدئوبی حس شده بایداین زنوبدن دست جلادداعش بادست خفش کنند بایداین مهدکودک تعطیل کنندبعدم اتیش بزنن تامحوبشه


این رو باید …..


خیلی ناراحت شدم

امیدوارم خدادستاشو قطعکنه زنیکه دیوانه


هییی


قانون و نظارت ما کجاست؟


ممنون بابت اطلاع رسانیتون.

لعنت ،،،،آخه کثافت اون بچس مگه چندسالشه آخه مگه اون آدم نیس


ایشالادستاش قطع بشه

واقعامتاسفم واسه مادرایی که واسه اینکه پول دربیارن بچشونو میسپارن دست جلادهایی که الانم این بلاروسر این بچه خوشگل آوردن.آخه ارزش داره.شما یی که بچتومیذاری مهدچه میدونی اونجاچه جوری باهاشون رفتارمیکنن.توروخدا ازبچه هاتون مراقبت کنین معصومن.بهترین شغل نگهداری ازبچتونه

خیلی بی شرفی خیلی حیونی خیلی اشغالی

مسولین محترم خواهشمند هستیم که این کودک ازاری راپیگیری کنید که این حیوان پست را مجازات به سزای اعمالش براسانید.با تشکر…

من خودمم مادرم با دیدن این فیلم خون به دلم شد.اگه این زن دستم بیفته میکشمش که چجوری دل یه ملتی رو رنجوند.با زجر میکشتمش یه بالش میذاشتم رو صورتش مینشستم روش تا بفهنه اون طفل معصوم چه زجری کشیده.انقد مینشستم تا خفه بشه.

من اگه اونجامیبودم بادودستم آنقدر گلوش رامیفشردم تا خفه میشد.


ای وایییییییی

کثافت روانی بچه رو کشت خدا ازش نگذره


ای خدااااااااا

اگه من بودم می دونستم چه بلایی سرش بیارم

پایگاه خبری افکارخبر توسط سرورهای

گروه نرم افزاری آسام

میزبانی می شود.

مجازات کودک آزاری در اردبیل
مجازات کودک آزاری در اردبیل
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *