مجازات پخش عکس خصوصی افراد

مجازات پخش عکس خصوصی افراد
مجازات پخش عکس خصوصی افراد

در این مقاله وکیل جنایی به برسی پخش غیر قانونی تصاویر و عکسهای افراد در فضای مجازی می پردازد.

در بعضی از مواقع پیش می آید که سارقان گوشی های همراه بعد از دزدیدن گوشی اقدام به تهدید و انتشار تصاویر شخصی افراد می کنند.

طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران در این مواقع قانون ساکت نمی ماند و چنین افرادی را مجرم شناخته و طبق مصوبات جرایم رایانه ایی به مجازات می رسد.

طبق ماده 16 قانون اساسی اگر افراد به وسیله سیستم های رایانه ایی و فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر و فیلم های شخصی افراد بکنند. یا اینکه اقدام به تحریف فیلم ها و تصاویر و بعد انتشار آنها بکنند. اگر این تصاویر پخش شده به نحوی باشد که باعث آبرو ریزی افراد شود. به حبث از 91 روز تا 2 سال یا جزای نقدی از 5 تا 40 ملیون تومان یا هر دو مجازات می شود.

آدرس: اشرفی اصفهانی شمال، بالاتر از نیایش، جنب داروخانه دکتر حاجی میرزایی، نبش کوچه دربندی 2،پلاک491، طبقه 2

مجازات پخش عکس خصوصی افراد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به گروه وکلای حامیان عدالت تعلق دارد.

رزرو مشاوره و ارزیابی پرونده با بهترین وکیل یاسا.
(۰۲۱) ۸۷۱۳۲ داخلی ۹۰۶

اگر سایت گروه وکلای یاسا به شما جهت حل مشکلات حقوقی کمک کرده است لطفا با شماره ۸۷۱۳۲ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا وکالت پرونده شمارا به عهده بگیریم.


مشاوره با وکیل
(۰۲۱) ۸۷۱۳۲

سلام من یه سوال داشتم لطفا زود جواب بدید من از آقایی بدلیل اینکه عکسه منو که یه عکس لختی بوده به دوستاش داده من هم از ایشون شکایت کردم این اقا دوست پسرم بوده تو دادگاه قاضی دستور به پرینت اس ام اس ها رو داد بعد الان دستور داده برم پزشکی قانونی برای باکرگی ولی من نمیخوام برم بار اول هم نرفتم گفتم من سالمم و موضوعه پرونده من چیزه دیگه ایه دیروز عصبی شد گفت من مدعی العمومم میخوام بدونم تو با این آقا رابطه داشتی الان من اگه برم و سالم باشم چی میشه ؟واینکه قاضی میخواد چه حکمی بده؟ آیا حکم رابطه نامشروع فقط بخاطر اس ام اس ها و عکسها میده یا نه ؟لطفا جوواب بدید ممنون

مجازات پخش عکس خصوصی افراد

صدور حکم صرفا توسط قاضی صورت می گیرد از طرفی شما ملزم هستید که از دستور دادگاه تبعیت نمایید علی ایحال در صورت اثبات رابطه نامشروع ( دوستی ) برای هر دو نفر شما مجازات در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است که متن پیامک  یا عکس های رد و بدل شده اماره ای است که صرفا به علم قاضی کمک می کند و به تنهایی دلیل محکمه پسندی محسوب نمی شود

اگر پاسخ من به شما کمک کرده است، با من تماس بگیرید تا وکالت پرونده شما را به عهده بگیرم.

تلفن تماس: ۸۷۱۳۲ – ۰۲۱ داخلی ۱

میتوانید یکی از راه‌های زیر را امتحان کنید

مجازات پخش عکس خصوصی افراد
مجازات پخش عکس خصوصی افراد
10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *