مجازات سرقت پلاک خودرو

مجازات سرقت پلاک خودرو
مجازات سرقت پلاک خودرو

امروزه با توجه به اینکه در شرکت های خصوصی و دولتی دعاوی مختلفی ممکن است مطرح شود نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل همواره احساس می‌شود . به جهت پیچیدگی روابط داخلی و خارجی شرکت ها و همچنین اختلافات پرسنل در شرکت و لزوم آشنایی با مسایل حقوقی و قوانین و همچنین به روز بودن شرکت در مورد قوانین جدید ، لازم است شرکتها امور حقوقی خود را به مشاور حقوقی و یا تیمی از وکیل دادگستری برون سپاری نمایند و یا اینکه با همکاری و یا استخدام وکیل دادگستری بتوانند همواره از مشاوره حقوقی با وکیل بهره مند شوند تا در مواجه شدن با مشکلات راه درست قانونی و حقوقی برگزیده شود . علاوه بر آن در تنظیم عقود و قراردادهای داخلی و خارجی شرکت و همچنین صورتجلسات نقش مهمی را مشاوره حقوقی با وکیل ایفا می نماید . مشاور حقوقی به دلیل اطلاعات کامل به مسایل حقوقی و همچنین قوانین و دستورالعمل های حقوقی و آشنا به مسایل و مشکلات شرکتها می‌تواند راهگشای خوبی در موارد زیر باشد . مشاوره حقوقی رایگان و انلاین و مشاوره تلفنی به شرکتها در زمینه تنظیم تهیه و تنظیم قراردادهای داخلی و بین شرکتی و همچنین تنظیم قراردادهای بین‌المللی مشاوره حقوقی حضوری به شرکتها جهت تنظیم و یا اصلاح دستورالعمل های داخلی شرکت و تنظیم آیین نامه‌ها و صورتجلسات و تشکیل مجمع در شرکت . مشاوره حقوقی در زمینه اختلافات و دعاوی اداره کار و تأمین اجتماعی در رابطه با کارگر و پرسنل شرکت .و پیگیری در دعاوی اداری و استخدامی . مشاوره حقوقی در زمینه انجام امور مناقصات و مزایدات . و سایر امور حقوقی لذا انجام موارد فوق نیاز به تخصص و کارامدی کادر حقوقی سازمان یا شرکت دارد . لذا هرچقدر شرکتها در زمینه امور حقوقی قوی‌تر باشند و از مشاوره حقوقی با وکیل متخصص بهره مند شوند از دعاوی و درگیری‌های حقوقی در امان هستند . و در صورت طرح دعوی ، به جهت اینکه امور حقوقی شرکت به درستی و تحت نظارت مشاور حقوقی و وکیل دادگستری انجام شده ، موفقیت در پرونده بیشتر خواهد بود


326 سوال


68 پاسخ


11,941 دیدگاه


38,266 کاربر

مجازات سرقت پلاک خودرو

موکلین و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند از روشهای زیر با وکیل دادگستری و قاضی بازنشسته به صورت مسقیم مشاوره حقوقی رایگان و تلفنی و مشاوره آنلاین داشته باشند .

مشاوره حقوقی رایگان آنلاین : در صورتی که می‌خواهید به صورت رایگان با وکیل دادگستری مشاوره حقوقی رایگان داشته باشید می‌توانید سؤال حقوقی خود را در بخش پرسش و پاسخ حقوقی در سایت مشاوره حقوقی رایگان در قسمت مشاوره حقوقی رایگان آنلاین مطرح نمایید و پس از آن وکیل مرتبط اقدام به پاسخ به سؤال شما می‌کند .

در صورتی که نیاز به مشاوره حقوقی رایگان داشته باشید و خواستار این باشید که سریع پاسخ شما داده شود می‌توانید با برقراری تماس تلفنی با مرکز مشاوره حقوقی تلفنی دادگان درخواست وقت مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل را می نمایید و پس از طرح موضوع مشاوره ، تلفن به وکیل دادگستری یا قاضی اسبق در آن زمینه وصل می‌شود و پس از آن می‌توانید نسبت به مشاوره حقوقی رایگان و تلفنی اقدام نمایید .

در بسیاری از موارد به جهت حساسیت پرونده های حقوقی اشخاص تمایل دارند با تنظیم وقت مشاوره حقوقی حضوری با وکیل دادگستری یا قاضی بازنشسته مشاوره بگیرند . در اینصورت پس از تماس با دفتر مرکز مشاوره حقوقی رایگان درخواست خود را مبنی بر تنظیم وقت مشاوره حقوقی حضوری اعلام می نمایید و پس از آن برای اینکه مشاوره حقوقی تخصصی داشته باشید ، موضوع پرونده و عنوان مشاوره از شما سؤال می‌شود ، پس از آن نزدیک‌ترین وقت برای شما تعیین می‌شود . همچنین در صورتی که پرونده شما پیچیدگی داشته باشد و نیاز به مشاوره حقوقی از چند وکیل را داشته باشید جلسه مشاوره حقوقی با حضور چند وکیل دادگستری با سابقه تشکیل می‌شود.

آنچه که مورد نظر مؤسسه حقوقی دادگان است ارائه خدمات کامل حقوقی به اشخاص می‌باشد به همین جهت جمعی از بهترین وکیل دادگستری و قضات بازنشسته دادگستری شما را در پرونده های حقوقیتان مشاوره ، هدایت و راهنمایی می‌کنند.

اشخاص حقیقی و حقوقی مشاوره حقوقی رایگان و یا مشاوره حضوری و تلفنی می‌توانند با موسسه حقوقی دادگان تماس حاصل نمایند و جهت تنظیم وقت مشاوره حقوقی حضوری با وکیل پایه یک دادگستری یا قاضی سابق دادگستری اقدام نمایند که البته لازم است موضوع پرونده یا موضوع مشاوره خود را بیان کنند تا جلسه مشاوره حقوقی تلفنی و رایگان با حضور وکیل دادگستری با تخصص در آن موضوع باشد و این امر به جهت این است که مؤسسه حقوقی دادگان در زمینه مشاوره حقوقی و اعلام وکالت در پرونده ها به صورت تخصصی عمل می نماید . چرا که در پرونده های ملکی و املاک لازم است وکیل دادگستری متخصص در دعاوی املاک اعلام وکالت نماید که پرونده های زیادی را در زمینه ملکی داشته و مسلماً نیز در چنین دعاوی موفق تر می‌باشند . در دعاوی و پرونده های با موضوع دیگر نیز ، مشاوره حقوقی با وکیل باید در آن زمینه تخصص داشته باشد .

پس از تعیین وقت مشاوره حقوقی در آن زمان تعیین شده در مؤسسه حضور نمایند و مدارک و مستندات پرونده را نیز همراه داشته باشند تا مشاور و وکیل با بررسی پرونده و مدارک موجود مشاوره حقوقی کامل و جامعی را به وی ارائه نماید و همچنین گاهی لازم می‌باشد دادخواست یا لایحه ای نیز تهیه شود که در این صورت وکیل دادگستری پس از ارائه مشاوره حقوقی ، دادخواست یا شکواییه و یا لایحه ای نیز تنظیم می‌کند . گاه نیز به جهت پیچیدگی پرونده لازم است وکیل دادگستری در پرونده اعلام وکالت نماید ، که در اینصورت پس از تنظیم قرارداد وکالت و تعیین حق الوکاله وکیل دادگستری ، موکل سه نسخه وکالتنامه وکیل را امضا می نماید و یک نسخه از آن وکالتنامه به خود موکل تحویل می‌شود و پس از آن با ابطال تمبر و اعلام وکالت در پرونده ، وکیل اقدام‌ها ی مقتضی را انجام می‌دهد .

مجازات سرقت پلاک خودرو
مجازات سرقت پلاک خودرو
10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *