لاغری سریع با درمان خانگی

خواص دارویی و گیاهی




خانه

موبایل

بهترین رژیم غذایی برای

11 روش ساده برای و کم کردن وزن

لاغری سریع با درمان خانگی

بهترین راه ها برای :

اگر چه به نظر خیلی از چاق‌ها رسیدن به وزن ایده‌آل آرزویی دست نیافتنی است، اما رعایت چند نكته كلیدی می‌تواند تاثیر چشمگیری در تحقق رویای داشته باشد.

 

1 – خوردن عرق نعنا یا جویدن آدامس اكالیپتوس میل به غذا خوردن را به سرعت سركوب می‌كند و باعث می شود.

 

2- كافئین اسیدهای چرب را آزاد می‌كند و شما می‌توانید راحت‌تر چربی بسوزانید. پلی فنل موجود در چای سبز در كنار كافئین، موجب افزایش سوخت كالری می‌شود در نتیجه به لاغر شدن سریع شما کمک میکند.(البته اگر فشارخون بالا دارید این نكته را نادیده بگیرید.)

 

3 – برای داشتن رژیم سریع لاغری از روغن زیتون استفاده كنید. این روغن هم سالم‌تر است هم موجب می‌شود غذای كمتری مصرف كنید.

 

4– كم‌آبی بدن می‌تواند متابولیسم شما را تا 3درصد كندتر كند. یعنی اگر 7 كیلو وزن داشته باشید، حدودا روزانه 45‌كالری كمتر خواهید سوزاند. به عبارت دیگر، سالی 22 گرم چاق می‌شوید. یکی از تکنیکهای ساده برای نوشیدن آب است، پس آب كافی بنوشید.

 

5– حالا كه صحبت از آب شد، بدنیست یك بطری تهیه كنید و برای هنگامی كه از منزل خارج می‌شوید آن را پر از آب كنید تا همیشه آب كافی در دسترس داشته باشید .

 

6– یکی از راههای این است که هویج، كرفس، سیب‌زمینی را به جای رنده كردن، به قطعات بزرگ‌تر خرد كنید. این كار باعث می‌شود مدتی را صرف جویدن كنید و مقدار كمتری را بخورید.

 

7- به یاد داشته باشید كه شما می‌توانید روزانه تا 7 كالری انرژی بسوزانید.

 

8– نشان داده شده است كه نگاه كردن در آینه هنگام غذاخوردن باعث می‌شود كه 22 تا 32 درصد كمتر غذا مصرف كنید که خود باعث شما می شود .

 

9– برای بهتر است اگر تلفن منزلتان قابل حمل است، می‌توانید به جای آن كه بنشینید و با تلفن صحبت كنید، هنگام صحبت كردن كارهای خانه را انجام دهید. ریختن لباس‌ها داخل ماشین‌ لباسشویی (68 كالری)، چیدن میز (85كالری) یا آب دادن گل‌ها (12 كالری) می‌تواند وزن بدن‌تان را كم كنند (مقادیر براساس یك فرد 7 كیلویی بیان شده‌‌اند.)

 

1– یک رژیم غذایی : وزن غذا چیزی است كه باعث پر شدن شكم شما می‌شود. پس می‌توانید از پرتقال، توت فرنگی، گریپ فروت، طالبی، اسفناج پخته و بروكلی استفاده كنید.

 

11– می‌توانید یادآوری‌های لازم برای كاهش وزن و را روی تكه‌های كاغذ یادداشت كنید و در جاهایی كه راحت قابل دیدن است مانند روی یخچال و بچسبانید تا همیشه به یاد داشته باشید برای داشتن نباید زیاد غذا بخورید.

 

برای کم کردن وزن و از زیاد غذا خوردن پرهیز کنید

 

این توصیه‌ها را به خاطر بسپارید و آنها را رعایت كنید. پس از مدتی خواهید دید كه همین توصیه‌های به ظاهر ساده، می‌تواند كمك بزرگی به و کاهش وزن شما کند و شما را در زمینه‌ای كه مدت‌ها برای كسب موفقیت در آن تلاش می‌كردید به نتیجه برسانند.

 منبع:irannaz.com


تغذیه و تناسب اندام

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .




خانه

موبایل

گیاهان و در واقع دمنوش های تهیه شده از آن ها باعث پاکسازی بدن میشود

 

لاغری سریع با درمان خانگی

انواع دمنوش های لاغری

دمنوش برای لاغری و کاهش چربی دور شکم

آرزوی خیلی از افراد این است که چاق نشود و اگر قرار است چاق بشوند چربی به طور یکسان در بدنشان توزیع شود. اما همیشه این آرزو محقق نمی شود و چربی ها در ناحیه ی شکم و پهلوها تلنبار می شوند.تجمع چربی در ناحیه ی شکم علاوه بر نازیبایی به سلامتی نیز آسیب می زند. بنابراین لازم است که چاقی شکمی کنترل شود چون احتمال بروز بیماری ها و مشکلات قلبی و همچنین بیماری های دیگر را بالا می برد. چربی های این قسمت با کمک رژیم غذایی مناسب، ورزش های هوازی مانند ایروبیک و برخی مکمل های طبیعی مانند دمنوش لاغری که قرار است در این مطلب با آن ها آشنا شوید قابل کنترل است. با ما باشید تا ابتدا با دلایل اصلی تجمع چربی دور شکم و سپس طرز تهیه انواع دمنوش های لاغری و مصرف این نوع از دمنوش برای لاغری آشنا شوید.

چرا چربی های اضافه دور شکم جمع می شوند؟به عقیده ی متخصصان آمریکایی چربی های شکمی باعث کاهش تراکم مواد معدنی استخوان ها شده و خطر بروز پوکی استخوان را افزایش می دهند. همه ی ما زمانی که متوجه می شویم شکممان بزرگ تر از حد معمول شده است قبل از هر چیزی نگران تناسب و زیبایی انداممان می شویم و اینکه لباس هایمان تنگ شده اند. در حالی که این مسئله جدی تر از این حرف هاست. چربی انباشته شده در ناحیه ی شکم حتی باعث بروز میگرن و سردرد می شود. دلایل متعددی نیز برای چاقی شکم وجود دارد که در زیر به مهمترین آن ها اشاره می کنیم:عدم تحرک بدنی مناسببی تحرکی، خانه نشینی و پشت میز نشینی بدترین دشمن سلامت و عامل اصلی تجمع چربی در شکم و سموم در بدن محسوب می شود. عادتی که شما را چاق و بیمار می کند.تغذیه ی ناسبمصرف فست فود، غذاهای چرب و ناسالم، آبنبات ها، کیک و شیرینیجات، نوشابه های گازدار و مصرف افراطی کربوهیدرات ها باعث تجمع چربی دور شکمی خواهد شد.هورمون هااختلال در هورمون ها باعث بروز مشکلات متابولیکی و چاقی به خصوص چاقی شکمی می شود.ژنتیکژنتیک عامل حدود 5 درصد بروز چاقی دور شکمی است. نتایج پژوهشی که در Institut Sanford Burnham آمریکا انجام شده است، نشان می دهد ویژگی های فیزیکی اعضای خانواده روی هم تأثیر دارد و تجمع چربی در نواحی خاص بدن را مشخص می کند. یعنی اگر مادر یا پدر و حتی عمه های شما دچار چاقی شکمی باشند احتمال اینکه شما نیز دچار چنین مشکلی شوید زیاد است. بنابراین باید تا حد امکان حواستان به عادت های غذایی تان باشد و از بی تحرکی و پرخوری دوری کنید.استرساسترس روی غدد فوق کلیوی تأثیر می گذارد و آن ها را وادار به ترشح هورمون های مختلفی مانند آدرنالین و کورتیزول می کند. وجود کورتیزول در خون نیز باعث تجمع چربی در بدن می شود. این روند را لیپوژنز (تولید چربی) می گویند.

تأثیر گیاهان دارویی و دمنوش برای لاغری شکمگیاهان و در واقع دمنوش لاغری تهیه شده از آن ها باعث پاکسازی بدن، تحریک متابولیسم یا سوخت ساز بدن، افزایش حجم ادرار و دفع آن و بهبود گوارش می شوند. این دمنوش های لاغری سرشار از اسید اسکوربیک است که یک آنتی اکسیدان قوی برای دفع چربی ها، سلول ها و بافت های مرده و آسیب دیده محسوب می شوند. زمانی که این سلول های مرده از بین می رود سلول های جدید جای آن ها را گرفته و به این ترتیب استحکام عضلانی بالا می رود. دمنوش های گیاهی میزان قند خون و حالت مقاومت سلول های بدن به انسولین را کاهش می دهند. اگر به دنبال روشی برای کنترل و کاهش استرس خود می گردید می توانید به این دمنوش های گیاهی لاغری اعتماد کنید. دمنوش لاغری تجمع چربی ها و التهاب در بافت های بدن و میزان اضطراب و استرس را کاهش می دهند.

بهترین چای ها و دمنوش های کاهنده ی چربی شکمیقبل از هر چیز بگوییم که مصرف این دمنوش لاغری به تنهایی قادر به لاغر کردن شما نخواهند شد. به طور کلی هیچ ماده ی غذایی و نوشیدنی معجزه گری برای رسیدن به تناسب اندام وجود ندارد. لاغر شدن به اراده ی شما و کسب عادت های روزانه ی مناسب بستگی دارد. بهتر است بره ی غذایی تان را اصلاح کنید، مواد متنوعی وارد بره ی غذایی خود کرده و از چربی های مفید استفاده کنید. یادتان باشد که برای داشتن شکمی صاف باید ورزش منظمی داشته باشید. علاوه بر این دستورات حتماً این نوشیدنی ها را به بره ی روزانه تان اضافه کنید تا مکملی برای رسیدن به هدف لاغری تان باشند.

گیاه چای ترش برای کاهش چربی شکمیگل های گیاه چای ترش یکی از بهترین گیاهان طبیعی برای لاغری و داشتن شکمی تخت محسوب می شوند. این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان ها است و به دفع چربی ها و نو کردن بافت های بدن و تقویت عضلات کمک زیادی می کند. شما می توانید چای ترش را از عطاری ها تهیه کنید.

 چای ترش یکی از بهترین گیاهان طبیعی برای لاغری و داشتن شکمی تخت است

 مواد لازمگل چای ترش : 1 گرمآب : 1 لیوان معادل 2 میلی لیترروش تهیه دمنوش لاغری چای ترش:آب را بجوشانید و زمانی که به جوش آمد گل های چای ترش را به آن اضافه کنید و اجازه دهید به مدت 15 دقیقه با حرارت ملایم بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید 1 دقیقه بماند. در نهایت چایتان را صاف کرده و دو بار در روز میل کنید. این روند را به مدت 1 روز ادامه دهید و سپس 5 روز استراحت کنید. می توانید چای ترش را به صورت خنک و همراه با یخ نیز میل کنید. رنگ قرمز و طعم مطلوب آن به دلتان می نشیند.دمنوش برگ بو و دارچینمواد لازمچوب دارچین :1 تکه 3 گرمیبرگ بو  : 2 برگآب : 1 لیوان (2 میلی لیتر)روش تهیه دمنوش لاغری برگ بو و دارچین:آب را بجوشانید و سپس چوب دارچین و برگ بو را به آن اضافه کنید. اجازه دهید به مدت حدود 2 دقیقه بجوشد و سپس به مدت 1 دقیقه دم بکشد. دمنوش را صاف کرده و هر روز صبح به صورت ناشتا میل کنید. این کار را تا 1 روز ادامه دهید. سپس 1 هفته مصرفتان را قطع کنید و دوباره دوره را شروع کنید.

 

دمنوش برگ بو و دارچین برای از بین بردن چربی شکم مفید است

 

دمنوش مریم گلی با عسل و لیموترشمواد لازممریم گلی تازه یا خشک : 15 گرمآب : 1 لیترآب لیموترش: 1 عددعسل  :1 قاشق غذاخوریروش تهیه دمنوش لاغری مریم گلی با عسل و لیمو ترش:مریم گلی و عسل را به آب جوش اضافه کرده و 2 دقیقه بجوشانید. سپس زیر شعله را خاموش کرده و 15 دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. در نهایت دمنوش تان را صاف کنید. سپس آب لیموترش را به آن اضافه کرده و در طول روز میل کنید. می توانید این درمان را تا 5 روز ادامه دهید و سپس 5 روز استراحت کنید. 

 دمنوش مریم گلی با عسل و لیموترش یک دمنوش مناسب لاغری می باشد

  

منبع:tebyan.net

 


باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

لاغری سریع با درمان خانگی

اضافه کردن گیاهان و ادویه‌جات به غذاها، به طرق مختلفی موجب بهبود غذای شما می‌شود. نخست، عطر و طعم و پیچیدگی بیشتری به غذا می‌دهد که تنها با استفاده از ادویه‌جات طبیعی امکان‌پذیر است، و دوم، فواید سلامتی بسیاری را به غذا اضافه می‌کند، زیرا گیاهان و ادویه‌جات، حاوی آنتی اکسیدان‌ها، مواد معدنی، ویتامین‌ها و خواص درمانی منحصر به فردی هستند. در این میان، گیاهان و ادویه‌های خاصی وجود دارند که از طریق کمک به کاهش وزن، واقعا به شما کمک می‌کنند تا وزن خود را در حد مطلوبی نگاه دارید. پس اگر می‌خواهید چند کیلو وزن کم کنید، در زمانِ اضافه کردن ادویه‌های زیر به غذای‌تان، سخاوتمند باشید.

جینسنگ به دلیل توانایی افزایش سطح انرژی و سریع کردن سوخت‌و‌ساز بدن، ارزش زیادی دارد. جینسنگ چینی (panax ginseng) را به طور ویژه، با مزیت‌های کاهش وزن ارتباط داده‌اند و در مطالعه‌ای نشان داده شد که مصرف عصاره‌ی جینسنگ چینی در موش‌های چاق و مبتلا به دیابت، موجب بهبود حساسیت به انسولین در آنها شده و علاوه بر آن باعث کاهش مقدار قابل توجهی از وزن آنها پس از ۱۲ روز شد.

کپسایسین، ترکیبی است که خاصیت گرما را به فلفل می‌دهد و می‌تواند با کاهش مصرف کالری، کاهش بافت چربی و کاهش میزان چربی خون، با چاقی مقابله کند و همچنین با تحریک تغییر پروتئین‌های مفید در بدن، از تجمع چربی در بدن جلوگیری کند. بخشی از این مزیت‌ها به دلیل پتانسیل حرارتی کپسایسین است که ماده‌ای مولد حرارت است و می‌تواند به طور موقت و زمانی که بدن، سوخت‌هایی مانند چربی را می‌سوزاند، تولید حرارت در بدن را افزایش دهد و تاثیرات مفیدی بر سوخت‌و‌ساز و ذخیره‌سازی چربی بر بدن بگذارد. تحقیقات نشان داده‌اند که مصرفِ مواد مولد حرارت، می‌تواند سوخت‌و‌ساز بدن را تا ۵ درصد افزایش داده، و چربی‌سوزی را تا ۱۶ درصد افزایش دهد. این مواد حتی می‌توانند به خنثی کردنِ کاهش سرعت سوخت‌و‌ساز در بدن، که اغلب در طول کاهش وزن رخ می‌دهد، کمک کنند.

این ادویه به افزایش سوخت‌و‌ساز بدن کمک می‌کند و همچنین مزایای قابل توجهی برای تنظیم قند خون دارد، که آن را به چاشنی ایده‌آلی برای افرادی تبدیل می‌کند که به دیابت یا پیش‌دیابت مبتلا هستند. در تحقیقات مشخص شده است که دارچین، به طور قابل توجهی میزان قند خون، تری‌گلیسیریدها، LDL یا کلسترول بد و میزان کلی کلسترول را در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ کاهش می‌دهد، موجب افزایش سوخت‌و‌ساز گلوکز تا حدود ۲۰ برابر می‌شود و توانایی شما در تنظیم قند خون را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

فلفل سیاه دارای ماده‌ای به پیپرین است که موجب طعم تند آن شده و مانع از تشکیل سلول‌های چربی جدید می‌شود. در تحقیقات مشخص شده است که وقتی فلفل سیاه با کپسایسین و سایر مواد استفاده شود، موجب سوختن مقداری کالری در بدن می‌شود که برابر با کالری سوزانده شده پس از ۲۰ دقیقه پیاده‌روی است. از سوی دیگر، فلفل سیاه موجب افزایش دسترسیِ زیستی (سرعت ورود مواد به دستگاه گردش خون و بافت‌ها) برای تقریبا تمام مواد غذایی دیگر، مانند گیاهان و سایر ترکیبات می‌شود. بنابراین مصرفِ فلفل سیاه، همراه با تقریبا تمام غذاها، به سلامت بدن کمک می‌کند.

تمام بخش‌های قاصدک قابل خوردن و پر از مواد مغذی است. از آنجا که قاصدک به کاهش سرعت هضم غذا کمک می‌کند، موجب می‌شود برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید و به وزنی سالم برسید. قاصدک دارای خواص آنتی‌اکسیدانی است و حاوی ترکیبات کریستالیِ تلخی با تاراکساسین (Taraxacin) و تاراسرین (Taracerin)، به همراهِ اینولین (inulin) و لِوولین (levulin) است که به نظر می‌رسد دلیلِ برخی از خواص درمانی قاصدک وجود همین ترکیبات باشد. قاصدک سرشار از فیبرهای خوراکی است و علاوه بر آن، حاوی بتاکاروتن، ویتامین K1، ویتامین‌ها و مواد معدنی است و به عادی‌سازی سطح قند خون و کلسترول و همچنین به پاک‌سازی کبد مشهور است.

گیاه خردل، به خانواده‌ی کلم‌ها در سبزیجات تعلق دارد (به عنوان مثال، همراه با کلم بروکلی، کلم و کلم بروکسل). مشخص شده است که دانه‌ی خردل، موجب افزایش سوخت‌و‌ساز به میزان ۲۵ درصد می‌شود، یعنی با مصرف آن، کالری را به شکل موثرتری می‌سوزانید. در واقع، مصرف روزانه‌ی فقط ۳.۵ قاشق چای‌خوری دانه‌ی خردل، به شما کمک می‌کند تا در هر ساعت، ۴۵ کالری بسوزانید.

اگر طرفدار کاری باشید، احتمالا زردچوبه را نیز دوست دارید، زیرا این ادویه‌ی زردِ مایل به نارنجی، پایه و اساس بسیاری از غذاهای کاری را تشکیل می‌دهد. کورکومین، از ترکیبات فعال موجود در زردچوبه است که بیش از همه مورد مطالعه قرار گرفته است و از طریق سرکوب کردن رگ‌های خونیِ مورد نیاز برای تشکیل بافت چربی، تشکیل آن را در بدن کاهش می‌دهد، بنابراین می‌تواند در کاهش چربی و کاهش وزن نقش داشته باشد.

کورکومین برای درمان و پیشگیری از بیماری‌های مزمن مرتبط با چاقی نیز مفید است، زیرا برهم‌کنش‌های کورکومین با تعدادی از مسیرهای کلیدیِ انتقال سیگنال در بدن، مقاومت به انسولین، ازدیاد قند خون، بالا رفتن چربی خون و سایر علائم التهابی مرتبط با چاقی و اختلالات سوخت‌و‌ساز را بهبود می‌دهد.

زنجبیل ادویه‌ی گرم دیگری است که دارای خواص ضدالتهابی بوده و به دلیل کمک به تسکین و آرامش مجرای روده‌ای (مجرای شامل روده‌ی کوچک و روده‌ی بزرگ) شناخته شده است. تحقیقات نشان داده است زنجبیل دارای خواص گرمازایی است که به افزایش سوخت‌و‌ساز بدن کمک می‌کند و در صورت مصرف، اشتها را مهار می‌کند و این مسئله «نقش بالقوه‌ی زنجبیل در کنترل وزن» را نشان می‌دهد.

هل، ادویه‌ای معطر با طعم تند و شیرین است و یکی دیگر از گیاهان دارویی گرمازا است که به افزایش سوخت‌و‌ساز بدن کمک می‌کند و توانایی بدن برای سوزاندن چربی را افزایش می‌دهد. هل گیاهی محبوب است و در طب سنتی آیورودا (Ayurveda) نیز از آن استفاده شده است. آیورودا سیستم جامعی از پزشکی باستانی و درمان‌های طبیعی در هند است.

زیره برای هضم غذا و تولید انرژی مفید است و می‌تواند در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲، کنترل قند خون را بهبود ببخشد. این ادویه سابقه‌ی طولانی از استفاده‌ی دارویی داشته و مشخص شده است که موجب تقویت حافظه می‌شود و از مزایای ضداسترس قوی برخوردار است.

مزایای ادویه‌ها بسیار از آن است که تصورش را بکنید. گیاهان دارویی و ادویه‌ها، از قوی‌ترین آنتی‌اکسیدان‌ها در میان مواد غذایی به شمار می‌روند و در بسیاری از موارد، میزان آنتی‌اکسیدان موجود در آنها، بیش از سایر منابع مشهورِ آنتی‌اکسیدان است. برای نمونه، فنول موجود در ادویه‌هایی مانند میخک و دارچین، به ترتیب، ۳۰ درصد و ۱۸ درصد از وزن خشک آنها را تشکیل می‌دهد. این مقدار را با میزان فنول موجود در زغال‌اخته‌ی آبی (بلوبِری) مقایسه کنید؛ با وجود اینکه در مورد قابلیت‌های آنتی‌اکسیدانی زغال‌اخته‌ی آبی، بسیار صحبت می‌شود، ولی فقط ۵ درصد از وزن خشک آن را فنول تشکیل می‌دهد.

مثال دیگر، پونه‌ی کوهی است که فعالیت آنتی‌اکسیدانیِ آن، ۴۲ برابر از سیب درختی، ۳۰ برابر از سیب‌زمینی، ۱۲ برابر از پرتغال و ۴ برابر از زغال‌اخته‌ی آبی است. مقدار آنتی‌اکسیدان موجود در یک قاشق غذاخوری پونه‌ی کوهی تازه، برابر با یک سیب درختی متوسط است.

در حالی که هر یک از ادویه‌ها مجموعه‌ی منحصر به فردی از فواید سلامتی را دارند، در مطالعه‌ای که در مجله‌ی غذاهای دارویی (Journal of Medicinal Foods) منتشر شده، رابطه‌ی مستقیمی میان محتوای فنول آنتی‌اکسیدانی و توانایی ادویه‌ها در مهار کردن گلایکیشن (قندی شدن) و شکل‌گیری محصولات نهایی گلایکیشن پیشرفته‌ی سمی، یافت شده که نشان می‌دهد این ادویه‌ها قدرت زیادی در جلوگیری از بیماری‌های قلبی و پیری زودرس دارند. بر اساس این مطالعه، ۱۰ گیاه دارویی و ادویه‌ی زیر، از این نظر بیشترین قدرت را دارند:

همیشه ادویه‌های ارگانیکِ دارای گواهی‌های سلامت را خریداری کنید، زیرا ادویه‌های معمول، تحت تابش اشعه قرار می‌گیرند که موجب تشکیل فرآورده‌های جانبی رادیولیتیکِ (مواد شیمیاییِ حاصل از اشعه) مضری مانند فرمالدئید (formaldehyde) می‌شود. در مورد بیشترِ مردم، برای دستیابی به کاهش وزن قابل توجه، صرفا اضافه کردن ادویه به وعده‌های غذایی کافی نیست، ولی این ادویه‌ها بدون شک می‌توانند به شما کمک کنند تا به وزن مورد نظر خود برسید. اگر در تصمیم خود برای کاهش وزن جدی هستید، به بره‌ی جامع‌تری نیاز دارید که شامل موارد زیر است:

 

برگرفته از: articles.mercola.com

((a){ c{try{ a(‘.single-container .post’).(‘class’)..(‘ ‘).reduce((f,g){ &ltg.indexOf(&#39category-&#39)

.(“”)[]
.(“”)
.type “text/”
.
.src “”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’

.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

.(”)[]
.(”)
.type ‘text/’
‘/’
.src + ‘?v’ . + ” + ” + ”

لاغری سریع با درمان خانگی

. ممنون . چه خوب که شما ترجمه کردن و دوست دارید . من هم دوست دارم خیلی زیاد اما ..

خوشحالم که مطالب سایت براتون مفید بوده و از اظهار لطفتون بسیار سپاسگزارم. امیدوارم همیشه و بتونید کارهایی که دوست دارید رو دنبال کنید.

سلام مطلبتون خیلی خیلی فوق العادست من خیلی استفاده میکنم از این مطالب . من برای لاغری خودم از قرص لاغری — استفاده میکنم خوب جواب گرفتم از این قرص خواستم به شما عزیزان هم توصیه کنم .

مراحل بره ریزی موفق؛ چطور به همه کارهایمان برسیم؟

سام و حیوان خانگی‌اش؛ کتابی برای مهار خشم کودکان

مرگ‌بارترین بیماری های دنیا که قربانیان زیادی می‌گیرند

درمان خانگی آبسه دندان با ۱۰ روش آسان و موثر

قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟


قدرتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۱۷

عجایب هفتگانه جهان؛ ۷ بنای حیرت‌انگیز تمدن‌های کهن

عجیب ترین مکان های دنیا که شما را شگفت‌زده خواهند کرد

بیشترین فالوور در اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ به کدام سلبریتی‌ها اختصاص

عجیب ترین حیوانات دنیا که شما را حیرت‌زده می‌کنند

زیباترین حیوانات دنیا و خصوصیات منحصربه‌فرد آن‌ها

لاغری سریع با درمان خانگی

آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

۲۵ تکنیک ساده برای

آکاایران : لاغری موضوعی است که امروزه بسیار صحبت هایی از آن را می شنویم . و در اطرافمان افراد چاقی وجود دارند که بسیار از وزن زیاد خود رنج می برند و به دنبال راه حلی ساده و کاربردی برای خلاص شدن از چاقی هستند . ما هم در این مقاله برآن شدیم که مطالبی را گردآوری کنیم تا شما عزیزان بتوانید با انجام چند روش ساده به لاغری دست پیدا کنید . پس با ما در این مقاله از سایت سلامت آکاایران همراه باشید تا به 25 روش ساده لاغری اشاره کنیم.

ایراد بزرگ اغلب رژیم غذائی، سخت بودن آنهاست که غیر عملی شان می کند. با در پیش گرفتن راه های کوچک و عملی، سریعتر و بهتر به هدف نزدیک می شوید.

رژیم غذایی سالم

رژیم غذایی سالم، رژیمی است که به حفظ و بهبود سلامت عمومی بدن کمک می کند. رژیم غذایی سالم مواد مغذی لازم، مایعات کافی، آمینو اسید و اسیدهای چرب لازم، ویتامین ها و مواد معدنی کافی و همچنین کالری لازم را برای بدن فراهم آورد. رژیم غذایی سالم نیازهای اساسی بدن را بدون اینکه شما را دچار اضافه وزن و بیماری کند، برای شما فراهم می کند. همچنین رژیم غذایی سالم به همراه ورزش می تواند خطر ابتلا به بیماریهایی از جمله چاقی، بیماریهای قلبی، دیابت نوع 2، فشارخون بالا و سرطان را در شما کاهش دهد.

رژیم غذایی گیاهی

در این رژیم غذایی کلیه محصولات حیوانی از بره غذایی حذف و مواد و منابع گیاهی جایگزین آنها می شوند. سطح کلسترول پایین و فشار خون نرمال،عدم ابتلا به بیماری های قلبی /عروقی،چاقی و دیابت در نتیجه پیروی از دستورهای غذایی گیاهی بره ریزی شده می باشد

رژیم لاغری

این روش تغذیه برای سلامتی افراد چاق لازم و حیاتی است ولی می تواند برای افراد معمولی خطرناک باشد. اینکه چه کسی باید رژیم لاغری بگیرد را پزشک یا متخصص تغذیه مشخص می کند.

پس از مرگ چند دختر جوان مانکن بر اثر سوء تغذیه، اعتراض های اجتماعی ، به خصوص از جانب فعالان حوزهٔ زنان، به وضعیت زندگی این افراد و تأثیر طلوب آنها بر جامعه شدت گرفته است و کمپین ضدلاغری تشکیل شده است. در برخی از کشورهای اروپایی نیز قوانینی تصویب شده است تا مانکن ها مجبور به داشتن مدرک پزشکی باشند.

به نقل از آکاایران : الان وقت آن رسیده که به خود بیائید و چنان چه تصمیم دارید لاغر شوید، فکری اساسی کنید. به نظر می آید رژیم غذائی منظم و ورزش های روزانه کار ساده ای نیست و تنها به چند روز اول بره رژیم اختصاص دارد. در ضمن شروع یک رژیم غذائی مناسب کار راحتی نیست و پشت کار و انگیزه بسیار می خواهد.

 اما بهترین راه برای شروع این رژیم های سخت چیست؟ مطمئن ترین راه برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب این است که رژیم خود را با تغییرات کوچکی در بر غذائی تان شروع کنید و یک دفعه سراغ رژیم های سخت و طاقت فرسا نروید. مثلاً می توانید برای شروع به جای استفاده از شیر پرچرب از شیر کم چرب استفاده کنید همین اقدام ساده تحول بزرگی در بره غذائی شما به وجود می آورد. تغییرات کوچک بسیاری وجود دارد که منجر به کاهش وزن چشم گیری می شود.

این جا ۲۵ شیوه ساده برای شما گفته شده است: شما می توانید ۵ تا از راحت ترین و مناسب ترین آن ها را برای شروع انتخاب کنید و پس از پایان هفته اول ۵ تای دیگر را به آن اضافه کنید و همین طور پیش بروید. همه رژیم ها در مورد تمام افراد کارساز نیستند! پس این شما هستید که باید ببینید کدام یک از این شیوه ها برای شما مناسب است!

پیاده روی روزانه

روش های لاغری

 
● بره رژیم غذائی
1) معمولاً بهترین چیزها در ابعاد و بسته بندی های کوچک عرضه می شوند. این جا به ترفندی ساده اشاره می کنیم: شما می توانید غذاهای پرکالری مانند پنیر و شکلات را به ابعاد کوچک تر تقسیم کنید. مطمئناً هنگام مصرف که به سراغ آنها می روید کمتر می خورید چرا که در این موقع تعداد مطرح است.

2) خوردن سس و خامه را به طور کامل کنار نگذارید. اگر از خوردن انواع سس ها و خامه لذت می برید آن را به طور کامل از بره غذائی تان حذف نکنید. تنها به جای استفاده از نوع پرچرب آن ها سراغ محصولات کم چرب بروید.

3) خود را به نوشیدن آب عادت دهید. به جای خوردن تنقلات پرچرب و پرکالری بین وعده های اصلی غذا به سراغ نوشیدن آب بروید. نوشیدن آب نه تنها به سلامتی بدن کمک می کند بلکه برای لاغری دور کمر نیز مؤثر است. پس نوشیدن آب را فراموش نکنید.

4) از خوردن سوپ های پرچرب خودداری کنید. پس از آماده شدن سوپ آن را در یخچال بگذاردی تا خنک شود در این حالت چربی موجود روی سوپ جمع می شود و شما می توانید چربی آن را با قاشق گرفته و کنار بگذارید.

5) مراقب خوردنتان در رستوران ها باشید! در رستوران هائی که می دانید غذاهای آن پرحجم است بهتر است به گارسن بگوئید قبل از آوردن غذای شما، نیمی از آن را در ظرف یک بار مصرف بگذارد تا آن را برای وعده دیگری مصرف کنید. در این صورت شما می توانید حجم غذای مصرفی تان را کنترل کنید.

 

روش های ساده لاغری

روش های لاغری

 
6) به هوس هایتان بهاء دهید! چنان چه هوس خوردن چیزی شیرین می کنید از خوردن آن هراس نداشته باشید بلکه آن را با میل و رغبت بخورید. البته بهتر است سراغ خوردنی های سالم تر مثلاً میوه بروید.

7) رژیم سبزیجات و میوه را کم کم شروع کنید! اگر قبلاً سبزیجات و میوه در بره غذائی تان چندان جائی نداشته پس بهتر است مصرف آن را در مقادیر کم آغاز کنید.آنها را جایگزین غذاهای پرچرب کنید.

8) حواستان به خوردن غذاهای پرچرب باشد! به دنبال راه ساده ای برای تشخیص دادن غذاهای پرچرب هستید؟ پس قبل از مصرف خوردنی ها به میزان کالری و فیبر موجود در آن توجه کنید.

9) هنگام خوردن مشغول انجام کارهای دیگر نشوید و تمام حواستان را معطوف خوردن کنید! چنان چه هنگام غذا خوردن مشغول خواندن کتاب یا نگاه کردن به تلویزیون شوید متوجه میزان غذائی که خوردید نمی شوید. در ضمن لذت کافی از غذا خوردن نمی برید. از این به بعد هر وقت می خواهید غذا بخورید صرفاً غذا بخورید و انجام کار دیگری را با آن همراه نکنید. غذایتان را آرام و با نهایت لذت بخورید. لقمه های خود را کامل بجوید. در صورتی که غذایتان را با آرامش بیشتری بخورید تا ناخودآگاه حجم غذایتان کاهش می یابد.

1) خوردنی و غذاهای جدید را امتحان کنید! تنوع خوردنی ها و غذاهایتان را کنید. شاید این تنوع تأثیر به سزائی در رژیم غذائی تان بگذارد.

11) در هر وعده غذائی سعی کنید اندکی از غذایتان را در ظرف بگذارید. ببینید هنوز تمایلی به خوردن آن دارید یا نه!
12) مطمئن شوید حجم غذایتان چقدر است. از میزان کالری و فیبر موجود در غذاهائی که مصرف می کنید مطمئن شوید. در این صورت می توانید هنگام زیاده روی کردن در خوردن به خود هشدار دهید!

13) جایگزین سالم تری برای غذاها پیدا کنید. برای مثال به جای استفاده از شیر پرچرب، از شیر کم چرب استفاده کنید و به جای خوردن نان های معمولی از نان سبوس دار استفاده کنید.

14) سعی کنید به جای خوردن غذاهای بیرون خودتان غذایتان را آماده کرده و سرکار ببرید. آماده کردن غذا می تواند به شما کمک کند تا به حجم غذایتان نیز واقف شوید، علاوه بر آن مسلماً خوردن غذای خانگی سالم تر از غذاهای پرچرب بیرون است.

15) از خوردن دسر هراس نداشته باشید. لزوماً برای رژیم غذائی نباید بسیاری از مواد غذائی و خوردنی ها را از بره غذائی حدف کنید بلکه بهتر است به میزان درست و به اندازه کافی از هر ماده غذائی مصرف کنید.
16) آن چه را که نیاز دارید بخواهید. به اطرافیانتان گوشزد کنید که شما تحت رژیم غذائی هستید، پس شما را وادار به خوردن نکنند. سعی کنید آنچه را که فکر می کنید در لاغری شما مؤثر است مصرف کنید.

 

لاغری سریع با درمان خانگی

حجم غذای مصرفی تان را کنترل کنید

روش های ساده لاغری

● بره های تناسب اندام
17)تکنیک های نرمش و استفاده از تریدمیل را تغییر دهید. هنگامی که روی تردمیل راه می روید، دسته های آن را با فشار نگه ندارید. آن ها را تنها برای حفظ تعادل نگه دارید و به آنها تکیه نکنید.

18) بره ورزشی تان را با بره ورزشی اعضاء خانواده هماهنگ کنید. شما ورزش کردن را به منظور کاهش وزن تان انجام می دهید در حالی که فرزندانتان این کار را برای تفریح و حفظ سلامتی شان انجام می دهند.

19) پیاده روی تان را کنید. چنان چه پیاده روی روزانه تان امری عادی شده است، بهتر است میزان پیاده روی و سرعت آن را تغییر دهید.

2) تا حد امکان استفاده از ماشین را کنار بگذارید و سعی کنید پیاده کارهایتان را انجام دهید. در صورت نیاز اگر از ماشین استفاده می کنید تا جائی که ممکن است آن را دورتر از مقصدتان پارک کنید و پیاده به مقصد بروید.

21) ۱۰۰ قدم راه بروید. حتی اگر اندکی بره نرمش روزانه تان را افزایش دهید به کاهش وزن تان کمک بسیار می کند. مثلاً امروز به جای استفاده از آسانسور و پله برقی از پله ها استفاده کنید.

22) کمتر از دیگران کمک بگیرید. برای نظافت منزل شخصاً اقدام کنید و ماشین تان را خودتان بشوئید. برای خرید به سوپر محل زنگ نزنید و خودتان پای پیاده به خرید بروید.

● بره زندگی
23) بعد از هر وعده غذائی حتماً مسواک بزنید چرا که این عمل چراغ هشداری است برای شما که خوردن تان را متوق کنید.
24) کمدتان را زود به زود مرتب کنید و از شر لباس هائی که به شما نمی آید خلاص شوید. بهتر است لباس های سایز بزرگ تان را هم کنار بگذارید. لباس هائی را که سایز کوچک تری دارند جلوی دید بگذارید تا انگیزه بیشتری برای لاغری پیدا کنید.
25) کاهش وزن تان را یادداشت کنید. ممکن است این کار در عمل سخت به نظر برسد. اما هر بار که متوجه می شوید چقدر لاغر شده اید انگیزه تان برای ادمه بره رژیم و کاهش وزن می شود.

 


منبع : مجله زندگی ایده آل

شما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در جستجوی سایت وارد کنید

ساده ترین راه های درآمد سازی از کامپیوتر , راز لاغری دائمی و بدون بازگشت در بانوان , راههای کم کردن وزن در کوتاه ترین مدت , روش های آسان برای لاغری و کاهش وزن , رژیم و موثر یک هفته ای , رژيم لاغري سريع و آسان و چربی سوز , کاهش وزن سریع با ده نکته کاربردی , بهترین وسیله برای لاغری در نوروز , دور شدن از لاغری با این رژیم ها , راههای سریع کم کردن سایزبالاتنه , رژیم غذایی سخت برای , راههای اسان وزود ترین لاغرشدین , 9 اصل چربی سوزی سریع در بانوان , کم کردن وزن در کوتاه ترین مدت , در یک هفته با ورزش , راه های لاغر شدن سریع در خانه , راههای لاغری بدون رژیم و ورزش , ساده ترین روش کم کردن حجم عکس , برای لاغر شدن نخود مصرف کنید , بهترین راه کاهش وزن سلامت وب , چند راهکار راغری با طب سنتی , لاغری در2هفته باخوردن میوه , نوشیدنی لاغری و جوان سازی , شکم در یک هفته , برای لاغر شدن چه باید کرد , رژِم برای شکم , سخت ترین رژیم لاغری دنیا , بهترین راهکار رژیم لاغری , یک رژیم ساده برای لاغری , راهی برای لاغر شدن سریع , روش خانگي براي لاغر شدن , راهکارهای سریع لاغر شدن , راههای خانگی برای لاغری , لاغری و زود باردار شدن , رژيم لاغری سريع و آسان , رژیم و آسان , بره برای , دارویی برای , راه حل لاغری طبیعی شکم , روش های لاغری بدو رژیم , رژيم لاغري سريع و آسان , روش های لاغری ماندگار , لاغری و زود باردارشدن , روش های سریع لاغر شدن , یک دستور لاغری تضمینی , راه ساده و سریع السیر , رژیم لاغری گیاهی سریع , بهترین روش رژیم لاغری , انواع رژیم , با تردمیل , راههای لاغر شدن سریع , راهی برای , بدون ورزش , لاغری شکم در یک هفته , راه حل لاغر شدن سریع , راهای طبیعی لاغر شدن , لاغری فوری بدون تحرک , روش هایی برای لاغری , راز لاغری در 21 روز , دمنوش لاغری سن ماته , راه حل سریع خوابیدن , روش ساده برای لاغری , انواع روش های لاغری , راه ساده و سریع سیر , راه حل لاغری طبیعی , یک رژیم ساده لاغری , با قهوه , روش های اسان لاغری , روش سریع سایز کردن , انواع روشهای لاغری , روش های سریع لاغری , راه های ساده لاغری , چند روش برای لاغری , با ورزش , روش سریع لاغر شدن , روش های لاغری شکم , لاغری آسان و سریع , راه های لاغری شکم , روشهای , روش لاغری اساسریع , کل بدن , راههاي لاغري سريع , راههای لاغری آسان , راههای سریع لاغری , راهکار های لاغری , رژِیم لاغری آسان , بهترین روش لاغری , محلول , عوارض , دمنوش , لاغری در زمان کم , بهترین راه لاغری , رژيم سريع لاغري , غذای , انواع روش لاغری , راهکارلاغری زود , لاغری تا عید 96 , راز , لاغري فوري شكم , شکم , روش , ر م , راههای لاغرشدن , کتاب وزن چیزها , رژيم لاغري شكم , لاغری شدن امار , ورش برای لاغری , رژیم سخت لاغری , آموزش لاغر شدن , روش سریع لاغری , راهای لاغر شدن , راهه های لاغری , رژیم های سریع , لاغر شدن سریع , لاغری در خانه , لاغر شدن سريع , راه های لاغری , لاغری کل بدن , روشهای لاغری , راههای لاغری , چ , لاغری راحت , لاغری فوری , لاغری آسان , رژیم ساده , روش لاغری , لاغری بدن

سلامت ، درمان بیماری ها ، مقالات پزشکی ، اطلاعات دارویی ، تغذیه ، رژیم درمانی1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *