قیمت قرص perfectil platinum

خواص دارویی و گیاهی

قیمت قرص perfectil platinum
قیمت قرص perfectil platinum

روزانه 2 عدد قرص همراه با وعده های اصلی غذا

قرص پرفکتیل پلاتینوم دارای ریز مغذی های ضروری جهت حفظ سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن ها است.

سلام وقت شما بخیر
من (آقا 35 ساله) به مدت دو ماه است برای رفع مشکل ریزش مو از قرص نورکرین(2 عدد در روز) و هیر برست(2 عدد در روز) استفاده میکنم.این ترکیب مشکل ریزش موهایم را برطرف نموده است. میشه بفرمایید آیا میتونم به جای هیربرست از پرفکتیل پلاتینوم استفاده کنم؟ و همچنین آیا ترکیب درمانی مقرون به صرفه تری (با توجه به هزینه بالای قرصها) رو پیشنهاد میفرمایید؟
سپاسگزارم از حسن پاسخگویی شما

کاربر گرامی با سلام،
بله مصرف پرفکتیل به جای هیربرست امکان پذیر می باشد. با اینکه نیازی به مصرف ترکیب دو مکمل نیست ولی در صورتیکه احساس می کنید با مصرف این دو مکمل ریزش شما قطع شده است می توانید به همین روش ادامه دهید. مصرف نورکرین به تنهایی کافی می باشد.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )قیمت قرص perfectil platinum

با سلام و خسته نباشید
این مکمل باید تا چه مدت مصرف شود؟ آیا به صورت دائمی باید مصرف بشه؟ ممنونم

باسلام

کاربر گرامی، بهترین اثرات محصول بعد از سه دوره نمایان خواهد شد منتها در صورت نیاز می توانید مصرف محصول را در طولانی مدت ادامه دهید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام وثت ب خیر .علت زرد شدن بیش از حد ادرار بعد مصرف پرفکتیل جی میتونه باشه ? من داخل بروشور و عوارض مصرفش مطالعه کردم ک ممکنه رنگ ادرار عوض بشه ….ی سوال دیگه از خدمتتون داشتم ایا ممکنه دو قرص همزمان مصرف کرد باهم ?
اگه ممکنه ی محصول کاربردی و عالی برای گودی زیر چشم اگه موجوده معرفی کنین .تشکر

با سلام

کاربر گرامی، این مشکل به دلیل دفع مازاد ویتامین ها از بدن می باشد و می بایست آب را به مقدار بیشتر میل نمایید. به منظور جذب مناسب تر بهتر است دو قرص با فاصله از هم میل شوند.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام

کاربر گرامی، خیر. نیاز به نگرانی نبوده و بدن مقدار مورد نیاز را جذب نموده و قسمتی که مورد نیاز نباشد را دفع می کند.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام برای رفع سفیدی مو یه دارو که ار پرفکتیل پلاتینیوم اثرش بهتر و مخصوص رفع سفیدی و تقویت موه باشه معرفی کنید ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام

کاربر گرامی، در این زمینه محصول اختصاصی موجود نبوده و می توانید از این محصول استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

واقعا تاثیر داره. میشه بگید چند درصد

با سلام

کاربر گرامی، میزان اثربخشی به شرایط بدن فرد وابسته بوده و نمی توان در این مورد با قطعیت اظهار نظر نمود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

متوجه منظورتون میشم. منظورم اینه این قرص تا حالا ثابت شده که تاثیری حتی جزئ داشته بین مصرف کنندگان ممنون میشم که توضیح بدید چون خودم نمیدونستم این قرص برای سفیدی موه تاثیر دارم بعدا که از نظر دوستان در سایت شما متوجه شدم فک کنم تاثیر روی من داشته حالا یا خیال می کنم یا واقعا از پیشروی سفیدی موه تاثیر داشته

کاربر گرامی با سلام،

پاسخ شما به صورت واضح داده شد.
امکان پاسخگویی به سئوالات مکرر شما میسر نیست. بدیهی است مشاوره و پاسخگویی مربوط به مشتریان وبسایت بوده و در راستای راهنمایی برای خرید و همچنین خدمات پس از فروش محصول و به منظور پشتیبانی خرید امکان پذیر می باشد.

باتشکر – کارشناس پشتیبانی

سلام خسته نباشید
آیا مصرف این قرص در کنار قرص نورکرین ممکن هست؟

با سلام

کاربر گرامی، بله شما می توانید از این دو محصول در یک دوره استفاده نمایید البته بهتر است با دو ساعت فاصله از هم مصرف شوند.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام. ببخشید این محصول با پرفکتیل معمولی چه فرقی داره؟ بنده میخوام برای تقویت مو و .. سفارش بدم. اما اگه این محصول کار پرفکتیل مو رو انجام میده و اونو پوشش میده همین رو سفارش بدم؟

باسلام

کاربر گرامی، این محصول علاوه بر ترکیبات پرفکتیل دارای ترکیبات تخصصی برای تقویت پوست بوده و محصول کامل تری می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام.خسته نباشید.
من رشد موهام خیلی ضعیفه و همچنین بسیار نازک و شکننده هست.میخوام بدونم این قرص باعث رویش مجدد موهام میشه و اگه روزی یکی بخورم کافیه یا حتما باید دوتا بخورم.و تا چه مدتی باید مصرف کنم.

با سلام

کاربر گرامی، این محصول بیشتر برای مو اثرات تقویتی و ضد ریزش دارد منتها تا حدودی به رویش مجدد مو نیز کمک خواهد کرد. اثربخشی اصلی محصول درصورت مصرف روزانه دو عدد و بعد از سه دوره نمایان خواهد شد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

ممنونم بابت پاسخگویی سریع??????

سلام من به فینستراید حساسیت دارم جانشین این قرص چیه که عوارضش کمتر باشه

با سلام

کاربر گرامی، شما میتوانید از ترکیبات نخل اره ای ( Saw Palmeto ) مانند پروستیکا استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام

کاربر گرامی، بله. شما می توانید از قرص پروستیکا استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام من مدتی برای ریزش موازاین محصول استفاده میکردم وبسیارراضی بودم.باتوجه به واردنشدن موقتی محصول نزدیکترین جایگزین به جای این قرص چه دارویی هست؟

باسلام

کاربر گرامی، شما می توانید از هیرفولیک به عنوان جایگزین برای ریزش مو استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام این محصول برای جلوگیری ازسفید شدن موهاهم ایا تاثیری دارد؟

باسلام

کاربر گرامی، بله. این محصول تا حدودی از سفید شدن مو جلوگیری می نماید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

021-77319215

 قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس با ترکیباتی چون روغن دانه انگور سیاه فرنگی ، کلاژن بایو مارین Colagene Bio Marine (کمپلکس دریایی)، عصاره پوست درخت کاج Pine bark، لیکوپن،عصاره چای سبز، آلفا لیپوئیک اسید، کوآنزیمQ10، بیوتین، سیستین، سیلیکون، ویتامین های گروه B ، ویتامین D،E،C و مواد معدنی باعث کاهش روند ایجاد چروک و پیری پوست بر اثر نورخورشید و آلودگی های محیط می گردد.

ما معتقدیم که زیبایی پوست شما از درون منشاء می گیرد. قرص پرفکتیل پلاتینوم توسط دانشمندان شرکت ویتابیوتیکس انگلستان طراحی شده است و در آن کشور، از میان مکمل های مرتبط رتبه اول را در فروش کسب نموده است. قرص پرفکتیل پلاتینوم شامل ریز مغذی های ضروری برای شادابی هرچه بیشتر پوست مو و ناخن هاست.

Bio-Marine Collagen: دارای خواص آنتی اکسیدانی است و برای جلوگیری و حتی ترمیم آسیب ناشی از عوامل محیطی در پوست نقش بسزایی دارد موجب افزایش قابل توجه سلول های سازنده ی کلاژن و در نتیجه بازسازی پوست به صورت اختصاصی می گردد. سبب کاهش و بهبود لک های ناشی از پیری نیز می شود و رطوبت پوست را به مقدار کافی تامین می کند.

Black Currant Seed Oil: روغن دانه انگور سیاه فرنگی به دلیل دارا بودن اسید های چرب ضروری از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و سبب کاهش تشکیل چروک های زودرس می شود.قیمت قرص perfectil platinum

Pine Bark Extract: این عصاره حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی بسیار قوی پروآنتوسیانیدین می باشد که سبب تقویت و محافظت کلاژن و الاستین پوست در برابر تخریب های محیطی می گردد.

Grape Seed Extract: آنتی اکسیدان قوی حاوی پروآنتوسیانیدین بوده و ازتخریب کلاژن و الاستین و هیالورونیک اسید موجود در پوست جلوگیری می کند وپوست را دربرابر مضرات نور خورشید محافظت می کند.

Co-Enzyme Q10: کوآنزیم ۱۰ Q با تحریک سنتز کلاژن و الاستین در پوست سبب افزایش استحکام و تقویت خاصیت ارتجاعی پوست می شود . این ریز مغذی با خنثی کردن عوامل مهاجم به سلول های پوست روند پیروی را کند می کند.

Green Tea Extract: حاوی عصاره چای سبز، از بروز علائم پیری پوست مانند چروک های ریز تا عمیق و لک جلوگیری می کند و سبب حفظ و تقویت سلامت پوست نیز می شود.

Alpha Lipoic Acid: آلفا لیپوئیک اسید به شکل گیری و استحکام هرچه بیشتر سلول های پوست کمک می کند . موجب کاهش خطوط سطحی و چروک های ظریف می گردد.

Lycopene: این آنتی اکسیدان قوی سبب حفاظت پوست در برابر نور مضر خورشید می شود.

تاثیرات کلی: اثر هم زمان موارد مذکور در کنار سایر ریز مغذی های موجود در این فرآورده که در پژوهش های متعدد علمی مورد تائید قرارگرفته اند موجب جوان سازی ، افزایش استحکام و سفتی پوست و بهبود روند رشد و سلامت مو و ناخن می شوند.

 – طعم دهنده مصنوعی

– گلوتن

– ژلاتین

– نمک

– مخمر

– لاکتوز

– مواد نگهدارنده

 

ترکیبات

 

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

هیچ محصولی وجود ندارد

پرداخت

لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید یا یک حساب بسازید

نمایش تمامی تصاویر

قیمت قرص perfectil platinum

کد مرجع:

Condition: جدید

جزییات بیشتر

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

تاریخ در دسترس بودن

لطفا جهت استعلام قیمت و موجودیبا شماره ۶۶۴۹۲۷۳۸ تماس حاصل فرمایید.

The minimum purchase order quantity for the product is 1

توییت اشتراک گذاری پینترست تلگرام

پرفکتیل پلاتینوم محصول شرکت ویتابیوتکس کشور انگلیس است .

قرص پرفکتیل با داشتن طیف کاملی از ویتامین ها، مواد معدنی و ریزمغذی ها نیاز بدن به این مواد حیاتی را تامین کرده و به حفظ سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن شما کمک می کند.

پرفکتیل پلاتینوم یک مکمل غذایی فوق العاده با فرمول عالی است که حاوی روغن دانه انگور سیاه فرنگی، کلاژن بیو مارین (کمپلکس دریایی)، عصاره پوست درخت کاج (Pine bark) , لیکوپن , عصاره چایی سبز , آلفا لیپوئیک اسید , کوآنزیم Q10 , بیوتین , سیستئین , سیلیکون , ویتامین های گروه B , ویتامین C , D و E و همچنین مواد معدنی است . قرص پرفکتیل با داشتن این فرمول کامل به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن کمک کرده و باعث کاهش روند چروک و پیری پوست بر اثر عوامل محیطی می گردد. مکمل پرفکتیل Perfectil با فرمول منحصر به فرد خود در بین مکمل های غذایی موجود در کشور انگلیس رتبه اول را در فروش کسب کرده است. از اینرو شرکت ویتابیوتکس با معرفی قرص پرفتکیل پلاتینوم سعی داشته است تا ارائه محصولات مورد نیاز عموم مشتریان خود را پوشش دهد.

کمک به حفظ سلامت و تقویت کامل پوست

کمک به جوانسازی پوست

دارای خاصیت آنتی اکسیدان

کمک به کلاژن سازی

کمک به حفظ سلامت و تقویت مو و ناخن

 نحوه مصرف : روزانه 2 عدد قرص به همراه وعده های غذایی اصلی با یک لیوان آب میل شود.

شما می توانید برای مشاهده و خرید قرص پرفکتیل کلیک نمایید.

قرص پرفکتیل پلانتیوم

زیبایی و سلامت پوست و مو در تمام سنین تاثیر قابل توجهی بر روحیه و روابط اجتماعی افراد دارد , پوست زیبا و شاداب اعتماد به نفس شما را برای حضور در جامعه افزایش می دهد و نشان دهنده سلامت عمومی بدن شماست. از اینرو همه افراد برای داشتن پوست و موی سالم و زیبا می کوشند . در حال حاضر روش های زیادی برای بازگرداندن شادابی پوست و مو در سنین بالا وجود دارد ولی اکثر روش ها تهاجمی بوده و همراه با درد و ناراحتی هستند که مطلوب همه افراد نیستند . پیشرفت های صورت گرفته در تولید مکمل های غذایی ما را قادر می سازد که بدون استفاده از روش های تهاجمی مانند لیزر و بوتاکس و … سلامت پوست خودمان را حفظ کنیم . علاوه بر این همه ما روزانه در معرض آلودگی های محیطی , نور خورشید و همچنین خشکی پوست در فصول سرد هستیم بنابراین برای حفظ شادابی پوست , مو و ناخن ها استفاده از مکمل های غذایی حاوی ویتامین ها و مینرالها ضروری است . یکی از این مکمل های غذایی که همه ترکیبات مورد نیاز برای حفاظت از پوست , مو و ناخن ها را دارا می باشد قرص پرفکتیل پلانتیوم است . پرفکتیل پلانتیوم با داشتن فرمول منحصر بفرد در فصول سرد و گرم سلامت پوست , مو و ناخن شما را تضمین می کند . پرفکتیل حاوی بیوکلاژن و کوآنزیم Q10 است که بهترین ریزمغذی های موجود برای بازسازی و جوان سازی پوست هستند . همچنین طیف کامل ویتامین های محلول در آب و چربی موجود در قرص پرفکتیل پلانتیوم به حفظ سلامت عمومی شما کمک کرده و در نهایت باعث زیبایی و شادابی پوست , مو و ناخن های شما می گردد. قرص های پرفکتیل پلانتیوم فاقد طعم دهنده های مصنوعی , گلوتن , ژلاتین , نمک و مخمر و لاکتوز و همچنین فاقد هرگونه مواد نگهدارنده هستند که نشان می دهد پرفکتیل پلانتیوم یک محصول 100 درصد طبیعی است.

فرمولاسیون و فوائد مکمل غذایی پرفکتیل پلاتینوم

کلاژن بیومارین: موجود در پرفکتیل پلاتینوم دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و باعث فعالسازی سلولهای سازنده کلاژن شده و در نتیجه باعث بازسازی پوست , کاهش لک های ناشی از پیری , ترمیم آسیب های محیطی و در نهایت حفظ رطوبت پوست می شود .

روغن دانه انگور سیاه فرنگی : موجود در پرفکتیل پلاتینوم حاوی اسیدهای چرب ضروری است که از پیری زودرس و تشکیل چروک ها جلوگیری می کند.

عصاره پوست درخت کاج : حاوی آنتی اکسیدان های قوی پروآنتوسیانین است که از کلاژن و الاستین پوست در برابر عوامل محیطی محافظت کرده و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد .

کوآنزیم Q10 : سنتز کلاژن و الاستین را در پوست تحریک کرده و موجب استحکام و تقویت خاصیت ارتجاعی پوست می شود . این ریز مغذی با خاصیت آنتی اکسیدانی روند پیری پوست را کند می کند.

عصاره چای سبز: موجود در پرفکتیل پلاتینوم Perfectil Platinumسبب تقویت سلامت پوست می شود و مانع ایجاد چروک های زیر و عمیق و لک صورت جلوگیری می کند.

آلفا لیپوئیک اسید : موجب کاهش خطوط سطحی و چروک های ریز شده و بازسازی سلولهای پوست را تسریع می کند.

لیکوپن : این آنتی اکسیدان از پوست در برابر نور مضر خورشید محافظت می کند.قیمت قرص perfectil platinum

ویتامین های گروه B : با آب رسانی به سلوله باعث شفافیت پوست شده و مانع ریزش و سفیدی موها می شوند.

ویتامین C : در پوست باعث کلاژن سازی می شود و با کمک به ساخت کراتین باعث شفافیت و استحکام موها می شود.

ویتامین E : موجود در قرص پرفکتیل پلاتینوم Perfectil Platinum یک آنتی اکسیدان قوی است که پوست را در مقابل UV نور خورشید محافظت می کند و چروک های اطراف لب و چشم ها را بهبود می بخشد .همچنین با افزایش خونرسانی به ریشه موها نه تنها مانع ریزش موها می شود بلکه آنها را پرپشت تر می کند.

توصیه و هشدار

 

شما می توانید برای خرید قرص پرفکتیل پلاتینوم از طریق فروشگاه اینترنتی شهر سلامت اقدام نمایید.

پرفکتیل پلاتینیوم

سلام در تصویر جلدا باهم فرق دارن چون خودم پرفکتیل اول و دارم ولی دومی و متوجه نشدم چیه ….. جایی برای اضافه کردن کالا ب سبد خرید و ندارم

بررسی خود را بنویسید!

* فیلدهای مورد نیاز

ارسال   یا  انصراف

شرکت بریتانیایی ویتابیوتیکس مجموعه منحصر به فردی از محصولات مراقبت از سلامتی را با حداکثر اثر بخشی بر پایه استانداردهای دارویی و فرآیندهای طبیعی طی40 سال به بازار عرضه کرده است. مکمل های مواد غذایی این شرکت جزء بهترین مارک های تجاری بوده و تنوع محصولات تولیدی این شرکت برای کمک به آقایان و خانم ها در سنین مختلف آن را در بین افراد به یک برند محبوب تبدیل کرده است. شما می توانید با اطمینان خاطر از محصولات ویتابیوتیکس برای حل مشکلات مراقبت بهداشتی خودتان استفاده کرده و بهترین نتایج را مشاهده کنید . برخی از محصولات پرکاربرد این شرکت در زیر شرح داده‌شده است .

قرص پرفکتیل برای کمک به حفظ سلامت پوست , مو و ناخن تهیه شده است . قرص Perfectil حاوی عصاره دانه انگور , پروآنتوسیانیدها , کاروتنوئیدها , ویتامین های A , E , D و C , بیوتین , سیستئین و مینرالها است . پرفکتیل یک مکمل عالی برای رساندن مواد مغذی به بدن است که باعث حفظ سلامت و زیبایی پوست و مو و ناخن ها می گردد .

مزایای استفاده از قرص پرفکتیل

سلامت پوست , مو و ناخن

کاهش روند ایجاد چروک و پیری پوست بر اثر نور خورشید

جلوگیری از خشکی و شکنندگی ناخن ها

استحکام و سفتی پوست و ناخن

محافظت از پوست مو با آنتی اکسیدان های قوی

از بین برنده تاثیرات منفی هوای سرد زمستان روی پوست

قرص نروزان برای تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز و تقویت سیستم عصبی طراحی شده است . قرص نروزان با فرمول منحصر به فرد به ارتقاء هوشیاری , پیشگیری از افسردگی و زوال عقل در خانم ها و آقایان کمک کرده و فاقد گلوتن , شکر , نمک , رنگ های مصنوعی و مواد نگهدارنده است . با استفاده از قرص نروزان و تامین مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز مغز و سیستم عصبی می توان سلامت آنها را در میانسالی و پیری تضمین کرد .

مزایای استفاده از قرص نروزان

بهبود ناراحتی های عصبی

بهبود حافظه

ضد اضطراب و افسردگی

بهبود خلق و خو

افزایش توان ذهنی و شناختی

جلوگیری از آلزایمر و اختلال حافظه

حفظ و تقویت عملکرد مناسب سیستم عصبی و مغز

شرکت ویتابیوتیکس اقدام به تولید مکمل های غذایی مجزا بر اساس نیاز خانم و آقایان کرده است . یکی از این مکمل های بسیار مفید قرص ول ومن است که منحصرا بر اساس نیازهای روزانه خانم ها طراحی شده است . مصرف روزانه قرص Well woman علاوه بر تامین انرژی روزانه باعث شاداپی پوست و مو و تقویت سیستم ایمنی باعث رفع مشکلات دوران قاعدگی در خانم ها می گردد. این قرص کاملا طبیعی بوده و فاقد نگهدارنده و رنگ های مصنوعی است .

مزایای استفاده از قرص ول ومن

حفظ سلامت و زیبایی پوست و مو

تامین انرژی برای انجام کارهای روزانه

تقویت سیستم ایمنی

برطرف کردن مشکلات قاعدگی

تامین مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن

پیشگیری از کم خونی با تامین آهن

قرص ول من شرکت ویتابیوتیکس منحصرا منطبق با نیازهای روزمره آقایان طراحی شده است .قرص Well man با تامین نیازهای روزانه به مواد ضروری و آنتی اکسیدان ها در بهبود و افزایش قدرت عملکرد سیستم ایمنی موثر بوده و مقاومت بدن در مقابل بیماری های فصلی و عفونی را افزایش دهد. علاوه بر این قرص ول من در حفظ سلامت سیستم قلب-عروق و پوست و مو موثر بوده و به افزایش قدرت باروری و توانایی جنسی آقایان کمک می کند. 

مزایای استفاده از قرص ول من

کمک به حفظ سلامتی و شادابی پوست و جلوگیری از ریزش موها

تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز آقایان در تمام سنین

کمک به تقویت قوای جنسی و افزایش قدرت باروری

کمک به تقویت سیستم ایمنی

کمک به تولید انرژی

ممانعت از ابتلا به سرطان پروستات

قرص پرفکتیل پلاتینوم یک مکمل تخصصی  است که با توجه به ترکیبات به کار گرفته شده در آن باعث تقویت پوست شده و به جوان سازی پوست کمک می کند. پرفکتیل حاوی ویتامین های محلول در چربی و ویتامین C و انواع ویتامین B است که برای رشد و عملکرد طبیعی بافت ها مورد نیاز هستند . قرص Perfectil Platinum با کلاژن سازی به سلامت مو و ناخن ها کمک کرده و در تقویت مو و ناخن  نیز موثر است .

مزایای استفاده از قرص پرفکتیل پلاتینوم

کمک به حفظ سلامت و تقویت کامل پوست 

کمک به جوان‌سازی پوست

کاهش چروک های پوست

آنتی اکسیدان

کلاژن ساز

کمک به حفظ سلامت و تقویت مو و ناخن

کپسول های ول ومن 50 سال به بالای شرکت ویتابیوتیکس ویژه خانم‌ها در این سنین ساخته‌شده است .قرص ول ومن بالای 50 سال یکی از بهترین مکمل‌ها برای خانم‌های بالای 50 سال است که سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها , ویتامین‌ها و مینرالها بوده که از بروز عوارض یائسگی و پیری در خانم‌ها جلوگیری می‌کند. Well woman +50 کاملاً طبیعی و فاقد گلوتن، نگهدارنده و رنگ‌های مصنوعی است.

مزایای استفاده از ول ومن +50

تقویت سیستم ایمنی

کمک به کاهش خستگی و افزایش انرژی

تقویت قلب و عروق و سیستم عصبی و بینایی

زیبایی و شادابی پوست و مو

کاهش عوارض و مشکلات مربوط به یائسگی

ممانعت از ریزش موها و به تعویق انداختن سفیدی آن‌ها

عضویت نیاز نیست

اگر سوال شما در سوالات مطرح شده پاسخ داده نشده است، می‌توانید از فرم زیر سوال خود را ارسال کنید.

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.

Copyright © shahresalamat.ir  All Rights Reserved. Powered by شهر سلامت

هیچ محصولی وجود ندارد

پرداخت

درخشش چهره بازتابی از درون است. به زبان دیگر زیبایی پوست شما وابسته به سلامت عمومی بدن شماست!

بنابراین در کنار تمام محصولات موضعی مراقبت پوستیتان شما نیاز به مصرف یک مکمل زیبایی خوراکی دارید.

در این زمینه مکمل های متعدی نظیر ایمدین، یوث بیلدر مورد، ویسکودرم و … در بازار موجود است، اما یکی از قدرتمند ترین مکمل های جوانساز که شاید کمتر از آن نام برده شده است قرص مکمل پرفکتیل پلاتینیوم ( Perfectil Platinum Supplement ) می باشدقیمت قرص perfectil platinum

که در این مقاله به بررسی دقیق و بی طرفانه آن پرداخته شده.

این محصول فرموله شده توسط بهترین متخصصان کمپانی ویتابیوتیکس و دارای رتبه اول فروش مکمل های زیبایی در انگلستان می باشد.

می توان از آن با عنوان ” مکمل همه جانبه برای زیبایی پوست، مو و ناخن ” نام برد.

کمپانی ویتابیوتیک همواره پیشرو در فرموله کردن مکمل های زیبایی بوده،

اما این بار به پشتوانه دانش و درک عمیق از فرآیندهای مربوط به تغذیه پوست، قوی ترین فرمولاسیون خود را ارائه داده و توانسته بابت عرضه این مکمل بی نظیر گواهی ثبت اختراع بین المللی را به خود اختصاص دهد.

فرمولاسیون پرفکتیل پلاتینیوم حاوی تمام مواد مغذی برای زیبایی شماست.

تاثیرات تغذیه روی پوست هزار برابر مشهود تر از تاثیرات گران ترین کرم ها و مرطوب کننده هاست!

چراکه مواد خوراکی به راحتی از طریق جریان خود وارد عمقی ترین لایه های پوست می شوند.

فرمولاسیون بی نظیر پرفکتیل پلاتینیوم حاوی ریز مغذی هایی است که با دقت و وسواس تمام از  کلاژن دریایی ( بیومارین ) و عصاره های گیاهی استخراج شده.

قرص مکمل پرفکتیل پلاتینیوم ( Perfectil Platinum Supplement ) به عنوان اولین قدم برای مراقبت های روزمره شما تا رسیدن به پوستی  شاداب و درخشان طراحی شده.

پرفکتیل پلاتینیوم چگونه به حفظ سلامت پوست کمک می کند؟

فرمولاسیون منحصر به فرد پرفکتیل پلاتینیوم حاوی کلاژن بیومارین، دانه انگور، پوست کاج، چای سبز، لیکوپن، روغن انگور سیاه، آلفا لیپوئیک اسید، کوآنزیم کیوتن سبب ساخت کلاژن، حفظ و بازسازی سلولی می شود.

تاثیرات پرفکتیل پلاتینیوم 

 بازسازی کلاژن و تقویت پوست

*                    ویتامین سی سبب بازسازی کلاژن طبیعی پوست و در نتیجه بهبود عملکرد پوست می شود.

*                    ریبوفلاوین ( b2 )، نیاسین (b3  )، و بیوتین سبب حفظ استحکام ساختمان پوست می شوند.

حفظ و بازسازی سلولی

از مهمترین عوامل پیری پوست می توان به اشعه آفتاب، آلودگی، سیگار کشیدن و رادیکال های آزاد اشاره کرد.

*                    ویتامین E، C و ریبوفلاوین ( ویتامین B2 ) سبب حفاظت سلول ها در برابر رادیکال های آزاد می شوند.

*                    ویتامین B12 ،D،  فولیک اسید به همراه آهن و مواد معدنی، منیزیم و روی به حفظ روند بازسازی سلولی کمک می کنند.

یک مکمل همه جانبه برای پوست، مو و ناخن

پرفکتیل پلاتینیوم علاوه بر تاثیرات مثبت روی درخشندگی و بازسازی سلول های پوست بر سلامت و رشد ناخن ها و مو نیز تاثیر می گذارد.

*                    سلنیوم و زینک سبب حفظ سلامت ناخن ها می شود.

*                    بیوتین سبب حفظ سلامت مو ها، و مس سبب پیشکیری از سفیدی مو می شود.

یک مکمل زیبایی مولتی ویتامین

شما هنگام مصرف پرفکتیل پلاتینیوم نیازی به مصرف مولتی ویتامین دیگری ندارید.

*                    فرمولاسیون منحصر به فرد پرفکتیل پلاتینیوم با دارا بودن ویتامین ها و مواد معدنی نیاز بدن به مولتی ویتامین را تامین می کند.

میزان مصرف پرفکتیل پلاتینیوم  

مصرف روزانه 2 قرص پرفکتیل پلاتینیوم تمام نیاز های شما را برآورده می کند.قیمت قرص perfectil platinum

 مراکز توزیع پرفکتیل پلاتینیوم  

قرص مکمل پرفکتیل پلاتینیوم هم اکنون در بسته بندی 60 عددی موجود است.

شما می توانید این مکمل را از تمامی داروخانه های معتبر سرتاسر کشور و هم چنین فروشگاه های اینترنتی دارای مجوز و نماد اعتماد تهیه کنید.

جهت سفارش کلیک کنید

عوارض قرص پرفکتیل پلاتینیوم

تا کنون هیچگونه عارضه جذی در اثر مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم گزارش نشده

اما در صورتی که قصد دارید این مکمل را طولانی مدت مصرف کنید و یا متوجه هرگونه حالات غیر طبیعی در سلامت بدن، حین مصرف شدید پزشک خود را در جریان بگذارید.

نکات و توصیه های لازم

قرص مکمل پرفکتیل پلاتینیوم فاقد هرگونه هورمون و یا داروهای اعتیاد آور است، و علاوه بر تاییدیه های معمول قرص های مکمل دارای تاییدیه کنترل کیفیت GMP نیز می باشد.

قبل از اولین دوره شروع مصرف با دقت توضیحات و دستور العمل مصرف مکمل را مطالعه قرمایید.

از مصرف بیشتر از میزان توصیه شده به شدت خودداری کنید.

همانند تمام مکمل ها و داروهای دیگر در موارد زیر پیش از شروع مصرف با پزشک معالج خود مشورت کنید.

*     اگر باردار و یا شیرده هستید

*     اگر دارای سابقه حساسیت به دارو و یا خوراکی خاصی هستید

*     اگر ناراحتی های ریوی دارید

*     اگر تحت درمان بیماری و یا داروی خاصی هستید

این مکمل مناسب افراد دارای سابقه حساسیت به سویا و غذاهای دریایی و هم چنین گیاهخواران نیست.

این محصول به دلیل دارا بودن مقادیر زیاد آهن به کودکان توصیه نمی شود.

این مکمل به هیچ عنوان جایگزین رژیم غذایی شما نیست.

این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد.

 

سلام خسته نباشید من ریزش مو شدید داشتم خیلی زیاد وناخونهایه دستم زود میشکستنباشگاه میرم اونجایکی از دوستان بهم پرفکتیل پلاتنیوم و معرفی کردفردا ورق 2روتموم میکنم ولی صورتم کهیر زده ایا به خاطر حساسیت به داروه چون من هیچ دارویی مصرف نمیکنم انتی هیستامین بخورم کهیر صورتم خوب میشه میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

درود بر شما

به احتمال بسیار زیاد کهیر زدن شما مربوط به قرص نیست

به پزشک مراجعه نمایید

سلام من ریزش مو دارم واقعا جواب میده این قرص؟

درود بر شما

جهت مشاوره محصول با شرکت تماس بگیرید.

با سلام ؛من از بدو تولد موهای نازک ضعیف و کم حجمی دارم الان هم که سنم بیشتر شده ، ضعیفتر و نازکتر شدنآیا این قرص برای موهای من جواب میده؟؟ضمناً من چجوری میتونم تهیه ش کنم و قیمتش چقدر هست؟؟

درود بر شما

استفاده از مکمل های تقویتی و در تقویت مو و جلوگیری از نازک تر شدن و ضعیف تر شدن موها موثر هستند. مطمئنا قرث های مکمل موثر هستند البته در اینکه مو از حالتی که در کودکی بوده ضعیف تر و نازک تر نشوند.

متاسفانه در حال حاضر این مکمل موجود نیست

سلام ببخشید میتونم سوال کنم این قرص برای چه سنی مناسبه؟من ۳۵ سالمه نمیدونم دیگه برای رفع چین و چروک موثر است یا خیر؟ممنون

درود بر شما برای سن شما جهت استفاده محصول جوانساز مناسب می باشد.

سلام من آمپول بیوتین و بپانتن گرفتم یک روز در میون بزنم البته دکتر گفته, حالا کنارش قرص پرفکتیل هم بخورم اشکالی نداره؟ پوستمم خیلی خشک و کدرهممنون میشم جواب بدین

درود بر شما

دو محصول قابل قیاس با یکدیگر نمی باشند.

سلا من قرص واسه تخمدان پلیکیستیک میخورم مشکلی نداره این قرص رو مصرف کنم

درود بر شما

خیر مشکلی ندارد

سلام من ریزش شدید مو دارم این قرص رو تازه خریدم میخواستم بدونم تاثیری داره و چه مدت از این قرص استفاده کنم ممنون

درود بر شما

مکمل جوانساز پرفکتیل پلاتینیوم بر روی تقویت مو و پیشگیری از ریزش تاثیر دارد. اما جهت ریزش موی شدید از مکمل های تخصصی مو استفاده نمایید و همچنین استفاده از محصولات مراقبتی ضد ریزش

آیا مصرف این قرص سیاهی دور چشم را برطرف میکند؟

درود بر شما

بصورت کلی سبب بهبود کیفیت پوست می گردد. اینکه تیرگی دور چشم را برطرف کند خیر، تیرگی دور چشم عوامل و دلایل مختلفی دارد، بسته به علت شاید بتوان گفت تا حدودی روی بهبود کیفیت پوست و شادابی می تواند موثر باشد

سلام وقت بخیرمن دچار سفیدی مو تو سن زیر ۳۰سال شدم بدون ارثیمیخوام بدونم مصرف این قرص باعث جلوگیری یا رفع سفیدی میشه

درود بر شما

خیر تاثیری ندارد

سلام. توصیه های شما و همکارانتون همیشه برای من مفید بوده . این قرص رو هم خریدم. ممنون از معرفی و توضیحات کاملتون.

درود بر شما

ممنون از شما و اعتمادتان به اویرو

سلام من۱۵سالمه این قرصومصرف کنم اشکالی نداره؟؟

درود بر شما

خیر توصیه نمی گردد

ببخشیداین قرص باعث سفیدی پوست هم میشه؟

درود مجدد

خیر

سلام.وقتتون بخیر.من 20 سالمه ومشکل کبد دارم که سبب چربی پوست و ریزش موی سرم شده .این قرص رو امروز تهیه کردم .مصرفش مشکلی نداره؟البته در حال درمان مشکل کبدم هم هستم.ممنون میشم از راهنماییتون.

درود بر شما

با پزشک خود مشورت نمایید.

با سلام میشه بپرسم این قرص تا کی مصرف کنم من الان دو ورقش مصرف کردم تا کی تاثیراتش نشون میده با تشکر

درود بر شما

مصرف مکمل های تقویتی و زیبایی تایم مصرف ندارند.

سلام خسته نباشید من ۲۷ سالمه و این قرص رو مصرف میکنم اشکالی نداره؟آیا این قرص باعث چاقی میشود؟

درود بر شما

خیر می توانید استفاده نمایید.

سلام خسته نباشید من 37سالمه موهای بالای سرم کم پشت شده بخاطر دخانیات و استرس درس خوندن زیاد بعدش زیر چشمم خط انداخته تاثیر داره؟سپاسگذارم.

درود بر شما

می تواند تا حدودی موثر باشد

جهت مشاوره و انتخاب محصول مناسب با مشاورین اویرو در ارتباط باشید

سلاممن چهار روز هست که شروع به مصرف قرص پرفکتیل کردم و به طرز عجیبی اشتهام زیاد شده طوری که مدام احساس ضعف شدید دارم و غذام دوبرابر شدهقبلا به هیچ عنوان اینطوری نبودمچیکار کنم؟

درود بر شما

برخی از ویتامین ها از جمله ویتامین های گروه B می تواندد سبب افزایش اشتها گردند.

سلام من زخم معده دارم و بخاطر همین خیلی لاغر شدم..میتونم از قرص پرفکتیل استفاده کنم؟؟؟؟

درود بر شما

پیشنهاد می شود با پزشک خود مشورا نمایید.

باسلام بنده از قرص های پرفکتیل معجولی استفاده نیکروم و۳ماهی است که مو کاشتم میخاستم بدونم از قرص های قدیمی مرفکتیل استفاده کنم یا این قرص های پلاتینیوم؟

درود بر شما

سوال مشخص نیست

با سلام میخواستم بدونم این مکمل میتونه در بهبود آ کنه موثر باشه؟ممنون

درود بر شما

خیر

سلام من میخام این قرص روباقرص هیرویت برای ریزش موبخورم مشکلی نیس؟

درود بر شما

مساله ای ندارد

سلام مصرف این قرص همراه قرص هیرویت ب ای ریزش شدید مومشکلی نداره

درود بر شما

مساله ای ندارد.

سلام مصرف این قرص همراه قرص رینفولتیل برای ریزش مو مشکلی ندارد؟؟

درود بر شما

خیر منع مصرفی ندارد

قرص پرفکتیل پلاتینوم دارای ریز مغذی های ضروری جهت حفظ سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن ها است.

در صورت موجود شدن به من اطلاع بده

روزانه ۲ عدد قرص همراه با وعده های اصلی غذا

این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد. زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

 شرکت ویتابیوتیکس از شرکت های تولید کننده مکمل غذایی میباشد که در انگلیس واقع شده است و بیشتر از ۴۰ سال است که در زمینه تولید انواع مکمل های غذایی تجربه دارد و از بهترین و جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا برای تولید محصولات خود استفاده میکند این شرکت در حال حاضر مکمل های خود را به ۱۰۰ کشور دنیا عرضه میکند و محصولات مکمل غذایی کاملا بر اساس استاندارد های جهانی تولید میشوند محصولات ویتابیوتیکس در شرایطی که داروها را تولید میکنند تولید میکنند و برای تولید مکمل غذایی های خود شرایط خاص و سختی را در نظر میگیرند شرکت وایتابیوتیکس محصولات مکمل غذایی  خود را با توجه به شرایط فیزیولوژیکی بدن انسان و بر حسب نوع جنسیت و سن مصرف کننده تولید می کند .قیمت قرص perfectil platinum

لطفا کد زیر را در بخش مربوطه وارد نمایید

قرص پرفکتیل پلاتینیوم ویتابیوتیکس 60 عددی

160,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

قرص پرفکتیل پلاتینیوم ویتابیوتیکس یک محصول کامل از تمام ویتامین‌ها و املاح معدنی به همراه عصاره شفابخش انگور است که اثر گذاری فوق‌العاده آن در زبیای و جوانی پوست، استحکام ناخن و زیبای و تقویت مو اثبات شده است.

زیبایی چهره به داشتن پوستی سالم و زیبا، موهایی خوش‌حالت و پرپشت و در کنار آن ناخن‌های مستحکم و یکدست وابستگی شدیدی دارد. در محیط اطراف ما عوامل بسیار تحریک‌کننده‌ای مانند اشعه‌های مضر خورشید، تغذیه ناسالم و بی‌کیفیت، رادیکال‌های آزاد و … هستند که می‌توانند برای این زیبایی خطرساز باشند. قرص پرفکتیل پلاتینیوم ویتابیوتیکس یک مکمل مولتی ویتامین است که با دارا بودن ویتامین ها و مواد معدنی نیاز بدن به مولتی ویتامین را تامین می‌کند به‌طوری که نیازی به مصرف مولتی ویتامین دیگری ندارید. همچنین حاوی عصاره دانه انگور با خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی تر از ویتامین‌های C و E است که در برابر نور خورشید از تخریب بافت‌های آن جلوگیری می‌کند. این ماده همچنین علاوه بر پیگمانتاسیون غیر طبیعی در پوست، مانع از پیری زودرس پوست می‌شود.قیمت قرص perfectil platinum

مکمل پرفکتیل پلاتینیوم ویتابیوتیکس دارای خواص بی‌شماری است اما به‌طور کلی این محصول برای زیبایی و جوانی پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن، تقویت و حفظ سلامت مو و کمک به استحکام و زیبایی ناخن‌ها ساخته شده است.

پرفکتیل پلاتینیوم حاوی سلنیوم و زینک با اثر فوق‌العاده در حفظ سلامت ناخن‌ها بوده و همچنین در جلوگیر از خشکی و شکنندگی موها نیز بسیار موثر است. بیوتین (ویتامین B7) موجود در این محصول موجب رشد و نگهداری مو و ناخن شده و از شکنندگی آنها جلوگیری می‌‎کند. مس نیز از دیگر ترکیبات این محصول است که مانع سفیدی مو می‌شود.

ویتامین c برای تولید کلاژن پوست ضروری است. ویتامین c سبب بازسازی کلاژن طبیعی پوست و در نتیجه بهبود عملکرد پوست می‌شود. ریبوفلاوین (B2)، نیاسین (B3) و بیوتین سبب حفظ استحکام ساختمان پوست می‌شوند. همچنین ویتامین B3 موجود در قرص پرفکتیل ویتابیوتیکس موجب بهبود التهاب پوست و کاهش تولید ترشحات چربی از منافذ پوست می‌شود که از ایجاد آکنه و جوش جلوگیری می‌کند.

ویتامین E، C و ریبوفلاوین (ویتامین B2) از پوست در برابر رادیکال های آزاد که اصلی‌ترین عامل پیری پوست محسوب می‌شوند حفاظت می‌‎کند. ویتامین د، ب12 و  فولیک اسید به همراه آهن و مواد معدنی، منیزیم و روی به حفظ روند بازسازی سلولی کمک می‌کنند.

چطور مصرف کنیم:

روزانه 2 عدد قرص همراه با وعده‌های اصلی غذا مصرف شود.

لطفا دقت کنید:

مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نیست.

در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

در دمای زیر 25 درجه سانتیگراد و دور از رطوبت نگهداری شود.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

ارزش غذایی:

*مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

**درصد مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

g = گرم  / mg = میلی‎گرم  / µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی

کمک به حفظ سلامت، پوست، مو و ناخن

روی, سیستین

انواع ویتامین‎ها

قرص

بزرگسالان

روغن هسته انگور

60 عدد

مقوایی

انگلستان

ویتابیوتیکس تهران

ویتابیوتیکس

مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نیست.

در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

در دمای زیر 25 درجه سانتیگراد و دور از رطوبت نگهداری شود.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

قیمت قرص perfectil platinum

روزانه 2 عدد قرص همراه با وعده‌های اصلی غذا مصرف شود.

نقد بررسی یافت نشد…

امتیاز شماامتیاز …عالیخوبمعمولیبد نیستضعیف

نظر شما

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین تخفیف ها و کالا ها مطلع شوید.

مثبت سبز بزرگترین و معتبرترین سایت داروخانه آنلاین در ایران است که از بهمن ماه 1394 فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی آغاز نموده است، این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و با روش‌های ارتباط نوین و بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل فراهم آورد. داروخانه آنلاین ما به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. مثبت سبز همچنین سامانه‌ پیشگام در زمینه خرید لوازم آرایشی است. دارو و لوزام آرایشی بهداشتی تمامی شرکت‌های فعال در این حوزه در مثبت سبز موجود است تا مخاطبین بتوانند قیمت و مشخصات محصولات را با هم مقایسه کرده و بهترین خرید را داشته باشند. در زمان خرید از مثبت سبز می‌توانید قیمت‌ها و مشخصات کلیدی هر محصول را با هم مقایسه و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید. با مثبت سبز آسان‌ترین خرید اینترنتی خود را تجربه کنید.

کد تایید *



این محصول در حال حاضر در انبار بهرو موجود ، آماده پردازش و ارسال است

۱۵۹,۹۶۰ تومان

متاسفانه این محصول در حال حاضر موجود نیست.

قیمت قرص perfectil platinum

* : نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است. ** : مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

1400/06/12

انگلستان

60

Vitabiotics

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

5.0

از 4 رای

0.0

از 0 رای

0.0

از 0 رای

0.0

از 0 رای

داروخانه دکتر مجید کریمی (شهرک اکباتان)



درصورت موجود شدن مجدد این محصول، با شما تماس خواهیم گرفت.

سفارش مکمل های غذایی فقط بصورت پرداخت آنلاین امکان پذیر است

Vitabiotics Perfectil Platinum

قیمت قرص perfectil platinum

تعداد در یک بسته بندی 60 عدد

کمک به حفظ سلامت و تقویت کامل پوست  کمک به جوانسازی پوست آنتی اکسیدان کلاژن ساز کمک به حفظ سلامت و تقویت مو و ناخن

ترکیبات ( هر 2 قرص ) :

نام

مقدار

نیاز روزانه

(Bio-Marine Collagen (Cartidea

200 mg

*

(Grape Seed Extract (95% Proanthocyanidins

15 mg

*

(Pine Bark Extract (95% Proanthocyanidins

8 mg

*

(Green Tea Extract (Standardised extract 55% polyphenols

20 mg

*

Lycopene Extract 5%

10 mg

*

Blackcurrant Seed Oil

50 mg

*

Alpha Lipoic Acid

40 mg

*

Co-enzyme Q10

5 mg

*

Betacarotene

4 mg

*

(Vitamin D (D3 500 IU

12.5 µg

قیمت قرص perfectil platinum

250 %

(Vitamin E (Natural Source

50 mg ?-TE

417 %

Vitamin C

90 mg

113 %

(Vitamin B1 (Thiamin

8 mg

727 %

(Vitamin B2 (Riboflavin

4 mg

286 %

(Vitamin B3 (Niacin

18 mg NE

113 %

Vitamin B6

10 mg

714 %

Folic Acid

400 µg

200 %

Vitamin B12

9 µg

360 %

Biotin

150 µg

300 %

Pantothenic Acid

40 mg

667 %

Magnesium

100 mg

27 %

Iron

12 mg

86 %

Zinc

15 mg

150 %

Copper

1000 µg

100 %

Manganese

0.5 mg

25 %

(Selenium (Yeast Free

100 µg

182 %

Chromium

50 µg

125 %

(Iodine (from Purified Sea Kelp extract

200 µg

133 %

Silicon

50 mg

*

L-Cystine

20 mg

*

شرایط نگهداری :

در دمای زیر 25 درجه سانتیگراد و دور از رطوبت نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

روش مصرف :

روزانه 2 عدد قرص همراه با وعده های اصلی غذا

هشدار مصرف :

این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد. زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

Vitabiotics Perfectil Platinum 60 Tablets

زیبایی و سلامت پوست و مو در تمام سنین تاثیر قابل توجهی بر روحیه و روابط اجتماعی افراد دارد , پوست زیبا و شاداب اعتماد به نفس شما را برای حضور در جامعه افزایش می دهد و نشان دهنده سلامت عمومی بدن شماست. از اینرو همه افراد برای داشتن پوست و موی سالم و زیبا می کوشند . در حال حاضر روش های زیادی برای بازگرداندن شادابی پوست و مو در سنین بالا وجود دارد ولی اکثر روش ها تهاجمی بوده و همراه با درد و ناراحتی هستند که مطلوب همه افراد نیستند . پیشرفت های صورت گرفته در تولید مکمل های غذایی ما را قادر می سازد که بدون استفاده از روش های تهاجمی مانند لیزر و بوتاکس و … سلامت پوست خودمان را حفظ کنیم . علاوه بر این همه ما روزانه در معرض آلودگی های محیطی , نور خورشید و همچنین خشکی پوست در فصول سرد هستیم بنابراین برای حفظ شادابی پوست , مو و ناخن ها استفاده از مکمل های غذایی حاوی ویتامین ها و مینرالها ضروری است . یکی از این مکمل های غذایی که همه ترکیبات مورد نیاز برای حفاظت از پوست , مو و ناخن ها را دارا می باشد قرص پرفکتیل پلانتیوم است . پرفکتیل پلانتیوم با داشتن فرمول منحصر بفرد در فصول سرد و گرم سلامت پوست , مو و ناخن شما را تضمین می کند . پرفکتیل حاوی بیوکلاژن و کوآنزیم Q10 است که بهترین ریزمغذی های موجود برای بازسازی و جوان سازی پوست هستند . همچنین طیف کامل ویتامین های محلول در آب و چربی موجود در قرص پرفکتیل پلانتیوم به حفظ سلامت عمومی شما کمک کرده و در نهایت باعث زیبایی و شادابی پوست , مو و ناخن های شما می گردد. قرص های پرفکتیل پلانتیوم فاقد طعم دهنده های مصنوعی , گلوتن , ژلاتین , نمک و مخمر و لاکتوز و همچنین فاقد هرگونه مواد نگهدارنده هستند که نشان می دهد پرفکتیل پلانتیوم یک محصول 100 درصد طبیعی است.

تاثیرات تغذیه روی پوست هزار برابر مشهود تر از تاثیرات گران ترین کرم ها و مرطوب کننده هاست، چرا که مواد خوراکی به راحتی از طریق جریان خود وارد عمقی ترین لایه های پوست می شوند.

قرص مکمل پرفکتیل پلاتینیوم ( Perfectil Platinum Supplement ) محصول ویتابیوتیکس انگلستان به عنوان اولین قدم برای مراقبت های روزمره شما تا رسیدن به پوستی  شاداب و درخشان طراحی شده.

فرمولاسیون و فوائد مکمل غذایی پرفکتیل پلاتینومقیمت قرص perfectil platinum

کلاژن بیومارین: موجود در پرفکتیل پلاتینوم دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و باعث فعالسازی سلولهای سازنده کلاژن شده و در نتیجه باعث بازسازی پوست , کاهش لک های ناشی از پیری , ترمیم آسیب های محیطی و در نهایت حفظ رطوبت پوست می شود .

روغن دانه انگور سیاه فرنگی : موجود در پرفکتیل پلاتینوم حاوی اسیدهای چرب ضروری است که از پیری زودرس و تشکیل چروک ها جلوگیری می کند.

عصاره پوست درخت کاج : حاوی آنتی اکسیدان های قوی پروآنتوسیانین است که از کلاژن و الاستین پوست در برابر عوامل محیطی محافظت کرده و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد .

کوآنزیم Q10 :  سنتز کلاژن و الاستین را در پوست تحریک کرده و موجب استحکام و تقویت خاصیت ارتجاعی پوست می شود . این ریز مغذی با خاصیت آنتی اکسیدانی روند پیری پوست را کند می کند.

عصاره چای سبز: موجود در پرفکتیل پلاتینوم Perfectil Platinumسبب تقویت سلامت پوست می شود و مانع ایجاد چروک های زیر و عمیق و لک صورت جلوگیری می کند.

آلفا لیپوئیک اسید : موجب کاهش خطوط سطحی و چروک های ریز شده و بازسازی سلولهای پوست را تسریع می کند.

لیکوپن : این آنتی اکسیدان از پوست در برابر نور مضر خورشید محافظت می کند.

ویتامین های گروه B : با آب رسانی به سلوله باعث شفافیت پوست شده و مانع ریزش و سفیدی موها می شوند.

ویتامین C : در پوست باعث کلاژن سازی می شود و با کمک به ساخت کراتین باعث شفافیت و استحکام موها می شود.

ویتامین E : موجود در قرص پرفکتیل پلاتینوم Perfectil Platinum یک آنتی اکسیدان قوی است که پوست را در مقابل UV نور خورشید محافظت می کند و چروک های اطراف لب و چشم ها را بهبود می بخشد .همچنین با افزایش خونرسانی به ریشه موها نه تنها مانع ریزش موها می شود بلکه آنها را پرپشت تر می کند.

مکمل پرفکتیل Perfectil با فرمول منحصر به فرد خود در بین مکمل های غذایی موجود در کشور انگلیس رتبه اول را در فروش کسب کرده است. از اینرو شرکت ویتابیوتکس با معرفی قرص پرفتکیل پلاتینوم سعی داشته است تا ارائه محصولات مورد نیاز عموم مشتریان خود را پوشش دهد.

                                           نام                                          

        مقدار      

   نیاز روزانه   

(Bio-Marine Collagen (Cartidea

200 mg

*

(Grape Seed Extract (95% Proanthocyanidins

15 mg

*

(Pine Bark Extract (95% Proanthocyanidins

8 mg

*

(Green Tea Extract (Standardised extract 55% polyphenols

20 mg

*

Lycopene Extract 5%

10 mg

*

Blackcurrant Seed Oil

50 mg

*

Alpha Lipoic Acid

40 mg

*

قیمت قرص perfectil platinum

Co-enzyme Q10

5 mg

*

Betacarotene

4 mg

*

(Vitamin D (D3 500 IU

12.5 µg

250 %

(Vitamin E (Natural Source

50 mg ?-TE

417 %

Vitamin C

90 mg

113 %

(Vitamin B1 (Thiamin

8 mg

727 %

(Vitamin B2 (Riboflavin

4 mg

286 %

(Vitamin B3 (Niacin

18 mg NE

113 %

Vitamin B6

10 mg

714 %

Folic Acid

400 µg

200 %

Vitamin B12

9 µg

360 %

Biotin

150 µg

300 %

Pantothenic Acid

40 mg

667 %

Magnesium

100 mg

27 %

Iron

12 mg

86 %

Zinc

15 mg

150 %

Copper

1000 µg

100 %

Manganese

0.5 mg

25 %

(Selenium (Yeast Free

100 µg

182 %

Chromium

50 µg

125 %

(Iodine (from Purified Sea Kelp extract

200 µg

133 %

Silicon

50 mg

*

L-Cystine

20 mg

*

* : نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است
** : مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است

– کمک به حفظ سلامت و تقویت کامل پوست

– کمک به جوانسازی پوست – آنتی اکسیدان

– کمک به حفظ سلامت و تقویت مو و ناخن

– کلاژن سازی و بهبود الاستین پوست  (حالت ارتجاعی پوست )

– جلوگیری از پیری زودرس و چروک پوست  

– فاقد گلوتن، رنگ مصنوعی، نمک ، مخمر و مواد نگه دارنده 

– بدون تست روی حیوانات

در دمای زیر 25 درجه سانتیگراد، دور از دسترس کودکان و دور از رطوبت نگهداری شود.

– روزانه 2 عدد قرص همراه با وعده های اصلی غذا ( معده پر ) میل شود

– در صورت رعایت موارد  هشدار مصرف سالانه 1 تا 3 دوره ( بسته ) برای دیدن نتایج توصیه میشود.

– این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.

– زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

– در صورت مصرف هرگونه دارو، ناراحتی ریوی، یا سابقه حساسیت، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

– مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

– این محصول به دلیل دارا بودن مقادیر زیاد آهن به کودکان توصیه نمی شود.

– این مکمل مناسب افراد دارای سابقه حساسیت به سویا و غذاهای دریایی و هم چنین گیاهخواران نیست.

– این مکمل به هیچ عنوان جایگزین رژیم غذایی شما نیست.

قیمت قرص perfectil platinum
قیمت قرص perfectil platinum
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *