قیمت قرص bcaa 5000

خواص دارویی و گیاهی

قیمت قرص bcaa 5000
قیمت قرص bcaa 5000

تیم بادی من درکنار شماست ؛ بزرگترین و تخصصی ترین مرکز فروش مکمل های بدنسازی ورزشی در ایران ٬ با ما تماس بگیرید…


در حال نمایش 1–16 از 21 نتیجه

عدم موجودی

عدم موجودی

قیمت قرص bcaa 5000

عدم موجودی

عدم موجودی

عدم موجودی

دارای مجوز وزارت بهداشت ٬ صمت و سازمان غذا و دارو

تماس بگیرید : ۲۸۴۲۶۴ (۰۲۱) (۱۰ الی ۱۷)

پردازش سفارشات ٬ ۲۴ ساعت شبانه روز

ارسال سفارشات به سراسر کشور

افتخار ما همراهی شما و خدمت رسانی در بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه آنلاین مکمل و تجهیزات ورزشی ایران است . مشاوره جهت خرید محصولات و پشتیبانی در بادی من به صورت کاملا رایگان و تخصصی انجام میشود . تمامی مکمل ها و کالاها دارای کد IRC وزارت بهداشت و مجوز از سازمان غذا و دارو هستند . اصالت و سلامت کالاها توسط ارگان های مرتبط تایید شده است و توسط نمایندگان مجاز معتبر و مورد تایید جمهوری اسلامی ایران و به صورت کاملا قانونی وارد کشور شده اند . بادی من خریدی امن ٬ آسان و مقرون به صرفه را برای ورزشکاران فراهم مینماید . تمامی محصولات غیر داروئی داروخانه اعم از مکمل های بدنسازی ٬ ورزشی و تغذیه ای و اقلام غیر داروئی مجاز از طریق وبسایت بادی من به صورت آنلاین تحت مدیریت مستقیم داروخانه شبانه روزی دکتر مستوفی به فروش میرسد.در واحد کنترل کیفی بادی من ٬ کالاها پس از ارزیابی کامل کارشناسان و در صورت تایید نهایی و دارا بودن بالاترین استانداردها ٬ تاییدیه فروش میگیرند . از خدمات ویژه بادی من میتوان به فروش و معرفی جدیدترین تجهیزات و ملزومات ورزشی ٬ خدمات طراحی برنامه تمرینی و غذایی به صورت آنلاین و حضوری تحت نظر متخصص تغذیه و مربیان بسیار نامدار کشور ٬ اشاره نمود . پیشرفت بادی من در گرو افزایش جمعیت ورزشکاران و ورزش دوستان حاصل میشود و خدمت به ورزشکاران بزرگترین افتخار ماست . بادی من در راستای مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی و حمایت از تولید ملی در زمینه کسب و کارهای مرتبط گام هایی بسیار موثر در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید کننده برداشته است و آماده همکاری با تمامی واحدهای تولیدی با کیفیت داخلی میباشد . موجودی کالاها و قیمت ها به صورت خودکار بروزرسانی میشود .

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

ON Instantized BCAA 5000 powder 345 g unflavored

بی سی دبل ای اینستانزید اوپتیموم نوتریشن تشکیل شده از زنجیره‌ای اسید آمینه‌های شاخه دار (Bcaa) می‌باشد که بدن انسان قادر به تولید آن نیست. بدن انسان به کمک رژیم غذایی مناسب می‌تواند مقدار کمی بی سی ای ای تولید کند که این مقدار برای فرد ورزشکار اصلا مناسب نبوده و نیاز‌های عضلانی آن را برطرف نمی‌کند بلکه باید از طریق مکمل غذایی این ماده را بدست آورد.

بی سی ای ای یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین مکمل ها در بین تمامی ورزشکاران بدنسازی است

آمینو اسید های شاخه ای از ترکیب لوسین، -ایزو لوسین و والین تشکیل شده است که نسبت این مواد در مکمل های تولیدی هر شرکتی متفاوت می‌باشد.

مکمل‌های زیادی در سراسر دنیا بر پایه این سه اسید آمینه ساخته شده اند و دانشمندان درانجام تمرینات ورزشی به سودمند بودن این اسیدهای آمینه اعتقاد دارند درحالی که بسیاری از مردم در مورد نحوه استفاده از آن‌ها و اثراتشان اطلاعات چندانی ندارند .
شما احتمالا می‌دانید که اسیدهای آمینه سازنده بلوک‌های پروتئینی هستند ( ساختمان پروتئین‌ها از اسیدهای آمینه تشکیل شده است ) هنگامی که شما یک غذای پروتئینی مصرف کنید این غذا در معده و روده شما هضم و جذب شده و به اسیدهای امینه مجزا و اسیدهای آمینه با شاخه‌ها و رشته هایی به اندازه کافی کوچک که توانایی جذب در جریان خون را داشته باشند تبدیل می‌شود که این آمینو اسیدها وظایف بسیاری را در بدن از ساخت تا بازسازی بافت‌ها و نیز در فعالیت‌های شیمیایی مورد نیاز در انجام و بهبود کارایی مغز را به عهده دارندقیمت قرص bcaa 5000

تفاوت بین مکمل های آمینو اسید با بی سی ای ای  در چیست ؟

شما میدانید که اکثر شرکت های مکمل سازی هم محصول بی سی ای ای دارند و هم محصول آمینو اسید شاید این برای شما جای سوال باشد با وجود مکمل آمینو دیگر چه نیازی BCAAاست یا تفاوت این ها در چیست؟

اگر نگاهی به ساپلمنت فکت این محصولات کنید پاسخ خود را خواهید یافت، در مکمل های که با نام آمینو اسید تولید میشوند علاوه بر وجود سه امینو شاخه ای لوسین -ایزولوسین و والین آمینو های دیگری مثل
آلانین ، آرژنین ، اسید اسپارتیک ، سیستئین ، اسید گلوتامیک ، گلوتامین ،هیستادین و… چندین نوع آمینو دیگری نیز وجود دارید که همگی برای رشد عضلات مفید هستند که با چندین بار در طول روز مصرف شوند

اما اسید های شاخه ای کاربرد و اهمیت بیشتری دارند و برای تامین انرژی عضلات و افزایش کیفیت عضله ورزشکاران به این سه آمینوی اصلی نیاز بیشتری دارند و مصرف این مکمل قبل از تمرین تاثیر بسیاری خوبی بر تمرین ورزشکار دارد.

مزایا:

ترکیبات به ازای هر 2 اسکوپ( 5.75 گرم ):

موارد مصرف:

به منظور جلوگیری از تخریب عضلات پس از تمرین های قدرتی و استقامتی و بازیابی سریع تر ماهیچه ها حین تمرین 

روش مصرف:

2 پیمانه از پودر را در آب مخلوط کرده و 30 تا 45 دقیقه قبل از تمرین و 2 پیمانه دیگر را بعد تمرین مصرف نمایید.

برای کمک به افزایش عملکرد ورزشی، رشد عضلانی، افزایش قدرت و ریکاوری سریع تر می توان این مکمل را قبل و در طول تمرین و بعد از آن میل کرد.

هشدار مصرف:

افراد زیر 18 سال و یا افرادی که مشکوک به بیماری هستند و دارو مصرف می کنند، بدون اجازه پزشک مصرف نکنند.

افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم های باردار و شیرده بدون اجازه پزشک مصرف نکنند.

این فرآورده صرفا مکمل ورزشی بوده و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری نمی باشد.

افرادی که به شیر، بادام، آجیل، تخم مرغ، صدف و ماهی آلرژی دارند اسفاده نکنند. بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید.

در صورت مشاهده هرگونه علایم حساسیت به پزشک مراجعه کنید.

روش نگهداری:

در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

عضو هستید؟
 
وارد شوید


 

(BCAAs) مکمل‌هایی بسیار محبوب هستند که به صورت گسترده نیز به فروش می‌رسند.این مکمل‌ها به خصوص در بدن سازی و دیگر ورزش‌ها که نیازمند داشتن عضلاتی قدتمند می‌باشد بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.این امینو اسید‌ها نمیتوانند به تنهایی توسط بدن ساخته شوند بنابراین شما مجبورید که از طریق مواد غذایی یا مکمل‌هایی که شامل این امینو اسید‌ها هستند آنها را در اختیار بدن خود قرار دهید.(BCAAs) نقشی‌ اساسی‌ در متابولیسم بدن انسان ایفا می‌کند و به طور فعال از آن در درمان بیماری سیروز کبدی استفاده میشود.

والین
آمینو اسید شاخه دار والین در کاربرد‌های صنعتی نظیر تخمیر نوشیدنی‌‌های الکلی کاربرد فراوان دارد و همچنین این امینو اسید واحد تشکیل دهنده مرکزی بسیاری از آنزیم‌های مهم بدن می‌باشد.این امینو اسید در فرایند تولید انرژی درون بدن نقشی اساسی‌ ایفا می‌کند و از این طریق نقشی‌ مهم در قدرت فیزیکی‌ ما ایفا می‌کند.غذا‌های شامل مقادیر بالای والین در بین بدن سازان بسیار محبوب میباشند.

لوسین
لوسین نقشی‌ اساسی‌ در متابولیسم بافت‌های ماهیچه ای دارد بنابراین این امینو اسید در ساخت و حفظ ماهیچه‌ها نقشی‌ اساسی‌ را ایفا می‌کند.این امینو اسید همچنین بخش اصلی‌ و مهم بسیاری از پروتئین‌ها را تشکیل میدهد و بنابراین در فرایند ترمیم عضلات نقشی‌ بسیار وسیع‌ و مهم دارد.هر فرد بزرگسال باید در روز ۱۰-۵۰ میلی‌ گرم لوسین به ازای هر کیلو از وزن بدن مصرف کند.قیمت قرص bcaa 5000

ایزو لوسین
امینو اسید ایزو لوسین نیز نقشی‌ اساسی‌ در تامین انرژی مورد نیاز ماهیچه‌ها ایفا می‌کند به خصوص در زمان‌هایی که در حال تمرینات طولانی‌ می‌باشیم.در صورتی‌ که بدن مقادیر مورد نیاز ایزو لوسین خود را از طریق جریان خون دریافت نکند به ناچار روی به ذخایر موجود در ماهیچه‌ها میاورد در این صورت میزان ایزو لوسین درون ماهیچه‌ها کاهش یافته و از مقدار ماهیچه‌ها کاسته میشود.بدن سازان باید از به وجود آمدن چنین شرایطی جلوگیری کنند.


           


 


 

عضو هستید؟
 
وارد شوید


نسبت 2:1:1


افزايش حجم و عضله


جلوگيري از تخريب ماهيچه و حفظ آن


منبع غني پروتئين در زمان کاهش وزن

قیمت قرص bcaa 5000


ريکاوري جهت بازسازي عضله بعد تمرين


مناسب برای دوران کات و چربی سوزی


افزایش قدرت و استقامت


 


سایز:


125 قرص-25 سروینگ  و 375 قرص-75 سروینگ  

–  حاوی دز و خلوص بالای آمینو اسید های شاخه لوسین، والین و ایزولوسین و ویتامین B6.

–   حاوی سوربیتول جهت از بین بردن طعم تلخ BCAA و آنزیم های کبدی.


–         سرعت بالای جذب محصول.


–         جلوگیری از تخریب بافت عضلانی.

–         افزایش ریکاوری و بازسازی عضلات پس از تمرینات پر فشار.

–         افزایش سنتز پروتئین و افزایش روند عضله سازی.


–         جلوگیری از آسیب دیدگی در تمرینات.


۱۰۸۰۰ میلیگرم BCCA برای مصرف روزانه


ماکسیمم بالاترین دوز کپسول


مناسب برای مصرف ۴ هفته


تامین آمینواسید های شاخه دار مورد نیاز بدن


افزایش انرژی و کاهش خستگی


دارای بیشترین آمینو اسید شاخه ای در هر کپسول


هضم آسان


جذب سریع


کمک به ریکاوری و ترمیم بافت ها

یک محصول آنابولیک (عضله‌ساز) و ضد کاتابولیک (جلوگری از تجزیه عضلات)


حاوی 5000 میلی‌گرم بی سی ای ای در هر وعده


پشتیبانی از تمرکز


حل شدن آسان


طعم بسیار خوب


6 گرم آمینو اسید شاخه ای(BCAA) در هر وعده(10 گرم)


5 گرم پروتئین در هر وعده


حاوی ویتامین B6


کربوهیدرات صفر


شکر صفر


20 کالری در هر وعده


دارای طعم عالی 


3000 میلی‌گرم BCAA در هر وعده

قیمت قرص bcaa 5000


نسبت 2:1:1 اسید آمینه شاخه ای


حفظ عضلات در هنگام رژیم


بازسازی عضلات تخریب شده


افزایش حجم عضلانی خالص و با کیفیت


تفکیک عضلات

مکمل اسید آمینه شاخه ای(BCAA) بایوتک حاوی اسید آمینه لوسین، ایزلوسین و والین به نسبت 2: 1: 1 است. علاوه بر این حاوی ویتامین B6 می باشد که به سوخت و ساز پروتئین و گلیکوژن نرمال و همچنین کاهش خستگی کمک می کند.اسید آمینه شاخه ای(BCAA) بایوتک مانند سایر محصولات بایوتک ایمن و با دقت ساخته شده است.


 


سایز:


200 قرص-50 سروینگ  و 340 قرص-85 سروینگ


عضله سازی با کیفیت


کمک به فرایند چربی سوزی

کمک به تمرکز ذهنی برای افزایش روند عضله سازی ورزشکار


حمایت از سنتز پروتئین عضله


کاهش کاتابولیسم پروتئین


ترویج حساسیت به انسولین


پشتیبانی آندوژن تولید گلوکز


ریکاوری سریع عضلات پس از تمرینات سخت


کمک به بالا رفتن کیفیت بدن ورزشکار


 


3000 میلی‌گرم BCAA در هر وعده


نسبت 2:1:1 اسید آمینه شاخه ای


حفظ عضلات در هنگام رژیم


بازسازی عضلات تخریب شده


افزایش حجم عضلانی خالص و با کیفیت


تفکیک عضلات

هر وعده این مکمل 3 عدد قرص بوده است که در هر وعده خود 6% یا 3 گرم پروتئین بیف دارد یعنی در هر قرص 1گرم پروتئین .
کالری 12 واحدی به همراه کربوهیدرات 0% آن باعث می شود تا تمام بدنسازان با تیپ های بدنی متفاوت از آن استفاده کنند . ویتامین c و a به همراه ویتامین b2 و b6 هم در این مکمل موجود می باشد .


هر کپسول ۵۰۰ میلی گرمی


حاوی لوسین


حاوی ایزولوسین


حاوی والین


افزایش کارایی ورزشی


پیشگیری از خستگی


بهبود تمرکز


کاهش تخریب پروتئین عضله


 


·         الکتروليتها مثبت


·         بدون محرک


·         افزايش قدرت


·         جلوگيري از تجزيه بافت عضلاني


·         بهبود سريع تر بعد از تمرين


·         ريکاوري سريع و افزايش قدرت


هر کپسول 1500 میلی گرمی


حاوی لوسین


حاوی ایزولوسین


حاوی والین


افزایش کارایی ورزشی


پیشگیری از خستگی


بهبود تمرکز


کاهش تخریب پروتئین عضله

بی سی ای ای ماسل فارم یکی از برجسته ترین محصولات این شرکت به زعم پزشکان بدنسازی بوده که در رده بالاترین و با کیفیت ترین بی سی ای ای های حال حاظر دنیا میباشد. گواه این موضوع جوایز دریافت شده پیاپی این محصول در سالیان گذشته است. این محصول به شما در حفظ عضلات خود و جلوگیری از تجزیه آنها کمک میکند و منجر بهافزایش توده عضلانی در بدن بدون از دست دادن وزن میشود.


       ویژگی ها:


·         اسيدهاي آمينه شاخه دار با نسبت 2:1:1


·         2.75 گرم گلوتامين در هر سروينگ


·         طعم هاي ميوه اي عالي


·         فاقد شکر و کربوهيدرات

·         افزايش توان، افزايش انرژي در زمان رژيم هاي چربي سوزي

·         کمک به افزايش حجم خشک عضلات و کمک به فرآيند چربي سوزي

·         مناسب براي همه ورزشکاران از پرورش اندام تا دوندگان ماراتون

·         مناسب براي همه دوره هاي بدنسازي چه چربي سوزي چه عضله سازي و افزايش حجم


·         تسريع زمان ريکاوري

·         احتباس نيتروژن در عضلات براي کمک به فرآيند عضله سازي

·         جلوگيري از ايجاد محيط کاتابوليک و جلوگيري از تحليل عضلات در دوران چربي سوزي


ویژگی ها:


حاوی 5000 میلی‌گرم بی سی ای ای در هر وعده

یک محصول آنابولیک (عضله‌ساز) و ضد کاتابولیک (جلوگری از تجزیه عضلات)


حاوی نسبت 2:1:1 (لوسین، ایزولوسین و والین)


پشتیبانی از تمرکز


پشتیبانی از عضله سازی و ریکاوری عضلات


بدون شکر


بدون کالری


حل شدن آسان


 


ویژگی ها:

حاوی 5000 میلی‌گرم بی سی ای ای در هر وعده
یک محصول آنابولیک (عضله‌ساز) و ضد کاتابولیک (جلوگری از تجزیه عضلات)
حاوی نسبت 2:1:1 (لوسین، ایزولوسین و والین)
پشتیبانی از تمرکز
پشتیبانی از عضله سازی و ریکاوری عضلات
حل شدن آسان


 

 آمینو تائورین فارمامیکس با داشتن ۹۰ % پروتئین Whey Protein Hydrolysate  و Whey Protein Concentrate  به افزایش حجم عضلات و حفظ قدرت عضلانی در حین ورزش های سنگین کمک می کند. علاوه بر این با وجود داشتن تائورین به عنوان محرک عملکرد مغز  عمل کرده و هماهنگی حرکات، تمرکز، مقاومت روحی و روانی و تحمل استرس را بهبود می بخشد. همچنین احساس خستگی را از بین برده و تمرکز را افزایش می دهد. یکی دیگر از ویژگی های تائورین توانایی آن در انتقال گلوکز به سلول (شبیه به انسولین) است که می تواند جهت تسریع روند بازسازی مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال در تمرین های قدرتی استحکامی – مصرف مکمل قبل از تمرین، تعداد تائورین را در خون افزایش داده و انتقال قند به سلول های عضلانی را ممکن می سازد.


ویژگی ها:

·         شامل 8 گرم آمینو اسید شاخه ای در هر وعده

·         شامل 5 گرم ال – گلوتامین در هر وعده

·         شامل 230 میلی گرم ویتامین C درهر وعده

·         فقط 5 کالری در هر پیمانه ( رژیمی بودن مکمل)


·         دارای طعم فوق العاده


 


ویژگی ها:


یک پشتیبان امن و مطمئن جهت حمایت از عضلات


5 گرم bcaa در هر سروینگ


15 درصد ویتامین C در هر سروینگ


 


ویژگی ها

شامل 2 واحد لوسین،1 واحد والین و 1 واحد ایزو لوسین(2:1:1)


حاوی 2 میلی گرم B6


 


کشور سازنده: امریکا


تعداد کپسول: 100 کپسول


 


طریقه مصرف:


8 کپسول قبل تمرین ، 8 کپسول بعد تمرین


 


وِیژگی ها:

آمینواسیدی بسیار با کیفیت است که جریان دائمی از آمینواسیدهای فرم “ال” را تامین می کند. آمینو 2700 حاوی طیف کامل آمینواسیدهای ضروری و غیرضروری است.

منبع این محصول پروتئین وی کنسانتره WPC و پروتئین وی هیدرولیز شده WPH است که جذب بهتر داخل بافت های عضلانی را ممکن می سازند. هر قرص این محصول حاوی بیش از 2000 میلی گرم آمنیواسید است که وقتی قبل از هر وعده غذایی مصرف شود برای افزایش دریافت پروتئین روزانه عالی عمل می کند.


           


 


 

طعم دار: 2 پیمانه از پودر را در آب مخلوط کرده و 30 تا 45 دقیقه قبل از تمرین و یا بعد از تمرین استفاده نمایید.

بی سی ای ای اینستانزید اوپتیموم نوتریشن : تشکیل شده از زنجیره‌ای اسید آمینه‌های شاخه دار (Bcaa) می‌باشد که بدن انسان قادر به تولید آن نیست. بدن انسان به کمک رژیم غذایی مناسب می‌تواند مقدار کمی بی سی ای ای تولید کند که این مقدار برای فرد ورزشکار اصلا مناسب نبوده و نیاز‌های عضلانی آن را برطرف نمی‌کند بلکه باید از طریق مکمل غذایی این ماده را بدست آورد.

سلام بعد از باز کردن سر قوطی bcaaطعم دار on هیچ پوشش دیگه ای روی محصول نبود میخواستم بدونم همه همینجورن یا نه مثلا بعد از بازکردن سر قوطی پروتین وی یک پوشش دیگه هم هست که باید باز بشه ولی این محصول این پوشش رو نداره مشکلی نیست؟

با سلام

کابر گرامی، این محصول تنها بر روی درب دارای پلمپ بوده و زیر درب پلمپ مجدد ندارد.

باتشکر – کارشناس فروش

سلام.خسته نباشید.دو تا سوال داشتم
1- این مکمل رو حین تمرین هم میشه مصرف کرد ؟
2- بعد تمرین با وی میشه مخلوط کرد ؟
مرسیقیمت قرص bcaa 5000

کاربر گرامی با سلام ،
بله ، بهترین زمان مصرف bcaa یک ساعت قبل تمرین و 1 پیمانه بلافاصله بعد تمرین می باشد.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام
چرا مدل طعم دار این محصول در حالی که از مدل بدون طعم وزن بیشتری داره
ولی سروینگ کمتری دلره؟

کاربر گرامی با سلام،
فرم bcaa بی طعم آن هر سروینگ آن 5.75 گرم و یک پیمانه می باشد و میزان 5 گرم bcaa در همین پ 5.75 وجود دارد در صورتیکه فرم طعم دار آن هر سروینگ معادل 2 پیمانه بوده و میزان 9.5 گرم بوده که در دو پیمانه آن 5.75 گرم bcaa موجود می باشد.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

چگونه این مکملو استفاده کنیم 2 پیمنه قبل تمرین 2پیمان بعد امرین

با سلام

کاربر گرامی، شما می توانید این محصول را به صورت یک پیمانه قبل و یک پیمانه بعد تمرین استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با عرض سلام و خسته نباشید
ایا مصرف امینو عوارضی در پی خواهد داشت؟؟

کاربر گرامی با سلام،
مصرف در دوز های توصیه شده به همراه ورزش هیج عارضه ای را ایجاد نمی کند.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام من 184قدمه و 100کیلو هم وزن مه میخوام یه دوره کاهش وزن در دارم در عین حال عزله سازی هم کنم آیا امینو x و چربی سوز و سینتا6ایج و بی سی ای انتخاب خوبی هست برام یا ن؟ ممنون

کاربر گرامی با سلام،
آمینو X برای چربی سوزی توصیه می شود.
syntha 6 EDGE و BCAA می توانند در تامین پروتئین بدن و عضله سازی و چلوگیری از تحلیل عضله در حین رژیم موثر باشند.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

ممنون از پاسخ دهیتون
پیشنهاد بهتری دارید شما برام؟

با سلام

کاربر گرامی، این محصولات انتخاب مناسبی برای شما بوده و اثرات مناسبی برای شما خواهند داشت.
در حال حاضر نیاز به اضافه کردن ترکیب دیگر نمی باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

باسلام و خسته نباشید خدمت شما.این bcaa رو دقیقا چطور باید استفاده کنیم؟چند بار در روز؟آیا در چربی سوزی نقش داره؟میشه با پروتیین 100 درصد سویا قاطی کرد و مصرف کرد؟ممنون میشم پاسخ بدبد

کاربر گرامی با سلام،
5 گرم نیم ساعت قبل تمرین و 5 گرم بلافاصله بعد تمرین . این مکمل سبب ریکاوری و بازسازی عضله ناشی از رشد عضله و نیز تفکیک عضله می شود. از آنجا که BCAA از 3 آمینو اسید زودجذب تشکیل شده مخلوط کردن آن با مکمل دیگر می تواند در جذب آن تاثیر بگذارد. توصیه می شود که بصورت جداگانه مصرف شود.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید من bcaaبدون طعم اپتیموم رو از داروخانه تهیه کردم فاقد اسکوپ بود ایا همشون اینجورن؟

با سلام

کاربر گرامی، نوع بدون طعم فاقد پیمانه بوده و سروینگ محصول یک قاشق چای خوری پر می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم که میشه پروتین وی با بی سی ای ای و کراتینو باهم مخلوط کرد باهم مصرف کرد قبل و بعد از تمرین.بعد با اب میوه بجای آب میشه ترکیب کرد جهت بهتر شدن مزش.بعد میخواستم بپرسم بی سی ای ای پیمانه داخلش نداره چقد باید قبلو بعد تمرین مصرف کنم ممنون از راهنماییتون.

با سلام

کاربر گرامی؛ مخلوط کردن این سه محصول بلامانع می باشد و مصرف آن ها با آب میوه مشکلی در پی نخواهد داشت با این حال بهترین حلال برای این محصولات آب می باشد. مصرف بی سی ای ای در هر وعده به اندازه 3 گرم کافی است.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام و خسته نباشید خدمت شما.منظورتان از مجاز نبودن مصرف این مکمل برای کسانی ک به شیر حساسیت دارند چیست؟آیا منظورتان همان حساسیت به لاکتوز است و آیا مصرف این مکمل برای کسانی مثل من ک به لاکتوز حساسیت دارند غیر ممکن است؟

با سلام

کاربر گرامی، مصرف این محصول حساسیت جدی در افراد حساس به لاکتوز ایجاد نخواهد کرد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

ضمانت Top10Supps: مارک های شما که در Top10Supps.com ذکر شده است، بر ما تاثیری ندارد. آنها نمیتوانند موقعیت خود را خرید کنند، درمان خاصی دریافت کنند، یا دستکاری و رتبه بندی خود را در سایت ما افزایش دهند. با این حال، به عنوان بخشی از خدمات رایگان ما برای شما، ما تلاش می کنیم با شرکت هایی که بررسی می کنیم همکاری کنیم و زمانی که آنها را از طریق یک پیوند وابسته در سایت ما برای مثال، هنگامی که از طریق سایت ما به آمازون می روید، ممکن است کمیسیون هایی را در مورد مکمل هایی که در آن خریداری می کنید دریافت کنید. این بر عینی بودن و بی طرفی ما تاثیر نمی گذارد.

صرف نظر از هرگونه توافق جاری، گذشته و یا آینده، رتبه بندی هر شرکت در لیست سردبیر ما بر اساس و محاسبه شده با استفاده از یک مجموعه عینی از معیارهای رتبه بندی و همچنین بررسی کاربر محاسبه می شود. برای اطلاعات بیشتر ببین چگونه مکمل ها را رتبه بندی کنیم.

علاوه بر این، تمامی نظرات کاربر ارسال شده در Top10Supps تحت بررسی و تایید قرار می گیرند؛ اما ما بررسی هایی را که توسط کاربران ما انجام می شود سانسور نمی کنیم – مگر اینکه برای اصالت مورد بررسی قرار گیرند یا در موارد نقض دستورالعمل های ما باشد. ما حق تأیید یا رد هر گونه بررسی ارسال شده به این سایت را با توجه به دستورالعمل های ما حفظ می کنیم. اگر مشکوک به یک کاربر تجدید نظر شده به طور عمدی نادرست یا جعلی باشد، ما شما را تشویق می کنیم لطفا اینجا را بشناسید.

â “~ Top10Supps ممکن است بخشی از درآمد دریافت اگر شما چیزی خرید با استفاده از یک لینک در این صفحه.

مطالب این مقاله

قیمت قرص bcaa 5000

صدها نوع اسید آمینه وجود دارد، اما تمرکز این مقاله آمینو اسیدهای زنجیرهای منشعب شده.

در غیر این صورت شناخته می شود BCAAs، این اسیدها به عضلات خود کمک می کنند تا از فعالیت های شدید بهبود یابند، بازسازی و رشد قوی تر، بزرگتر و بهتر شوند.

BCAA ها اسیدهای آمینه ضروریبه این معنا که بدن شما نیاز به عمل دارد، اما نمیتواند آن را به تنهایی انجام دهد.

بنابراین، شما باید آنها را در رژیم غذایی روزانه خود دریافت کنید.

مزایای بسیاری از BCAA وجود دارد، بعضی از آنها شما را بلافاصله تجربه خواهند کرد، و بعضی از آنها بیشتر از یک اثر باقیمانده و طولانی مدت است.

سه نوع اسید آمینه در رده BCAA وجود دارد: لوسین, ایولولینو والین. هر اسید به شیوه ای متفاوت عمل می کند و مزایای مختلف بدن شما را فراهم می کند (1).

اسیدهای زنجیره ای شاخه ای می توانند به طور طبیعی در غذاهای غنی از پروتئین یافت شوند. گوشت، لوبیا، آجیل و برخی از دانه ها دارای غلظت بالایی از BCAAs (2).

از سوی دیگر، شما همچنین می توانید BCAAs را به منظور دریافت دوز بسیار بالاتر و بیشتر متمرکز کنید. این گزینه معمولا برای ورزشکاران و افرادی که به شدت ورزش می کنند ایده آل است.

به منظور کمک به شما در پیدا کردن یک محصول خوب ما تحقیق و مقایسه بهترین مکمل های BCAA در بازار در حال حاضر.

CoreSeries گلوتامین BCAA یک مکمل BCAA جدید است که 8g BCAA را با 5g گلوتامین در هر وعده ترکیب می کند. و مانند همه آزمایشگاه شفاف محصولات، این مکمل کاملا رایگان از رنگ، مواد غیر ضروری، و مواد افزودنی مضر است. همه چیز شما نیاز – هیچ چیز شما نمی کنند.

نکات برجسته:

چه کسی آن را می سازد: CoreSeries BCAA گلوتامین توسط آزمایشگاه شفاف، یک تولید کننده مکمل های midsized است که به صورت تصاعدی در سال های اخیر رشد ساخته شده است. آزمایشگاه شفاف همه چیز در مورد، به خوبی – شفافیت! هر محصول آنها را به لیست 100٪ از مواد استفاده می شود، و هرگز شامل هر چیزی غیر ضروری و یا به طور بالقوه مضر. آزمایشگاه شفاف شهرت بودن یکی از نام های صادقانه ترین و قابل اعتماد در کسب و کار ساخته شده است.

نرم افزار BCAA یک مکمل BCAA قدرتمند ساخته شده توسط تغذیه بهینه. ترکیبی از 8g BCAAs در هر وعده با گلوتامین اضافه شده، الکترولیت ها و مواد غذایی طبیعی، Pro BCAA یک راه حل کامل برای نیازهای تمرین است. اگر شما این بررسی آنلاین محصول محصول BCAA را بخوانید، خواهید دید که بسیاری از مردم طعم میوه پانچ و تمشک لیمو را دوست دارند.

نکات برجسته:

چه کسی آن را می سازد: PRO BCAA است OPTIMUM NUTRITION ساخته شده است. به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین شرکت در صنعت، OPTIMUM NUTRITION یک نام برای خود تولید مکمل های سلامت ابتکاری و بسیار موثر ساخته شده است. در حالی که بهترین ها را برای خط تولید خود را استاندارد طلا شناخته شده است، بر می سازد فقط در مورد هر نوع مکمل تناسب اندام شما می توانید از فکر می کنم.

اسکاتلند Xtend BCAAs برای مدت کوتاهی در مورد آن بوده است و این BCAA کلاسیک یکی از محبوب ترین مکمل های بقا است. ترکیبی از اسیدهای آمینه ضروری 3 در یک نسبت 2: 1: 1، به علاوه اضافه کردن citrulline به افزایش تولید انرژی کمک می کند تا از کاتابولیسم عضلانی در طول و بعد از تمرین جلوگیری شود، منجر به افزایش بیشتر می شود. این در طعم های مختلف 16 در دسترس است، بنابراین اگر شما از شکلات یا موز سرخ شده خود خسته شده اید، این می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد.

نکات برجسته:

چه کسی آن را می سازد: دانشنامه Xtend BCAA توسط شرکت Scivation ایالات متحده ساخته شده است. این بازار در بازار بیش از سایر محصولات BCAA است، اما همچنان یکی از پیشرفته ترین مکمل های آن است.

خرابی کامل: اسکاتلند Xtend BCAA Review

این تقویت پس از تمرین حاوی مواد قدرتمند 8 طراحی شده برای کمک به شما سریعتر بازیابی، آماده برای جلسه بعدی قاتل شما است. نسبت 3: 1: 1 نسبت به لوسین، ایزولوسین و والین یک افزایش اضافی لوسین برای رشد عضلانی را فراهم می کند. اضافه کردن کراتین، بتا آلانین و L-کارنیتین L-تترات باعث می شود که عضلات شما مواد مغذی مورد نیاز برای بازیابی را دقیقا زمانی که مورد نیاز هستند بیشتر کنید. پست ماتریکس فعال JYM نیز در طیف گسترده ای از طعم های موجود است، بنابراین شما هرگز از این ضربه پس از تمرین خسته شده اید.

نکات برجسته:

چه کسی آن را می سازد: JYM Active Matrix ارسال شده توسط JYM Supplement Sciences، یک شرکت معتبر ایالات متحده است که در سال 2010 جایزه 2018 Bodybuilding برنده “مارک سال” شد.

MusclePharm BCAA 3: 1: 2 Energy 6g از BCAAs در 3: 1: 2 فراهم می کند، طراحی شده برای کاهش آسیب به بافت عضلانی، حمایت از توده بدن بدون چربی. علاوه بر این از کافئین، عصاره چای سبز و جینسنگ کمک می کند تا شما را به هشدار و انگیزه، حتی پس از سخت ترین تمرین.

نکات برجسته:

چه کسی آن را می سازد: MusclePharm BCAA 3: 1: 2 Energy توسط شرکت کالیفرنیایی MusclePharm ساخته شده است. این شرکت توسط ورزشکاران کنونی و سابق تاسیس شد، با هدف ایجاد و بازاریابی محصولات موثر و دقیق مورد آزمایش قرار گرفت.

Cellucor COR-PERFORMANCE BCAA 6g از BCAAs در هر خدمت را در 2: 1: 1 نسبت leucine، isoleucine و valine فراهم می کند. این آمینو اسید های زنجیره ای شاخه ای به منظور تعیین محلول در آب بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد. این طراحی شده است تا به شما کمک کند تا کار سخت تر، طولانی تر و سریع تر بهبود پیدا کنید. در تنها کالری 5 در هر وعده، با کمتر از 1g از کربوهیدرات، این گزینه عالی برای ورزشکاران که مایل به حفظ توده عضلانی بدون چربی هستند، می باشد.

نکات برجسته:

چه کسی آن را می سازد: Cellucor COR-PERFORMANCE BCAA طراحی و تولید شده توسط Cellucor، یک شرکت جایزه برنده مکمل های ورزشی واقع در ایالات متحده است. Cellucor هدف از ارائه محصولات با کیفیت بالا، کاملا تغذیه ورزشی است.

قیمت قرص bcaa 5000

BSN آمینو X یک مکمل BCAA ثابت شده است. حاوی یک گرم کامل 10 از آمینو اسیدهای میکرونیزه در هر وعده، آمینو X به راحتی مخلوط می شود. با چند طعم خوشمزه در دسترس است، شما واقعا در انتظار آمینو اسید مکمل خود را هنگامی که شما با آمینو X بروید! تنها نکته این است که مقادیر فردی اسیدهای آمینه فاش نشده است.

نکات برجسته:

چه کسی آن را می سازد: آمینو X توسط BSN تولید می شود، تولید کننده مکمل های مکمل و دیگر محصولات بهداشتی است. شعار BSN “پایان دادن به اولین” است و هدف آنها این است که به مشتریان خود کمک کنند. با ایجاد مؤلفه های نوآورانه و موثر در قیمت های مقرون به صرفه، BSN در حال تغییر دادن بازی است و به مشتریان خود کمک می کند تا بدن هایی را که همیشه از آنها دور بوده اند، به دست آورند.

بهترین BCAA یک پودر BCAA ساده ساخته شده توسط ورزش BPIو 5g از BCAAs در هر وعده، همراه با CLA 1,000mg و Agmatine اضافه می کند. فرمول منحصر به فرد آن را آسان تر در هضم در بدن است، که بدان معنی است که شما می توانید مزایای کامل BCAA در هر دوز دریافت کنید. علاوه بر این، قیمت مناسب آن است.

نکات برجسته:

چه کسی آن را می سازد: بهترین BCAA است BPI ورزشی، یک شرکت جدید اما تغذیه ورزشی سرعت در حال رشد ساخته شده است. فقط 5 سال پیش در 2010 تاسیس شد، BPI ورزشی به سرعت به یک نیروگاه در صنعت رشد کرده است، و امروزه برای توسعه با کیفیت بالا، ابتکاری و بسیار کارآمد محصولات شناخته شده – همه در پایین، قیمت مناسب!

خرابی کامل: BPI ورزشی بهترین نقد BCAA

BulkSupplements پودر BCAA یک منبع مقرون به صرفه از آمینو اسید های زنجیره ای با کیفیت بالا است. این ترکیب در فرمول 2: 1: 1 (لوسین: ایزولیزین و والین) تشکیل شده است که فرمول خوبی است. این پودر BCAA خالص و بدون ترکیبات دیگری علاوه بر لسیتین (1٪ یا کمتر از حجم کل) است. و از آنجایی که بسته بندی بدون انعطاف پذیری بسته بندی شده است، بسیار مقرون به صرفه است.

نکات برجسته:

که این باعث می شود: BulkSupplements، به عنوان نام آنها نشان می دهد، ارائه دهنده عمده مکمل های با کیفیت بالا و مواد خام است. آنها از بسته بندی ساده و بدون فریزر و مقادیر فله برای ارائه پایین ترین قیمت ممکن استفاده می کنند. آنها همچنین آزمایشگاه تمام مواد خود را برای تضمین کیفیت، خلوص و سازگاری آزمایش می کنند.

BCAA 5000 یک محصول عالی از نام تجاری است که در محبوبیت انفجار: EVL تغذیه. با ترکیب 5g از BCAAs در هر وعده، این مکمل مواد ضروری را بدون هیچ پرکننده یا غیر ضروری غیر ضروری فراهم می کند. این یک ارزش بزرگ در حدود $ 0.50 در هر خدمت است، اما آن را به اندازه خدمت بزرگ از کپسول های 8 در روز است.

نکات برجسته:

چه کسی آن را می سازد: BCAA 5000 توسط EVLution Nutrition تولید می شود، تولید کننده مکمل جدید اما به سرعت در حال رشد است. EVLution Nutrition توسط Mike Spinner رقیب سابق BMX بنا نهاده شده و در حال حاضر از طرفداران وفادار به خوبی پیروی می کند. با یک سری محصولات در حال حاضر چشمگیر، ما هیجان زده به دیدن آنچه که EVL با زود است.

خط پایین: تغذیه EVL BCAA 5000 یک محصول عالی از نام تجاری آینده است.

اگر شما یک فرد فعال هستید، می دانید اهمیت غذا خوردن سالم و تضمین این که بدن شما می شود مواد مغذی به اندازه کافی.

برای ورزشکاران، مربیان قدرت و علاقه مندان به تناسب اندام، نیازهای غذایی روزانه بسیار بالاتر از میانگین افراد است.

اگر به طور مرتب کار کنید، بدن شما مواد مغذی اضافی را می خواهد.

دستورالعمل های رژیم غذایی رسمی فقط یک نقطه شروع است، به معنای متوسط، فرد نسبتا فعال (3).

اگر شما یک ورزشکار یا وزن هستید، برنامه رژیم غذایی شما ممکن است کمی متفاوت باشد.

در ابتدا، شما پروتئین اضافی، که به عنوان بلوک های ساختمان از عضلات سالم در خدمت نیاز دارند. و بلوک ساختمان پروتئین؟

آمینو اسید.

بنابراین، دقیقا چیه اسیدهای آمینه?

اساسا، اسیدهای آمینه، ترکیبات ارگانی هستند که برای تشکیل پروتئین ترکیب می شوند که بخش مهمی از بسیاری از فرآیندهای بدن هستند (4).

اسیدهای آمینه برای بسیاری از توابع بدن انسان حیاتی هستند و حتی برای مربیان قدرت نیز اهمیت دارند.

آنها همچنین در ساخت و تعمیر بافتهای عضلانی، در میان بسیاری از بسیاری از کاربردهای دیگر بدن (5).

به طور متوسط ​​افراد به احتمال زیاد اسید آمینه ها را از رژیم غذایی روزانه خود به میزان کافی دریافت خواهند کرد.

با این حال، این گاهی اوقات برای ورزشکاران و مخصوصا برای بدنسازان نیست.

علاقه مندان به تناسب اندام نیاز به BCAA های اضافی در بدن خود دارند، تا بتوانند با فشارهایی که بدن خود را از طریق آن انجام می دهند، ادامه یابند.

وزنه برداران می توانند زمان زیادی را برای گرفتن اسید آمینه های زنجیره ای مناسب در رژیم غذایی خود داشته باشند.

خوشبختانه، قرص های BCAA و پودر هایی وجود دارد که می تواند به مصرف طبیعی شما کمک کند.

مکمل های BCAA بالای خط دوز بالا از لوسین، ایولولین و ولین را در یک بسته آسان و راحت فراهم می کند.

کپسول ها را می توان با آب گرفته، در حالی که پودر ها باید به یک مایع مانند آب یا شیر اضافه شوند.

پودر BCAA با کیفیت بالا دارای طعم خوشمزه است، بنابراین شما واقعا منتظر دریافت آنها پس از تمرین هستید.

بعضی از محصولات حاوی مواد اضافی نیز هستند که به منظور بهبود سرعت بهبود و کمک به ساخت عضلات مانند بتا آلانین و سیترولین هستند.

مزایای قابل توجهی از BCAAs عبارتند از:

طیف گسترده ای از افراد می توانند از مکمل های آمینه اسید زنجیره ای استفاده کنند.

کسانی که بیشترین سود را دارند عبارتند از:

اولین و مهمترین، شما باید همیشه از دستورالعمل های موجود در بسته بندی محصول پیروی کنید و همیشه قبل از مصرف هرگونه مکمل، با پزشک خود صحبت کنید. این برای هر مکمل است

بیش از دستورالعمل را انجام ندهید، مگر اینکه اول از پزشک خود بپرسید.

تا آنجایی که زمانی که مکمل های BCAA را مصرف کنید، در طول روز چندین بار وجود دارد که می توانند مفید باشند.

بعضی از زمان های سودمند قبل، در طول و یا درست بعد از تمرینات شما است.

اکثر این مکمل ها به فرم پودر هستند. بسیاری از مردم خودشان را به آب متصل می کنند و یا آنها را با مکمل های دیگر، میوه ها، شیر و غیره اضافه می کنند.

اگر شما قصد دارید که لرزش خود را در طول تمرینات خود و یا در راه ورزشگاه استفاده کنید، با استفاده از یک BlenderBottle می تواند این روند را بسیار آسان تر، از شما می توانید در راه بروید.

اکثر محصولات بهتر BCAA به راحتی ترکیب می شوند، بنابراین در اکثر موارد نباید نیاز به مخلوط کن واقعی داشته باشید.

رفتن به: بالا 10 شاکر بطری و میکسر

مکمل های BCAA در یکی از دو فرم قرار می گیرند: قرص یا پودر.

به طور کلی، پودرها شایع تر هستند، اما قرص ها نیز به دلیل فاکتور راحتی محبوب هستند.

بنابراین، چه بهتر – قرص BCAA یا پودر BCAA؟

ما معمولا پودرها را توصیه می کنیم.

پودر BCAA به طور کلی ارزانتر است، دوزهای قابل تنظیم را ارائه می دهد و در نحوه استفاده آنها انعطاف پذیرتر است.

به عنوان مثال، شما می توانید پودر BCAA را به تمرین قبل از تمرین یا تمرین نوشیدنی خود ببرید، می توانید آنها را با سایر مکمل ها و غیره ترکیب کنید.

همچنین، پودر BCAA مصرف دوزهای بالا BCAA را آسانتر می کند.

اگر شما در یک برنامه آموزشی هستید که نیاز به مقدار آمینوئید قابل توجهی دارد، باید یک تون قرص برای رسیدن به مقدار دلخواه را مصرف کنید. با پودر، به سادگی یک قاشق چای خوری مخلوط شده با نوشیدنی شما است.

در نهایت، هنگامی که شما به هزینه هر گرم نگاه می کنید، فرم پودر تقریبا همیشه ارزان تر است – گاهی اوقات ارزان تر است.

هزینه های مکمل واقعا می تواند برای مربیان منظم اضافه شود، بنابراین توصیه می شود هزینه های کاهش هزینه ها را بدون به خطر انداختن کیفیت نیز توصیه کنید.

با تمام این گفته ها قرصهای BCAA برخی از مزایا را دارند.

به طور عمده، آنها کمی راحت هستند زیرا شما مجبور نیستید آنها را با هر چیزی ترکیب کنید. به سادگی یک زن و شوهر را برای دوز خود بکشید.

آنها نیز بی مزه هستند، در حالی که برخی از پودرهای BCAA ممکن است طعم سخت داشته باشند.

در نهایت، قرص ها به طور معمول ناراحت کننده هستند و حاوی هیچ افزودنی نیستند، در حالی که پودر به طور کلی طعم دارد.

در مورد اثربخشی دو شکل مختلف، تفاوت زیادی وجود نخواهد داشت.

شما اساسا همان چیزی را خواهید گرفت، فقط در شکل دیگری. پودر ممکن است هضم کند کمی سریعتر، اما تفاوت جزئی است.

تمام عوامل در نظر گرفته شده در مبارزه بین پودر قرص BCAA و قرص، پودر در نظر ما در بالای صفحه است.

همانطور که با هر نوع مکمل ای که دارید، مهم است که پتانسیل عوارض ناخواسته را درک کنید.

به طور کلی، عوارض جانبی BCAA خفیف است و اکثر افراد هیچ اثر منفی ایفا نمی کنند.

با این گفتن، مکمل های خاص می تواند برخی از عوارض جانبی ایجاد کند.

به عنوان مثال، بسیاری از مکمل های BCAA شامل بتا آلانین هستند.

بتا آلانین با یک عارضه عجیب و غریب شناخته شده است: بسیاری از افراد هنگام مصرف آن احساس سوزن را تجربه می کنند.

این احساس سوزش طبیعی است. هنگامی که بدن شما به مکمل مصرف شود، یا به محض این که مصرف محصول را متوقف کنید، آن را از دست خواهید داد.

همچنین در نظر داشته باشید که تمام پودرهای BCAA شامل بتا آلانین نیست، اما برخی از آنها انجام می دهند.

هر کس متفاوت است، پس از بدن خود آگاه باشید و مطمئن شوید هر گونه اثرات ناخواسته را به متخصص پزشکی خود گزارش دهید.

برای پیدا کردن محصول BCAA درست، شما باید همه گزینه های خود را وزن کنید. محصولات زیادی در دسترس وجود دارد، و می تواند بهترین را پیدا کند. ما در مورد برخی از مواردی که باید در هنگام انتخاب یک مکمل نگاه کنید بروید:

فقط در مورد هر کس که به طور منظم کار می کند می تواند به طور کامل از اضافه کردن مکمل BCAA به رژیم غذایی خود بهره مند شوند.

اکنون که از این راهنما خواسته اید، می دانید بیشتر در مورد این مکمل ها، آنچه آنها دارند، آنچه آنها انجام می دهند، نحوه استفاده از آنها و نحوه یافتن یک محصول با کیفیت، همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که تصمیم گیری کنید و انتخاب کنید یکی از توصیه های ما امروز.

در نهایت، ما می خواهیم به شما یادآوری برای بررسی در اینجا اغلب. شرکتها دائما بیرون می آید با محصولات جدید، و ما همیشه در مواظب برای اضافات جدید با ارزش را به لیست توصیه های ما است. بنابراین، لطفا این صفحه را نشانه و بررسی یک بار شما با استفاده از عرضه فعلی خود را از BCAA ها!

دریافت به روز رسانی مکمل، اخبار، هدایا و بیشتر!

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

آستین میدواس یک نویسنده و مشاور مستقل است که متخصص در موضوعات سلامتی و سلامتی است. با بیش از 7 سال تجربه نوشتن در صنعت سلامت طبیعی، آستین تلاش می کند برای ارائه اطلاعات دقیق، مختصر و تحقیق به خوانندگان خود. تماس با آستین در مورد این مقاله

رتبه بندی و بررسی ما بر روی ورودی های افراد واقعی مثل شما تکیه می کنند.

احساس رایگان برای ارسال هر گونه ورودی، بررسی، انتقاد، اصلاح، یا رتبه هر مکمل شما استفاده می شود.

نتایج بیشتر…

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

کوکی های ضروری برای وب سایت مناسب هستند. این دسته فقط شامل کوکی هایی است که ویژگی های اساسی و ویژگی های امنیتی وب سایت را تضمین می کند. این کوکی ها هیچ اطلاعات شخصی ذخیره نمی کنند.

لیست قیمت مکمل های ورزشی در طول روز بروز رسانی می شود , شما می توانید قیمت انواع مختلف مکمل های ورزشی مورد نظر خود را از لیست زیر مشاهده و با دیگر قیمت های مکمل های ورزشی مقایسه کنید. نرخ های درج شده در این لیست , شروع قیمت فروشندگان برای مکمل های ورزشی در بازار می باشد.

آخرین بروز رسانی قیمت مکمل های ورزشی در تاریخ جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت: ۱۸:۰۵ انجام شده است.

قیمت قرص bcaa 5000


© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

OPTIMUM NUTRITION BCAA POWDER

آمینواسید شاخه ای (بی سی دبل ای) اپتیموم با بهترین کیفیت ممکن فرآوری شده است تا نیازهای ورزشکاران را به این ماده حیاتی کاملا برآورده سازد. BCAA OPTIMUM NUTRITON یکی از بهترین پودرهای آمینو اسیدهای شاخه ای با سرعت حل شوندگی و جذب بالا میباشد. آمینو اسید بی سی دبل ای تنها در رشته بدنسازی مورد استفاده قرار نمیگیرد و در تمامی رشته های قدرتی و استقامتی به منظور تکمیل نیاز های تغذیه ای ورزشکار کاربرد دارد.

 

تشکیل شده از زنجیره‌ای اسید آمینه‌های شاخه دار (BCAA) می‌باشد که بدن انسان قادر به تولید آن نیست. بدن انسان به کمک رژیم غذایی مناسب می‌تواند مقدار کمی BCAA تولید کند که این مقدار برای فرد ورزشکار اصلا مناسب نبوده و نیاز‌های عضلانی آن را برطرف نمی‌کند بلکه باید از طریق مکمل غذایی این ماده را بدست آورد.

* : نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده استقیمت قرص bcaa 5000

** : مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است

 

 

OPTIMUM NUTRITION BCAA POWDER

لینک کوتاه مطلب : https://niruza.ir/?p=2292

پروتئین وی فیول کمپانی توینلب

OPTIMUM NUTRITION WHEY GOLD STANDARD

NUTREND CREATINE MONOHYDRATE

FITFOX EXP ULTRA PURE CREATINE

BSN CREATINE DNA

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

قیمت قرص bcaa 5000
قیمت قرص bcaa 5000
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *