قیمت قرص چربی سوز ترمو اسپید

 ترمو اسپید جدید الیمپ Thermo Speed Olimp  سفارش و مشاوره : 919672782ترمو اسپید جدید الیمپ سری نارنجی چرب سوزی ترموژنیک است که علاوه بر بالا بردن متابولیسم بدن ، با کم کردن اشتها و همچنین جلوگیری در جذب چربی کمک فراوانی به چربی سوزی و کاهش وزن می کند .این محصول شامل 12 کپسول می باشد . علاوه بر چربی سوزی مکمل الیمپ ، تولید انرژی برای تمرین بهتر و با کیفیت تر از ویژگی های چربی سوز ترمو اسپید جدید می باشد .كار آيي :    حاوی مواد چربی سوز    انرژی زا    لاغر کننده    فرم دهنده عضلات    مانع جذب چربی هشدار محصول : برای زنان باردار یا شيرده و افرادی كه ناراحتی قلبی دارند توصيه نمی شود . باعث بروز بيش فعالی شده و مقداركافئين زیاد دارد .از دسترس كودكان دور نگاه داريد . از مقدار مصرف توصيه شده تجاوز نكنيد. مكمل غذايي را نمي توان به عنوان رژيم غذايی متنوع و متوازن جايگزين ساخت. سفارش و مشاوره : 919672782تعداد کپسول : 12  عدد

با عضویت در کانال تلگرامی ما از آخرین محصولات باخبر شوید

کنترل وزن بدن

افزایش چربی سوزی و متابولیسم

کمک به سوخت و ساز صحیح انرزی

قیمت قرص چربی سوز ترمو اسپید

افزایش بهره وری عضلات بدن

انرژی زا و تعویق خستگی

انتخاب قهرمانان

ترمو اسپید جدید الیمپ سری نارنجی چرب سوزی ترموژنیک است که علاوه بر بالا بردن متابولیسم بدن ، با کم کردن اشتها و همچنین جلوگیری در جذب چربی کمک فراوانی به چربی سوزی و کاهش وزن می کند .این محصول شامل 12 کپسول می باشد . علاوه بر چربی سوزیمکمل الیمپ ، تولید انرژی برای تمرین بهتر و با کیفیت تر از ویژگی هایچربی سوز ترمو اسپید جدید می باشد.

خریداران گرامی قرص چربی سوز thermo speed extreme اصل را فقط و فقط از سایت شرکت نوین طب آذین سفارش دهید و از خرید کردن از وبلاگها و سایتهای غیر رسمی پرهیز نمایید.

قیمت محصول اصل: 295 تومان (اورجینال تضمینی)

قرص چربی سوز ترمو اسپید دارای ترکیبات گیاهی منحصر بفردی مانند فلفل هندی است که دارای ترکیباتی مانند کپسایسین و نیاسین نیز میباشد.

پیشرفته ترین ترکیب از مواد تشکیل دهنده، که کمک به حفظ مهارت درست از تحولات پر انرژی در بدن می کند و کنترل وزن بدن را تسهیل می نماید. کپسایسین فلفل هندی باعث افزایش سوزاندن چربی می شود و نیاسین به حفظ سوخت و ساز صحیح انرژی کمک می کند. نتیجه ای که تا به حال فقط حرفه ای های تیم الیمپ آن را شناخته اند را تجربه کنید.

برخی ویژگی ها و قابلیت های قرص چربی سوز ترمو اسپید :

انرژی زا

لاغر کننده

فرم دهنده عضلات

مانع جذب چربی

افزایش بهره وری

کمک به حفظ سوخت و ساز صحیح انرژی

طریقه مصرف قرص چربی سوز اسپید الیمپ :

2 بار در روز هربار 1 یا 2 عدد كپسول را تقريباً ‌3 دقيقه قبل از صبحانه و ناهار و یا قبل از تمرین مصرف نمایید .

اين محصول برای بزرگسالان به عنوان يك مكمل غذايی توصيه می شود.

هشدار محصول :

برای زنان باردار یا شيرده و افرادی كه ناراحتی قلبی دارند توصيه نمی شود . باعث بروز بيش فعالی شده و مقداركافئين زیاد دارد .از دسترس كودكان دور نگاه داريد . از مقدار مصرف توصيه شده تجاوز نكنيد. مكمل غذايي را نمي توان به عنوان رژيم غذايی متنوع و متوازن جايگزين ساخت.

خریداران گرامی قرص چربی سوز thermo speed extreme اصل را فقط و فقط از سایت شرکت نوین طب آذین سفارش دهید و از خرید کردن از وبلاگها و سایتهای غیر رسمی پرهیز نمایید.

قیمت محصول اصل: 295 تومان (اورجینال تضمینی)




چربی سوز ترمو اسپید هاردکور الیمپ یکی از پراثرترین محصولات چربی سوز می باشد که به شکل hardcore به بازار عرضه شده است . ترمو اسپید هاردکور با فعال سازی دو مکانیسم که وظیفه آزاد کردن انرژی انباشته شده در بافت های چربی بدن را دارند ، متابولیسم بدن را سرعت می بخشد و لیپولیز را تحریک می کند و شدت مصرف مواد حاصل از آن را افزایش می دهد .
Thermo speed هارد کور از دو ترکیب ساخته شده است : پخش کننده انرژی چربی ها و سیستم متابوانرژی .
موادی که در پخش کننده انرژی چربی دخیل هستند از خالص ترین و با کیفیت ترین عصاره گیاهان استاندارد گرفته شده اند و به گونه ای طراحی شده اند تا تاثیرات هر ماده بر لیپولیز سرعت یابد و از سنتز چربی در بدن جلوگیری شود .
عصاره گارسینیا کمبوچیا : شامل 6% هیدروکسیسیتریک اسید ( HCA ) می باشد . از دید چربی سوزی ، بهترین ویژگی HCA این است که از سنتز چربی جلوگیری می کند . همچنین میزان قند در رگ های خونی را کاهش می دهد و سطح انسولین را پایین می آورد .
عصاره فلفل Cayenne : این عصاره باعث افزایش گرما در بدن می شود و به طور همزمان سنتز چربی را در سلول های چربی کاهش می دهد در نتیجه از رشد این سلول ها جلوگیری می کند .
عصاره کافئین سبز که شامل 5 % کلوژنیک اسید می باشد ( CGA ) : تغییرات سطح گلوکوز را محدود می کند و این کار را از طریق جلوگیری از جذب گلوکوز از روده انجام می دهد که در نتیجه آن ترشح انسولین محدود می شود . علاوه بر این ، کافئین سبز از انباشتگی چربی جلوگیری می کند و این کار را به وسیله کاهش جذب چربی از روده و کاهش تاثیرات متابولیسم کبد انجام می دهد . کافئین به شکل خالص ، بدون آب و بلوری ، هنگامی که از مرز رگ ها عبور می کند ، بسیار سریع تر جذب می شود و بلافاصله سیستم مرکزی اعصاب را تحریک می کند و به متابولیسم سرعت می بخشد .
طراحی این محصول برای افرادی مناسب است که به دنبال یک مکمل بدنسازی مناسب و نتیجه بخش برای چربی سوزی هستند . ترمو speed هارد کور Olimp ، با تحریک بافت های چربی برای تخریب و اکسید کردن محصولات حاصل از تخریب ، موجب چربی سوزی می شوند . طراحی Thermo اسپید hardcore کمپانی اولیمپ ، در آزمایشگاه های بسیار پیشرفته کمپانی Olimp صورت گرفته است . ترمو اسپید hardcore الیمپ برای افرادی که تجربه استفاده از دیگر محصولات چربی سوز را دارند و نتیجه نگرفته اند ، مناسب است . thermo speed هارد کور olimp بر روی افراد زیادی مورد آزمایش قرار گرفته است و نتیجه های آن همگی بسیار درخشان بوده اند .

/همه محصولات

/تازه ها

/پروتئین ها

/افزایش وزن

/آمینو اسیدها

قیمت قرص چربی سوز ترمو اسپید

/کراتین ها

/قبل از تمرین

/بعد از تمرین

/چربی سوز ها

/تقویت تستوسترون

/محصولات بانوان / QUEEN FIT

/گلد بیف پرو

/کربوهیدرات ها

/شکلات ها

/محصولات جایگزین غذایی

/ویتامین ها و مواد معدنی

/مکمل های تندرستی

/مکمل های استقامتی

/پوشاک و لوازم جانبی

/شات های خوراکی

/ال-کارنیتین ها

/محصولات OLIMP LABS

/کاتالوگ

یکی از موثر ترین محصولات برای کاهش چربی و پرورش عضلات در تابستان دیگر در دسترس است، حالا در نسخه هاردکور در زمانی کوتاه‌تر به شما اندامی می‌دهیم که رویای آن را داشتید.

 

ترکیب پیشرفته مواد این محصول به حفظ نسبت مطلوب تحولات انرژی در بدن کمک می‌کند، و در همان زمان کنترل بر روند کاهش وزن را امکان‌ پذیر می‌سازد.

 

ترمو اسپید هاردکور دو مکانیسم مهم مسئول آزادسازی موثر انرژی انباشته شده در بافت چربی را فعال می‌کند – سرعت سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد و میزان متابولیسم پایه را افزایش می‌دهد، همچنین لیپولیز چربی را تحریک و استفاده از فرآورده‌های آن را تشدید می‌کند.

 

ترمو اسپید هاردکور شامل دو ترکیب است: منتشر کننده انرژی چربی و سیستم انرژی متابولیسم 

 

مواد اولیه، کد گذاری شده تحت FAT Energy Diffuser تماما از عصاره‌های گیاهی با کیفیت بالا تولید شده اند و برای متمرکز کردن اثر هم افزایی مواد اختصاصی نسبت به شتاب در لیپولیز بافت چربی و مهار سنتز چربی در بدن طراحی شده است.

 

عصاره‌ی گارسینیا کامبوجیا استاندارد شده حاوی ٪۶۰ اسید هیدروکسی سیتریک (HCA)- از کاهش وزن، مطلوب‌ترین ویژگی HCA این است که به عنوان یک مهارکننده رقابتی برای آنزیم ATP-سیترات لیاز عمل می‌کند و در نتیجه مانع سنتز چربی می‌شود. علاوه بر این، این ترکیب برای کاهش سطح قند در جریان خون و کاهش سطح انسولین شناخته شده است.

 

عصاره نارنج استانداردشده حاوی ٪۶ سینفرین – سینفرین یک آگونیست آلفا آدرنرژیک است. این آگونیست‌ها نقش مهمی در بافت چربی ایفا می‌کنند (تحریک آنها لیپولیز بافت سفید چربی سفید را افزایش می دهد)، همچنین، در زمان تحریک، اشتها را کاهش داده و باعث افزایش سوخت و ساز بدن می‌شوند، در نتیجه میزان مصرف انرژی انباشته شده در بافت چربی را افزایش می‌دهند.

 

عصاره حسن یوسف هندی استاندارد شده حاوی ۱۰٪ فورسکولین – مکانیسم اصلی فورسکولین فعال کردن آنزیم آدنیلات سیکلاز، برای افزایش سطح گردش AMP (cAMP) و فعال کردن عملکردهای مرتبط است. مطالعات بر روی انسان نشان می دهد که در مورد افراد چاق فعالیت این آنزیم پایین است. مصرف دو بار در روز به مدت ۸ هفته از عصاره حسن یوسف هندی، با استاندارد محتوی ۱۰٪ فورسکولین، منجر به کاهش ۸ درصد چربی بدن می‌شود.

علاوه بر این، فورسکولین در تحریک آزادسازی هورمون های تیروئید که تا حد زیادی تاثیر بر میزان متابولیسم پایه و از دست دادن چربی دارند، شناخته شده است.قیمت قرص چربی سوز ترمو اسپید

 

عصاره فلفل قرمز استاندارد شده حاوی ۸٪ کپسایسین: – مقدار حرارت تولید شده در بدن را افزایش و در همان زمان نیز میزان سرعت ترکیب چربی در سلولهای چربی را کاهش می دهد، در نتیجه رشد این بافت ها را مهار می کند.

 

عصاره فلفل سیاه استاندارد شده حاوی ۹۵٪ پیپرین: -این ماده فعال که بسیار پر انرژی است موجب افزایش حرارت و اکسیداسیون فرآورده‌های جدا شده از بافت چربی می‌شود، همچنین میزان سوخت و ساز بدن را افزایش می ‌دهد. در عین حال، تحقیقات نشان می دهد که پیپرین ممکن است سطح سروتونین و بتا اندورفین در مغز را افزایش دهد. 

مواد فعال گروه بندی تحت کدMetaboNERGY System  برای افزایش اثربخشی فرآیندهای بیوشیمیایی که در آنها فرآورده‌های آزاد شده در حین تجزیه چربی ممکن است به طور موثر با اکسیژن ترکیب شوند، وهمراه با مواد دیگر موجود در یک FAT Energy Diffuser ، باعث کاهش سرعت سنتز چربی و تجمع آن شوند.

 

عصاره دانه‌ی قهوه سبز استاندارد شده حاوی ۵۰٪ اسید کلروژنیک ((CGA –دامنه‌ی نوسانات سطح گلوکز را با مهار کردن جذب آن از روده محدود می‌کند، که باعث ترشح محدود و اثرپرو-لیپوژنیک انسولین می‌شود. علاوه بر این، مانع تجمع چربی با کاهش جذب آن در روده و محدود کردن اثر متابولیسم کبدی می‌شود.

کافئین در فرم خالص، بدون آب و کریستالی خود بسیار سریع تر در بدن جذب و وارد سیستم گردش خون و در نتیجه مغز می شود. علاوه بر آن موجب تحریک سیستم عصبی مرکزی و نیز افزایش نرخ سوخت و ساز بدن می گردد.

 

عصاره زنجبیل استاندارد شده حاوی ۵٪ جینجرول : – تحقیقات نشان داده است که مواد فعال موجود در عصاره زنجبیل، که مهم ترین آن ها جینجرول است، می تواند به افزایش نرخ سوخت و ساز بدن تا ٪۲۰ کمک کند، این امر به وسیله افزایش مصرف اکسیژن توسط سلول های ماهیچه ای تحقق می یابد.

این بدین معنی است که در این حالت اسیدهای چرب می توانند به شیوه ای بهتر به عنوان یک منبع انرژی استفاده شوند.  

علاوه بر این، زنجبیل موجب افزایش احساس سیری بعد از وعده های غذایی می شود که این امر خود منجر به دریافت کمتر کالری در طی روز می گردد.

 

ال تیروزین – به عنوان پیش ماده برای آدرنالین و نورآدرنالین موجب حفاظت میزان رشد و نیز فعالیت ذهنی و جسمی در نتیجه کمک به افزایش مصرف کالری. همچنین، به عنوان یک پیش ماده از کوله سیستوکینین (هورمون ایجاد کننده احساس سیری)، ممکن است تأثیر قابل توجهی در محدود کردن مقدار غذای خورده شده، در نتیجه کاهش مصرف کالری در طول روز است.

 

عصاره جورن استاندارد شده حاوی ۵۰٪ کافئین: – این شبه قلیا به عنوان یک محرک عمل میکند و مانع از شکست دوره AMP در یک سلول می شود، همچنین این ماده باعث طولانی شدن فعالیت کاتکول آمین ها، مانند آدرنالین می شود و با افزایش حرارت و مصرف کالری سوخت و ساز بدن را افزایش میدهد.  

از آنجا که کافئین موجود در عصاره جورن به عناصر سلولی وابسته است، درنتیجه انتشار آن در معده بسیار کندتر انجام میگیرد و سطح کافئین خالص در سیستم جریان خون پایین تر خواهد بود. اما این امر موجب می شود که این ماده برای مدت طولانی تری به عنوان محرک ذهنی و جسمی در بدن، فعال باشد. کافئین در فرم خالص، بدون آب و کریستالی خود بسیار سریع تر در بدن جذب و وارد سیستم گردش خون و در نتیجه مغز می شود. علاوه بر آن موجب تحریک سیستم عصبی مرکزی و نیز افزایش نرخ سوخت و ساز بدن می گردد.

 

کیفیت محصول، تولید شده بر اساس استانداردهای دارویی

 

این محصول برای افرادی طراحی شده است که قصد دارند به صورت موثر بافت های چربی اضافی بدن خود را آب کنند. این محصول به لحاظ ترکیبات ویژه ای که دارد موجب اکسیداسیون و تجزیه موثر بافت های چربی می شود. این محصول به طور ویژه در لابراتوارهای فوق مدرن گروه الیمپ تولید شده است.

این محصول به ویژه برای افرادی مناسب می باشد که برای چربی سوزی از محصولات مشابه دیگر موجود در بازار استفاده کرده اند اما به دلیل استفاده مکرر این محصولات دیگر اثرگذاری لازم را ندارند.

آزمایش های متعدد صورت گرفته بر روی این محصول باعث شده است که گروه بتواند یک محصول خارق العاده و قوی را به شما ارایه دهد. لطفا این محصول را مطابق با دستور العمل داده شده استفاده کنید و از مقدار دوز مجاز مصرف تجاوز نکنید.

مواد تشکیل دهنده با کیفیت بالا و استاندارد که شامل  مقدار مشخصی مواد فعال هستند.

 

ویژگی اصلی ترمو اسپید هاردکور است که با استفاده از مقدار استاندارد عصاره گیاهان مختلف که هر کدام حاوی مقدار مشخصی مواد فعال هستند، تولید شده است و دقیقا به همین دلیل است که تاثیر این ترکیبات بر بدن بسیار موثر تر و قابل پیش بینی تر خواهد بود.

 

توجه:

تولید ترمو اسپید هاردکور بر پایه استاندارد های دارویی انجام شده است.

مواد تشکیل دهنده ایمن و بی خطر این محصول با دقت زیاد از نظر وجود یا عدم وجود آلودگی های میکروبیولوژیکی، فلزات سنگین، و یا دیگرموادی که مصرف آن ها توسط ورزشکاران مجاز نیست، مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته اند.

 

علائم Mega Caps و Mega Capsules علائم تجاری ای هستند که به لابراتوارهای گروه OLIMP در سال های 24 و 26 در دفتر ثبت اختراعات لهستان به ثبت رسیده اند.

 Ingredients:  L-tyrosine, bulking agent – microcrystalline cellulose, garcinia cambogia extract, ginger extract, guarana extract, green coffee bean extract, caffeine, Indian Coleus extract, 2,8 % cayenne pepper extract, Cacao bean extract, anti-caking agent – magnesium stearate 1 % nicotinic acid – niacin, ,4% black pepper extract, capsule (gelatine, colour: E 171)

 

 

*%RDA – recommended daily allowance

نحوه مصرف:

 

مصرف روزانه یک الی سه کپسول به همراه مقدار زیادی آب.

متناسب با وزن مصرف کنندگان، دوزهای زیر پیشنهاد می شود:

افراد زیر ۹۰ کیلوگرم: ۲ کپسول، ۳۰ دقیقه قبل صبحانه و شروع تمرین

افراد بالای ۹۰ کیلوگرم: ۳ کپسول، قبل از صبحانه، قبل از وعده ناهار و قبل از انجام تمرین.

 

از آنجا که مکمل های غذایی نباید به عنوان جایگزین در یک رژیم غذایی متعادل و مناسب مصرف شوند پیشنهاد می کنیم دوز مصرف روزانه را از مقدار پیشنهاد شده افزایش ندهید.

توصیه ما داشتن یک رژیم غذایی مناسب و متعادل و همچنین پیروی از یک الگوی زندگی سالم است.

 

هشدار:

 

محتوای کافئین بالا (۳۰۰ میلی گرم / ۳ کپسول).  

مصرف این محصول توسط کودکان ، خانم های باردار و یا شیرده ، همچنین افراد مبتلا به بیماری های قلبی ، فشارخون و نیز دارای حساسیت به هر یک از مواد تشکیل آن، توصیه نمی شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

• تازه ها

• پروتئین ها

• افزایش وزن

• آمینو اسیدها

• کراتین ها

• قبل از تمرین

• بعد از تمرین

• چربی سوز ها

• تقویت تستوسترون

• محصولات بانوان / QUEEN FIT

• گلد بیف پرو

• کربوهیدرات ها

• شکلات ها

• محصولات جایگزین غذایی

• ویتامین ها و مواد معدنی

• مکمل های تندرستی

• مکمل های استقامتی

• پوشاک و لوازم جانبی

• شات های خوراکی

• ال-کارنیتین ها

• محصولات OLIMP LABS

• کاتالوگ

اطلاعات بیشتر

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *