قیمت قرص چاقی g-fast extreme

Creating a survey with QuestionPro is optimized for use on larger screens –

Though you’re welcome to continue on your mobile screen, we’d suggest a desktop or notebook experience for optimal results.

قرص چاقی جی فست اکستریم مکملی برای افزایش وزن عمومی است . قرص چاقی جی فست اکستریم بسیار قوی تر و موثرتر از کپسول های چاقی مثل فت فست و فت فیس و می باشد. قرص چاقی جی فست اکستریم در واقع غیر قابل مقایسه با نمونه های کپسولی خود جی فست و انواع سوپر فت فست ها می باشد.

قرص چاقی جی فست اکستریم حاوی عصاره تریستریس و گلوتامین و ریشه درخت بامبو و باعث جذب چند برابری مواد غذایی شده و باعث می شود. می توان به جرات گفت جی فست اکستریم یکی از موثرترین و بهترین داروهای موجود برای چاقی است .

قرص چاقی جی فست اکستریم با تنظيم متابوليسم بدن و با بالا بردن جذب مواد غذایی به طور چشم گیری موجب چاقی عمومي و افزايش وزن مي شود. همچنين روي كساني كه استعداد چاقی ندارند و ضعيف هستند تاثير فوق العاده دارد و مسلما تاثير آن روي افراد مختلف متفاوت است.


قیمت قرص چاقی g-fast extreme

روزی دو عدد – یک عدد 2 ساعت قبل از ناهار و یک عدد 2 ساعت قبل از شام مصرف شود.

خیلی از افرادی که لاغر هستند مشکل جذب مواد غذایی دارند. یعنی با وجود اینکه غذا زیاد می خورند ولی همچنان لاغر هستند ولی قرص چاقی گیاهی جی فست اکستریم با تنظیم متابولیسم بدن و با بالا بردن جذب مواد غذایی به طور چشم گیری موجب چاقی عمومی و افزایش وزن می شود. از فواید مصرف جی اکستریم جی فست می توان به موارد زیر اشاره کرد:


خانم های باردار یا شیرده و افراد مبتلا به نارسایی کلیه یا مشکلات کبدی نباید قرص جی فست اکستریم را مصرف کنند.

نکته : قرص چاقی جی فست اکستریم آمریکا دارای نمونه قرمز رنگ نیز می باشد که به نسبت نمونه سفید رنگ این محصول قوی ترمی باشد.

كپسول چاقی گياهي جی فست اکستریم حاوی 6 عدد قرص چاقی می باشد و برای یک دوره 3 روزه کافی است.


** هشدار و توجه جدی **این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.


بخوانید:


مزایای مصرف پودر چاقی وارتان


فواید مصرف پودر چاقی مسمن دکتر سینا


مزایای مصرف كپسول چاقی جی فست (G – FAST)



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم

پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *