قیمت قرص لاغری چای سبز

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

قرص کاهش وزن گرین تیدین حاوی عصاره چای سبز و گیاهان دارویی است که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کنند. معمولاً با افزایش سن، قند خون هم کم‌کم بالا می‌رود، خصوصاً اگر به رژیم غذایی خود توجه کافی نداشته باشیم. وزن به‌مرورزمان بالا رفته و به دنبال آن احتمال بروز دیابت نوع دو هم افزایش می‌یابد. مصرف روزانه پنج فنجان چای سبز می‌تواند از بروز دیابت جلوگیری کند. چای سبز قادر است از عوارض ناشی از دیابت همچون آب‌مروارید و بیماری‌های کلیوی به طرز معجزه‌آسایی جلوگیری کند. به نظر می‌رسد ‌اصلی‌ترین مکانیسم، ‌مهار کردن فعالیت آنزیم آمیلاز بزاق و روده (آنزیم مسئول هضم نشاسته) است. با مهار شدن فعالیت این آنزیم، نشاسته با سرعت بسیار آهسته‌ای می‌شکند و درنتیجه قند خون با سرعت کمی بالا می‌رود. مصرف چای به همراه یک وعده غذایی سرشار از کربوهیدرات منجر به کاهش سرعت رها شدن گلوکز و کاهش جذب آن می‌شود و به این وسیله از ترشح انسولین جلوگیری می‌کند.


قرص گرین تیدین فرآورده‌ای گیاهی است که از 5 میلی‌گرم پودر برگ چای سبز غنی‌شده با عصاره ، استانداردشده بر مبنای 5 میلی‌گرم پلی فنل تام ، 2میلی‌گرم دانه شوید و 2میلی‌گرم دانه زیره سبز تهیه‌شده است .برگ چای سبز (Camellia Sinensis) دارای ترکیبات آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی زیر می‌باشد :

در 29 بررسی کلینیکی انجام‌شده بر روی 68242 نفر ، نشان داده‌شده است که مصرف برگ چای سبز دارای اثرات مثبت در سلامت قلب و عروق ، سرطان ، کنترل چاقی و سلامت روده‌ها می‌باشد . با توجه به آزمایش‌ها کلینیکی ارائه‌شده بر روی چای سبز ، قرص گرین تیدین دارای اثرات آنتی‌اکسیدان و ضد سرطان معده ، روده کوچک ، کولون ، پانکراس و سرطان سینه می‌باشد . اثرات آنتی‌اکسیدانی چای سبز شش برابر چای سیاه، و از ویتامین C , E و کاروتنوییدها می‌باشد. مطابق بررسی‌های انجام‌شده خاصیت ضد سرطانی این دارو وابسته به خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد تکثیر سلولی پلی فنل ها ، خصوصاً اپی گالوکاتشین دانسته شده است . پلی فنل ها با بلوکه کردن تشکیل درون‌زایی نیتروزامین و آمین های هتروسیکلیک و هیدروکربن‌های آروماتیک چند حلقه‌ای و نیز کاهش تخریب DNA ، ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند . این دارو همچنین باعث ممانعت و درمان اسهال باکتریایی (Clostridial diarrhea) و رشد باکتری‌های مفید در فلور میکروبی روده می‌گردد . در مطالعه بر روی حیوانات ، خواص ضدالتهاب آن در درمان کولیت به اثبات رسیده است . قرص گرین تیدین با داشتن خواص ترموژنیک ( افزایش سوخت و ساز سلولی ) موجب کاهش و کنترل وزن می‌گردد . در یک آزمایش کلینیکی معلوم گردید که با مصرف روزانه 4 نوبت 5 میلی‌گرمی چای سبز بعد از 15 روز 1.7 کیلوگرم و بعد از 3 روز 2.9 کیلوگرم کاهش وزن به همراه کاهش کلسترول تام و تری گلیسیرید ( بدون کاهش (HDL ایجاد می شود . شوید و زیره در درمان نفخ و سوءهاضمه کاربرد دارند و دارای اثرات مدر ،کاهش دهنده وزن ، چربی و قندخون بوده و با وجود خاصیت ضد میکروبی ، بر عفونت‌های میکروبی اندام گوارشی نیز مؤثر می‌باشند .

قیمت قرص لاغری چای سبز

بزرگسالان : روزی 3 بار، هر بار 1 تا 2 قرص ، با غذا ( ابتدا با دوز کمتر شروع کرده و در صورت نیاز به حداکثر مجاز افزایش دهید ).




قرص های گرین تیدین در دمای کمتر از 3 درجه سانتی‌گراد , دور از نور و رطوبت نگهداری شود.

** هشدار و توجه جدی **
این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم


پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.


We’re sorry,

We apologize for the inconvenience.

Please try clicking your browsers ‘back’ button or try reloading the home page.

.
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *