قیمت قرص زینک و ویتامین سی

خواص دارویی و گیاهی

قیمت قرص زینک و ویتامین سی
قیمت قرص زینک و ویتامین سی

روزانه 1 کپسول همراه غذا با آب زیاد

نقش ویتامین C در سلامت:
– در تشکیل کلاژن:
ویتامین C در بدن در تشکیل کلاژن در استخوان ها، غضروف، عضله و رگ های خونی اهمیت داشته و نیز در جذب آهن نیز شرکت می کند. تأثیر ویتامین C در تشکیل کلاژن مهم ترین نقش آن است. کلاژن یک ماده پروتئینی می باشد که سلول ها را در کنار هم نگه می دارد و اختلال در سنتز کلاژن می تواند موجب تأخیر در بهبود زخم ها گردد.
– درحفظ سلامت پوست:
یکی از مهمترین ترکیبات موجود در داروهای مؤثر در سلامت پوست، ویتامین C می باشد. این ویتامین موجب مرطوب نمودن پوست و تحریک رشد کلاژن در آن گردد. همچنین به پوست لطافت بخشیده و در از بین بردن چین و چروک آن نیز مؤثر است. همانگونه که می دانیم، کلاژن موجب ساختار و قدرت بخشیدن به پوست می گردد. با افزایش سن، بطور طبیعی سنتز کلاژن در پوست کاهش یافته و موجب ظاهر شدن چین و چروک می گردد، لذا تحریک تولید کلاژن توسط ویتامین C این فرایند را تا حدودی کند می کند. ویتامین C در پوست به عنوان آنتی اکسیدان نیز عمل می کند. زمانیکه پوست در معرض اشعه ماورای بنفش آفتاب قرار می گیرد، رادیکال های آزاد تشکیل شده و به آن آسیب رسانده و می توانند حتی باعث ایجاد سرطان در پوست گردند.
– در افزایش توان و سلامت عمومی بدن:
ویتامین C موجب سرعت بخشیدن در بهبود زخم ها و محافظت از بدن در برابر استرس های فیزیکی و ذهنی می گردد. همچنین تا حدودی از بروز آسیب های ناشی از مواد شیمیایی سمی در محیط و غذا و آب ممانعت کرده و تأثیرات سمی داروها را نیز خنثی می نمایند.

منبع: hakimanteb.com

باسلام
میخواستم بدونم بین این محصول و قرص زینک پلاس10 برند Eurho vital کدومشون برای رشد مجدد مو و جلوگیری از ریزش مناسبه؟ (مخصوصا واسه رشد مجدد)

با سلام

کاربر گرامی، زینک پلاس 10 به دلیل دارا بودن ویتامین های خانواده ب انتخاب مناسب تری برای شما خواهد بود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام خدمت شما
در کنار این محصول میشه قرص جوشان ویتامین سی خورد؟؟؟

قیمت قرص زینک و ویتامین سی

باسلام

کاربر گرامی، مصرف قرص جوشان ویتامین سی در کنار این محصول مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با عرض سلام و خسته نباشید
لطفا بفرمایید برای ریزش مو این محصول بهتره یا زینک پلاس ده میلی یوروویتال؟
با تشکر

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که کنترل ریزش مو مد نظر شما باشد، زینک پلاس به دلیل دارا بودن ویتامین های خانواده ب انتخاب مناسب تری می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

متشکرم

با سلام
یه سوال داشتم جواب بدین ممنون میشم
من قرص جوشان کلسیم منزیم و قرص ویتامین ث و آرژنین مصرف میکنم
میشه زمان مصرف اینارو بگین که کی مصرف کنم
فعلا آرژنین و کلسیم رو شب موقع خواب و ویتامین ث و منیزیم رو صبح میخورم
میشه هر چهارتای اینارو شب موقع خواب بخورم ؟ اشکالی نداره که؟

با سلام

کاربر گرامی، در صورت مصرف کافی مایعات مصرف این محصولات مانعی نداشته منتها در صورت مصرف با فاصله از هم جذب بهتری خواهند داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

باسلام
آیا مصرف همزمان قرص ویتامین c به همراه زینک و قرص اکوفن یا آناکپس مشکلی ایجاد میکنه؟

با سلام

کاربر گرامی، مصرف ویتامین س در کنار این محصولات مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام
ببخشید تاریخ انقاضی محصول لطف می کنین بفرمائید؟

با سلام

کاربر گرامی، تاریخ انقضای محصول 2018.03 می باشد.

باتشکر – کارشناس فروش

سلام
وقت شما بخیر
ببخشید من روزانه قبل از وزرش یک عدد کپسول زینک ویتامین C مصرف میکنم و بعد از ناهار یک عدد قرص هیرفولیک وومن آیا این دو مکمل با توجه به داشتن زینک با هم تداخلی ایجاد نمی کنند یا مقدار زینک دریافتی بیشتر از حد مجاز نیست؟

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشید، مصرف این دو محصول با هم مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام

میخواستم یک محصولی رو بهم معرفی کنید دارای دوز بالا و مفیدی از ویتامین های گروه B مخصوصا B4 و‌ B6 و همچنین Iron داشته باشه ، چون من ورزش و فعالیتم شدیدا بالاس شدیدا به این گروه ویتامینی و آهن نیاز دارم . با تشکر از سایت خوبتون

کاربر گرامی با سلام،
استفاده از مکمل مولتی ویتامینی سوپرابیون (Suprabion daily) توصیه می شود. این مکمل هم دارای دوز بالایی از ویتامین های گروه B بوده و هم حاوی 18 میلی گرم آهن المنتال در هر قرص خود می باشد . لطفا به لینک مراجعه نمایید.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

ایا این قرص برای قد خوبه؟

با سلام

این محصول به دلیل دارا بودن زینک تا حدودی در افزایش قد موثر می باشد.

با تشکر.

با سلام
میخواستم ببینم که این قرص با ارژنین و قرص فیفول و زینک پلاس با هم تداخل دارند؟

و برای قد ،این قرص ها بعد چند مدت جواب میدهند
با تشکر
علی رضا ملایی 16 ساله

با سلام

اثربخشی این مکمل ها بستگی به شرایط بدن شما دارد و نمی توان با قطعیت در این مورد نظر داد.

با تشکر. مسئول فنی داروخانه

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

 

 

 

قیمت قرص زینک و ویتامین سی

موارد مصرف :



روی:

یک عنصر ضروری در تغذیه انسان ، با گستره وسیعی از نقش های بیولوژیکی است. روی  نقش ساختاری و تنظیم کننده در بیش از ۲۰۰ آنزیم شناخته شده در بدن انسان دارد. روی در تمام ارگان ها،بافت ها،مایعات و ترشحات بدن موجود است. متاسفانه شیوع کمبود متوسط تا شدید روی در کشورهای در حال توسعه بالاست.

 کمبود روی:

کمبود روی یا اختلال در متابولیسم روی می تواند عوارض جانبی عمیقی روی سلامت داشته باشد. عوارض کمبود روی شامل می توانند کاهش قوه بینایی وچشایی، ابتلا به انواع عفونت ها ، تاخیر در بلوغ جنسی (در مردان) ، توقف رشد، کاهش اشتها و وزن، ریزش مو و خشکی پوست می باشد.

 ویتامین C:

یکی از ویتامین های محلول در آب با خاصیت آنتی اکسیدانی است. بدن انسان قادر به تولید و یا ذخیره ویتامین C نمی باشد و باید صرفا از منابع خارجی تامین گردد. ویتامین C برای شکل گیری و نگه داشتن پروتئین کلاژن در پوست ضروری است. همچنین این ویتامین باعث افزایش جذب روی و آهن می شود.

 کمبود ویتامین C:

کم خونی، خونریزی لثه ها، کاهش توانایی سیستم ایمنی بدن در مبارزه با عفونت ها، کند شدن روند ترمیم زخم ها، پوست و موی خشک ، خونریزی از بینی، اضافه وزن ناشی از کاهش سوخت و ساز بدن، مفاصل متورم و دردناک از علایم کمبود ویتامین C می باشد.

سلام
خسته نباشید
به نظر شما برای رشد جسمی در سن ۱۶ سال به بالا چی خوبه؟؟

سلام
رشد قدی به چند عامل وابسته است:
۱- باز بودن صفحات رشد (سن)
۲- ژنتیک
۳- تغذیه
۴- ورزش
۵- خواب شبانه کافی
برای رشد هر فرد یک دامنه یا محدوده وجود دارد. به عبارتی مرزهای بالایی و پایینی برای قد هر فرد وجود دارد که از پیش برای هر فرد تعیین شده است. باید توجه داشت که برای حرکت از مرز پایینی به مرز بالایی محدودیت زمانی وجود دارد که نقطه شروع آن از ابتدای دوران جنینی است که نتیجه آن قد و وزن مطلوب در هنگام تولد خواهد بود و نقطه پایانی آن همزمان با بسته شدن صفحات رشد(اپی فیز) خواهد بود.
مصرف مکمل می تواند در کنار سایر عوامل ذکر شده تا جایی که ژنتیک شما اجازه دهد، باعث افزایش رشد قدی شود. مکمل های موثر بر افزایش قد باید به صورت مرتب در سنین رشد مصرف شود زیرا که رشد قد در یک شب صورت نمی گیرد.
توجه کنید که کمبود زینک(روی) در ایران بسیار شایع است و یکی از علل کوتاهی قد می باشد.
در عین حال توصیه می شود به فوق تخصص غدد نیز مراجعه کنید.

پیشنهاد: زینک پلاس تا ۳-۷ ماه آینده موجود می شود.

سلام ممنون از راهنماییتون.مصرف همزمان ویتامین ای و دی وایموسنس مشکلی ندارد؟و بین مصرف فولیک واسید و شیر خوردن چقدر باید فاصله باشه؟

سلام
در رابطه با محصول سایر شرکت ها از همان شرکت مشاوره بگیرید.
خیر مشکلی ندارد.
با فاصله مصرف شود تا تداخل ایجاد نشود.

سلام.برای درمان کمبود روی در بدن چه دارویی بهتر است?

سلام
زینک پلاس

سلام. من پوست حساس و نازکی دارم و لک جوش و خم روی پوستم میمونه. به زینک پلاس حساسیت دارم و شدیدا باهاش جوش میزنم. این قرص رو تهیه کردم البته زینک ۱۰ میلی گرم است. این قرص رو تا چند مدت میتونم استفاده کنم؟ و آیا لک جوش و لک زخم رو میتونه از بین ببره؟
مدتیه که در قسمت ساق پاهام تا کف پام احساس گر گرفتگی و درد دارم ممکنه به خاطر این قرص باشه؟

سلام
محدودیت مصرف ندارد.
ویتامین ث کمک به ساخت کلاژن می کند و باعث کاهش چروک های پوستی می شود.
خیر.
پیشنهاد : ابتدا به متخصص مرجعه و آزمایش دهید تا دلیل اصلی مشخص و مکمل سلن پلاس یوروویتال توصیه می شود دارای ۸ میلی گرم زینک است.

سلام من بیست ودو سالمه چند ساله که ریزش مو شدید دارم کمبود ویتامین دی هم دارم چه قرصی بخورم خوبه

سلام
مکمل زینک پلاس یا سلن پلاس یوروویتال توصیه می شود.برای کمبود ویتامین د هم کپسول ویتامین د ۲۰۰۰ از برند فلکسان توصیه می شود.روزانه ۱ عدد هر دو را مصرف کنید.

سلام من ریزش موی بسیار بسیار بالا دارم دکتر برام فیناستراید ۱mg روزانه دو عدد و محلول ماینوکسیدیل تجویز کرده این برای من موردی ایجاد نمی کنه؟من آقا نیستم این برای من خطر داره؟

سلام
توصیه ی متخصص را انجام دهید.

سلام.بین زینک پلاس و ویتامین cزینک پلاس کدومش کاملتر و بهتره؟ برای مصرف بچه بالای ۱۰ سال؟

سلام
قرص جویدنی مولتی ویتامین کیندر توصیه می شود.

من ریزش موی بسیار تا بسیار شدید دارم تا چند سال پیش موهای پرپشتی داشتم ولی الان به شدت کم شدن چه راهکاری دارین ؟ چه قرصی بخورم؟
و همچنین پوست صورتم به مرور لک و کک مک آورد که با وجود اسفاده از لایه بردارها هم استفاده کردم تا زمانی که از این کرم ها میزدم خوب بود وقتی تموم میشد دوباره لک ها نمایان میشن و اصلا نمیرن چکار باید بکنم ؟
پوست مختلط دارم که مستعد جوش هم هست.

سلام
ممل سلن پلاس آپووویتال توصیه می شود.

من ریزش موی بسیار تا بسیار شدید دارم تا چند سال پیش موهای پرپشتی داشتم ولی الان به شدت کم شدن چه راهکاری دارین ؟ چه قرصی بخورم؟

سلام
ابتدا به متخصص مراجعه تا دلیل اصلی مشخص شود .
مصرف زینک پلاس و سلن پلاس مقطعی روی روزش مو تاثیر گذار است.

سلام این دارو برای افرادی ک کم خونی، افسردگی، ریزش مو و دیابت دارن ، مسئله ای نداره؟ برای جذب بهتر چ زمان از روز مصرف بشه و با چ غذاهایی دفع میشه و نباید خورد؟

سلام
خیر
بعد از غذا

بهترین زمان مصرف این دارو چه زمانی است
شب،روز،قبل ناهار،بعد ناهر؟

سلام
بعد از غذا

سلام روزتون بخیر. میخواستم این قرص همراه با ویتامین ب۱ استفاده کنم. ایا تداخلی باهم ندارد؟ و همزمان میشود باهم استفاده کرد؟

قیمت قرص زینک و ویتامین سی

سلام
خیر
بله

سلام من ریزش مو ندارم .در گذشته حدود چهار الی پنج سال پیش موهای بسیار بلند و پر پشتی داشتم ولی متاسفانه در اثر استفاده از سشوار زیاد موهام هم وز .خشک.و بسیار کوتاه شده .این موضوع خیلی تو روحیه من تاثیر گذاشته
میشه راهنمایی کنید چه قرصی برای رشد سریع و خوب مو استفاده کنم

سلام
کپسول زینک پلاس مارینوکس به بهبود رشد مو کمک میکند.

با عرض پوزش دوباره سوال داشتم. معذرت میخوام که اینو میگم پیشنهاد شمارو ک زینک پلاس مارینوکس بود رو سرچ کردم ولی مثل اینکه ایرانیه.دیگ همه در جریانیم خیلی ها قرص های مکمل ایرانی مصرف میکنند و واقعا راضی نیستند.لطفا میشه مکمل های خارجی مورد نظرتون رو پیشنهاد بدید؟
برای رشد خوب موها نظرتون راجع به hair_vit یا zincپلاس +c یا zinc vital چطور است؟
خیلی ها این ها رو به من پیشنهاد میدن .نظر شمارو بدونم .
با تشکر

سلام
برند مارینوکس محصول کشور آلمان است.
محصولات نام برده شده برای شرکت حکیمان نیست و به شرکت همان محصول پیام دهید.

سلام و خدا قوت به شما
دختری ۳۳ساله هستم
من قدم ۱۶۶ و وزنم ۵۲ هستش و بسیار ظریف و لاغر هستم .. اشتهای پایینی دارم و در طول روز کرخت و خسته هستم ریزش مو دارم و احساس میکنم پوستم نسبت به قبل بسیار تیره شده
سوال من : تا چه مدت میشه ازین کپسول استفاده کرد ،؟ آیا میشود چند سال هر روز استفاده کرد ؟؟؟

سلام
مصرف مکمل ها محدودیت زمانی ندارد.
بعد از هر دوره ۱-۲ ماه قطع مصرف و سپس مجدد شروع به مصرف کنید.
برای بهبود اشتها پینهاد میکنم مکمل زینک پلاس از برند مارینوکس روزانه ۱ عدد یا شربت زینک سافت آپوویتال را روزانه ۱۰ سی سی مصرف کنید.

سلام…من برای ریزش موهام دکتر بدون در خواست آزمایش ویتامین c+ زینک و فیفل تجویز کرد کمتر شده ریزشم اما هنوزم ریزش دارم خواستم ببینم برای ریزش مو زینک پلاس بهتره یا ویتامینc+ زینک؟

سلام
زینک پلاس جهت رویش مجدد پشنهاد میشود.

سلام ببخشید این دارو که حاوی ژلاتین هست از حیوان حلال گرفته شده یا نه

سلام
بله
سازمان تحقیقات حلال وزارت بهداشت مورد آزمایش و تحقیق قرار میگیرند.

با سلام
میخواستم بدونم قرص برای ریزش مو قرص vitaminczinkplus بهتره یا zinkplus به تنهایی
از بعضیا شنیدم میگن بدون ویتامین c بهتر تاثیر میذاره

سلام
زینک پلاس

سلام، میشود این قرص را همزمان با قرص سلن پلاس و ویتامین ای۴۰۰ مصرف کرد؟
سلن پلاس+زینک پلاس ویتامین سی+ ویتامین ای۴۰۰، بصورت همزمان میشود مصرف کرد؟
دکتر جهت تقویت قدرت باروری مردان زینک پلاس و ویتامین ای را تجویز نموده است،استفاده با سلن پلاس هم اشکال ندارد؟

سلام
بله
بله
اشکال ندارد.
طبق دستور پزشک مصرف کنید.

سلام،
پسر من ۳ سال و ۶ ماهشه،۱۴ کیلو وزنشه با قد نزدیک به ۹۰،اندامه لاغری داره،اشتهاش خوبه ،ازمایشاشم نرمال بوده،ولی هرچی میخوره چاق نمیشه ،چه پیشنهادی میدین که یکم جون بگیره

سلام
اگر داخل آزمایش کمبودی نبوده پس به میزان کافی مینرال دریافت می کند و مشکلی وجود ندارد.

سلام دکتر خسته نباشی…من کمبود وزن دارم ایا این قرص ب چاق شدن من کمک میکنه ؟؟؟

سلام
پیشنهاد می شوذد زینک پلاس ۱۰ روزانه ۱ عدد مصرف کنید.

سلام این خسته نبتشید ببخشید این کپسول باعث افزایش ترشح تستسترون میشه؟ یاقرص جوشانش خوبه؟

سلام
خیر
برای چه منظور جوشان رو مصرف میکنید؟

سلام و خدا قوت به شما
دختری ۳۳ساله هستم
من قدم ۱۶۶ و وزنم ۵۲ هستش و بسیار ظریف و لاغر هستم .. اشتهای پایینی دارم و در طول روز کرخت و خسته هستم ریزش مو دارم و احساس میکنم پوستم نسبت به قبل بسیار تیره شده
سوال من : تا چه مدت میشه ازین کپسول استفاده کرد ،؟ آیا میشود چند سال هر روز استفاده کرد ؟؟؟

سلام
بله
بعد از اتمام محصول ۱-۲ ماه وقفه و مجدد شروع کنید.

سلام من این قرصو بخاطر روی و ویتامین سی میخورم مشکلی ندارم ریزش و… بخلطر خاصیتش میخورم میتونم هفته ۳تاشو بخورم؟یا نه باید هرروز یکی

سلام
روزانه یک عدد

سلام خسته نباشید
آیا غلظت خون بالا باشد(۱۷) میتوان از این قرص زینک +ویتامین cاستفاده کرد؟

سلام
بله میتوان مصرف کرد و منع مصرف ندارد.

سلام ، من خیلی لاغرم مخصوصا صورتم، اشتها اصلا ندارم ، اب هم خیلی کم میخورم ، شنیدم زود چاق میکنه این قرص ، واقعا تاثیر داره ؟ میتونم روش حساب باز کنم یا نه؟

سلام
اگر مشکل تیروئید و کم خونی نداشته باشید کپسول زینک پلاس ۱۰ روزانه یک عدد کمک می کند.

سلام
اشتها آور است.

سلام خسته نباشید
قرص زینک +cبا قرص اهن همزمان خورده شود موردی دارد؟؟

سلام
همراه با هم مشکلی ندارد.

سلام مصرف زینک همراه با مکمل قرص مخمر ایرادی نداره؟

سلام
خیر

سلام من تعدا پلاکت خونم پایینه (حدود ۶۰ هزار تا) این مکمل تداخل نداره؟ مرسی.

خیر مشکلی ندارد

سلام خسته نباشید ببخشید ایا این کپسول بدلیل داشتن ویتامین سی ،باعث لاغری میشه

سلام
خیر

سلام این قرص برای ریزش مو‌تا چند وقت باید مصرف شه؟

سلام
روزانه یک عدد

سلام با عرض خسته نباشید آیا این کپسول با fefol تداخل ندارد؟

خیر

سلام
من نیم ساعت قبل از صبحانه لووتیروکسین مصرف میکنم،چند ساعت بعد میتونم قرص ویتامین c با زینک رو مصرف کنم؟

سلام. باهم تداخلی ندارند. بعد از صبحانه می توانید زینک پلاس را استفاده کنید

سلام
من ١٧سالن هست و قدم ١٧١ هست دکتر این قرص رو برای ناخن و مو پوست برای من تجویز کرد.ایا باعث میشه قدم بلند تر بشه؟

به تنهایی خیر

در چه صورت باعث افزایش قد میشه؟ همراه با چه چیزی باید مصرف بشه؟

سلام
در سنین رشد تاثیر گذار است.

سلام و عرض ادب برای ریزش مو از این قرص ب مدت یک هفته خوردم اما متاسفانه دچار گر گرفتگی شدم و فقط قسمت شکمم و معدم هست ب شدت شکمم داغ کرده
روزانه یک عدد میخوردم آیا عوارض این شکلی هم داشتید تابه حال تشکر

خیر این عوارض و مشکلات ارتباطی با این محصول ندارد

سلام من بعد از زایمان دوچار ریزش مو شدید شدم،الان شیش ماه زایمان کردم ولی هنوز موهام میریزه،ایا این قرص ممکن باعث درمانم بشه؟

از قرص پرینامکس نیو مام که مکمل ویژه مادران پس از زایمان است استفاده کنید. روزانه ۲ قرص. ۱ ساعت بعد غذا مصرف شود

سلام قیمت این کپسول چقدر هست؟
ومیخواستم بدونم که این دارو تاثیرات مثبتش رو توو تمام دوران میزاره؟؟

بله
قیمت را از داروخانه ها سوال بفرمایید

سلام من ۱۶سالمه و بخاطر کیست تخم دان و هورمون هام ریزش موی شدید و جوش دارم و سه سال پیش بخاطر خودکشی با قرص خیلی قوی معدم ضعیف شد و استرس و افسردگی داشتم که روی ریزش موهام خیلی تاثیر گذاشت و موهام نصف شد اگه ویتامین ث مصرف کنم ریزش موهام بهتر میشه؟برای درمان کیست تخمدانم هم کلی دکتر رفتم چه گیاهی چه شیمیایی ولی خوب نشدم لطفن راهنمایی کنین

در این میان مصرف کپسول زینک پلاس ۱۰ میلی گرم روزانه ۱ عدد بعد از غذا هم برای ریزش مو و هم تعادل هورمونی کمک کننده است.. برای درمان کیست تخمدان باید حتما تحت نظر متخصص زنان یا غدد هورمون درمانی بشوید

خوردن ویتامین سی با زینک عوارضی هم داره یا نه

خیر بسیار هم مفید است

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم ویتامین c ومنیزیم رومیشه باهم مصرف کرد

بله

سلام من ریزش مو شدید دارم تقریبا موهام نصف شده خوردن این قرص رو توصیه میکنید چون دیگه واقعا نمی دونم چیکار کنم

به متخصص پوشت و مو مراجعه کنید تا علت ریزش مو مشخص شود. در کنار آن مصرف زینک پلاس میتواند موثر واقع شود

سلام خسته نباشید .من صورتم جوش داره و چرب هستش .میخواستم بدونم برای جوش تاثیری داره؟
و اینکه این کپسول و بخورم تا چه مدت پوستم روشن میشه

حداقل یک دوره ۲ ماهه باید مصرف شود
درمان آکنه و جوش باید تحت نظر پزشک و با تشخیص نوع و علت آن صورت پذیرد

سلامباعرض خسته نباشید ببخشید این قرص رو نمیشه با قرص feroglobinخورد؟ مثلا با دو یا سه ساعت فاصله؟من خیلی موهام می ریخت این قرص رو به من دادن.

می توانید بعد از غذا روزانه ۱ عدد مصرف کنید

سلام،من با دستور پزشک این دارو رو برای پوستم مصرف میکنم،میخواستم ببینم باعث رشد قد هم میشه یا نه؟

اگر در سن رشد باشید و ژنتیک شما اجازه دهید بله میتواند موثر باشد اما ۵ میلیگرم زینک برای همه ی این موارد کم است

سلام
من الان از قرص ویتامین D و منیزیم و روی شرکت نیچرمید استفاده میکنم
آیا در کنار مصرف قرص ویتامین D میتونم قرص ویتامین C هم مصرف کنم؟ توصیه میکنید یا خیر؟
اگه آره کدوم نمونه خوبه؟

مصرف ویتامین D با دوز مناسب بلا مانع است

قیمتش چنده؟

با سلام ایا برای مشکلات جنسی در مردان کم تحرکی اسپرم هم خوبه اگه خوبه چه میزان باید استفاده کرد. با تشکر از سایت خوبتان

سلام. برای کمک به افزایش تحرک اسپرم کپسول سلن پلاس روزانه ۱ عدد بعد غذا توصیه می شود.

سلام خسته نباشید
این قرص ترکای پوستی رو هم حل میکنه؟

اگر ترک های پوستی سفید شده باشند فعلا درمان قطعی ای وجود ندارد

با عرض سلام
قرص زینک پلاس بهتر است یا قرص جوشان یا شربت ؟
کدوم تاثیر بهتری داره ؟

بستگی به سن، علت مصرف و میزان مورد نیاز دارد

ببخشید من بیماری دفع پروتعین از ادرار دارم میتونم قرص ازیترومایسین ۲۵۰ مصرف کنم یا خیر اخه نوشته بود اونایی که بیماری کلیوی دارند با احتیاط فراوان مصرف کنند؟؟؟

سلام. بله بیماران کلیوی باید تحت نظر پزشک مصرف کنند

سلام ببخشید سوال دیگری که دارم این که من از بچگی گوشت و مرغ و حتی فرآورده‌های گوشتی هیچی نمیخورم تا الان هم با وجود داشتن یک بچه مشکلی نداشتم بجز همین مساله پوستی ک خدمتتان عرض کردم. شما خوردن چه ویتامین هایی را به من پیشنهاد می دهید؟ مرسی از سایت خوبتون

سلام. بهتر است از نظر کم خونی حتما یک آزمایش بدهید. چون گوشت نمی خورید مصرف قرص پرینامکس نیو مام هم توصیه می شود.

سلام من خانمی ۳۵ ساله هستم ک پوست صورت و بدنم خیلی حساسه و با کوچکترین خراشی متورم میشه و جای زخم یا جوش هم تو صورتم می مونه آیا خوردن ویتامین c تاثیری در بهبودی داره یا خبر؟ با تشکر از شما

سلام برای ترمیم بهتر و سریعتر زخم و سفت شدن پوست این محصول مفید است. روزانه ۱ عدد بعد از غذا

سلام مصرف قرص ویتامین D , ویتامین C در یک روز اشکال دارد؟

سلام . خیر مانعی ندارد

سلام
ببخشید مصرف این دارو با کپسول امگا۳ مشکلی نداره؟

مشکلی ندارد

سلام باید چه موقغ مصرف بشه

همراه یا بعد از غذا

سلام،
این قرص برای درمان جای جوش صورت هم اثری داره؟
برای پوست، چه مدت باید استفاده کرد؟ البته من ۱۰ mg این قرصو تهیه کردم

درمان جای جوش خیر ! اما به طور کلی برای زیبایی و سلامت پوست و مو و ناخن روزانه ۱ عدد بعد از غذا توصیه می شود

با سلام
اگر این قرص همراه بافروس سولفات و فولیک اسید مصرف شود تداخلی در جذب به وجود نمی آید؟!

باید با فاصله زمانی حداقل دو ساعته از فروس سولفات استفاده شود

برای معده یارفلاکس ضرنداره؟

باید بعد از غذا مصرف شود

سلام اشکالی داره قرص langzeit vitamin c plus zink رو هر ۱۲ ساعت خورد؟برای سن ۱۴ سال.ممنون

سلام. لزومی به استفاده بیشتر از یک عدد در روز نیست مگر به تشخیص پزشک

سلام ببخشید همراه غذا منظورتون همون بعداز غذا هس

همراه یا بعد از غذا
منظور این است که با معده خالی مصرف نشود

سنین بالا هم میتونن از این ویتامین استفاده کنن؟ سن ۴۵,۴۶

سلام. بله

آیآ مصرف کپسول ویتامین c پلاس زینک با قرص گیاهی شیکورین که برای افزایش اشتهاست منع مصرف دارد؟
سوال دوم اینکه پیشنهاد شما برای افزایش وزن حداقل ۵کیلو چیست؟
و درآخر برای افزایش حجم سینه ها و رشد آن چه چیزی را پیشنهاد میکنید؟ مصرف چه محرکی را؟
ا تشکر

مصرف آن با شیکورین مانعی ندارد
بهتر است بعد از امصرف این محصول از کپسول زینک پلاس ۱۰ میلی گرم روزانه ۱ عدد بعد از غذا استفاده کنید.
افزایش حجم سینه ها در پی افزایش وزن بدن خواهد بود.

با سلام…
من برای تقویت موی سر ،ناخن و پوست این محصول رو از داروخانه تهیه کردم ولی الان که بروشور این محصول رو مطالعه کردم به تقویت سیستم ایمنی و شادابی روزانه و….اشاره کردن به نظرم باید فقط کپسول زینک رو تهیه میکردم درسته؟

سلام. هم برای تقویت پوست، مو و ناخن مصرف می شود و هم تقویت سیستم ایمنی بدن و شادابی. به خاطر داشتن میزان بالا و خوبی از ویتامین C بسیار برای پوست مفیداست.
اما کپسول زینک پلاس ۱۰ میلی گرم محصول اختصاصی تری برای مو و ناخن است.

سلام خسته نباشید
برای تقویت موها تا چند ماه باید مصرف بشه؟؟

سلام. حداقل به مدت سه ماه – روزانه یک عدد بعد از غذا

این قرص رو تا چند ماه باید استفاده کنیم ؟؟

برای چه موردی ؟

سلام:
اگه شب مصرف بشه اشکالی داره یا فقط باید روز ها مصرف بشه؟

سلام. فرقی نمی کند. بعد از غذا مصرف کنید.

سلام این کپسول ویتامینcرو فقط با نسخه پزشک داروخانه ها میدن یا بدون نسخه پزشک هم خودمون بخوایم بخریم بهمون میدن ؟؟؟

سلام. بدون نسخه هم می توانید از داروخانه ها تهیه کنید.

سلام
آیااین نوع مکمل غذائی اگه تاریخ مصرفش یکسال گذشته باشه قابل مصرف هستند یا نه؟

سلام. خیر

الان من این رو خریدم همراه غذا نخوردم ضرر داره ؟

میشه بعد از صبحانه یا پس از صرف غذا خورد ؟

سلام.ضرر ندارد. اما بهتر است بعد از غذا میل کنید

قیمت لطفا؟

قیمت یک بسته ۶۰ عددی کپسول ویتامین C + روی ۵ میلی گرم در دی ماه سال ۹۵ : ۲۵۶۰۰ تومان می باشد.

سلام چه وقت و روز چندتا باید بخوریم

روزانه یک عدد همراه غذا

سلام ببخشید این کپسول تو ایران موجودهست؟؟

سلام. بله البته. در تمامی داروخانه های سراسر کشور موجود است

باسلام من دختری ۱۵ساله هستم وقدم۱۶۵هستش.اگراین کپسول رومصرف کنم آیا تاثیری برای بلند شدن قدم دارد حداقل۵سانت یا خیر.وهمینطور استخوان های مچ دستم لاغر هستند آیا مصرف این دارو می تواند برای پهن شدن استخوان های مچ دستهایم شوند باتشکر از سایت خوب شما

سلام.
رشد قدی به چند عامل وابسته است:
۱- باز بودن صفحات رشد
۲- ژنتیک
۳- تغذیه
۴- ورزش
۵- خواب شبانه کافی

کپسول زینک پلاس یا کپسول کپسول ویتامین C + روی یوروویتال می تواند در کنار سایر عوامل تا جایی که ژنتیک شما اجازه دهد، باعث افزایش رشد قدی شود. این محصول باید به صورت مرتب مدت در سنین رشد مصرف شود.
توجه کنید که کمبود زینک در ایران بسیار شایع است و یکی از علل کوتاهی قد می باشد.
پیشنهاد می شود این مطلب را مطالعه بفرمایید : اثر روی بر رشد و افزایش قد

سلام ایا مصرف زینک پلاس ویتامین ث همزمان با ویتامین های دیگر مثل ویتامین د تداخل دارویی ایجاد نمی کند؟

سلام. خیر. مصرف زینک پلاس و ویتامین د مشکلی ندارد

سلام
ایا باعث رشد موی بدن و صورت میشود؟
لطف کنید جواب بدهید بسیار متشکرم.

سلام. شاید تا حد بسیار کم!

سلام خسته نباشد۰ببخشید من یه مدت چهار ماهه رژیم داشتم و ریزش موی شدید گرفتم دکتر این قرص رو به همراه ویتامینE به من دادن اما شنیدم این قرص به شدت باعث چاقی میشه آیا درسته؟؟؟ ممنون میشم از راهنماییتون

سلام. خیر اینگونه نیست. در بعضی از افراد می تواند باعث افزایش اشتها شود و اگر رژیم غذایی رعایت شود اصلا باعث چاقی نمی شود!

Salam lotfan tarigheye abshodane daneyahe sefid dar capsul ro tozih bedin sepas
Chon man didam na oon dooneha khoord mishan, na ba abe joosh hal chera?

سلام. واکشی شیمیایی صورت گرفته در بدن بسیار متفاوت و تخصصی است

سلام خسته نباشید.ببخشید قرص جویدنیه؟!
و اینکه با قرص دگزامفتامین سولفات تداخل ندارد؟!
و با قهوه چی با قهوه تداخل ندارد؟!
لطفا راهنمایی کنید متشکرم

سلام. این کپسول جویدنی نیست ! با این ترکیباتی که ذکر کردید هم تداخلی ندارد. اما حتما همراه با یک لیوان آب مصرف شود.

سلام
من قبلا بخاطر عمل چشمم دکتر پودر سویت بهم داد که زینک و c بود قدرت جذب بالا که بعدمتوجه شدم پوست صورتم هم روشنتر شده
الان برای روشنتر شدن پوستم میتونم کپسول زینک و c رو مصرف کنم؟چجوری؟
واینکه موانع مصرف با چیزی مثل قرص زیره و… نداره؟
ممنون میشم اگر به ایمیلم جواب بدین

سلام. مصرف کپسول ویتامین C + روی می تواند در روشن شدن پوست تاثیر چشمگیری داشته باشد. با زیره هم منع مصرفی ندارد.

سلام – رشد موهای بدن رو هم زیاد میکنه مثلا کسانی که لیزر موهای زائد انجام دادن روی اونها تاثیر منفی نداره ؟

سلام. خیر. مشکلی ندارد.

ببخشید شما گفتید مصرف این یرص میتونه به رشد قدتون کمک کنه میشه بگید حدودا چند سانت برای من که دختری ۱۶ ساله هستم تاثیر داره؟
و اینکه زینک پلاس چند نوع داره من باید کدوم نوعشو بخرم؟

ببخشید شما درباره قرص آرژنین اطلاعت دارید؟میشه کمک کنید
۱_یک اینکه من دختری ۱۶ ساله (۱۵سالو نیم)هستم حداقل و حداکثر رشدی که روی من تاثیر میذاره چند سانته؟
۲_و اینکه قیمتش چقدر هست و اگه بخوام ۸ سانت رشد کنم باید چند بسته مصرف کنم و از کجا میتونم این قرص رو تهیه کنم؟آیا انواع خاصی داره یا نه فرقی نمیکنند
۳_و بعد اینکه خواهشا بگید ضرر داره یا نه؟هورمونیه؟

سلام و خسته نباشید تو رو خدا راهنماییم کنید دختری ۱۶ ساله هستم قدم ۱۶۰ هست آیا مصرف این قرص به رشد قد من کمک میکند؟و اینکه تا چند سانت باعث رشد قد میشود؟
اگه قرص دیگه هم سراغ دارید که عوارضی ندارد و باعث رشد قد میشود لطفا بگید.ممنوووون

سلام.
اگر صفحات رشد شما باز باشه مصرف این فرآورده به رشد قدی شما کمک می کند.(احتمالا هنوز صفحات رشد شما باز است) علاوه بر آن پیشنهاد میکنم حتما با یک فوق تخصص غدد هم مشورت بفرمایید.

سلام من ب دلیل عمل زیبایی بینی و استفاده از داروی بیهوشی دچار ریزش مو شدم میخواسم ببینم استفاده از قرص زینک کمکی ب جلوگیری از ریزش مو خواهد کرد??و میزان مصرفش باید چجوری باش?

سلام. بله می تواند کمک کننده باشد. روزانه ۱-۲ عدد بعد از غذا با یک لیوان آب میل شود.

اقای دکتر خاستم بدونم در سن ۲۳ سالگی آیا استخوان ها رشد از پهنا و ضخامت رو دارن یا خیر .؟
چون من استخوان هام در قسمت مچ دست و مچ پا ضعیف و لاغر هستن، خواستم اگه راهی برای تقویتشون هست لطفاراهنمایی کنید.

با تشکر و سپاس فراوان از سایت خوبتون.

سلام. هورمون درمانی بعد از بسته شدن صفحات رشد باعث رشد عرضی استخوان ها می شود. اما این حالت ممکن است حتی برای استخوان های صورت شما هم پیش بیاید. به هر حال مشورت با فوق تخصص غدد و متخصص ارتوپد بهترین راه است.
در عین حال جهت تقویت و بهبود تراکم استخوان ها شربت استئوجویس را بهشما پیشنهاد می دهم.

برای تقویت و زیاد شدن حجم اسپرم باید چه دارویی مصرف کنیم؟

اسپرم یک سلول است که حجم مشخصی دارد. اگر مشکل شما ناباروری می باشد باید مشخص شود مشکل در تعداد ، شکل و یا تحرک اسپرم است. اما به طور کلی برای افزایش تحرک اسپرم و تقویت قدرت باروری کپسول سلن پلاس به شما پیشنهاد می شود.

سلام خانم دکتر:
مجید هستم ۲۳ ساله و مشکل ریزش موی تدریجی دارم
خواستم ببینم مصرف چه ویتامین هایی برام خوبه؟
آیا باید ویتامین ب۶ و ب۱۲ هم مصرف کنم؟

در ضمن من کپسول زینک ،ویتامین C, ویتامینE, هم دکتر بهم داده مصرف اینا با هم مشکلی در جذبشون ایجاد نمیکنه؟
با تشکر.

سلام. باید علت ریزش مو توسط معاینه پزشک مشخص شود.
مصرف همزمان زینک، ویتامین C، E و ویتامین های گروه B مشکلی ندارد.

با سلام من کپسول c+zinc استفاده میکنم از وقتی که مصرف میکنم از مقعدم خون میاد علت چیست؟

سلام. این مسئله ارتباطی با مصرف این محصول ندارد. بهتر است به فوق تخصص گوارش مراجعه بفرمایید.

سلام من منظورم بخاطر دارا بودن ویتامین ث بود چون دکتر من میگوید این ویتامین جزو داروهای ممنوع در فاویسم میباشد و بدحالی من بصورت سردرد و خواب آلودگی هست ممنون بخاطر راهنمایتان

سلام آقای دکتر من فاویسم دارم با مصرف زینک ویتامین ث حالم بد میشه آیا ارتباطی وجود دارد؟

سلام. مصرف این فرآورده در افراد مبتلا به فاویسم بلا مانع است. اگر منظور شما از بد شدن حالتان مشکلات گوارشی است، پیشنهاد میشود که بعد از صرف غذا روزی یک عدد از این محصول استفاده بفرمایید.

سلام من منظورم بخاطر دارا بودن ویتامین ث بود چون دکتر من میگوید این ویتامین جزو داروهای ممنوع برای فاویسم میباشد و بدحالی من بصورت سردرد و خواب آلودگی هست ممنون بخاطر راهنماییتان

خیلی ممنون از آگاهی دادن کامل ودقیقتون.

سلام. بله. زینک به علت داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی از سلول اسپرم در برابر آثار مخرب رادیکالهای آزاد محافظت می کند. شما می توانید از کپسول سلن پلاس استفاده کنید که علاوه بر زینک ، سلنیوم هم دارد. سلنیوم باعث افزایش قدرت تحرک اسپرم می شود.

سلام وخسته نباشیداین کپسول برای نوزاد۷ماههمیشه مصرف کرد

خیر. برای نوزادان زیر دو سال مصرف قطره مولتی ویتامین بیبی جویس پیشنهاد می شود.

سلام:
میخواستم بدونم کپسول زینک وویتامین سی (vitamin c+plus zink)عملکرد بهتری دارد یا زینک به تنهایی(برای پوست و مو)؟
آیا ۱۰mg بهتر است یا۵mg آن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون میشم به هر دوسوال پاسخ دهید؟؟؟؟؟؟؟

سلام.

ویتامین ث علاوه بر تاثیر مثبتی که در سلامت پوست دارد به جذب بیشتر زینک هم کمک می کند.

در مورد اینکه کپسول ۱۰ میلی گرم استفاده شود یا ۵ میلی گرم، به نیاز بدن و نوع تغذیه شما بستگی دارد.

با سلام
مدت یکساله که موهام بشدت ریزش داره.قبلا موهای پرپشتی داشتم.الان کپسول زینک+ویتامین c خریدم.خاستم بدونم باید زینک خالص بخرم یا همین کافیه؟لطفا یه قرص موثر معرفی بفرمایید

سلام
علاوه بر فرآورده مذکور (ویتامین C + کپسول زینک) کپسول زینک پلاس نیز در پیشگیری از ریزش مو موثر است .

سلام
مصرف همزمان این دو فرآورده نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت .

سلام آیا این دارو تاثیری در افزایش رشد موها دارد؟؟؟

سلام
این فرآورده به دلیل وجود روی در افزایش رشد مو موثر است .

سلام آقای دکتر با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما من یک سوال داشتم من ۱۶ سالمه قدم بین ۱۸۰و۱۷۸هست خواستم قدم بلند تر بشه تا ثیری داره مثلا قدم چند میشه اگه لطف کنید سوال من و پاسخ دهید متشکرم

با سلام
مقدار مصرفی ابن دارو در شبانه روز به چه صورت میباشد؟

سلام
کپسول ویتامین C را روزانه یک عدد بعد از یکی از وعده های غذایی مصرف نمائید .

سلام
مصرف همزمان این دو محصول امکان پذیر است .

سلام
روزی یک عدد پس از یکی از وعده های غذایی مصرف شود .

سلام خسته نباشید میخواستم بینم این دارو با عث چاقی هم میشه یا نه یا برای قد خوب است یا نه ممنون میشم جواب بدید با تشکر

سلام
این فرآورده به طور مستقیم در افزایش وزن تاثیری ندارد، ولی ممکن است موجب افزایش اشتها شود
همچنین این محصول بدلیل وجود روی در افزایش رشد تاثیر مثبت دارد اما فقط در سنین رشد .

سلام اقای دکترو من ۲۰ سالمه چند ماهه دیگه میرم توی ۲۱ سال میخواستم بدونم قدم دیگه رشد نمیکنه؟ من زینک میخورم اما با دیدن جواب هاتون نا امید شدم اگه ممکنه بگید اگه هورمون رشد تزریق کنم قدم بلند تر میشه؟؟؟

سلام
شما در مراحل پایانی دوران رشد به سر می برید و مصرف روی در افزایش قد شما تاثیر ندارد
برای استفاده از هورمون رشد و سایر داروها باید با پزشک مشورت نمائید .

سلام
بله مصرف مکمل زینک پلاس به افزایش رشد شما کمک می کند.

سلام
تاکنون عوارض خاصی گزارش نشده است .

سلام
شما در اواخر دوران رشد خود هستید و مصرف این محصول تاثیر چندانی در افزایش رشد شما نخواهد داشت .

سلام
مکمل های حاوی روی از جمله کپسول زینک پلاس (صرفا در سنین رشد) می تواند در افزایش رشد جسمی موثر واقع گردد .

سلام
روی(زینک) در جذب اثر رقابتی داشته و مصرف این دو به صورت همزمان باعث کاهش جذب یکدیگر خواهد شد.

سلام… بهترین زمان مصرف zinc plus چه موقع است؟

سلام
پس از یکی از وعده های غذایی(با معده خالی مصرف نشود).

محصول خوبیه

سلام…
میخواستم ببینم ای قرص های زینک ضرر دارن چون خیلی از سایت ها از عوارضش صحبت کردن…؟
و سوال دومم.. قیمت زینک سی در حال حاضر چقدره…؟
با تشکر..

سلام
در مورد این محصول تاکنون عوارض جانبی گزارش نشده است .

سلاممن اگه این کپسولو ۳ماه یا بیشتر پشت سرهم بخورم ضررداره یا نه؟۱۰روزه میخورم

سلام
برای تقویت و رویش مو برای یک زن ۳۵ ساله بهتره از شربتا زینک پلاس استفاده کرد یا قرص زینک پلاس.
اصولا تفاوت بین شربتا و قرص زینک پلاس در چیه؟

سلام
در نوع و میزان ترکیبات شربت و کپسول زینک پلاس تفاوتی وجود ندارد
استفاده شربت بیشتر در کودکان توصیه می شود .

چه نوعی از این کپسول ها برای کمک به رفع استرس خوبه؟

سلام
ترکیباتی که حاوی ویتامین های گروه B می باشند در کاهش استرس و تمدد اعصاب موثر هستند .در این رابطه می توان به کپسول زینک پلاس اشاره نمود .

کپسول ویتامین C +زینک برای تقویت مو موثر است یا زینک تنها؟ بهترین زمان مصرفش کی هست؟ ممنون

سلام
مصرف کپسول زینک پلاس در تقویت و جلوگیری از ریزش مو موثرتر است. روزانه یک عدد بعد از غذا.

بسیااااااااااار کامل و مفید نسبت به مطالب دیگر بود.
ممنون

سلام خسته نباشید زمان مصرفش و ننوشتید هر چی خوندیم

سلام
نحوه مصرف: روزانه یک عدد پس از یکی از وعده های غذایی یا طبق تجویز پزشک.

سلام-چه ساعاتی از روز استفاده ازین قرص را پیشنهاد میکنید،چون من وقتی میخورم بشدت ضعف میکنم.

سلام
مابین یا پس از یکی از وعده های غذایی استفاده شود .

سلام من خانومی ۵۵ساله هستم و رشد ناخن هام اصلا خوب نیس و در کل ناخن های سالمی ندارم ممکنه قرصی به من معرفی کنید

سلام بله حتما
مکمل سلن پلاس از برند آپوویتال

سلام ایا این دارو نسبت به زینک پلاس اولویتى دارد؟

سلام
هر کدام از این دو محصول کاربرد خود را دارند و اولویتی نسبت به هم ندارند .

سلام
برای افزایش رشد فقط در سنین رشد تاثیر گذار بوده و در مورد اشتها نیز موثر است

سلام
ایا مصرف ۲بار در روز این محصول مشکلی نداره من ورزش بدنسازی انجام میدم ۲۰ سالمه ۹۰ کیلو وزن دارم

سلام
خیر، مشکلی ایجاد نخواهد کرد

سلام وقت شمابخیر :آیاویتامین زینک +cبرای ریزش موی سر تاثیر داردلطفا اگر قرصی یا ویتامینی که برای ریزش مو مفید است تجویز کنید در ضمن حدود۷سال است که ریزش مو دارم اما طاس نشده ام و۳۲سال دارم. خیلی مچکرم

سلام
بله این ترکیب به دلیل وجود روی در پیشگیری از ریزش مو موثر است اما کپسول ZINC PLUS به دلیل دارا بودن ویتامین های گروه B در کنار روی در کاهش ریزش مو موثر تر است.

آیا مصرف همزمان قرص ویتامین c و زینک پلاس مشکلی ندارد؟

سلام
خیر، مشکلی ندارد.

سلام میخواستم بدونم مولتی ویتامین قرصش بیشتر اثر داره یا اوناییش که به صورت مایعن؟

سلام
شکل دارویی (قرص یا شربت یا …) در اثربخشی تفاوتی ندارند.

آیا در برطرف کردن جوش وآکنه موثر است؟

خیر
در درمان قطعی موثر نیست.

سلام می خواستم بدون این قرص برای رشد قد دخترم که ۱۰سال دارد خوب است یا فرص زینک پلاس را بگیرم

سلام
از لحاظ اثربخشی در رشد کودکان این محصول با کپسول زینک پلاس تفاوتی ندارد و به دلیل میزان مساوی روی در هر دو محصول، هر دو به یک میزان در رشد کودک موثر هستند.

سلام . آیا قرص های زنینک با کپسول های زینک حاوی ویتامین c فقط در داشتن ویتامین c تفاوت دارند ، برای تقویت مو کدوم یکی از این دوتا مفیدتره ؟

سلام
تفاوت در آنالیز دو محصول مذکور را می توانید در قسمت “محصولات” سایت مشاهده فرمائید.
برای تقویت مو کپسول زینک پلاس به دلیل دارا بودن Biotin و ویتامین B5 مفیدتر است.

سلام..من رفتم داروخونه اصلا نمیدونستن این کپسول چیه بهم قرص ویتامین سی و کپسول زینک پلاس داد میشه بگید اسم تجاریش چیه؟چی باید بگم؟

VITAMIN C PLUS ZINK

آیا این کپسولها سافت ژل هستند یا نوع گیاهی؟

سلام
خیر سافت ژل نیستند

سلام من تا یکی دوسال پیش اصلا ریزش مو نداشتم بلکه موهام خیلی پر بود ولی دو سالی هس همینطور شدید شروع به ریزش کرده یکماه قرص زینک پلاس و کپسول هیرویت و امگا۳ خوردم ولی بعد از یکماه باز قطعشون کردم و مجددا میبینم ریزش زیاد شده خواستم بدونم الان مجددا هیرویت و زینک پلاس از نمونه ای ک بالا عکسش هست استفاده کنم تاثیری داره؟ و اگ بخوام قرصای ویتامین استفاده کنم کدومارو بخورم بهتره ممنون میشم اگ زودتر جوااب منو بدبد

سلام
بلهو به مصرف ادامه دهید. مکمل های زینک پلاس و سلن پلاس بر روی ریزش مو اثر دارند. ولی توصیه می شود به متخصص مراجعه تا دلیل اصلی ریزش مو مشخص شود چون مصرف مکمل ها تا میزان زیادی در زمانیکه مصرف می شوند اثر بخشی دارند و با توقف مصرف ریزش مجدد شروع می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا پاسخ را به رقم وارد کنید:

 
 
 
 

کانال تلگرام حکیمان طب

کپسول ویتامین C + روی ۵ میلی گرم۶۰ عددی یوروویتال ویژگی کپسول ویتامین C + روی یوروویتال : با توجه به ساختار ویژه کپسول ، ویتامین C موجود به صورت آهسته طی ۱۰ ساعت در بدن آزاد می شود و درنتیجه همه ویتامین C موجود در کپسول مورد استفاده بدن قرار می گیرد.

در صورت موجود شدن به من اطلاع بده

جذب بیشتر روی به علت وجود ویتامین C روی: یک عنصر ضروری در تغذیه انسان ، با گستره وسیعی از نقش های بیولوژیکی است. روی نقش ساختاری و تنظیم کننده در بیش از ۲۰۰ آنزیم شناخته شده در بدن انسان دارد. روی در تمام ارگان ها،بافت ها،مایعات و ترشحات بدن موجود است. متاسفانه شیوع کمبود متوسط تا شدید روی در کشورهای در حال توسعه بالاست. کمبود روی: کمبود روی یا اختلال در متابولیسم روی می تواند عوارض جانبی عمیقی روی سلامت داشته باشد. عوارض کمبود روی شامل می توانند کاهش قوه بینایی وچشایی، ابتلا به انواع عفونت ها ، تاخیر در بلوغ جنسی (در مردان) ، توقف رشد، کاهش اشتها و وزن، ریزش مو و خشکی پوست می باشد. ویتامین C: یکی از ویتامین های محلول در آب با خاصیت آنتی اکسیدانی است. بدن انسان قادر به تولید و یا ذخیره ویتامین C نمی باشد و باید صرفا از منابع خارجی تامین گردد. ویتامین C برای شکل گیری و نگه داشتن پروتئین کلاژن در پوست ضروری است. همچنین این ویتامین باعث افزایش جذب روی و آهن می شود. کمبود ویتامین C: کم خونی، خونریزی لثه ها، کاهش توانایی سیستم ایمنی بدن در مبارزه با عفونت ها، کند شدن روند ترمیم زخم ها، پوست و موی خشک ، خونریزی از بینی، اضافه وزن ناشی از کاهش سوخت و ساز بدن، مفاصل متورم و دردناک از علایم کمبود ویتامین C می باشد.

شرکت دارویی Euro OTC (تاسیس سال ۱۹۹۳ ) یک تولیدکننده مهم دارویی در صنعت آلمان می باشد. این شرکت با استفاده از فرمولاسیون قوی و عصاره های طبیعی اقدام به تولید داروهای مکمل و تقویتی کرده است. این شرکت با نام “یوروویتال” (Eurho Vital) و “ساخت آلمان” شناخته شده است.

لطفا کد زیر را در بخش مربوطه وارد نمایید

قیمت:
48,000تومان

13 در انبار

کپسول ویتامین C + زینک (۱۰ میلی گرم) یوروویتال حاوی ویتامین C به میزان ۳۰۰ میلی گرم و روی به میزان ۱۰ میلی گرم می باشد. وجود مقادیر کافی ویتامین C در بدن با مصرف این کپسول ها می تواند به هنگام بروز استرس های فیزیکی بعنوان تقویت کننده و عامل اطمینان بخش در سیستم ایمنی بدن محسوب گردد.

در اینجا خواص و ویژگی ها،بهترین زمان مصرف و سایر توضیحات کپسول ویتامین C + زینک (۱۰ میلی گرم) یوروویتال را مشاهده می کنید:

قیمت قرص زینک و ویتامین سی

 

 

ویتامین C + زینک (۱۰ میلی گرم) یوروویتال باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن می شود

 

 

دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری شود

 

 

نحوه مصرف روزانه ۱ کپسول و بهترین زمان مصرف همراه با غذا و با آب فراوان می باشد

 

 

با توجه به ساختار ویژه کپسول ویتامین C + زینک (۱۰ میلی گرم) یوروویتال ویتامین C موجود به صورت آهسته طی ۱۰ ساعت در بدن آزاد می شود و در نتیجه همه ویتامین C موجود در کپسول مورد استفاده بدن قرار می گیرد. از ویژگی های بارز کپسول ویتامین C + زینک (۱۰ میلی گرم) یورو ویتال “جذب بیشتر روی به علت وجود ویتامین C” می باشد

 

یک عنصر ضروری در تغذیه انسان، با گستره وسیعی از نقش های بیولوژیکی است. روی نقش ساختاری و تنظیم کننده در بیش از ۲۰۰ آنزیم شناخته شده در بدن انسان دارد. روی در تمام ارگان ها، بافت ها، مایعات و ترشحات بدن موجود است. متاسفانه شیوع کمبود متوسط تا شدید روی در کشورهای در حال توسعه بالاست

یکی از ویتامین های محلول در آب با خاصیت آنتی اکسیدانی است. بدن انسان قادر به تولید و یا ذخیره ویتامین C نمی باشد و باید صرفا از منابع خارجی تامین گردد. ویتامین C برای شکل گیری و نگهداشتن پروتئین کلاژن در پوست ضروری است. همچنین این ویتامین باعث افزایش جذب روی و آهن می شود

Eurho Vital

آلمان

کپسول

60 عدد

عمومی

بدون محدودیت

تقویتی و ویتامین, سیستم ایمنی, ویتامین ها

24 ماه

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

هیچ پرسشی وجود ندارد! اولین پرسش‌کننده باشید.

قیمت قرص زینک و ویتامین سی
قیمت قرص زینک و ویتامین سی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *