قیمت شربت چربی سوز ال کارنیتین

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

عضو هستید؟
 
وارد شوید

کارنیتین یا ال-کارنیتین از اسیدهای آمینه لیزین و متیونین ساخته شده و موجب آزاد سازی انرژی از یاخته‌های چربی می‌شود. این ماده موجب انتقال اسیدهای چرب به داخل میتوکندری می‌شود. کارنیتین در بافت عضلات و کبد ساخته می‌شود. وظيفه اصلي آن در بدن کمک به سوخت و ساز وتبديل غذا به انرژي مي باشد. کارنيتين اين عمل را از طريق انتقال اسيدهاي چرب بلند زنجيره به داخل ميتوکندري ها جهت بتااکسيداسيون آن ها انجام مي دهد. از طرف ديگر مصرف چربي ها به عنوان منبع انرژي موجب صرفه جويي در مصرف گليگوژن عضلات گرديده و با حفظ ذخاير گليکوژن به تأخير در بروز خستگي ورزش کار مي انجامد.


 

عرضه کنندگان اين مکمل معتقدند مصرف مکمل کارنيتين موجب افزايش ذخاير اين ماده درعضلات گرديده و در نتيجه انتقال اسيدهاي چرب از غشاي ميتوکندري با سهولت بيش تري انجام شده و اکسيداسيون چربي ها با کفايت بيش تري انجام مي شود. بر اين اساس، مصرف مکمل کارنيتين را عاملي جهت افزايش کاتابوليسم چربي ها و در نتيجه کاهش وزن و افزايش توان فعايت هاي هوازي معرفي مي نمايند. 


 

قیمت شربت چربی سوز ال کارنیتین

کارنيتين از ريشه ي لاتين کارنيس به معني گوشت گرفته شده است که اين انتخاب به دليل آن است که منابع غذايي اين ماده انواع گوشت و لبنيات مي باشند.

سلول‌های بدن برای سنتز کارنیتین به ویتامین‌های C، B۶ و B۳ (نیاسین) نیاز دارند. اما می توان آن را از منابع غذایی حیوانی مانند گوشت قرمز، لبنیات و آواکادو نیز دریافت کرد. غذاهای گیاهی منبع خوبی برای این ماده نمی باشند.ال- کارنیتین یک دارو نیز می‌باشد و برای درمان بیمارانی به‌کارمی‌رود که بدن آنها به اندازه کافی کارنیتین تولید نمی‌کند. اینک کاربرد آن را به‌عنوان راهی برای پیشگیری از صدماتی بررسی می‌کنند که در اثر کاربرد شیمی‌درمانی به بافت‌ها وارد می‌شود.


 

معمولا، بدن همه کارنیتینی  که به آن نیاز دارد را می تواند بسازد. با این حال ،  برخی از افراد ممکن است دچار کمبود کارنیتین شوند زیرا بدن آنها نمی تواند به اندازه کافی کارنیتین بسازد و یا آن را به بافت ها برای  استفاده انتقال بدهد. برخی از شرایط دیگر مانند آنژین ، همچنین مصرف برخی از داروها می تواند باعث کمبود کارنیتین در بدن شود.


 

کارنیتین در واقع مواد مغذی ضروری موجود در بدن است که در حمل و نقل چربی به میتوکندری سلول، جایی که چربی ها میتواند به انرژی تبدیل بشوند به شما کمک می کند تا در بدن به شکل انرژی آزاد بشوند .ا ل – کارنیتین می تواند به افزایش سوختن چربی در بدن شما کمک کند ، سطح انرژی شما را بالا ببرد وسلامت قلب شما ر ارتقاء  ببخشد.

ال – کارنیتین به طور گسترده ای به عنوان یک روش طبیعی برای کاهش وزن استفاده می شود چون قادر است چربی را در سرعت های بسیار بالاتر بسوزاند. همچنین می تواند هوس های شما را  کاهش دهد و باعث افزایش انرژی شما در طول ورزش و افزایش متابولیسم در بدن شما گردد. همچنین کارنیتین برای بالا بردن سلامت قلب در درمان و مدیریت آنژین ، آریتمی قلبی و بیماری های دیگر استفاده می شود. همچنین توسط ورزشکاران  برای ارتقاء استقامت درورزش ها استفاده می شود.


 

ال کارنیتین معمولا به مقدار 5 تا 3میلیگرم در روز مصرف می شود و به سه شکل قرص،کپسول و پودر موجود است.

مصرف ال کارنیتین به تنهایی برای افزایش چربی سوزی و لاغری در موارد توصیه نمیشود چون قدرت آن کم است اما دیده شده افرادی که ورزش می کنند و رژیم های غذایی کم کالری و چربی می گیرند با مصرف ال کارنیتین به تنهایی هم وزن کم میکنند اما در کل مصرف ال کارنیتین را در کنار مکمل های چربی سوز برای ورزشکاران توصیه می کنیم .

– اثر چربي سوزي- تا ثیرات بر روی توده استخوان- اثرات آنتی اکسیدانی

– بهبود بیماری های قلبی:( حملات قلبی،  نا رسایی های قلبی، آنژین ها، بیماری عروق محیطی ، لنگی متناوب)

– کمک به بیماران دیابتی- بهبود عملکرد ورزشکاران استقامتی- کاهش وزن- بهبود آلزایمر و بیماری اختلال حافظه- بیماری های کلیوی و دیالیز- ناباروری مردان- بهبود سندروم خستگی مزمن- بهبود بیماری جنون- کاهش استرس اکسیداتیو 


 


 

اگر فرد دچار کم کاری تیروئید است نباید ال کارنیتین مصرف کند چرا که با کار هورمونهای تیروئید تداخل می کند.

همچنین در افرادی که دیالیز می شوند این ماده منع مصرف دارد.

در افرادی که ال کارنیتین را برای کاهش وزن مصرف می کنند خطر بروز بی اشتهایی عصبی (anorexia nervosa) وجود دارد زیرا ال کارنیتین اشتها را کم می کند و حساسیت فرد به لاغر شدن میتواند نهایتا منجر به بی اشتهایی عصبی شده و سوء تغذیه شدید را به دنبال داشته باشد.


           


 


 

ALLMAX L-Carnitine +L-Tartrate(12 tablets)

ال کارنیتین چیست؟

نوعی اسید آمینه است که از طریق انتقال اسید‌های چرب به میتوکندری، سطح انرژی را افزایش می‌دهد. به همین دلیل بسیاری از کارنیتین به عنوان مکمل کاهش وزن استفاده میکنند تا به افزایش چربی سوزی کمک کند.

ال کارنیتین ۱۰۰٪ طبیعی آلمکس به شکل ال کارنیتین تارتریت (LCLT) بهترین فرم ال کارنیتین را به لحاظ بیو شیمیایی در اختیار بدن قرار میدهد . ال کارنیتین در روند سوخت و سازی بدن سبب میشود تا سلول چربی به منظور آزاد سازی انرژی توسط بدن سوخته شود و بدین شکل علاوه بر افزایش سطح انرژی در طول روز و هنگام تمرین ٬ فرآیند چربی سوزی را نیز تسریع مینماید . این محصول دارای دوز ۱۴۷۰ میلی گرم در هر سروینگ(2 عدد قرص) میباشد و به منظور بهبود سوخت و ساز دارای ویتامین B۵ نیز هست .

مزایا:

قیمت شربت چربی سوز ال کارنیتین

کاهش وزن:بسیاری از مردم از ال کارنیتین به عنوان راهی برای کاهش وزن سریع استفاده می کنند. برخی مطالعات متوجه شده اند که مکمل ال کارنیتین هنگامی که با ورزش و رژیم غذایی مناسب ترکیب شود، به کاهش وزن موثر کمک می کند. 

چربی سوزی:علاوه بر کاهش وزن، این اسید آمینه به سوزاندن چربی ها نیز کمک می کند. در یک مطالعه در کشور آلمان، شرکت کنندگان با معضل چاقی ، یک رژیم منظم با ال کارنیتین یا بدون آن دریافت کردند. بعد از 1 روز ال-کارنیتین به طور قابل توجهی باعث حذف چربی ها شد.

تنظیم قند خون:برخی مطالعات نشان داده اند که مکمل کارنیتین می تواند در حفظ سطح قند خون طبیعی و مبارزه با مقاومت به انسولین کمک کند. انسولین، هورمون مسئول حمل و نقل قند از جریان خون به سلول هایی است که در آنجا می تواند به عنوان سوخت مورد استفاده قرار گیرد. انسولین بیش از حد می تواند منجر به افزایش قند خون، مقاومت به انسولین و کاهش اثر آن شود.

افزایش عملکرد مغز:ال-کارنیتین فقط برای بدن شما مناسب نیست، بلکه برای ذهن شما نیز مفید است. یک مطالعه انجام شده توسط دانشگاه کاتانیا در ایتالیا و در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شده است که اثرات مکمل روزانه ال کارنیتین را بر خستگی ذهنی و فیزیکی شرکت کنندگان بالای 1 سال نشان می دهد. ال کارنتین نه تنها موجب کاهش توده چربی و افزایش توده عضلانی شد بلکه باعث کاهش خستگی و بهبود عملکرد روان شناختی نیز شد.

جلوگیری از آسیب عضلانی:علاوه بر افزایش استقامت و کاهش وزن، این آمینو اسید یک مکمل مفید برای ورزشکارانی است که به دنبال جلوگیری از آسیب های عضلانی و محافظت از آن هستند. در یک مطالعه در سال 214، قبل از یک تست ورزشی، 21 ورزشکار مرد به مدت دو هفته روزانه ال کارنیتین را مصرف کردند. در مقایسه با گروهی که ال کارنیتین مصرف نکرده بودند، سطح پایین تری از آسیب عضلانی را دارا بودند.

ال کارنتین المکس صد در صد گیاهی می‌باشد

ترکیبات(به ازای هر 2 عدد قرص):

موارد مصرف:

– حمایت از انتقال چربی به بافت ماهیچه ها

– کمک به افزایش بافت عضله ها

– کاهش چربی بدن

روش مصرف:

روزانه دو عدد کپسول دو بار در روز یا با معده خالی مصرف گردد. بهترین زمان مصرف در روزهای تمرینی 3 الی 6 دقیقه قبل از تمرین می باشد و برای روزهای بدون تمرین در هر زمان از روزمی تواند مصرف گردد.

روش نگهداری:

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

هشدار مصرف :

افراد زیر ۱۸ سال مصرف نکنند .

 این محصول صرفا جهت مصرف بزرگسالان می باشد

در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید .

بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید .

در صورت حساسیت به شیر، بادام، سویا یا تخم مرغ قبل از مصرف یا پزشک مشورت کنید .

افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم های باردار بدون اجازه پزشک مصرف نکنند .

قبل از مصرف این فرآورده در حین بارداری و شیردهی ، داشتن سابقه بیماری و یا مصرف دارو با پزشک خود مشورت نمایید.

عوارض جانبی:

 عوارض جانبی متداول ال کارنیتین شامل معده درد، حالت تهوع، استفراغ و اسهال است. ال کارنیتین ممکن است خطر تشنج در افراد مبتلا به صرع را افزایش دهد. اگر قبلا تشنج داشته باشید.

نباید کارنیتین مصرف کنید. علاوه بر این کارنیتین ممکن است علائم کم کاری تیروئید را بدتر کند. اگر شما یک تریروئید ضعیف دارید، قبل از مصرف این اسید آمینه باید با پزشک خود مشورت کنید.

در نهایت، در نظر داشته باشید که کارنیتین ممکن است باعث کاهش چربی و کاهش وزن برای برخی افراد شود اما باید با یک رژیم غذایی سالم و سبک زندگی فعال برای مشاهده حداکثر نتایج همراه شود.

هنگام شروع مصرف کارنیتین، همانند هر مکمل، بهتر است از یک دوز پایین شروع کنید و برای ارزیابی آن، دوز مصرفی را به آرامی افزایش دهید. اگر هرگونه عارضه منفی را تجربه کردید، با پزشک خود مشورت کنید تا ببینید این مکمل برای شما مناسب یا خیر.



لطفاً روی دکمه “بازگشت” مرورگر کلیک کنید یا سعی کنید مجدد صفحه اصلی را بارگیری کنید. از شما به دلیل خطای پیش آمده پوزش میخواهیم و از صبر و شکیبایی شما صمیمانه سپاس گذاریم.
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *