قیمت جراحی قلب باز

دریافت نظر دوم یا یافتن بهترین درمان در سراسر جهان.

کشورها

بیمارستان ها

بیماران در هر ماه

4-5 Star Reviews

قیمت جراحی قلب باز

مشتری

دسترسی به خدمات

انتخاب گزینه پزشک مناسب، بیمارستان و درمانگاه می تواند یک کار سخت و دشوار باشد. ما در Medmonks می فهمیم که چگونه مراقبت های بهداشتی پیچیده می تواند. با فرایند هدایت شده ما علاقه بیمار را در مرکز حفظ می کنیم و هر سفر پزشکی ساده و موثر می کنیم.

اگر می دانید تخصص یا روش، می توانید از لیست پزشکان سرپرستانه انتخاب کنید. اگر شما فقط در مورد بیماری یا کشور که در آن شما می خواهید از درمان استفاده کنید می دانید، ما نیز تحت پوشش قرار گرفته اید.

گام بعدی در انتخاب گزینه ها این است که در مورد دکتر یا بیمارستان لیست شده را بیابید. با پارامترهای دقیق شناسایی شده و اطلاعات تأیید شده، اطمینان حاصل کنیم که اطلاعات درست در دسترس شما قرار دارد.

در مورد جایی که می خواهید از خدمات پزشکی استفاده کنید، ذهنیت خود را مطرح کنید. کامل. اکنون ما به شما در قرار ملاقات کتاب کمک می کنیم و بره سفر خود را هماهنگ می کنید تا در مورد هر چیزی نگران نباشید.

فرآیند ما را در جزئیات مشاهده کنید

ما شبکه شریک ما را بسیار جدی می گیریم و اطمینان می دهیم که همیشه به بهترین گزینه ها در قالب موسسات مراقبت بهداشتی در سطح جهانی و پزشکان باتجربه دسترسی داشته باشید. این بیمارستان ها ایمنی بیمار را حفظ می کنند و کیفیت بالینی بالاتر از هر چیز دیگری و پزشکان دارای درک بالینی عالی و نگرش «بیمار اول» هستند.

اگر سوالی در مورد انتخاب دارید بهترین دکتر، بیمارستان یا روش.در تماس با تیم چند نفره ما تجربه کنید

(BANGLA، ENGLISH، HINDI)

(روسی، اشغال، پاشوتو)

(ARABIC، ENGLISH)

(ENGLISH، SPANISH)

MedMonks یک شرکت مسافرتی پزشکی پیشرو در هند است که به بیماران خارج از کشور به منظور دستیابی به کیفیت و مقرون به صرفه درمانی در هند کمک می کند. این شرکت توسط یک تیم بسیار با تجربه از پزشکان و متخصصان مراقبت های بهداشتی اداره می شود که مجموعا بیش از 1 سال تجربه در بخش مراقبت های بهداشتی دارند.

آیا یک پرس و جو دارید؟ اینجا کلیک کنید

3918

این مرکز با توجه به امکانات و خدمات ویژه و حرفه ای خود از محدوده ی قیمتی بسیار مناسب نسبت بیمارستان های خصوصی و نیمه خصوصی در منطقه  دارا می باشد.
برای مثال:
آنژیوگرافی (Angiography) : . ریال آنزیوپلاستی(Angioplasty):.  ریال عمل جراحی قلب باز (CABG) : ریال ای پی اس و ابلیشن (Eps and Ablation):   .. ریال جراحی تعویض یک دریچه قلب با دریچه فلزی (Surgical replacement of a heart valve with a metal valve):   ریال

جراحی تعویض دو دریچه قلب با دریچه فلزی (Surgical replacement of a heart valve with Two metal valve):   ریال

جراحی تعویض سه دریچه قلب با دریچه فلزی (Surgical replacement of a heart valve with Three metal valve):   ریالجراحی تعویض یک دریچه قلب با دریچه بیولوژیک (Surgical replacement of a heart valve with a Biological valve):   ریال

جراحی تعویض دو دریچه قلب با دریچه بیولوژیک (Surgical replacement of a heart valve with Two Biological valve):   ریال

جراحی تعویض سه دریچه قلب با دریچه بیولوژیک (Surgical replacement of a heart valve with Three Biological valve):   ریالقیمت جراحی قلب باز

تعبیه پیس میکر یا ضربانساز تک حفره ای: ریالتعبیه پیس میکر یا ضربانساز  دو حفره ای: ریالتعبیه پیس میکر یا ضربانساز سه حفره ای: ریالتعبیه آی سی دی یا ICD: ریالتعبیه پیس میکر یا ضربانساز سه حفره ای: ریال
هزینه 24 ساعت هتلینگ در بخش دیپلمات: . ریالبیماران خارجی برای اطلاعات در مورد هزینه ها و قیمت ها می توانند با دفتر گردشگری تماس بگیرند.

تهران – خیابان ولی عصر (عج) – جنب پارک ملت – نبش نیایش
مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی

23921-21

224226 -21

1995614331
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *