قيمت قرص powerfit

خواص دارویی و گیاهی

قيمت قرص powerfit
قيمت قرص powerfit

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

– درمان زگیل تناسلی : روزانه 2 عدد کپسول ( یک عدد قبل از صبحانه و یک عدد قبل از ناهار ) به مدت 3 الی 6 ماه
– تقویت سیستم ایمنی : روزانه 2 عد کپسول ( یک عدد قبل از صبحانه و یک عدد قبل از ناهار ) حداقل به مدت یک ماه در آغاز تغییرات فصلی و ابتدای فصل سرما
– افزایش قوای جسمانی و سطح انرژی : 1 الی 2 کپسول در روز ( یک عدد قبل از صبحانه و یک عدد قبل از ناهار ) حداقل به مدت یک ماه در آغاز تغییرات فصلی و ابتدای فصل سرما
– افزایش قوای جسمانی و سطح انرژی : 1 الی 2 کپسول در روز ( یک عدد قبل از صبحانه و یا ناهار )
– کودکان 1 تا 8 سال روزانه 1 عدد قبل از صبحانه

شی- تا- که رایج ترین قارچ خوراکی در کشورهای چین و ژاپن است که علاوه بر مصرف خوراکی گسترده در کشورهای مختلف ، دارای مصارف درمانی نیز می باشد. پروتئین این قارچ تمام اسیدهای آمینه ضروری برای انسان را دارد. بعلاوه ، وجود قندهای ضروری برای سیستم ایمنی بدن مانند فوکوز ، گزیلوز ، گلوکوزآمین ، گالاکتوزآمین ، اسید سیالیک و مانوز که در رژیم غذایی ما بسیار کمیابند، پلی ساکاریدهای مهم مانند لنتینان ، KS? و AC?P ، ویتامین ها و املاح مختلف سبب شده که این قارچ بعنوان یک تقویت کننده قوای عمومی و سیستم دفاعی بدن علیه انواع بیماری های ویروسی ، میکروبی و حتی سرطان شناخته شود. در سال های اخیر تحقیقات بسیاری روی خواص ضد میکروبی ، ضدویروسی و ضد قارچی و حتی ضد سرطانی شی- تا- که انجام شده است. نتایج این پژوهش ها خواص مفید این قارچ را تائید می کند. شی- تا- که منبع بسیار خوبی برای دریافت ویتامین های گروه B است. این ویتامین ها نقش بسیار مهمی در متابلیسم و سوخت و ساز مواد غذایی در بدن دارند و در صورت کمبود آن ها انرژی موجود در مواد غذایی آزاد نشده و ساخته شدن پروتئین ها ، رشد و نمو و سایر اعمال حیاتی بدن مختل می شود. شی- تا- که دارای املاح مختلفی مانند آهن ، سلنیم ، مس ، روی ، منیزیم ، کلسیم ، پتاسیم ، فسفر و سیلیسیم نیز می باشد. آهن موجود در این قارچ دارای میزان جذب بالاتری نسبت به آهن سایر منابع گیاهی است و وجود عناصر سلنیم، مس و روی سبب خواص آنتی اکسیدانی این قارچ شده اند. این محصول تحت لیسانس هولیستیکای فرانسه در کارخانه ی داروسازی آرین سلامت سینا بسته بندی گردیده است.

سلام مصرف همزمان این مکمل با ایمیونس مشکلی ایجاد نمیکنه؟

با سلام

کاربر گرامی، مصرف همزمان این دو محصول مشکلی نخواهد داشت منتها به منظور جذب بهتر مناسب تر است با دو ساعت فاصله از هم مصرف شوند.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )قيمت قرص powerfit

سلام وقت بخیر من 5روزی میشه از این کپسول استفاده میکنم و روی پوستم چندتا دونه مثل کهیر دیدم ممکنه دلیلش به خاطر این کپسول باشه؟تقریبا اوایل فروردینم حساسیت پوستی داشتم ولی الان گیج شدم نمیدونم اون رفع شده و ب خاطر این کپسوله یا همون قبلیه ادامه داره

کاربر گرامی با سلام،
البته ممکن است به خاطر ترکیبات گیاهی موجود در مکمل حالت های کهیر زدن ظاهر شود.
البته کلا عارضه ی پوستی با این مکمل چندان گزارش نشده است.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

به فرض به خاطر این باشه من مصرف کردنشو ادامه بدم یا نه؟

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که سایر عوامل را بررسی نموده اید و مشکل در حال افزایش باشد و حالت آزاردهنده داشته باشد، بهتر است مصرف محصول را قطع نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام روز بخیر، این محصول شبیه همون قارچهای گانودرماست که اخیرا به صورت نسکافه میسازن؟ افزایش انرژی وتقویت سیستم ایمنیش محسوسه؟

باسلام

کاربر گرامی، این محصول حاوی قارچ شیتاکه می باشد و اثرات مناسبی در بهبود سطح انرژی و تقویت سیستم ایمنی دارا می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام وقتتون بخیر
من این محصول رو برای انرژی زایی میخوام تهیه کنم.با توجه به اینکه کم خونی دارم و خیلی زود خسته میشم آیا گزینه مناسبی هست یا محصول دیگری پیشنهاد میکنید؟
ممنونم

باسلام

کاربر گرامی، بهتر است ابتدا مشکل کم خونی به صورت کامل برطرف شود زیرا ممکن است یکی از دلایل اصلی خستگی کم خونی باشد. این محصول اثرات مناسبی در این زمینه داشته و می توانید از این محصول نیز برای این منظور استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

متشکرم،
من تالاسمی مینور و کمبود آهن دارم که تا حد نسبتا خوبی کنترل شده اما هنوز هم زود خسته میشم
آیا این مکمل برای رفع خستگی و انرژی زایی مناسب تر هست یا دابل بول؟

با سلام

کاربر گرامی، هر دو محصول از کیفیت مناسبی برخوردار میباشند منتها این محصول برای شروع انتخاب مناسب تری می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

من معمولا بعد از خوردن دو یا سه ماه از مکمل ها،گاهی یک تا دو هفته فاصله می گذارم تا به قول خودم بدنم استراحت کن !این کار برای اثر بخشی این دسته از داروها و مکمل ها،کار اشتباهی است ؟

با سلام

کاربر گرامی، در مورد این مکمل نیازی به دوره استراحت نبوده می توانید به صورت مداوم محصول را استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید ، برای درمان تبخال تناسلی صلاح میدونید استفاده کنم ؟ و اگر صلاح میدونید دوره درمان چقدر باشه ؟ ممنوم

باسلام

کاربر گرامی، این محصول با بالا بردن سطح ایمنی بدن می تواند اثرات خوبی در این مورد داشته باشد و بهتر است برای سه ماه از این محصول استفاده شود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام وقتتون بخیر ببخشید آقای دکتر من از پاورفیت واسه زگیل تناسلی میخوام استفاده کنم میخوام ببینم واقعا تاثیر داره همراه با رژیم غذایی

با سلام

کاربر گرامی، این محصول با تقویت سیستم ایمنی اثرات مناسبی در بهبود این مشکل داشته و انتخاب مناسبی برای شما می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام و تشکر از پشتیبانی بسیار خوب پرسنل داروخانه
محول بسیار خوبی هست فقط یک سوال دارم مصرف مداوم این محصول مشکلی برای کبد و بدن ایجاد نمیکند؟

با سلام

کاربر گرامی، مصرف این محصول در طولانی مدت مشکل یا عارضه ای برای شما به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام وقت بخیر یک راهنمایی می خواستم خواهشا دقیق جواب بدین من از مشتریای همیشگی شما هم هستم .بنده متاسفانه بخاطر مشکل جسمی که چندین سال دارم.بیشتر اوقات الخصوص 6ماه دوم سال وسرما بسیار ضعیف میشم احساس سرما خورگی صعف وبی حالی شدید بدن درد وتعرق شبانه و ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن میشم خواستم لطف بفرمایید راهنمایی کنید ایا این محصول رو بگیرم بهتره یاEnrge-x یا هر چیز که مناسب شر ح حالم باشه40سالم هستش

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که تقویت سیستم ایمنی مد نظر شما باشد، این محصول انتخاب مناسبی برای شما می باشد، البته می توانید از هر دو محصول به صورت همزمان استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام و خسته نباشید از دوستانم تعریفشو شنیدم گفتم امتحانش کنم ان شاء الله که جواب بگیرم.ممنون از زحماتتون

با سلام

کاربر گرامی، این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و اثرات مناسبی به منظور تقویت سیستم ایمنی دارد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

بله حتما همینطوره ممنونم ازتون

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟



قیمت کالا :

۸۰۰,۰۰۰ریال

موجود در انبار:

بله


وزن: 300 g

پاورفیت

قيمت قرص powerfit

فرآورده طبیعی تقویت کننده و نیروبخش

پاورفیت فرآورده طبیعی تهیه شده توسط شرکت هولیستیکا فرانسه از عصاره خشک قارچ شی- تا- که است که در آن از مواد نگهدارنده، رنگ ها و طعم دهنده های صنعتی استفاده نشده است.

 موارد مصرف:

ترکیبات:

هر کپسول شامل عصاره قارچ شی- تا- که معادل با 1750 میلی گرم پودر قارچ بوده که پلی ساکاریدهای لنتینان، KS₂ و AC₂P در آن تغلیظ شده اند.

شکل داروئی:

32 عدد کپسول در بسته بندی بلیستر درون جعبه مقوایی

 شی- تا- که رایج ترین قارچ خوراکی در کشورهای چین و ژاپن است که علاوه بر مصرف خوراکی گسترده در کشورهای مختلف، دارای مصارف درمانی نیز می باشد. پروتئین این قارچ تمام اسیدهای آمینه ضروری برای انسان را دارد. بعلاوه، وجود قندهای ضروری برای سیستم ایمنی بدن مانند فوکوز، گزیلوز، گلوکوزآمین، گالاکتوزآمین، اسید سیالیک و مانوز که در رژیم غذایی ما بسیار کمیابند، پلی ساکاریدهای مهم مانند لنتینان، KS₂ و AC₂P، ویتامین ها و املاح مختلف سبب شده که این قارچ بعنوان یک تقویت کننده قوای عمومی و سیستم دفاعی بدن علیه انواع بیماری های ویروسی، میکروبی و حتی سرطان شناخته شود. در سال های اخیر تحقیقات بسیاری روی خواص ضد میکروبی، ضدویروسی و ضد قارچی و حتی ضد سرطانی شی- تا- که انجام شده است. نتایج این پژوهش ها خواص مفید این قارچ را تائید می کند. شی- تا- که منبع بسیار خوبی برای دریافت ویتامین های گروه B است. این ویتامین ها نقش بسیار مهمی در متابلیسم و سوخت و ساز مواد غذایی در بدن دارند و در صورت کمبود آن ها انرژی موجود در مواد غذایی آزاد نشده و ساخته شدن پروتئین ها، رشد و نمو و سایر اعمال حیاتی بدن مختل می شود. شی- تا- که دارای املاح مختلفی مانند آهن، سلنیم، مس، روی، منیزیم، کلسیم، پتاسیم، فسفر و سیلیسیم نیز می باشد. آهن موجود در این قارچ دارای میزان جذب بالاتری نسبت به آهن سایر منابع گیاهی است و وجود عناصر سلنیم، مس و روی سبب خواص آنتی اکسیدانی این قارچ شده اند.

نحوه مصرف:

قبل از مصرف به موارد زیر توجه شود

مصرف در کودکان بالای یک سال و دوران بارداری و شیردهی، طبق روش توصیه شده بلامانع است.

بعلت داشتن خواص تونیکی بعد از ساعت 4 بعد از ظهر مصرف نشود.

 

 

ارزیابی شما از میزان معرفی محصولات ما چه میزان است؟

ایجاد شده توسط فروشگاه ساز اینترنتی طراحی وب ایرانیان

021-77319215

پاورفیت با افزایش قوای جسمانی موجب حس جوانی می شود. همچنین در ورزشکاران موجب انرژی بخشی شده در دوران بیماری به علت ضعیف شدن و از دست رفتن انرژی مصرف مکمل پاورفیت بسیار موثر و مفید می باشد. همچنین در افراد سالمند این مکمل بسیار مفید می باشد.

شی  تا  که رایج ترین قارچ خوراکی در کشورهای چین و ژاپن است که علاوه بر مصرف خوراکی گسترده در کشورهای مختلف، دارای مصارف درمانی نیز می باشد. پروتئین این قارچ تمام اسیدهای آمینه ضروری برای انسان را دارد. بعلاوه  وجود قندهای ضروری برای سیستم ایمنی بدن مانند فوکوز، گزیلوز، گلوکوزآمین، گالاکتوزآمین، اسید سیالیک و مانوز که در رژیم غذایی ما بسیار کمیابند، پلی ساکاریدهای مهم مانند لنتینان، KS? و AC?P، ویتامین ها و املاح مختلف سبب شده که این قارچ بعنوان یک تقویت کننده قوای عمومی و سیستم دفاعی بدن علیه انواع بیماری های ویروسی، میکروبی و حتی سرطان شناخته شود. در سال های اخیر تحقیقات بسیاری روی خواص ضد میکروبی، ضدویروسی و ضد قارچی و حتی ضد سرطانی شی- تا- که انجام شده است. نتایج این پژوهش ها خواص مفید این قارچ را تائید می کند. شی- تا- که منبع بسیار خوبی برای دریافت ویتامین های گروه B است. این ویتامین ها نقش بسیار مهمی در متابلیسم و سوخت و ساز مواد غذایی در بدن دارند و در صورت کمبود آن ها انرژی موجود در مواد غذایی آزاد نشده و ساخته شدن پروتئین ها، رشد و نمو و سایر اعمال حیاتی بدن مختل می شود. شی- تا- که دارای املاح مختلفی مانند آهن، سلنیم، مس، روی، منیزیم، کلسیم، پتاسیم، فسفر و سیلیسیم نیز می باشد. آهن موجود در این قارچ دارای میزان جذب بالاتری نسبت به آهن سایر منابع گیاهی است و وجود عناصر سلنیم، مس و روی سبب خواص آنتی اکسیدانی این قارچ شده اند. و حاوی AHCC، پروتئین، بتاگلوکان ها، ویتامین ها و املاح طبیعی نیز است.

پاورفیت هولیستیکا در درمان زگیل تناسلی پیشنهادی بسیار مفید است. و در دوران نقاهت نیز مصرف این فرآورده گزینه مناسب است. 

در جای خشک، خنک و دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری شود

بعلت داشتن خواص تونیکی بعد از ساعت ۴ بعد از ظهر مصرف نشود

در دوران بارداری با مشورت پزشک مصرف شود.
پیش از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید

پاورفیت فرآورده طبیعی تهیه شده توسط شرکت هولیستیکا فرانسه از عصاره خشک قارچ شی- تا- که است که در آن از مواد نگهدارنده، رنگ ها و طعم دهنده های صنعتی استفاده نشده است.

شی- تا- که رایج ترین قارچ خوراکی در کشورهای چین و ژاپن است که علاوه بر مصرف خوراکی گسترده در کشورهای مختلف، دارای مصارف درمانی نیز می باشد. پروتئین این قارچ تمام اسیدهای آمینه ضروری برای انسان را دارد. بعلاوه، وجود قندهای ضروری برای سیستم ایمنی بدن مانند فوکوز، گزیلوز، گلوکوزآمین، گالاکتوزآمین، اسید سیالیک و مانوز که در رژیم غذایی ما بسیار کمیابند، پلی ساکاریدهای مهم مانند لنتینان، KS₂ و AC₂P، ویتامین ها و املاح مختلف سبب شده که این قارچ بعنوان یک تقویت کننده قوای عمومی و سیستم دفاعی بدن علیه انواع بیماری های ویروسی، میکروبی و حتی سرطان شناخته شود. در سال های اخیر تحقیقات بسیاری روی خواص ضد میکروبی، ضدویروسی و ضد قارچی و حتی ضد سرطانی شی- تا- که انجام شده است. نتایج این پژوهش ها خواص مفید این قارچ را تائید می کند. شی- تا- که منبع بسیار خوبی برای دریافت ویتامین های گروه B است. این ویتامین ها نقش بسیار مهمی در متابلیسم و سوخت و ساز مواد غذایی در بدن دارند و در صورت کمبود آن ها انرژی موجود در مواد غذایی آزاد نشده و ساخته شدن پروتئین ها، رشد و نمو و سایر اعمال حیاتی بدن مختل می شود. شی- تا- که دارای املاح مختلفی مانند آهن، سلنیم، مس، روی، منیزیم، کلسیم، پتاسیم، فسفر و سیلیسیم نیز می باشد. آهن موجود در این قارچ دارای میزان جذب بالاتری نسبت به آهن سایر منابع گیاهی است و وجود عناصر سلنیم، مس و روی سبب خواص آنتی اکسیدانی این قارچ شده اند.قيمت قرص powerfit

شرکت آرین سلامت سینا (تاسیس در سال ۱۳۸۸) با هدف ارائه مکمل های تغذیه ای -دارویی و همچنین داروهای طبیعی و گیاهی با تکیه بر آخرین دستاوردهای علمی جهان و از طریق مشارکت با شرکت های اروپایی بزرگ شناخته شده در سطح دنیا، برای واردات و تولید مکمل ها، محصولات فراسودمند و عملگرا و داروهای طبیعی راه اندازی شد. شرکت دارویی آرین سلامت سینا وابسته به شرکت سرمایه گذاری دارویی گلرنگ و نماینده رسمی و انحصاری شرکت های هولیستیکا فرانسه، ترادافارما سوئیس و دونگ آ کره جنوبی است که منحصرا محصولات خود را بر پایه گیاهان و ترکیبات از منشا طبیعی تولید می کند. شرکت آرین سلامت سینا کارخانه تولید دارو با استاندارد GMP و مجهز به ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته را احداث و تجهیز نموده است که در آن بخش تحقیق و توسعه همواره در حال مطالعه روی فرآورده های طبیعی و ترکیبات جدید می باشد. همزمان با حرکت رو به جلو در طی برنامه های توسعه، شرکت آرین سلامت سینا در نظر دارد فعالانه در جستجوی همکاران و شرکایی باشد که توانایی شرکت در دستیابی به محصولات و ترکیبات موثر و جدید در حوزه سلامت کمک کنند.

لطفا کد زیر را در بخش مربوطه وارد نمایید



این محصول در حال حاضر در انبار بهرو موجود ، آماده پردازش و ارسال است

۹۴,۹۷۶ تومان

تعداد :12345678910

قيمت قرص powerfit

سیستم ایمنی، بخشی از بدن ماست که وظیفه شناسایی سلول‌ها و مولکول‌های خودی را از بیگانه و از بین بردن یا بی‌خطر کردن آن‌ها را برعهده دارد. برخی از افراد و حتی خودمان در مواقعی نسبت به خانواده یا سایر اطرافیان بیشتر دچار بیماری می‌شویم. برای مثال بیشتر سرما می‌خوریم یا مبتلا به آنفولانزا ها و ویروس‌های متعدد می‌شویم. فرق کسی که مریض می‌شود و کسی که اصلا مریض نمی‌شود یا کم‌تر مریض می‌شود، در سیستم ایمنی بدن است.

کپسول پاورفیت هولیستیکا محصول کشور فرانسه تقویت کننده سیستم ایمنی بدن بوده و قوای جسمانی و فیزیکی بدن را افزایش می دهد. این کپسول از عصاره کامل قارچ شی-تا-که تهیه شده که در آن از مواد نگهدارنده، رنگ‌ها و طعم دهنده‌های صنعتی استفاده نشده است.

قارچ شی- تا- که رایج‌ترین قارچ خوراکی در کشور های چین و ژاپن است که علاوه بر مصرف خوراکی گسترده در کشور های مختلف، دارای مصارف درمانی گسترده است. این قارچ به‌عنوان یک تقویت کننده قوای عمومی و سیستم دفاعی بدن علیه انواع بیماری‌های ویروسی، میکروبی و حتی سرطان شناخته شده است. کپسول پاورفیت هولیستیکا به درمان مبتلایان زگیل تناسلی نیز کمک می کند.

*: نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است. **: مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

شی-تا-که رایج ترین قارچ خوراکی در کشور های چین و ژاپن است که علاوه بر مصرف خوراکی گسترده در کشور های مختلف، دارای مصارف درمانی نیز می باشد. پروتئین این قارچ تمام اسید های آمینه ضروری برای انسان را دارد. به علاوه، وجود قند های ضروری برای سیستم ایمنی بدن مانند فوکوز، گزیلوز، گلوکوز آمین، گالاکتوز آمین، اسید سیالیک و مانوز که در رژیم غذایی ما بسیار کمیابند، پلی ساکارید های مهم مانند لنتینان، KS? و AC?P، ویتامین ها و املاح مختلف سبب شده که این قارچ به عنوان یک تقویت کننده قوای عمومی و سیستم دفاعی بدن علیه انواع بیماری های ویروسی پ، میکروبی و حتی سرطان شناخته شود.

در سال های اخیر تحقیقات بسیاری روی خواص ضد میکروبی، ضد ویروسی و ضد قارچی و حتی ضد سرطانی شی-تا-که انجام شده است. نتایج این پژوهش ها خواص مفید این قارچ را تائید می کند. شی-تا-که منبع بسیار خوبی برای دریافت ویتامین های گروه B است. این ویتامین ها نقش بسیار مهمی در متابلیسم و سوخت و ساز مواد غذایی در بدن دارند و در صورت کمبود آن ها انرژی موجود در مواد غذایی آزاد نشده و ساخته شدن پروتئین ها، رشد و نمو و سایر اعمال حیاتی بدن مختل می شود.

شی-تا- که دارای املاح مختلفی مانند آهن، سلنیم، مس، روی، منیزیم، کلسیم، پتاسیم، فسفر و سیلیسیم نیز می باشد. آهن موجود در این قارچ دارای میزان جذب بالاتری نسبت به آهن سایر منابع گیاهی است و وجود عناصر سلنیم، مس و روی سبب خواص آنتی اکسیدانی این قارچ شده اند.

این محصول تحت لیسانس هولیستیکای فرانسه در کارخانه ی داروسازی آرین سلامت سینا بسته بندی گردیده است.

1399/11/12

فرانسه

32

جعبه

Holistica

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

0.0

از 0 رای

0.0

از 0 رای

0.0

از 0 رای

0.0

از 0 رای

داروخانه دکتر مجید کریمی (شهرک اکباتان)


هیچ محصولی وجود ندارد

ثبت کردن سفارش

مشاهده سبد خرید

همکاران ما در به سلام تلاش میکنند تا محصول سفارش داده شده با کمترین زمان ممکن به دست شما دوستان برسد

قيمت قرص powerfit

در صورتی که محصول ارسال شده نقصی داشت یا آن چیزی نبود که شما دوستان در سایت مشاهده کردید بازگشت کالا و وجه انجام خواهد شد.

در طرح های مختلفی که به مناسبتهای گوناگون تدارک دیده میشود برای شما عزیزان هدایای قابل توجهی همراه محصول ارسال میشود.

تمام تلاش تیم به سلام در راستای جلب اعتماد مشتریان محترم است . در این راستا تمامی کالاهای قرار داده شده در سایت همگی اصل هستند در غیر این صورت کالا مرجوع میگردد

نمایش تمامی تصاویر


حداقل تعداد برای خرید این محصول : 1

95,000 تومان بدون مالیات.

خرید کالا


99
قلم
قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!


تاریخ در دسترس بودن

ارسال


95,000 تومان

تقویت سیستم ایمنی

بهبود قوای جسمی

موجود در انبار

کمک به افزایش قوای جسمانی و باعث احساس جوانی می شود. تقویت و تعدیل سیستم ایمنی بدن (پیشگیری و بهبود آنفولانزا ، تبخال ، زگیل …) افزایش موثر قوای جسمانی و فیزیکی (ورزشکاران ، دوران نقاهت بیماری ، سالمندان … ) درمان کمکی در مبتلایان به زگیل ( ت ن ا س ل ی )قيمت قرص powerfit

افزایش قوای جسمی: ۲ – ۱ کپسول در روز همراه با غذا افزایش سیستم ایمنی: برای این منظور، مصرف این فرآورده در شروع تغییرات فصل حداقل به مدت یک ماه پیشنهاد می شود. روزانه ۲ کپسول در روز همراه با غذا

در جای خشک، خنک و دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری شود.

در دوران بارداری با مشورت پزشک مصرف شود. پیش از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید.

اسیدهای آمینه، ویتامین ها، پلی ساکاریدها و مواد معدنی موجود در شی-تا- که باعث افزایش قابل توجه قوای جسمی در افراد می شود.

خاصیت ضد میکروبی شی-تا که به اثبات رسیده است. لنتینان یک ماده مغذی محافظ است که منجر به افزایش لنفوسیت های T بدن می شود که در برابر پاتوژن ها (ذرات عفونی) و آلرژن ها (ذرات آلرژی زا) محافظت ایجاد می کند.

این محصول تحت لیسانس هولیستیکای فرانسه در کارخانه ی داروسازی آرین سلامت سینا بسته بندی گردیده است.Holistica Powerfit 32 Caps

هولیستیکا | Holistica

Arian Salamat Sina

http://www.ariansalamat.com/

مکمل, تقویت کننده و انرژی

32 عدد

عمومي

70082000110006

دارد

2020/05

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

داروخانه افخم

به مدیریت داروساز بیوک لاهیجانی افخم آدرس: تبریز، خیابان مصلی، جنب کوچه میناساز تلفن تماس: 50-35571949-041

ایمیل: info@betadarou.com

صفحه اصلی سوالات متداول شرایط بازگرداندن کالا مجوزها ارسال شکایات تماس با ما

آدرس ایمیل:

نام کاربری یا ایمیل *

رمز عبور *

ورود

قيمت قرص powerfit
قيمت قرص powerfit
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *