قيمت قرص dostinex

خواص دارویی و گیاهی

قيمت قرص dostinex
قيمت قرص dostinex

نشانی: استان فارس، فسا، میدان ابن سینا، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا – تلفن تماس: 53357091-71-98+

کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال نزد دانشگاه علوم پزشکی فسا محفوظ می باشد.

سوالی دارید؟
پشتیبانی سایت در تلگرام

داود طاوسی

آذر ۱۳, ۱۳۹۶
هورمون ها

ارسال دیدگاه
3,229 بازدید

اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸

اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸

اردیبهشت ۵, ۱۳۹۸

قيمت قرص dostinex

 

این آگونیست گیرنده دوپامین به طور اولیه توسط جامعه ضد پیری به جهان بدنسازی معرفی شده است که نام شیمیایی ۱ – [(۶-آلیللرگولین-۸ß-ییل) کربونیل] -۱- [۳- (دی متیل آمینو) پروپیل] -۳ اتیلورا و قرص های این دارو شامل ۰٫۵ میلی گرم کابرگولین و لیست مواد غیر فعال شامل لوسین، USP، لاکتوز و NF می باشد.

بزرگترین دلیل این که این دارو توسط ورزشکاران آماتور و حرفه ای مورد تحسین قرار می گیرد، این است که به آنها کمک می کند تا ریسک های مرتبط با  ترشح بیش از حد پرولاکتین را که با استفاده از استروئید های سخت و طعم دهنده مانند تنگولوبن و دکا دورابلین  شایع است، کاهش دهند یا از بین ببرند. علاوه بر این، این دارو برای درمان اختلال جنسی ناشی از ترشح  بیش از حد پرولاکتین مفید است، علاوه بر این، ایجاد نعوظ بین ارگاسم و کاهش زمان بازسازی پس از تمرینات شدید و تمرینات وزنه و تمرینات تقویتی مفید است. علاوه بر این مزایا، استفاده از Dostinex نیز برای مبارزه با عوارض جانبی استروژن مانند پوست چرب، آکنه، سینوزیت، و نفخ و درمان عوارض بهداشتی مانند گالاکتوره و اختلال عملکرد جنسی مفید است.

. Dostinex  برای  ورزشکاران  تحسین می شود که به کاهش میل غذا کمک می کند بدون ناراحتی در رژیم غذایی.

 

 

Dostinex نه فیزیکی و نه ذهنی اعتیاد آور است و در سراسر جهان تحسین شده است برای اثرات آنتی پرولاکتین، ضد افسردگی، شناختی و پروکسکس. استفاده از این دارو برای یک دوره شش تا هشت هفته نیز با بهبود قابل توجهی در معنویت و ناتوانی همراه است. در حالت مطلوب، دوز توصیه شده Dostinex 0.5 میلی گرم در هفته با یک لیوان آب پر است. بسیار مهم است که متوجه شوید که Dostinex (Cabergoline) یک داروی بسیار قوی است و باید بعد از تجویز یک پزشک از آن استفاده شود. پزشک می تواند ارزیابی قلب و عروق و اکوکاردیوگرافی برای ارزیابی بیماری های دریچه قبل از توصیه این دارو ارائه دهد.

استفاده از این دارو برای افراد مبتلا به فشار خون بالا کنترل نشده یا حساسیت شناخته شده به مشتقات ارواح، فشار خون ناشی از بارداری، به عنوان مثال، پره اکلامپسی، اکلامپسی و فشار خون بالا پس از زایمان، سابقه اختلالات فیبروتیک ریوی، پریکاردی، داشتن سابقه اختلالات قلبی قلبی. Cabergoline نیز برای افرادی که از ضخیم شدن پوشش در ریه ها / قلب / پشت شکم رنج می برند (فیبروز ریوی / پریکاردی / فلوترئوس Retroperitoneal یا بیماری های قلبی شیر و زخم های غیر طبیعی.

افرادی که در حال حاضر از مواد مخدر مانند D2 آنتاگونیست استفاده می کنند مانند فنوتیازین ها، بوترروفن ها، تيوکسانتن ها یا متکللوپرامید و یا داروهایی که برای درمان میگرن، بیماری های روانی، تهوع، استفراغ و عفونت های باکتریایی استفاده می کنند، نباید همزمان از این دارو استفاده کنند، پزشک متخصص علاوه بر این، کودکان، زنان باردار و شیرده، و یا کسانی که در هنگام استفاده از آن ممکن است باردار شوند، باید از استفاده از داستینکس اجتناب کنند. این دارو نباید توسط زنان باردار مورد استفاده قرار گیرد زیرا می تواند توسط پوست جذب شود تا عواقب بهداشتی ایجاد شود.

استفاده از Dostinex باید بدون هیچ تأخیری متوقف شود و اگر عوارض جانبی مانند ضعف، خستگی، درد سینه، فلاشینگ، سرگیجه، خواب آلودگی غیرمعمول، درد شکم، یبوست، تغییرات در رفتار، بثورات، از دست دادن مو، بلافاصله باید مورد توجه پزشکی قرار گیرد. ، ضربان قلب نامنظم، مشکلات تنفسی، یا گرفتگی عضلات پا و یا درد در انگشتان پا یا انگشت اشاره می شود.

اگر قرصهای Dostinex یا تزریق کافرگولین منقضی شده باشند، نباید آنها را درون توالت ریخت و یا به تخلیه ریخته شوند. آنها فقط پس از مشورت با داروساز یا شرکت دفع زباله های محلی باید کنار گذاشته شوند

برچسبالکارنتین سیستم، تمرینی، بدنسازی، چربیسوزی، چربی سوزی، لاغری، افزایش، وزن، دمبل، جلو بازو، سینه، زیر بغل، مکمل، ارزان، پرولاکتین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دوشنبه بیست و دوم آذرماه سال 1389

نام تجاری:Dostinex

 

قيمت قرص dostinex

نام ژنریک: Cabergoline

 

دسته دارویی: مهار کننده ترشح پرولاکتین

 

شکل دارویی: Tab. 0/5mg در بسته های حاوی 2،4،8 قرص در ظروف شیشه ای در دسترس است.

 

تولید کننده:Pfizer

 

واگذارنده: بهستان دارو

 

 توزیع کننده: مهشاد رازی

 

موارد و مقدار مصرف: این دارو در پیشگیری  یا توقف شیردهی فیزیولوژیک پس از سقط جنین یا مرده زایی و یا در زنانی که به دلایل پزشکی قادر به شیر دهی نیستند یا از آن منع شده اند ،( از طریق کاهش میزان هورمون پرولاکتین)  تجویز میشود. Dostinex همچنین در درمان اختلالات مرتبط با افزایش پرو لاکتین مانند:قطع یا نامنظم شدن عادت ماهیانه، افزایش ترشح شیر و ناباروری در خانمها، عقیمی و کاهش میل جنسی در آقایان کاربرد دارد.این دارو از راه خوراکی و ترجیحا به همراه غذا مصرف میشود. پس از تجویز یک دوز خوراکی ، این دارو سریعا از دستگاه گوارش جذب شده و بعد از 4-5/0 ساعت به حداکثر غلظت پلاسمایی میرسد . دارای نیمه عمر 63-68 ساعت بوده و از طریق ادرار و مدفوع دفع میشود.

پرو لاکتین هورمونی است که توسط غده هیپوفیز ترشح شده و در خون زنان غیر حامله غلظت پایینی دارد. در طی دوران حاملگی غلظت پرو لاکتین تقریبا 10 برابر شده و تولید شیر را تحریک میکند. هایپر پرولاکتینمیا وضعیتی است که غلظت پرو لاکتین در زنان غیر حامله بالا میرود. هایپرپرو لاکتینمیا باعث ایجاد دسته ای از اختلالات باروری شامل تولید ناکافی پروژسترون در فاز لو تئال ، تخمک گذاری و قاعدگی نا منظم ، آمنوره و گالاکتوره می شود. بنابر این اندازه گیری میزان پرولاکتین درزنانی که این علائم را نشان میدهند، توصیه میشود.هایپر پرو لاکتینمیا در مردان میتواند با نا توانی جنسی همراه باشد. و باروری را تحت تاثیر قرار دهد.

 

علل هایپر پرو لاکتینمیا : تومورهای غده هیپوفیز شایعترین علت هایپر پرو لاکتینمیا است . داروهای متعددی از قبیل ترنکو لیزرها ، داروهای ضد فشار خون، ضد تهوع ها ،مورفین ، متادون میتوانند باعث افزایش ترشح پرو لاکتین شوند. OCPو داروهای روان گردان مانند ماری جوآنا نیز میتوانند باعث افزایش خفیف پرو لاکتین شوند. هیپو تیروئیدیسم اولیه شایعترین بیماری است که باعث هایپر پرو لاکتینمیا میشود. در بیماران مبتلا به این بیماری با علل داروئی ، عامل داروئی موثر باید حذف شود.درمان هیپوتیروئیدیسم به وسیله تجویز تیروکسین ، هایپرپرو لاکتینمیا را اصلاح میکند. درمان هایپر پرو لاکتینمیا  با اتیولوژیهای  دیگر شامل درمان دارویی با دوپامین آگونیستها ، جراحی یا رادیو تراپی میباشد. درمان دارویی به عنوان قدم اول درمان ذکر میشود. دوپامین آگونیستها با تحریک گیرنده های D2 ترشح پرو لاکتین از سلولهای لاکتوتروف هیپوفیز را مهار کند. از این دسته دارویی میتوان به بروموکریپتین داروی قدیمی شناخته شده تر و Cabergolineکه جدید و طولانی اثر میباشد، اشاره کرد.

برای جلوگیری از تولید شیر: 1 میلی گرم ( 2 قرص) روز بعد از زایمان

 

برای قطع شیردهی : نصف قرص هر 12 ساعت تا 2 روز

 

برای کاهش میزان پرولاکتین در سایر شرایط: یک یا دو دوز در هفته مصرف میشود. دوره درمانی همیشه با دوز پایین شروع میشود.(نصف قرص تا یک قرص در هفته)مدت مصرف دارو توسط پزشک تعیین میشود.

 

عوارض جانبی: گیجی و منگی، سرگیجه، یبوست، سردرد، افسردگی،حالت تهوع، ضعف عضلانی، استفراغ ، خون دماغ ، گر گرفتگی،از دست دادن نسبی بینایی ، افزایش ضربان قلب، افت فشار خون و غش ، خستگی و خواب آلودگی، درد سینه ها، سوء هاضمه و سایر مشکلات معدی، گرفتگی عضلات.در صورت ایجاد عارضه شدید ، با دستور پزشک دوز مصرفی را کاهش داده و سپس به تدریج آن را به صورت نصف قرص هفتگی مجددا افزایش دهید. در آغاز درمان فشار خون مرتب باید کنترل شود.

 

تداخلات دارویی: این دارو نباید به همراه داروهایی با اثر Dopamine antagonist (مثل فنوتیازینها، بوتیروفنونها، تیوگزانتینها، و متو کلوپراماید) تجویز شود. به دلیل احتمال افزایش فراهم زیستی و عوارض جانبی ، Dostinex  همانند دیگر آلکالوئیدهای ارگوت نباید همراه باآنتی بیوتیکهای ماکرولیدی ( مانند اریترو مایسین ) تجویز شود. مصرف همزمان Dostinex با سایر آلکالوئیدهای آرگوت ، گرچه تداخل عمل خاصی در مطالعات مشاهده نشده است  توصیه نمیشود.

 

موارد منع مصرف: مصرف  این دارو در افرادی که سابقه حساسیت به آلکالوئیدهای ارگوت دارند،ممنوع است. همچنین تجویز این دارو در بیمارانی که  مبتلا به نارسایی کبدی، افراد با سابقه سایکوز( اختلالات روانی) بعد از زایمان، یا کسانی که داروهای آنتی سایکوتیک مصرف میکنند، منع شده است.مصرف این دارو در دوران شیر دهی توصیه نمیشود. مصرف دارو  در دوران حاملگی در گروه B   قرار دارد ( هیچ شاهدی دال بر وجود خطر در انسان وجود ندارد) .در بیماران قلبی – عروقی افراد مبتلا به زخم معده،فشار خون پایین و خونریزی های گوارشی ، باید با احتیاط مصرف شود.در شروع درمان با این دارو، احتمالا عکس العمل و واکنش شما کندتر می شود،بنابر این از انجام  کارهای دقیق ماشینی و رانندگی خودداری کنید.

 

شرایط نگهداری: دارو باید در دمای اتاق ( 25- 15درجه سانتی گراد) و به دور از نور نگهداری شود. به دلیل اینکه دارو نسبت به رطوبت حساس است در شیشه بعد از خارج کردن دارو باید بسته شود. از جابجا کردن دارو از شیشه به ظرف دیگر یا پاکت باید خودداری گردد. درغیر این صورت کارایی دارو به میزان زیاد کاهش می یابد.

مجری طرح پایلوت : انجمن داروسازان اصفهان

تحت نظارت معاونت غذا و دارو

مسئولیت صحت اطلاعات بر عهده داروخانه می باشد

*دریافت دارو فقط بصورت حضوری در محل داروخانه و با نسخه کامل امکان پذیر است*

چنانچه در خصوص “قرص داستینکس 0.5 میلی گرم” سوالی دارید، عارضه خاصی مشاهده نموده اید و یا مطلب ویژه ای به نظرتان می رسد با دیگران به اشتراک بگذارید

استفاده از كابرگولين(Dostinex) در پيشگيرىازسندرم تحريك شديد تخمدان‌ 

OHSS  يا همان سندرم تحريك شديد تخمدان‌ها، همچنان مهم‌ترين عارضه نتشی از مصرف داروهای تحریک تخمک گذاری است. گرچه امروزه ما خيلى
بيشتر از ده سال پيش در مورد اين عارضه مى‌دانيم اما راه حل قطعى و كاملا موفق براى پيشگيرى از آن هنوز پيدا نشده است.
البته با استفاده حساب‌ شده‌تر و حداقل دوز مؤثر داروهای تحریک تخمک گذاری شيوع آن
را مى‌توان كم كرد. ولى
به‌كلّى نمى‌توان از بين برد. حدود ده سال پيش استفاده از سرم آلبومين
مطرح شد و سروصدائى عجيب به پا كرد. همه خيالشان راحت شد كه از سرم آلبومين هم براى
پيشگيرى و هم براى درمان اين سندرم مى‌توان مسئله را به كلّى حل كرد. و خيلى‌ها با همين طناب پوسيده به چاه رفتند! اما مطالعات بى‌شمار بعدى چيز ديگرى را نشان دادند. و بالاخره همه قانع
شدند كه سرم آلبومين گرچه مى‌تواند در درمان  OHSSجاى كوچكى داشته باشد اما در پيشگيرى معجزه‌اى نمى‌كند.قيمت قرص dostinex

تحقيقات بعدى در
آسیب شناسی اين سندرم نشان دادند كه افزايش عروق در سطح تخمدان‌ها نقش مهمى در اين سندرم دارد. به‌طور منطقى اين فرضيه مطرح شد كه اگر بتوانيم جلوى فاكتور
رشد عروقى يا همان VEGF  را بگيريم شايد بتوانيم جلوى اين سندرم را بگيريم.
البته ترکیبات ضد -VEGF هم ساخته شده و
در مراحل تحقيق است و در ضمن مواد ديگرى هم هستند. يكى از اين مواد تركيب نسبتآ جديد
كابرگولين يا Dostinex  است كه شبيه بروموكريپتين است،. كابرگولين جلوى
تشکیل عروق را نمى‌گيرد اما جلوى تراوائى
عروق را مى‌گيرد. پس، بايد
بتواند در جلوگيرى از OHSS  مؤثر باشد. استفاده از آن ساده است. زمانى كه فكر
كنيم احتمال OHSS  وجود دارد از روز تزريق HCG هشت شب هر شب بيمار يك قرص  Dostinexمى‌خورد. مطالعات تا اينجا نتايج خوبى نشان داده‌اند.((comment ارائه شده توسط دکتر ملک منصور اقصی ،سردبیر مجله پزشکی امروز زنان))

كابرگولين(Dostinex) در پيشگيرىازسندرم تحريك شديد تخمدان‌

 دکتر سهیلا انصا ری پور

سندرم تحريك شديد
تخمدان‌ها، عارضه طبی ناشى
از تجويز داروهای تحریک تخمک گذاری است كه بالقوه تهديدكننده حيات مى‌باشد. ميزان بروز نوع شديد آن از 2-5/0% متفاوت است. علت  سندرم تحريك شديد تخمدان‌ها مشخص نيست. همچنين هيچ‌گونه درمان خاص بجز درمان حمايتى افرادى كه دچار اين سندرم
مى‌شوند درحال حاضر
در دسترس نمى‌باشد، لذا پيشگيرى
از اين سندرم بالقوه كشنده از اهميت بالايى برخوردار است .

روش‌هاى متعددى به عنوان كاهش بروز تحريك شديد تخمدان‌ها در خانم‌هاى در معرض خطر پيشنهاد شده‌اند مانند كاهش تحریک دوز داروهای تخمک گذاری ، جانشين‌هاى تجويز  hCG، كاهش تعداد جنين‌هاى انتقالى و انتقال يك جنين در مرحله بلاستوسيست (جنین
5 روزه)، تجويز آلبومين انسانى داخل وريدى در هنگام بازيافت تخمدان . استفاده از آنتاگونيست‌هاى GnRH  ، قطع تجويز داروی تخمک گذاری ،انجماد جنين و انتقال جنين در سيكل بعدى  و بالاخره تجويز  hCGزودهنگام.  على‌رغم اين هنوز نمى‌توان از بروز  OHSSبه‌طور مطمئن و كامل جلوگيرى نمود.

على‌رغم مطالعات بسيار در زمينه تعيين معيارهاى ثابت براى
انجام coasting ، درحال حاضر هنوز
در مورد زمان شروع coasting  و سطح سرمى استراديول  (E2)جهت تجويز hCG  شك و ترديد وجود دارد كه هر دو اينها بستگى به سهولت
دستيابى به سونوگرافى و اندازه‌گيرى سريع و صحيح سطح استراديول سرمى دارد. از سوى ديگر نشان داده شده كه در
صورت طولانى شدن روزهاى  coasting(بيش از 3 روز) به وضـوح ميـزان حاملگـى
كاهـش مى‌يابد، لذا ضرورت شديد
جهت يافتن روش دارویی كه بتوان در هنگام خطر به اين بيماران به راحتى و با اطمينان
تجويز نمود حس مى‌شود. در حقيقت در
گذشته از خواص مدر دوپامين در درمان OHSS  استفاده شده است.  اما مطالعات
اخير نشان مى‌دهند كه VEGF  با تأثير بر سيستم عروقى و
افزايش نفوذپذيرى عروق و شيفت مايع به فضاى سوم، نقش اساسى در پيدايش OHSS دارد.

محققين نشان داده
اند كه دوپامين در سطوح غير سمى، به به صورت انتخابى موجب مهار فعاليت‌هاى تشکیل عروق و افزايش نفوذپذيرى عروق مى‌شود. دوپامين از طريق گیرنده های هاى D2  عمل نموده و موجب اندوسيتوز
گیرنده VEGF-2مى‌شود. از سوى ديگر  Gomez et al, 2006در مطالعه خود نشان دادند كه كابرگولين در دوزهاى پايين
تأثيرى بر عمل تشکیل عروق  VEGFندارد و فقط از طريق مهار نفوذپذيرى عروق موجب كاهش بروز
 OHSSمى‌شود.

در يك مطالعه آينده‌نگر تصادفى و دوسوكور توسط Alvarez et al, 2006 ، در 54 دهنده تخمک  كه در سيكل ART  قرار گرفته و بيش از  20 فوليكول در سونوگرافى داشته و بيش از 20 تخمک
در هنگام  تخمک کشی به دست آمده، بيماران به صورت تصادفى به دو گروه
تقسيم شدند. در يك گروه بلافاصله پس از تزريق hCG ، كابرگولين خوراكى با دوز mg5/0 روزانه براى 8 روز تجويز شد و گروه كنترل (25 نفر) روزانه يك قرص
دارونما دريافت نمودند. بيماران هر 48 ساعت از نظر علائم بالينى، وجود مایع  لگن و شکم  در سونوگرافى واژينال و سطوح هموگلوبین و پرولاکتین
 سرم كنترل شدند. در اين كارآزمايى سطوح پرولاکتین سرمى،
ميزان هموگلوبین و حجم مايع لگن و شکم  در گروه
مطالعه به‌طور آشكار كمتر
از گروه كنترل بود. در يك مطالعه توسط  كابرگولين
به صورت سرپايى به 20 بيمار در معرض خطر OHSS ، عصر روز تخمک کشی  و همچنين
10 بيمار مبتلا به OHSS  شديد، 48-24 ساعت پس از تزریق دوپامين در مدت بسترى
در بيمارستان، با دوز mg1  هر 48 ساعت تجويز شد. در اين مطالعه، هيچ مورد OHSS  در افراد پرخطر كه تحت درمان
پيشگيرى بوده‌اند ديده نشد و
يك افزايش سريع برون‌ده ادرار، كاهش
وزن، دور شكم، كراتينين و هماتوكريت در بيماران بسترى مشاهده شد. به عقيده اين محققين،
دوپامين و بخصوص آگونيست‌هاى D2  دوپامين ممكن است به عنوان
داروهاى مؤثر، بى‌خطر  جهت جلوگيرى از OHSS  مورد توجه قرار گيرند. در
مطالعه‌اى ديگر توسط Papaleo et al, 2001  در بيمارانى كه مبتلا به تخمدان‌هاى پلى‌كيستيك و پرولاكتين بالا بوده و تحت درمان با كابرگولين بودند در مقايسه با افرادى
كه دارو دريافت نكرده بودند، در هنگام تحريك تخمدان، سطح LH  كمتر بوده است، همچنين پاسخ
تخمدان تحت كنترل كلينيكى بهتر بوده و لذا خطر پيدايش  OHSSكاهش يافته است.

علاوه بر اين مطالعاتى
نيز در زمينه استفاده از دوپامين و آگونيست‌هاى آن در درمان OHSS  و سودمندى آنها گزارش شده است كه شايد استفاده از
آن به عنوان داروى پیشگیری  را بيشتر ترغيب
نمايد.

در مطالعه‌اى توسط Ferraretti et al, 1992 ، 7 بيمار مبتلا به کاهش حجم ادرار ناشی از OHSS  شديد متعاقب IVF  ، تحت تزریق با دوز پايين
دوپامين قرار گرفتند. 5 بيمار حامله بودند. دليل انتخاب اين روش درمانى، افزايش جريان
خون كليوى بود. در اين مطالعه 48-24 ساعت پس از شروع تزریق دوپامين، علائم بيمارى در
همه بيماران برطرف گرديد و هيچ‌گونه عارضه مادرى يا جنينى مشاهده نشد. در اين مطالعه محققين چنين نتيجه گرفتند
كه درمان با دوپامين ممكن است يك پيشرفت قابل ملاحظه در درمان  OHSSشديد باشد.

لازم به ذكر است
در مطالعات بسيار در خانم‌هايى كه در نتيجه درمان با كابرگولين (Bankowski et al, 2003; Verhelst et al, 1999; Webster et al,
1994; Cissarelli et al, 1989)   يا برموكريپتين (Webster et al, 1994; Czeizel
et al, 1989; Weil et al, 1986; Raymond et al, 1985; Turkalj et al, 1982حامله شده‌اند هيچ‌گونه افزايش سقط خودبه‌خودى و يا ناهنجارى‌هاى مادرزادى يافت
نشده است. در مطالعه Robert et al,
1996 ، بى‌خطرى كابرگولين
در حاملگى در بيماران مبتلا به پرولاكتين بالا تحت بررسى قرار گرفت. در اين مطالعه
220 حاملگى در 205 خانم تحت پيگيرى قرار گرفتند. 24 مورد سقط و 3 مورد سقط عمدى به
علت ناهنجارى شدید (يك مورد سندرم داون در يك خانم 42 ساله، يك مورد limb-body-wall complex  و يك مورد هيدروسفالى) وجود داشت. 2 مورد از
148 نوزاد متولد شده ناهنجارى عمده داشتند. يك مورد megaureter  و يك مورد scaphocephaly . طبق نتيجه اين تحقيق، هيچ‌گونه افزايشى در ميزان سقط و افزايش ناهنجارى مادرزادى
نسبت به جمعيت كلى مشاهده نشد. با توجه به دوز مصرفى در انسان‌ها، طيف بى‌خطرى آن وسيع است.

OHSS پرخطرترين عارضه
تجويز داروهای تحریک تخمک گذاری است و از آنجايى كه داراى طيف وسيعى از تظاهرات بالينى
است، لازم است در امر پيشگيرى و درمان اين عارضه با هر بيمار به صورت جداگانه برخورد
نمود.  در مجموع به نظر مى‌رسد با توجه به اثر انتخابى كابرگولين با دوز كم بر مهار
VEGF  تجويز كابرگولين روش دارویی مؤثر، قابل كنترل و
بدون خطرى است كه مى‌توان از آن در كنار
ديگر روش‌هاى پيشگيرى از
OHSS  سود جست .متن کامل این مقاله به قلم نگارنده در مجله پزشکی امروز زنان به سردبیری  جناب اقای  دکتر ملک منصور اقصی

  به ادرس ذیل درج گردیده است:

 

 

 

 

قيمت قرص dostinex
قيمت قرص dostinex
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *