قرصهای افزایش قد ال آرژنین

خواص دارویی و گیاهی

This survey has been deleted or removed.

Want to send a survey of your own?

QuestionPro is the leader in online surveys, polls and questionnaires

Creating a survey with QuestionPro is optimized for use on larger screens –

Though you’re welcome to continue on your mobile screen, we’d suggest a desktop or notebook experience for optimal results.

This survey has been deleted or removed.

Want to send a survey of your own?

QuestionPro is the leader in online surveys, polls and questionnaires

Creating a survey with QuestionPro is optimized for use on larger screens –

Though you’re welcome to continue on your mobile screen, we’d suggest a desktop or notebook experience for optimal results.

مجله مثبت سبز – داروخانه آنلاین مثبت سبز

هر آنچه باید در مورد عوارض کمبود ویتامین E دونست


علائم کمبود ید در افراد مختلف چگونه است؟


علائم کمبود مس در بدن رو بشناسیم


بارداری پس از وازکتومی امکان پذیر است؟

راه های افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی


همه چیز در مورد اختلالات جنسی مردان


کپسول ایزی آیرون نچرال ورلد


پماد کالاندولا دینه ضد التهاب پوستی

دکتر سیامک صدیقی جراح زیبایی و متخصص در لیپوماتیک


همه چیز درمورد مکمل غذایی


مکمل های درمان کننده آرتروز کدامند؟

مکمل های مولتی ویتامین چیست و چه فعالیتی در بدن انجام می دهند؟

قرص ال آرژنین با تحریک ترشح هورمون رشد، باعث رها شدن این هورمون می شه که می تونه توی افزایش قد موثر باشه.

ال آرژنین آمینواسیدی نیمه ضروریه و آرژنین ماده اولیه گاز نیتریک‌اکسیده که باعث گشادی عروق می شه و فرآیند خون رسانی به اندام ها و ارگان های در گیر و داد ورزش کردن رو آسون و سریع تر می کنه؛ همچنین باید بگیم که این آمینواسید قادر به پاکسازی رادیکال های آزاد از خون، بهبود عملکرد سیگنال های سلول های عضلانی، رهاسازی هورمون رشد، حمایت از کلسترول خوب و تنظیم متابولیسم چربی و سطح نمک در بدنه.

به علت خاصیت تعدیل نمک، آرژنین در بین بدنسازان دارای محبوبیته، چرا که از دست ندادن آب زیر پوست که به دلیل احتباس آب و نمک در بدن رخ می ده، باعث می شه تا بدن ظاهری پف کرده داشته باشن و عضلات صاف و فاقد برآمدگی به نظر بیان.

آرژنین توی آجیل و دونه های روغنی مثل بادام زمینی و بادام، شکلات و کشمش یافت می شه.

با توجه به سن، جنس، قد و وزن بین 4 تا 1 گرم در روز زیر نظر پزشک باید مورد استفاده قرار داد.

رشد قد به تغذیه مناسب بستگی داره،اگه کسی تغذیه و روش زندگی صحیحی نداشته باشه، نمی تونه تنها با خوردن آرژنین، قد خودش رو افزایش بده، به همین دلیل باید زیر نظر پزشک و در تکمیل باقی شرایط لازم، مصرف بشه تا نتیجه دلخواه حاصل بشه.

افزایش قد علاوه بر وراثت، باید با تغذیه و ورزش های اصولی در تمام عمر دنبال بشه.

خرید قرص ال آرژنین

مصرف خیلی زیاد قرص ال آرژنتین، می تونه باعث اسهال، ضعف و سستی و حالت تهوع بشه؛ همچنین افرادی که ناراحتی قلبی و یا سابقه مشکلات روحی و روانی دارن، باید با پزشک حتما مشورت کنن.

تماس با مشاور 2177491513

یه نویسنده شاد اما حساسه، متولد قلب زمستون و کارشناسی ارشد اقتصاد داره، سال های زیادی تکواندو کار و البته معلم مقطع ابتدایی بوده و عاشق فوتباله! اون شاعره و اولین کتابش سال 83 چاپ شده، در ضمن اون عاشق حیوانات، کودکان و گیاهانه.

همه چیز درمورد مکمل غذایی

نوع و مقدار مناسب هر ویتامین در روز چگونه باید باشد؟

مکمل های مورد نیاز خانم ها کدامند؟

تغذیه مناسب برای رفع یبوست چیست؟

سلام ببخشید من میتونم قرص ال آرژنین 1 رو پودر کنم داخل کپسول بریزم و شبی یه کپسول استفاده کنم؟چون قرصش بزرگه و بلعش برام مشکله

درود بر شما برای پودر کردن قرص اصلا این موضوع توصیه نمیشه ولی اگر برای بلعش مشکل دارین و حتما می خواهید 1 میلی گرم استفاده کنید، می تونید قرص رو نصف کنید و بعد مصرف کنید. و یه نکته مهم این که اگر مشکل معده دارین، حتما در مورد نوع مصرف این قرص با پزشک مشورت کنید.

اونایی که مشکل بلع قرص رو دارن، بگم که اندازه ی کوچک ترش هم هست، از اون اندازه بخرید

درود برشما
این قرص 5 میلی گرم هم وجود دارد، اما برای کسب اطلاعات می تونید با مشاورین ما تماس تلفنی داشته باشین. لینک تماس در آخر مقاله با عنوان تماس با مشاور وجود دارد.
ممنونیم از این که با ما همراه هستین

باعرض سلام وخسته نباشید.بعداز خوردن قرص ال ارژنین چه غذایی و چه ورزش هایی باید کرد فقط برای افزایش قد موثر است اگه بگید ممنون میشم.

درود بر شما
برای مصرف این قرص به منظور افزایش قد و گرفتن رژیم غذایی باید حتما با پزشک مشورت کنید. اما خب انجام دادن ورزش هایی که در آن کشش و پرش وجود دارد در سن رشد بر قد فرد تاثیر میگذارد مثل والیبال و بسکتبال و انجام حرکت های کششی.
مثبت سبز

سلام ببخشید من پسر ١۶ ساله هستم با قد ١۶٧ و وزن ۵٠ بره ورزشی کامل دارم و ورزش زیاد میکنم
قرص ال آرژنین ٣٠٠٠ برای من مناسب هست ؟
و روزی چند عدد و با چه وعده غذایی مصرف کنم ؟
و آیا برای قد هم تاثیر داره ؟
خیلی ممنونم

درود برشما
این قرص برای افزایش قد هست، روزانه 1 تا 4 عدد قرص همراه یک لیوان آب و بین وعده های غذایی یا طبق دستور العمل پزشک مصرف کنید.
روی محصول هم نحوه مصرف درج شده. اگر نیاز به اطلاعات در مورد این محصول دارید می تونید به لینک زیر (داروخانه آنلاین مثبت سبز) مراجعه کنید.***ال آرژنین***

مثبت سبز

سلام من 25 سالمه قدم 158 به نظرتون باخوردن این قرص تاثیری روی قدم داره؟

درود برشما / بله این قرص برای افزایش قد مناسبه. اما برای کسب اطلاعات در مورد این قرص از لینک زیر استفاده کنید. *** قرص ال آرژنین***

سلام و خسته نباشین
میخام بدونم که ایا درسته که ال ارژنین، علاوه بر افزایش قد، برای افزایش حجم عضلات و چاق شدن هم مفید هست؟
من ۲۴ سالمه و میخام بدونم رو من هم تاثیر داره؟؟ قد من۱۷۸ و وزنم۶۰ کیلو

درود برشما با توجه به این که نهایت سن رشد در آقایان بین 15 تا 25 سال هستش شما میتونید از این محصول استفاده کنید ولی فقط برای افزایش طول قد و حجم عضلاتی بدن.
بهتره در کنار این محصول همراه با ورزش از کراتین قبل از تمرین و پودر گینر بعد از تمرین نیز استفاده کنید.
مثبت سبز

سلام من وزنم ۶۰کیلو و قدم هم ۱۶۵ هست برای افزایش قد روزی چند گرم باید مصرف کنم تا تاثیر بزاره؟

میلاد و و دانیال عزیز
با توجه به این که نهایت سن رشد در آقایان بین 15 تا 25 سال هستش شما میتونید از این محصول استفاده کنید ولی فقط برای افزایش قد و حجم عضلات بدن.
بهتره در کنار این محصول همراه با ورزش از کراتین قبل از تمرین و پودر گینر بعد از تمرین نیز استفاده کنید. تا بتونید نتیجه بهتری بگیرید. اگر از مکمل های غذایی دیگه ای هم استفاده می کنید بهتره حتما با دستور پزشک این قرص رو مصرف کنید.
پیشاپیش نوروزتون مبارک

سلام ببخشید من قدم 168 و وزنم 5کیلو 21سالمه میخواستم بدونم برا افزایش قد تاثیر داره برا من
اگه تاثیر داره توی روز باید چقد مصرف کنم که تاثیر خودشو بزاره؟
باتشکر

سلام من قرص آرژنین ۱۰۰mgخریدم حدودا یک ماه استفاده میکنم اما هیج تاثیری نداشته ،آیا بعد مصرف کامل تاثیر میذاره یا تقلبیه.
لطفا جواب بدین ممنون بابت سایتتون.

سلام و درود
برای دستیابی به نتیجه بهتر مصرف این قرص برای یک دروره 3 تا 6 ماه هست. که باید از 5 میلی گرم در دو وعده نهار و شام مصرف کنید. برای مشخص شدن وضعیت تقلبی یا اصل بودن باید حتما اسم قرص رو باید بفرمایید تا بتونیم این موضوع رو بررسی کنیم. نکته بعدی و مهم دیگه ای که وجود دارد این هست که نهایت سن رشد در آقایان 25 سال هست.
ممنونیم از این که با ما همراه هستید
مثبت سبز

سلام من سنم ۲۱ و قدم ۱۷۴ هست من ورزش موردعلاقم دروازه بانی فوتبال است وهر روز تمرین میکنم اما مربی ام میگه تو بااین شرایط قدی در این پست شاید پیشرفت نکنی من فقط ۱۰ سانت کم دارم میخواستم بدونم این مکمل میتواند مرا به خواسته ام برساند با تشکر

درود بر شما
شما باید یک دوره مصرف بین 3 تا 6 ماه با دوز 5 را روز 2 عدد همراه با نهار و شام مصرف نمایید. این نکته رو هم باید مورد توجه قرار بدهید که نهایت سن رشد در آقایان 25 سالگی هست. اما با توجه به این که شما برای ورزش مورد علاقتون به افزایش قد نیاز دارین، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما آناتومی بدنتون رو توسط پزشک متخصص برسی بشه تا بتوانند با یک سری آزمایش وضعیت کنونی بدن شما مشخص بشه تا بتوانید به نتیجه بهتری دست پیدا کنید.
ممنونیم از این که با ما همراه هستید
پیشاپیش نوروز مبارک

سلام وقتتون بخیر
من 3سالمه و قدم 151 میخواستم بدون با مصرف این قرص امیدی برای بلند شدن هست یا نه ؟؟؟
اگر استفاده کنم ایا اتفاق خاصی رخ میده ؟ مثلا ممکنه رشد عرضی داشته باشم ؟ که البته دوست ندارم عرضی بیش از این رشد کنم ، دوستان کسی هست راهنمایی کنه ؟ با امپول رشد چطور ؟؟؟ کسی بوده استفاده کرده باشه بعد از بلوغ ؟؟؟

سلام وقت شما هم بخیر
دوست عزیز نهایت سن رشد در آقایان سن 25 سالگی هست. اگر در کنار این محصول از مکمل های دیگر مثل کراتین و گینر استفاده و هم ورزش کنید باعث رشد عضلاتتون میشه. ولی در صورت نیاز به افزایش قد با توجه به سنتون حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید. چون شرایط بدنی هر شخصی متفاوته.

سلام
ممنون از سایت عالیتون و شما مثبت سبزی ها
من الرژی دارم و فقط تو فصل بهار میاد سراغم و حساسیت بدنم رو بالا میبره
دکتر خاصی هم نرفتم چون از اواخر اردیبهشت خود بخود بهبود پیدا میکنم
راجبش هم دکتر خاصی هم نمیشناسم که ازش بپرسم طریقه مصرف ارژنین
بنظر شما باید چگونه مصرف کنم؟روزی یک عدد 1میلی گرمی یا از یک عدد بیشتر؟
وزنم 85
قدم176
سن 22

سلام روزتون بخیر
ممنون از لطف شما
در لینک ارسالی توضیحات لازم درج شده استال ارژنین

سلام من یک پسر ۱۷ ساله هستم تو دوسال اخیر اصلا رشد نداشته ام رفتم دکتر یه عکس از دستم گرفت تا ببینه صفحات رشد من بسته شده اند یا نه دکتر گفت نه بسته نشدن ولی کم مونده بسته بشن و تو میتونی ۳ سانتی متر رشد کنی ولی من میخوام حداقل ۱۰ سانتی متر رشد کنم میشه شما رهنماییم کنید ممنون از سایت خوبتون

سلام روزتون بخیر
استفاده از کلسیم ها ویتامینی D می تونه به شما کمک کنه البته حتما باید با پزشک مخصوص خودتان مشورت کنید.

سلام وقت بخیر ،قرص ال آرژنین رو با شیر میشه مصرف کرد؟

سلام روز بخیر

بهتر از تمام مکمل های که به این صورت هستند با آب میل شود.

سلام ۱۷سال ۶ ماه دارم قدمم۱۸۸هست. قرص آرژنین۵۰۰ رو هر شب بعد غذا مصرف کنم میتونم چندسانتی افزایش قد داشته باشم.شبی ۲ تا مصرف کنم مشکلی که نداره؟

سلام روزبخیر

برای ال آرزنین 5 موردی ندارد روی 2 عدد مصرف کنید
در مورد چند سانت افزایش قد خیلی فاکتور ها را می توان در نظر گرفت مثل نوع ورزش، تغذیه و همچنین در حال حاضر در سن رشد هستید .

سلام خسته نباشید من یه پسر هفده ساله هستم خواستم بدونم که چطور باید قرصو مصرف کنم که توی قدم و چاق تر شدنم یا به اصطلاح تو پر شدنم تآثیر داشته باشه ممنون میشم اگه طریقه مصرف رو بهم بگید

سلام روزتون بخیر ببخشید من هفده ساله هستم با قد ١۵۴ و شروع به مصرف قرص کردم ولی نمیدونم نحوه مصرف کسی که قرص رو بهم داد گفت روزی یکی ولی توی یک سایت خوندم یک روز در میون حالا من موندم چطوری مصرف کنم میشه منو راهنمایی کنید؟ممنون میشم

سلام روزتون بخیر
بستگی به قرص ارژنینی که مصرف میکنید داره مطمعنا روی قوطی درج شده
در صورت نیاز می توانید به لینک زیر مراجعه کنید و طریقه مصرف آرژنین های گوناگون درج شده است https://mosbatesabz.com/%D8%A7%D9%84-%D8%A2%D8%B1%DA%98%D9%86%DB%8C%D9%86

سلام من ١٧ سالمه تاثیر داره یا نه ارژنین؟؟بعضی سایتا میگن این ارژنین خطرناکه و اصن هیچ تاثیری و نداره و این حرفا؟در ضمن واسه افزایش قد چه نوع ارژنینی خوبه و چطور مصرف بشه؟

سلام روزتون بخیر
آرژنین باید مربی ورزشی و یا پزشک برای شما توصیه کند
جهت اطلاع از آرژنین ها می توانید به لینک زیر مراجعه کنید و توضیحات کامل این محصول را مطالعه کنید https://mosbatesabz.com/%D8%A7%D9%84-%D8%A2%D8%B1%DA%98%D9%86%DB%8C%D9%86
و همچنین می توانید محصولات را با هم مقایسه کنید

سلام خسته نباشید
من سنم ۱۸ و قدم ۱۶۳ و وزنم ۶۱ هستش
با رژیم مناسب دارم بدنسازی هم کار میکنم این قرص میتونه تاثیری روی قدم بذاره ؟ و بعد اینکه نمیخوام عضلاتم حجمی بگیره. باعث حجم عضلات هم میشه ؟
تشکر

سلام وقت بخیر
با خوردن این قرص بعد ۶ ماه و انجام دادن حرکات ورکششی به صورت روزانه چند سانت اضافه قد خواهد داشت ؟من۱۵ سالمه وقدم ۱۶۲ س هستم
لطفا جواب بدید ممنون از سایت آموزنده تون

سلام من 17سالمه قدم 16 ووزنم 43 هستش قرص ارژنین 1و چندتا در طول روز و تو چ تایمایی می تونم مصرف کنم

سلام 19 سالمه و ال آرژنین 15mg استفاده میکنم بعد حداقل افزایش قد چقدره؟

سلام روزتون بخیر

مطمئنن با یک دوره بدون ورزش کردن نتیجه ای دریافت نمی کنید
برای نتیجه بهتر کنارا ین مکمل از رژیم غذایی مناسب و همچنین ورزش کردن و فراموش نکنید.

سلام و خسته نباشید خدمت شما خواستم بدونم تا الان کسی نتیجه ای گرفته یا نه ؟
و روزانه چند قرص باید مصرف بشه

سلام.ببخشید من176قد و 17سالمه هروز بعد از شام یک قرص ارژنین(1ml) میخورم.ایا باعث افزایش قد میشه؟ و عوارضی هم نداره؟

سلام روزتون بخیر
نه این مورد اگر دکتر برای شما تجویز کرده عوارضی ندارد

سلام
پسر من 13 سالش است و رفته بدنسازی و مربی گفته این قرص رو با ید مصرف کنی به همراه l-glutamine f برای رشد بیشتروآیا مشکلی نداره؟

سلام روزتون بخیر
شما سن خیلی پایینی دارید مکمل های ورزشی باید از 18 سال به بالا مصرف بشه
به جای این قرص میتوانید پروتئین لازم را از راه تغذیه غذایی تامین کنید.

سلام من ۱۶ سالمه قدم ۱۵۳
ژریم غذایمم عالیه
میخاستم ببینم مصرف قرصا چند سانت اضافه میکنه به قدم و اینکه آیا هر بار مصرف کردن چند سانتی اضافه میکنه یا فقط بعد از یک بار مصرف کردن اثری نداره؟؟؟
لطفا زود جواب بدید

سلام آذر 21,97ساله میشم،172قدمه میخواستم بدونم مصرفش باعث افزایش قدم میشه یانه،ممنون.

سلام می خواستم بدونم که این قرص رو باید با نسخه پزشک مصر ف کرد؟

سلام روزتون بخیر
بستگی به شرایط جسمی شما دارد

سلام.ارژنینو قبل از خوابیدن هم میتونیم مصرف کنینم.

سلام.ارژنینو قبل از خوابیدن هم میتونیم مصرف کنیم.

سلام روزتون بخیر
بله میشه مصرف کرد.

سلام خسته نباشید چجور شرایط جسمی؟

سلام من 6 سال پیش به مدت یک سال برای وسواس فکری و افسردگی دارو مصرف میکردم . آیا ال آرژنین برای من مضره ؟

سلام روزتون بخیر
حتما با پزشکتون مشورت کنید و پس از تایید مصرف کنید.

سلام روزتون بخیر
حتما با پزشک خودتان مشورت کنید تا تداخل دارویی نداشته باشد.

سلام
در پهلوی استفاده از ال آرژنین باید چه کارهای را انجام داد و چی نوع غذاهای را باید مصرف کرد؟ تا به نتیجه مطلوب برسیم؟

سلام من21سالمه قدم186ولی دوست دارم یه کم قد بلندتر باشم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

سلام روزتون بخیر
پیشنهاد میکنم شروع کنید به انجام حرکات ورزشی کششی کنارا ین ورزش حتما از قرص های ال آرژنین و کلسی کر استفاده کنید.

سلام
من 36 سالم و قد هم 178 سانتی متر هست.
از قرص ال آرژنین 5 میلی گرم برای رشد عضلات استفاده میکنم.
من 4 عدد قرص (دو گرم) نیم ساعت قبل از تمرین و 4 عدد (دو گرم) نیم ساعت قبل از خواب استفاده میکنم.
این طریقه مصرف که عوارضی نداره؟ و باعث رشد عضلات هم میشه؟
ممنون از سیاست 2 خوبتون.

سلام
من ۱۵ سالمه با قد ۱۷۷ وزن ۶۵ کیلو ۴ روز تو هفته فیتنس کار میکنم به صورت نیمه حرفه‌ای چند گرم ارژنین تو روز مصرف کنم؟!

سلام خسته نباشید..من 18 سالم هست میخاستم بدونم با مصرف این قرص و با ورزش مکرر و تغذیه مناسب میتونم رشد حداقل 1 سانتی داشته باشم .. ضمن اینکه سن استخوانی من از طریق رادیولوژی 19 سال تعیین شده ..ممنون❤

سلام روزتون بخیر
بله اگر حرکات و تمرینات شما مدام باشد حتما به نتیجه خواهید رسید.

سلام من پسر 15 سالمه 185 قدمه میتونم ناشتا قرص ال آرژنین بخورم

سلام روزتون بخیر
شما از قد مناسبی بهره مند هستید نیازی به استفاده این قرص ندارید.

سلام
خوب هستین من ۱۷ سالمه قدم ۱۷۰ وزنم ۵۰ میخاستم ببینم با خوردن قورص ginsing argining طول قدم اضافه میشه

سلام روزتون بخیر
اگر کنار این مکمل از رژیم غذایی و حرکات ورزشی مناسب انجام دهید بله امکان دارد.

خسته نباشین چه وقت هایی باید قرص ال ارژنین بخوریم

سلام روزتون بخیر
با مراجعه به این لینک می توانید مصرف آرژنین ها را متوجه شویدhttps://mosbatesabz.com/search?q%D8%A7%D9%84+%D8%A2%D8%B1%DA%98%D9%86%DB%8C%D9%86

سلام شما برای افزایش سریع طول قد مثلا ۱۰cmچه قرصی رو پیشنهادد میدزد که قوی باشه .

۴ماه دیگه ۲۱ساله میشم و در اکثر مجلات نوشته شده که رشد قد تا ۱۸ادامه نداره آیا بازم با مصرف این قرص امکان پذیره. ممنون

سلام روزتون بخیر
اگر کنار این مکمل رژیم غذایی مناسب و ورزش داشته باشید بله امکان دارد.

سلام ببخشید شما برای افزایش سریع قد چه قرصی رو پیشنهاد میدید

سلام خسته نباشید
من 18سالمه و ۱۶۸هم قدم هستش الان قرص1mg رو تهیه گردم ساخت شرکت داروسازی ابوریحان باید روزی چقدر مصرف کنم و چه حرکاتی رورانجام بدم و چه نوع غذاهایی رو مصرف کنم تا بهترین نتیجه رو بگیرم؟
لطفا راهنماییم کنید

سلام سلامت باشید
روی پک محصول مطمئنن طریقه مصرف درج شده
در رژیم غذای تون حتما از شیر و ماست و مواد غذایی که حاوی کلسیم هستند استفاده کنید
ورزش ها هم از ورزش های کششی و پرشی باید تمرین کنید

با سلام و درود به همه عزیزان
من سی ساله هستم و همیشه روی قد خودم حساس بود و روی قرص ال ارژنین اعتماد نداشتم بلاخره
قرص ال ارژنین ۱۰۰۰
رو تهیه کردم و با دستور مصرفی که داده شده بود حدود یک ماه میشه استفاده میکنم و با تستی که روز اول گرفتم روی بیست روز قدم دوسانتی متر افزایش پیدا کرد
بله واقعا تاًًثیر داشت
خوردن غذا کم و ورزش کردن بر علاوه مصرف دو لیوان شیر
با قرص ال ارژنین واقعا معجزه میکنه
اگه واقعا روی
حرف من شک دارید میتونید از جمیل من پیام بفرستید تا حرفم رو ثابت کنم

سلام روزتون بخیر من 2 سلامه و قدم 17 سانت هست و یه خورده ای مشکل معده دارم آیا با خوردن این قرص مشکل پیش میاد یا خیر

سلام روز شما هم بخیر
مصرف این قرص عموما برای فراد مشکل گوارشی و معده به دنبال نداره مگر اینکه شما جز افرادی باشد که کلا با مصرف قرص ها مشکل داشته باشید.

سلام من ۱۹ ساله هستم قدم ۱۵۸ با مصرف این قرص رشد قد ممکنه واسم؟

سلام خسته نباشین من ١٩سالمه قدم١۵۴هستش وزنم هم۵٨کیلو
من سفارش دادم قرص ال ارژنین رو فردا ب دستم میرسه ک ١۵٠٠ هست و قرصی ک خریدم یک دوره ٨ماهه است،فقط میخواستم بدونم ایا این قرض منو چاق میکنه؟؟؟؟ایا واقعا روبلندی قدم تاثیر داره؟من چن ماه دیگه عروسیمه ترخدا جواب سوالاتم روبدید

سلام روزتون بخیر
کنار این محصول از مکمل های کلسیم و مواد غذایی حاوی کلسیم استفاه کنید مطمئنن جواب میگیرید.

سلام من 17 سالمه قدم 183میگم من حتما باید 192یا بشم به خاطر ورزشم نباید وزنم زیاد بشه 55کیلو ام آرژنین خوبه واقعا می رسونتم به 192

سلام روزتون بخیر
این قرص 5 سانت افزایش قد ندارد و فقط با مصرف این قرص امکان 5 سانت افزایش امکان پذیر نیست

سلام من ۱۵ سال و سه ماه دارم قدم ۱۵۶ و وزنم ۴۶ است بهم گفتن الان اگر از این قرص مصرف کنم برای رشد قدم تاثیر نداره و فقط از نظر عرضی رشد میکنم راهنماییم کنید .ممنون

سلام روزتون بخیر
تا 18 سالگی افزایش قد ادامه دار است

سلام،من بدنسازی تمرین میکنم چگونه مصرف کنم البته من پودر آرژنین تهیه کردم

سلام من ۱۷ سالمه قدم ۱۷۵ و زنم ۶۲ بدنسازی هم میرن ۷ ماهه میخوام آرژنین مصرف کنم با چی بهتره مصرف بشه؟ . درسته که میگن گلو و از کار میاندازه و کچلی م
یاره

سلام روزتون بخیر
خیر این عوارض رو نداره.

سلام من ۱۷سالمه بدنسازی کار میکنم هر روز کششی انجام میدم ۱۷۱قدمه ارژنین ۱۰۰۰ برای افزایش قدم خوبه فکر کنم صفه رشدم بسته شده

سلام
من 15 سالمه،قدم 168 سانته،وزن 58.
این قرص برای افزایش قد تاثیر داره یا نه؟
خیلی ممنون

سلام من ۱۴ سالمه و قدم ۱۶۳ و به تازگی شروع به مصرف قرص ال ارژنین ۵۰۰ کردم بعد از مصرف حرکت های کششی انجام میدم و طناب میزنم و والیبال کار میکنم ایا تاثیر گزار هست؟ و میتونم روزی دوتا مصرف کنم عوارض نداره؟

سلام روزتون بخیر
بله تاثیر داره در کنار حرکات ورزشی تون از مواد غذیی حاوی کلسیم هم استفاده کنید .
پیشنهاد میشه از مقداری که تعیین شده استفاده نکنید.

سلام روزتون بخیر
بله تاثیر داره البته شما تا سن 18 سالگی قدتون رو به افزایش خواهد بود.

برای نوشتن بعدی، ، ، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

پر بازدید ترین ها


مولتی ویتامین مینرال چیست؟


طریقه مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد


کاربرد شیرخشک برای بزرگسالان و بدنسازان

نحوه و میزان مصرف مکمل گینر چگونه باید باشد؟


طریقه مصرف مکمل آمینو

معرفی محصولات


معرفی و خرید اینترنتی روغن دیواین کدلی

معرفی ماسک موی انار دیترون مخصوص موهای رنگ شده


معرفی محلول تقویت کننده مژه سریتا


معرفی ژل پاک کننده صورت رودمییل نوکس

مصاحبه با پزشکان

دکتر سیامک صدیقی جراح زیبایی و متخصص در لیپوماتیک

مصاحبه اختصاصی با دکتر محمد کریم اسماعیلی جراح و متخصص چشم

مصاحبه اختصاصی با جناب آقای دکتر سید علی مومن زاده فوق تخصص

مصاحبه با دکتر رضا منتظر پزشک محقق در طب ایرانی

مصاحبه اختصاصی با دکتر رضا منتظر پزشک محقق در طب ایرانی

رپورتاژ


تاریخچه برند هارتمن


تاریخچه شرکت اوریاژ (Uriage) فرانسه


تاریخچه برند نوکس (NUXE) فرانسه


داروخانه آنلاین و رباتیک


مشاوره تلفنی رایگان در مثبت سبز

هر آنچه باید در مورد عوارض کمبود ویتامین E دونست


بیان فواید داشتن ریش برای مردان


علائم کمبود ید در افراد مختلف چگونه است؟

مجله مثبت سبز متشکل از تیمی متخصص، پر انرژی و جوان می باشد که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا بوده و مشتاقند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی فردی هر شخص را ارتقاء می‌بخشد، برای شما فراهم آورند. باعث افتخار است که خلاصه تحقیقات بدست آمده را با هموطنان خود به اشتراک گذاشته تا شاید سهمی کوچک در ارتقاء فرهنگ سلامتی کشور خود داشته باشیم.

آبا می دانید ترنس چیست ؟ آیا ترنس همان تراجنسی است؟ تا چه حد با ترنسکشوال (Transsexual)، آشنایی دارید؟ تفاوت بین ترنسکشوال را با همجنسگرایی می دانید یا شما هم فکر می کنید این دو مسئله، یکی هستند؟ جالب است بدانید که ترنس ها در چه شرایطی زندگی می کنند  و روحیات آنها چگونه است. در این مقاله از دکتر سلام می خواهیم به بررسی ترنس ، انواع آن ، درمان هورمونی آن و شرایط لازم برای انجام عمل جراحی تغییر جنسیت بپردازیم. اگر می

این زائده گوشتی نرم که بر روی اندام تناسلی ظاهر می شود، زگیل تناسلی خفیف دارد. یک عفونت منتقله از راه جنسی ( STI ) ناشی از ویروس پاپیلوم انسانی یا همان HPV می باشد که این روزها زیاد به گوش تان خورده است. زگیل تناسلی خفیف ممکن است باعث درد، ناراحتی و خارش شود. زگیل تناسلی خفیف چیست؟ زگیل های تناسلی به خصوص برای زنان بسیار خطرناک هستند چرا که برخی انواع اچ پی وی می توانند باعث ایجاد سرطان واژن و سرطان

در چند وقت اخیر در شبکه های اجتماعی اینفلوئنسرهای آرایشی و بهداشتی مژه هایی را تحت عنوان مژه مگنتی یا مژه مغناطیسی یا حتی مژه آهنربایی معرفی کرده اند. در این پست قصد داریم ببینیم که مژه های مگنتی که افرادی مثل صدف بیوتی یا هدی بیوتی به شدت این روزها در حال معرفی اونها هستن، دقیقا چی هستن و چه کاربردی دارند. مژه مگنتی (مژه مغناطیسی) چیست؟ یکی از مشکلات مژه های مصنوعی استفاده نسبتا دشوار و برخی عوارض اونهاست. مژه های برای

کچلی ریش نوعی بیماری قارچی پوست است که باعث ریزش قسمتی ار موهای صورت می شود.این عفونت به دو صورت عمیق و سطحی ممکن است رخ دهد،در این مقاله دکتر سلام شما را روش درمان گچلی ریش آشنا می کند.

با سلام واحترام و عرض خیر مقدم به شما همشهری عزیز و تشکر فراوان از اینکه به ما، پرسنل این مرکز، افتخار داده و خدمات این کلینیک را انتخاب کرده اید. هدف ما رضایتمندی تمام شهروندان مراجعه کننده به این مرکز می باشد. از آنجا که شما شایسته بهترین خدمات می باشید، بر آن شدیم تا خدمات ارتقا سلامت و پیشگیری از بیماری را ارائه دهیم. هدف اولیه در طب پیشگیری، ممانعت از بروز بیماری است. غربالگری عوامل خطر بروز بیماری ها و ارائه توصیه

در مورد بی خوابی چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید افرادی که بره خواب منظم و مناسبی ندارند، همیشه احساس کم انرژی داشتن می کنند و احساس می

سوزش ادرار یا دیزوری، اصطلاحی برای تشخیص درد در هنگام دفع ادرار می باشد. با اینکه این حالت در زنان است، اما مردان و زنان در هر

آیا می دانید بهترین راهکار برای آب کردن شکم چیست؟ چگونه میتوان چاقی شکم را کاهش داد؟ داشتن بره غذایی با مواد بدون کالری، آخرین بره کاهش وزن

کالری ها، انرژی را که بدن شما در طول استراحت، فعالیت بدنی و هضم مصرف می کند، فراهم می کند. در حالی که هیچ شواهدی برای حمایت از

تصور کنید که همیشه مجبور هستید که شکم خود را بخارانید، یا اینکه در خانه، محل کار، ملاقات کاری یا مهمانی مدام یک دستتان با شکمتان درگیر است.

از جمله پرخطرترین و پرمسئله ترین دوران بارداری، سه ماهه سوم بارداری می باشد. اکثر زنان باردار در این دوران دچار درد و بی

بارداری از لحاظ فیزیکی و احساسی در شما تغییراتی را به وجود می آورد. برخی از این تغییرات خوشایند هستند و برخی دیگر نیستند.

آش اسفناج با گشنیز، برای سردردهایی كه ناشی از سوء هاضمه و اختلال دستگاه گوارشی است، مفید می باشد.

نوشیدن نوشابه ‌درهنگام تشنگی یک اشتباه برای جبران آب از دست رفته بدن است زیرا آسیب فراوانی به کلیه‌ها وارد می‌کند و به مرور از کار افتادگی کلیه‌ها می شود.

یک چرت 2 دقیقه ای برای بدن لازم است.
خواب کوتاه نیمروزی علاوه‌ بر کاهش استرس و افزایش شادابی در فرد، احتمال مرگ و میرناشی ازسکته قلبی را کاهش میدهد.

روزانه 3 دقیقه داخل وان حمام با محلول سرکه سیب و اب وارم بنشینید.
برای درمان مشکلات زنانه مفید است.

جالب است بدانید جنین در داخل رحم مادر نسبت به نور محیط واکنش دارد، همچنین مزه غذاها را نیز احساس می‌کند و همراه با مادر نگران می‌شود

بهترین ورزش برای شما کدام است؟ همان که آن را انجام خواهید داد. برای تحریک شدن و به مبارزه طلبیدن، چیزی جدید را امتحان

یکی از مهمترین و قدرتمندترین عضلات بدن،عضله های قسمت چهار سر ران هستند که نقش باز و بسته کردن زانو را نیز دارند،در این

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *