قيمت قرص ياسمين ضد بارداري

خواص دارویی و گیاهی

X

– ǁی
15 ј .

– ѐ 5
.

ی
ǘ “takhfif”
.
* ی ј
ی 92
1 .
 


ǘ

 


 

پشتيبانی سايت magiran.com (در ساعات
اداری): 77512642  21تهران، صندوق پستی 111-15655فقط در مورد خدمات سايت با ما تماس بگيريد. در مورد محتوی اخبار و مطالب
منتشر شده در
اطلاعی نداريم! 


ی magiran.com
ʝ
 
 


آیا استفاده از این قرص باعث چاقی میشود؟

طی تحقیقات انجام شده قرص های ضد بارداری تاثیری در چاقی ندارند فقط ممکن است کمی اشتهای شما را زیاد کنند که شما با انجام ( ورزش روزانه، افزایش فعالیت، مصرف میوه و سبزیجات ، مصرف مواد کم کالری و پر حجم ) اشتهای خود را کاهش دهید تا چاق نشوید.

تفاوت قرص یاسمین ایرانی و آلمانی

توجه کنید قرص تقلبی ایرانی یاسمین هم وجود دارد که یکی از خانمها درباره آن گغته:

من از قرصهای قدیمی ال دی و اچ دی استفاده کردم و خیلی منو بهم ریخت ! خودتون واردین چی عرض میکنم
من از قرص یاسمین ایرانی به مدت 3 روز استفاده کردم تنم داغ میشد و احساس تهوع داشتم! بازم همون اش همون کاسه!

قرص ضدبارداری یاسمین، تقلبی هم وجود دارد

سلامت – مهر نوشت:

دکتر حسین برزگر مدیر نظارت بر دارو و موادمخدر دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: به تازگی در بازار داروی کشور به ویژه در استان خوزستان نمونه تقلبی داروی ضد بارداری یاسمین (Yasmin) مشاهده شده است که باعث ایجاد مشکلاتی از قبیل تهوع و حتی وقوع بارداری در زنان می شود.

وی گفت: این نمونه تقلبی از نظر ظاهری و بسته بندی به صورت ماهرانه همانند نوع اصلی آن توسط افراد سودجو و قاچاقچیان دارو ساخته و درکشور توزیع شده است.

برزگر با بیان اینکه به راحتی می توان با شناسایی تفاوتهای موجود بین انواع تقلبی و اصلی این دارو، آن را تشخیص داد، افزود: نشان بایر (BAYER) سمت راست بالای جعبه دارو اصلی زیر نور تابش اشعه UV دستگاه تشخیص اسکناس به صورت یک علامت به علاوه (+) روشن می شود، نوع اصل این قرص، دارای برچسب اصالت داروست که به صورت هاشور خورده (اسکراچ) است و با خراش دادن آن می توان کد نمایان شده را به شماره 244 پیامک کرد و از اصالت آن اطمینان حاصل کرد و روی بلیستر قرص قسمت وسط، کلمه یاسمین (yasmin) نوشته شده است که با ناخن پاک نمی شود.

۱٫ مارولون: تولید شرکت ابوریحان به صورت تحت لیسانس، دارای دزوژسترل و اتینیل استرادیول می باشد.

۲٫ دزوسپتیو: تولید شرکت ایران هورمون و دارای دزوژسترل و اتینیل استرادیول می باشد.

۳٫ یاسمین: ساخت شرکت بایر و دارای دروسپیرنون و اتینیل استرادیول.

۴٫ بلارا: ساخت شرکت گروننتال و دارای کلرمادینون و اتینیل استرادیول.

برای بررسی و بیان تفاوت این داروها به مقایسه جزء پروژستینی این دارو می پردازیم:

دزوژسترل یک اتینیل پروژستین بسیار مشابه پروژسترون است که دارای تفاوت هایی مانند حذف گروه کتونی کربن شماره ۳ می باشد. متاسفانه این ماده باعث ایجاد لخته های خونی در مصرف کنندگان می باشد و از ۲۰۰۷ توسط سازمان نظارت بر غذا و داروی آمریکا ممنوع شده است! حتی گفته شده عوارض کنتراسپتیو های نسل دوم از این دارو کمتر است. اما متاسفانه در ایران همچنان به عنوان داروی ایمن تبلیغ، توزیع و مصرف می شود!

دروسپیرنون یک پروژستین صناعی است که بسیار مشابه اسپیرنولاکتون است. در بیمارانی که برای درمان آکنه اسپیرنولاکتون مصرف می کنند، یا افرادی که سطح سرمی پایین پتاسیم دارند یا کسانی که تحت درمان با دیورتیک ها هستند و یا مشکلات کبدی دارند باید با احتیاط مصرف شود.

اما کلرمادینون، یک پروژستینوژن (پیشساز پروژسترون) و در بدن تبدیل به پروژستین می شود. این دارو دارای کمترین اثر افزایش وزن در بین داروهای ذکر شده در بالاست. (تمام قرص های ضد بارداری به خاطر جزء پروژستینی، باعث افزایش وزن می شوند، اما دزوژسترل و لوونورژسترل این اثر را افزایش می دهند.)

به نظر می رسد در بین داروهای موجود در حال حاضر در بازار دارویی کشور بهترین انتخاب قرص بلارا Belara باشد.

جدید ترین قرص ضدبارداری
تمام قرصهای ضد بارداری خوراکی حاوی استروژن وپروزسترون هستند
این قرص حاوی : 3میکروگرم اتینیل استرادیول(استروژن استاندارد)
2 میلی گرم  CMA (پروژسترون طبیعی)
ضریب اطمینان این قرص جهت جلوگیری از بارداری99.96% می باشد.

حاوی پروژسترون طبیعی

استروژن استاندارد

نوع استروژن موجود در این دارو فرم استاندارد جهانی با دوز پایین می باشد.استروزن در ایجاد عوارضی مثل فشار خون، بدخیمی های سینه وگرفتگی عروقی نقش موثری دارد بنابراین Belara را نسبت به سایر قرصهای جلوگیری از بارداری با اطمینان خاطر مصرف کنید

کنترل وتنظیم سیکلها

اگر از لکه بینی ،خونریزی بین دوره ای ویا قطع کامل خونریزیها با مصرف داروهای ضد بارداری دیگر شکایت دارید با اطمینان بلارا را مصرف کنید. در برسی های انجام شده بعد از 3 دوره بهبود قابل توجه وبعد از 12 دوره بهبودی کامل را تجربه کنید.

فواید پوستی:

به دلیل وجود پروژسترون طبیعی در Belara با مصرف آن از اثرات ضد مردانگی بهرمند خواهید شد درمواردی که شما دچار پر مویی صورت وموهای نابجا وضخیم می باشید با مصرفBelara، پنجاه درصد بهبود خواهید یافت در صورتیکه قبلاً به جوش پوستی (آکنه) مبتلا بوده اید با مصرف 12 دوره Belara حدودآً 54% بهبودی کامل حاصل خواهد شد.

خانم هایی که از پوست چرب یا خشک رنج می برند با مصرف 12 دورهBelara تا حد 64% از داشتن پوستی طبیعی و روشن لذت خواهند برد.

اثرات مثبت بر موی سر شما

بیش از 75% خانمهایی که از شوره سر وخشکی یا چرب بودن موهای خود شکایت دارند با مصرف بلارا طی 12 دوره شاهد بر طرف شدن این مشکلات خواهند بود

درمان سیکل های ماهیانه دردناک

در برسی های انجام شده این بهبودی نسبت به داروهای مشابه کاملاً می باشدبطوریکه بعد از4 دوره مصرف بلارا میزان شکایات در میان جمعیتی که همه مبتلا بودند از 1% به 5.4% رسیده است یعنی تقریباً شمابهبود کامل را تجربه می کنید.

ثبات وزن:

نوع پروژسترون موجود در بلارا باعث تجمع مایع در بدن نمی شود وافزایش وزن برای شما ایجاد نمی کند در ضمن مانندبرخی محصولات مشابه با دفع آب بدن بطور کاذب باعث کاهش وزن نمیگردد بلکه با سوخت وساز مناسب چربی موجب ثبات ویا حتی کاهش وزن شما می شود بعد از 12 دوره مصرف 79% خانمها ثبات وزن و5% آنها کاهش وزن داشته اند

ببخشید، برای نوشتن باید وارد بشوید

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *